Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - sirina

Σελίδες: 12
15
Φιλολογικά μαθήματα / Λατινικά: Γραμματική
« στις: Οκτώβριος 17, 2007, 03:35:42 μμ »
Αντιγραφω απο βοηθημα:

ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ ΜΕΤΟΧΗ

Curat et providet ne, intercepta epistula, cognoscantur. ( Μαθημα 45, λανθανων εξαρτημενος υποθετικος λογος).

Υποθετικη μετοχη--> si + υποτακτικη παρακειμενου μεσης φωνης .

intercepta epistula --> si hostes intercepti sint epistulam.

Στον ανεξαρτητο υποθετικο λογο ειναι si intercepta erit, cognscentur.

Αλλα σε ενα αλλο βοηθημα λεει μονο : curat et provide ne, si epistula intercepta sit, cognoscantur.



Θα διδαξω πρωτη φορα λατινικα και ενω ολα τα αλλα τα θυμαμαι πολυ καλα αυτο δεν  το θυμαμαι καθολου.
Η ασκηση ειναι να μετατρεψουμε την υποθετικη  μετοχη σε υποθετικο λογο? Εχει κολλησει το μυαλο μου σε εκνευριστικο βαθμο.Απο χτες προσπαθω να θυμηθω αλλα ματαια και γιαυτο αποφασισα να ρωτησω εσας. :-[

16
Για να μη ρωτάω πολλά και άσχετα παντού στο φόρουμ, αποφάσισα να ανοίξω ένα τόπικ με όλες τις απορίες μαζεμένες. Σας διαβάζω εδώ και μέρες και με έχετε βοηθησει πραγματικα πάρα πολύ. :-*


Η ερώτηση μου είναι η εξής: τελείωσα φέτος Φιλολογία Θεσσαλονίκης. Μηδέν προϋπηρεσία, μηδέν μεταπτυχιακά, μηδέν παιδιά, μηδέν ΑΣΠΑΙΤΕ, κοινώς μηδέν σε όλα. Και ερωτώ: η μόνη μου ελπίδα για να διοριστώ είναι αν περάσω στο Ασεπ? Και αν περάσω(λέμε τώρα) θα διοριστώ σίγουρα ή θα προηγούνται όλοι αυτοί με τα πραναφερθέντα κριτήρια? Αν είναι να το πάρω απόφαση και να μην αρχίσω καν το διάβασμα. Η διαδικασία είναι χρονοβόρα, επίπονη και πολύ ψυχοφθόρα όπως ολοι γνωριζετε. :(

Από την άλλη, την αγαπάω πάρα πολύ την σχολή μου και θα ήμουν απέραντα ευτυχής άμα είχα την ευκαιρία να διδάξω σε αίθουσα. άλλα είμαι και πολύ απογοητευμένη.

Ερώτηση 2: η σχολή μου δεν θεωρείται "παιδαγωγική"έτσι δεν είναι?

Ερώτηση 3: τι γίνεται ακριβώς με τους πίνακες? Πως κατατάσσεσαι σε καθέναν από αυτούς?

Συγγνώμη για τις πολλές και αφελείς ερωτήσεις και ευχαριστώ εκ των προτέρων.

17
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.. :-[
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 03:40:44 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!

Φέτος αποφοίτησα απο το Φιλολογικό του ΑΠΘ(ειδικευση ΜΝΕΣ). Άρχισα να ψάχνω τι πρέπει να διαβασω και με επιασε ενα φοβερό αγχος. Βέβαια είδα κάποιες συζητήσεις και πήρα ιδεες, όπως π.χ ότι πρέπει να προσεξω τα βιβλία του καθηγητη κτλ. Καμία άλλη πρόταση?

Θα ήθελα όμως και την γνώμη σας σχετικά με τα μεταπτυχιακά. Αξίζει το κόπο? Και σε ποιά σχολή? Με μια μικρή έρευνα βρήκα ενα μεταπτυχιακό στο ΦΠ του ΑΠΘ σχετικά με την διδακτική μεθοδολογία. Δεν ειχα σκεφτεί ποτέ να κανω μεταπτυχιακό, αλλα διαβαζοντας τα ποστ σας διαπίστωσα οτι πολλοι απο εσας εχετε και με (ξανα)επιασε το αγχος.

Να μπω στο τριπάκι να διαβασω και να δωσω σε ενα μηνα τις εξετάσεις? Αλλα τι να διαβασω? Ειδα την προτεινομενη  βιβλιογραφία και με επιασε ιλιγγος.

Συγγνώμη για το μεγαλο ποστ αλλα ειμαι πραγματικα σε αδιεξοδο.. :'(

Ι. ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

1.   Θεματικοί άξονες:
1.1.   Σημαντικοί σταθμοί της νεοελληνικής εκπαίδευσης (19ος και 20ός αιώνας)
1.2.   Η προβληματική της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης στην Ελλάδα: απόπειρες, νομοσχέδια, υλοποίηση, κριτική

2.   Ενδεικτική βιβλιογραφία
Δημαρά Α.: Η μεταρρύθμιση που δεν έγινε, τόμοι Ι και ΙΙ, Αθήνα 1973.

Δημαρά Α.: Ιστορία της εκπαίδευσης, στο: Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών, τόμοι ΙΓ΄ κ.ε., Αθήνα.

Τερζή Ν.Π.: Η Παιδαγωγική του Αλεξάνδρου Δελμούζου, Θεσσαλονίκη 20062.

Τερζή Ν.Π.: Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, Θεσσαλονίκη 1993.

ΙΙ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

1.Θεματικοί άξονες:
1.1.   Το σχολείο ως θεσμός: προέλευση και εξέλιξη του, βασικές λειτουργίες του, κριτική του σχολικού θεσμού
1.2.   Το έργο του εκπαιδευτικού από κοινωνιολογική σκοπιά, εκπαιδευτικός και μαθητής – παιδαγωγική αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη
1.3.   Προγράμματα διδασκαλίας: Βασική ορολογία και ιστορικά στοιχεία, σχεδιασμός και αξιολόγηση προγραμμάτων διδασκαλίας
1.4.   Μεθόδευση της διδακτικής διαδικασίας: Σχεδιασμός, διεξαγωγή και έλεγχος του αποτελέσματος της διδακτικής διαδικασίας – αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Ingenkamp, K.: Εγχειρίδιο Παιδαγωγικής Διαγνωστικής, Θεσσαλονίκη 1990.

Μιχαλακόπουλου Γ.: Το σχολείο και η σχολική τάξη, Θεσσαλονίκη 1997.

Νημά, Ε. / Καψάλη, Α.: Σύγχρονη Διδακτική, Θεσσαλονίκη 2002.

Ξωχέλλη Π.Δ.: Σχολική Παιδαγωγική, Θεσσαλονίκη 2005.

Παπαναούμ, Ζ.: Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, Αθήνα 2003.

Χατζηδήμου, Δ.: Προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος. Συμβολή στον προγραμματισμό της διδασκαλίας, Θεσσαλονίκη 2002 (ανατύπωση).

Χατζηδήμου, Δ., Στραβάκου, Π., Κουγιουρούκη, Μ.: Οι κατ’ οίκον εργασίες μέσα από την ανίχνευση της ελληνικής και διεθνούς εμπειρίας, Θεσσαλονίκη 2007.

Χατζηδήμου, Δ.: Εισαγωγή στη Θεματική της Διδακτικής. Συμβολή στη θεωρία και στην πράξη της διδασκαλίας, Θεσσαλονίκη 2007.

ΙΙΙ. ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

1.   Θεματικοί άξονες:
1.1.   Οι μακροκοινωνιολογικές λειτουργίες του σχολείου: μετάδοση προσόντων, επιλογή, ενσωμάτωση και νομιμοποίηση
1.2.   Συνθήκες και παράγοντες σχολικής κοινωνικοποίησης
1.3.   Δομικές και ερμηνευτικές προσεγγίσεις για την ανάλυση του σχολείου
1.4.   Η κοινωνική δυναμική της σχολικής τάξης

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Blackledge, D. / Hunt, Β.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (μετ. Μ. Δεληγιάννη), Αθήνα 1995.
Parelius, R. / Parelius A.: The Sociology of Education, New Jersey 19872.

Κελπανίδη Μ.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης: Θεωρίες και πραγματικότητα, Αθήνα 2002.

Φραγκουδάκη Α.: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Αθήνα  1985.


IV. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

1.Θεματικοί άξονες:
1.1.   Επιστημολογικές προϋποθέσεις της παιδαγωγικής έρευνας
1.2.   Ερμηνευτική και εμπειρική προσέγγιση στην παιδαγωγική έρευνα
1.3.   Φάσεις ερευνητικής διαδικασίας, επιμέρους μέθοδοι έρευνας και τεχνικές συλλογής δεδομένων, ανάλυση δεδομένων

2. Ενδεικτική βιβλιογραφία
Cohen, L. / Manion, L.: Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας (μετ. Μητσοπούλου/Μ. Φιλοπούλου), Αθήνα 1997.
 
Γέμτου, Π.: Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών, τόμ. 1 και 2, Αθήνα 1984.

Κελπανίδη, Μ.: Μεθοδολογία της παιδαγωγικής έρευνας με στοιχεία στατιστικής, Θεσσαλονίκη 1999.

Παρασκευόπουλου, Ι.: Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας, τομ. 1 και 2, Αθήν
βιβλιογραφια

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 674
Σύνολο: 675

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.