Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Harris

Σελίδες: 1
1
Μάλλον αυτά τα νέα μέλη δεν έχουν καταλάβει ότι θα πρέπει να δημοσιεύσουν νέο δικό τους ερώτημα, καθώς οι ερωτήσεις τους φαίνονται σας απαντήσεις στο δικό μου ερώτημα ενώ είναι είναι διαφορετικά ερωτήματα!

2
Δεν νομίζω ότι ανοίγει κάποιος καινούριους λογαριασμούς. Οι ερωτήσεις είναι από διαφορετικά άτομα που όμως κάνουμε το ίδιο μεταπτυχιακό! Και η γλωσσολογία μας είναι τελείως άγνωστο αντικείμενο.

3
    Καλησπέρα,
   " το πιο μεγαλύτερος από μένα" είναι μορφολογικό (παραβίαση του ορθού σχηματισμού του συγκριτικού)  ή και
   μορφοσυντακτικό.




    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

4
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Δεν είναι και μορφολογικό καθώς είναι λάθος η κατάληξη του;

5
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης
« στις: Δεκέμβριος 03, 2018, 07:56:53 μμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα τη βοήθεια όποιου γνωρίζει σε πιο επίπεδο γλωσσικής ανάλυσης αναφέρεται η παρακάτω πρόταση, δηλαδή σε πιο επίπεδο/α ανήκουν τα λάθη που παρατηρούνται:

"Και εγώ ήμουμα στο κοντό κάθισμα."

                                    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

6
Α/θμια / Βοήθεια σχετικά με αποκλίσεις στον παιδικό λόγο
« στις: Νοέμβριος 28, 2018, 03:49:03 μμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά με το ποιες αποκλίσεις παρουσιάζονται στο λόγο παιδιού (ηλικίας 2;9,9), στον παρακάτω διάλογο και σε πια επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης. Ο λόγος του παιδιού έχει χαρακτηριστικά αναμενόμενα για την ηλικία του;

•   Ερευνήτρια: Θα μου πεις τι έκανες το Πάσχα;
•   Παιδί: Ναι.
•   Ερευνήτρια: Πού πήγες;
•   Παιδί: Στο βουνό.
•   Ερευνήτρια: Στο χωριό; Πού είναι το βουνό;
•   Παιδί: Πχηλά (= Ψηλά).
•   Ερευνήτρια: Δεν ξέρεις την περιοχή, ε;
•   Παιδί: Η Μαγούλα είναι.
•   Ερευνήτρια: Δεν είναι η Μαγούλα! Η Μαγούλα είναι εδώ κοντά στην Καλαμάτα.
•   Παιδί: Ναι.
•   Ερευνήτρια: : Στα Τρίκαλα δεν πήγες;
•   Παιδί: Ναι. Είναι πάρα πολύ μακριά κι εγώ γιαλίγιομαι (= ζαλίζομαι).
•   Ερευνήτρια: Ζαλίζεσαι, ε;
•   Παιδί: Χμ. Και μου δώνει το φάμακο η μαμά για να μην κάνω εμετό στον δρόμο.
•   Ερευνήτρια: Α! Στον Παντελή το δίνει το φάρμακο;!
•   Παιδί: Όχι.
•   Ερευνήτρια: Δεν κάνει εμετό, ε;
•   Παιδί: Όχι, επειδή είναι πιο μεγαλύτερος από μένα.
•   Ερευνήτρια: Α! Ποιοι ήσασταν στο αμάξι και πήγατε πάνω στο βουνό;
•   Παιδί: Όταν έγινε το λ... το... τέσσερα και τέσσερα.
•   Ερευνήτρια: Τέσσερα και τέσσερα; [Απευθύνεται στη μητέρα του παιδιού]
        Ποιοι ήσασταν στο αμάξι και πήγατε στα Τρίκαλα στο βουνό;
•   Παιδί: Η μαμά, ο μπαμπάς, ο μπαμπάς ογίγαδε (= οδήγαγε), η μαμά ήταν στο άλλο κάθισμα.
•   Ερευνήτρια: Α, ωραία.
•   Παιδί: Και εγώ ήμουμα στο κοντό κάθισμα.
•   Ερευνήτρια: Χμ. Στο βουνό τι κάνατε;
•   Παιδί: Φτιάξαμε χιομάποπο.
•   Ερευνήτρια: Ναι. Πόσους;
•   Παιδί: Τόσο και τόσο.
•   Ερευνήτρια: Ναι; Ήτανε τόσο μικρός;
•   Παιδί: Ναι.
•   Ερευνήτρια: Μόνο έναν φτιάξατε;
•   Παιδί: Όχι, και έναν μεγάλο.
                                                             Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

7
Καλησπέρα, θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά με το ποιες αποκλίσεις παρουσιάζονται στο λόγο παιδιού (ηλικίας 2;9,9), στον παρακάτω διάλογο και σε πια επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης. Ο λόγος του παιδιού έχει χαρακτηριστικά αναμενόμενα για την ηλικία του;

•   Ερευνήτρια: Θα μου πεις τι έκανες το Πάσχα;
•   Παιδί: Ναι.
•   Ερευνήτρια: Πού πήγες;
•   Παιδί: Στο βουνό.
•   Ερευνήτρια: Στο χωριό; Πού είναι το βουνό;
•   Παιδί: Πχηλά (= Ψηλά).
•   Ερευνήτρια: Δεν ξέρεις την περιοχή, ε;
•   Παιδί: Η Μαγούλα είναι.
•   Ερευνήτρια: Δεν είναι η Μαγούλα! Η Μαγούλα είναι εδώ κοντά στην Καλαμάτα.
•   Παιδί: Ναι.
•   Ερευνήτρια: : Στα Τρίκαλα δεν πήγες;
•   Παιδί: Ναι. Είναι πάρα πολύ μακριά κι εγώ γιαλίγιομαι (= ζαλίζομαι).
•   Ερευνήτρια: Ζαλίζεσαι, ε;
•   Παιδί: Χμ. Και μου δώνει το φάμακο η μαμά για να μην κάνω εμετό στον δρόμο.
•   Ερευνήτρια: Α! Στον Παντελή το δίνει το φάρμακο;!
•   Παιδί: Όχι.
•   Ερευνήτρια: Δεν κάνει εμετό, ε;
•   Παιδί: Όχι, επειδή είναι πιο μεγαλύτερος από μένα.
•   Ερευνήτρια: Α! Ποιοι ήσασταν στο αμάξι και πήγατε πάνω στο βουνό;
•   Παιδί: Όταν έγινε το λ... το... τέσσερα και τέσσερα.
•   Ερευνήτρια: Τέσσερα και τέσσερα; [Απευθύνεται στη μητέρα του παιδιού]
        Ποιοι ήσασταν στο αμάξι και πήγατε στα Τρίκαλα στο βουνό;
•   Παιδί: Η μαμά, ο μπαμπάς, ο μπαμπάς ογίγαδε (= οδήγαγε), η μαμά ήταν στο άλλο κάθισμα.
•   Ερευνήτρια: Α, ωραία.
•   Παιδί: Και εγώ ήμουμα στο κοντό κάθισμα.
•   Ερευνήτρια: Χμ. Στο βουνό τι κάνατε;
•   Παιδί: Φτιάξαμε χιομάποπο.
•   Ερευνήτρια: Ναι. Πόσους;
•   Παιδί: Τόσο και τόσο.
•   Ερευνήτρια: Ναι; Ήτανε τόσο μικρός;
•   Παιδί: Ναι.
•   Ερευνήτρια: Μόνο έναν φτιάξατε;
•   Παιδί: Όχι, και έναν μεγάλο.
                                                             Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

8
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Γλωσσική ανάπτυξη
« στις: Οκτώβριος 30, 2018, 12:39:41 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

9
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Γλωσσική ανάπτυξη
« στις: Οκτώβριος 26, 2018, 02:58:59 μμ »
Καλησπέρα,
 θα ήθελα τη βοήθεια σας εάν γνωρίζετε τις πρακτικές εφαρμογές της θεωρίας και έρευνας που αφορούν τη γλωσσική ανάπτυξη;
Δηλαδή τομείς στους οποίους μπορεί να έχει εφαρμογή η γλωσσική ανάπτυξη.

10
Ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη και άμεση βοήθεια.

11
Καλησπέρα,
Έχω μια απορία σχετικά με την πρώτη πρόταση, δεν αναφέρεται μόνο στο συντακτικό επίπεδο γλωσσικής ανάλυσης;
Καθότι παραβιάζεται η συμφωνία άρθρου και επιθέτου σε σχέση με το ουσιαστικό ως προς το γένος;
Θεωρείται και μορφολογικό, παρότι όλες οι λέξεις που περιλαμβάνονται στην πρόταση είναι καλά σχηματισμένες(μορφή, σημασία); Έχω μπερδευτεί λίγο...
   
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

12
Ευχαριστώ πολύ για τη άμεση απάντηση! Είναι πολύ βοηθητική για εμένα που είμαι αρχάρια με τη γλωσσολογία.

13
Καλησπέρα σας,
Επειδή για πρώτη φορά ασχολούμαι με τη γλωσσολογία και έχω μπερδευτεί αρκετά,
θα ήθελα την πολύτιμη βοήθεια όποιου/ας γνωρίζει σε ποιο/α επίπεδο/α γλωσσικής ανάλυσης(φωνητικό/φωνολογικό, μορφολογικό, συντακτικό, σημασιολογικό, πραγματολογικό) αναφέρονται οι παρακάτω προτάσεις και γιατί:

•   Η πρόταση «Χτες διάβασα μια ωραία παραμύθι» είναι αντιγραμματική.
•   Η λέξη ['pino] διαφοροποιείται από λέξη [pi'no].
•   Η συμμετοχή σε έναν διάλογο με εκφωνήματα που είναι σχετικά με το θέμα της συζήτησης.
•   Η λέξη «αράχνη» βρίσκεται σε σχέση υπωνυμίας με τη λέξη «έντομο».
•   Η μη υπαρκτή λέξη «κρέω» αποτελεί πιθανή λέξη της ελληνικής γλώσσας ενώ η μη υπαρκτή λέξη «τκέω» δεν αποτελεί
        πιθανή λέξη της ελληνικής.
•   Το ουδέτερο γένος του επιθέτου «διεθνής» είναι «διεθνές» και όχι «διεθνή».
•   Η πρόταση «Θα τα πούμε αύριο.» μπορεί να ερμηνευθεί ως λεκτική πράξη απειλής.
•   Η πρόταση «Έφυγε την Αμερική για» είναι αντιγραμματική.
                                                                                                             
                                                       Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.