Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Gi@

Σελίδες: 1234
29
Νηπιαγωγείο / Ολοήμερο σχολείο
« στις: Ιούνιος 05, 2007, 03:17:31 μμ »
Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου για το Σχολικό Έτος 2007-2008

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070605j.php

30
Εισαγωγή 50εκπαιδευτικών στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης

(Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) της ΑΣΠΑΙΤΕ από τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών του ΥΠΕΠΘ

με βάση την προϋπηρεσία

 

Ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με απόφαση της Δ.Ε. της ΑΣΠΑΙΤΕ (Πράξη 11/24-5-07) θα εισαχθούν στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) της ΑΣΠΑΙΤΕ για το ακαδ. έτος 2007-08, 50 εκπαιδευτικοί σύμφωνα με σειρά προτεραιότητας από τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών του ΥΠΕΠΘ, εφόσον έχουν συμπληρώσει μέχρι τις 30-6-06 τουλάχιστον 30 μόρια εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας.
Οι 50 αυτές θέσεις θα κατανεμηθούν ως εξής: Στην Αθήνα 20 σπουδαστές, στη Θεσσαλονίκη 10, στην Πάτρα 5, στα Ιωάννινα 5, στο Βόλο 5 και στο Ηράκλειο Κρήτης 5 σπουδαστές, σύμφωνα με τον συνημμένο Πίνακα εισακτέων Αναπληρωτών στο ΕΠΠΑΙΚ ανά ειδικότητα και πόλη. Καλούνται όσοι Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί του ΥΠΕΠΘ ενδιαφέρονται να φοιτήσουν στο ΕΠΠΑΙΚ κατά το ακαδ. έτος 2007-08, να υποβάλουν ταχυδρομικά και μόνο με συστημένη επιστολή, σχετική αίτηση σε ειδικό έντυπο της Σχολής, από 5-6-2007 μέχρι και 25-6-2007 στη Γραμματεία του ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ στην Αθήνα (Ν- Ηράκλειο Αττικής, Σταθμός ΕΗΣ «Ειρήνη», Τ.Κ. 14121), με την επισήμανση Επιλογή Αναπληρωτών. Διευκρινίζεται ότι:
1) 1) Η επιλογή για φοίτηση και η κατανομή των σπουδαστών στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλο, Ιωάννινα και Ηράκλειο θα γίνει με βάση:
α) τις Αιτήσεις των ενδιαφερομένων που περιλαμβάνουν Δήλωση προτίμησης για την πόλη φοίτησης (επιλέγονται έως τρεις πόλεις)
β) τα μόρια προϋπηρεσίας τους από τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών του ΥΠΕΠΘ.
2) 2) Μετεγγραφές δεν προβλέπονται, εκτός από την περίπτωση μόνιμου διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση και σύμφωνα με τις προβλέψεις της ισχύουσας αντίστοιχης προκήρυξης για τους ιδιώτες υποψηφίους.
3) 3) Οι υποψήφιοι οφείλουν να προσκομίσουν, όπως ισχύει και στην κύρια διαδικασία επιλογής, συνημμένη στην Αίτηση τους Απόδειξη Τραπεζικής Κατάθεσης του ποσού των 50 ευρώ στην Εθνική Τράπεζα και μόνο, στο Λογαριασμό της ΑΣΠΑΙΤΕ με αριθμό 0154/54501287, που θα φέρει την ένδειξη «Διαδικασία επιλογής Αναπληρωτών». Αιτήσεις χωρίς το ως άνω συνημμένο στοιχείο δεν θα εξεταστούν.
4) 4) Όσοι εισαχθούν θα πρέπει να καταβάλουν, όπως ισχύει και στην κύρια διαδικασία επιλογής, ανά εξάμηνο φοίτησης, με την εγγραφή τους σε αυτό, το ποσό των 200 ευρώ.

Η παρούσα Ανακοίνωση - Προκήρυξη, συνοδευόμενη από τον Πίνακα με τον αριθμό των εισακτέων ανά πόλη και ειδικότητα και το έντυπο της αίτησης αναρτάται στην ιστοσελίδα της ΑΣΠΑΙΤΕ, στην ακόλουθη διεύθυνση: www.aspete.gr  (Υπηρεσίες-Downloads). Όλα τα παραπάνω είναι επίσης διαθέσιμα και αναρτώνται στη Γραμματεία του ΕΠΠΑΙΚ στην Αθήνα και στις αντίστοιχες Γραμματείες του ΕΠΠΑΙΚ στα Παραρτήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ (Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλο, Ιωάννινα και Ηράκλειο Κρήτης).

Αμαρούσιο, 31 - 5 - 07
Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.


Κωνσταντίνος Μακρόπουλος
Καθηγητής Πανεπιστημίου

31
Πανελλήνιες / Πανελλαδικές Εξετάσεις 2007
« στις: Ιούνιος 02, 2007, 10:25:27 πμ »
Οι πρώτες εκτιμησεις των βαθμολογητών σύμφωνα με τον Εθνος:

"Συνωστισμός στις μεσαίες βαθμολογίες αλλά λιγότερα τα άριστα γραπτά στα Μαθηματικά. Οι μισοί δεν κατάφεραν να πιάσουν τη βάση στην Ιστορία Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Κάθε... φέτος και καλύτερες οι επιδόσεις Γενικής Παιδείας "

33
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις σε ΑΕΙ-ΤΕΙ
« στις: Ιούνιος 01, 2007, 12:34:31 πμ »
Τα μέλη της Γ. Σ. του Π.Τ.Δ.Ε. (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Βόλου) στην 12η/24-5-2007 συνεδρίαση αποφάσισαν ομόφωνα να ζητήσουν για απόσπαση στο Τμήμα για το επόμενο ακαδ. έτος 2007-08, τους ακόλουθους εκπαιδευτικούς:

Από Α/θμια Εκπαίδευση: 17 Εκπαιδευτικοί

Από Β/θμια Εκπαίδευση:
 2 Καθηγητές Πληροφορικής,
 1 Μαθηματικό,
 1 Φυσικό
 1 Ραδιοηλεκτρολόγο (ΠΕ17-03) για το εργαστήριο Φυσικών Επιστημών και
 3 Φιλολόγους για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων των εργαστηρίων του Τμήματος καθώς και φροντιστηριακών ασκήσεων.
Η τελική κατανομή των δραστηριοτήτων των αποσπασμένων και ο καθορισμός του έργου τους θα γίνει από την Γ. Σ. του Τμήματος.

34
Τι δεν θα γινόταν αν δεν υπήρχαν τα μαθηματικά; Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι δεν θα έχτιζαν τις πυραμίδες, ο Κολόμβος δεν θα ανακάλυπτε τον Νέο Κόσμο, δεν θα υπήρχε εναλλασσόμενο ρεύμα, ούτε θα είχαν φτάσει διαστημόπλοια στον Άρη. Αυτά και άλλα παρόμοια στοιχεία μαθαίνουν οι επισκέπτες της «νεανικής εκπαιδευτικής πύλης με θέα στα μαθηματικά», καθώς και την ιστορία των μαθηματικών, τις βιογραφίες των σημαντικότερων επιστημόνων, ασκήσεις και πολλά παιχνίδια, που έχουν στόχο να κάνουν την άλγεβρα και τη γεωμετρία συμπαθείς και προσιτές σε όλους.

http://www.mathsforyou.gr

35
ΑΣΕΠ: Υπέρ της διεξαγωγής προφορικών συνεντεύξεων
 Ο κος Μπακόπουλος υπερασπίστηκε το έργο του ΑΣΕΠ, τονίζοντας πως παραβάσεις του νόμου περί προσλήψεων γίνονται μόνον εκτός των διαδικασιών που το Συμβούλιο ελέγχει
Υπέρ της διεξαγωγής προφορικών συνεντεύξεων στις προσλήψεις στο Δημόσιο τάχθηκε ο αντιπρόεδρος του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), Αγησίλαος Μπακόπουλος, εμφανιζόμενος ενώπιον της Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής.

Κατά τη διάρκεια συζήτησης πρότασης νόμου του ΠΑΣΟΚ για την ενίσχυση της αξιοκρατίας στο σύστημα προσλήψεων στο Δημόσιο και κληθείς να τοποθετηθεί σχετικά, ο κος Μπακόπουλος υποστήριξε πως «η θέση περί απαγόρευσης της προφορικής συνέντευξης μειώνει τον τόπο - είναι σαν να λέμε ότι σ' αυτόν τον τόπο δεν γίνεται τίποτα. Αν υπάρχει πρόβλημα, φροντίστε εσείς οι ταγοί του έθνους να γίνονται αξιοκρατικά οι συνεντεύξεις και όχι από πρόσωπα με το φακελάκι στην τσέπη» ανέφερε.

Ο κος Μπακόπουλος υπερασπίστηκε το έργο του ΑΣΕΠ, τονίζοντας πως παραβάσεις του νόμου περί προσλήψεων γίνονται μόνον εκτός των διαδικασιών που το Συμβούλιο ελέγχει. «Δεν έχω υπόψη μου να έγιναν παράνομες προσλήψεις μονίμων υπαλλήλων. Ουδέποτε ασκήθηκαν πιέσεις προς το ΑΣΕΠ για τούτο ή για εκείνο (?) Το ΑΣΕΠ αποφασίζει για την προφορική συνέντευξη. Ουδέποτε απεφασίσθη από κανέναν άλλον» ανέφερε.

Σε σχέση με την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για περιορισμό των συμβάσεων έργου με ανάθεσή τους στο ΑΣΕΠ (η πρόταση του ΠΑΣΟΚ είναι η πλήρης κατάργησή τους), ο κος Μπακόπουλος παρατήρησε πως κάτι τέτοιο είναι ζήτημα της πολιτικής εξουσίας να αποφασίσει. Από κει και πέρα όμως, «υπάρχει διάταξη στον δημοτικό κώδικα, που λέει ότι οι δήμαρχοι μπορούν να αναθέτουν εργασίες. Τι θα κάνουν δηλαδή, όταν θα θέλουν να καθαρίσουν μια παραλία σε δέκα μέρες; Θα αναθέσουν τη μίσθωση στο ΑΣΕΠ;». Σε κάθε περίπτωση, ανέφερε ο αντιπρόεδρος του ΑΣΕΠ, «αν θεωρείτε ότι πρέπει να καταργηθούν οι συμβάσεις έργου με φυσικά πρόσωπα, να το κάνετε».

Τέλος, απέναντι στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ για τριετή προγραμματισμό των προσλήψεων στο Δημόσιο, ο κος Μπακόπουλος προέβλεψε πως κάτι τέτοιο «ουδέποτε θα τηρηθεί. Ο ετήσιος προγραμματισμός δεν τηρείται και αν βάλετε ότι οι προσλήψεις καθ' υπέρβαση του προγραμματισμού είναι άκυρες, θα ακυρωθούν όλες» σημείωσε.

«Το ΑΣΕΠ θα έπρεπε να είχε συνεδριάσει και να είχε ετοιμάσει τοποθέτηση επί της πρότασης νόμου που καταθέσαμε αντί να στείλει τον αντιπρόεδρό του» παρατήρησε από πλευράς ΠΑΣΟΚ, ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Από πλευράς του, ο Συνήγορος Του Πολίτη, Γιώργος Καμίνης, παρατήρησε πως «όταν δίνεται στη Διοίκηση αρμοδιότητα διακριτικής ευχέρειας, συχνά οδηγείται σε καταχρήσεις και πολύ συχνά θεωρούμε ως αντίδοτο την κατάργηση της ευχέρειας αυτής. Το ίδιο έγινε και με τις μετεγγραφές στα Πανεπιστήμια, το ίδιο γίνεται και τώρα με την πρόταση για κατάργηση της προφορικής συνέντευξης».

«Είναι πάρα πολύ χρήσιμο να τον βλέπεις και να τον ακούς τον υποψήφιο. Πρέπει να είσαι σε θέση να κρίνεις και την συναισθηματική του νοημοσύνη. Η αιτιολογία βέβαια είναι πάρα πολύ δύσκολη και πρέπει να είναι επεξεργασμένη» ανέφερε ο κος Καμίνης.

«Δεν υπάρχει αντίρρηση να υπάρχουν προφορικές συνεντεύξεις αποκλεισμού των υποψηφίων πριν δώσουν γραπτές εξετάσεις - αλλά όχι όμως να υπάρχουν προφορικές συνεντεύξεις που να ανατρέπουν το αποτέλεσμα των γραπτών» παρατήρησε ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

«Αυτό που είπε ο κος Βενιζέλος να αντικατασταθεί η εκ των υστέρων προφορική συνέντευξη με ένα εκ των προτέρων ψυχοπνευματικό τεστ, το σκέφτομαι για πρώτη φορά και θα το προσυπέγραφα» απάντησε ο Συνήγορος του Πολίτη. «Είναι έτοιμο όμως το πολιτικό μας σύστημα να υιοθετήσει ένα τέτοιο μέτρο; Γιατί το γνωρίζουμε ότι υπάρχουν στο Δημόσιο άνθρωποι παντελώς μη συνεργάσιμοι, ή ανίκανοι προς εργασία. Και οι συνεντεύξεις στις οποίες έχω συμμετάσχει, ήσαν όντως περισσότερο για να αποκλείσω υποψηφίους».

Σε ό,τι αφορά την συρρίκνωση των συμβάσεων μίσθωσης έργου με φυσικά πρόσωπα, ο κος Καμίνης συμφώνησε με το ΠΑΣΟΚ, πως «το θέμα των συμβάσεων έργου, είναι δυστυχώς η μεγαλύτερη κερκόπορτα για τη ρουσφετολογική πρόσληψη στο Δημόσιο». Από την άλλη όμως, σημείωσε πως «η σύμβαση έργου, αν εφαρμοστεί σωστά, προσφέρει κι αυτή μια ευλυγισία που είναι αναγκαία. Πονάει χέρι - κόψει χέρι; Πρέπει να εξαντλήσει το πολιτικό σύστημα κάθε δυνατότητα να κάνει τις μισθώσεις αξιοκρατικά».

«Ο νόμος θα μπορούσε να προβλέπει ότι ο εκάστοτε δήμαρχος για τις έκτακτες ανάγκες μερικών ημερομισθίων, να έχει έναν κατάλογο εργατών από τον οποίον να προσλαμβάνει κάποιους για το σύντομο αυτό χρονικό διάστημα» παρατήρησε ο Ε. Βενιζέλος.

«Αυτά που λέει ο κος Βενιζέλος, δεν γίνονται με το υφιστάμενο πλαίσιο. Γιατί δεν τα περιλαμβάνει η πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ;» σχολίασε από πλευράς ΝΔ, ο Ευγένιος Χαϊτίδης.

«Η ουσία του σημερινού ζητήματος είναι το πώς θα έχουμε αξιοκρατική πρόσληψη και σταδιοδρομία - δεν είναι το πώς θα επιλέξουμε τους καλύτερους» υποστήριξε ο κος Καμίνης.

«Με το ΑΣΕΠ έχει μπει πάρα πολύ καλός κόσμος στο Δημόσιο. Η σημαντική πολιτική απόφαση είναι το πώς οι ικανοί νέοι άνθρωποι θα ανελιχθούν γρήγορα. Ο κόσμος αυτός πρέπει να προωθηθεί γρήγορα, γιατί θα βαλτώσει» συμπλήρωσε ο Συνήγορος του Πολίτη.

Από πλευράς του, ο υπουργός Εσωτερικών, Προκόπης Παυλόπουλος πρότεινε την καταψήφιση της πρότασης νόμου του ΠΑΣΟΚ, θεωρώντας την ανεφάρμοστη και υποστηρίζοντας πως η προφορική συνέντευξη είναι απαραίτητη στο Δημόσιο.

«Η εφαρμογή της πρότασης, μόνον αρρυθμίες, προβλήματα και επικαλύψεις έχει να επιδείξει, παρά τα όσα υπόσχεται ο τίτλος της. Το ΠΑΣΟΚ ως κυβέρνηση επιχειρεί την κομματικοποίηση του κράτους και την κρατικοποίηση του κόμματος. Ως αντιπολίτευση δε, περιβάλλεται τη λεοντή του τιμητή των πρακτικών που το ίδιο ακολούθησε» παρατήρησε ο κος Παυλόπουλος.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

36
Το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. είναι ο επίσημος εθνικός φορέας για την ανάπτυξη, εφαρμογή και παρακολούθηση ενός ολοκληρωμένου Εθνικού Συστήματος Πιστοποίησης της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης στην Ελλάδα.  Σελίδα: http://www.ekepis.gr/site/gr/Identity_a.htm

Υπάρχουν πολλοί πτυχιαούχοι οι οποίοι πρέπει να πάρουν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από το ΕΚΕΠΙΣ. Μπορεί η ερώτησή μου να είναι χαζή αλλά συγχωρέστε με. Για τους εκπαιδευτικούς ισχύει κάτι τέτοιο;;; Εγώ είμαι νηπιαγωγός;;; Γενικότερα χρειάζεται αδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Είμαι σχεδόν σίγουρη πως δεν χρειάζεται... αλλά μια ερώτηση δεν βλάπτει. Δουλεύω σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό.

37
Σύμφωνα το Νομικό Συμβούλιο του κράτους η προϋπηρεσία εκπαιδευτικού στις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ προσμετράται για την ένταξη στον ενιαίο πίνακα. Σχετική σελίδα http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070520f.php

38
το βιβλίο αποτελεί ένα ισχυρότατο επικοινωνιακό μέσο, δεδομένης της δύναμης του γραπτού λόγου και της γοητείας που ασκεί στην ψυχή μας, όταν μάλιστα είναι καλογραμμένος. Ας μην ξεχνάμε ότι ένα καλό βιβλίο μετουσιώνει σε λόγο τα νοήματα που πηγάζουν από τις ρίζες της ίδιας της ζωής. Το καλό βιβλίο διαθέτει δύναμη δημιουργική που μορφώνει ψυχές και πλαταίνει ορίζοντες, που ανοίγει τον νου στις αξίες του πνεύματος και στον χώρο της ελευθερίας. Γι' αυτό και δεν αιχμαλωτίζει, δεν φανατίζει και δεν κλείνει τους πνευματικούς ορίζοντες. Είνάι μέσο πραγματικής επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης του ανθρώπου.

Έχουμε όλοι μας καθήκον, ιδιαίτερα σήμερα και ως εκπαιδευτικοί, στις ιδιάζουσες συνθήκες της σύγχρονης εποχής, να φέρουμε το βιβλίο όσο γίνεται πιο κοντά στα παιδιά, να τους αναπτύξουμε τη φιλαναγνωσία και να τα κάνουμε να αγαπήσουν το βιβλίο σαν ένα πιστό και αγαπημένο φίλο στην καθημερινή τους ζωή.

Από την πολύ μικρή παιδική ηλικία μπορούμε και πρέπει, με κάθε δυνατό τρόπο, να εμφυσήσουμε και να καλλιεργήσουμε σεα παιδιά την αγάπη για το βιβλίο.Η φιλαναγνωσία, όταν γίνεται συνήθεια στον άνθρωπο, τον συντροφεύει σε όλη του τη ζωή και τον γεμίζει με μοναδικές και ανεπανάληπτες χαρές και συγκινήσεις. Όλα τα βιβλία, από τα σχολικά μέχρι τα λογοτεχνικά, τα ιστορικά, τα κοινωνικά, πολιτικά, επιστημονική και άλλα, είναι ένα ανεκτίμητος και μοναδικός θησαυρός για τον άνθρωπο, που αναήτεί τη γνώση, την πληροφόρηση και την αληθινή ψυχαγωγία.

Είναι ταυτόχρονα κι ένας φωτεινός ήλιος, που ανοίγει τα παράθυρα της ψυχής, φέρνει πιο κοντά τους ανθρώπους και συμβάλλει στη φιλία, τη συνεργασία, την ειρηνική συνύπαρξη και τη συναδέλφωση ανθρώπων και λαών.

39
ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ
 

Παρουσιάζουμε τα γνωστικά αντικείμενα και την εξεταστέα ύλη στα οποία θα εξεταστούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί - μουσικοί που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2007. Σύμφωνα με την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ –ΚΑΡΙΕΡΕΣ ο διαγωνισμός θα αφορά την πρόσληψη 120 μουσικών

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Τα γνωστικά αντικείμενα στα οποία θα εξετασθούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ 16.01 Μουσικής κατατάσσονται σε δύο θεματικές ενότητες (πρώτη και δεύτερη θεματική ενότητα). Το υπουργείο Παιδείας μπορεί, κατά τα ισχύοντα στη νομοθεσία ΑΣΕΠ, να ζητήσει τον ορισμό συντελεστή κατά γνωστικό αντικείμενο.


Περισσότερα: http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070507g.php

40
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Βιβλία για Φιλολόγους
« στις: Μάιος 02, 2007, 09:41:14 πμ »
  Κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, από το Π.Ι.,  δύο ακόμα νέα βιβλία για φιλολόγους.

1. Ιστορία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, Α. Στέφος, Ε. Στεργούλης, Γ. Χαριτίδου  για την Α, Β, Γ  Γυμνασίου.
2. Συντακτικό αρχαίας ελληνικής γλώσσας, Α, Β, Γ,  Γυμνασίου της Πολυξένης Μπίλλα.

Οι συνάδελφοι μπορούν να δουν τα νεά βιβλία εδω  http://zeus.pi-schools.gr/gymnasio/

41
Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση / Μεταπτυχιακό ή Δουλειά;
« στις: Απρίλιος 28, 2007, 04:27:51 μμ »
Μεγάλο είναι το δίλημμα των περισσότερων ατόμων μετά το τέλος των σπουδών τους καθώς δεν μπορούν να αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν τις σπουδές τους ή θα βρουν δουλειά, αφού δύσκολα στην αγορά εργασίας αναγνωρίζονται και αμείβονται οι γνώσεις.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προσπαθούν να κάνουν ένα συνδυασμό των δύο γιατί θεωρούν πως έτσι θα είναι καλύτερα και θα αποκτήσουν και περισσότερη εμπειρία. Από την άλλη δεν θέλουν να μπουν στην ιδιαίτερα ψυχοφθόρα διαδικασία του διαβάσματος και των εξετάσεων και στο τέλος όχι μόνο να μην αναγνωριστεί τίποτα απ' όλα όσα έχουν κάνει, αλλά να τους γυρίσει και μπούμερανγκ, αφού στην αγορά εργασίας είναι ανειδίκευτοι έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση καθώς δεν απαιτούν πολλά χρήματα.

Τελικά, μήπως πριν καν ξεκινήσουν τις σπουδές πρέπει να αναλογιστούν τι θέλουν οι ίδιοι και τι προσφέρει η αγορά εργασίας;

42
Νηπιαγωγείο / Βιβλία και sites για Νηπιαγωγούς
« στις: Απρίλιος 27, 2007, 09:57:18 μμ »
Τι θα λέγατε να προτείναμε βιβλία χρήσιμα σε νηπιαγωγούς;;;;;
Αξίζει τον κόπο πιστεύω. Τα βιβλία είναι πάρα πολλά που κανένας δεν μπορεί να τα ξέρει όλα!

Θα αρχίσω με το βιβλίο: "Τι θέμα να διαλέξω στο χρόνο για να τρέξω;" Υπάρχουν 40 θεματικές προσεγγίσεις από το Σεπτέμβριο ως τον Ιούνιο για το Νηπιαγωγείο. Εκδόσεις Μεταίχμιο. Συγγραφείς: Τζένη Μωραιτη - Γλυκερία Διανελλου. Περιέχει θεωρητικές απόψεις - ενδεικτικές δραστηριότητες - αναπτυγμένες δραστηρίοτητες - πλούσιο υποστηρικτικό υλικό - cd.

θα συνεχίσω και με άλλα βιβλία...

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 754
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 760
Σύνολο: 770

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.