Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - thlemaxos355

Σελίδες: 12
15
ενδιαφέρουσα πρόταση στην Ελευθεροτυπία

Φανταστείτε μια ομάδα γονέων, από αυτούς των οποίων τα παιδιά δεν μπορούν να προσέλθουν στα σχολεία λόγω των καταλήψεων, να πήγαινε στον υπουργό Παιδείας κ. Στυλιανίδη και να του ζητούσε να τους δώσει τη δυνατότητα να λειτουργήσουν ένα δικό τους Γυμνάσιο ή Λύκειο χρηματοδοτούμενο κατά 80% από το κράτος. Ο υπουργός, υποθέτω, θα τους άκουγε ευγενικά και μετά θα τους έστελνε σπίτια τους, διερωτώμενος αν είχαν σώας τας φρένας τους. Διότι εδώ είναι Ελλάδα, όπου τέτοιου είδους πρωτοβουλίες θεωρούνται εξωγήινες. Ακόμα και οι πολιτικές δυνάμεις που δεν χάνουν ευκαιρία να θριαμβολογούν για τις πρωτοβουλίες της «κοινωνίας των πολιτών» ή να πρωτοστατούν στην υποστήριξη των «κοινωνικών κινημάτων» θα αντιμετώπιζαν με τρόμο μια τέτοια ενέργεια.

Αντίθετα, τέτοιες πρωτοβουλίες είναι περίπου αυτονόητες σε χώρες όπως η Δανία. Εκεί ομάδες γονέων έχουν το δικαίωμα να στήσουν το δικό τους σχολείο, να προσλάβουν δασκάλους ή καθηγητές και να ζητήσουν από το κράτος ή τις δημοτικές αρχές ένα μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης της λειτουργίας τους. Επίσης στη Δανία ένας νόμος που ψηφίστηκε το 2005 επιτρέπει σε κάθε γονιό να επιλέγει αν θα στείλει τα παιδιά του σε ιδιωτικό η δημόσιο εκπαιδευτήριο. Στην περίπτωση που επιλέξει ιδιωτικό ίδρυμα τα δίδακτρα θα καλυφθούν από το κράτος.

Φυσικά αυτές οι καταστάσεις δεν δημιουργήθηκαν από μόνες τους με θεία επιφοίτηση. Θέλει δουλειά πολλή για να γυρίσει ο ήλιος, όπως έλεγε και ο ποιητής. Πάνω απ' όλα χρειάζεται συνειδητοποιημένους πολίτες που είναι έτοιμοι να αγωνιστούν για τα δικαιώματά τους και τα δικαιώματα των παιδιών τους. Κάτι το οποίο έχει η Δανία και το οποίο απουσιάζει στην Ελλάδα. Οπως δείχνει άλλωστε η ιστορία που ακολουθεί:

Οπως συμβαίνει και αλλού έτσι και στη Δανία τα τελευταία έτη παρατηρήθηκε μια περικοπή στις δημόσιες -δημοτικές- δαπάνες που αφορούν τα νηπιαγωγεία και τους παιδικούς σταθμούς. Αυτό είχε αποτέλεσμα την επιδείνωση της λειτουργίας τους που έπαιρνε τη μορφή μείωσης των θέσεων, δυσαρέσκειας και απεργιών του διδακτικού προσωπικού, αύξησης των γραφειοκρατικών διαδικασιών κ.λπ.

Αυτό οδήγησε πολλούς γονείς να προσπαθήσουν να πάρουν τους σταθμούς στα χέρια τους. Ετσι, ζήτησαν από τις δημοτικές αρχές να τους παραχωρήσουν τη δυνατότητα λειτουργίας τους ως μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων. Οπως και έγινε. Με την πράξη της παραχώρησης οι γονείς απέκτησαν την πλήρη νομική και οικονομική ευθύνη γι' αυτά τα ιδρύματα.

Ετσι, σε σύντομο χρονικό διάστημα άρχισαν να εμφανίζονται σε όλη τη Δανία «ιδιωτικοί» παιδικοί σταθμοί και νηπιαγωγεία, η διοίκηση των οποίων είχε παραχωρηθεί από τις δημοτικές αρχές στους γονείς. Με αποτέλεσμα να παρατηρηθεί μια εκρηκτική αύξηση στον αριθμό αυτών των ιδρυμάτων. Ετσι, μέσα σ' ένα έτος ο αριθμός αυτών των ιδρυμάτων αυξήθηκε από 19 σε 70 σε όλη τη χώρα.

«Οι δημοτικές αρχές», δήλωνε στα ΜΜΕ της χώρας ένας από τους πρωτεργάτες του κινήματος της «ιδιωτικοποίησης» των παιδικών σταθμών, «θα πρέπει να εγκαταλείψουν την προσπάθεια να παρέχουν νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς διότι η κοινωνία των πολιτών και οι απλοί άνθρωποι μπορούν να προσφέρουν καλύτερα -και πρέπει να το κάνουν- τέτοιες γενικές κοινωνικές υπηρεσίες. Οι δημοτικές αρχές θα πρέπει να περιοριστούν στο να φροντίζουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες».

Πράγματι, όπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμα η (αριστερή) εφημερίδα Information, τα νέα αυτά ιδρύματα από τη στιγμή που πέρασαν στον έλεγχο των γονέων βελτίωσαν σημαντικά τα οικονομικά τους, γεγονός που τους επέτρεψε να απασχολούν περισσότερους παιδαγωγούς με ελάχιστη αύξηση των διδάκτρων. Επίσης μείωσαν δραματικά τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, με αποτέλεσμα να έχουν οι απασχολούμενοι περισσότερο χρόνο να αφιερώσουν στα παιδιά.

Φυσικά υπάρχει και μια μερίδα της κοινής γνώμης που ανησυχεί με αυτές τις εξελίξεις θεωρώντας ότι αποτελούν τον προθάλαμο για την πλήρη ιδιωτικοποίηση των μηχανισμών κοινωνικής ευημερίας. Ομως η γενικότερη εκτίμηση είναι ότι αυτές οι εξελίξεις αποτελούν νίκη της «κονωνίας των πολιτών». Είναι χαρακτηριστικό ότι το νέο μανιφέστο του σοσιαλδημοκρατικού κόμματος της χώρας αναγνωρίζει πως η «κοινωνία των πολιτών» θα πρέπει να λαμβάνει ενεργά μέρος στην επίλυση διαφόρων προβλημάτων που μέχρι σήμερα άνηκαν αποκλειστικά στις αρμοδιότητες της κρατικής γραφειοκρατίας. Επίσης οι εξελίξεις αυτές έδειξαν, όπως επισήμαναν τα τοπικά ΜΜΕ, πόσο ισχυρή ομάδα πίεσης είναι οι γονείς από τη στιγμή που συνειδητοποιούν τα συμφέροντά τους. «Γονιοί συνειδητοποιημένοι, ποτέ νικημένοι», όπως λέει και το γνωστό σύνθημα.





16
απο το cretetv.gr

Ένα απίστευτο περιστατικό ανορθόδοξης παιδαγωγικής τακτικής καταγράφηκε πριν τρεις ημέρες σε δημοτικό σχολείο του Ρεθύμνου. Εκπαιδευτικός, θέλοντας να τιμωρήσει μαθητή της Α’ δημοτικού, του κατέβασε το παντελόνι και το εσώρουχό του μπροστά στα μάτια των έκπληκτων συμμαθητών του... Πολύ λίγο μετά, το γεγονός πήρε έκταση και ενημερώθηκε άμεσα πρώτα ο διευθυντής του σχολείου και μετά ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Γιάννης Κουτάντος.
Ο ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, μετά τις απαραίτητες εξηγήσεις, υπέβαλε την παραίτησή του στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δηλώνοντας ταυτόχρονα μετανιωμένος για το γεγονός. «Προχθές το μεσημέρι πέρασε ο πατέρας του παιδιού και μου κατήγγειλε το γεγονός, το οποίο γνώριζα ήδη. Εγώ έδωσα εντολή στο διευθυντή του σχολείου, ο οποίος είχε ξεκινήσει τη διαδικασία καλώντας τον εκπαιδευτικό να δώσει εξηγήσεις», σημείωσε ο κ. Κουτάντος μετά τη δημοσιοποίηση του γεγονότος. «Τον κάλεσα και ήρθε στο γραφείο μου.
Ο εκπαιδευτικός είναι ωρομίσθιος και κάνει το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής. Προφανώς, νόμιζε ότι βρίσκεται σε κάποιο θέατρο και κάποια πράγματα που μπορεί να επιτρέπονται εκεί, μπορεί να επιτρέπονται και στα σχολεία. Ήρθε μετανιωμένος και ζητούσε το τηλέφωνο του πατέρα για να ζητήσει συγνώμη. Με διαβεβαίωσε ότι ήταν μία άτυχη στιγμή γι’ αυτόν και ότι δεν περίμενε να υπάρξει τέτοια αντίδραση. Έθεσε την παραίτησή του στη διάθεσή μου», πρόσθεσε.
Ο εκπαιδευτικός δήλωσε πως δεν ήταν στις προθέσεις του να τιμωρήσει το μαθητή, αλλά ότι έπαιζαν όλοι μαζί και θεώρησε ότι δεν ήταν κακό αυτό που έκανε... Όπως ήταν φυσικό, οι γονείς του μικρού μαθητή θορυβήθηκαν, ενώ και η τοπική κοινωνία έχει καταδικάσει το γεγονός, αφού σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για σωστή τακτική από έναν εκπαιδευτικό.
Ήδη, ο εκπαιδευτικός έχει μετακινηθεί σε άλλο σχολείο και θα τεθεί υπό την επίβλεψη των αρμοδίων, ώστε να μην υπάρξει στο μέλλον ανάλογο περιστατικό.


και ρωτω...γιατι ρε παιδια να μετακινηθεί σε αλλο σχολειο και οχι σπιτακι του;τι αλλο πρεπει να κανει δηλαδη για να απολυθει οριστικα ενας εκπαιδευτικος;μηπως να του πουμε και ευχαριστω;

17
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Βία κατά εκπαιδευτικών
« στις: Οκτώβριος 10, 2007, 08:38:20 μμ »
διαβασα μερικα περιστατικα που αντιμετωπισαν στο παρελθον αλλα και προσφατα συναδελφοι στην Κυπρο και πραγματικα προβληματιστηκα για το  τι θα γινει αν ερθει κατα δω αυτη η μοδα..πως θα αντιδρασουμε...για ριξτε μια ματια σε καποια απο τα πολλα περιστατικα που συνεβησαν...



1)Την ημέρα που οι καθηγητές έκαναν στάση εργασίας για την παραβατικότητα στα σχολεία διάλεξαν μαθητές Λυκείου της Λεμεσού να δείξουν βίαιο πρόσωπό τους. Έδεσαν με κουρτίνα καθηγήτρια Αγγλικών, ηλικίας 50 χρόνων, και στη συνέχεια τής φόρεσαν στο κεφάλι κάλαθο αχρήστων. Το πρωτοφανές περιστατικό συνέβη χθες το πρωί, ημέρα κατά την οποία οι καθηγητές πραγματοποίησαν παγκύπρια μονόωρη στάση εργασίας διαμαρτυρόμενοι για τις επιθέσεις βίας που υφίστανται. Για την υπόθεση συνελήφθησαν δύο μαθητές και η Aστυνομία προβαίνει σ’ όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για άμεση εκδίκαση της υπόθεσης.
Όλα άρχισαν λίγο μετά τις οκτώ, κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου, όταν η καθηγήτρια μπήκε στην τάξη και είπε στους μαθητές ότι θα τους έκανε διαγώνισμα. Εκείνοι άρχισαν να αντιδρούν, ενώ κάποιοι από αυτούς έσχισαν τα θέματα του διαγωνίσματος μόλις τους δόθηκαν. Ακολούθησε λογομαχία μεταξύ μαθητών και καθηγήτριας, οπότε 16χρονος μαθητής άρπαξε κουρτίνα και την έριξε προς το μέρος της. Στη συνέχεια άρπαξε την εν λόγω κουρτίνα και την τύλιξε γύρω από το λαιμό της καθηγήτριας. Την ίδια ώρα άλλος μαθητής, 17 χρονών, της φόρεσε στο κεφάλι κάλαθο των αχρήστων, ενώ άλλοι μαθητές κινηματογραφούσαν τα διαδραματιζόμενα με κινητό τηλέφωνο.
Όταν το μαρτύριο της καθηγήτριας τέλειωσε, σοκαρισμένη μετέβη στο γραφείο του διευθυντή του σχολείου, όπου και κατήγγειλε το περιστατικό.

2)Απίστευτο περιστατικό βίας μαθητή της Α' Λυκείου κατά καθηγήτριας έλαβεν χώραν χθες στο Λύκειο Κύκκου Α', στη Λευκωσία. Το μένος του μαθητή είχε δέκτη την καθηγήτριά του, η οποία διεκομίσθη στο Τμήμα Πρώτων Βοηθειών του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας με πολλαπλούς μώλωπες. Σύμφωνα με πληροφορίες της "Σ", το περιστατικό άρχισε όταν ο μαθητής επαναλάμβανε κοροϊδευτικά τα λεγόμενα της καθηγήτριας των Εμπορικών και όταν αυτή του υπέδειξε να σταματήσει, την έβρισε χρησιμοποιώντας ανεπίτρεπτες εκφράσεις. Στη συνέχεια ούτε και η δεύτερη υπόδειξη της καθηγήτριας στάθηκε ικανή να συνεφέρει τον ατίθασο μαθητή, με αποτέλεσμα αυτός φανερά εκνευρισμένος να την ακινητοποιήσει σε γωνία της τάξης και να την κτυπά ακόμα και με πατερίτσες που πήρε από συμμαθητή του.
Η εκπαιδευτικός, αφού γλίτωσε από τη βάναυση συμπεριφορά του μαθητή της, διεκομίσθη στο νοσοκομείο με πολλαπλούς μώλωπες από τα χτυπήματα, όπου και τις παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.


3)- Μαθήτρια της Γ' Λυκείου έβγαλε μια τούφα από τα μαλλιά του καθηγητή της.
- Σε νυχτερινό σχολείο, μια μαθήτρια επιτέθηκε σε καθηγήτρια.

4)- Ο διασυρμός καθηγήτριας και η κλοπή προσωπικών δεδομένων από το κινητό της τηλέφωνο

5)Μαθητές γρονθοκόπησαν καθηγητή, προκαλώντας του σωματική βλάβη

6) σε Γυμνάσιο της Λεμεσού όταν ένας γονέας απείλησε να σκοτώσει το διευθυντή του σχολείου επειδή έκανε παρατήρηση στο παιδί.

18
σύμφωνα και με τις τελευταίες δηλώσεις του υπουργού παιδείας στην Βουλή κάτι τέτοιο ειναι μάλλον οριστικό..θα βοηθήσει όμως πραγματικά ένα τέτοιο μέτρο στην δημιουργία ενός καλύτερου σχολείου;τι εννοώ; τώρα που μετράει ως ένα βαθμό ο βαθμός του καθηγητή του σχολείου ,που τα παιδιά εξετάζονται κάποια μαθήματα πανελλαδικά δείχνουν ένα ενδιαφέρον και για το σχολείο.κατι περιμενουν να παρουν απο τον καθηγητη τους ,μια βοηθεια για τις δυσκολες τελικες εξετασεις...σε ένα μελλοντικό σχολείο που ο βαθμός του απολυτηρίου δεν θα μετράει καθόλου ,που θα ξερούν οτι στο τέλος της χρονιάς στους περιμένουν απλες και ευκολες ενδοσχολικες εξετασεις τι κλιμα θα επικρατει μεσα στις ταξεις;
θα μπορουμε να κανουμε μαθημα; ηδη βλεπουμε εδω και χρονια τι κλιμα επικρατει στις ταξεις στα μη πανελλαδικως εξεταζομενα μαθηματα.κανενας σχεδον δεν τα διαβαζει...απο το παραδειγμα παντως της Β λυκειου δεν ειμαι πολυ αισιοδοξος.με το που καταργηθηκαν οι πανελληνιες  επικρατει μια αδιαφορια πρωτοφανης...και απο τι ξερω οχι μονο στο σχολειο άλλα απο τι μαθαινω απο φιλους και στα φροντιστηρια...στον κοκορα κανονικα...

19
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / ''Πόλεμος'' ξέσπασε στην ΟΛΜΕ
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2007, 02:16:26 μμ »
 απο το www.esos.gr

«Πολεμική» είναι  η ατμόσφαιρα στο κορυφαίο συνδικαλιστικό όργανο της ΟΛΜΕ , καθώς η παράταξη του κυβερνώντος κόμματος θεωρεί  ότι οι δύο παρατάξεις του κ. καλομοίρη(Συνασπισμός)  και του κ. Μανιάτη (ΠΣΚ)  έκαναν «μπλοκ» και  της πήραν μέσα  από τα χέρια  την προεδρία της Ομοσπονδίας.
Η ΔΑΚΕ κατηγορεί τις δύο παρατάξεις   ότι προεκλογικά εξέθεσαν τον κλάδο με την δημιουργία ψευδούς εντύπωσης ότι ενεργούν ως συμβούλιο που έχει συγκροτηθεί, παρουσιάζονταν ως εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ ή ως Προεδρείο χωρίς να ενημερώνουν κανέναν και χωρίς να τους ενδιαφέρει ότι με τις ενέργειές τους αυτές απαξίωναν την ομοσπονδία και εξέθεταν τον κλάδο των εκπαιδευτικών.

ολοκληρη η ανακοινωση της ΔΑΚΕ καθηγητων

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  26-9-07
    Συνάδελφοι,
    Στις 21/09/2007, τρεις μήνες μετά το συνέδριο και την εκλογή νέου Δ.Σ. της ΟΛΜΕ,( στο οποίο η παράταξη της ΔΑΚΕ αναδείχθηκε πρώτη δύναμη),έγινε η συγκρότηση του νέου ΔΣ. Με νοοτροπία μετωπικής αντιπαράθεσης, μικροπολιτικής και κομματικής εκμετάλλευσης, καθώς και ικανοποίησης επικίνδυνων προσωπικών φιλοδοξιών στη βάση διαπροσωπικών συμφωνιών το ετερόκλητο «μπλοκ» της ΠΑΣΚ και της Αγων. Συνεργασίας προχώρησε με τυπικές διαδικασίες και σχετική πλειοψηφία στην εκλογή προέδρου . Η ΔΑΚΕ, πρώτη δύναμη στο 13ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ με 188 αντιπροσώπους, 65 περισσότερους από τη δεύτερη ΠΑΣΚ ,καθώς και οι δύο άλλες παρατάξεις ΕΣΑΚ- ΔΕΕ και ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ δεν πήραν  καμιά  θέση στο  νέο ΔΣ  της ομοσπονδίας.
Η ΔΑΚΕ ,στο χρονικό διάστημα που όριζε το καταστατικό της ομοσπονδίας ,ως πρώτη δύναμη ζήτησε να προχωρήσει το ΔΣ της ΟΛΜΕ σε συγκρότηση στη βάση ενός αναλογικού αντιπροσωπευτικού προεδρείου σε ενωτική κατεύθυνση με στόχο την ενίσχυση της αξιοπιστίας του ΔΣ  στους συναδέλφους και ευρύτερα της εικόνας της ομοσπονδίας στην κοινωνία ,για το καλό της δημόσιας εκπαίδευσης και τη καλύτερη και αποτελεσματικότερη διεκδίκηση των αιτημάτων των καθηγητών.
Με ευθύνη των παρατάξεων  (ΠΑΣΚ, Αγων. Συνεργασίας και Παρεμβάσεων) που είχαν την πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ η διαδικασία της συγκρότησης τράβηξε σε μάκρος με εμφανή και στοχευμένη προσπάθεια του «μπλοκ», δογματικά και πέρα από κάθε συνδικαλιστική δεοντολογία και δημοκρατική αρχή για αυτονομία του συνδικαλιστικού  κινήματος και μεταθέτοντας  την συγκρότηση του ΔΣ   για μετά τις εκλογές,(άγνωστο τι περίμεναν) , με δικές τους ευθύνες και εξαπατώντας τους συναδέλφους,  με στόχο να πλήξουν  τη ΔΑΚΕ. χρεώνοντάς την με χαρακτηριστικά δήθεν κυβερνητικής συμπεριφοράς, κρατώντας για αυτούς την γνωστή αντικυβερνητική στάση και συμπεριφορά
Η ιδιοτέλεια των παρατάξεων του «μπλοκ», ιδιαίτερα της ΠΑΣΚ και της Συνεργασίας και ο αναχρονιστικός δογματισμός τους άφησαν την ομοσπονδία για τρεις μήνες χωρίς προεδρείο και έπληξαν καίρια την εμπιστοσύνη των καθηγητών στο ανώτερο θεσμικά καθοδηγητικό όργανο του κλάδου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Οι παρατάξεις αυτές λειτουργώντας όλο αυτό το διάστημα εκτός καταστατικού και πέρα από κάθε συνδικαλιστική δεοντολογία, ενώ διέκοπταν και εμπόδιζαν κάθε διαδικασία συγκρότησης ακόμη και με αποχώρηση, ζητούσαν από τα μέλη επιτακτικά να συζητούν θέματα ως συμβούλιο και να παίρνουν αποφάσεις ως ΟΛΜΕ. Με τη νοοτροπία και τακτική αυτή κατάφεραν με πολλούς τρόπους να εκθέσουν συνολικά την ομοσπονδία δημιουργώντας ψευδώς την εντύπωση ότι ενεργούν ως συμβούλιο που έχει συγκροτηθεί. Άλλοτε με συνεντεύξεις τύπου (Θεσσαλονίκη), άλλοτε με αποδοχή δήθεν προσκλήσεων από ΕΛΜΕ (Ηλείας) και άλλοτε με προεκλογικές συναντήσεις με επικεφαλής κομμάτων (ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.-Αλαβάνος), τα συγκεκριμένα μέλη του Δ.Σ. παρουσιάζονταν ως εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ ή ως Προεδρείο χωρίς να ενημερώνουν κανέναν και χωρίς να τους ενδιαφέρει ότι με τις ενέργειές τους αυτές απαξίωναν την ομοσπονδία και εξέθεταν τον κλάδο των εκπαιδευτικών.
Η ΔΑΚΕ με αίσθημα ευθύνης ζητούσε συνεχώς να ολοκληρωθεί η συγκρότηση του Δ.Σ. και να συζητηθούν όλα τα προβλήματα που παρουσιάζονταν. Ήθελε να παίρνονται συλλογικές αποφάσεις δημοκρατικά στα πλαίσια του καταστατικού και να εκπροσωπείται η ΟΛΜΕ από τα αρμόδια όργανα και όχι από το οποιοδήποτε μέλος του Δ.Σ., το οποίο δήλωνε άλλοτε πρόεδρος και άλλοτε γραμματέας της ομοσπονδίας εκθέτοντάς την. Η παράταξή μας ήταν και είναι με συνέπεια παρούσα στα προβλήματα του κλάδου γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί την τιμούν αναδεικνύοντάς την συνεχώς τα τελευταία χρόνια πρώτη συνδικαλιστική δύναμη. Λειτουργεί σεβόμενη τους συνδικαλιστικούς κανόνες και δεν εμπλέκεται σε μικροπολιτικά και τυχοδιωκτικά προσωπικά παιχνίδια, τα οποία δημιουργούν σύγχυση στους καθηγητές και ζημιώνουν την υπόθεση της δημόσιας εκπαίδευσης στη χώρα μας. 
Ευχαριστούμε όλους τους καθηγητές για την εκτίμηση και εμπιστοσύνη που έδειξαν με την ψήφο τους στη ΔΑΚΕ.
Στο πλαίσιο της νέας πολιτικοοικονομικής κατάστασης της χώρας μας, όπου επιβάλλεται η ανάδειξη στόχων, τακτικής και νοοτροπίας στη βάση μια άλλης σύγχρονης συνδικαλιστικής πολιτικής, κοινωνικά αποδεκτής και εθνικά επιβεβλημένης, η ΔΑΚΕ σταθερή στις αρχές της θα αγωνιστεί με συνέπεια και ευθύνη απέναντι  στους συναδέλφους, οι οποίοι μοχθούν και πραγματικά στηρίζουν το δημόσιο σχολείο, αλλά και την κοινωνία.
 Θα συνεχίσει να αγωνίζεται, με βάση την αμετακίνητη αρχή ότι η Παιδεία στην Ελλάδα ήταν και παραμένει δημόσιο αγαθό και για να αποκτήσει η δημόσια εκπαίδευση όλα τα απαραίτητα ποιοτικά στοιχεία για ένα  καλύτερο δημόσιο  σχολείο, που  δεν θα στηρίζεται στη μετριότητα αλλά θα είναι ανταγωνιστικό ,ώστε να μπορέσει η χώρα μας να πορευτεί με επιτυχία το δύσκολο δρόμο της σύγχρονης κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας στα πλαίσια της ενωμένης Ευρώπης.
 
                       Ε.Ε. της ΔΑΚΕ   ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ


 

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 706
Σύνολο: 710

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.