Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - steven_seagal

Σελίδες: 123456
43
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / sos! γλωσσολογικα φαινομενα
« στις: Ιανουάριος 04, 2012, 10:38:21 μμ »
εχει καποιος σε καποιο αρχειο εστω προχειρο την θεωρια των μεταπτωσεων στην γλωσσολογια; ετεροιωμενη εκτεταμενη μηδενισμενη βαθμιδα κτλ;

44
Ακόμα ένα απίστευτο περιστατικό σε σχολείο, με πρωταγωνιστή ένα μαθητή που έκανε μάθημα οπλισμένος!

Το πρωτοφανές περιστατικό συνέβη σε αίθουσα διδασκαλίας του ΕΠΑΛ Αγίου Κήρυκα την περασμένη Παρασκευή (18-11-2011), αλλά η αστυνομία ενημερώθηκε μόλις το απόγευμα της Δευτέρας (21-11-2011) και ξεκίνησε αμέσως ανακρίσεις.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει, ο καθηγητής έκανε παρατήρηση στον μαθητή και εκείνος, μπροστά στους συμμαθητές του, έβγαλε από την τσάντα το πυροβόλο όπλο που κουβαλούσε και τον απείλησε! Στην τάξη επικράτησε πανδαιμόνιο! Το μάθημα διακόπηκε και ύστερα από λίγο ο μαθητής ηρέμησε.

Ήδη έχουν δώσει καταθέσεις ο παθών εκπαιδευτικός, ο διευθυντής του σχολείου και εκπρόσωποι της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου. Μέσα στη μέρα, αναμένεται να κληθεί στην ασφάλεια και ο ανήλικος πρωταγωνιστής του επεισοδίου.

Για την υπόθεση που δεν έχει προηγούμενο σε ελληνικά σχολεία, αναμένεται να εκδώσει ανακοίνωση ο σύλλογος καθηγητών μόλις ολοκληρωθεί η κατεπείγουσα προανάκριση την οποία διέταξε η Εισαγγελία Ζακύνθου.

www.newsit

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΣΕΠ Η ΑΔΕΙΑ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΣ , Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΤΛ

45
Σχολικές Εορτές / Μαθήματα την μέρα της 28η Οκτωβρίου;
« στις: Οκτώβριος 18, 2011, 12:52:25 μμ »
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Τα σχολεία που τελούσαν υπό κατάληψη για περισσότερες από 4 (τέσσερις) ημέρες δεν θα  συμμετάσχουν στις μαθητικές παρελάσεις, με απόφαση του Ειδικού Γραμμ ατέα του υπ. Παιδείας Μιχάλη Κοντογιάννη, προκειμένου να μη χαθούν περαιτέρω διδακτικές ώρες για τις πρόβες που απαιτούνται καθημερινά ενόψει των μαθητικών παρελάσεων της 28ης Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με την απόφαση «τα συγκεκριμένα σχολεία δύνανται να συμμετάσχουν στις μαθητικές παρελάσεις μόνο εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο για την ομαλή διεξαγωγή της παρέλασης και έπειτα από απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης».

 

46
ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΟΚΕΤΟΥ

Δραματικές περικοπές σε ό, τι μπορεί να φανταστεί κανείς σχετικά με τις υπηρεσίες στον χώρο της υγείας προβλέπει ο Ενιαίος Κανονισμός Παροχών Υγείας που δημοσιοποιήθηκε σήμερα από τα συναρμόδια υπουργεία Εργασίας και Υγείας.
Ο κανονισμός αφορά όλους τους  ασφαλισμένους σε ΙΚΑ, ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και Δημόσιο και μπορεί η κυβέρνηση να προσδιορίζει ως στόχους την ισότιμη πρόσβαση όλων των ασφαλισμένων σε ενιαίο σύστημα παροχής υπηρεσιών υγείας και τη μείωση των δαπανών στον κλάδο υγείας των ταμείων, ωστόσο στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουμε με ένα …μαχαίρι παντού!

Σταχυολογούμε  μερικές μόνο από τις περικοπές:

    Το επίδομα τοκετού που σήμερα είναι στα 1765 ευρώ περιορίζεται στα 900 ευρώ, εκτός αν μιλάμε για …δίδυμα, τρίδυμα κλπ, οπότε φτάνει μέχρι και τα 1.600 ευρώ.
    Πέφτει μαχαίρι σε γάζες, ταινίες μέτρησης ζαχάρου, βελόνες κλπ
    Μειώνονται τα ποσά που εγκρίνονται για αποκλειστικές νοσοκόμες σε περιπτώσεις νοσηλείας, ενώ οι εγκρίσεις αφορούν πλέον μόνο δημόσια νοσοκομεία.
    Περικόπτονται τα πόσά που χορηγούνται για τη μεταφορά νεφροπαθών και μεταγγιζομένων ατόμων από την οικία τους στο νοσοκομείο.
    Περιορίζονται τα πάσης φύσεως επιδόματα σε λογοθεραπείες, φυσιοθεραπείες, αεροφεραπείες ακόμη και για παιδιά.

Δείτε πιο κάτω αναλυτικά τι φέρνει ο νέος κανονισμός για τα ταμεία.

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=149202

47
Νέα κριτήρια για την καταβολή του επιδόματος ανεργίας από τον ΟΑΕΔ, αλλά και αυστηρές εισοδηματικές προϋποθέσεις για τη χορήγηση μιας σειράς επιδομάτων από ταμεία και οργανισμούς, θα θεσπίσει το υπουργείο Εργασίας. Η καταγραφή όλων των δικαιούχων έχει ήδη ξεκινήσει και μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχει ανακοινωθεί το τελικό πακέτο μέτρων.

Σημειώνεται πως ήδη εξετάζονται εναλλακτικά σενάρια για την καταβολή του επιδόματος ανεργίας από τον ΟΑΕΔ. Σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να λαμβάνονται υπόψη:

   1) Η διάρκεια της απασχόλησης πριν από την καταβολή του επιδόματος (δηλαδή αν πρόκειται για εποχική απασχόληση τεσσάρων - πέντε μηνών) ή για σταθερή εργασία.
    2)Το κατά πόσο είναι η πρώτη φορά που ο εργαζόμενος ζητά το επίδομα ή έχει ξαναπάρει επιδότηση και στο παρελθόν.


Κύκλοι του υπουργείου υπογράμμιζαν χθες πως δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν οι ίδιες ρυθμίσεις για τον εποχικά εργαζόμενο που ασφαλίζεται για 4 μήνες και παίρνει το επίδομα, με κάποιον που μετά από 20 έτη δουλειάς γράφεται για πρώτη φορά στον ΟΑΕΔ. Οπως χαρακτηριστικά τονίστηκε, δεν είναι δυνατόν μέσα σε μία εικοσαετία κάποιος να έχει 80 μήνες ασφάλισης αλλά να έχει επιδοτηθεί για 120 μήνες.

Οι αλλαγές αυτές εντάσσονται στον σχεδιασμό της κυβέρνησης για περιορισμό των κονδυλίων που καταβάλλονται για επιδόματα. Το τελικό πακέτο μέτρων για τα επιδόματα που χορηγούν Ταμεία και οργανισμοί θα ανακοινωθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο.

imerisia.gr

48
Οριστική απόλυση από το Δημόσιο, χρηματικές ποινές έως και 100.000 ευρώ, βαθμολογικός υποβιβασμός και εξοβελισμός των συνδικαλιστών από τα Πειθαρχικά Συμβούλια. Με «δρακόντειο νόμο» ο υπουργός Εσωτερικών, κ. Γιάννης Ραγκούσης, ανατρέπει όλα όσα γνώριζαν μέχρι σήμερα οι δημόσιοι υπάλληλοι για το «στάτους» των θέσεών τους. Το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων, που έρχεται στη Βουλή αμέσως μετά το Πάσχα, βάζει οριστικό τέλος στην ατιμωρησία... των «πονηρών» της δημόσιας διοίκησης.

Σύμφωνα με το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο, που παρουσιάζει σήμερα αναλυτικά το «Εθνος της Κυριακής»:

1 Αλλάζουν εκ βάθρων τα Πειθαρχικά Συμβούλια. Εκδιώκονται οι συνδικαλιστές από αυτά και τη θέση τους παίρνουν δικαστές. Συστήνονται 5μελή πρωτοβάθμια πειθαρχικά συμβούλια, αποκλειστικά για πειθαρχικές υποθέσεις χωρίς τη συμμετοχή των εκλεγμένων εκπροσώπων των εργαζομένων. Οι συνδικαλιστές που συμμετέχουν σε αυτά μέχρι σήμερα έχουν «κατηγορηθεί» για μεροληψία υπέρ των συναδέλφων τους. Οι δημόσιοι λειτουργοί πλέον θα λογοδοτούν στην κοινωνία και όχι στους συναδέλφους τους

2 .Από 30.000-100.000 ευρώ θα κοστίζει στον επίορκο υπάλληλο η διαφθορά. Οι πειθαρχικές κυρώσεις θα συνοδεύονται από «βαριές οικονομικές καμπάνες», με αποτέλεσμα και τα χέρια των παρανομούντων να απομακρύνονται από το μέλι... αλλά και τα ταμεία του κράτους να γεμίζουν από όσους δεν ιδρώνει το αυτί τους παρά τις τιμωρίες. Μάλιστα, όταν επιβάλλεται οριστική παύση για οικονομικά θέματα ή για ανάρμοστη συμπεριφορά, προβλέπεται επιπλέον χρηματική ποινή 10.000-100.000 ευρώ.

3 .Οσοι παραπέμπονται για δωροδοκία και υπεξαίρεση, μέχρι την έκδοση δικαστικής απόφασης θα παύουν να εργάζονται. Η πειθαρχική ποινή στις περιπτώσεις που αυτή επιβλήθηκε σε υπάλληλο που βρίσκεται στο κατώφλι της συνταξιοδότησης μετατρέπεται σε οικονομική, όταν αυτός περάσει στη συνταξιοδότηση. Με λίγα λόγια, η τιμωρία θα επιβληθεί βγει ή δεν βγει κάποιος στη σύνταξη.

4. Αυστηροποιούνται οι πειθαρχικές ποινές και επιβάλλεται πρόστιμο μέχρι 12 μισθούς, υποβιβασμός έως 2 βαθμούς και παύση εργασίας για έναν ολόκληρο χρόνο με πλήρη στέρηση αποδοχών σε όσους έχουν βρεθεί να παρανομούν.

5 Μπαίνει τέλος στην παραγραφή των αδικημάτων, αφού διπλασιάζεται ο χρόνος που κάποιο παράπτωμα «πάει στον κάλαθο των αχρήστων» και από 5 χρόνια, που είναι σήμερα, γίνεται 10. Επίσης ο χρόνος θα μετρά από την ώρα που υπέπεσε στην αντίληψη της αρμόδιας υπηρεσίας η διαφθορά κι όχι από την ώρα που αυτή τελέστηκε.

Το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο αλλάζει ριζικά το περιβάλλον της δημόσιας διοίκησης, που χρόνια ταλανίζεται, όπως αποδεικνύουν και οι ετήσιες εκθέσεις του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Λ. Ρακιντζή, από εκατοντάδες επίορκους υπαλλήλους με παραβατική συμπεριφορά. Κάθε χρόνο καταγράφονται περισσότερες από 2.500 υποθέσεις για παραπτώματα στις δημόσιες υπηρεσίες, παράνομο πλουτισμό, μίζες και λαδώματα και κατάχρηση εξουσίας. Η μεγάλη πληγή της δημόσιας διοίκησης ήταν πάντοτε ότι αυτοί οι υπάλληλοι έπεφταν «στα μαλακά», καθώς κρίνονται από συναδέλφους τους. Το σύνηθες είναι να μην τιμωρείται κανείς, με αποτέλεσμα την τρομερή διόγκωση της διαφθοράς. Είναι γνωστό ότι εξαιτίας ολίγων επίορκων λειτουργών υπηρεσίες όπως εφορίες, πολεοδομίες, νομαρχίες έχουν χαρακτηριστεί κατά καιρούς από τους ελεγκτές ως «εκτροφεία διαφθοράς»...

Με το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο η κυβέρνηση επιδιώκει, σύμφωνα με τους συντάκτες του νομοσχεδίου-τομή για τη δημόσια διοίκηση, «να βάλει τέλος σε έναν ανύπαρκτο πειθαρχικό έλεγχο, αλλά και στη χειραγώγηση των δημοσίων υπαλλήλων από τις άνομες συναλλαγές που έχουν διαλύσει το Δημόσιο».

49
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Το ρητό της χρονιάς
« στις: Απρίλιος 18, 2011, 06:44:35 μμ »
Εκπαιδευτικός που δεν πληρώνεται καλά μπορεί να έχει καλές επιδόσεις στην τάξη;

Ο εκπαιδευτικός πρέπει να πληρώνεται καλά. Αλλά πρέπει και να δίνει τα πάντα, ανεξάρτητα από το πόσο πληρώνεται. Οι δάσκαλοι στη Φινλανδία έχουν ένα σύνθημα: «Είναι για μένα θέμα τιμής ο μαθητής μου να ξέρει».

ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

50
Όπως όπως προσπαθεί η κυβέρνηση να βάλει χρήματα στο κρατικό ταμείο. Και ενώ ετοιμάζει νέα μέτρα που κατά πάσαν πιθανότητα θα ανακοινωθούν την Πέμπτη τώρα εξετάζει την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων στον δημόσιο τομέα σε μία προσπάθεια συγκράτησης του μισθολογικού κόστους.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας “Καθημερινή”, τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών εξετάζουν δύο σενάρια για να καταστήσουν πιο λειτουργικό τον δημόσιο τομέα και ταυτόχρονα να συγκρατήσουν ακόμα περισσότερο τις μισθολογικές δαπάνες.
 
Αυτά προβλέπουν:
 
1. Τη δυνατότητα διακοπής της εργασίας στο Δημόσιο χωρίς την απώλεια της θέσης εργασίας. Δηλαδή, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα μπορούν να φεύγουν, εφόσον το επιθυμούν, και να εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα. Ωστόσο δεν θα χάνεται η θέση τους και θα μπορούν να επιστρέψουν σε αυτήν κάποια στιγμή. Με τον τρόπο αυτόν, το Δημόσιο δεν θα καταβάλλει μισθούς και εισφορές, ενώ όταν θα επιστρέφει στο Δημόσιο ο υπάλληλος θα έχει μεγαλύτερη εμπειρία.
 
2. Την εγκαθίδρυση του θεσμού της μερικής απασχόλησης σε εθελοντική βάση. Το μέτρο αυτό δεν θα αφορά τους εν ενεργεία υπαλλήλους. Όμως οι νεοπροσλαμβανόμενοι, αναλόγως βέβαια και με τις ανάγκες της εκάστοτε δημόσιας υπηρεσίας, θα μπορούν να προσλαμβάνονται για μερική απασχόληση. Δηλαδή, part time απασχόληση.
Με τον τρόπο αυτόν, αρμόδια στελέχη εξηγούν ότι θα εξορθολογιστεί η δομή του μισθολογικού κόστους, ενώ σημειώνουν ότι είναι κάτι που εφαρμόζεται στο εξωτερικό.
 
Το θέμα όμως είναι πως γίνεται κάποιοι να κρατάνε θέσεις του δημοσίου την στιγμή που η ανεργία καλπάζει μήνα με μήνα αλλά και πως γίνεται την στιγμή που το δημόσιο, όπως λένε οι περισσότεροι, έχει τόσους πολλούς υπαλλήλους που δεν κάνουν κάτι να τους κρατάει την θέση για να επιστρέψουν όταν αυτοί αποφασίσουν, ασχέτως του ότι δεν θα πληρώνονται.
 
newsit.gr



 

 




51
Οι μαθητές που δε θέλουν να μπουν στη διαδικασία εισαγωγής στο πανεπιστήμιο, δε θα είναι πλέον υποχρεωμένοι να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις ώστε να πάρουν απολυτήριο.
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει πρόβλεψη για απόκτηση απολυτηρίου με άλλον τρόπο, εκτός από τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις. Αλλά τώρα το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να προωθήσει ρύθμιση που να επιτρέπει σε όποιον δε θέλει να συνεχίσει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά να επιλέξει επαγγελματική ενασχόληση, να μπορεί μέσω των ενδοσχολικών εξετάσεων να πάρει το απολυτήριο Λυκείου.

Η ρύθμιση θα αφορά τους μαθητές της Γ' Τάξης των ημερήσιων Γενικών Λυκείων από το σχολικό έτος 2010-2011 και μετά και το απολυτήριο όσων δεν επιδιώξουν την είσοδο τους σε κάποιο ΑΕΙ θα είναι ισότιμο με εκείνο όσων δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις.

Θα δίνεται επίσης η δυνατότητα σε όσους δεν περάσουν από τη διαδικασία των πανελλαδικών, αν θέλουν, να δώσουν κάποια άλλη στιγμή εξετάσεις στα μαθήματα της Γ’ Λυκείου και σύμφωνα με τη βαθμολογία τους, να διεκδικήσουν θέση σε σχολές επιλογής τους.

Η ρύθμιση και η δυνατότητα που δίνει στους τελειόφοιτους του Γενικού Λυκείου θυμίζει... άλλες εποχές και συγκεκριμένα τις δέσμες, όταν εκτός από τις τέσσερις βασικές, υπήρχε και η πέμπτη, οι μαθητές της οποίας δεν υποχρεούνταν να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις.


NEWSIT

52
Ερχεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Το θέμα «ταμπού» του ελέγχου της αποδοτικότητας ανοίγει επισήμως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο
 
ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΒΗΜΑ

Στα σχολεία της χώρας θα επεκταθεί τον επόμενο χρόνο η διαδικασία αυτο-αξιολόγησης που έγινε σε εθελοντική βάση την περασμένη χρονιά σε 600 σχολικές μονάδες της χώρας. Η αυτοαξιολόγηση της εφετινής χρονιάς όμως, την επόμενη θα εξελιχθεί σε εντατικό πρόγραμμα αξιολόγησης του διδακτικού έργου αλλά και των εκπαιδευτικών, για να αποτιμηθούν τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Ήδη, η υπουργός Παιδείας κυρία ’ννα Διαμαντοπούλου κατέθεσε αίτημα προς τον διεθνή Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), για την διενέργεια μελέτης σχετικά με την αποδοτικότητα της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης. Με το αίτημα αυτό, ουσιαστικά ζητείται να προταθεί η μεθοδολογία για να συμπληρωθεί «η αυτοαξιολόγηση και η εξωτερική αξιολόγηση στα σχολεία». Το κόστος της μελέτης αυτής θα ανέλθει σε 127.000 ευρώ.

Πως θα γίνει η αξιολόγηση

Τις λεπτομέρειες της εφαρμογής ολοκληρωμένου συστήματος αξιολόγησης μελετάει αυτές τις ημέρες η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Το υπουργείο Παιδείας δεν θέλει να δώσει χαρακτήρα «τιμωρητικής» διαδικασίας στο νέο σύστημα, ωστόσο είναι δεδομένο ότι τουλάχιστον την πρώτη διετία της πρόσληψης ενός νέου εκπαιδευτικού η αρνητική αξιολόγηση μπορεί να οδηγήσει στην απομάκρυνση τους από το σχολείο και στην άρνηση μονιμοποίησης τους.

Με βάση το νέο σύστημα που μελετάται, θα αξιολογούνται: οι διδακτικές πρακτικές του σχολείου, η διοίκηση του σχολείου αλλά και της τάξης από διευθυντή και εκπαιδευτικούς, η αντιμετώπιση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών κάθε μαθητή, η παιδαγωγική σχέση μεταξύ δασκάλων και καθηγητών και των μαθητών τους, οι αριθμοί της σχολικής «διαρροής», οι αποφάσεις που ελήφθησαν σε διοικητικό επίπεδο σε θέματα κρίσεων, τα επιτεύγματα των μαθητών σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς στόχους που τέθηκαν στην αρχή της χρονιάς.

Τα 5 σημεία αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών:
1. Τα Μέσα και οι Πόροι
Τομείς: α) Υλικοτεχνική υποδομή, β) Οικονομικοί Πόροι, γ) Ανθρώπινο δυναμικό.
2. Η Οργάνωση και η Διοίκηση σχολείου
α) Οργάνωση του σχολείου, β) Διοίκηση του σχολείου, γ) Αξιοποίηση Μέσων-Πόρων
3. Το Κλί΅α και οι Σχέσεις στο σχολείο
4. Οι Εκπαιδευτικές Διαδικασίες
α) Εφαρμογή προγράμματος σπουδών, β) Ποιότητα της διδασκαλίας, γ) Οργάνωση της τάξης, δ) Εκπαιδευτικές δραστηριότητες, ε) Επιμόρφωση εκπαιδευτικών.
5. Τα Εκπαιδευτικά Αποτελέσ΅ατα
α) Φοίτηση/Διαρροή, Επίδοση/Πρόοδος μαθητών, Ατο΅ική και Κοινωνική Ανάπτυξη Μαθητών.

Τέσσερις αλλαγές εφέτος σε θέματα αξιολόγησης
Ήδη όπως έχει αποφασιστεί από το υπουργείο Παιδείας:
-Οι εκθέσεις αξιολόγησης που υποβάλλονταν κάθε χρόνο από τον διευθυντή του σχολείου στο τέλος του χρόνου, από εφέτος θα παραδίδονται ως τις 15 Μαΐου (στο παρελθόν παραδίδονταν τέλος Ιουνίου). Οι αντίστοιχες εκθέσεις των επιθεωρητών θα συντάσσονται μέχρι τις 15 Ιουνίου.
- Όταν διαπιστώνεται δυσμενής κρίση κατά εκπαιδευτικού (ολιγωρία, παραλείψεις, ανάρμοστη συμπεριφορά), ο ενδιαφερόμενος θα ενημερώνεται γραπτώς. Θα έχει έτσι την ευκαιρία να ακουστεί και να διατυπώσει τις απόψεις του.
- Ο δάσκαλος ή καθηγητής που δέχεται αρνητική κρίση, μπορεί να υποβάλει ένσταση με πλήρη δικαιολογητικά μέσα σε είκοσι μία ημέρες από την ημερομηνία κοινοποίησης της.

-Από τις 11 Μαρτίου 2011 και οι δάσκαλοι και καθηγητές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο των φακέλων εκθέσεών τους μετά από αίτησή τους και καταβολή τέλους δεκαεπτά ευρώ.

53
Ερευνα της Κοινής Γνώμης που δημοσιοποίησε πριν λίγο το υπ. Παιδείας την οποία παρήγγειλε από ιδιωτική εταιρία-μέσω διαγωνισμού- με κονδύλια από το ΕΣΠΑ, αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΑ ΑΕΙ

Οι μαθητές δήλωσαν πως πηγαίνουν σε φροντιστήρια:

 Εξαιτίας της πίεσης που δέχονται από τους γονείς για να σπουδάσουν. 

Επειδή η ποιότητα της διδασκαλίας είναι σαφώς ανώτερη από ό,τι στο σχολείο.  

Για να καλύψουν την εξεταστέα ύλη.

Σχετικά με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι μαθητές εκτιμούν πως πρέπει να εξετάζονται μόνο στα βασικά μαθήματα.

Είναι αντίθετοι στον καθορισμό του βαθμού εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα πανεπιστήμια αλλά θετικοί στον ορισμό των εξεταζόμενων μαθημάτων από αυτά.

ΓΟΝΕΙΣ:

 Για την παραπαιδεία κυρίως ευθύνονται οι καθηγητές που δεν ασχολούνται με τις αδυναμίες των μαθητών.  Εκτιμάται πως καταλήψεις, απεργίες, συνελεύσεις καθηγητών σε συνδυασμό με τον όγκο της διδακτέας ύλης ωθούν τους μαθητές στα φροντιστήρια ώστε να καλυφθεί η εξεταστέα ύλη.  Επισημάνθηκε επίσης και η νοοτροπία των ελλήνων γονέων σχετικά με τις σπουδές του μαθητή, δηλαδή η ταύτιση της έννοιας « επιτυχία στη ζωή», με την έννοια «γνώση» και με την έννοια «φροντιστήριο»  Ακόμα και να μην υπήρχαν εξετάσεις στο σχολείο, οι γονείς θα έστελναν τα παιδιά τους φροντιστήριο γιατί στο σχολείο δεν μαθαίνουν σωστά.  Το απολυτήριο του Λυκείου δεν πρέπει κατά τους γονείς να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς εναπόκειται στην κρίση των καθηγητών, τους οποίους δεν εμπιστεύονται ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ

ΛΥΚΕΙΟ

 

Ανεπαρκές κρίνεται σε γενικές γραμμές το επίπεδο της εκπαίδευσης του Λυκείου σήμερα.

Θεωρείται ως ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προάγει την κριτική σκέψη των μαθητών και δεν τους προετοιμάζει σωστά για το μέλλον.

Κύριοι υπεύθυνοι για την χαμηλή ποιότητα διδασκαλίας είναι, σύμφωνα με τους μαθητές, οι καθηγητές.]
Οι μαθητές από την πλευρά τους, επικεντρώνονται στην εξασφάλιση υψηλού βαθμού στις εξετάσεις.

Ανάμεσα στους γονείς επικρατεί η άποψη ότι οι καθηγητές ενδιαφέρονται μόνο για τα ιδιαίτερα μαθήματα τους.

Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν ότι ‘δουλειά’ γίνεται μόνο στο φροντιστήριο
 

ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

Να μειωθεί ο αριθμός και η ύλη των μαθημάτων

Να διασφαλίζεται περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τους μαθητές

                Να αποκτήσει ο μαθητής το δικαίωμα – ευθύνη της επιλογής

Να ανανεωθεί άμεσα το καθηγητικό δυναμικό με καθηγητές νεότερους σε ηλικία, οι οποίοι φαίνεται να έχουν αμεσότερη και ευκολότερη πρόσβαση στους μαθητές

                Να ενισχυθούν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα

Οι περισσότεροι μαθητές συνδέουν την εκπαίδευση τόσο με την αγορά εργασίας όσο και με την γενική μόρφωση

                Εκδηλώθηκε έντονα η ανάγκη ενίσχυσης του Σχολικού Επαγγελματικού              Προσανατολισμού

Από την πλευρά των γονέων επισημάνθηκαν:

Η ανάγκη να γίνεται έλεγχος στους καθηγητές καθώς και η πλήρης απουσία των σχολικών συμβούλων.

Απαραιτήτως πρέπει να ενισχυθεί ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Οι διαρκείς μεταρρυθμίσεις του εκπαιδευτικού συστήματος που αποπροσανατολίζουν το μαθητή και την οικογένεια του

Προτάθηκε το Γυμνάσιο να προσφέρει γενική παιδεία και το λύκειο πιο εξειδικευμένη.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μεγάλες είναι οι προσδοκίες τόσο της κοινής γνώμης όσο και της μαθητικής κοινότητας για το ρόλο της τεχνικής εκπαίδευσης στο άμεσο μέλλον Προσδοκίες που συνδέονται όχι μόνο με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση αλλά και το νέο αναπτυξιακό μοντέλο που καλείται να δημιουργήσει και να αναπτύξει η Ελλάδα. Η τεχνική εκπαίδευση συνδέεται άμεσα με την αγορά εργασίας και θεωρείται από πολλούς ως μια από τις λύσεις για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων. Ειδικά οι μαθητές των τεχνικών λυκείων σήμερα:

Θεωρούν θετικό μέτρο μια ενδεχόμενη κατοχύρωση των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων. Επιδιώκουν να τους επιτραπεί η άμεση άσκηση του επαγγέλματος τους αμέσως μετά την λήξη του σχολείου. Ζητούν την αύξηση του ποσοστού εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, ειδικά στα ΤΕΙ. Οι γονείς με τη σειρά τους:

πιστεύουν ότι οι τεχνική εκπαίδευση πρέπει να ενισχυθεί όπως και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων της. ωστόσο θεωρούν ότι τα παιδιά επιλέγουν τα τεχνικά σχολεία επειδή είναι λιγότερο απαιτητικά Επικρατεί μια σύγχυση στους περισσότερους γονείς, οι οποίοι από τη μια επιθυμούν τα παιδιά τους να σπουδάσουν σε κάποιο ΑΕΙ κατά προτίμηση, από την άλλη φοβούνται το ενδεχόμενο οι σπουδές αυτές να οδηγήσουν στην ανεργία.

Για το λόγο αυτό πολλοί γονείς δήλωσαν πως συζητούν με τα παιδιά τους το ενδεχόμενο να ακολουθήσουν αυτά την τεχνική εκπαίδευση ή τις παραγωγικές σχολές, χωρίς ωστόσο να τα πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση

esos

54
Οι ΅αθητές βάζουν βαθ΅ό στους καθηγητές.Αντιδράσει προκαλεί η έρευνα


Ευρωπαϊκή έρέυνα για τις γλωσσικές δεξιότητες των ΅αθητών γυ΅νασίου, στηνοποία καλούνται ΅εταξύ άλλων να αξιολογήσουν τον εκπαιδευτικό τους αναφέροντας αν είναι καλός, αν προσπαθεί, αν βοηθάει και αν τους αρέσει, προκαλεί αντίδραση των καθηγητών! Η έρευνα για τις γλωσσικές δεξιότητες, η οποία διενεργείται αυτή την περίοδο σε ορισ΅ένα γυ΅νάσια, σκοπεύει να συλλέξει δεδο΅ένα που θα παράσχουν συγκριτικά στοιχεία για τις δεξιότητές τους στην ξένη γλώσσα και για καλές διδακτικές πρακτικές, ΅ε στόχο τη βελτίωση της αποτελεσ΅ατικότητας της εκ΅άθησης των ξένων γλωσσών στα εκπαιδευτικά συστή΅ατα της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Ωστόσο επειδή σε υποερώτη΅α της έρευνας ζητείται από τους ΅αθητές η κρίση τους και για τους εκπαιδευτικούς, η ΕΛΜΕ Μαγνησίαςεξέδωσε χθες ανακοίνωση ΅ε την οποία ζητάει να στα΅ατήσει η έρευνα και αναφέρει ΅εταξύ άλλων τα εξής: «Πιστεύου΅ε ότι το να εξαναγκάζου΅ε τους ΅αθητές ΅ας σε τέτοιες ενέργειες, εκείνο το οποίο καταφέρνου΅εείναι να διασπάσου΅ε την παιδαγωγική σχέση ΅ε τους εκπαιδευτικούς τους».

ΤΑ ΝΕΑ

δηλαδή κατα την ΕΛΜΕ αν οι μαθητές δηλώσουν ότι ο τάδε καθηγητής είναι φιλότιμος ,τους μαθαίνει γράμματα ή από την  άλλη αν τα ξύνει στην τάξη είναι αίτία να διασπαστεί η παιδαγωγική σχέση μαθητή-καθηγητή ;πάλι μας βλέπω πρώτο θέμα στους Καμπουράκηδες με αυτές τις δηλώσεις...

55
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=25344

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΒΛΕΠΩ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ;

56
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / 80.000 Ευρω αποζημιωση
« στις: Φεβρουάριος 10, 2011, 12:02:26 μμ »
Ρόδος: Ζητούν 80.000€ αποζημίωση για τον ομαδικό ξυλοδαρμό του γιου τους στο σχολείο

Ο 8χρονος μαθητής δέχθηκε επίθεση από 10 συμμαθητές του, στην αυλή του σχολείου - Πυρ και μανία οι γονείς του, που κατηγορούν και εκπαιδευτικούς...

Χρηματική αποζημίωση συνολικού ύψους 80.000 ευρώ διεκδικούν με αγωγή που υπέβαλαν στο Ελληνικό Δημόσιο οι γονείς ενός παιδιού που υπέστη άγριο ομαδικό ξυλοδαρμό σε ηλικία 8 ετών από μαθητές του 1ου Πειραματικού Σχολείου Ρόδου.

Στην αγωγή που υποβλήθηκε ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Ρόδου οι γονείς του παιδιού επισημαίνουν ότι συνυπαίτιοι για τον ξυλοδαρμό του παιδιού τους είναι δύο εκπαιδευτικοί του 8ου δημοτικού σχολείου που ανήκε διότι όπως υποστηρίζουν, εκτέλεσαν πλημμελώς τα καθήκοντος τους και συγκεκριμένα δεν ασκούσαν έλεγχο και εποπτεία των μαθητών στον αύλειο χώρο του σχολικού συγκροτήματος με αποτέλεσμα το παιδί να υποστεί σοβαρές σωματικές κακώσεις και βλάβη της ψυχικής του υγείας.

Σύμφωνα με την dimokratiki.gr, οι γονείς του παιδιού έχουν ήδη υποβάλει μήνυση αξιώνοντας την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος ανήλικων μαθητών για πρόκληση σωματικής βλάβης, σε βάρος των γονέων τους για αμέλεια στην εποπτεία των τέκνων τους και σε βάρος του Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου και ενός δασκάλου για παράβαση καθήκοντος.

Όλα έγιναν στο πρώτο διάλειμμα της διδασκαλίας του σχολικού συγκροτήματος της Ακαδημίας την 23η Οκτωβρίου 2007. Ο ανήλικος μαθητής φέρεται να παρατήρησε μαθητές από το συστεγαζόμενο σχολείο διότι ενοχλούσαν και περιγελούσαν έναν συμμαθητή τους, υπήκοο Βιετνάμ. Οι ανήλικοι, δέκα περίπου τον αριθμό, στράφηκαν τότε εναντίον του και αφού τον έριξαν στο έδαφος άρχισαν να τον χτυπούν με κλωτσιές και με μπουνιές στο σώμα και στο πρόσωπο ενώ όταν τελείωσαν με τις βιαιοπραγίες έριξαν πάνω του χυμούς, αναψυκτικά και νερό για να τον γελοιοποιήσουν περαιτέρω.

''Ο 10χρονος συγκλονισμένος από την πρωτοφανή εκδήλωση βαρβαρότητας των ανήλικων συμμαθητών του δεν έτυχε της προστασίας των επιτηρητών, του δασκάλου του και του Διευθυντή του σχολείου'' όπως επισημαίνουν οι γονείς του. Όπως καταγγέλλεται πέραν του ότι διασκέδασε με το θέαμα και τον κορόιδεψε μια καθαρίστρια, ο μαθητής βρέθηκε απολογούμενος αν και δαρμένος από τον δάσκαλο του για το ότι έσπευσε να προστατεύσει τον Βιετναμέζο συμμαθητή του.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε εξάλλου και ο Διευθυντής του σχολείου ο οποίος, όπως καταγγέλλεται, δεν ενημέρωσε ως όφειλε τους γονείς του παιδιού και όταν κλήθηκε από την μητέρα του τηλεφωνικά μετά το πέρας της διδασκαλίας αρνήθηκε να επιστρέψει στο σχολείο για τα δέοντα λέγοντας της ότι έχει σχολάσει.

Η μητέρα που παρέλαβε τον ανήλικο σε άθλια κατάσταση από το σχολείο το μεσημέρι της ίδιας ημέρας τον οδήγησε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου. Εκεί αφού εξετάστηκε από ιατρούς της δόθηκε ιατρική βεβαίωση από την οποία προκύπτει ότι είχε υποστεί μώλωπες, εκδορές και καρούμπαλα. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας επισκέφθηκε τον ανήλικο μια ψυχολόγος η οποία διαπίστωσε ότι το παιδί βρισκόταν σε «άρνηση». Ο ανήλικος δεν ήθελε να μεταβεί την επομένη στο σχολείο του αισθανόμενος πέραν του φόβου και ντροπή.

Στην αγωγή στρέφονται και κατά των δύο εκπαιδευτικών που ήταν επιφορτισμένες με την επιτήρηση των μαθητών του 8ου δημοτικού σχολείου και επισημαίνουν ότι δεν ευρίσκοντο καν στην αυλή.

newsit.gr

Νομίζω οτι το θεμα ειναι αρκετα σοβαρο. αν υπαρξει καταδικαστικη αποφαση και ζητηθει να πληρωσουν αποζημιωση εκπαιδευτικοι σε γονιους θα δημιουργηθει δεδικασμενο και σε καθε βιαιοπραγια σε σχολειο θα συρονται εκπαιδευτικοι στο δικαστηριο για να πληρωνουν αποζημιωσεις

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32328
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162260
  • Σύνολο θεμάτων: 19245
  • Σε σύνδεση σήμερα: 620
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 594
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.