Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aeritzis

Σελίδες: 1
1
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι ΤΕΙ ή ΑΕΙ;
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 09:24:21 πμ »
Όχι. Άλλο ΤΕΙ, άλλο ΑΣΠΑΙΤΕ και άλλο ΕΠΠΑΙΚ.
Καλό θα ήταν να μη λέμε αερολογίες και κοροιδεύουμε τον κόσμο. Αφού η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν είναι ΤΕΙ προφανώς εννοείς ότι είναι ΑΕΙ? Γιατί ΑΕΙ δεν είναι ούτε με σφαίρες. Η σχολή είναι ΤΕΙ, αυτή είναι η αλήθεια, αν φυσικά έχεις κάποιο επίσημο χαρτί που να λέει ότι είναι ΑΕΙ μπορείς να μας το δείξεις. Εκτός πάλι αν έχουν εφέυρει κάποια ενδιάμεση βαθμίδα μεταξύ ΤΕΙ και ΑΕΙ μόνο για την ΑΣΠΑΙΤΕ

Παράθεση
Το ΕΠΠΑΙΚ είναι Ετήσιο Πρόγραμμα ΠΑΙδαγωγικής Κατάρτησης. Είναι σαν σεμινάριο και παίρνεις ένα πιστοποιητικό με το πέρας των 2 εξαμήνων.
όχι σαν σεμινάριο, είναι ένα σεμινάριο και για αυτό παίρνεις πιστοποιητικό και όχι πτυχίο ή δίπλωμα

Παράθεση
Λέω σαν γιατί το επίπεδο και το πρόγραμμα σπουδών είναι σαφώς πιο καλό από ένα απλό σεμινάριο και γιατί υπάρχουν πάρα πολλές εργασίες, πτυχιακή εργασία και πρακτική άσκηση σε σχολεία. Τέλος να ξέρεις πως σου δίνουνε και πάσο. 
Λογικό είναι να προσπαθείς να πείσεις ότι το επίπεδο είναι υψηλό αφού φοιτείς εκεί. Από όσο ξέρω όμως δεν ισχύει αυτό για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν έχει κοπεί ποτέ κανένας (εκτός αν δεν παρακολουθούσε καθόλου και ήταν εξαφανισμένος). Από τη στιγμή λοιπόν που δεν υπάρχει πίεση πως προκύπτει το υψηλό επίπεδο? Επίσης το πάσο τη δουλειά έχει με το επίπεδο? δεν το καταλάβα

2
Σχολική ζώνη / Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 09:17:42 πμ »
ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ αυτό που λέει η eve_elf:
ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ......
Πάλι καλά που δεν είπες και σύντροφοι, άντε πάμε για νέους αγώνες βολέματος

Παράθεση
υγ: τυχαίνει αυτή την περίοδο να είμαι βοηθός επιμορφωτή στην επιμόρφωση β επιπέδου των φιλολόγων
ε όχι και τυχαίνει!!!(τυγχάνει δεν είναι κανονικά?) αυτά τα πράγματα δεν είναι θέμα τύχης...

Παράθεση
και ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι συνάδερφοι (που είναι δραστήριοι και θέλουν να χρησιμοποιούν τα εργαστήρια για το μάθημά τους) είναι σφόδρα υπέρμαχοι αυτής της άποψης που παραθέτω
φυσικά και είναι υπέρμαχοι, γιατί έτσι θα έχουν τον προσωπικό τους σκλάβο ο οποίος θα τους βοηθάει με τα δικά τους λογισμικά που είναι δική τους υποχρέωση να ξέρουν, άσε που πολλές φορές θα κάνει και τη δική τους δουλειά.
Επίσης θα έπρεπε να ξέρεις ότι η επιμόρφωση στην οποία τυγχάνει να είσαι βοηθός αυτόν ακριβώς τον σκοπό έχει, να μάθουν οι καθηγητές να χρησιμοποιούν στη διδασκαλία τους εκπαιδευτικά λογισμικά.
   Επειδή όμως πολλοί καθηγητές φυσικοί, φιλόλογοι κλπ (κυρίως παλιές καραβάνες) ούτε ξέρουν και φυσικά ούτε έχουν καμία διάθεση να μάθουν θέλουν και αυτοί τον πληροφορικό τους.

   Αν τώρα εσύ θεωρείς ότι το επίπεδο των γνώσεών σου ταιριάζει με αυτή τη δουλειά του τεχνικού - βοηθού εργαστηρίου, ειλικρινά λυπάμαι αλλά θα πρέπει να αποφασίσεις τι θέλεις να είσαι τεχνικός ή καθηγητής? Είμαστε καθηγητές και όχι τεχνικοί, ούτε παιδιά για όλες τις δουλειές. Αν θέλετε να κάνετε κάτι παλέψτε να αυξηθούν οι ώρες στο γυμνάσιο και ή να μπει σαν γνωστικό αντικειμένο η πληροφορική στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού και αφήστε τις δουλειές αυτές για αυτούς που έχουν σπουδάσει το συγκεκριμένο αντικείμενο, δηλαδή απόφοιτους ΤΕΕ, ΙΕΚ κλπ εκτός αν κάποιοι από εσάς εξισώνετε ότι το επίπεδο των σπουδών σας με αυτές τις σχολές



3
Ερώτηση: Αφού λοιπόν στο τμήμα των 17000 μορίων μπαίνουν οι καλοί μαθητές οι οποίοι είναι ξεφτέρια στα Μαθηματικά και γράφουν 18 κ 20 στις Πανελλήνιες γιατί τότε κάνουν 5-6 χρόνια να τελιώσουν το Πανεπιστήμιο? Ζορίζονται ζορίζονται?
Απάντηση: Ναι, ζορίζονται γιατί εκεί τα μαθήματα είναι δύσκολα και τα θέματα των εξετάσεων είναι σοβαρά και όχι της πλάκας.

Παράθεση
Μα γιατί αφού αυτοί είναι οι καλοί μαθητές και δίπλα στο ΤΕΙ είναι οι μέτριοι που κάνουν τα εύκολα και πέρνουν πτυχίο και εύκολα και γρήγορα.
Μα τα ίδια τα λεγόμενα σου αποδευκνύουν αυτό που λέω τόση ώρα. Όταν κακοί οι μέτριοι μαθητές καταφέρνουν να αποφοιτήσουν από μια σχολή αυτό τι σημαίνει ότι ήταν κακοί? ή ότι η σχολή αναγκάστηκε να χαμηλώσει το επίπεδο σπουδών της για να παίρνουν και αυτοί πτυχίο?

Παράθεση
Σε πληροφορώ λοιπόν ότι το 2006 που ορκίστηκα ήμασταν 55 άτομα, είχα αριθμό πτυχίου 131 και το τμήμα μου αν δεν κάνω λάθος λειτουργούσε από το '99. 7 χρόνια για να πάρουν πτυχίο μόνο τόσα άτομα σημαίνει ότι δεν είναι και όλοι μέτριοι ή κακοί στο ΤΕΙ τελικά.
Όχι δεν είπε κανείς ότι είναι όλοι αλλά από τα λεγόμενά σου προκύπτει ότι η πλειοψηφία δεν κατάφερε να πάρει πτυχίο. Έτσι δεν είναι? Άρα από τα δικά σου λεγόμενα αποδεικνύεται ότι ο μέσος φοιτητής δεν μπορούσε να τελειώσει τη σχολή. Αυτό δε λέει κάτι για το επίπεδο των φοιτητών? Καταραμένη αριθμητική έ?

Παράθεση
Ας μην γενικεύουμε λοιπόν την κατάσταση και ας δεχθούμε την πραγματικότητα.
Δεν παίζει ρόλο πόσο καλός μαθητής είσαι εάν αργότερα είσαι άνεργος..
Και τι παίζει ρόλο? Να έχεις δουλειά και να είσαι αμόρφωτος?
Πάντως αν είσαι πολύ καλός μαθητής και φοιτητής και σου αρέσει αυτό που κάνεις δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις άνεργος. Ξέρεις ποιοι είναι αυτοί που είναι άνεργοι? Αυτοί που μπήκαν σε σχολές πληροφορικής γιατί νόμιζαν ότι μόλις τελειώσουν θα τους παρακάλανε για δουλειά. Χωρίς να τους αρέσει απαραίτητα η σχολή διάβασαν ίσα ίσα για να περάσουν τα μαθήματα και τώρα φυσικά δεν μπορούν να μπουν ανταγωνιστικά στην αγορά εργασίας και κλαίνε τη μοίρα τους ή λένε δεν έβαζα δάσκαλος καλύτερα? Τώρα θα διοριζόμουν. Όπου φυσάει ο άνεμος δηλαδή

4
Κι εσύ στο Τ.Π.Κ.Τ. ήσουν? Εσύ τότε μάλλον καταλαβαίνεις τι επίπεδο δυσκολίας είχαμε σ'αυτό το τμήμα (βλέπε Σαμαρά, Μαρμόκο, Κακαρόντζα)..

Ο κάθε ένας νομίζει ότι το τμήμα του είναι πολύ δύσκολο. Μα αυτό είναι απόλυτα λογικό. Όταν είσαι μέτριος προς κακός μαθητής τι θα σου φανεί εύκολο? Για πήγαινε σε κανένα άλλο τμήμα που κάνουν 5-6 χρόνια να το τελειώσουν μαθητές που έγραφαν πάνω από 17000 μόρια και θα δεις τι θα πει δύσκολο. Πάντως μέχρι στιγμής δεν ξέρω κανέναν που να παραδεχεται ότι το τμήμα του ήταν εύκολο. Σε όλους δύσκολο τους φαίνεται

5
   Δεν διαχώρισα ΤΕΙ από ΑΕΙ, μίλησα απλά για το επίπεδο των φοιτητών που εισάγεται σε κάποιες σχολές. Για παράδειγμα το Τμήμα Τεχνολογίας και Επιστήμης Η/Υ της Τρίπολης είναι σαφώς χαμηλότερου επιπέδου από το ΤΕΙ Αθήνας για πολλούς και διάφορους λόγους. Απλά τυχαίνει οι χειρότερες μακράν σχολές πληροφορικής αυτή τη στιγμή να είναι τα ΤΕΙ που αναφέρθηκαν προηγουμένως. Διαφωνείς με αυτό? Κανείς δεν είπε ότι όλα τα ΤΕΙ είναι κατώτερα από τα ΑΕΙ. Μιλάμε μόνο για τα συγκεκριμένα ΤΕΙ που αναφέρθηκαν παραπάνω και δεν γενικεύουμε για όλα

  Και γενικά η απορία η δική μου είναι πως γίνεται μαθητές που δεν γνωρίζουν γρι από μαθηματικά (τα 9000 και 10000 μόρια αυτό μαρτυρούν) να μπορούν να παρακολουθούν ανώτερα μαθηματικά και μαθήματα αλγορίθμων να τα περνάνε και να παίρνουν πτυχίο. Δεν είναι ένα μυστήριο? τι λέτε?

6
Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι χαμηλές βασεις με το επίπεδο των αυριανών εκπαιδευτικών ???

Πως συνδέονται? Αν δε μπορείς να καταλάβεις αυτό τι να πω. Δηλαδή όταν μια σχολή έχει 9000 μόρια βάση, σε αυτή τη σχολή μπαίνουν καλοί φοιτητές? Θα βγάλει καλούς καθηγητές? Τι λες?

7
Καταλαβαίνω ότι τώρα τα παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση διότι οι δάσκαλοι διορίζονται σχεδόν αμέσως ενώ οι Πληροφορικάριοι κάνουν τους ωρομίσθιους για χρόνια πλέον μέχρι να διοριστούν.
Ναι, αλλά ποια παιδιά άλλαξαν κατεύθυνση? Μηπώς η κατά γενική ομολογία καλοί μαθητές? Μήπως αυτοί που σε ένα βαθμό καθορίζουν το επίπεδο κάθε σχολής? Εκτός αν πιστεύετε ότι ο μαθητής που γράφει 9000 μόρια υπάρχει πιθανότητα να είναι καλύτερος από κάποιον που γράφει 18-19000. ή μάλλον υπάρχει 1 στους 10000.


8
Αγαπητέ μου αυτοί που έγραψαν 2 και 3 στα μαθηματικά δεν πέρασαν καν σε σχολές.

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση πως κάποιοι εδώ μέσα έχουν το σύνδρομο του Θεού, λένε κάτι χωρίς κανένα επιχείρημα και πρέπει να το δεχτούμε επειδή το λένε αυτοί. Σε κάτι τέτοιους καθηγητές φαντάζομαι θα αναφέρεται ο τίτλος του θέματος. Είναι έτσι επειδή το λέω εγώ!!

Έχεις κάποιο επιχείρημα για αυτό ή το είδες στο σχολείο της γειτονιάς σου? Βάλτα κάτω και υπολόγισέ τα. Μια χαρά περνάει κάποιος σε μια σχολή με 3-4 στα μαθηματικά. Καλό θα ήταν να προσέχεις τι λες και να το διασταυρώνεις πρώτα. Αν δεν πιστεύεις εμένα δες τα στατιστικά και δες πόσοι έγραψαν κάτω από τη βάση στα μαθηματικά
Για πήγαινε να δεις τίποτα καταστάσεις υποψηφίων στα σχολεία και θα ανακαλύψεις πάρα πολλούς με 3 και 4 που πέρασαν σε μια χαρά σχολές γιατί έγραψαν στα υπόλοιπα γελοία μαθήματα 12-13. Αυτοί είναι οι παπαγάλοι, αυτοί που γράφουν 19άρια σε κάτι ΑΟΔΕ και στα μαθηματικα΄κατεύθυνσης είναι στο 4-5.

Αυτό που λέω αποδεικνύεται και από τα στατιστικά τα οποία μπορείς να δεις στο υπουργείο αλλά και εδώ στο Pde. Τι λένε αυτά? Ότι το 53% στα μαθηματικά κατεύθυνσης ήταν κάτω από τη βάση. Αλήθεια από αυτούς πόσοι ήταν επιτυχόντες σε κάποια σχολή, μήπως αρκετοί?. Τέλος πάντων βάλε τα νούμερα κάτω, αριθμητική θα ξέρεις και θα δεις ότι η πλειοψήφία αυτών που περνάει σε χαμηλόβαθμες σχολές στην τεχνολογική δεν έχει ιδέα από μαθηματικά.
Για αυτό μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα





9
Για την ακρίβεια τα μαθηματικά έδειξαν τη γύμνια του όλου συστήματος. Τα θέματα μια χαρά ήταν. Απλά δεν μπόρεσαν να γράψουν αυτοί που έκαναν πολλές ώρες φροντιστήριο και ιδιαίτερα και περίμεναν τα κλασικά θέματα. Έπρεπε να σκεφτούν και λίγο πράγμα σπάνιο για τους σημερινούς μαθητές που έχουν μάθει να τα έχουν όλα έτοιμα.
Αυτοί που δεν μπορούν να λύσουν μια εξίσωση και έγραψαν 2 και 3 στα μαθηματικά θα είναι οι αυριανοί καθηγητές. Αυτό είναι το πρόβλημα και όχι τα θέματα. Δηλαδή τι θέματα έπρεπε να βάλουν? να τους ρωτήσουν το όνομά τους?

Φέτος τα μαθηματικά κατεύθυνσης έθαψαν τους μαθητές. Πιστεύω πως αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τέτοιες βάσεις πρόσβασης σε σχολές.

10
Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα όσον αφορά την παπαγαλία, αλλά αυτοί που δεν είναι παπαγάλοι και σκέφτονται μπορεί να μην γράφουν 20άρια και να μην πιάνουν 19000 μόρια αλλά ένα 15-16 πιστεύω το γράφουν.
  Ξέρεις τι σημαίνει 8500 μόρια? Σημαίνει ότι στα γελοία μαθήματα της τεχνολογικής όπως ΑΟΔΕ, Μαθηματικά Γενικής, Έκθεση, ΑΝΕΦ έγραψε γύρω στο 10 με 11 και πολύ λέω, και μαθηματικά και φυσική κατεύθυνσης (η φυσική ήταν γελοία φέτος) έγραψε 3-4 το πολύ. Σου φαίνεται αυτός για σκεπτόμενος μαθητής που δεν τον άφησε η παπαγαλία να πάει μπροστά? Ας αφήσουμε επιτέλους αυτή την καραμέλα της παπαγαλίας. Δηλαδή τι υπονοείς, ότι αυτοί που πιάνουν 19000 μόρια είναι άσχετοι και παπαγάλοι? Και άντε σου λέω πως είναι, μαθηματικά και φυσική πως γράφουν που θέλει και λίγο μυαλό?
   Ας είμαστε λίγο σοβαροί λοιπόν στις κρίσεις μας. Με τα θέματα που βάζουν για να πιάσεις κάτω από 10000 μόρια πρέπει να είσαι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο. Πως να το κάνουμε δηλαδή, υπάρχουν κάποιοι που προσπαθούν και κάποιοι που δεν προσπαθούν ή δεν μπορούν. Όταν οι τελευταίοι αποτύχουν τους φταίει το σύστημα που προοωθεί τους παπαγάλους και όχι τις αυθεντικές ιδιοφυίες σαν αυτούς. Γιατί όμως? Γιατί στη χώρα που ζούμε όλοι νομίζουν ότι τα παιδιά τους είναι ο νέος Αινστάιν και δεν δέχονται ότι απλά δεν μπορούν και θα πρέπει να βρουν κάτι άλλο να κάνουν. Πρέπει όλοι να γίνουν επιστημόνες και τα ΤΕΙ χαμηλοτάτου επιπέδου σαν τα παραπάνω ή τα κολλέγια που θα έρθουν τους αφήνουν να ζουν το ψεύτικος όνειρό τους μέχρι τη μέρα που πάνε στην πρώτη δουλειά και θα καταλάβουν ότι ουσιαστικά δεν έχουν μάθει τίποτα και φυσικά θα αναζητήσουν τον ιδανικό χώρο για ανθρώπους σαν αυτούς, δηλαδή το δημόσιο

παιδιά εντάξει, κακοί μαθητές, αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα και ο τρόπος εξέτασης είναι καλά; δηλαδή όποιος παπαγαλίζει καλύτερα θα είναι στο μέλλον και καλύτερος καθηγητής;
κακά τα ψέμματα, σημασία έχει η δουλειά που γίνεται μέσα στην ανώτατη εκπαίδευση, γιατί το λύκειο το έχουν καταντήσει κέντρο εξετάσεων, οι ίδιοι οι καθηγητές (τουλάχιστον κάποιοι που ξέρω) δυσανασχετούν μ' αυτή την κατάσταση και λένε ότι εμποδιζονται να διδάξουν σωστά επειδή τα παιδιά ασχολούνται μόνο με το πώς θα περάσουν τις εξετάσεις και όχι με το πώς θα εμβαθύνουν στο μάθημα.
εδώ πέρσι στην τρίτη δημοτικού έρχεται ένας γονιός και μου λέει "μα δεν πρέπει να μαθαίνουν απ'έξω την ιστορία, πώς θα περάσουν στις πανελλήνιες;"
εκεί που έχουμε φτάσει οι βαθμοί των εισαγωγικών εξετάσεων δεν αντιπροσωπεύουν καθόλου την ικανότητα για σκέψη, εμβάθυνση και πόσω μάλλον δημιουργία, επομένως θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να κρινουμε από κει ποιος είναι κατάλληλος και ποιος όχι

11
Έλα ρε, το
ΤΗΛΕΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ έχει βάση 8500?

Καλά και πως καταφέρνουν και τελειώνουν τόσοι? Μάλλον για αυτό θα τους φαίνεται και δύσκολη σχολή. Οταν γράφεις 3-4 μαθηματικά άντε μετά να καταλάβεις απειροστικούς και διαφορικές εξισώσεις. Ωστόσο αρκετοί τελειώνουν.

Συμπεράσμα: Το τμήμα έχει φανταστικό διδακτικό προσωπικό με εκπληκτική μεταδοτικότητα και έτσι γίνονται τα θαύματα. Ο τύφλος βλέπει, ο κουφός ακούει και η κουτσή Μαρία επιτέλους θα περπατήσει και κούτσα κούτσα θα μπει και αυτή στην εκπαίδευση....

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162178
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 677
Σύνολο: 689

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.