Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kshl

Σελίδες: 123 ... 8
1
Παράθεση
Το  θέμα  όμως  είναι  πως  πρέπει  να  διδάσκεται  η  πληροφορική  στο  δημοτικό;  ή  μόνο  η  χρήση  υπολογιστή  και  όχι  ως  επιστημονοκός  κλάδος;

Πες τα στο ΜΙΤ media lab που καθήσανε και κάνανε γλώσσα προγραμματισμού για τις ηλικίες 6-16  :)

http://el.wikipedia.org/wiki/Γλώσσα_προγραμματισμού_Scratch
http://en.wikipedia.org/wiki/Scratch_(programming_language)

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ψηφιακό σχολείο
« στις: Οκτώβριος 17, 2010, 01:38:36 μμ »
Ξέρουμε ακριβώς τις συνέπειες που προκαλεί η πολύωρη προσήλωση στον υπολογιστή, όχι μόνο στην όραση αλλά και στην λειτουργία του εγκεφάλου γενικότερα;

Γιατί, μήπως ξέρουμε τις συνέπειες στον εγκέφαλο του να ακούμε τον δάσκαλο-καθηγητή να αγορεύει επι ατελείωτες ώρες;  ;D

Πέρα απο την πλάκα, πιστεύω ότι το κλειδί είναι η ποικιλομορφία μεθόδων και η σωστή εφαρμογή και αλληλοσυμπληρωματικότητα.

3
Σου είπα πολλά,αλλά ελπίζω να βοήθησα....

Όχι απλά με βοήθησες, με κάλυψες πλήρως :) Προς το να συνεχίσω στο δημοτικό έκλεινα, απλά είχα την αμφιβολία μήπως μου διαφεύγει κάτι.

@EVANG μόλις μάθω κάτι νεότερο θα ποστάρω εδώ.

4
Έχω ξεκινήσει ώς ΠΕ19 σε ολοήμερο με αναμορφωμένο πρόγραμμα την περασμένη εβδομάδα ΠΕ19 (πληροφορική). Μόλις είδα ότι με  καλούν για ΠΕ12.05 (ηλεκτρολόγο μηχανικό). Έχω δικαίωμα ερπιλογής; Τι πρέπει να κάνω και ποιές οι συνέπειες σε κάθε περίπτωση; Ποιά ειδικότητα μου δίνει περισσότερες πιθανότητες πρόσληψης άν συνεχίσει να ισχύει η προυπηρεσία; Πώς συγκρίνονται οι συνθήκες εργασίας μεταξύ τεχνικού λυκείου και δημοτικού, καθώς δέν έχω εμπειρία του πρώτου;


5
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: αναπληρωση?
« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 09:07:04 μμ »
Να ρωτήσω κάτι και όποιος γνωρίζει με διαφωτίζει.

Είμαι αναπληρωτής στην Α΄ φάση και με κάλεσαν σε περιοχή που αναγκάστηκα να μετακομίσω για να πάω.

Τώρα με την Β΄ φάση διαπιστώνω ότι άτομα που είναι πολύ πιο κάτω από εμένα (μέχρι 300 θέσεις πιο κάτω), τα πήραν εκεί που λογικά θα έπρεπε να είμαι εγώ, με βάση τη σειρά προτίμησής μου.

Γιατί έγινε αυτό;

Έτσι ακριβώς πήγα έτσι σε μια περιοχή που δέν ήθελα, "κλέβοντάς" την, άθελά μου βέβαια, από κάποιον που την άξιζε. Μένω Ξάνθη και τώρα πρέπει να τρέχω με το ζόρι να μετακομίζω Θεσσαλονίκη. Αποκέντρωση σου λέει μετά...

6
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: αναπληρωση?
« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 02:22:21 πμ »
Ευχαριστώ πολύ. Δέν το κρύβω ότι έχω αγχωθεί καθώς πρόσφατα μετακόμισα και θα πρέπει να αλλάξω πόλη και να βρώ σπίτι πάλι! Είδατε... μια ζωή γκρίνια είμαι ο αχάριστος!!   

7
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: αναπληρωση?
« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:18:57 πμ »
Δηλώνουμε και περιοχές; Υπάρχει κάποιο λινκ που περιγράφει τη διαδικασία, τι χαρτιά χρειάζονται, άν την επόμενη απο την ανάληψη ξεκινάμε μάθημα κλπ; Ψάχνω αρκετή ώρα αλλά δέν βρήκα κάτι.

8
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: αναπληρωση?
« στις: Οκτώβριος 04, 2010, 09:42:26 μμ »
Να υποθέσω ότι είναι όλες οι θέσεις ΑΚΩ; Με έχουν σε περιοχή που δέν δήλωσα ΑΜΩ...

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Νεος ασεπ
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 10:41:34 μμ »
Παράθεση
Tο να εξετάζεις εάν ένας μαθηματικός, για παράδειγμα, είναι καλός στα μαθηματικά, είναι σαν να αμφισβητείς την πιστοποίηση των γνώσεων που έχει λάβει από το πανεπιστήμιό του. H εξέταση του γνωστικού αντικειμένου θα εξαιρεθεί από τις επόμενες εξετάσεις του AΣEΠ

Παράθεση
Στο τέλος της διετίας, τριμελής επιτροπή (η οποία θα αποτελείται από τον μέντορα, τον διευθυντή του σχολείου και τον σχολικό σύμβουλο) θα αξιολογεί τον εκπαιδευτικό με βάση τρεις άξονες: α) αν είναι γνώστης του γνωστικού αντικειμένου

       ;D
     ;D ;D
  ;D ;D ;D
     ;D ;D
       ;D

Παράθεση
Kαθιερώνεται Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Kατάρτισης ως προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό του AΣEΠ


Παράθεση
έμφαση (στον ΑΣΕΠ) θα δοθεί στην παιδαγωγική και γενική παιδεία καθώς και στη διδακτική ικανότητα

Εδώ δέν αμφισβητείται η πιστοποίηση των γνώσεων που έχει λάβει ο υποψήφιος;  :o :o :o :o. Δηλαδή το γνωστικό αντικείμενο σύμφωνα με αυτούς είναι καλύτερο να ελέγχεται απο τρείς άσχετους με το αντικείμενο μετά την πρόσληψη, παρά πρίν με αδιάβλητες διαδικασίες.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: τρίτεκνοι,πολυτεκνοι
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 12:59:48 μμ »
Καταρχήν, πιστεύω ότι το πόσα παιδιά θα κάνει κανείς είναι καθαρά προσωπικό ζήτημα. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν τα κόμματα εξουσίας ισχυρίζονται ότι έχουμε "δημογραφικό πρόβλημα" και προωθούν  απροκάλυπτα πολιτικές που ενθαρύνουν τους γονείς να κάνουν περισσότερα παιδιά.

Καταρχήν, έχουμε πράγματι δημογραφικό πρόβλημα;

Μπορούμε να εξασφαλίσουμε δουλειά σε όλους τους νέους ανθρώπους, ώστε να χρειαζόμαστε και άλλους;

Μήπως δέν βιώνουμε ήδη συμπτώματα υπερπληθισμού ακόμη και στην επαρχία; Σκεφτείτε το λίγο.

Είμαστε σε θέση να προστατέψουμε το περιβάλλον ώς έχει; Ποιός είναι ο στόχος; Να γίνουμε 15, 20 εκατομμύρια; Ποιά θα είναι η καθημερινότητά μας τότε; 

Αλλα θα μου πείτε όταν λέμε δημογραφικό πρόβλημα δέν ενοούμε τα παραπάνω, αλλα οι κυβερνόντες ανεγκέφαλοι κλείνουν το μάτι στους υπόλοιπους ανεγκέφαλους υπονοώντας ζητήματα "εθνικής καθαρότητας". Λές και των πολιτικών αυτών μπορούν να εκμεταλλευτούν μόνο όσοι περνάνε απο έλεγχο ελληνικού DNA...

Βέβαια, το δημογραφικό είναι απο τα αγαπημένα των πολιτικών, γιατί μας πετάνε το μπαλάκι πίσω: "δέν φταίμε εμείς που κυβερνάμε χάλια, φταίτε εσείς που δέν κάνετε αρκετά παιδιά!"

Κλείνοντας θα πώ ότι οι πολύτεκνοι πρέπει να υποστηρίζονται, όπως και η οικογένεια με ένα παιδί άν δέν μπορεί να τα βγάλει πέρα, για καθαρά όμως ανθρωπιστικούς λόγους, και όχι ώς κίνητρο.
 


 

11
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: αναπληρωση?
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 11:47:40 πμ »
Παράθεση
Από του χρόνου που τα Πανεπιστήμια θα πουλάν πιστοποιητικά

Έχουμε κάποια ενημέρωση για το πότε θα αρχίσουν τα αντίστοιχα προγράμματα;

12
Να ρωτήσω κάτι που αφορά όλους μας που θα αναλάβουμε πληροφορική στα νέα δημοτικά. Όταν δούλευα ως ωρομίθια σε ολοήμερα οι ώρες οι μεσημεριανές ήταν πολύ δύσκολες για τα παιδιά και στο μόνο που περιορίζόμουν ήταν να τους μάθω να πληκτρολογούν και να μορφοποιούν κείμενο καθώς και Πέρη και Κάτια. Τώρα όμως που θα δουλέψουμε πρωινά είναι αλλιώς και πρέπει να έχουμε απαιτήσεις από τα παιδιά για να το δουν διαφορετικά το θέμα των υπολογιστών αλλά κι εμείς να νιώσουμε πιο άξιοι της θέσης μας. Έχετε ιδέα τι μπορούμε να κάνουμε για να τους  αυξήσουμε το ενδιαφέρον; Θα υπάρχουν βιβλία; Όποιος ξέρει κάτι ας παραθέσει ιδέες..

Καλημέρα wildness, μπράβο για την ειλικρίνειά σου και το ενδιαφέρον σου να βελτιωθείς. Προφανώς δέν χρειάζεται να περιμένεις ούτε εσύ ούτε τα παιδιά για "του χρόνου" και το ενδεχόμενο να φοιτήσεις στην ασπαίτε   ::) ::) ::). Το παρακάτω το διάβασες;

http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/depps-aps-info.pdf

Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ενδεικτικά. Ακόμα και το πιά απλό όπως η αντιγραφή και η επικόλληση μπορεί γίναι πολλά μαθήματα (αντιγραφή αρχείων, κειμένου σε κείμενο, εικόνας στην ίδια εικόνα, σε άλλη εικόνα κλπ...). Ιδανικά θα πρέπει να ακολουθεί τα ενδιαφέροντα των μαθητών και να τα εξιτάρει, ωστε να είναι κάτι που θα χρησιμοποιούν απο μόνα τους, και όχι κάτι που θα κάνουν μια φορά και μετά θα το ξεχάσουν. Εδώ παίζει μεγάλο ρόλο και η σειρά που θα τα διδαχτούν. Πχ άν μάθουν να βρίσκουν και να αποθηκεύουν εικόνες (οργανωμένα σε φακέλους), και μετά μάθουν το email, θα χρησιμοποιούν τη γνώση τους για να στέλνουν εικόνες μεταξύ τους. Αντιθέτως άν μάθουν πρώτα το email θα ενθουσιαστούν απο αυτό και δέν θα έχουν υπομονή να δώσουν σημασία σε άλλα πράγματα. Επίσης καλό είναι να βλέπουν τη λογική πίσω απο ότι κάνουν, με την αντιγραφή πχ. να τη χρησιμοποιούν με τρόπο που φαίνεται ότι αυξάνονται οι δυνατότητες και διευκολύνεται η εργασία τους (πλεονεκτήματα του υπολογιστή), και όχι ότι είναι άλλη μια αγγαρία.

Θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα βγεί κάποιο βιβλίο. Είναι κρίμα ο κάθε εκπαιδευτικός να πρέπει να ξαναανακαλύπτει τον τροχό.



13
Όντως, τί έχουμε να περιμένουμε τώρα όσοι δέν ήμασταν στην Α φάση;

14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: αναπληρωση?
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2010, 03:21:20 πμ »
Και το 60-40 ισχύει εδώ και κάμποσα χρονάκια, εσείς τώρα το ανακαλύψατε και ωρύεστε ?

Το πότε ανακαλύπτει κανείς κάτι και το πότε ωρύεται είναι άσχετο. Σημασία έχει άν έχει δίκιο ή όχι. Βέβαια τέτοιες συζητήσεις έχουν γίνει πολλές τα τελαυταία χρόνια, αλλά εδώ δέν είναι ο κατάλληλος χώρος.

Συχγαρητήρια σε όσους τα κατάφεραν!   :D

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 779
Σύνολο: 795

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.