Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Gi@

Σελίδες: 1234
43
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Έξυπνα Θέματα
« στις: Απρίλιος 27, 2007, 10:12:20 πμ »
Ελπίζω να σας αρέσουν!!!

44
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Μεταπτυχιακές Υποτροφίες
« στις: Απρίλιος 26, 2007, 03:34:55 μμ »
Σας ενδιαφέρουν υποτροφίες για κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό??? Αυτό το διάστημα πολλά ιδρύματα δίνουν υποτροφίες.

45
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Συνέδριο
« στις: Απρίλιος 26, 2007, 01:28:45 μμ »
2ο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή
της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα:
προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές
Αθήνα, 20-22 Απριλίου 2007
Υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής, Λ. Συγγρού 103-105

Πληροφορίες: http://www.primarymusic.gr/

46
Ανακοίνωση
1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

«Καινοτομίες για την προσχολική εκπαίδευση του 21ου αιώνα:

πρωτοβουλίες, εμπειρίες, προοπτικές»,

 

Θεσσαλονίκη, 29-30 Σεπτεμβρίου 2007
 

Διοργάνωση:
• Εργαστήριο Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής (Παιδαγωγικό τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας)
• 15η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
• Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης
 

Εισαγωγικό σημείωμα

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Το Εργαστήριο Θεωρητικής & Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής (ΕΘΕΠ-του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας), η 15η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής και τα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης διοργανώνουν το:
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα:«Καινοτομίες για την προσχολική εκπαίδευση του 21ου αιώνα: πρωτοβουλίες,εμπειρίες, προοπτικές»
Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου 2007 στη Θεσσαλονίκη.
Η προσχολική εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια έχει βρεθεί στο επίκεντρο των εκπαιδευτικών συζητήσεων. Ολοένα και πιο πολλοί από τους ιθύνοντες στην πολιτική σκηνή συνειδητοποιούν τη σημασία της και αναφέρονται στον καθοριστικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει στη μετέπειτα σχολική ζωή των παιδιών. Πρόσφατα η Υπουργός Παιδείας προχώρησε σε μια ρηξικέλευθη απόφαση, στην ενσωμάτωση του τελευταίου έτους της προσχολικής εκπαίδευσης στην υποχρεωτική. Λίγα χρόνια νωρίτερα το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για το νηπιαγωγείο όριζαν ότι «….κρίνεται απαραίτητη η ισότιμη ενσωμάτωση της Προσχολικής Αγωγής στον ενιαίο σχεδιασμό της εκπαίδευσης, δεδομένου ότι η Προσχολική Αγωγή αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του εκπαιδευτικού συστήματος κάθε προηγμένης κοινωνίας και γενικευμένη αρχή….» (ΦΕΚ 304/13-3-2003).
Κλειδί σε αυτή τη διαδικασία είναι οι εκπαιδευτικοί, οι νηπιαγωγοί που εργάζονται σε διαφορετικά προσχολικά περιβάλλοντα, αλλά με κοινό σκοπό, να αναπτύξουν στο μικρό παιδί τη χαρά της μάθησης, της συνεργασίας, της λήψης αποφάσεων, της ανακάλυψης, της δημιουργίας και όχι η αποθήκευση μιας στείρας γνώσης.
Σκοπός του συνεδρίου
Σκοπός του Συνεδρίου είναι να ανοίξει το διάλογο σε ολόκληρη την εκπαιδευτική προσχολική κοινότητα. Σας καλούμε να έρθετε να καταθέσετε τις απόψεις σας, τις διδακτικές προτάσεις σας, τα προγράμματα που πειραματιστήκατε και φέρατε εις πέρας, τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε, τις πρωτοβουλίες που αναλάβατε. Πιστεύουμε ότι το πρώτο σοκ των αλλαγών (νέα αναλυτικά προγράμματα, σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, ολοήμερο σχολείο, ευέλικτη ζώνη, κλπ) που επέφερε ο 21ος αιώνας, ξεπεράστηκε και ότι είναι πλέον ώριμη η κοινότητα για ένα τέτοιο διάλογο. Υπάρχει ήδη εμπειρία, που είναι χρήσιμο να κατατεθεί, ώστε το όραμα του νηπιαγωγείου του μέλλοντος, να γίνει πραγματικότητα.

Θεματικές ενότητες
Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν ολοκληρωμένες διδακτικές προσεγγίσεις και καινοτόμα προγράμματα που αναφέρονται:
• Στη διαθεματική προσέγγιση
• Στη βιωματική προσέγγιση και προσέγγιση project
• Στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
• Στη συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες και πρώιμη παρέμβαση
• Σε πρωτοβουλίες, καινοτόμες δράσεις και προγράμματα που συμβάλλουν στη βελτίωση της παρεχόμενης προσχολικής εκπαίδευσης.
• Σε ζητήματα διδακτικής μεθοδολογίας επιμέρους γνωστικών αντικειμένων
• Στη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας(ΤΠΕ) στην προσχολική εκπαίδευση
• Στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στην προσχολική εκπαίδευση

Επίσης θα πραγματοποιηθούν βιωματικά εργαστήρια ομαδοσυνεργατικής, θεατρικού παιχνιδιού, καθώς και της μεθόδου project.

Το συνέδριο απευθύνεται σε:
Το Συνέδριο είναι, από επιστημονική σκοπιά, ανοικτό σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, νηπιαγωγούς και βρεφονηπιοκόμους, δημόσιων και ιδιωτικών νηπιαγωγείων και παιδικών σταθμών, ειδικούς παιδαγωγούς, πανεπιστημιακούς και σε οιονδήποτε έχει ενδιαφέρον να παρουσιάσει καινοτομίες για την προσχολική εκπαίδευση του 21ου αιώνα.
Σας προσκαλούμε να πάρετε μέρος στις εργασίες του Συνεδρίου και ευελπιστούμε ότι αυτό θα αποτελέσει πεδίο γόνιμης ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών.

Οδηγίες εργασιών
• Υποβολή περιλήψεων
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλλουν μια εκτενή περίληψη μέχρι 300 λέξεις (μίας σελίδας Α4) της εργασίας τους. Οι περιλήψεις θα πρέπει να αναφέρουν με σαφήνεια το σκοπό, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της εργασίας που θα παρουσιαστεί στο πλήρες κείμενο.
Επίσης ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, χώρο εργασίας του/των συγγραφέα/ων, με υπογραμμισμένο το όνομα του συγγραφέα με τον οποίο θα γίνεται η επικοινωνία, με πλήρη στοιχεία (διεύθυνση, ταχ. κώδικα, e-mail, τηλέφωνο, fax).
Η αποδοχή μιας εργασίας θα γίνει κατόπιν κρίσης της περίληψης από την επιστημονική επιτροπή και θα βασιστεί στην πρωτοτυπία, στην ποιότητα και στη σχέση με τη θεματολογία του Συνεδρίου.
Οι περιλήψεις των εργασιών θα πρέπει να αποσταλούν στη Γραμματεία του Συνεδρίου με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση synedrio@protypa.gr  ή με fax στο 24210-74775.
• Υποβολή εργασιών-Πρακτικά συνεδρίου
Οι εργασίες θα παρουσιαστούν στο Συνέδριο υπό μορφή προφορικής ανακοίνωσης μέγιστης διάρκειας 20 λεπτών με δυνατότητα προβολής εικόνων ή video.
Στα πρακτικά του συνεδρίου θα περιληφθούν μόνο οι εισηγήσεις που παρουσιάσθηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών του και θα εκδοθούν σε έντυπη μορφή.

Κρίσιμες ημερομηνίες
Οι καταληκτικές ημερομηνίες για τις διάφορες φάσεις του συνεδρίου έχουν ως εξής:
Υποβολή περιλήψεων-30 Μαρτίου 2007
Ειδοποίηση αποδοχής-25 Απριλίου 2007
Ανακοίνωση του Προγράμματος στο site του συνεδρίου-15 Μαΐου 2007
Υποβολή πλήρους κειμένου για τα πρακτικά του συνεδρίου -25 Ιουλίου 2007

Κόστος συμμετοχής:
Σύνεδροι: 30 ευρώ
Φοιτητές: 15 ευρώ
Αριθμός λογαριασμού: ALPHA BANK 314- 00- 2310009240.
Το ποσό συμμετοχής περιλαμβάνει:
- Παρακολούθηση των εργασιών του Συνεδρίου
- Φάκελο του συνεδρίου (πρόγραμμα συνεδρίου, βιβλίο περιλήψεων, βεβαίωση συμμετοχής)
- Καφέ κατά τα διαλείμματα
- Γεύμα

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
Για την καλύτερη δυνατή οργάνωση του Συνεδρίου παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν σ’ αυτό, να συμπληρώσουν και να αποστείλουν στη Γραμματεία του Συνεδρίου, τη συνημμένη δήλωση συμμετοχής στο Συνέδριο με e-mail synedrio@protypa.gr ή fax στο 2310-300440
Πληροφορίες:
- Εργαστήριο Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής (Παιδαγωγικό τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κα Εύη Καβαλάρη. Τηλ-Fax 24210-74775.
- Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης
Tηλ. 2310-300002, Fax: 2310-300440
- Ε-mail: synedrio@protypa.gr
- Δικτυακός τόπος www.protypa.gr
Επιστημονική επιτροπή
Δόμνα- Μίκα Κακανά, αναπληρώτρια καθηγήτρια, ΠΤΠΕ, ΠΘ, Πρόεδρος επιστημονικής επιτροπής
Σοφία Αυγητίδου, λέκτορας, ΠΤΝ Φλώρινας, Παν. Δ. Μακεδονίας
Αγγελική Βοζίκη, σχολική σύμβουλος 15ης Περιφέρειας
Κατερίνα Καζέλα, Δρ. παιδαγωγικής, σχολική σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
Κατερίνα Μιχαλοπούλου, επίκουρος καθηγήτρια, ΠΤΠΕ, ΠΘ
Μαρία Μπιρμπίλη, λέκτορας, ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ
Καφένια Μπότσογλου, επίκουρος καθηγήτρια, ΠΤΕΑ, ΠΘ
Τζένη Μωραΐτη, Δρ. παιδαγωγικής, σχολική σύμβουλος 32η Περιφέρειας
Μαρία Σακελαρίου, λέκτορας, ΠΤΝ, Παν. Ιωαννίνων


47
Επειδή τον τελευταίο καιρό δεχόμαστε σωρεία ερωτημάτων σχετικά με τις αιτήσεις αναπληρωτών για το νέο σχολικό έτος 2007 – 2008 και για τις προοπτικές που υπάρχουν για βελτίωση του ισχύοντος μέτρου και επειδή κάποια παρόμοια ερωτήματα θα απασχολούν σίγουρα και κάποιους από τους συναδέλφους με τους οποίους έχουμε στενή συνεργασία θα θέλαμε να κάνουμε γνωστά τα παρακάτω:

1) η αισιοδοξία είναι σταθερό χαρακτηριστικό όσων θέλουν να αγωνίζονται με όλες τους τις δυνάμεις , έτσι και εμείς αισιοδοξούμε ό,τι από το Σεπτέμβρη θα έχουμε ένα βελτιωμένο μέτρο , το πότε αυτό μπορεί να γίνει γνωστό δεν το γνωρίζουμε πάντως κατά τη γνώμη μας όχι νωρίτερα από τον ΙΟΥΛΙΟ.

2) Το πώς θα κάνει ο κάθε συνάδελφος την αίτηση του είναι προσωπικό του ζήτημα και αφορά μόνο τον ίδιο και κανέναν άλλο , για κάθε σχετική πληροφορία αρμόδιες είναι οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και το υπουργείο.

3) είναι γνωστό και αυτονόητο ότι όταν κάποιος στην αίτηση του δηλώνει και όλες τις λοιπές περιοχές μπορεί να προσληφτεί σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας και ανάλογα με τη σειρά που έχει στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.
Όταν επιθυμεί να διεκδικήσει πρόσληψη μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές και όχι οπουδήποτε τότε θα πρέπει να έχει δηλώσει αυτές τις περιοχές προτίμησης με τη σειρά που ο ίδιος θέλει.

4) αν πετύχουμε όπως αισιοδοξούμε την βελτίωση του μέτρου όσον αφορά τις περιοχές τοποθέτησης μας ( εντοπιότητα , περιοχή η περιφέρεια συμφερόντων), αυτό δεν αλλάζει τίποτα στην αίτησή μας, γιατί ούτως ή άλλως όλοι δηλώνουν τις περιοχές με τη σειρά προτίμησης που τους ενδιαφέρει.

5) Οι διεκδικήσεις μας δεν γίνονται με προχειρότητα ούτε ελαφρά τη καρδία . Θέλουμε να ικανοποιήσουμε κάποιες επιδιώξεις μας με το λιγότερο δυνατό κόστος για τους άλλους συναδέλφους μας. Σε κάθε περίπτωση και δεδομένου ότι στο παρελθόν αλλά και στο παρόν επωφελήθηκαν και επωφελούνται ομάδες εκπαιδευτικών χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός κοινωνικός λόγος που να τους διαφοροποιεί κοινωνικά ή να τους καθιστά πιο ευπαθείς (δεκαεξαμηνίτες, τριανταμηνίτες, άνευ παιδαγωγικής κατάρτισης, κ.λ.π ). Θέλουμε να πιστεύουμε λοιπόν ότι οι όροι που αφορούν και το ΜΌΝΙΜΟ διορισμό μας θα βελτιωθούν με γνώμονα πάντα βέβαια και το βασικό κριτήριο που ισχύει και για τους άλλους εκπαιδευτικούς δηλαδή την προϋπηρεσία.
Προτείνουμε ανεξάρτητα με ό,τι πρόσθετο μπορεί να ισχύει για την δική μας κατηγορία να μοριοδοτηθεί ο μόνιμος διορισμός, όπως ακριβώς γίνεται και στις μεταθέσεις σύμφωνα με την οικογενειακή κατάσταση του κάθε εκπαιδευτικού.

6) γνωρίζουμε καλά πως σε αυτή μας την προσπάθεια έχουμε αναμφισβήτητα και το δίκιο με το μέρος μας και την δεδηλωμένη πρόθεση για υποστήριξη από μεγάλο μέρος του πολιτικού κόσμου , τελευταία μάλιστα μας ικανοποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι στο πολιτικό λεξιλόγιο έχει εδραιωθεί ο όρος “στοχευμένη κοινωνική πολιτική”. Θα πρέπει να κατανοήσουμε βέβαια ότι δεν αρκεί να έχουν οι άλλοι αγαθές προθέσεις αλλά και εμείς το ανάλογο ενδιαφέρον, για το ζήτημα αυτό θα μπορούσαμε να πούμε πολλά αλλά επειδή το πρόβλημα δεν είναι καινούργιο αλλά μόνιμο , καλό είναι να αποφύγουμε τα σχόλια.

7) Οι αντιδράσεις από μικρή μερίδα άλλων συναδέλφων δεν μας προκαλούν έκπληξη και θα είχαμε κάθε λόγο να τους κατανοήσουμε , το λεξιλόγιο όμως και η φρασεολογία που χρησιμοποιούν τους εκθέτει ανεπανόρθωτα και αμαυρώνει τις όποιες δικαιολογημένες ανησυχίες τους.

8) Εκφράζουμε τη συμπαράσταση μας προς τους συναδέλφους εκείνους που υπηρετούν σε παραμεθόριες περιοχές πολύ μακριά από την οικογένεια τους και σε δύσκολες συνθήκες και τους ευχόμαστε την επόμενη χρονιά να ξαναζήσουν κοντά στην οικογένεια.

9) Υπενθυμίζουμε πως δικαίωμα στο 20% έχουμε και στα ΤΑ Δ , οι γυμναστές για τους οποίους είμαστε αισιόδοξοι και για τη νέα χρονιά και στα ΣΜΕΑ – ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΉ

48
Για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων σχετικά με τη χρήση κινητών τηλεφώνων από μαθητές και εκπαιδευτικούς στο χώρο του σχολείου

Αποφασίζουμε
1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου.

Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο υποχρεούται, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του.

Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται:

α) για τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 8 του άρθρου 13 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161 Α΄) για την καλύτερη παιδαγωγική αντιμετώπιση του θέματος

β) για τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ. 104/1979 (ΦΕΚ 23 Α΄) σχολικές κυρώσεις.     

2. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν κατά την ώρα της διδασκαλίας να έχουν θέσει εκτός λειτουργίας τα κινητά τους τηλέφωνα. Παράλειψη του ανωτέρω καθήκοντος αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα, που εμπίπτει στην έννοια της περιπτώσεως στ) της παραγράφου 1 του άρθρου 107 του Ν. 2683/1999  (ΦΕΚ 19 Α΄).

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΜΑΡΙΕΤΤΑ   ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ


49
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Για το Ακαδη΅αϊκό έτος 2007 – 2008 θα γίνουν δεκτοί ΅έχρι τριάντα (30) φοιτητές για ΅εταπτυχιακές σπουδές διετούς διάρκειας που οδηγούν σε Μεταπτυχιακό ∆ίπλω΅α Ειδίκευσης (Μ∆Ε) στη ∆ιδακτική και Μεθοδολογία Μαθη΅ατικών. Το πρόγρα΅΅α αυτό είναι ∆ιαπανεπιστη΅ιακό – ∆ιατ΅η΅ατικό. Πραγ΅ατοποιείται ΅ε τη διοικητική ευθύνη του Τ΅ή΅ατος Μαθη΅ατικών του Πανεπιστη΅ίου Αθηνών και ΅ε τη συνεργασία των Τ΅η΅άτων «Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας» και «Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστή΅ης» του Πανεπιστη΅ίου Αθηνών και των Τ΅η΅άτων «Επιστη΅ών Αγωγής» και «Μαθη΅ατικών και Στατιστικής» του Πανεπιστη΅ίου Κύπρου.

∆ικαίω΅α υποβολής αίτησης έχουν πτυχιούχοι Τ΅η΅άτων Μαθη΅ατικών, Στατιστικής, καθώς και πτυχιούχοι Τ΅η΅άτων Θετικών Επιστη΅ών και Πολυτεχνικών Σχολών, του Τ΅ή΅ατος ΜΙΘΕ και των Τ΅η΅άτων ΦΠΨ και Παιδαγωγικών της η΅εδαπής ή αντίστοιχων Τ΅η΅άτων της αλλοδαπής καθώς και πτυχιούχοι αντιστοίχων τ΅η΅άτων των ΤΕΙ σύ΅φωνα ΅ε τις προϋποθέσεις της παραγράφου 12 του άρθρου 5 του Ν. 2916/01 η οποία προσετέθη στο άρθρο 25 του Ν. 1404/87. 

Επιδίωξη του  προγρά΅΅ατος είναι περίπου οι ΅ισοί των υποψηφίων που θα γίνουν δεκτοί να είναι καθηγητές Μαθη΅ατικών διορισ΅ένοι σε σχολεία ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης. Υποψήφιοι ΅πορεί να είναι  όσοι ανα΅ένεται ότι θα καταστούν πτυχιούχοι ΅έχρι και την εξεταστική περίοδο Σεπτε΅βρίου 2007. 

Η παρακολούθηση του Προγρά΅΅ατος συνεπάγεται την καταβολή διδάκτρων ύψους 1500 Ευρώ κατ’ έτος, για δύο έτη. Κάθε έτος χορηγούνται υποτροφίες ΅ε ακαδη΅αϊκά κριτήρια.

Απαιτού΅ενα δικαιολογητικά:
               1. Αίτηση έντυπη (οι υποψήφιοι ΅πορούν να λα΅βάνουν την αίτηση από τη Γρα΅΅ατεία του Προγρά΅΅ατος ή από την ιστοσελίδα του Προγρά΅΅ατος http//:www.math.uoa.gr/me)

               2. Αντίγραφο πτυχίου (οι πτυχιούχοι Πανεπιστη΅ίων της αλλοδαπής πρέπει να καταθέσουν απόφαση αναγνώρισης του πτυχίου τους από το ∆ΙΚΑΤΣΑ.

               3. Πιστοποιητικό αναλυτικής βαθ΅ολογίας

               4. Βιογραφικό Ση΅είω΅α

               5. Φωτοτυπία αστυνο΅ικής ταυτότητας.

               6. Τυχόν επιστη΅ονικές δη΅οσιεύσεις

               7. Συστατικές επιστολές

               8. ∆ίπλω΅α καλής γνώσης ΅ιας από τις κύριες ευρωπαϊκές  γλώσσες.

Η υποβολή των δικαιολογητικών των υποψηφίων 
Αρχίζει  τη ∆ευτέρα 16 Απριλίου 2007 και
Λήγει την Παρασκευή 1 Ιουνίου 2007.

Οι υποψήφιοι ΅πορούν να υποβάλουν τα δικαιολογητικά τους  τις εργάσι΅ες η΅έρες, από  11.00 π.΅. έως  3:00 ΅.΅.,  ή  να τα στείλουν  ΅ε την υπηρεσία Πόρτα-Πόρτα των ΕΛΤΑ ή ΅ε αντίστοιχη ιδιωτική εταιρεία στη  Γρα΅΅ατεία του Μεταπτυχιακού Προγρά΅΅ατος:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Πανεπιστη΅ιόπολη  157 84 ΖΩΓΡΑΦΟΥ
(Γραφείο 204 κα Κατσαρού ή κα Σπηλιοπούλου, τηλ. 210 7276386, 210 7276410) 

Η επιλογή των ΅εταπτυχιακών φοιτητών θα γίνει από επιτροπή καθηγητών, α΅έσως ΅ετά τη λήξη υποβολής των δικαιολογητικών .

Πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του Προγρά΅΅ατος: http//:www.math.uoa.gr/me, και ΅έσω των ηλεκτρονικών διευθύνσεων me@math.uoa.gr  , kkatsarou@math.uoa.gr  , cspiliop@math.uoa.gr  .

50
ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ



- ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ
- ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ
- ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΟΜΗΡΙΑ
- ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
- ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
 

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 6 μ.μ.
ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ

(Προξένου Κορομηλά 51, 3ος όροφος)

Περισσότερα στην σελίδα http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070424p.php

51
Και νέο φρενάρισμα, αυτή τη φορά του νομοσχεδίου για τα μεταπτυχιακά, από την υπουργό Παιδείας. Σε μια προσπάθεια να μην προσθέσει στη φαρέτρα του φοιτητικού κινήματος, ενόψει και των φοιτητικών εκλογών της 9ης Μαϊου, και τα βέλη της πολιτικής της κατά των μεταπτυχιακών σπουδών, η υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι το νομοσχέδιο που δημοσίευσε προχθές η εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος" αποτελεί μια καταγραφή των μέχρι τώρα ισχυουσών νομοθετικών ρυθμίσεων μαζί με ορισμένες προτάσεις τροποποιήσεων και -αυτονόητα- δεν μπορεί να αποτελεί το τελικό σχέδιο νόμου". Παράλληλα η υπουργός Παιδείας διαβεβαιώνει ότι "μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία του σχετικού νομοσχεδίου αυτό θα δοθεί στη δημοσιότητα και τους ενδιαφερόμενους προς διαβούλευση". Ωστόσο η υπουργός Παιδείας αποφεύγει να διαψεύσει την ουσία του "κειμένου που δημοσιεύεται". Σύμφωνα με το νομοσχέδιο επιβάλλεται γενικευμένη πολιτική διδάκτρων στα μεταπτυχιακά ενώ η πρόβλεψη ότι ο κρατικός προυπολογισμός θα χρηματοδοτεί μόνο ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών σε κάθε τμήμα ΑΕΙ θα εισάγει εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις στα πανεπιστήμια καθώς πανεπιστημιακοί του ιδίου τμήματος θα διαγκωνίζονται για το ποιο μεταπτυχιακό θα έχει την "τύχη" της κρατικής χρηματοδότησης. Η υπουργός Παιδείας δεν θέλει ν' ανοίξει τέτοιο μέτωπο τώρα. Έτσι σπρώχνει το νομοσχέδιο για τα μεταπτυχιακά, όπως έκανε και με το αντίστοιχο για την έρευνα, στο μέλλον. Το επικοινωνιακό παιχνίδι άλλωστε που παίζει με τη Σύνοδο των πρυτάνεων της επιτρέπει τέτοιους ελιγμούς. Η Σύνοδος που πραγματοποιήθηκε στην Καστοριά επιβεβαίωσε την επιρροή της κ. Γιαννάκου, καθώς οι πρυτάνεις, σε πλήρη αντιδιαστολή με το κλίμα που επικρατεί στα πανεπιστήμια και τις αποφάσεις πολλών Συγκλήτων, προσπέρασαν τον νόμο-πλαίσιο και τα προβλήματα εφαρμογής του και ασχολήθηκαν με την έρευνα. Πρόταση του πρύτανη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου να παγώσει για ένα χρόνο η εφαρμογή του νόμου απορρίφθηκε. Το... δώρο που υποσχέθηκε στα πανεπιστήμια η κ. Γιαννάκου (την επόμενη επταετία -σύμφωνα με τις δηλώσεις της- θα διατεθούν από το Δ' Κοινοτικό Πλαίσιο 420 εκατ. για την έρευνα) αποδείχτηκε ισχυρό καταπραϋντικό.


Πηγή: http://www.alfavita.gr/typos/typos20070424b.php

52

Μπροστά στην απειλή της ανεργίας δέχονται να «ενοικιαστούν» και να αποτελέσουν τους «φθηνότερους εργαζόμενους» ενός εργοδότη.

Οι «ενοικιαζόμενοι υπάλληλοι» εμφανίζονται να έχουν δύο εργοδότες: τον άμεσο που δανείζει την εργασία τους σε άλλον, στον, αποκαλούμενο, έμμεσο εργοδότη.

Οπως επισημαίνει η Αμαλία Νταντάμη, αντιπρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Υπαλλήλων με Παραχώρηση Εργασίας σε Τρίτους, είναι δύσκολη η καταγραφή του αριθμού των ανθρώπων που απασχολούνται με το καθεστώς της «ενοικίασης», εξαιτίας της «προσωρινότητας» της απασχόλησης, αλλά και γιατί υπάρχουν πολλές εταιρείες που δανείζουν παράνομα προσωπικό. Ανάμεσά τους όμως είναι και άνθρωποι με υψηλό μορφωτικό επίπεδο, με εμπειρία στο εργασιακό αντικείμενο και εξειδίκευση. Απόφοιτοι ΑΕΙ, ακόμη και κάτοχοι μεταπτυχιακών διπλωμάτων. Εξηγεί πως οι εργαζόμενοι που «ενοικιάζονται» σε τρίτους δεν απολαμβάνουν τα εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, τα οποία θεωρούνται αυτονόητα για τους συναδέλφους τους, οι οποίοι αποτελούν το μόνιμο προσωπικό του έμμεσου εργοδότη τους.

Το χειρότερο, ίσως, είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί -όπως εξηγεί η κ. Νταντάμη- βρίσκονται διαρκώς υπό την απειλή μιας επικείμενης απόλυσης.

Η απόλυση ενός «δανειζόμενου» εργαζόμενου ονομάζεται διακοπή της ενοικίασης και ο άμεσος εργοδότης του μπορεί να τον μεταφέρει σε άλλο έμμεσο εργοδότη χωρίς να μπορεί να τεκμηριωθεί μονομερής βλαπτική μεταβολή σε βάρος του εργαζόμενου. Η δυνατότητα των εταιρειών προσωρινής απασχόλησης να προσλαμβάνουν «εργαζόμενους προς ενοικίαση» όχι μόνο με συμβάσεις αορίστου χρόνου αλλά και με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, δίνει τη δυνατότητα στους εργοδότες με την απειλή της μη ανανέωσης αυτών των συμβάσεων να μπορούν να εκβιάζουν τους «ενοικιαζόμενους εργαζόμενους» να αποδέχονται παραβιάσεις των εργασιακών τους δικαιωμάτων (σε θέματα αμοιβών, ωραρίου, αδειών κ.λπ.).

Πηγή: http://www.alfavita.gr/typos/typos20070416h.php
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 16/04/07

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 630
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.