Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - steven_seagal

Σελίδες: 1 ... 3456
57
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απεργία 22-23 Φεβρουαρίου
« στις: Φεβρουάριος 07, 2011, 06:54:10 μμ »
Yπερψηφίστηκε το πρόγραμμα κινητοποιήσεων των καθηγητών δημοσίων γυμνασίων και λυκείων, από τους προέδρους... των τοπικών ενώσεων των καθηγητών. Ετσι με ψήφους 57 υπέρ, 18 κατά και 2 λευκά αποφασίστηκε 48ωρη απεργία, στις 22 και 23 Φεβρουαρίου, μαζί με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας και στάσεις εργασίας, στις 10 Φεβρουαρίου, από τις 11 το πρωί εως τις 2 το απόγευμα. Νέα γενική συνέλευση ορίστηκε για τις 4 Μαρτίου, με στόχο την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων. Συγχρόνως αποφασίστηκε ενημερωτική εκστρατεία, με θέμα τις επιπτώσεις των οικονομικών μέτρων στην εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

58
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« στις: Φεβρουάριος 03, 2011, 10:21:55 πμ »
Πρόσφατα είδα βαθμολογίες τετραμήνου θεωρητικής κατεύθυνσης τρίτης λυκείου της περιοχής μου...οι μέσοι όροι τμήματος ήταν Α) αρχαία 19(!)  β) λατινικα 19,5 γ) ιστορια 19 δ)κείμενα 18 ε) έκθεση 18.5 (!!!)...τι στο διάβολο σε μικρούς Μπαμπινιώτηδες έπεσα ; ηθελα να ξερα οι συναδελφοι εκει λιγη τσιπα και αξιοπρεπεια δεν διαθετουν ; ειπαμε να βοηθαμε τα παιδια αλλα οχι και να ξεφτιλιζομαστε...ετσι περιμενουμε να παρει σοβαρα το υπουργειο το ρολο του καθηγητη στις αλλαγες που ερχονται;; πως η βαθμολογια μας θα αποκτησει ρολο οταν ειναι τελειως ασοβαρη ;

Υ.Γ περιττο βεβαια να σας πω τι μουρμουρες ακουμε οι καθηγητες του αλλου λυκειου που στην προσπαθεια μας να ειμαστε αντικειμενικοι και δικαιοι εχουμε μεσους όρους γύρω στο 15...

59
Αναπληρωτές / ωρομίσθια και επίδομα τοκετού
« στις: Ιανουάριος 30, 2011, 02:33:47 μμ »
σορρυ αν εχει ξανατεθει το θεμα αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο..μια ξαδελφη μου εργαστηκε στο παρελθον ως ωρομισθια ..τα 2 τελευταια χρονια ηταν ανεργη και ασφαλισμενη μεχρι και σημερα απο τον αντρα της που εχει ασφαλεια ΙΚΑ...ξερετε αν δικαιουται καποια χρηματα οταν γεννησει σαν εμμεσα ασφαλισμενη απο τον συζυγο της;

60
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Νομική ώρα μηδέν
« στις: Ιανουάριος 26, 2011, 12:26:49 μμ »
αυτό που έχει γίνει στην Νομική προσωπικά με έχει βγάλει απο τα ρούχα μου..ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου για την πλήρη ισοπέδωση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων..σήμερα είναι η Νομική , αύριο ένα άλλο πανεπιστήμιο ή Λύκειο ή Γυμνάσιο κτλ..η πολίτεία συντηρώντας τον θεσμό του ασύλου που δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο παρακολουθεί αμέτοχη τον κάθε άσχετο με το εκπαιδευτικό ίδρυμα να το καταλαμβάνει λες και είναι τσιφλίκι του και να απαιτεί ικανοποίηση των (ασχέτων με την εκπαίδευση) αιτημάτων του...ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΣΥΛΟ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΙΑ ΑΣΥΛΟ ΑΝΙΑΤΩΝ) ΚΥΡΙΟΙ...ΑΙΣΧΟΣ..

61
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Γρίφος προς μαθηματικούς
« στις: Ιανουάριος 23, 2011, 12:26:15 μμ »
Τον πρώτο μαθηματικό γρίφο της Ιστορίας περιέχει ο Πάπυρος του Ράιντ, που καλεί τους αναγνώστες να βρουν πόσα αντικείμενα περιγράφονται σε πολύπλοκο κατάλογο αναφέρεται σε δημοσίευμα των The New York Times που αναδημοσιεύει η Καθημερινή (8/12/2010). «Επτά σπίτια έχουν το καθένα επτά γάτες, η καθεμιά από τις οποίες τρώει επτά ποντίκια, που έφαγαν επτά σπόρους σιταριού το καθένα, ενώ ο κάθε σπόρος θα είχε παραγάγει 35 κιλά αλεύρι». Η απάντηση του δυσεπίλυτου αινίγματος είναι 19.607

τι ειναι αυτο το 19607 ρε παιδια ; πως βγαινει ; >:(

62
Σχολικά συγκροτήματα τύπου… Γκράβας σχεδιάζει το Υπουργείο Παιδείας το οποίο -σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο- ήδη... επεξεργάζεται σχέδιο συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων με στόχο να εξοικονομηθούν τεράστιοι πόροι από τις κοινές υποδομές αλλά και τη συγκέντρωση εκπαιδευτικού προσωπικού.
Τα σαρωτικό σχέδιο του Υπουργείου δεν εξαιρεί ούτε το κέντρο της Αθήνας ούτε τις ακριβές περιοχές των βορείων προαστίων και προβλέπει τη δημιουργία πολυδύναμων σχολικών μονάδων και σχολικών κέντρων.

Οι συγχωνεύσεις θα δρομολογηθούν από την ερχόμενη σχολική χρονιά και οι πληροφορίες κάνουν λόγο για κατάργηση 60 σχολικών μονάδων έχοντας βάλει στο «μάτι» σχολικές μονάδες οι οποίες έχουν λιγότερους από 130 μαθητές συνολικά.

Αντιδρούν ΟΛΜΕ και γονείς

Η πρώτη αντίδραση της ΟΛΜΕ καθώς και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των κατά τόπους σχολείων είναι η… αντίδραση καθώς αγωνιούν για την ασφάλεια των παιδιών ενώ υποστηρίζουν ότι θα ταλαιπωρούνται καθημερινά με τις μετακινήσεις.

«Σύσσωμος ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι με καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων» τονίζει σε ανακοίνωση της η ΟΛΜΕ η οποία καταγγέλει ότι το σχέδιο του Υπουργείο «υφαίνεται» χωρίς να ληφθεί υπόψη η σύμφωνη γνώμη των τοπικών κοινωνιών.

Παράλληλα, τονίζει ότι «η συγχώνευση σχολείων θα έχει ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των μαθητών, οι οποίοι καθημερινά θα αναγκάζονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις μέχρι να φτάσουν στο σχολείο τους. Η καθημερινή αυτή ταλαιπωρία των μαθητών σαφέστατα θα επηρεάσει και τη σχολική τους επίδοση» και επισημαίνει ότι τα μεγάλα σχολικά συγκροτήματα συνήθως κάνουν τους μαθητές επιρρεπείς στην παραβατικότητα...


star.g

63
Σχολική ζώνη / Τέλος τα δωρεάν σχολικά βιβλία;
« στις: Δεκέμβριος 29, 2010, 12:25:25 μμ »
ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΒΙΒΛΙΑ!

Βαδίζουμε προς την κατάργηση του έντυπου σχολικού βιβλίου. Η εξέλιξη αυτή επενδύεται ψευδώνυμα με την “πρόοδο” του ψηφιακού βιβλίου.
Με... e-mail σχεδιάζει η κυβέρνηση να διανέμεται το σχολικό βιβλίο στους μαθητές και τις μαθήτριες. Καταργείται ο Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων και οι αρμοδιότητές του μετατίθενται σε φορέα ιδιωτικού δικαίου, υπεύθυνου για την αποστολή ψηφιακού υλικού στα σχολεία. Το εγχείρημα του περιβόητου “ψηφιακού σχολείου” θα χρηματοδοτηθεί έως το 2013 από το ΕΣΠΑ και μετά το πιθανότερο είναι να ακολουθήσει την τύχη παρόμοιων προγραμμάτων, όπως οι σχολικές βιβλιοθήκες, η ενισχυτική διδασκαλία, που εγκαταλείφθηκαν μόλις τελείωσαν τα κοινοτικά κονδύλια. Με την προωθούμενη ρύθμιση παραμένει ασαφές ποιος θα αναλάβει το κόστος της εκτύπωσης του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. Αν, δηλαδή, οι γονείς θα φορτωθούν κι αυτή τη δαπάνη με την αγορά βιβλίων, υπολογιστών και εκτυπωτών.

Η κυβέρνηση βιάζεται να περάσει την ουσιαστική κατάργηση της δωρεάν διανομής των σχολικών βιβλίων, γι' αυτό σήμερα, προπαραμονή Πρωτοχρονιάς, το σχετικό νομοσχέδιο θα εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο.

 


Χωρίς δασκάλους, χωρίς βιβλία

Ολόκληρο τον 20ό αιώνα, το δημόσιο σχολείο, στην Ελλάδα, στηριζόταν σε δύο θεσμούς: στον δάσκαλο και στο δωρεάν σχολικό βιβλίο. Αυτοί οι πυλώνες της εκπαιδευτικής διαδικασίας αποτελούσαν βασική υπόσχεση του κράτους. Συνιστούσαν τη στοιχειώδη κανονικότητα του σχολείου. Αμφισβητήθηκαν μόνον σε εθνικές έκτακτες καταστάσεις, σε πολέμους και καταστροφές.

Χθες ανακοινώθηκε η κατάργηση του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, του γνωστού ΟΕΔΒ με σήμα την κουκουβάγια. Η αρμοδιότητά του να επιμελείται την παραγωγή των σχολικών βιβλίων υπάγεται σε άλλο οργανισμό, ο οποίος, όμως, θα έχει ως πρωταρχική αρμοδιότητά του τη συγκρότηση του ψηφιακού βιβλίου. Στην ουσία, βαδίζουμε προς την κατάργηση του έντυπου σχολικού βιβλίου, προφανώς για λόγους περικοπών του προϋπολογισμού. Η εξέλιξη αυτή επενδύεται ψευδώνυμα με την “πρόοδο” του ψηφιακού βιβλίου. Ποιος μπορεί να υποστηρίξει βασίμως ότι η διαδικασία της μάθησης, το διάβασμα και η εμβάθυνση, η μεθυστική σχέση με το βιβλίο, θα αντικατασταθούν αποτελεσματικά από την ηλεκτρονική ροή των πληροφοριών;

Ακόμη και αυτό το “ψηφιακό βιβλίο” θα παράγεται όχι με χρήματα του προϋπολογισμού, αλλά με χρήματα των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Η ιστορία είναι γνωστή. Όπως συνέβη με την ενισχυτική διδασκαλία ή τα προγράμματα ψυχικής υγείας, μόλις τελειώσει η ευρωπαϊκή χορηγία, ουσιαστικά διαλύονται οι δομές.

Το σχολείο δέχεται την επίθεση του Μνημονίου. Η εκπαίδευση θεωρείται πολυδάπανη και περιττή. Άλλο ένα κοινωνικό αγαθό εκδιώκεται από τη σφαίρα του δημόσιου ενδιαφέροντος. Η αρχή έγινε με τη μετατροπή των μονίμων εκπαιδευτικών σε συμβασιούχους.

Ποια αναβάθμιση μπορεί να υπάρξει με σχολεία χωρίς δασκάλους και χωρίς βιβλία; Τι είδους πρόοδος είναι αυτή που αφήνει στον ήδη περιορισμένο οικογενειακό προϋπολογισμό ακόμη μεγαλύτερα βάρη για τη μόρφωση των παιδιών; Σε ποιου είδους εκπαίδευση και καινοτομία αποσκοπούν οι κομπορρημοσύνες των κρατούντων;

Ευχόμαστε να μην επιβεβαιωθούν οι χειρότερες προβλέψεις. Δεν αρκεί, όμως! Αποδεικνύεται ότι η επίθεση σε βάρος του επιπέδου ζωής δεν αφορά μόνο τη συρρίκνωση του εισοδήματος. Επεκτείνεται στην αποχώρηση του κράτους από αυτονόητες, εδώ και έναν αιώνα, δεσμεύσεις του δημόσιου βίου, όπως είναι η δωρεάν παιδεία και υγεία, καθώς και η αξιοβίωτη κοινωνική ασφάλιση.

Σχολείο χωρίς βιβλία!

Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων. 'Οταν Έχω Διάβασμα Βαριέμαι.'Έτσι δεν παραφράζαμε τα αρχικά του ΟΕΔΒ εμείς και τα παιδιά μας; Ε, λοιπόν, τα καταργεί η κυβέρνηση πάλι για... το καλό μας. Παραμονές Πρωτοχρονιάς το υπουργικό συμβούλιο καλείται να εγκρίνει την κατάργηση του Οργανισμού Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων και μαζί του την κατάργηση του δωρεάν σχολικού βιβλίου σε όλα τα παιδιά.

Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που θα παρουσιάσει σήμερα η Α. Διαμαντοπούλου, "ο βασικός άξονας του νέου σχολείου είναι ο ψηφιακός". "Ο σχεδιασμός, η οργάνωση και ο συντονισμός της παραγωγής και διανομής σχολικών βιβλίων, τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή" είναι πλέον συμπληρωματική δραστηριότητα ενός φορέα που θα λειτουργεί με καθεστώς ιδιωτικού δικαίου!

Οι αρμοδιότητες του Οργανισμού Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων περνούν στο υπουργείο Παιδείας. Έτσι η Α.Διαμαντοπούλου πετυχαίνει "μια βαθιά τομή στα εκπαιδευτικά πράγματα": "η τσάντα του μαθητή θα μένει στο σχολείο". Αφού θα είναι άδεια, τι νόημα θα έχουν τα σούρτα φέρτα;

Πουθενά, από το σχέδιο νόμου, δεν προκύπτει ότι το ψηφιακό ή έντυπο υλικό θα διανέμεται με την έναρξη του σχολικού έτους σε όλα τα παιδιά. Αντιθέτως, όπως συνάγεται, το διδακτικό υλικό θα αποστέλλεται με... e-mail μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου που μέχρι πρότινος... βούλιαζε. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο θα αναλάβει "τη διοχέτευση του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και των ψηφιακών υπηρεσιών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση".

Το ερώτημα που προκύπτει είναι τι θα γίνεται μετά την αποστολή. Ποιος θα αναλάβει το κόστος της εκτύπωσης του υλικού προκειμένου να το πάρουν όλα τα παιδιά; Τα σχολεία, που δεν έχουν πλέον χρήματα ούτε για... χαρτί τουαλέτας; Άρα οι γονείς καλούνται να φορτωθούν και αυτή τη δαπάνη αγοράζοντας όσοι μπορούν βιβλία, υπολογιστές και εκτυπωτές και φυσικά με άλλες τιμές απ' αυτές που διασφάλιζε μέχρι τώρα ο Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων.

To Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο θα υπαχθεί σε έναν νέο φορέα που θα λειτουργεί ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου! Δηλαδή μια βασική λειτουργία της εκπαίδευσης θα είναι πλέον ημιδημόσια και με βασική αποστολή "την τεχνολογική υποστήριξη των υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας και της εκπαίδευσης".

Ο φορέας αυτός είναι το Ερευνητικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών με έδρα την Πάτρα, που μετεξελίσσεται "στον βασικό κόμβο συνολικών ψηφιακών εφαρμογών και μέσων στην εκπαίδευση".

Όπως αναφέρεται στο σχέδιο νόμου, "ο σχεδιασμός, η οργάνωση και ο συντονισμός της παραγωγής και διανομής των σχολικών βιβλίων, τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή, καθώς και η ενιαία διαχείριση του συνόλου των κεντρικών υποδομών, των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και των ψηφιακών εφαρμογών μάθησης περιλαμβανομένου και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου" απλώς "προστίθενται" στους σκοπούς του νέου φορέα.

Από τώρα μπορούμε να προβλέψουμε την τύχη του εγχειρήματος του ψηφιακού σχολείου: Μέχρι το 2013 που τελειώνει το ΕΣΠΑ. Ο κυριότερος οικονομικός πόρος του νέου φορέα είναι το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς, δηλαδή τα κοινοτικά κονδύλια. Και όπως έχει συμβεί με μύρια όσα προγράμματα, μετά τη λήξη της κοινοτικής χρηματοδότησης όλα ρημάζουν. Από τις σχολικές και ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες, μέχρι την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, τα τμήματα στα ΤΕΙ και τους υπολογιστές στους μαθητές της Α' Γυμνασίου, για τους οποίους η Κομισιόν ζητάει πίσω τα λεφτά. Δηλαδή, μετά το πέρας του ΕΣΠΑ, ούτε ψηφιακό σχολείο θα έχουμε ούτε τον πατροπαράδοτο ΟΕΔΒ να δίνει βιβλία δωρεάν σε όλους τους μαθητές.

Επίσης με το νομοσχέδιο της Α. Διαμαντοπούλου καταργούνται το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το Κέντρο Εκπαιδευτικής 'Ερευνας, το Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και ο Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

Στη θέση των τεσσάρων φορέων, που ούτως ή άλλως έχουν απαξιωθεί καθώς το υπουργείο Παιδείας αναθέτει σε ιδιώτες τη δουλειά τους, συγκροτείται Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο που ορίζεται από τον υπουργό Παιδείας και περιορίζεται σε γνωμοδοτήσεις όταν του ζητούνται. Για τον ορισμό του προέδρου απαιτείται έγκριση της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής.

Το νομοσχέδιο αναφέρει ότι με μεταβατικές διατάξεις θα διασφαλιστεί η απρόσκοπτη ένταξη του υπηρετούντος επιστημονικού προσωπικού στον νέο φορέα, ενώ θα ρυθμιστούν οι όροι συνέχισης της απασχόλησης του διοικητικού προσωπικού. Σε ό,τι αφορά το προσωπικό του ΟΕΔΒ προβλέπεται η μετάταξή του σε υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας ή εποπτευόμενα νομικά πρόσωπα.

Τέλος, με το νομοσχέδιο αλλάζει ο τρόπος εισαγωγής μαθητών στα πειραματικά σχολεία. Μόνο στα δημοτικά η επιλογή γίνεται με κλήρωση. Στα λύκεια η εισαγωγή γίνεται μετά από εξετάσεις και τεστ δεξιοτήτων που, με βάση την εμπειρία αντίστοιχων εξεταστικών διαδικασιών σε ιδιωτικά σχολεία, προϋποθέτει πολλές ώρες ιδιαίτερων μαθημάτων προκειμένου να διασφαλιστεί η επιτυχία.

Αυτό σημαίνει ότι στα πειραματικά σχολεία θα φοιτούν κυρίως παιδιά που οι γονείς τους μπορούν να σηκώσουν το βάρος της προετοιμασίας. Στα γυμνάσια η επιλογή των μαθητών θα γίνεται με βάση προϋποθέσεις που θα ορίζει το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο κάθε σχολείου. Άρα και εδώ μπορεί να έχουμε εισαγωγή μετά από εξετάσεις. Επίσης, θα μπορούν να εισάγονται παιδιά με υψηλές μαθησιακές δυνατότητες.

Στεφανάκου Π.

Η ΑΥΓΗ, Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/12/2010


64
Καταγραφή των δημοσίων υπαλλήλων που δεν αξιοποιούνται επαρκώς ζητάει από τα υπουργεία το υπουργείο Εσωτερικών - Ακολουθεί εγκύκλιος για τους εκπαιδευτικούς

Θέμα: Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης

Είναι γνωστό ότι στις δημόσιες υπηρεσίες παρατηρείται, σε ευρεία έκταση, το φαινόμενο της μη
ορθολογικής κατανομής του προσωπικού. Συγκεκριμένα, αφενός σε ορισμένες επιτελικές υπηρεσίες
απασχολείται υπερβολικά μεγάλος αριθμός υπαλλήλων χωρίς αυξημένα τυπικά προσόντα που είναι,
όμως, απαραίτητα αφού οι αρμοδιότητες των επιτελικών υπηρεσιών απαιτούν για την άσκησή τους
εξειδικευμένο προσωπικό και αφετέρου σε μη επιτελικές υπηρεσίες παρατηρείται έλλειψη του
προσωπικού που είναι αναγκαίο για την καθημερινή διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών. Η
πραγματικότητα αυτή πρέπει να αλλάξει με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία του κράτους.
Το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Γενική Γραμματεία
Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης), στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για την
άρτια στελέχωση και την αποτελεσματική λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών με απώτερο σκοπό
την εξυπηρέτηση του πολίτη, αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τη βέλτιστη αξιοποίηση του πολιτικού
προσωπικού της δημόσιας διοίκησης με βάση τα προσόντα του, λαμβάνοντας υπόψη την αδυναμία
προσλήψεων λόγω της κρίσιμης οικονομικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται η χώρα.
Προκειμένου, λοιπόν, να αξιοποιηθεί το πολιτικό προσωπικό της δημόσιας διοίκησης με τον καλύτερο
δυνατό τρόπο καλούνται τα υπουργεία, τα ν.π.δ.δ. και οι ανεξάρτητες αρχές να προβούν σε αναλυτική
καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης όσον αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών τους, δηλ. σε
καταγραφή των κλάδων και των ειδικοτήτων που παρουσιάζουν ελλείψεις σε προσωπικό καθώς και
των κλάδων και των ειδικοτήτων που απασχολούν προσωπικό το οποίο δεν αξιοποιείται επαρκώς.
Προκειμένου να υλοποιηθεί η εν λόγω πρωτοβουλία καταρτίζεται το εξής σχέδιο δράσης:
· Ενημερωτική Συνάντηση των Γενικών και Ειδικών Γραμματέων όλων των υπουργείων
υπό την προεδρία του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης στο ΥΠ.ΕΣ.Α.ΗΔ/Γ.Γ.Δ.Δ.Η.Δ (Βασ. Σοφίας15, 1ος όροφος) την Τρίτη, 11
Ιανουαρίου 2011 και ώρα 13.00.
· 1η Ειδική Ενημερωτική Ημερίδα των Προϊσταμένων των Γεν. Δ/νσεων, των Δ/νσεων
Διοικητικής Υποστήριξης και των Δ/νσεων εποπτείας ν.π.δ.δ. των υπουργείων, των Γενικών
και Ειδικών Γραμματειών, των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, των Ανεξάρτητων Αρχών και
των ν.π.δ.δ. ως ο πίνακας διανομής, που θα πραγματοποιηθεί στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας
Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Πειραιώς 211 και Θράκης), την Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011
και ώρα 9.00 - 13.00, με θέμα την αξιοποίηση του Ανθρώπινου Δυναμικού της Δημόσιας
Διοίκησης. Στην ημερίδα θα παρουσιαστεί η μεθοδολογία και τα εργαλεία για τη συλλογή των
απαραίτητων στοιχείων και θα δοθούν πληροφορίες για τη συμπλήρωση των ειδικών εντύπων.
Οι προϊστάμενοι των Δ/νσεων εποπτείας ν.π.δ.δ. θα ενημερώσουν στη συνέχεια τα ν.π.δ.δ. που
εποπτεύουν.
· 2η Ημερίδα συζήτησης και επίλυσης των προβλημάτων που τυχόν θα ανακύψουν κατά
τη διεκπεραίωση του έργου, στην οποία θα παραστούν οι Προϊστάμενοι των Γεν. Δ/νσεων,
των Δ/νσεων Διοικητικής Υποστήριξης και των Δ/νσεων εποπτείας ν.π.δ.δ. των υπουργείων,
των Γενικών και Ειδικών Γραμματειών, των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, των Ανεξάρτητων
Αρχών και των ν.π.δ.δ. ως ο πίνακας διανομής, την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011.
· Αποστολή των στοιχείων ηλεκτρονικά μέχρι την Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011, με
βάση πρόγραμμα που θα σας ανακοινωθεί.
Μετά την 1η Ειδική Ενημερωτική Ημερίδα θα ακολουθήσει δεύτερη εγκύκλιος της υπηρεσίας
μας με αναλυτικές οδηγίες για την περαιτέρω διαδικασία συλλογής των στοιχείων.

Επισημαίνεται ότι η εν λόγω εφαρμογή αφορά τους υπαλλήλους που υπάγονται στον Κώδικα
Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων νπδδ (ν. 3528/2007, ΦΕΚ 26/Α΄).
Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το
νοσηλευτικό προσωπικό των νοσηλευτικών ιδρυμάτων θα ακολουθήσει εγκύκλιος με πρωτοβουλία
των αρμόδιων υπουργείων σε συνεργασία με τo Υπουργείο μας, λόγω της ιδιαιτερότητας των κλάδων.
Τα υπουργεία παρακαλούνται να κοινοποιήσουν την παρούσα στα ν.π.δ.δ. που εποπτεύουν.
Επίσης, σας πληροφορούμε ότι η παρούσα εγκύκλιος είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Δ.Δ. &
Η.Δ., www . gspa . gr , στη θέση Δημόσια Διοίκηση > Προσωπικό > Υπηρεσιακές Μεταβολές Δ.Υ.

Ο Υπουργός
Γιάννης Ραγκούσης

65
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Χωρίς λόγια
« στις: Δεκέμβριος 06, 2010, 12:23:34 μμ »
Παιδεία… ανεκπαίδευτη (Τιμή στον Αλέξη Γρηγορόπουλο)

Του Θανάση Ι. Νικολαΐδη
ΤΟ παλιό σχολείο. Με τις ελλείψεις και τα χάλια του. Με τα «καλά» και τα «κουτούκια» στο δημοτικό, με τα γυμνασιόπαιδα σε αίθουσες χωρίς θέρμανση και με τον «επιθεωρητή» να βαθμολογεί θετικά μόνο τον… αντικομμουνισμό του δάσκαλου.
 Κι όμως, σ’ εκείνον τον ζόφο που τα λουλούδια συνυπήρχαν με τα γαϊδουράγκαθα, υπήρχε πρόοδος. Δεν φαίνονταν-θα φαίνονταν αργότερα. Με τον μαθητή σκεπτόμενο και αυτοτελή (μη εξαρτώμενο από… κουμπιά) να γεύεται την ευτυχία της γνώσης. Ο (μέσος) δάσκαλος δίδασκε, ο μαθητής αφομοίωνε. Στο βαθμό που η απλωμένη φτώχια και τα ανύπαρκτα μέσα το επέτρεπαν. Το’ χε καμάρι ο μαθητής που έλυσε το πρόβλημα μονάχος, καμάρωνε ο φιλόλογος για τον μικρό λογοτέχνη.
ΤΟ Πανεπιστήμιο του φοιτητή που μελετούσε (δεν διάβαζε, δεν… αποστήθιζε) και του απρόσιτου καθηγητή. Με το (κατάμεστο) αναγνωστήριο να υποκαθιστά το κρύο δωμάτιο του φοιτητή και τον καθηγητή-μελετητή χωρίς κομπιούτερ. Η γνώση κατακτιόταν με κόπο και μεράκι-δεν προσφέρονταν αμπαλαρισμένη σε πολύχρωμο φανταχτερό χαρτί πολυτελείας και ο πήχης ψηλά στις εισαγωγικές…
ΤΑ χρόνια πέρασαν, οι αγώνες μέτρησαν, τα «Πολυτεχνεία» έφεραν δημοκρατία για να καταντήσει ασυδοσία, το «Σπουδαστικό της Ασφάλειας» καταργήθηκε και οι γεμάτες τσέπες γίναν’ ασφυκτιώντα φοιτητικά αυτοκίνητα. Τα Πανεπιστήμια πλήθυναν, ο πήχης χαμήλωσε, τα αναγνωστήρια άδειασαν, οι καφετέριες γέμισαν και το κομπιούτερ «σκέφτεται» α.α. (αντ’ αυτού). Κι αν ο υπουργός δεν αφήσει το αποτύπωμα της έγνοιας του για τη γενέτειρά του ιδρύοντας μια κρατική σχολή (για να «κινηθεί» η αγορά, να νοικιαστούν σπίτια και να γεμίσουν καφετέριες), δεν είναι καλός υπουργός!
ΚΙ ύστερα, σηκώσαμε τη ματιά απ’ το φοιτητικό παζάρι ιδεών(;!) με τα τραπεζάκια, τα χρώματα και τις φοιτήτριες σταυροπόδι. Τρομάξαμε στη θέα των αξύριστων με κοτσιδάκι που κράδαιναν το κοντάρι με την κόκκινη τριγωνική σημαιούλα προσφωνώντας με το «ρε» τον Πρύτανη και τη ρίξαμε (τη ματιά) στης Μέσης μας Εκπαίδευσης το χάλι. Με δείγμα τυχαίο, τον μαθητή της βωμολοχίας και των καταλήψεων και τη μαθήτρια του… ρουζ και των σκουλαρικιών.
ΚΟΥΝΙΟΤΑΝ και λυγιόταν η 14/χρονη οδεύοντας για το σχολείο κι ήταν πρωί. Κοιτιόταν σιάχνοντας το μαλλί κι ανήσυχη αν την κοιτούν περαστικοί, με τη σκέψη της κολλημένη στα «πρότυπα». Στα «καλλιστεία» και στα «τοπ μόντελ», στο “big brother” και στις (φαινομηρίδες) μεσημεριανούδες του τίποτα. Το βέβαιο είναι πως στρώθηκε στον καθρέφτη πριν πάει στο σχολείο, σάρωσε με ρουζ τα μάγουλα, έστρωσε το μαλλί στην τελευταία του τρίχα, καμάρωσε για το «μες». Και, βέβαια, δε ξενύχτησε για να κατανοήσει το πυθαγόρειο θεώρημα ή τη διαφορά της παράθεσης απ’ την επεξήγηση, δεν βυθίστηκε στους στοχασμούς του Καζαντζάκη, δεν άφησε χώρο στα αποστηθισμένα της για έναν στίχο του Παλαμά. Με καθηγητές ανέλεγκτους που ερίζουν για μιαν ώρα παραπάνω τη βδομάδα (πώς αλλιώς περισσεύει χρόνος για να τρυπώσουν σε σπίτια μαθητών τους για ιδιαίτερο και μαύρο χρήμα;), με καθηγήτριες επιμελώς ατημέλητες και (ενίοτε) με το «μαλ…» δείγμα ανεμελιάς και «απελευθέρωσης».
ΕΚΤΟΣ (διεθνούς)…συναγωνισμού τα πανεπιστήμιά μας της ήσσονος προσπάθειας, στο χάλι της η Μ. Εκπαίδευση με το φροντιστήριο υποκατάστατο του σχολείου, με τα αγγλικά αντί ελληνικών, με τα αρχαία ελληνικά εκποδών και την ιστορία αποστηθισμένη για τις «Πανελλαδικές», μετά την… Πενταήμερη.
ΤΟ τρικ είναι δυσδιάκριτο, οι στόχοι βαθείς, οι ηθικοί αυτουργοί αόρατοι. «Αν θέλεις να πλήξεις τους έλληνες, απομάκρυνέ τους απ’ τη γλώσσα και τις παραδόσεις τους».
Υ.Γ. Αγαπητέ μου μαθητή, φίλε σπουδαστή, επίτρεψέ μου μια παρατήρηση- υπόδειξη: Τη μνήμη του μαρτυρικού Αλέξη, σήμερα, δεν την τιμάς με καταλήψεις (ούτε με βόμβες).
Μια διάλεξη ή μια σεμνή γιορτή μνήμης μέσα στο σχολείο, με την άδεια του Υπουργείου και χωρίς κομματισμούς, θα ταίριαζε στο άδολο πλάσμα που τόσο νωρίς χάθηκε αναίτια στην αγριάδα των καιρών μας.

tromaktiko

66
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / και στην Παιδεια 1 προς 5
« στις: Νοέμβριος 28, 2010, 09:54:39 μμ »
Θα αντιμετωπίσουμε τις ανάγκες με το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό και θα υπάρξουν προσλήψεις 1 προς 5 σε αναλογία με τον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων, δήλωσε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΕΘΝΟΣ και στο δημοσιογράφο Χρήστο Μαχαίρα.Συγκεκριμένα:

Μια τελευταία ερώτηση: οι προσλήψεις δασκάλων και καθηγητών θα υπαχθούν στην αναλογία 1 προς 5 ή θα εξαιρεθούν;

Υπάγονται όλοι στο 5 προς 1. Στο χώρο της παιδείας είχαμε και πέρσι πολύ μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων και θέλω να σας υπενθυμίσω ότι πέρσι έγινε μια τεράστια αναδιάρθρωση στο ανθρώπινο δυναμικό, ώστε να μπορέσουμε με 20.000 κενά να λειτουργήσουν τα σχολεία και να είναι οι δάσκαλοι στις θέσεις τους. Αυτό θα προσπαθήσουμε και του χρόνου. Θα αντιμετωπίσουμε τις ανάγκες με το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό και θα υπάρξουν προσλήψεις σε αναλογία με τον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων.

esos

67
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Nέο χαράτσι
« στις: Νοέμβριος 25, 2010, 11:13:55 πμ »
Οι πολλές αιτήσεις συνταξιοδότησης εφέτος έριξαν, όπως όλα δείχνουν, τη χαριστική βολή στο επικουρικό ταμείο του Δημοσίουκαι μπροστά στο διαφαινόμενο κραχ η Κυβέρνηση βρήκε λύση η οποία και πάλι επιβαρύνει του υπαλλήλους.
Έτσι φαίνεται ότι πάμε σε μια νέα έκτακτη εισφορά της τάξης του 2% για να ενισχυθεί το ταμείο μήπως και μπορέσουν, έστω και μετά από 20 μήνες οι υπάλληλοι που βγαίνουν σε σύνταξη το πολυπόθητο εφάπαξ!
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από υψηλόβαθμους παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, που δημοσιεύει το σημερινό “Βήμα” στον διάλογο που θα ξεκινήσει σύντομα η κυβέρνηση με την ΑΔΕΔΥ για την κατάρτιση του ενιαίου μισθολογίου θα προταθεί η λύση της επιβολής εισφοράς 2% σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους υπέρ του εφάπαξ και η παρακράτηση ενός ακόμη μισθού (του δεύτερου) στους νεοεισερχομένους ώστε να αυξηθούν σε μόνιμη βάση τα έσοδα του Ταμείου και να δημιουργηθεί το αναγκαίο κεφάλαιο που θα διευκολύνει την καταβολή του εφάπαξ στο μέλλον χωρίς την ανάγκη προσφυγής σε δανειοδότηση. Η λύση αυτή βρίσκει αντίθετη την ΑΔΕΔΥ, καθώς στις αποδοχές των μονίμων δημοσίων υπαλλήλων γίνονται κρατήσεις 3% τον μήνα, χωρίς το Δημόσιο ως εργοδότης να έχει συμμετοχή, όπως συμβαίνει στον ιδιωτικό τομέα.


newsit

68
Το νέο σύστημα, το οποίο θα δοθεί για διαβούλευση τις προσεχείς ημέρες, προβλέπει δυσκολότερες εξετάσεις και στενότερες τις πόρτες πρόσβασης στα ανώτατα ιδρύματα

Ψηλώνει ο πήχης της επιτυχίας, χαμηλώνει ο αριθμός των εισακτέων σε πανεπιστήμια και τεχνολογικά ιδρύματα, σύμφωνα με το σύστημα του Εθνικού Απολυτηρίου που θα αποτελέσει τον κεντρικό άξονα της κυβερνητικής πρότασης για τον νέο τρόπο εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Και λιγότεροι και πιο δύσκολα.


Το λύκειο ισχυροποιείται, αναλαμβάνοντας «πρωταγωνιστικό ρόλο», αφού οι επιδόσεις στη Β΄και την Γ΄ τάξη του θα μετρούν «50-50» στον βαθμό εισαγωγής στα ανώτατα ιδρύματα. Επανέρχονται οι Πανελλαδικές εξετάσεις στη Β' Λυκείου κι αυξάνει σημαντικά ο βαθμός δυσκολίας της εισαγωγής στα πανεπιστήμια.

Την ίδια στιγμή τα πανεπιστήμια θα έχουν τη δυνατότητα να ορίζουν συντελεστές εισαγωγής στα τμήματά τους, καθώς και να καθορίζουν αποκλειστικά τα ίδια, δίχως την παρέμβαση του υπ. Παιδείας, τον αριθμό των εισακτέων τους.

Με το νέο εξεταστικό σύστημα, οι βασικές αρχές του οποίου θα δοθούν προς διαβούλευση στα τέλη Νοεμβρίου ή το αργότερο εντός του Δεκεμβρίου 2010, οι μαθητές του λυκείου θα πρέπει να πιάνουν τουλάχιστον τη βάση σε όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας και επιλογής της Β΄ και της Γ' Λυκείου, για να μπορούν στη συνέχεια να αποκτούν το «Εθνικό Απολυτήριο». Αυτό σημαίνει ότι οι Πανελλαδικές εξετάσεις δυσκολεύουν πολύ, οι πόρτες των ιδρυμάτων στενεύουν, ενώ αυξάνονται και τα φροντιστήρια, που αναμένεται να αποκτήσουν ρόλο στο κρατικό σύστημα υποστήριξης των μαθητών.«Το λύκειο είναι βαθμίδα δουλειάς, δεν είναι δημοτικό σχολείο. Επίσης, ουδέποτε το Εθνικό Απολυτήριο είχε στόχο την κατάργηση των φροντιστηρίων.

Τα φροντιστήρια δεν είναι αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού μας συστήματος, αλλά είναι αποτέλεσμα του κλειστού συστήματος εισαγωγής» μας λέει μέλος της ομάδας εργασίας πάνω στο καινούργιο σύστημα εισαγωγής στα τριτοβάθμια ιδρύματα.

Το τελικό κοσκίνισμα
Η θεσμοθέτηση του νέου εξεταστικού θα προκύψει μέσα από κύκλο διαλόγου που θα πραγματοποιηθεί από το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας (ΕΣΥΠ). Το Εθνικό Απολυτήριο θα χορηγείται στους αποφοιτήσαντες μαθητές που έχουν επιτύχει κατά μέσον όρο τουλάχιστον βαθμολογία ίση με το 50% στις εξετάσεις εθνικού επιπέδου:

-                          Σε όσα μαθήματα γενικής παιδείας της Β΄ τάξης αποφασιστούν ότι θα υπάρχουν (το πιθανότερο είναι να προταθούν 5, τα εξής: Νεοελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά, Φυσική-Χημεία, ξένη γλώσσα)

-                          Στα υπόλοιπα μαθήματα του προγράμματος της Β΄ τάξης (μέσος όρος)

-                          Στα μαθήματα γενικής παιδείας της Γ΄τάξης, και σε δύο ή τρία μαθήματα επιλογής της Γ΄τάξης.

Η εισαγωγή θα ακολουθεί το αμερικανικό πρότυπο, που θέλει όλους όσοι το επιθυμούν μέσα στα ανώτατα ιδρύματα, στη δικαιοδοσία των οποίων θα περνά... το τελικό κοσκίνισμα!

Βασική Ακαδημαϊκή Μονάδα θα είναι σχολή που θα απονέμει και τα πτυχία με βάση προγράμματα σπουδών. Τα τμήματα θα υφίστανται ως διοικητικές μονάδες συγκεκριμένων επιστημονικών πεδίων. Η εισαγωγή των φοιτητών θα γίνεται σε σχολές, με βάση συντελεστές που θα θέτουν οι ίδιες για το μάθημα που θεωρούν προαπαιτούμενο.

Η κατανομή των φοιτητών στα προγράμματα σπουδών θα γίνεται μετά το τέλος του α΄ ακαδημαϊκού έτους, ανάλογα με την επίδοση και τις προτιμήσεις τους, χωρίς να αποκλείεται και η αλλαγή προγράμματος σπουδών σε επόμενα έτη. Η διάρκεια των σπουδών θα καθορίζεται με βάση τις διδακτικές μονάδες (σύστημα ECTS) και όχι τα έτη σπουδών. Θα προωθηθεί παράλληλα και αλλαγή του σημερινού συστήματος εξεταστικών περιόδων που έχει μετατρέψει το πανεπιστήμιο σε εξεταστικό κέντρο.

Οι βασικές αρχές

1.      Αποδίδεται ιδιαίτερη σημασία στη γενική παιδεία (μαθήματα γενικής παιδείας κοινά για όλους τους μαθητές/μαθήτριες της μεταγυμνασιακής βαθμίδας).

2.      Μαθήματα επιλογής/ειδικότητας που επιτρέπουν εξειδικεύσεις.

3.      Τίτλος (απολυτήριο) υψηλού κύρους (και διεθνώς).

4.      Τίτλος ισότιμος για όλους ανεξάρτητα από τον τύπο λυκείου στον οποίο φοίτησαν, που μπορεί ταυτόχρονα να είναι και επαγγελματικό πτυχίο.

5.      Περιορισμένος αριθμός διδασκόμενων μαθημάτων στις τάξεις λυκείου.

6.      Στην Γ΄ Λυκείου ό,τι διδάσκεται εξετά­ζεται πανελλαδικώς.

7.      Ενιαίες απολυτήριες εξετάσεις στα μαθήματα γενικής παιδείας και στα μαθήματα επιλογής - αντιστοίχως σε συγκεκριμένα μαθήματα κλάδων και ειδικοτήτων.

8.      Το Εθνικό Απολυ-τήριο είναι μοναδικό κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.


ΕΘΝΟΣ

69
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / τι θέλει να πει ο ποιητής ;
« στις: Οκτώβριος 10, 2010, 05:09:42 μμ »
Αποκλειστικό Ρεπορτάζ:esos.gr

Μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών για λόγους «υγείας» που δεν αφορούν προβλήματα σωματικά , αλλά αδυναμία να ασκήσουν τα καθήκοντά τους στη τάξη βρίσκονται εκτός διδακτικών καθηκόντων. Ωστόσο το νομοθετικό πλαίσιο είναι ελλιπές .

 Η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου ήδη σε συνεργασία ,με το υπ. Υγείας μελετά τη αλλαγή του θεσμικού πλαισίου προκειμένου οι

 μακροχρόνια απόντες εκπαιδευτικοί από τα διδακτικά τους καθήκοντα με όρους κοινωνικής ευαισθησίας να προσφέρουν αλλού τα εργασιακά καθήκοντά τους

Από την άλλη, όμως, οφείλουν και οι εκπαιδευτικοί που δηλώνουν αδυναμία να αναζητήσουν διέξοδο μέσω των μετατάξεων  σε φορείς που τους ενδιαφέρον.


70
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Aρχισαν τα όργανα
« στις: Οκτώβριος 06, 2010, 01:12:25 μμ »
- "Οι χαμένες ώρες θα αναπληρωθούν με οποιονδήποτε τρόπο", λέει η υφ. Παιδείας
- Κάνουν κατάληψη ζητώντας ακόμα και θέσεις για τα "παπάκια" τους
- Υποκινούμενες από το ΠΑΜΕ τις θεωρεί το υπουργείο Παιδείας
Η κατάσταση αντί να εκτονώνεται, όπως εκτιμούσε μέχρι χθές το  Υπουργείο Παιδείας, κλιμακώνεται
.

Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε να σκληρύνει την στάση του. Η υπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου μέσω της ΝΕΤ 105,8 μίλησε για "στημένα κέντρα που υποκινούν τις καταλήψεις" ενώ διαβεβαίωσε  πως το Υπουργείο θα επιβάλει το νόμο ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία. Σε ότι αφορά στις χαμένες σχολικές ώρες η υπουργός επεσήμανε ότι "Οι ώρες που χάνονται θα αναπληρωθούν ακόμα και αν χρειαστεί να γινουν μαθήματα το Σάββατο τις αργίες ή να κοπούν οι πενθήμερες εκδρομές".

Κάνουν κατάληψη ζητώντας πάρκινγκ και καπνιστήρια

Και όμως έγινε και αυτό. Σε σχολείο της Αθήνας οι μαθητές αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη επειδή δεν έχουν χώρο στάθμευσης για τα .... "παπάκια" τους.

Οι μαθητές του 6ου Επαγγελματικού Λυκείου Αθηνών ζητούν και τη δημιουργία καπνιστηρίου ενώ δηλώνουν πως δεν θα υποχωρήσουν αν το κυλικείο δεν ρίξει τις τιμές.
Οι μαθητές καταγγέλλουν πως υπάρχουν και  ελλείψεις σε σχολικά βιβλία ωστόσο όπως βλέπετε και στην φωτογραφία πρώτο στη λίστα είναι το αίτημα για χώρο στάθμευσης.

Οι τυρόπιτες.... αλλωτε για να είναι στρογγυλές άλλωτε επειδή είναι ακριβές αποτελούν διαχρονικό αίτημα στις καταλήψεις
Ακούστε τι λένε στο Newsit μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ
Μέχρι αυτή την ώρα 60 σχολεία στην Αττική τελούν υπο κατάληψη με ανάλογα αιτήματα.

Στο Νομό Θεσσαλονίκης 24 γυμνάσια και λύκεια δεν λειτουργούν ενώ στην Αιτωλοακαρνανία σε 11 σχολεία έχει μπει λουκέτο. Στην Πάτρα σε 32 γυμνάσια και λύκεια δεν γίνονται μαθήματα.
6 σχολεία στη Φθιώτιδα και ένα στην Εύβοια μέχρι σήμερα τελούν υπό κατάληψη.


www.newsit.gr

Σελίδες: 1 ... 3456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162254
  • Σύνολο θεμάτων: 19245
  • Σε σύνδεση σήμερα: 584
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 543
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.