Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - platonas

Σελίδες: 123
29
Το υπουργείο  διαψεύδει (με ανακοίνωση εδώ και πολύ καιρό) αλλά για ποια σχολική χρονιά;
Η νέα συμφωνία με του δανειστές προβλέπει
"Αλλαγή των ωρών διδασκαλίας ανά εκπαιδευτικό και της αναλογίας μαθητών ανά αίθουσα και μαθητών ανά δάσκαλο, με βάση τις βέλτιστες πολιτικές του ΟΟΣΑ." με εφαρμογή από τον Νοέμβριο του 2017.
Συμφωνα με τα παραπάνω η διάψευση ισχύει για την νέα σχολική χρονιά (2017-18). Από την χρονιά 2018-19 τι θα ισχύει;. "Στα δημοσιογραφικά γραφεία" ήδη υπάρχει το σχέδιο
α) 30 μαθητές/τμήμα υποχρεωτικά (μέχρι τώρα είναι 27 και κάτω από ειδικές συνθήκες 30)
β) τρεις βαθμίδες ωραρίου 23-21-20 (ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας).
Πολύ μακρυά (χρονικά) για να το λαβουμε σοβαρά υπόψη. Όμως όπως είπε και ο Τέννεσυ Ουίλιαμς "η πιο μεγάλη απόσταση ανάμεσα σε δύο σημεία είναι ο χρόνος"
Θα δούμε...
(Υ.Γ: Αν κάποιος έχει άλλη πληροφόρηση ας γράψει...)

30
Υπάρχει κάνενα νεότερο για το θα αλλάξουν οι αναθέσεις μαθημάτων στο γυμνάσιο; Θα καταργηθεί η γ ανάθεση; Κυκλοφορεί κάποια πληροφορία; Αν ξέρεις κανείς κάτι νεότερο ας γράψει..
(Εκτός από το θέμα με τους ΠΕ0401 και ΠΕ12.10 που είναι γνωστό).

31
Το θέμα είχε απασχολήσει το Forum παλαιότερα. Αλλά τώρα θα ξαναβγεί στην επιφάνεια. Αν και δεν έχει ακόμα δημοσιοποιηθεί ο νέος νόμος για την επιλογή διευθυντών πιστέυω ότι μερικές "παράπλευρες" εγκύκλιοι δεν θα αλλάξουν. Για οαράδειγμα αν "Προηγείται ο Διευθυντής στην κάλυψη ωραρίου ;" Θέτω το εξής πρόβλημα
Σε γυμνάσιο με 9 τμήματα υπάρχουν Φυσικός ( παλαιότερος υποχρεωτικό 21) και χημικός (υποχρεωτικό 20)
Οι ώρες είναι
Φυσική 15
Χημεία 6
Βιολογία 9
Γεωγραφία 9
Σύνολο : 39
Τοποθετήτε διευθυντής Φυσικός. Με ποιο τρόπο θα γίνει η κατανομή των ωρών;
δεδομένη είναι η εγκύκλιος που είχε αναφέρει παλαιότερα συνάδελφος που λέει
"      Σε κάθε περίπτωση, ο επιλεγείς Διευθυντής σχολικής μονάδας θα πρέπει να συμπληρώνει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του Διευθυντή στη σχολική μονάδα ή το Ε.Κ. που έχει εκλεγεί.
       Συνεπώς υποψήφιος Διευθυντής ο οποίος έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τοποθέτηση σε σχολική μονάδα όπου δεν είναι δυνατό να συμπληρώνει  το υποχρεωτικό ωράριο του Διευθυντή, αποκλείεται από τη διαδικασία επιλογής στο συγκεκριμένο σχολείο"

Από την πρώτη παράγραφο προκύπτει ότι ο διευθυντής θα πρέπει να πάρει 7 ώρες (υποχρεωτικό για 9 τμήματα0, από τη δεύτερη ότι δεν μπορεί να τοποθετηθεί φυσικός σε αυτό το σχολείο (με βάση τις α και β αναθέσεις και την παλαιότητα). Τι ισχύει;
προς silkcut. Επειδή την εγκύκλιο την είχε αναφέρει εσύ (την διάβασα και εγώ) ποια είναι η άποψη σου; (Γνωρίζω ότι έχουμε διαφωνήσει έντονα  πολλές φορές στο παρελθόν).

32
Συνάδελφοι πέρα από το εξαιρετικά σημαντικό θέμα των αποσπασεων, σε λίγο καιρό θα μας απασχολήσει ξανά των θέμα των υπεράριθμων εκπαιδευτικών. τόσο οργανικά όσο και λειτουργικά (τον Σεπτέμβριο) Το βασικό πρόβλημα εμφανίζεται με τους ΠΕ04 όπου "μπερδέυονται" δύο ΦΕΚ με αντίθετα (κατά την γνώμη πολλών) άρθρα. Το θέμα το έχω αναπτύξει διεξοδικά πέρυσι και βρήκα ισχυρή άρνηση από ορισμένους εδώ μέσα χωρίς ποτέ να αντικρούσουν επί της ουσίας την νομοθεσία που ανέφερα. Επίσης από συζητήσεις που έχω κάνει κατά καιρούς με συναδέλφους (ΠΕ04) έχω αντιληφθεί ότι υπάρχουν πολλές παρανοήσεις οι οποίες οφείλονται σε μια σειρά από λόγους (δεν θα τους αναπτύξω τώρα). Στο συγκεκριμενο θέμα (δηλαδή ποιος από τους ΠΕ04 κρίνεται υπεράριθμός τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο) έχω ξεκάθαρη και νομοθετικά στηριγμένη άποψη (μέσα από γνωμοδώτηση ιδιότη δικηγόρου). Επειδή πέρυσι για το ίδιο θέμα δέχτηκα πολλές ειρωνικές επιθέσεις (από εδω μέσα) μέχρι και αποκλεισμό από το forum όταν απαντούσα όπως έπρεπε εφέτος αποφάσισα το εξής. Αν υπάρχει καποιος συναδελφος έχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα με το θέμα "υπεραριθμίες ΠΕ04" ας το αναρτήσει και θα του αναφέρω την ισχύουσα νομοθεσία. Δεν ξέρω αν η απάντηση που θα του δώσω θα του αρέσει ή όχι, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς τα πράγματα για τους ΠΕ04 είναι έτσι. Από εκει και πέρα ο καθένας είναι ελέυθερος α) να χρησιμομποιήσει αυτά που του αναφέρω β) να τα απορρίψει ως απαράδεκτα γ) να πιστέψει άλλες αναρτήσεις για το ίδιο θέμα. Προσωπικά δεν θα ξαναμπώ στο "τρυπάκι" να συζητώ τα άρθα και την νομοθεσία με άλλους συναδέλφους που καταθέτουν διαφορετική άποψη.
Καλή τύχη σε όλους.....

33
Πολλά ακούγονται για την ενοποίηση ειδικοτήτων. Ξέρει κανείς τι πρόκειται να γίνει με τους ΠΕ04 (πρόσφατα δημοσιεύθηκε στην α/β ένας κατάλογος που είχε γραμμενη με το χέρι μία παρατήρηση για τους ΠΕ04 και απο επάνω σβησμένη πάλι με το χέρι ).
Θε ενωθούν τελικά; ή θα χωριστούν εντελώς (μη επιτρέποντας σε φυσικό να κάνει χημεία κλπ ή σε χημικό φυσική κλπ) οπότε οι περισσότεροι θα συμπληρώνουμε σε δύο η τρια σχολεία. Τα πράγματα από τον πίνακα που ανακοινωθηκε δεν ειναι σαφή.
Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας γράψει.

34
Υπηρεσιακές μεταβολές / Είμαστε συνάδελφοι τελικά;
« στις: Αύγουστος 04, 2016, 03:50:24 μμ »
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή (και όχι μόνο) μου γεννιούνται ορισμένα φιλοσοφικά ερωτήματα.
Όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε συνάδελφοι τελικά;
Αφορμή εποτέλεσε μία συζήτηση που είχα εχθές με ένα "συνάδελφο" με 24 χρόνια υπηρεσίας και 18 χρόνια στο ίδιο σχολείο. Οταν του εξήγησα ότι περιμένουμε αν θα γίνουν αποσπασεις στην Β/θμια για να δούμε που θα είναι η γυναίκα μου με το παιδί μου είπε ¨καλά γιατί δεν πάτε στο υπουργείο να κάνετε μία αίτηση για μετάθεση. Οποιες γυναίκες έχουν παιδί πάνε να υπηρετήσουν στην περιοχή του συζύγου τους αν αυτός είναι εκπαιδευτικός"
Του απάντησα ότι θα το κάνω απαξιόνοντας να του εξηγήσω την κατάσταση. Αλλά αναρωτίεμαι μπορεί κάποιος που ταλαιπωρείται κάθε χρόνο με μεταθέσεις αποσπάσεις συμπληρώσεις ωραρίου κλπ, να θεωρεί τον εαυτό του συνάδελφο μα τον παραπάνω εκπαιδευτικό; (και δεν αποτελεί εξαίρεση μάλλον τον κανόνα)

35
Προτείνω σε αυτό το θέμα να ανεβάζουμε προβλήματα και ερωτήματα που αφορούν τις υπεραριθμίες-κατανομή-αναθέσεις ΠΕ04. Κάτι που όπως αποδείχθηκε και από προηγούμενο θέμα είναι περίπλοκο. Καλό θα ήταν οι απαντήσεις να είναι με βάση την νομοθεσία και όχι το τι θα θέλαμε να γίνεται.
Νέο πρόβλημα προς συζήτηση που μου έθεσε συνάελφος
Σε γυμνάσιο παρόμοιο με το δικό μου υπάρχουν 32 λειτουργικές ώρες ΠΕ04 (σύμφωνα με τα λεγόμενα συναδέλφου που τον αφορά η υπόθεση)
6 Χημεία
10 Βιολογία
16 Φυσική
Οι ώρες γεωγραφίας θα δωθούν ως β ανάθεση σε άλλες ειδικότητες (παλαιότεροι στο σχολείο)
Στο σχολείο υπηρετούν 2 ΠΕ04 με υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες ο καθένας
Ένας χημικός (παλαιότερος) , ένας φυσικός (νεότερος)
Με δεδομένα όσα συζητήθηκαν μέχρι τώρα (Π.Δ 96, 97, 4186, ΦΕΚ 2016) ποια θα πρέπει θα είναι η κατανομή των ωρών τον Σεπτέμβριο; Ας ξεκινήσουμε με αιτιολογημένες απαντήσεις.

36
Συνάδελφοι
Ασχολούμαστε πολύ με το ποιος προηγειται (αναθέσεις -υπεραριθμίες κλπ) και γιατί και ξεχάσμε μερικές λεπτομέρειες που έχουν μεγάλη σημασία.
Μιλάω για τα νέα καθήκοντα των σχολικών συμβούλων που ισχύουν με το ΦΕΚ 29195/ΓΔ4/19-22016.
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση στα καθήκοντα των σχολικών συμβούλων προστίθεται η εξής παράγραφος

Οι
αρμόδιοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτε−
ροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνουν εγγράφως προς το
οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο (ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ) τρόπους
αξιοποίησης του πλεονάζοντος διδακτικού ωραρίου εκ−
παιδευτικών ως προς την κάλυψη κενών σε διδακτικό
προσωπικό, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις».


Εμένα μου δημιουργούνται μερικά ερωτήματα :

α) Τι ακριβώς σημαίνει "προτείνουν τρόπους  εγγράφως για το πλεονάζον διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών ως προς κάλυψη των κενών";
 Δηλαδή  θα μάθουν οι σύμβουλοι από κάθε σχολείο πόσες ωρες πλεονάζει ο κάθε εκπαιδευτικός και στη συνέχεια θα προτείνουν στο ΠΥΣΔΕ ένα συγκεκριμένο σχολείο που θα πρέπει να πάει για συπλήρωση με βάση τα κενά που θα σας δώσουν ή θα κάνουν μία γενική εισήγηση;
β) Με ποια κριτήρια θα προτείνουν για συμπλήρωση τον ένα εκπαιδευτικό στο Α σχολείο τον άλλο στο Β κ.ο.κ. Μόνο με βάση τις ώρες που πλεονάζει και τα κενά ώστε να "κουμπώσει" ή θα υπάρχουν και άλλα;
γ) Τα ΠΥΣΔΕ  θα εφαρμόσουν εφέτος της διαδικασία των δηλώσεων προτίμησης για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουγικά κενά ή θα ενεργήσουν μόνο με βάση την εισήγηση των συμβούλων ώστε να τελειωνουν γρήγορα; Με απλά λόγια ο εκπαιδευτικός θα έχει κάποια άποψη για το που θα τοποθετηθεί; Σε ποιο ποσοστό θα ισχύει η εισήγηση τους στο ΠΥΣΔΕ;
δ) Το άρθρο στο ΦΕΚ ισχύει μόνο για όσους εκπαιδευτικούς συμπληρώνουν ωράριο ή και όσους είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ και προσωρινά τοποθετημένοι σε κάποιο σχολείο;
ε) ποιος σύμβουλος θα κάνει αυτή τη δουλεία για κάθε σχολείο; Ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης ή ο σύμβουλος κάθε ειδικότητας; Δηλαδή αν ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης είναι ΠΕ01 θα προτείνει που θα διατεθεί ο ΠΕ03 του κάθε σχολείου;
Αν ξέρει κανείς λεπτομέρειες ας γράψει.
Το θέμα φαίνεται αλλά δεν είναι απλό αν σκεφτεί κανείς και το τι σύμβουλοι κυκλοφορούν ανα την Ελλάδα.

37
Υπηρεσιακές μεταβολές / Β ανάθεση. Ποιος;
« στις: Ιούλιος 18, 2016, 09:44:41 πμ »
Ενα νέο πρόβλημα τώρα με β ανάθεση.
Σε γυμνάσιο τοποθετείται φυσικός με άρση υπεραριθμίας και μόρια (67) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Την ίδια χρονιά τοποθετείται με οριστική τοπθέτηση μαθηματικός με μόρια (58) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Ο φυσικός παίρνει 12 ώρες φυσική και διεκδικεί 4 ώρες γεωγραφία β ανάθεση, έτσι ώστε να φτάσει τις 16 και να πάει για συμπλήρωση ωραρίου μόνο 4 ώρες.
Ο μαθηματικός παίρνει 16 ώρες μαθηματικά και διεκδικεί τις ίδιες 4 ώρες  γεωγραφίας για να συμπληρώσει ωράριο.
Ποιος από τους δύο έχει δίκιο;
Θα ήθελα απαντήσεις αιτιολογημένες με βάση την νομοθεσία αν υπάρχει.
Ευχατιστώ.

38
Αν μπορεί (έγκυρα) να απαντήσει κάποιος το παρακάτω ερώτημα.
Υπάρχει ένα κενό σε ένα σχολείο που έχει δοθεί για δήλωση άρσης υπεραριθμίας. Ας υποθέσουμε ότι ανήκει στην ομάδα σχολείων 2.
Για το σχολείο αυτό κατατέθηκαν δύο δηλώσεις (άρσης υπεραριθμίας)
Εκπαιδευτικός 1. Με οργανική θέση σε άλλο σχολείο της ομάδας 2 και σύνολο μορίων 67.
Εκπαιδευτικός 2. Με οργανική θέση σε σχολείο της ομάσας 3 (όμορης ομάδας με την 2) και σύνολο μορίων 77.
Ποιος από τους δύο παίρνει το σχολείο και γιατί;

39
Συνάδελφοι. Αν μπορεί κάποιος ας απαντήσει στο παρακάτω πρόβλημα.
Στο γυμνάσιο που υπηρετώ υπάρχουν 3 εκπαιδευτικοί ΠΕ04 με σειρά παλαιότητος
Χημικός 1 : Υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες (παλαιότερος)
Χημικός 2: Υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες  (μεσαίος)
Φυσικός : Υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες (τελευταίος τοποθετηθείς)
Στο σχολειο υπάρχουν οργανικά 42 ώρες ΠΕ04
16 φυσική
10 βιολογία
6 χημεία
10 γεωγραφία

Η ερώτηση αφορά την κατανομή των ωρών τον Σεπτέμβριο (εφόσον κανείς δεν θα κανει βελτίωση ή άρση υπεραριθμίας)
Με ποιον τροπο θα γίνει η κατανομή τον Σεπτέμβριο με βάση το γεγονός ότι οι 10 ώρες γεωγραφία θα ανατεθούν ως β ανάθεση στον ΠΕ15 (παλαιότερο από όλους) για συμπλήρωση ωραρίου. Επομένως μένουν 32 ώρες λειτουργικές.
16 φυσική
10 βιολογία
6 χημεία

1η ΠΕΡΙΤΠΩΣΗ
Ο χημικός 2 υποστηρίζει ότι
Ο χημικός 1 θα πάρει 20 ώρες (Α και Β ανάθεση)
Ο χημικός 2 θα πάρει 12 ώρες και θα πρέπει να διατεθεθεί για 8 ώρες σε άλλο σχολείο
Ο φυσικός θα πάρει 0 ώρες οπότε θα κριθεί υπεράριθμός (λειτουργικά) και θα διατεθεί εξ ολοκλήρου σε άλλο σχολείο είτε ως υπεράριθμός (εφόσον δηλώσει) οπότε προηγείται τον Σεπτέμβριο στις τοποθετήσεις είτε ως ολική συμπλήρωση ωραρίου.

2η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Ο φυσικός υποστηρίζει ότι
Ο χημικός 1 θα πάρει 16 ώρες (6 χημεία και 10 βιολογία)
Ο φυσικός θα πάρει 16 ώρες φυσική (Α ανάθεση)
Ο χημικός θα πάρει 0 ώρες οπότε θα κριθεί υπεράριθμός  (λειτουργικά) και θα διατεθεί εξ ολοκλήρου σε άλλο σχολείο είτε ως υπεράριθμός (εφόσον δηλώσει) οπότε προηγείται τον Σεπτέμβριο στις τοποθετήσεις είτε ως ολική συμπλήρωση ωραρίου.
Επειδή στο σχολείο έχει αρχίσει ένας "εμφύλιος πόλεμος" που θα συνεχιστεί τον Σεπτέμβριο γνωρίζει κανείς τι ακριβώς ισχύει και με βάση ποια νομοθεσία;
Περιμένω απάντηση
Ευχαριστώ

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 872
Σύνολο: 872

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.