Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Zimiaris

Σελίδες: 123
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 19, 2021, 05:08:03 μμ »
Οι ειδικές κατηγορίες έχουν προτεραιότητα, και συγκρίνονται μεταξύ τους βάσει κοινωνικών κριτηρίων. Μετά ολοι οι άλλοι.
Γιατί δεν αναφέρεται στις οδηγίες για την προσωρινή τοποθέτηση; Και μη μου πεις αυτονόητο γιατί και τότε αυτονόητες θα ήταν οι οδηγίες ούτως ή άλλως!!!

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 19, 2021, 04:24:48 μμ »
Τελικά συνάδερφοι οι προσωρινές τοποθετήσεις γίνονται με την εγκύκλιο του Γεν Γραμματέα Κόπτση, με κοινωνικά κριτήρια όπως αναφέρει (Π.Δ.144/97) ή ειδικές κατηγορίες έχουν προτεραιότητα ; Το ρωτώ επειδή δίνει και ακριβείς οδηγίες και δεν αναφέρει πουθενά τις ειδικές κατηγορίες. Mπερδεύτηκα!!!

3
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Αύγουστος 06, 2021, 06:28:28 μμ »
Victor εδώ αναφέρει για όσους έχουν τέκνο με αναπηρία 67%. Ισχύει το ίδιο και για όσους έχουν οι ίδιοι αναπηρία;

4
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Αύγουστος 06, 2021, 06:17:52 μμ »
Δες εδώ που αναγράφει και νομοθεσία:

https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/3242-ekpaidevtikoi-polyteknoi-tekna-me-anapiria


ΘΕΜΑ: « Διευκρινίσεις σχετικά με το ν. 4653/2020 (ΦΕΚ 12Α’)».

Σας γνωρίζουμε ότι οι διατάξεις του άρθρου 13 του π.δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45Α’) τροποποιήθηκαν με το άρθρο 55 του ν. 4653/2020 (ΦΕΚ 12Α’), όπου ορίζεται ότι:

«Στο άρθρο 13 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45) προστίθεται δεύτερη παράγραφος ως εξής:
Η προτεραιότητα για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της προηγούμενης παραγράφου ισχύει τόσο για τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης όσο και για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εντός της ίδιας περιοχής».

Περαιτέρω, με την παράγραφο η΄ του άρθρου 63 του ίδιου νόμου, καταργήθηκαν οι παράγραφοι 3, 4 και 6 του άρθρου 30 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71Α’).

Συνεπώς, εφεξής, οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευτικοί που λόγω ποσοστού αναπηρίας τέκνου 67%, εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους (παρ. 2 του άρθρου 39 του ν.4403/2016, ΦΕΚ 125Α’), προτάσσονται και κατά τη διαδικασία μεταθέσεων και τοποθετήσεων εντός της ίδιας περιοχής, ενώ εξαιρούνται από την κρίση υπεραριθμίας.
Ευχαριστώ πολύ Victor

5
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Αύγουστος 06, 2021, 05:25:49 μμ »
Ναί προηγούνται. Δες αυτό:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/354672_diorismoi-ekpaideytikon-enas-hrisimos-odigos-gia-toys-neodioristoys

αναφέρει μέσα:

Η προσωρινή τοποθέτηση (την 1η χρονιά) των νεοδιόριστων γίνεται με την παρακάτω σειρά: Τοποθετούνται, κατά προτεραιότητα και συγκρινόμενοι µόνο μεταξύ τους, όσοι με βάση τη νομοθεσία ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες (αναπηρία τέκνων και ιδίων). Ακολουθούν έπειτα οι πολύτεκνοι. Στη συνέχεια έχουν σειρά οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί λαμβάνοντας υπόψη τα εξής κριτήρια: οικογενειακοί λόγοι, συνυπηρέτηση, εντοπιότητα.
Δεν αναφέρει κάποιο νόμο όμως. Αντίθετα στο π.δ. 144/97 λέει για την μοριόδοτηση. Από πού προκύπτει ότι οι ειδικές κατηγορίες προτάσσονται;

6
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Αύγουστος 06, 2021, 05:01:59 μμ »
Καλησπέρα!!! Συνάδελφοι οι προσωρινές τοποθετήσεις τον 1ο χρόνο και μετά οι οριστική τοποθέτηση τον 2ο χρόνο γίνεται με μοριόδοτηση (γάμος, τέκνα, συνυπηρέτηση και εντοπιότητα + συμμορία σχολείων που υπηρετήσαμε τον 2ο χρόνο). Θέλω να ρωτήσω αν οι ειδικές κατηγορίες προηγούνται στις τοποθετήσεις κι αν βάσει ποιου νόμου  ;

7
Με κοινωνικά κριτήρια, παιδιά, γάμος, συνυπηρέτηση, εντοπιότητα. Τη 2η χρόνια μπαίνουν τα μόρια μετάθεσης που έχουμε συγκεντρώσει από τα σχολεία που ήμασταν.
Άλλα κριτήρια δεν έχει σωστά;;; π.χ. αναπηρίες κλπ ;;;

8
Μου προξενεί φοβερή εντύπωση πως ενήλικες μορφωμένοι άνθρωποι δεν μπορούν να αντιληφθούν πώς σε μία σχολική μονάδα είναι φυσιολογικό να υπάρχουν πολλαπλάσια κενά δασκάλων από ότι ειδικοτήτων. Αφού δάσκαλος αντιστοιχεί ένας για κάθε τάξη ενώ η κάθε ειδικότητα μπαίνει σε πολλές τάξεις. Δεν χρειάζεται δηλαδή κάποια φοβερή λογική για να καταλάβει κανείς γιατί χρειάζονται περισσότεροι δάσκαλοι από ότι οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα. Στο μεταξύ η εμμονή σας με τους δασκάλους έχει φτάσει στα όριά της ψύχωσης. Το αστείο είναι ότι με βάση αυτά που ακούγονται όλες οι ειδικότητες θα καλύψουν το 80 με 90% των κενών τους εκτός από τους δασκάλους που θα είναι κοντά στο 50 με 60%. Φυσικά κανείς από σας δεν θα φωνάξει πως αυτό είναι άδικο.
Οι φιλόλογοι σε επιστολή τους ανέφεραν πως είναι η ραχοκοκαλιά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για αυτό ζητούν να καλύψουν όλα τα κενά τους. Κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε. Αν οι δάσκαλοι έβγαιναν και έλεγαν πως είναι η ραχοκοκαλιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θα σκούζατε σαν γουρούνες σε οίστρο. Είναι πραγματικά λυπηρό .
Μου προξενεί φοβερή εντύπωση πως ενήλικες μορφωμένοι άνθρωποι δεν μπορούν να αντιληφθούν πώς σε μία σχολική μονάδα είναι φυσιολογικό να υπάρχουν πολλαπλάσια κενά δασκάλων από ότι ειδικοτήτων. Αφού δάσκαλος αντιστοιχεί ένας για κάθε τάξη ενώ η κάθε ειδικότητα μπαίνει σε πολλές τάξεις. Δεν χρειάζεται δηλαδή κάποια φοβερή λογική για να καταλάβει κανείς γιατί χρειάζονται περισσότεροι δάσκαλοι από ότι οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα. Στο μεταξύ η εμμονή σας με τους δασκάλους έχει φτάσει στα όριά της ψύχωσης. Το αστείο είναι ότι με βάση αυτά που ακούγονται όλες οι ειδικότητες θα καλύψουν το 80 με 90% των κενών τους εκτός από τους δασκάλους που θα είναι κοντά στο 50 με 60%. Φυσικά κανείς από σας δεν θα φωνάξει πως αυτό είναι άδικο.
Οι φιλόλογοι σε επιστολή τους ανέφεραν πως είναι η ραχοκοκαλιά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για αυτό ζητούν να καλύψουν όλα τα κενά τους. Κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε. Αν οι δάσκαλοι έβγαιναν και έλεγαν πως είναι η ραχοκοκαλιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θα σκούζατε σαν γουρούνες σε οίστρο. Είναι πραγματικά λυπηρό .
Κι εμένα μου προξενεί φοβερή εντύπωση πως κι εσύ ως ενήλικας εκπαιδευτικός, σε ένα κείμενο λίγων γραμμών, δεν κατάλαβες ότι δε διαμαρτύρεται για το ότι οι δάσκαλοι στο δημοτικό είναι περισσότεροι από τις άλλες ειδικότητες. Εννοείται πως αυτό είναι το λογικό κι έτσι πρέπει. Ο συνάδελφος διαμαρτύρεται για το ότι σε πολλά δημοτικά που έχουν υποβαθμιστεί κι έπρεπε σωστά να καταργηθούν μερικές οι οργανικές θέσεις, αυτό δεν έγινε. Αποτέλεσμα είναι τα πραγματικά κενά των δασκάλων να φαίνονται περισσότερα από όσα πρέπει. Αυτά είπε ο συνάδελφος αλλά εσύ ο ΕΝΗΛΙΚΑΣ συνάδελφος κατάλαβες αυτό που είχες μόνο στο μυαλό σου! Καλημέρα!!!

10
Καλησπέρα! Έχετε κάποιον πίνακα εκκαθαρισμένο από τους διορισμούς της ειδικής; Με ενδιαφέρει ειδικά για την ειδικότητα ΠΕ-80.
Ευχαριστώ πολύ.

11
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να κάνουμε;
Με ενδιαφέρει κι εμένα να διορθωθεί το τυχόν λάθος

12
Καλές και φιλότιμες οι προσπάθειες συναδέλφων να προβλέψουν τις κατανομές αλλά πιστεύω ότι είναι άνευ ουσίας γιατί απλά είναι λάθος τα οργανικά κενα. Πάρτε για παράδειγμα τους ΠΕ80 έχει γίνει σφαγή. Καλύτερος δείκτης κατά την γνώμη μου είναι οι προσλήψεις αναπληρωτών. Τουλάχιστον εκεί αποτυπώνονται οργανικά και λειτουργικά κενά μαζί.
Γιάννη ποιος θεωρείς θα είναι ο αριθμός στους ΠΕ80;

13
δεν ειναι κατι συγκεκριμένο. μπορεις να στειλεις και ατομικά εξηγωντας με λεπτομερεια ποιό ειναι το λάθος, αλλα γενικότερα δεν τους αρεσει να τους ενοχλούν ειδικότερα αν δεν ειναι μόνιμοι
Μήπως αυτά τα 3 κενά στους ΠΕ80 που "λείπουν" από Έβρο είναι από τις ανακλήσεις;

14
στο τμήμα Β κινητικότητας προσωπικού δευτεροβάθμιας του υπουργείου
Αυτό το αίτημα διόρθωσης στέλνεται ατομικά; Υπάρχει κάποιο έντυπο; Είμαι ΠΕ80 και με ενδιαφέρει για Έβρο.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 823
Σύνολο: 824

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.