Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - steven_seagal

Σελίδες: 1234 ... 6
15
ΝΕΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΕΣ ΚΥΗΣΕΙΣ

«Το θέμα των επαπειλούμενων  κυήσεων  που η Βουλή το χρόνια ξέρει αυτό το θέμα, καμία πολιτική ηγεσία δεν μπόρεσε να το λύσει.  Νομίζω ότι φέτος με αυτήν την ρύθμιση που είπε ο κ. υφυπουργός, δηλαδή με τον διπλασιασμό της μοριοδότησης που είναι στην Βουλή από αύριο, θα το αντιμετωπίσουμε. Διότι κανένας δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη μιας πραγματικής κύησης την οποίαν οι περιστάσεις την οδηγούν σε πολύ κακό τέλος».   
Τα παραπάνω είπε σήμερα στην Επιτροπη μορφωτικών Υποθέσεν της Βουλής ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, ύστερα από σχετική  παρέμβαση του πρώην υφυπουργού παιδείας Σ. Κεδίκογλου  και σημείωσε τα εξής: «Κανένας δεν σηκώνει αυτή την ευθύνη, άρα ότι και να πει ο νομοθέτης αυτοί που θα εφαρμόζουν τον νόμο θα τον εφαρμόζουν έτσι και θα μεγιστοποιούν το πρόβλημά μας. Και στη συνέχεια της συζήτησης θα δώσει ο Υφυπουργός τα στοιχεία, ποιο είναι το πρόβλημά μας φέτος, γιατί αλλάζουν οι όροι κύριε συνάδελφε. Το πρόβλημα φέτος είναι όπως θα σας το πεί για να μοιραστούμε το ίδιο θέμα».
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΡΕΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Λοιπόν, θα ήθελα πολύ, κύριε Κεδίκογλου, ότι το πρόβλημα με τις αποποιούμενες κυήσεις, πραγματικά, είναι υπαρκτό και δεν είναι μόνο στον τομέα του Υπουργείου Παιδείας, είναι σε όλο το δημόσιο τομέα, γενικώς. Σε μας είναι λίγο πολύ παραπάνω έντονο και αυξημένο.
ΣΥΝΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ Δηλαδή, είναι τέτοια η καθημερινότητα και η αγωνία να προλάβεις να έχεις αυτή τη διαχείριση, που πραγματικά χρειάζεται να υπάρχει ικανότητα στο θέμα του μάνατζμεντ του προσωπικού, των εκπαιδευτικών και τα λοιπά, γιατί μιλάμε για μια μεγάλη κοινότητα. Εκεί, θέλω να σας θυμίσω ένα θέμα, το οποίο το είχα φέρει πέρυσι και το οποίο είναι ένα θέμα ταμπού, αλλά θα πρέπει να το δείτε και εάν δεν λυθεί φέτος, τουλάχιστον μέχρι τα επόμενα ένα - δύο χρόνια να το έχουμε λύσει. Είναι το θέμα των επαπειλούμενων κυήσεων, όπου κάθε χρόνο το Υπουργείο υποφέρει από αυτό. Μάλιστα, θυμάμαι χαρακτηριστικά το περιστατικό επί κυρίας Γιαννάκου, όπου ο κ. Καλός θεώρησε ότι όλα είναι εντάξει και θα είναι οι καθηγητές στις θέσεις τους και ξαφνικά του προκύψει ένας τεράστιος αριθμός επαπειλούμενων κυήσεων. Πρέπει να πούμε ότι αυτό δεν αντιμετωπίζεται εύκολα, γιατί μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη χρονιά, είναι πολύ δύσκολο να γίνει αντικατάσταση και από μόνο του φέρνει ένα τεράστιο πρόβλημα και μία δυσλειτουργία στα σχολεία. Επομένως, είναι ένα θέμα που δεν πρέπει να κλείνουμε τα μάτια και δεν σημαίνει ότι δεν είσαι κοινωνικά ευαίσθητος αν το θίξεις. Ουσιαστικά, είναι ένα θέμα στο οποίο όλοι κοροϊδεύουμε αλλήλους, δηλαδή, οι εκπαιδευτικοί ξέρουν ότι κακώς παίρνουν τις άδειες, οι γιατροί που συναινούν δίνουν χωρίς κριτήρια αυτές τις άδειες και το Υπουργείο ξέρει τι γίνεται και κάνει τα στραβά μάτια γιατί ενδεχομένως φοβάται το πολιτικό και το κοινωνικό κόστος. Με τη λογική αυτή, όταν δίναμε συντάξεις σε τυφλούς και ανάπηρους «μαϊμού» κακώς το κάναμε και το λέμε τώρα πια, θεωρώ ότι όλα αυτά τα κακά της μεταπολίτευσης που πρέπει να αλλάξουμε, ήρθε ο καιρός να το δούμε και αν δεν τα αλλάξουμε τώρα δεν θα τα αλλάξουμε ποτέ.
Σας λέω χαρακτηριστικά ότι ο αριθμός είναι 4 φορές πάνω από ότι είναι σε όλη την Ευρώπη, ο οποίος δεν συγκρίνεται με τον ιδιωτικό ή τον άλλο δημόσιο τομέα και είναι περιπτώσεις που έχουμε πενήντα τοις εκατό των κυήσεων ότι είναι επαπειλούμενες κυήσεις. Έχουμε διαφορά σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχουμε διαφορά από περιφέρεια σε περιφέρεια, ανάλογα με το πώς είναι η κατάσταση εκεί και οι ίδιοι οι γυναικολόγοι είπαν ότι δεν θέλουν να κατηγορούνται για κάτι τέτοιο. Πράγματι, τα κριτήρια της επαπειλούμενης κύησης είναι πολύ συγκεκριμένα με τα οποία μπορούμε πολύ εύκολα να χαρακτηρίσουμε μια κύηση ως επαπειλούμενη. Υπάρχει ένας μηχανισμός που δεν ελέγχει ουσιαστικά το Υπουργείο και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί παρακινούν και άλλους να το κάνουν.         
Άρα λοιπόν στο επιχείρημα που λένε ότι ξέρετε κάτι στο σχολείο δεν είναι όπως οι άλλες δουλειές, γιατί μπορεί να πέσει ένα παιδί επάνω σου. Ακόμα και αν θέλουμε να το δούμε έτσι ότι είναι κάτι διαφορετικό το σχολείο από ότι είναι μια άλλη δημόσια υπηρεσία μπορείτε κάλλιστα να προτείνετε να μην είναι στην τάξη αφού δεν θέλουν, αλλά να απασχολούνται σαν διοικητικό προσωπικό. Γιατί ξέρετε πάρα πολύ καλά τις ανάγκες που έχουμε και σαν διοικητικό προσωπικό στο Υπουργείο Παιδείας, σε διάφορους φορείς και τα λοιπά.
Άρα λοιπόν, υπάρχει ο τρόπος τη στιγμή που ψάχνουμε εναγωνίως αναπληρωτές κ.τ.λ., αυτές τις εκπαιδευτικούς που είναι σε μια κατάσταση ενδιαφέρουσα, πράγματι, να μπορέσουν να δουλέψουν κανονικά. Δείτε το, θα σας δώσω τα στοιχεία από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης που τα είχαμε ζητήσει και ο κ. Μητσοτάκης τα είχε βρει για όλη την Ελλάδα.

esos.gr

16
Αυξάνονται τα εισοδηματικά κριτήρια των δικαιούχων για μετεγγραφές μεταξύ πανεπιστημίων και ΤΕΙ που έχουν παιδιά τα οποία σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις, ενώ ο υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος ανέφερε χαρακτηριστικά σήμερα, Τετάρτη, το ποσό των 25.000 ευρώ ετησίως το οποίο χαρακτηρίζει μια «κανονική» οικογένεια δημοσίων υπαλλήλων.
Δεν έχει ληφθεί ωστόσο καμία συγκεκριμένη απόφαση ακόμη, αλλά θα αναζητηθούν «στοιχεία και αριθμοί» και το ζήτημα θα τεθεί αύριο, Πέμπτη, στη Σύνοδο Πρυτάνεων στη Ρόδο, καθώς, όπως είπε ο κ. Λοβέρδος, ο νόμος ορίζει ότι η τελική απόφαση ανήκει στα τμήματα των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας.
«Τα εισοδηματικά όρια που είναι συνήθη για τα φορολογικά θέματα είναι σκληρά» είπε ο κ. Λοβέρδος. «Σκεφτείτε μια κανονική οικογένεια δυο εκπαιδευτικών που μένει στον Πειραιά και έχει ένα παιδί στην Κρήτη και ένα στη Θεσσαλονίκη. Μπορεί να ζήσει με 25.000 τον χρόνο; Σε αυτό θα ζητήσουμε να βοηθήσουν τα πανεπιστήμια».
Σε αυτό το θέμα ωστόσο οι ηγεσίες των πανεπιστημίων της χώρας έχουν ήδη εκφράσει αντιρρήσεις, καθώς τα κεντρικά πανεπιστήμια δέχονται κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό μετεγγραφέντων που ανεβάζουν κατά πολύ τον αριθμό των πρωτοετών φοιτητών του.
Οι τελικές αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας αναμένεται να ανακοινωθούν την ερχόμενη εβδομάδα.

Κανονικά ο νόμος για «αιώνιους φοιτητές»
Για το θέμα των «αιωνίων φοιτητών» ο υπουργός Παιδείας είπε ότι ο νόμος θα εφαρμοστεί κανονικά. Μετά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας θα πρέπει να καθαρίσουν τα μητρώα τους. «Η νομοθεσία που ψηφίστηκε πριν από τρία χρόνια τελικά θα εφαρμοστεί» είπε χαρακτηριστικά.
Από την άλλη πλευρά, το θέμα των κινητοποιήσεων για τη διαθεσιμότητα των διοικητικών υπαλλήλων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σχολιάστηκε εκτενώς κατά την πρώτη συνέντευξη του υπουργού Παιδείας που δόθηκε σήμερα, Τετάρτη. «Κανένα ίδρυμα δεν πρέπει να είναι κλειστό, τα πανεπιστήμια, τα σχολεία και τα νοσοκομεία κλείνουν μόνο στον πόλεμο» επισήμανε ο κ. Λοβέρδος απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις κινητοποιήσεις των διοικητικών υπαλλήλων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το οποίο παραμένει κλειστό.

Υπέρ των ανοικτών πανεπιστημίων
«Δεν κλείνει κανείς τα πανεπιστήμια γιατί έχει ένα σοβαρό πρόβλημα. Ξέρετε ότι η θέση μου είναι υπέρ των ανοικτών ιδρυμάτων. Υπάρχουν όμως ιδιαιτερότητες που δικαιολογούν τη δυσπιστία κάποιων διοικητικών υπαλλήλων και γι' αυτό καλώ την εκπαιδευτική κοινότητα του Πολυτεχνείου να διευκολύνει τον κόσμο της ώστε να μην κινδυνεύσει και πάλι το εξάμηνο» σημείωσε.
Όπως είπε ο υπουργός Παιδείας συναντήθηκε και συνομίλησε με όλες τις πλευρές για το θέμα, δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα για το αν θα μείνει κλειστό το ΕΜΠ επειδή δεν είναι δική του απόφαση, ενώ η διαδικασία προκήρυξης των 600 διοικητικών υπαλλήλων που μπαίνουν στο πρόγραμμα της διαϊδρυματικής κινητοποίησης προχωράει κανονικά.
Ο κ. Λοβέρδος δήλωσε ότι ήδη έχουν γίνει προσφορές για την επιλογή των εταιρειών που θα αξιολογήσουν τις διοικητικές ανάγκες των ΑΕΙ, η οποία αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στον Αύγουστο ώστε αν χρειαστεί, να προκηρυχθούν νέες θέσεις διοικητικών ανάλογα με ό,τι θα έχει προκύψει.

Οι βαθμολογίες την άλλη εβδομάδα
Την άλλη εβδομάδα και σίγουρα ως τις 3 Ιουλίου θα δοθούν από το υπουργείο Παιδείας οι βαθμολογίες των εφετινών υποψηφίων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ της χώρας, ενώ το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου θα έχουν ανακοινωθεί οι εφετινές βάσεις εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας.
Οι εξετάσεις εφέτος, όπως είπε αρμόδιος για τη διεξαγωγή τους γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Αθ. Κυριαζής, έγιναν χωρίς προβλήματα και αναμένεται να ολοκληρωθούν την ερχόμενη εβδομάδα.
«Θα αγωνιστούμε για να λειτουργήσουν εύρυθμα όλα τα τμήματα αυτού του υπουργείου. Όπως είπα ήδη, στόχος μας είναι απλώ να βοηθήσουμε. Για να ευδοκιμήσουν οι μεγάλες αλλαγές, θα πρέπει να έχουμε δύο γεμάτες κοινοβουλευτικές περιόδους, για να μπορέσουν να σχεδιαστούν, να εφαρμοστούν και να αξιολογηθούν. Εμείς δεν τον έχουμε αυτό τον χρόνο» δήλωσε ο κ. Λοβέρδος μιλώντας στους εκπαιδευτικούς συντάκτες για πρώτη φορά από την ανάληψη των καθηκόντων του και σκιαγραφώντας την πολιτική των επομένων μηνών.

Τράπεζα θεμάτων
Για το θέμα της Τράπεζας Θεμάτων που εφαρμόστηκε εφέτος στην Α΄ Λυκείου και των προβληματισμών που υπήρξαν για το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων της ο κ. Δερμετζόπουλος είπε ότι ο θεσμός είναι πολύ σημαντικός και θα αντιμετωπιστούν σύντομα όλες οι δυσλειτουργίες του. Ο υφυπουργός ωστόσο είπε ότι επί του παρόντος και πριν συγκεντρωθούν πανελλαδικά στοιχεία δεν υπάρχει καμία απόφαση για βαθμολογική οδηγία επί του θέματος.

Δίδακτρα για ξένους στα ξενόγλωσσα τμήματα
Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε με ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα των ΑΕΙ και δήλωσε: «Έχουν πράγματι μεγάλα προβλήματα αλλά είναι λάθος να γίνεται ισοπεδωτική επίθεση εναντίον τους». Ανέφερε ότι πρέπει να ενισχυθεί η διεθνοποίησή τους και να στηριχθούν τα ξενόγλωσσα προγράμματά τους, ώστε να προσφέρονται σε ξένους φοιτητές με καταβολή διδάκτρων, και κάλεσε τις Φιλοσοφικές Σχολές της χώρας να καταθέσουν άμεσα προτάσεις για το θέμα αυτό.
Τόσο ο ίδιος όσο και οι δύο υφυπουργοί κκ. Αλ. Δερμετζόπουλος και Κ. Κουκοδήμος έθεσαν τις προτεραιότητές τους για τους επόμενους μήνες, μίλησαν με ιδιαίτερη έμφαση για την ανάγκη ενίσχυσης του σχολικού αθλητισμού, για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας, για τη σύνδεση των σχολείων με την κοινωνία σε θέματα τέχνης και για τη συνεργασία με φορείς όπως το Εθνικό Θέατρο, η Λυρική Σκηνή κτλ., για την αναβίωση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης κ.ά.

Ανύψωση του ηθικού στα ΑΕΙ
Τέλος, ο κ. Λοβέρδος είπε ότι πρέπει η ανώτατη εκπαίδευση να συνδεθεί με την έρευνα και την ανάπτυξη με έμφαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ ανακοίνωσε ότι υπέγραψε μειοδοτικό διαγωνισμό 40 εκατ. ευρώ για την ψηφιοποίηση των σχολείων και την προμήθεια διαδραστικών πινάκων, έργο που ξεκίνησε επί υπουργίας της κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου.
Για τα ιδιωτικά κολέγια, ο υπουργός Παιδείας ζήτησε να συμμορφωθούν με τις κτιριολογικές προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος για να πάρουν νέες άδειες λειτουργίας

Τρία νομοσχέδια
Ο υπουργός Παιδείας είπε ότι θα δώσει όλες τις δυνάμεις του για να προστατευθεί ο θεσμός των μουσικών σχολείων που όπως δήλωσε χαρακτηριστικά κοσμεί την εκπαιδευτική κοινότητα και επανέλαβε ότι θα κατατεθούν για ψήφιση τρία νομοσχέδια που ήταν ήδη έτοιμα: για την έρευνα, για την ειδική αγωγή και για τη νομική υπόσταση των Εκκλησιών που εδρεύουν στη χώρα. Ανέφερε ότι υπάρχει μια εμπλοκή με τους εκπροσώπους της Καθολικής Εκκλησίας, οι εκπρόσωποι της οποίας ζητούν να διαφοροποιηθούν και να αντιμετωπιστούν με διμερή συμφωνία σε επίπεδο αρχηγών κρατών, κάτι όμως που δεν μπορεί να γίνει.

tovima

17
Χάνουν το επίδομα όσοι άνεργοι έχουν ακίνητο ή Ι.Χ.

http://www.enikos.gr/economy/242780,Xanoyn_to_epidoma_osoi_anergoi_exoyn_aki.html

19
Ο Υπουργός Παιδείας απέστειλε προς δημοσίευση στην εφημερίδα της Κυβέρνησης την παρακάτω απόφαση για τις αλλαγές στο νέο σχολικό και διδακτικό έτος.

1. Το σχολικό έτος 2014-15 για τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και λήγει την 31η Αυγούστου 2015.

2. Για το σχολικό έτος 2014-15, το διδακτικό έτος για τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και λήγει την 30η Ιουνίου 2015. Το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου δύναται να αξιοποιηθεί για επιμορφωτικά σεμινάρια.

 3. Για το σχολικό έτος 2014-15 οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τα Νηπιαγωγεία, καθώς και η διδασκαλία των μαθημάτων για τα Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια,δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αρχίζει στις 8 Σεπτεμβρίου 2014. Δίνεται η δυνατότητα να παραταθεί το χρονικό διάστημα διενέργειας των εξετάσεων της εξεταστικής περιόδου του Σεπτεμβρίου για τα Γυμνάσια,Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια με απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εάν αυτό κριθεί απαραίτητο.

4. Για το σχολικό έτος 2013-2014, οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα Νηπιαγωγεία και η διδασκαλία των μαθημάτων στα Δημοτικά λήγουν στις 13 Ιουνίου 2014 ενώ για το σχολικό έτος 2014-15 θα λήξουν στις 15 Ιουνίου 2015.

5. Οι διακοπές των Χριστουγέννων για τα τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, θα διαρκέσουν από τις 24 Δεκεμβρίου 2014 μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου 2015.

 6. Για το σχολικό έτος 2014-15 η θρησκευτική εορτή των Τριών Ιεραρχών την 30η Ιανουαρίου2015, δεν αποτελεί ημέρα αργίας για τα Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αλλά ορίζεται, για ολες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ημέρα εορτής, κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και δραστηριότητες σχετικά με την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα.


20
Σχολική ζώνη / Εγγραφή σε νηπιαγωγείο
« στις: Μάιος 23, 2014, 09:55:17 μμ »
Εριξα μια ματιά σήμερα στα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο.Μπορεί κάποιος /α που γνωρίζει να μου απαντήσει α) Εχουν καταργηθεί η οδοντιατρική και καρδιολογική εξέταση και απαιτείται μόνο το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή; αυτό το συμπληρώνει ο παιδίατρος του παιδιού; β) δεν απαιτείται προσκόμιση πιστοποιητικού γέννησης αλλά αναζητείται απο την υπηρεσία αυτεπάγγελτα; 

22
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Μαθήματα μέσα στο Πάσχα
« στις: Απρίλιος 07, 2014, 02:38:44 μμ »
ΣΕ Ποιά σχολεία θα γίνουν μαθήματα το Πάσχα

http://ipaideia.gr/ta-sxoleia-opou-tha-ginoun-mathimata-to-pasxa.af93a26a9bb190a9fd78384094085ee0.html

23
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Μείωση αργιών
« στις: Μάρτιος 26, 2014, 12:01:47 πμ »
Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος θα ανακοινώσει τον στρατηγικό σχεδιασμό του υπουργείου για τη νέα σχολική χρονιά στον οποίο εντάσσεται η επιμήκυνση του διδακτικού έτους, οι σχολικές αργίες , οι μαθητικοί περίπατοι, το χρονοδιάγραμμα αποσπάσεων, μεταθέσεων και διορισμών.
Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργού Παιδείας.
Α. Το διδακτικό έτος το Σεπτέμβριο  θα ξεκινήσει μία εβδομάδα νωρίτερα, αντί στις 11  Σεπτεμβρίου που ίσχυε μέχρι σήμερα.
Β. Καταργείται η αργία του Αγίου Ιωάννη
Γ. Την ημέρα των Τριών Ιεραρχών οι μαθητές θα εκκλησιαστούν και τις υπόλοιπες ώρες θα γίνει κανονικό μάθημα
Δ. Οι Γενικοί Περίπατοι θα μειωθούν από 6 σε 3.
Ε. Οι περίπατοι για εκπαιδευτικούς λόγους θα αυξηθούν κατά 2.
Το υπουργείο Παιδείας εκτιμά ότι με τις παραπάνω αλλαγές οι διδακτικές ώρες στο σύνολο του διδακτικού   έτους θα αυξηθούν από 50 έως 60 ώρες  που σημαίνει συνολικά 1.000.000 ανθρωποώρες.

Esos

24
Γενικό Λύκειο / Αρχαία Β' Λυκείου 2014-2015
« στις: Μάρτιος 07, 2014, 05:13:47 μμ »
Exει ακούσει κανεις τίποτα για το τι θα περιλαμβάνεται σε αυτό το τρίωρο της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, στην ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών; Γνωστό και άγνωστο;

25
Μπορεί μέχρι τώρα στα σχολεία να κρατούσαν απουσιολόγιο μόνο για τους μαθητές, ωστόσο, από εδώ και πέρα θα σημειώνονται και οι απουσίες των δασκάλων και των καθηγητών.Στην τροπολογία που κατατέθηκε την Παρασκευή στη Βουλή για την υποχρεωτική απογραφή των υπαλλήλων των ΑΕΙ περιέχεται διάταξη που αναφέρει ότι οι διευθυντές των σχολείων θα τηρούν Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού, αναφέρει το Εθνος.
Συγκεκριμένα, στο δελτίο θα πρέπει να αναγράφονται τα ακόλουθα στοιχεία:

Ωράριο εργασίας δασκάλων και καθηγητών (ώρα άφιξης και ώρα αναχώρησης)
Οι απόντες εκπαιδευτικοί
Το είδος απουσίας (ολιγόωρη ή ολιγοήμερη)
Κάθε άλλο αναγκαίο στοιχείο όπως ημερομηνία και χρονολογία και ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού.
Η διαδικασία αυτή θα γίνεται σε καθημερινή βάση από τον διευθυντή και τα στοιχεία του Βιβλίου θα καταχωρίζονται ηλεκτρονικά σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου Παιδείας.


iefimerida


26
Εργασιακά / Παράταση διδακτικού έτους
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 11:55:48 πμ »
Υπογράφηκε από τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο η απόφαση για την παράταση διδακτικού έτους λόγω μαθητικών  καταλήψεων  η οποία ορίζει τα εξής:

Α. Σε περίπτωση που η λειτουργία σχολικής μονάδας διακόπτεται λόγω κατάληψης για περισσότερες από τρεις εργάσιμες ημέρες το διδακτικό έτος στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα παρατείνεται για όσες ημέρες διήρκεσε η κατάληψη πέραν των τριών εργάσιμων ημερών.
Β.Η διακοπή της διδασκαλίας των μαθημάτων ή και των εξετάσεων καθώς και η χρονική τους διάρκεια διαπιστώνεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης. Με την ίδια απόφαση, η οποία επικυρώνεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, παρατείνεται αναλόγως και η διάρκεια του διδακτικού έτους και ορίζεται ο χρόνος λήξης του.
Γ.Οι απώλειες διδακτικών ωρών που προκύπτουν από τη διακοπή της διδασκαλίας των μαθημάτων λόγω κατάληψης για χρονικό διάστημα έως και τρεις εργάσιμες ημέρες αναπληρώνονται κατά το χρονικό διάστημα των διακοπών του Πάσχα με σχετική απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης .
Δ.Η ισχύς της απόφασης, αρχίζει από το σχολικό έτος 2013−2014.

esos

27
Σχολικά μαθήματα / Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Ιούλιος 28, 2013, 11:15:21 πμ »
Tράπεζα θεμάτων , κληρώσεις θεμάτων..θα έχουμε σασπένς  :)

http://ipaideia.gr/olo-to-sxedio-gia-to-neo-likeio-kai-tis-paneladikes.50897a14eb0877961fd7a8fdfd1e7824.htm


28
ΠΕΤΥΧΑΜΕ NΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. ΝΑ ΞΕΚΙΝΑ ΔΗΛΑΔΗ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά δοκιμασία των γνώσεων τους, λέει στο ΘΕΜΑ ο Υπουργός Παιδείας αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο επαναφοράς της βάσης του «10».

Μείωση από έξι σε τέσσερα των μαθημάτων που εξετάζονται στις Πανελλαδικές προαναγγέλλει με συνέντευξή του στο ΘΕΜΑ ο υπουργός Παιδείας κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος. Στόχος της αλλαγής που θα δρομολογηθεί από την ερχόμενη χρονιά είναι, όπως εξηγεί, να περιοριστούν η εξάντληση των υποψηφίων και η ταλαιπωρία των ίδιων, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών, ενώ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επαναφοράς της βάσης του 10 . Ο υπουργός Παιδείας καθησυχάζει τους εκπαιδευτικούς ότι δεν θα γίνει καμία απόλυση, επισημαίνοντας ωστόσο ότι θα κοπούν οι αποσπάσεις. Με την πλειονότητα των καθηγητών είμαστε μαζί , δηλώνει, διασκεδάζοντας τις εντυπώσεις από την ψυχρότητα που δημιούργησε η απόφαση που πήρε για την επιστράτευση προκειμένου να αποτρέψει την απεργία εν μέσω των εξετάσεων. Δεν χαρίζεται, όμως, στους εμπνευστές των κινητοποιήσεων, προσθέτοντας: Με μια χούφτα συνδικαλιστές που πήγαν να τινάξουν στον αέρα ό,τι με κόπους και θυσίες έχτιζαν οι φετινοί υποψήφιοι είμαστε απέναντι .

Ύστερα από έναν χρόνο στο υπουργείο Παιδείας εκτιμάτε ότι έχετε επιτύχει τους στόχους που είχατε θέσει

Πιστεύω ότι έχουμε πετύχει αρκετά και σημαντικά. Ο πρώτος νόμος της κυβέρνησης Σαμαρά ήταν νια τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ για να λειτουργήσουν χωρίς προβλήματα. Εν συνεχεία προχωρήσαμε στην πάταξη της γραφειοκρατίας και της πολυνομίας, στην αδειοδότηση των ιδιωτικών φορέων εκπαίδευσης και κατάρτισης, στην απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων στα Ελληνόπουλα που έχουν αποφοιτήσει από διεθνώς αναγνωρισμένα ιδρύματα και στη θέσπιση του εθνικού πλαισίου επαγγελματικών προσόντων. Μετά, στο σχέδιο Αθηνά για την αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας, στην αναδιάρθρωση της διαχείρισης του διδακτικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στην επαναφορά της αξιολόγησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ύστερα από δεκαετίες. Επίσης πετύχαμε να ξανακάνουμε αυτονόητα τα αυτονόητα: να ξεκινά δηλαδή n σχολική χρονιά με τα βιβλία και τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία.

Θεωρείτε ότι αυτή η περίοδος, όπου η ελληνική κοινωνία δοκιμάζεται, είναι η κατάλληλη για ρυθμίσεις στον χώρο της παιδείας

Προχωρήσαμε σε σημαντικές αλλαγές λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις αντοχές της ελληνικής κοινωνίας, n οποία δοκιμάζεται από αυτή την πολύμορφη κρίση. Για τον λόγο αυτό προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε την ηρεμία και την ομαλότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία και να πάρουμε κοινωνικά μέτρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πρώτο είναι η μείωση των μετακινήσεων των φοιτητών στο πλαίσιο του Σχεδίου Αθηνά και για το δεύτερο οι πολιτικές μας για την υποστήριξη μαθητών, φοιτητών και διδασκόντων όλων των βαθμίδων.

Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι που έχετε θέσει

Προχωράμε τις επόμενες ημέρες σε νομοθετικές πρωτοβουλίες για το Λύκειο, το Τεχνολογικό Λύκειο και την ελληνόγλωσση εκπαίδευση του εξωτερικού. Το φθινόπωρο, δε, θα καταθέσουμε ένα νομοσχέδιο για την έρευνα και την τεχνολογία. Όλες οι πρωτοβουλίες μας έχουν έναν κεντρικό στόχο, και αυτός είναι η ολική επανεκκίνηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Διότι n ανάκαμψη της πατρίδας περνά μέσα από την αναγέννηση της παιδείας μας.

Στο πλαίσιο όμως των μεταρρυθμίσεων ισχύει ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί θα μετακινηθούν υποχρεωτικά μακριά από τα σπίτια τους και ότι κάποιοι άλλοι θα οδηγηθούν σε απόλυση

Καμία απόλυση εκπαιδευτικού, κομμένες οι αποσπάσεις, ελάχιστες υποχρεωτικές μεταθέσεις, και μόνο όπου είναι αναγκαίες, νοικοκύρεμα του συστήματος και των διαδικασιών, μείωση της δαπάνης και αξιοποίηση των πόρων για εντατικοποίηση σπουδών.

Πάντως με τους εκπαιδευτικούς έχει δημιουργηθεί μια ψυχρότητα μετά την επιστράτευση…

Με τη μεγάλη και συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών είμαστε μαζί. Με μια χούφτα συνδικαλιστές που πήγαν να τινάξουν στον αέρα ό,τι με κόπους και θυσίες έχτιζαν οι φετινοί υποψήφιοι, είμαστε απέναντι. Προσωπικά, τιμώ τους εκπαιδευτικούς. Αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής κοινωνίας. Αναγνώρισα δημοσίως ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες , στη συντριπτική τους πλειονότητα, ασκούν τα καθήκοντά τους με αυταπάρνηση και υποδειγματικό τρόπο.

Θα προχωρήσετε σε αλλαγές στο σύστημα των Πανελλαδικών

Να ξεκαθαρίσουμε το εξής: το σύστημα πανελλαδικής διαδικασίας για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ της χώρας δεν αλλάζει. Προχωράμε σε βελτιώσεις που αποσκοπούν μόνο στο να περιορίσουμε την εξάντληση των υπόψηφίων και την ταλαιπωρία των ίδιων, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών.

Αυτό σημαίνει ότι θα αλλάξετε τον αριθμό των εξεταζόμενων μαθημάτων


 
Πρέπει τα μαθήματα να είναι λιγότερα κατά δύο. Να είναι πλέον τέσσερα έναντι έξι που ήταν μέχρι τώρα. Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά δοκιμασία των γνώσεων και της κριτικής τους σκέψης στα βασικά μαθήματα.

Η βάση του 10 θα επανέλθει

Η βάση του 10 είναι ένα εργαλείο για τη θεραπεία της εισαγωγής υποψηφίων με χαμηλές βάσεις, το οποίο ύστερα από πολλή σκέψη αποφασίσαμε να μην αξιοποιήσουμε φέτος. Αναμένουμε ότι με τον εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας που πραγματοποιήσαμε n κατάσταση θα βελτιωθεί, θα δούμε, λοιπόν, τα αποτελέσματα των φετινών Πανελλαδικών και θα επανεξετάσουμε το θέμα. Στο υπουργείο Παιδείας δεν διακατεχόμαστε από εμμονές, παρά μόνο από τη διάθεση να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα και να προχωράμε μπροστά.

Η αξιολόγηση ο Κεμάλ και το Αντιρατσιστικό

Σχετικά με τη δασκάλα που δέχτηκε επίπληξη για το τραγούδι Κεμάλ των Χατζιδάκι και Γκάτσου: μήπως με αφορμή αυτό το γεγονός έχει φτάσει η ώρα να ξαναδούμε το ζήτημα όχι μόνο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που προχωράει, αλλά ακόμα περισσότερο της αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης, διευθυντών και περιφερειακών διευθυντών

Κοιτάξτε, θίγετε δύο διαφορετικά πράγματα. Το πρώτο αφορά στην αξιολόγηση συνολικά του εκπαιδευτικού συστήματος και των σχολικών μονάδων, αλλά και των στελεχών της εκπαίδευσης. Αποτελεί προγραμματική δέσμευση της κυβέρνησης που υλοποιείται και είναι εξαιρετικής σημασίας. Η αξιολόγηση έχει λείψει από το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας τις τελευταίες δεκαετίες και νομίζω ότι η συντριπτική πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να μην αξιολογείται το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Πρέπει να γνωρίζουμε τις αδυναμίες του για να τις διορθώσουμε. Είναι απαραίτητο. Από εκεί και έπειτα, αναφερθήκατε σε ένα ζήτημα το οποίο προέκυψε, όπως θα μπορούσε να προκύψει σε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτά τα ζητήματα εξετάζονται στο επίπεδο στο οποίο παρουσιάζονται, στη σχολική μονάδα ή στη Διεύθυνση.

Έχετε καταλήξει σε συμπέρασμα με αφορμή το τελευταίο περιστατικό

Από τη Διεύθυνση της Εκπαίδευσης γίνεται μια σχετική έρευνα για να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί. Επειδή πάντοτε σε τέτοια περιστατικά όλα μεγεθύνονται και χρωματίζονται από τη δημοσιότητα, αναμένουμε την ολοκλήρωση της έρευνας και τα πραγματικά δεδομένα προτού αποφασίσουμε με υπευθυνότητα και καταλήξουμε σε συμπεράσματα.

Για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο τι πιστεύετε

Υπάρχει ήδη νομικό πλαίσιο, το οποίο μπορούμε να συζητήσουμε αν χρήζει κάποιων βελτιώσεων, ενώ είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν ένα νομοθέτημα γίνεται αντικείμενο διαμάχης των άκρων. Ο ρατσισμός και η μισαλλοδοξία είναι φαινόμενα ανησυχητικά. Αντιμετωπίζονται με την αλλαγή νοοτροπίας μέσα από την παιδεία και με την τήρηση των όρων του κοινωνικού συμβολαίου του κράτους με τους πολίτες του.


Η ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ




Σελίδες: 1234 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 399
Σύνολο: 402

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.177 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.