Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Green

Σελίδες: 1234
15
Οι τομείς και οι ειδικότητες της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης σε Βέλγιο, Ελβετία, Ολλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Φινλανδία, Νορβηγία, Δανία, Σουηδία και Ρουμανία.

http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/eikona-texnikon-eidikothton-evropaikes-xores


Αυτό που μπορούμε να δούμε είναι ότι η κάθε χώρα προσάρμοσε τις παρεχόμενες ειδικεύσεις από την τεχνικής της εκπαίδευση στις παραγωγικές της ανάγκες ως οικονομία. Κάτι που η Ελλάδα δεν έκανε ουσιαστικά ποτέ. Αντίθετα εδώ η δημιουργία τομέων και ειδικοτήτων έγινε συχνά με γνώμονα το βόλεμα συγκεκριμένο κλάδων εκπαιδευτικών και επαγγελματιών. Πράγμα επόμενο με δεδομένο ότι ποτέ τις τελευταίες δεκαετίες η χώρα δεν είχε κεντρικό και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για την παραγωγική της δομή ως κράτος.

16
Για την πρόσληψη σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου (3μηνες, 8μηνες) σε διάφορους φορείς του δημοσίου (π.χ. Δασαρχεία, Δήμοι) αποτελεί προϋπόθεση να μην έχεις απασχοληθεί συνολικά πάνω από 8 μήνες σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο δημόσιο κατά τους τελευταίου 12 μήνες (Κώλυμα Οκτάμηνης Απασχόλησης).
Γνωρίζει κάποιος αν σε αυτήν την απασχόληση στο δημόσιο λογίζεται και η εργασία ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός στα σχολεία του Υπουργείου Παιδείας;

17
Θα ήθελα εδώ να καταθέσει όποιος γνωρίζει πληροφορίες για τις προοπτικές, ευκαιρίες, συνθήκες, προυποθέσεις, δυσκολίες για την απασχόληση ελλήνων εκπαιδευτικών σε άλλες χώρες. Κάθε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.

18
Εργασιακά / Αιτήσεις συνταξιοδότησης 2013
« στις: Ιούλιος 02, 2013, 02:14:41 μμ »
Υπάρχει καμία ενημέρωση/εκτίμηση για το που περίπου θα κινηθούν οι φετινές αιτήσεις για συνταξιοδότηση που ξεκίνησαν από χθες;

19
Μπορεί κάποιος να μου πει πόση αποζημίωση λαμβάνει ένας αναπληρωτής κατά την απόλυση του (για μη ληφθείσα καλοκαιρινή άδεια ή και ότι άλλο δικαιούται), ας πούμε για σύμβαση 8 μηνών, τουλάχιστον με βάση τα περσινά δεδομένα;

20
Προβλέπει ο νόμος να γίνεται ο αναπληρωτής υπεύθυνος τμήματος, πολύ περισσότερο όταν υπάρχουν διαθέσιμοι μόνιμοι;

21
 Να παταχθούν οι «παραβατικές συμπεριφορές» μαθητών ενόψει του εορτασμού της 17ης Νοέμβρη για το Πολυτεχνείο ζήτησε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Αντώνης Γρέγος, σε ερώτησή του στη Βουλή προς το υπουργείο Παιδείας.

Ο Γρέγος «απείλησε» μάλιστα ότι η Χρυσή Αυγή θα πραγματοποιήσει επισκέψεις στα σχολεία!

«Επειδή οι μέρες που έρχονται είναι λίγο περίεργες και θα δώσουν τροφή στις γνωστές αριστερίστικες και ψευτοαντιεξουσιαστικές εγκληματικές οργανώσεις να προβούν σε παράνομες ενέργειες, πλησιάζει και η 17 Νοέμβρη, και όπως ζήσαμε τον Δεκέμβριο του 2008, θα θέλαμε να μεριμνήσετε έγκαιρα και αποτελεσματικά ώστε τέτοια φαινόμενα παραβατικής συμπεριφοράς μαθητών και καθηγητών να παταχθούν» τόνισε.

Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής συμπλήρωσε ότι «ο ρόλος του μαθητή και του δασκάλου είναι σαφής και καθορισμένος και για εμάς η εκπαίδευση πρέπει να βασίζεται στο τρίπτυχο Πατρίς -Θρησκεία - Οικογένεια».

http://tvxs.gr/news/ellada/me-episkepseis-sta-sxoleia-apeilei-i-xrysi-aygi-en-opsei-17-noembri

22
Νόμιζα ότι ήταν ένας μύθος ή ένα περιορισμένο φαινόμενο. Ώσπου έλαβα ο ίδιος mail από φροντιστήριο για το αν ενδιαφέρομαι να αναλάβω την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας σπουδαστή ΤΕΙ. Οι άνθρωποι έχουν φτιάξει ολόκληρο δίκτυο συνεργατών που γράφουν πτυχιακές και άλλες εργασίες κατόπιν παραγγελίας και φυσικά πληρωμής.   
Το Υπουργείο δεν γνωρίζει τίποτα; Δεν μπορεί να κάνει τίποτα όταν γίνεται τόσο απροκάλυπτα και με μία μικρή έρευνα στο ιντερνέτ βλέπεις δεκάδες αγγελίες για τέτοιες εργασίες;
Τελικά όλο το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα μπάζει από παντού, από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο.

23
Ο Β.............. Αθανάσιος, φιλόλογος στο .... Γυμνάσιο Νεάπολης Εξαρχείων, απείλησε αλλοδαπούς μαθητές της Α' Γυμνασίου οτι θα φέρει την ΧΑ να τους σκοτώσει. Τα παιδιά έβαλαν τα κλάμματα και τα υπερασπίστηκαν οι Έλληνες συμμαθητές τους. Ο καθηγητής απέβαλε τους Έλληνες μαθητές που αντιστάθηκαν.

Η είδηση αυτή κάνει σήμερα το γύρω των social media. Η διευθύντρια έχει παραδεχτεί το παραπάνω περιστατικό αλλά δεν έχει προχωρήσει σε καμία καταγγελία ή πειθαρχική δίωξη του καθηγητή.
Τόσο το όνομα του καθηγητή, όσο και του σχολείου έχουν δημοσιοποιηθεί κανονικά στην καταγγελία. Η γυμνασιάρχης έχει ενημερωθεί για την ανάρτηση της καταγγελίας και των ονομάτων στο διαδίκτυο.

24
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Μαθήματα σουηδικών.
« στις: Αύγουστος 31, 2012, 10:00:52 πμ »
Γνωρίζει κάποιος πληροφορίες για τη διδασκαλία σουηδικών; Σε ποια φροντιστήρια διδάσκεται η γλώσσα, αν είναι δύσκολη, σε πόσο χρόνο μπορεί κάποιος να φτάσει σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο, τι τιμές υπάρχουν;

25
Σχολική ζώνη / 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας
« στις: Μάρτιος 09, 2012, 01:24:31 μμ »
9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας

Τον Σεπτέμβριο του 2010 ο νέος υπουργός Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτης με άρθρο του διατύπωνε τις εξής απόψεις, οι οποίες αποτυπώνουν την πραγματικότητα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα:

Δεν μπορούμε (δεν θέλουμε;) σε αυτόν τον τόπο να αντιμετωπίσουμε, με σοβαρό και αποτελεσματικό τρόπο, μείζονα προβλήματα τής Παιδείας μας που «σέρνονται» επί χρόνια και γιατί δεν τολμούμε πολιτικοί και πολίτες, εκπαιδευτικοί και γονείς, η ελληνική κοινωνία γενικότερα, να αναλάβουμε τις ευθύνες που μάς αναλογούν, να πιέσουμε, να απαιτήσουμε, να φωνάξουμε να αλλάξει ριζικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα και να αποκτήσουμε επί τέλους κι εμείς μια παιδεία ουσίας και ποιότητας. Δεν τολμούμε να δούμε και να πούμε μερικές πικρές αλήθειες. Ετσι έχουμε, τελικά, την παιδεία που μάς αξίζει, που αξίζει στην αδιαφορία, την ολιγωρία και την ακηδία μας.

Αλήθεια πρώτη: Δεν καταλαβαίνουμε ότι έχουμε ένα σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια που έχει τινάξει στον αέρα την καίρια βαθμίδα τής Μέσης Εκπαίδευσης, το Λύκειο; Κι αν το καταλαβαίνουμε- που τώρα φαίνεται ότι έστω και αργά άρχισαν να το καταλαβαίνουν όλοι-, τι κάνουμε; Με αχρηστευμένο το Λύκειο πού πάμε;

Αλήθεια δεύτερη: Το υπαρκτό γνωστό πρόβλημα τού (λειτουργικού) αναλφαβητισμού, με αποφοίτους Μέσης Εκπαίδευσης που δεν μπορούν να εκφραστούν προφορικά και γραπτά, δεν το γνωρίζουμε; Μάλλιασε η γλώσσα των εκπαιδευτικών να το επισημαίνουν. Τώρα το καταλάβαμε με το προβοκατόρικο 0,9 (από κάποιον πλακατζή υποψήφιο...) που ανοήτως γενικεύθηκε κι έγινε σημαία απαιδευσίας, παραβλέποντας τις χιλιάδες των πραγματικά αναλφάβητων που συναντάμε γύρω μας;

Αλήθεια τρίτη: Οτι οι μαθητές των σχολείων μας απεχθάνονται το σχολείο, ότι δεν το αγαπούν, δεν τους τραβάει τίποτε στο σχολείο που τους έχουμε φτιάξει, δεν μάς λέει τίποτε;

Αλήθεια τέταρτη: Οτι έχουμε καθιερώσει ένα σύστημα που φορτώνει τους μαθητές με όγκους αναφομοίωτων πληροφοριών, προορισμένων εξ υπαρχής να περάσουν στα τάρταρα τής λήθης και τής απώθησης διά τής οδού τής αποστήθισης, πληροφοριών συχνά εξεζητημένων έως άχρηστων που ποτέ δεν θα γίνουν χρήσιμες επεξεργασμένες γνώσεις οι οποίες θα μείνουν, αυτό δεν μάς γεμίζει με οδύνη και τύψεις για τις ευθύνες μας;

Αλήθεια πέμπτη: Μπορούμε να αισθανόμαστε ήσυχοι, όταν οι ηγεσίες και βασικά στελέχη των πολιτικών κομμάτων και τού πολιτικού μας κόσμου γενικότερα (με πολύ λίγες εξαιρέσεις) ιεραρχούν την Εκπαίδευση, την Παιδεία και τον Πολιτισμό, το τρίπτυχο τής ουσιαστικής ύπαρξης και τής προοπτικής ανάπτυξης κάθε ορθοφρονούντος λαού, στο χαμηλότερο σκαλί τής έμπρακτης μέριμνας και τής πολιτικής τους;

Αλήθεια έκτη: Είναι δυνατόν να έχεις ποιότητα διδασκαλίας στα σχολεία σου με εκπαιδευτικούς ανεπαρκώς καταρτισμένους για την Εκπαίδευση, σκανδαλωδώς ανεπιμόρφωτους και προκλητικά αναξιολόγητους, αλλά και με εκπαιδευτικούς κακοπληρωμένους σε σχέση με το δύσκολο έργο που καλούνται να επιτελέσουν και κοινωνικά υποβαθμισμένους; Μπορείς να έχεις μεγάλες απαιτήσεις χωρίς τις απαραίτητες προϋποθέσεις;

Αλήθεια έβδομη: Θα μπορέσουν ποτέ οι εκάστοτε υπουργοί Παιδείας να περάσουν από τις εξαγγελίες στην πράξη, να λάβουν γενναίες αποφάσεις, να ξεπεράσουν αυτό που- εσφαλμένα συνήθως- εκτιμούν ως πολιτικό κόστος (κυρίως για την προσωπική τους πολιτική καριέρα), να πείσουν με σωστά επιχειρήματα την κυβέρνησή τους και την κοινή γνώμη για ριζικές αλλαγές, να πολεμήσουν τα οργανωμένα συμφέροντα που αντιμάχονται τις αλλαγές και, τέλος, να αποτολμήσουν για μια φορά να παραιτηθούν, διαμαρτυρόμενοι όταν γίνονται όχημα και συνένοχοι για την παιδευτική υστέρηση ενός ολόκληρου λαού;

Αλήθεια όγδοη: Θα αντιληφθούν την ευθύνη τους οι ηγεσίες και τα στελέχη των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, ώστε - ξεπερνώντας τις κομματικές ιδεολογίες και στάσεις τους και τις προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες τους που προκαλούν την αγανάκτηση των ίδιων των εκπαιδευτικών (ιδίως των νέων) και τής κοινής γνώμης- να μπορέσουν να αρθρώσουν ουσιαστικό, πειστικό, ακομμάτιστο εκπαιδευτικό λόγο; Μπορούν ποτέ να πείσουν κανέναν για τις προθέσεις τους, όταν μονίμως στηρίζουν την ήσσονα προσπάθεια και βρίσκονται συνεχώς στην άρνηση για κάθε ουσιαστική αλλαγή στην Παιδεία μας από όπου και αν προέρχεται; Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι αυτοκαταργούνται στη συνείδηση τού κόσμου και απαξιώνουν εκ προοιμίου τον θεσμικό ρόλο τους;

Αλήθεια ένατη: Κι εμείς στα Πανεπιστήμια που μορφώνουμε τους εκπαιδευτικούς θα αντιληφθούμε τον ρόλο και τις ευθύνες μας για το πόσο καλά ετοιμάζουμε τους αυριανούς εκπαιδευτικούς, όταν αρνούμαστε ή αποφεύγουμε επί χρόνια να εφαρμόσουμε την ψυχοπαιδαγωγική κατάρτιση και ένα ειδικό πρόγραμμα επιστημονικής προετοιμασίας όσων θέλουν να εργαστούν στην Εκπαίδευση; Μήπως πιστεύουμε ότι λύθηκε το πρόβλημα με το ΑΣΕΠ και με τους ειδικούς φροντιστές που έχουν πλέον αναλάβει- με το αζημίωτο- τον ρόλο τής προετοιμασίας των υποψηφίων για τις εξετάσεις τού ΑΣΕΠ, υποκαθιστώντας τα Πανεπιστήμια;

* * * Γνωστές πικρές αλήθειες που ενοχλούν, που απωθούνται, που καταπνίγονται, ενώ «ενός έστι χρεία...», να τις συνειδητοποιήσουμε όλοι και να τις υπερβούμε με πράξεις.

26
Σύμφωνα με τα όσα είπε στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου,απαντώντας σε ερώτηση του Βουλευτή του ΚΚΕ  Νικολάου Παπακωνσταντίνου σχετικά με τους διοριστέους μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008 και μέσω προϋπηρεσίας (40%).
«Νομίζω, είπε η υφυπουργός, ότι στην τρέχουσα συγκυρία γίνεται κάθε τι το δυνατόν να έχουμε την πλήρη εξασφάλιση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού δυναμικού, με τον καλύτερο καταμερισμό του και με τη συναίνεση των εκπαιδευτικών -και θα γίνουν τέτοιες προσπάθειες- και παράλληλα, θα αξιοποιηθούν και πάλι κάποιοι αναπληρωτές.

ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Σχετικά με τους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών η κ. Χριστοφιλοπούλου είπε: «Οι προβλέψεις για φέτος είναι κατά τι καλύτερες των περσινών. Φέτος θα έχουμε ενδεχομένως διπλάσιους περίπου διορισμούς από ό,τι είχαμε πέρυσι. Πέρυσι είχαμε εξαιρετικά λίγους διορισμούς. Φέτος ευελπιστούμε, με βάση τις δεσμεύσεις της χώρας, ότι θα έχουμε σχεδόν διπλάσιους.
Πρόσφατα η Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου που αναφέρεται στους διορισμούς στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μιλάει για 1065 διορισμούς. Αυτό το νούμερο, όπως καταλαβαίνετε, της ισχύουσας Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου είναι λίγο λιγότερο από το διπλάσιο.
Το «ευελπιστώ», λοιπόν, αφορά την εκτίμηση που έχω, ότι σε σχέση και με τον αριθμό των αποχωρούντων -γιατί εκεί είναι η δέσμευση, το ένα προς πέντε- αυτός ο αριθμός με επόμενη Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου μπορεί κατά τι να αυξηθεί».
Σύστημα 60%-40%,
«Στους σχεδιασμούς του υπουργείου Παιδείας, είναι, ανακοίνωσε στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας, ότι θα πάμε με το ίδιο σύστημα 60%-40%, έτσι ακριβώς ώστε να μπορέσουμε να καλύψουμε εκπαιδευτικές ανάγκες με τους ανθρώπους αυτούς οι οποίοι είχαν κατοχυρώσει ένα δικαίωμα διορισμού παλαιότερα, έτσι ώστε να υπάρξει πλήρης εξομάλυνση και αντιμετώπιση των ανθρώπων με τη μέγιστη δυνατή ευαισθησία έως ότου εφαρμοστεί για πρώτη φορά το σύστημα του 3848, που, όπως είπα, εισάγει, κατά τη γνώμη μας, ένα πιο ορθολογικό, πιο σωστό σύστημα».


Βεβαίως, υπάρχουν και οι αναπληρωτές.
Κύριε συνάδελφε, έχουμε περίπου εκατόν εβδομήντα χιλιάδες εκπαιδευτικούς στη χώρα. Στη μεγάλη τους πλειοψηφία, αυτοί οι άνθρωποι έχουν και μεταπτυχιακά, έχουν και εμπειρία, είναι ένα πολύ αξιόμαχο δυναμικό που σε πάρα πολύ δύσκολες συνθήκες δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Σε αυτούς τους εκατόν εβδομήντα χιλιάδες ένα ποσοστό αναπληρωτών, περίπου το 7%, μπορεί να προκύψει από άδειες παντός είδους -ασθένειες, λοχείες ή οτιδήποτε άλλο- αλλά βεβαίως μπορεί να προκύψει και από προβλήματα άλλου είδους, όπως παραιτήσεις, απολύσεις μέσα στο τρέχον σχολικό έτος. Ένα ποσοστό από 5% έως 7% επιπλέον αναπληρωτών χρειάζεται να υπάρχει και έχει κάθε εκπαιδευτικό σύστημα.
Αυτό το 22%, όπως καταλαβαίνετε, υπερβαίνει το 10%, είναι επιπλέον αυτού που αναλογεί στους πραγματικούς αναπληρωτές, αυτούς που καλύπτουν θέσεις όσων ασθενούν, όσων έχουν κάποιο πρόβλημα. Για πολλά χρόνια υπερκαλύπτει δε, διότι δεν έγινε ο σωστός για πολλά χρόνια τώρα σχεδιασμός.
Νομίζω, λοιπόν, ότι στην τρέχουσα συγκυρία γίνεται κάθε τι το δυνατόν να έχουμε την πλήρη εξασφάλιση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού δυναμικού, με τον καλύτερο καταμερισμό του και με τη συναίνεση των εκπαιδευτικών -και θα γίνουν τέτοιες προσπάθειες- και παράλληλα, θα αξιοποιηθούν και πάλι κάποιοι αναπληρωτές.

27
Δοκιμασία επάρκειας και πρακτική άσκηση προσαρμογής για τους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν πρόσβαση στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=42973

Τι είναι αυτό;

28
Τo Νέο Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση όπως κατατέθηκε σήμερα στη Διακομματική Επιτροπή , που συνεδρίασε στο υπουργείο, υπό την προεδρία της Αννας Διμαντοπούλου.

Βασικά σημεία της πρότασης για την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση:
•    Αυτόνομο Λύκειο- Εθνικό Απολυτήριο με ισχύ.
•    Οι μαθητές κάνουν τις επιλογές τους για την ακαδημαϊκή και την επαγγελματική τους πορεία, με βάση τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους.
•    Υποστήριξη του μαθητή για την προετοιμασία του, εντός σχολείου, με τα μαθήματα εμβάθυνσης. Ήδη λειτουργούν το Ψηφιακό Σχολείο και το Ψηφιακό Φροντιστήριο.   
•    Συμμετοχή των ΑΕΙ στη διαμόρφωση των προϋποθέσεων που πρέπει να πληροί ο υποψήφιος για να παρακολουθεί τα προγράμματα σπουδών.
•    Δυνατότητα εισαγωγής χωρίς εξετάσεις σε τμήματα που- λόγω χαμηλής ζήτησης- έχουν κενές θέσεις.
•    Αλλαγή του περιεχομένου των εξετάσεων. Θα εξετάζονται οι γνώσεις και δεξιότητες των υποψηφίων, ώστε να μετατοπιστεί το κέντρο βάρους από την αποστήθιση στην κριτική σκέψη και την αξιολόγηση.   


Για τους μαθητές που σήμερα φοιτούν στην Β’ και Γ΄ Λυκείου δεν θα υπάρξει απολύτως καμία αλλαγή στο σύστημα πρόσβασης, ούτε στο πρόγραμμα σπουδών. 
Τί ισχύει για τους μαθητές που σήμερα φοιτούν στην Α’ Λυκείου:
Αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών έχουν αρχίσει, ήδη, σταδιακά από την Α’ Λυκείου. Οι μαθητές, που αυτή τη στιγμή φοιτούν στην Α’ Λυκείου, θα παρακολουθήσουν στη Β’ και Γ’ Λυκείου προσαρμοσμένα προγράμματα σπουδών, που θα τους επιτρέπουν τη συμμετοχή στο καινούργιο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων. Θα πάρουν μέρος σε τελική γραπτή εξέταση που θα περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων:
•    η πρώτη ομάδα θεμάτων θα καθορίζει το βαθμό του απολυτηρίου και
•    η δεύτερη ομάδα θεμάτων θα περιλαμβάνει τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση και θα καθορίζει  το βαθμό πρόσβασης.
 Για τους σημερινούς μαθητές της Α’ Λυκείου δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στον τρόπο διοργάνωσης των εξετάσεων.

Για το νέο σύστημα πρόσβασης:
Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.
Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. 
Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. 
Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.
Για  τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.

Αναλυτικά η πρόταση:
http://www.esos.gr/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7/%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1/item/27251-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84o-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-t%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1-e%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7.html

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 317
Σύνολο: 320

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.