Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ele@n

Σελίδες: 123 ... 19
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 20, 2018, 12:52:10 μμ »
Καλημέρα!!!!
Ψάχνω πληροφορίες μετρικής για το Γεράσιμο Μαρκορά για το ποίημα Ρεγγίνα Σκάρπα! Όποιος μπορεί ας μου δώσει βιβλιογραφία!Ευχαριστώ

2
Πολιτεία και Αριστοτέλης (Ρητορική) για άγνωστο

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2018, 02:36:59 μμ »
Ωραιότατα όλα τα παραπάνω!!!
Να προσθέσω: γλώσσα, βιβλίο, αθλητική αγωγή, τουρισμός, τεχνολογία, παιδική εργασία....και ανώτατη εκπαίδευση ;)

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 22, 2018, 01:58:34 μμ »
Για όσους διδάσκουν έκθεση στη Γ' Λυκείου στο study ξεκίνησαν πιλοτικά να αναρτούν κριτήρια για την Έκθεση!

5
Apri, σε ευχαριστώ για το χρόνο που διεθεσες να βάλω το νου σε τάξη!!! ;)

6
Η γενική και δοτική που τονίζεται στη λήγουσα περισπάται, αν έχει προέλθει από συναίρεση. Στην α' και β' κλίση αυτό συμβαίνει στα ονόματα που τονίζονται στη λήγουσα, γιατί το θεματικό φωνήεν συναιρείται με την κατάληξη.
Γι' αυτό και θεωρούμε δεδομένη την περισπωμένη.

Παίρνοντας ως παράδειγμα το οξυτονο ποιητής τώρα μου δημιουργήθηκαν νέες απορίες:
α)αφού το θέμα είναι ποιητα-, γιατί προσθέτοντας την κατάληξη -ης δεν θεωρείται συνηρημενο;
β) αφού το θέμα είναι ποιητα- (με -α- μακρό) γιατί στην κλητική υπερισχύει η κατάληξη του -α- βραχύ; (Θα σκεφτώ "έτσι λέει ο κανόνας". Ναι, αλλά μήπως υπάρχει εξήγηση και γι' αυτό;)

7
Σωστά τα λες, το παρεβλεψα γιατί σκεφτόμουν γενική και δοτική που τονίζονται στη λήγουσα παίρνουν περισπωμένη! Και εννοείται λόγω σημασίας ότι δεν υπάρχει σύγχυση μεταξύ του τύπου "εμοι" στην προσωπική και κτητική, έτσι;

8
Ενώ οι αντίστοιχοι τύποι του α και β προσώπου;γιατί οξυνονται;

9
Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει με τους κανόνες τονισμού στην προσωπική αντωνυμία; Π.χ. γιατί ή δοτική στο γ πρόσωπο θέλει περισπωμένη;

10
Στον ορισμό της μικτής επιτροπής οι οδηγίες απαιτούν και το κομμάτι που αναφέρει την καππαδοκια και τον τελευταίο όρο της συμβασης;

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 09:32:58 μμ »
Στο ΦΕΚ όμως της εξεταστέας ύλης δεν αναφέρεται ή ετυμολογία λέξεων...άρα μήπως απλά εννοεί να γίνεται αναφορά ως κομμάτι απαραίτητο για τη διδασκαλία αλλά  όχι ως εξεταζόμενο αντικείμενο στις Πανελλήνιες;

12
Θουκυς!!! ;)

13
Μάλλον Πρωταγόρας 4 και 7

14
Αυτη ειναι καθηγητρια!!!!!  ;) ;D

Ε, μα είναι ομολογουμένως!!!

Σελίδες: 123 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 753
Σύνολο: 764

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.