Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - arlekinos

Σελίδες: 123 ... 5
1
Το πρόγραμμα Erasmus+ είναι μια ομπρέλα που περιλαμβάνει διάφορα προγράμματα κινητικότητας. Το κλασικό, φοιτητικό εράσμους για αυτό που το θες δεν κάνει. Τα λεφτά που θα σου δώσει είναι λίγα και θα τα πάρεις μετά από καιρό, όπως είπε κι η emmaki. Άλλη επιλογή είναι το erasmus placement. Πρόκειται ουσιατικά για πρακτική άσκηση στο εξωτερικό. Τα λεφτά είναι λίγο καλύτερα από το φοιτητικό, δεν ξέρω πότε ακριβώς τα παίρνεις και έχει το θετικό ότι θα μπορούσε να σε βοηθήσει να δικτυωθείς στον τομέα σου στο εξωτερικό.
Τρίτη επιλογή, φοιτητικό δάνειο μέσω ερασμους και μεταπτυχιακό απευθείας στο εξωτερικό. Παίρνεις 12-18.000 ευρώ και υπάρχει χρονική περίοδος χάριτος μετά τη λήξη του μεταπτυχιακού πριν αρχίσει η αποπληρωμή. Το πρόβλημα είναι ότι τώρα ξεκίνησε να τρέχει και προς το παρόν μόνο μια ισπανική τράπεζα συμμετέχει. Οπότε για αυτό το Σεπτέμβρη χλωμό το βλέπω (εκτός αν θες να πας Ισπανία, αλλά γιατί να πας εκεί για δουλειά :o)
Επόμενο, Erasmus Mundus. Μεταπτυχιακά και διδακτορικά. τα λεφτά στα μεταπτυχιακά δε σε καλύπτουν, πληρώνεις και δίδακτρα, άστο. Τα διδακτορικά, όμως, θα μπορούσαν να είναι μια επιλογή αν σε ψήνει η έρευνα. Σοβαρά χρήματα, στην ώρα τους και μετά ανοίγονται άλλες επιλογές.
Για το τέλος erasmus for young entrepreneurs. Αυτό είναι μια παπάτζα της ΕΕ που σου λέει θες να ανοίξεις ή ακόμα καλύτερα μόλις άνοιξες μια καινούρια επιχείρηση? Παράτα τα όλα και πάνε ένα 6μηνο στη Σουηδία, Ιταλία, Πορτογαλία, κτλ να δεις εκεί πως κάνουνε μπίζνες. Αυτός που το σκέφτηκε πρέπει να είναι υποψήφιος για νόμπελ επιχειρηματικότητας! Αυτά εσένα δε σε απασχολούν όμως γιατί μπορείς να προσεγγίσεις το επιχειρηματικό εράσμους όπως ακριβώς και το placement που είπαμε παραπάνω. Θα παίρνεις ένα ποσό το μήνα, νομίζω 700-1100 ανάλογα τη χώρα, και θα αποκτήσεις εμπειρία στον τομέα που σε ενδιαφέρει. Στα θετικά ότι γλιτώνεις τη φασαρία του μεταπτυχιακού. Το καλύτερο βέβαια είναι να γνωρίζεις ήδη κάποιον που να έχει μια επιχείρηση στο εξωτερικό και θα δεχτεί να κάνεις την πρακτική εκεί. Έτσι και αρκετό ψάξιμο θα γλιτώσεις και θα μπορέσεις να κάνεις μια εξήγηση ότι εκεί θα δουλεύεις παρτ-τάιμ (ή δε θα δουλεύεις) γιατί μόνο με τα λεφτά του προγράμματος δε βγαίνεις.   
Πάρε και μερικά λινκς για χομγουορκ:
http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/index_en.htm

http://eacea.ec.europa.eu/erasmus_mundus/

http://eacea.ec.europa.eu/erasmus_mundus/results_compendia/selected_projects_action_1_joint_doctorates_en.php

http://www.erasmus-entrepreneurs.eu/



       

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« στις: Φεβρουάριος 15, 2015, 04:10:42 μμ »
Δε σχολιάζω συνήθως, αλλά εδώ έχω την εντύπωση πως διαστρευλώνεται η πραγματικότητα για αυτό θα κάνω μια εξαίρεση. Για τα πρότυπα δεν έχω άποψη ουσιαστικά γιατί το δείγμα μου είναι πολύ μικρό. Η διάκριση όμως (καλό) ιδωτικό / (κακό) δημόσιο είναι είναι από αφελής ως ψευδής. Το ουσιαστικό ερώτημα είναι για ποιό ιδιωτικό ή για ποιό δημόσιο σχολείο μιλάμε κάθε φορά. Υπάρχουν πάρα πολύ αξιόλογα δημόσια σχολεία (έχει κυρίως να κάνει με την περιοχή στην οποία βρίσκονται, την ευτυχή συγκυρία να συνευρεθούν εκεί ορισμένοι αξιόλογοι καθηγητές με όρεξη για δουλειά, και, σε κάποιες περιπτώσεις, με τη διεύθυνση). Υπάρχουν επίσης κάκιστα ιδιωτικά σχολεία, των οποίων οι μαθητές (ακόμα και οι καλύτεροι) αν δεν έκαναν φροντιστήρια/ιδιαίτερα δεν υπήρχε περίπτωση να περάσουν ούτε απ' έξω από το πανεπιστήμιο. Όσοι έχουν αμφιβολίες μπορούν να κάνουν ένα πείραμα: να αναζητήσουν τους 10 πρώτους των πανελληνίων από κάθε "δύσκολη" σχολή και να δουν πόσοι είναι απόφοιτοι ιδιωτικών και πόσοι δημόσιων σχολείων. Να δούμε πόσα δευτερόλεπτα θα κρατήσει ο μύθος του καλού ιδιωτικού.
Αναφέρθηκε επίσης ότι μαθητές ιδιωτικών σχολείων θα μπορούσαν να περάσουν στο πανεπιστήμιο ακόμα και χωρίς φροντιστήριο, και οι λόγοι για τους οποίους το κάνουν είναι κυρίως για να μην έχουν άγχος οι γονείς τους. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιος που έχει μπει σε σχολική τάξη μπορεί να πιστεύει κάτι τέτοιο. Το ιδιαίτερο/φροντιστήριο είναι φάμπρικα. Από 1 μέχρι 7-8 παιδιά μάξιμουμ, 15-20 ώρες την εβδομάδα, 4-5-6 μαθήματα, για 1,5 με 2 χρόνια. Ποιό σχολείο είναι σε θέση να ανταγωνιστεί αυτή την προετοιμασία στο επίπεδο της αποτελεσματικότητας? Όταν έχεις 25-35 παιδιά σε κάθε τάξη, λιγότερες ώρες ανά μάθημα και πάνω από τους μισούς μαθητές να είναι ουσιαστικά αδιάφοροι γιατί θα πάνε στο εξωτερικό και ο (πολύ καλός) βαθμός του απολυτηρίου είναι ήδη εξασφαλισμένος από το Σεπτέβρη?
Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα. Οι στρεβλώσεις του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι εγκληματικές τόσο για τους μαθητές, όσο και για τους καθηγητές. Όμως αυτή είναι η πραγματικότητα σήμερα. Και όποιος την αγνοεί μόνο να τη διαιωνίσει μπορεί.     

3
Προσοχή! Ακολουθεί δημοσίευση off-topic

Στην Ελλάδα το πρόβλημα σήμερα δεν είναι (κυρίως) το οικονομικό όσο η έλλειψη προοπτικών. Όσοι ήταν να φύγουν "για τα λεφτά" ή έχουν ήδη φύγει ή δεν μπορούν να φύγουν. Στην Αγγλία ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα όποιος πάει θα πάει γιατί εκεί έχει καλύτερες επαγγελματικές προοπτικές μελλοντικά και όχι για να πάρει περισσότερα λεφτά βραχυπρόθεσμα. Όποιος θέλει να τη βει την άκρη στο εξωτερικό (επαγγελματικά, οικονομικά, κοινωνικά) πρέπει να είναι διατεθειμένος να προσαρμοστεί σε αυτό που θα βρει εκεί και ενδεχομένως να πρέπει να κατεβεί μερικά σκαλάκια στις απαιτήσεις του. Γνώμη μου είναι πως όποιος θέλει να τα ζυγίσει θα πρέπει να αναρωτηθεί όχι αν είναι καλύτερες οι 1300 λίρες από τα 1000 ευρώ σήμερα, αλλά τι θα παίρνει σε 5 χρόνια εδώ και τι εκεί.   

4
Σχολική ζώνη / Απ: Μάρτυρας σε χειροδικία συναδέλφου
« στις: Ιανουάριος 13, 2013, 07:57:27 μμ »
Το παρακάτω το γράφω ως γονιός και όχι ως καθηγητής:

Αν υποπέσει στην αντίληψή μου ότι κάποιος δάσκαλος έχει χειροδικήσει εναντίον παιδιού στο σχολείο της κόρης μου δεν πρόκειται ούτε να πάω να το συζητήσω τπ θέμα, ούτε να κάνω αναφορά στη δευτεροβάθμια ή σε άλλο όργανο του υπουργείου παιδείας. Θα πάω στο αστυνομικό τμήμα και θα υποβάλλω μήνυση για πρόκληση σωματικής βλάβης για να έρθουν οι αστυνομικοί και να πάρουν το "συνάδελφο" με τις χειροπέδες.

Να προσέχετε όσοι κουβαλάτε τέτοιες ιδέες.

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Οκτώβριος 23, 2012, 01:53:04 μμ »
Παρατηρώ ότι σοκάρεστε με το πόσα λίγα χρήματα είναι διατεθιμένοι να δώσουν οι γονείς. Το γεγονός όμως δεν έχει να κάνει με τους γονείς, αλλά με τους νόμους της αγοράς. Αυτοί είναι οι "ίδιοι" γονείς που στις αρχές του 2000 έδιναν σε γνωστό μου φιλόλογο 60 ευρώ/ώρα για έκθεση πανελληνίων  ;)

6
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Οκτώβριος 07, 2012, 12:30:40 μμ »
Ακολουθεί η "αλήθεια" κάποιου που παράτησε το διδακτορικό σε αγγλικό πανεπιστήμιο μετά από δύο χρόνια:

Για τα βρετανικά πανεπιστήμια η Emmaki τα λέει σωστά σε γενικές γραμμές, κάποιες προσθαφαιρέσεις:
- Ο επιβλέπων καθηγητής παίζει πολύ σημαντικό ρόλο την όλη διαδικασία. Και δυστυχώς δεν είναι όλοι συνεργάσιμοι. Γνωρίζω αρκετά παραδείγματα ανθρώπων που έχουν ταλαιπωρηθεί για χρόνια λόγω κακής σχέσης με τον supervisor.
- Όσο καιρό έμεινα στην Αγγλία γνώρισα 20-25 μεσόγειους διδακτορικούς φοιτητές (Ιταλούς, Ισπανούς, Έλληνες, Πορτογάλους). ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τελείωσε το διδακτορικό στα 3 χρόνια. Αυτό μπορούν να το κάνουν μόνο Βρετανοί που προέρχονται από την ίδια εκπαιδευτική κουλτούρα. Εμείς οι υπόλοιποι χρειαζόμαστε 1-2 χρόνια επιπλέον ως περίοδο προσαρμογής.
- Οι φοιτητές που κάνουν διδακτορικό σε ελληνικά πανεπιστήμια (και σε γαλλικά) συνήθως κάνουν αρκετά χρόνια να ολοκληρώσουν τη διατριβή (5+).
- Οι επαγγελματικές προοπτικές για ακαδημαϊκή καριέρα στις ανθρωπιστικές και στις κοινωνικές επιστήμες σήμερα είναι αρνητικές. Στην ελλάδα υπάρχει υπερπληθώρα διδακτορικών και τα πανεπιστήμια έχουν περιορίσει σημαντικά τις προσλήψεις. Κάπου πήρε το αυτί μου ότι φέτος κοπήκαν εντελώς οι συμβάσεις 407. Δεν έχω διασταυρώσει την πληροφορία. Στην Αγγλία είναι λίγο καλύτερα όμως όποιος ενδιαφέρεται για την επαγγελματική αποκατάσταση θα πρέπει να είναι έτοιμος να πάει Αμερική, Καναδά, Αυστραλία. 

Εν κατακλείδι: 

Απάντησε στον εαυτό σου στα εξής ερωτήματα:
- Γιατί θέλεις να κάνεις διδακτορικό?
- Πώς θα το χρηματοδοτήσεις?
- Τι επαγγελματικά εφόδια θα σου προσφέρει?

Αν οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα δεν είναι ικανοποιητικές, μην μπεις στον κόπο. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να φας τα νιάτα σου και τα λεφτά σου.

7
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Βιβλία...Γενικώς
« στις: Ιούλιος 15, 2012, 07:53:28 μμ »
Μερικές προτάσεις για όσους ενδιαφέρονται για κάτι άλλο εκτός της λεγόμενης "γυναικείας λογοτεχνίας" ;)

Νουάρ

Ζαν-Κλωντ Ιζζό, Η τριλογία της Μασσαλίας ("Το μαύρο τραγούδι της Μασσαλίας", "Το τσούρμο", "Solea") βάζει σοβαρή υποψηφιότητα να είναι το καλύτερο αστυνομικό μυθιστόρημα ever (μετά το Όνομα του Ρόδου φυσικά).
Μόλις έγραψα το παραπάνω όμως σκέφτηκα ότι έτσι αδικώ τον Τζέιμς Ελρόι. Δεν ξέρω ποιο είναι το καλύτερο. Διαβάστε τη "Μαύρη Ντάλια" και αποφασίστε μόνοι σας.

Τα κλασικά

Χόρχε Λουίς Μπόρχες. Ξεκινήστε από την "Ιστορία της αιωνιότητας" ή το "Άλεφ". Αν μιλήσουν στο είναι σας θα συνεχίσετε και στα υπόλοιπα.

Γκαμπιέλ Γκαρσία Μάρκες. "Εκατό χρόνια μοναξιά", "Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας", "Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου". Τα λόγια είναι περιττά.

Αναφέρθηκε μερικές φορές "Ο αναρχικός τραπεζίτης". Καλούτσικο είναι, πρόκειται περισσότερο για μια άσκηση ή ένα αστείο του Πεσσόα. Το magnum opus όμως του Πορτογάλου συγγραφέα είναι το "Βιβλίο της ανησυχίας".   

Αμέρικα, Αμέρικα

Ο Νέος Κόσμος έχει βγάλει μερικούς από τους καλύτερους συγγραφείς. Αφήνω στην άκρη τους παλιούς (Φώκνερ, Τουαίην, κ.α.) Στα πιο σύγχρονα έχουμε Φίλιπ Ροθ (το "Αμερικάνικο ειδύλλιο" είναι η απόλυτη αποδόμηση του αμερικανικού ονείρου) και Σάλιντζερ (διαβάζοντας το "Φύλακα στη σίκαλη" θα καταλάβετε πολλά τόσο για την σχιζοφρένεια όσο και για την εφηβεία). Αν θέλετε να κάνετε ένα βήμα προς το εξωτικό τότε θα πρότεινα Τομ Ρομπινς. Αν το τολμήσετε ένας καινούριος κόσμος θα ανοιχτεί μπροστά σας. Αποφύγετε το τελευταίο του ("Βίλλα Ινγκόγκνιτο), είναι το πλέον μέτριο.

Στα δικά μας

Πρόσφατα λίγα βιβλία έχουν γραφτεί που να αξίζει να διαβαστούν. Εξαίρεση αποτελεί η τριλογία του Θέμελη που αναφέρθηκε. Τα πρώτα βιβλία της Σώτης Τριανταφύλλου ("Σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης", "Ο υπόγειος ουρανός", "Αύριο, μια άλλη χώρα") μετά χάλασε. Τα βιβλία του Χρόνη Μίσσιου ("Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς, "Χαμογέλα ρε, τι σου ζητάνε; κ.α.). Θα υπάρχουν και μερικά ακόμα, απλά τώρα δεν μου έρχονται. 

Για να βρούμε σοβαρό ελληνικό λογοτεχνικό βιβλίο πρέπει να πάμε μερικές δεκαετίες πίσω. Σκόρπια σας γράφω μερικά από τα αγαπημένα μου:
Στρατής Τσίρκας, "Ακυβέρνητες πολιτείες"
Μ. Καραγάτσης, "Ο συνταγματάρχης Λιάπκιν", "Ο Γιούγκερμαν" & "το 10"
Ολόκληρη σχεδόν η γενιά του '30 έβγαλε εξαιρετικά βιβλία. Μια θεματολογία που τους απασχόλησε πολύ ήταν η Μικρασιατική καταστροφή. Για όποιον ενδιαφέρεται να δει την ίδια πάνω κάτω περιόδο μέσα από τα μάτια ενός Τούρκου θα πρότεινα το "Στην ακτή του Βοσπόρου" του Ιρφάν Οργκά.

Αυτά για τώρα, αύριο μπορεί να γράψω κι άλλα.

8
Το ερώτημα που είναι καλά τα μεταπτυχιακά, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό είναι απλά αστείο. Και αυτό γιατί σημασία έχει σε ποιο πανεπιστήμιο το κάνεις, σε ποια σχολή και με ποιους καθηγητές. 
Στην Αγγλία για παράδειγμα η διαφορά στο επίπεδο σπουδών ανάμεσα στο Cambridge και το Wolverhampton είναι χαώδης. Το ΔΟΑΤΑΠ φυσικά αναγνωρίζει τα πτυχία που δίνουν και τα δύο πανεπσιτήμια ως ισότιμα.
Το ίδιο ισχύει και για τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και άλλες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Έχουν πανεπιστήμια εξαιρετικά στα οποία διδάσκουν νομπελίστες καθηγητές και έχουν και πανεπιστήμια του κ.... που στήθηκαν εν μία νυκτί για να κάνουν αρπαχτές.
Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και στην Ελλάδα (με το γενικό μέσο όρο βέβαια να βρίσκεται κάτω του μετρίου). Υπάρχουν ορισμένα πανεπιστήμια και πολυτεχνεία στα οποία γίνεται δουλειά (Παν. Θεσσαλίας, Παν. Κρήτης στις ανθρωπιστικές σπουδές που γνωρίζω λίγο καλύτερα τα δεδομένα). Στα περισσότερα όμως ανώτατα ιδρύματα το επίπεδο των παρεχόμενων σπουδών, τόσο σε προπτυχιακό, όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο είναι απογοητευτικό. Το γεγονός αυτό εύκολα γίνεται αντιληπτό και από το ότι στις κατατάξεις των πανεπιστημίων σε παγκόσμια κλίμακα τα ελληνικά συνήθως δεν βρίσκονται στα 500 καλύτερα, με τις ευκαιριακές εξαιρέσεις του παν. Αθηνών και του παν. Κρήτης τα οποία ορισμένες φορές μπαίνουν στις χαμηλές θέσεις (300-500).
Την επόμενη φορά που θα κατακρίνετε κάποιον που σπούδασε σε Βουλγάρικο πανεπιστήμιο αναλογιστείτε για λίγο για ποιον ήταν πιο πλούσια η εκπαιδευτική εμπειρία: για έναν απόφοιτο του ΤΕΙ Ηγουμενίτσας ή για έναν απόφοιτο του Sofia Universityst, Kliment Ohridski? 

9
Κριμα! Καμια εκατοστη μελλοντικοι φοιτητες εχασαν την  ευκαιρια για 4 χονια διακοπων στην πανεμορφη Κερκυρα.
Σοβαρα τωρα, το Ιονιο πανεπιστημιο παιζει να ειναι το πιο ανοργανωτο ΑΕΙ στην Ελλαδα. Χωρις υπερβολη, ξερω ανθρωπους που διατηρουν προσωπικες βιβλιοθηκες μεγαλυτερες απο την "πανεπιστημιακη" του Ιονιου. 25 χρονια πανεπιστημιο δεν αξιωθηκαν να του φτιαξουν μια βιβλιοθηκη, θα φτιαξουν και τμημα Ασιατικων σπουδων? Το ειχα διαβασει περσι και ειχα λυθει απο τα γελια. Ο πρυτανης που υπογραφει την ανακοινωση (μαζι με τη γυναικα του-και αυτη καθηγητρια στο Ιονιο) ειναι οτι πιο συντηρητικο εχει να επιδειξει η επιστημη της ιστοριας και επιπλεον βαμμενος μπλε μεχρι το κοκκαλο, μαλλον για αυτο του την επαιξε ετσι ασχημα α Αννουλα. Το τμημα Μεταφρασης και Διερμηνειας (και αυτο μοναδικο στην ελληνικη επικρατεια) ο πρωην προεδρος το ειχε μετατρεψει σε εξοχικο της οικογενειας του, ειχε διορισει τη γυναικα του, την κορη του και το γαμπρο του.
Αστο, το Ιονιο απο οπου κι αν το πιασεις βρωμει. Αν γινοταν αξιολογηση των πανεπιστημιων, το Ιονιο θα εκλεινε με συνοπτικες διαδικασιες.     

10
άλλαξα γνωμη. Θα ακυρωσω τη πρωτη μου ψηφο και θα επιλεξω την 1η περιπτωση. Μου φαινεται υποκριτικο το "συνελευσεις, εκδηλωσεις" .... και δικαιολογια περα ως περα!
E, όχι και δικαιολογία. Είναι η πραγματικότητα!
Δεν θεωρώ άχρηστες τις εκδηλώσεις και τις συνελεύσεις. Αλλά επειδή η σύγκριση γίνεται με τα φροντιστήρια, σε ένα φροντιστήριο άκουσες ποτε να λένε στα παιδιά δεν θα κάνετε σήμερα μάθημα γιατί έχουμε συνέλευση οι καθηγητές του φροντιστηρίου; ή ότι θα πάμε εκδρομή; ή ότι αντι για μάθημα θα γράψετε διαγώνισμα; ή ότι θα ψηφίσετε για 5μελές; ή ότι θα κάνετε πρόβα για χορωδία και για παρέλαση; ή ότι θα κάνει συνέλευση το τμήμα; ή ότι θα πάμε εκδρομή γιατί έχει καλό καιρό;
Λουκέτο θα έβαζε το φροντιστήριο! Θα επαναστατούσαν οι γονείς. Για το δημόσιο σχολείο μόνο δεν επαναστατούν. Εκει δεν τους νοιάζει βλέπεις γιατί είναι δωρεάν!

Μήπως να ξαναλλάξεις ψήφο; :P

Πιστευω πως ο καλος καθηγητης  θα παραμενει καλος σε οποιες συνθηκες.
Αλλα δεν μπορουμε να συγκρινουμε φροντιστηρια με δημοσιο σχολειο. Θα μπορουσαν βεβαια κατι εκλογες 15μελους ή εκδηλωσεις κλπ να μη γινονται σε ωρα μαθηματος. Αλλα αυτο δεν εχει να κανει με την ποιοτητα του μαθηματος. Ο "κακος" καθηγητης θα ειναι κακος ακομα κι αν καταργηθουν ολα αυτα και διδασκει 6ωρες καθημερινα.
Το δημοσιουπαλληλικι αν το χεις στο αιμα σου, δεν φευγει. παει τελειωσε.

Μα τί μου λες τωρα? εδω ενα λογο ειναι για να εκφωνησουμε και το καναμε ανατολικο ζητημα!
εδω μια παρουσια μας στη παρελαση και το φερουμε βαρεως! ειναι εκπ/κοι αυτοι? και δεν ντρεπονται να τα λενε δημοσιως? και σου πετανε μια ιδεολογια σαν αλλοθι! Βρε, ποια ιδεολογια? για να λες τωρα ελευθερα τις βλακειες που λες πολεμησες τοτε!

Τα φροντιστήρια προσφέρουν μια συγκεκριμένη υπηρεσία, οπως πάρα πολλές άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις (καθαρισμός σπιτιών, σερβις αυτοκινήτων, μεταφορές κτλ), και πληρώνονται αδρά για αυτό.
Το δημόσιο σχολείο (θέλει να) παίζει έναν ευρύτερο ρόλο, αυτόν της διαμόρφωσης της συνείδησης του μαθητή και μετέπειτα πολίτη. Για το λόγο αυτό το σχολείο οργανώνει γιορτές στις σχολικές επετείους, βάζει τους μαθητές να απαγγέλλουν εθνεγερτικά ποιήματα, να παρελαύνουν με στρατιωτικό βηματισμό και άλλα συναφή.
Αυτό το κομμάτι δεν καλύπτεται από τις υπηρεσίες των φροντιστηρίων, οπότε κακώς μπαίνει μέσα στη συγκριση δημοσίου-ιδιωτικού τομέα.
Αυτό που έχει νόημα να συγκριθεί είναι οι προσφερόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες (με τη στενή έννοια).
Ένας εκπαιδευτικός μπορεί να είναι πολύ καλός σε αυτό που κάνει και παράλληλα να μην επιθυμεί να συμμετέχει στο πανηγύρι της διαφήμισης της ένδοξης ιστορίας και της αδιάσπαστης συνέχειας του ελληνικού έθνους.
Όποιος αδυνατεί να κατανοήσει τη βάση πάνω στην οποία εδράζονται οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τις προπαγανδιστικού χαρακτήρα εκδηλώσεις που διοργανώνει το δημόσιο σχελείο, φοβάμαι πως έχει μείνει προσκολημμένος σε παρωχημένα εκπαιδευτικά μοντέλα προηγούμενων δεκαετιών και έχει χάσει εντελώς τη σύνδεση με τις εξελίξεις στο χώρο της παιδαγωγικής επιστήμης.     

11
Επιτέλους τη βρήκαμε τη λύση.
Για την κατάντια της εκπαίδευσης σήμερα δε φταίει ούτε το υπουργείο, ούτε οι αδιάφοροι διορισμένοι καθηγητές, ούτε οι έμποροι της εκπαίδευσης, οι φροντιστηριάρχες.
Φταίνε τα παιδιά που αντί να διαβάζουν τα μαθήματα τους και να παίζουν στις αλάνες όπως κάναμε εμείς τα παλιά, καλά χρόνια, ασχολούνται με αυτό το κατασκεύασμα του διαβόλου, το ίντερνετ.

Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα?


12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νομική ώρα μηδέν
« στις: Ιανουάριος 26, 2011, 03:24:39 μμ »
Ως ποτε θα ανεχομαστε μερικες εκατονταδες ατομα να κλεινονται μεσα σε ενα δημοσιο ιδρυμα και να προκαλουν καταστροφες που μας επιβαρυνουν ολους?


Καταργηση της βουλευτικης ασυλιας τωρα!

Περιμένω να αναφέρεις συγκεκριμένες καταστροφές που έχουν γίνει στο κτήριο αλλιώς πίσω στην τρύπα σου...
Όπως και οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα έχει προκύψει από την εγκατάσταση των μεταναστών σε ένα υπό
ανακαίνιση κτήριο το οποίο δε χρησιμοποιείται. Έλεος με τον κάθε απίθανο που έπιασε ένα πληκτρολόγιο και
είπε να ξεσπάσει την οργή του στα πλήκτρα.
[/quote]

Ανοιγω μια παρενθεση εδω για να παρακαλεσω τον αγαπητο σβουρα να ξαναδιαβασει το ποστ μου (ιδιαιτερα την τελευταια αραδα) που με τοσο οργικο υφος σχολιασε. [διαγράφηκε] ;)

Υ.Γ. Να κατανοουμε τη θελει να πει ο συνομιλητης μας πριν απαντησουμε/κριτικαρουμε/βρισουμε ειναι μια απο τις βασικες αρχες του διαλογου. Just keep it in mind. 

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Καταργηση του ασυλου ΤΩΡΑ
« στις: Ιανουάριος 26, 2011, 12:53:53 μμ »
Ως ποτε θα ανεχομαστε μερικες εκατονταδες ατομα να κλεινονται μεσα σε ενα δημοσιο ιδρυμα και να προκαλουν καταστροφες που μας επιβαρυνουν ολους?


Καταργηση της βουλευτικης ασυλιας τωρα!

14
Μπορείς να μας παραθέσεις βάσει ποιων ιστορικών πηγών αναφέρεις τα παραπάνω;Το πρώτο που μαθαίνει ένας ιστορικός είναι να σέβεται τις πηγές, τον αναγνώστη και τον ακροατή.Κανένας ιστορικός επιστήμονας(η Ιστορία δεν είναι γνωστικό αντικείμενο, είναι επιστήμη) δεν διδάσκει έτσι την Ιστορία.Εκτός και μιλάς για Θεολόγους και ξενόγλωσσους και έχεις προσωπική πείρα.Γι' αυτό και ανάφερα ότι δεν παίζει ρόλο το κακό βιβλίο,αλλά ο δάσκαλος.

Οσα εγραψα παραπανω δεν αποτελουν καινοτομια. Η μελετη του φαινομενου του εθνικισμου εχει καταληξει στα παραπανω συμπερασματα εδω και τουλαχιστον 3 δεκαετιες. Νομιζω οτι αν αρχισω να παραθετω πηγες το φορουμ θα ξεφυγει εντελως απο το λογο υπαρξης του. Μπορω ομως να σε παραπεμψω σε μερικα βιβλια γραμμενα απο διεθνως καταξιωμενους ιστορικους και κοινωνικους επιστημονες
1. Ερικ Χομπσμπαουμ, Εθνη και εθνικισμος απο το 1780 μεχρι σημερα
2. Μπενεντικτ Αντερσον, Φαντασιακες κοινοτητες, στοχασμοι για τις απαρχες και τη διδοση του εθνικισμου
3. Ερνστ Γκελνερ, Εθνη και εθνικισμος
και για τα "δικα μας": Παρασκευας Κονορτας, Οθωμανικες θεωρησεις για το οικουμενικο πατριαρχειο (σημειωση: Ο Κονορτας ειναι ο πρωτος ιστορικος που αξιοποιει πηγες γραμμενες στα οθωμανικα, μεχρι τοτε -και μιλαμε για τη δεκαετια του 1980- οι ιστορικοι που ασχολουνται με την περιοδο της λεγομενης "τουρκοκρατιας" δεν ειναι σε θεση να διαβασουν τις πηγες στις οποιες ειναι γραμμενα τα εγγραφα του κρατους, οποτε καταλαβαινεις τι γραφουν)
Δε σου βαζω πληρη βιβλιογραφικα στοιχεια. τα παραπανω βιβλια ειναι τοσο διαδεδομενα που μπορεις να τα βρεις σε μια στοιχειωδως ενημερωμενη βιβλιοθηκη ή βιβλιοπωλειο.  Μεσα στα βιβλια αυτα θα βρεις εξαντλητικες αναφορες σε πηγες που αποδεικνυουν οσα εγραψα παραπανω.
Δεν καταλαβα τι εννοεις λεγοντας οτι κανενας ιστορικος επιστημονας δε διδασκει ετσι την ιστορια. Αυτα που εγραψα παραπανω ειναι πορισματα ερευνων πανω στα οποια βασιζεται η διδασκαλια της ιστοριας σε ολα τα στοιχειωδως σοβαρα πανεπιστημια (τα ελληνικα πανεπιστημια δεν ειναι ολα στοιχειωδως σοβαρα).

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161201
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.