Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - mardz

Σελίδες: 12
1
Σχολική ζώνη / Οκτάωρα και μάθημα το Σάββατο
« στις: Νοέμβριος 07, 2011, 11:01:45 μμ »
ΟΚΤΑΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΩΡΩΝ
Οκτάωρα και μαθήματα τα Σάββατα θα κάνουν οι μαθητές που τα σχολεία τους είχαν κατάληψη περισσότερες από δέκα ημέρες σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας . Μέχρι δέκα ημέρες η...
αναπλήρωση θα γίνει με τη περικοπή περιπάτων και την αξιοποίηση σχολικών εορτών.

Οι χαμένες διδακτικές ώρες θα πρέπει να καλυφθούν εντός του Α' τριμήνου για τα Γυμνάσια και εντός του Α' τετραμήνου για τα Λύκεια.

http://fimotro.blogspot.com/2011/11/blog-post_744.html

2

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ http://www.tvxs.gr/ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΣΤΕΛΙΟ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΣΤΙΣ 3/6/2009

...Ιδιαίτερα το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν έχει την φήμη, ούτε για την κοινωνική του δικαιοσύνη, ούτε βεβαίως και για την αποτελεσματικότητά του. Το να πηγαίνει σε χώρες αναπτυσσόμενες και να τους λέει, επειδή έχετε πολλά δάνεια πρέπει να κόψετε, και το πρώτο που θα κόψετε είναι από την παιδεία π.χ., αυτές είναι επίσημες πράξεις, που ουσιαστικά κόβουν το μέλλον της χώρας. Μπορεί αυτή η χώρα να μαζέψει κάποια λίγα χρήματα για ένα-δύο χρόνια, αλλά ουσιαστικά καταδικάζει τη χώρα αυτή στην υπανάπτυξη σε μόνιμη βάση...

η δηλωση σε βιντεο :
http://www.youtube.com/watch?v=19LB5MCJ9vY&feature=player_embedded




3
η τεχνη του παπατζη -ταχυδακτηλουργου ειναι να κουναει συνεχεια το ενα χερι να σε καρφωνει με το βλεμμα και το αλλο χερι να κανει το κολπο .
ειναι αυτο που λεμε αλλου το ονειρο και αλλου το θαμα .
καθησα και σκεφτηκα ( το παθαινω και αυτο καμια φορα ) ποιος ηταν ο λογος ψηφισης του πολυνομοσχεδιου ;

θυμαστε πως ξεκινησε ;

να μπουν οι καλυτεροι , μονο απο ασεπ , μονο αξιοκρατικα χωρις βουλευτικα νταβατζιλικια .
ετσι υψωθηκε το λαβαρο του πολυνομοσχεδιου και η υπουργος σαν αλλος σταυροφορος εδωσε τον αγωνα για την ψηφιση του πολυνομοσχεδιου εναντια στις αντιδρασεις της ολμε  :P και αλλων φορεων .

μονο απο ασεπ ;   μυθος αφου οι περισσοτεροι που θα διοριστουν στην μεταβατικη προερχονται απο προσφατως αναγνωρισμενες προυπηρεσιες ,
χωρις βουλευτικα νταβατζιλικια ; να δουμε τι θα παιχτει με τους ακω και αμω και θα τα ξαναπουμε
εδω θαμαστε δεν χανομαστε .

επισης λογω περικοπων και δντ πρεπει να μειωθουν οι προσληψεις μονιμων και αναπληρωτων
ας πουμε οτι ειμαστε υπερανω και συνενουμε γιατι βαζουμε πανω απο ολα το κοινωνικο συμφερον
ωραια

για ποο λογο επρεπε να αλλαξει ο τροπος επιλογης και προσληψης μονιμων και αναπληρωτων

για ποιο λογο επρεπε να ακυρωσει προσπαθειες και οικογεννειακους προγραμματισμους χρονων οριζοντας μια μεταβατικη που ουσιαστικα μεταβατικη δεν ειναι ,
γιατι οδηγησε στην απελπισια και την ανασφαλεια τοσο κοσμο ;
δηλαδη τωρα καποιος που ειναι θεολογος και ξερει εξελ και αγγλικα θα ειναι πιο καλος για προσσληψη ;
τελος παντων
θα ηθελα την γνωμη σας οποια και να ειναι αυτη

για ποιο λογο εγιναν ολα αυτα ;

4
καποια στιγμη ειχα γραψει σχετικα με τη συγκεντρωση εξω απο τη βουλη μεσα στο μαϊο (νομιζω με τιτλο συνδικαλισμος ή βαρβαροτητα ) και ειχα περιγραψει το σκεπτικο τους ,
οι ανθρωποι αυτοι περα απο το μαγαζακι τους δεν μπορουν να διαχειριστουν ουτε τις απιτησεις του κλαδου ουτε τον κοσμο .
αποτελεσμα στην συγκεντρωση της τεταρτης η πορεια προς την βουλη ματαιωθηκε (μιας και οι παρεβρισκομενοι χωρουσαν ανετα σε στο τρόλεϊ της γραμμης .

γαιτι ;

θυμιζω εξω απο την βουλη οταν ψηφιζονταν το νομοσχεδιο ειχαν μαζευτει χιλιαδες ( πραγματικα χιλιαδες ) κοσμου .
αυτοι επελεξαν (τους επεβαλαν καλυτερα οι πολιτικοι ) να χειραγωγησουν την συγκεντρωση , να την διασπασουν.
τι εκαναν ;
ειπαν η συγκεντρωμενοι να κατευθυνθουν με οργανωμενη πορεια στην ομονοια και να διαλυθουν .
ετσι εγινε . οι περισσοτεροι ακολουθησαν και διαλυθηκαν στην ομονοια .
αυτους που εμειναν τους ανελαβαν τα ματ που διελυσαν βιαια την συγκεντρωση

συμπερασματα

1)  αυτοι που ακολουθησαν την πορεια στην ομονοια ειδαν το ματαιο , το στημενο και τη ν προσπαθεια χειοραγωγησης
2) γι'αυτους που εμειναν τους "εδδωσαν " και "καταλαβαν" οτι οι διαφωνιες τους πρεπει να εκφραζονται απο την "ελεγχομενη" ολμε και αλλλους συνδικαλιστικους φορεις . αλλιως ξεπεφτουν στην βαρβαροτητα ...

αποτελεσμα :

η απογοητευτικη συγκεντρωση της τεταρτης οπου δεν προσηλθαν ουτε οι αδιοριστοι που την προηγουμενη φορα ειχαν παρασυρθει στην πορεια "εκτονωσης"

ο κοσμος απεχει γιατι δεν θελουν απο τη μια να τον πουλανε οι "δικοι του" ή απο την αλλη να εκτονωνονται πανω του οι κατασρταλτικοι μηχανισμοι

απεχει ,
εχει χασει καθε ελπιδα , εχει καταβληθει , δεν κανει καμια προσπαθεια

η ολμε πετυχε τον σκοπο υπαρξη της

οι αδιοριστοι εμειναν ορφανοι . πρεπει να στηριχθουν μονο στις δικες τους προσπαθειες και οχι στους βολεμενους

5
του Τάκη Σπηλιόπουλου

Τριάντα και πλέον χιλιάδες άνθρωποι, διάβασαν επί μήνες, κόπιασαν και μπήκαν σε έξοδα προκειμένου να διεκδικήσουν μια θέση στο υπουργείο οικονομικών.
Οι καλύτεροι απ' αυτούς, επτακόσια άτομα που είδαν τα ονόματά τους στις λίστες των επιτυχόντων, πέρασαν από ιατρικές εξετάσεις, κατέθεσαν τα δικαιολογητικά που τους ζητήθηκαν και περίμεναν από μέρα σε μέρα την ειδοποίηση, προκειμένου να αναλάβουν εργασία. Παραιτήθηκαν από τις δουλειές τους, μετακόμισαν στον τόπο της νέας δουλειάς και περίμεναν και περίμεναν και περίμεναν... Και δεν τους φώναξαν ποτέ! Κάποιες υποσχέσεις που πήραν από το Υπουργείο Εσωτερικών αποδείχθηκαν ψεύτικες...

Το κείμενο που ακολουθεί, είναι η επιστολή μιας κοπέλας από τους διοριστέους και απευθύνεται στην διευθύντρια του γραφείου του Υπουργού Εσωτερικών.

"Αξιότιμη κα Χατζή,
Το όνομά μου είναι Δ.Κ. και είμαι διοριστέα του γραπτού διαγωνισμού 1Γ/2008 του ΑΣΕΠ για 877 θέσεις του Υπουργείου Οικονομικών.

Θα ήθελα να σας ανακοινώσω ότι παραιτούμαι κάθε δικαιώματος μου για διορισμό, όπως αυτό συνταγματικά κατοχυρώθηκε με την ανακοίνωση του ονόματός μου στον πίνακα οριστικών αποτελεσμάτων του διαγωνισμού, καθώς έχω αμετάκλητα αποφασίσει να φύγω στο εξωτερικό.

Σας εμπιστεύομαι τη θέση που με τόσα χρόνια σπουδών, προσωπικών και οικογενειακών θυσιών και ατέλειωτου διαβάσματος κατέκτησα για την εξυπηρέτηση των κομματικών-πελατειακών αναγκών σας που αναπόφευκτα μετά τόσα χρόνια στην αντιπολίτευση έχετε.

Συγχωρήστε με γιατί σίγουρα μία θέση δεν επαρκεί για τις πολλές ανάγκες που ίσως έχετε, αλλά είναι η μόνη προσφορά που και εγώ από τη θέση μου μπορώ να κάνω για τη διάσωση της Οικονομίας και της Πατρίδας, όπως εσείς την αντιλαμβάνεστε. Μην απελπίζεστε γιατί μπορεί στην πορεία να με ακολουθήσουν σ' αυτή την ευγενική προσφορά και άλλοι συνάδελφοί μου.

Εγώ δυστυχώς δεν άντεξα το βάρος και την παράνοια της αδικίας και απόφασισα να προσφέρω την επιστημονική και προσωπική μου κατάρτιση κάπου όπου δεν θα τιμωρούμαι γιατί τόλμησα να συμμετέχω σε έναν αξιοκρατικό διαγωνισμό και τελικά να επιτύχω................................................."

Ίσως να θεωρήσετε την συγκεκριμένη επιστολή ακραία έως γραφική. Θα σας έλεγα όμως, ότι δεν απέχει πολύ από την ψυχολογική κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει μετά και την τελευταία άρνηση του Υπουργού να εφαρμόσει, έστω, τον αντισυνταγματικό νόμο του παγώματος των προσλήψεων που όριζε την έναρξη της σταδιακής απορρόφησης των διοριστέων από 01/07.

Για αυτό το λόγο σας παρακαλώ να με συγχωρέσετε για την ενόχληση μου αυτή. Θα είναι η τελευταία, καθώς και εγώ προσωπικά, έχω κουραστεί να ζητάω και να μάχομαι για το αδύνατο: να προσφέρω στην Πατρίδα μου αυτό για το οποίο τόσα χρόνια μόχθησα αποκτώντας 2 πτυχία και 1 μεταπτυχιακό με όρεξη και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. Φαίνεται επένδυσα και εγώ και η οικογένειά μου σε λάθος δεδομένα και ελπίδες.

Συνεχίστε την έντιμη και καλή δουλειά σας. Ευχαριστώ για το χρόνο σας και σας παρακαλώ μην χρησιμοποιήσετε το όνομα μου ή τα δεδομένα της επικοινωνίας μου.
Με εκτίμηση,
Δ.Κ


6
ειναι δυατον να ισχυουν αυτα που γραφει η εφημεριδα;
απιστευτο μου φαινεται ,
εδω τελειωνεις πανεπιστημιο και για να κριθει καταλληλος να διδαξεις στο γυμνασιο πρεπει να δωσεις ασεπ κλπ ενω μπορουν να υπαρξουν ανθρωποι χωρις βασικο τιτλο να ειναι καθηγητες στο πανεπιστημιο και να κατεχουν και θεση στο υπουργειο παιδειας;

αλλη μια προσπαθεια λασπης θα πεσει στο κενο οταν η δικαιοσυνη ριξει απλετο φως στην υποθεση


ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ «Π»
Για το πώς έγινε καθηγήτρια πανεπιστημίου, ενώ στερείται βασικού τίτλου σπουδών, όπως βεβαίωσε το ΔΙΚΑΤΣΑ.Επιστολή του προέδρου του Αρείου Πάγου στην υπουργό Παιδείας και τι απάντησε

Με την κυρία Θάλεια Δραγώνα, την ειδική γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, ασχολείται η Δικαιοσύνη, έπειτα από ΑΜΕΣΗ παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου κ. Γεώργιου Καλαμίδα, μετά τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα του «ΠΑΡΟΝ» για το ότι η κυρία Δραγώνα εξελέγη καθηγήτρια ενώ στερείτο βασικού τίτλου σπουδών, όπως έχει βεβαιώσει το ΔΙΚΑΤΣΑ.

Όπως μας ενημέρωσε με επιστολή του ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου, στις 16 Φεβρουαρίου είχε στείλει, με αφορμή το δημοσίευμα του «Συναξαριστή» στο φύλλο του «Π» της 14ης Φεβρουαρίου, επιστολή στην υπουργό Παιδείας, από την οποία ζητούσε «να μας γνωρίσετε αν συννόμως ή όχι αναγνωρίστηκε το διδακτορικό δίπλωμα της κ. Θάλειας Δραγώνα κι αν συννόμως ή όχι αυτή εξελέγη ως καθηγήτρια πανεπιστημίου».

Την απάντηση της υπουργού Παιδείας ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου κ. Καλαμίδας διαβίβασε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Τέντε, ο οποίος ήδη την έστειλε στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Εισαγγελέα κυρία Ράικου, με την παραγγελία να διερευνηθεί η νομιμότητα της εκλογής της κυρίας Δραγώνα ως καθηγήτριας πανεπιστημίου και η πραγματική διάσταση της υπόθεσης.

Φεύγει η Δραγώνα;
Σύμφωνα με εγκυρότατες πληροφορίες, έπειτα από συζητήσεις με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας (για τις οποίες πιθανότατα έχει ενημερωθεί και το Μαξίμου), η κυρία Δραγώνα, μετά και την παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου (που ήρθε να προστεθεί στο βαρύτατο γι' αυτήν κλίμα που έχει δημιουργηθεί όχι μόνο στη Θράκη, αλλά και στην κοινή γνώμη όλης της χώρας), που πλέον κάνει δύσκολη την παραπέρα παραμονή, πρόκειται να αποχωρήσει οικειοθελώς...

Υπάρχουν δικαστές στην Αθήνα...
Η παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου προκλήθηκε από το άρθρο του «Συναξαριστή», στο φύλλο της 14ης Φεβρουαρίου, με τίτλο «Ζητείται Νομιμότητα και Επιστημοσύνη», στο οποίο σημειωνόταν:

«Υπάρχουν Δικαστές στο Βερολίνο»… Δυόμισι αιώνες μετά, όταν μεσούσης της πεφωτισμένης Δεσποτείας του Φρειδερίκου Β’ του Μέγα (1712- 1786) της Πρωσίας, ο πρώσος χωρικός με την παροιμιώδη αυτή φράση του εξέφραζε τη βεβαιότητά του για τη Νομιμότητα στο κράτος του και παρέπεμπε στους «Φύλακες του Νόμου», παραμένει απορίας άξιο αν ο σημερινός Απλός Έλληνας Πολίτης έχει αυτήν τη βεβαιότητα και αυτήν τη δυνατότητα…

«Υπάρχουν άραγε Δικαστές στην Αθήνα;» Υπάρχουν «Φύλακες του Νόμου»; Υπάρχει Νομιμότητα στο λυκαυγές του 21ου αιώνα μ.Χ.;

Στην απορία του Απλού Έλληνα Πολίτη καλούνται ν' απαντήσουν οι φύσει και θέσει «Φύλακες της Νομιμότητας», ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου…

Η κορυφή της Ελληνικής Δικαιοσύνης ασφαλώς και είναι αδιανόητο να επικαλεσθεί άγνοια για την παραβίαση της Νομιμότητας στην περίπτωση της κ. Θάλειας Δραγώνα, ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας και καθηγήτριας ΑΕΙ.

Δημόσια έγγραφα τα οποία ήλθαν στο φως της δημοσιότητας (βεβαίωση ΔΙΚΑΤΣΑ) πιστοποιούν ότι «Η ενδιαφερόμενη (σ.σ.: η κ. Θάλεια Δραγώνα) στερείται βασικού τίτλου σπουδών».

Η απορία του Απλού Έλληνα Πολίτη εστιάζεται εν προκειμένω όχι βεβαίως στις επιστημονικές απόψεις της κ. Δραγώνα -η ελευθερία της επιστημονικής σκέψης και των επιστημονικών απόψεων αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της Δημοκρατίας- αλλά κυρίως στο ποιοι νόμοι και από ποίους παραβιάσθηκαν στη διαδικασία εκλογής της κ. Δραγώνα στο αξίωμα της καθηγήτριας Πανεπιστημίου, ενώ εστερείτο, κατά την ομολογία του ΔΙΚΑΤΣΑ, «βασικού τίτλου σπουδών»!»

«Και αυτά μεν ως προς τη Νομιμότητα, αλλά η Ανώτατη Παιδεία στη χώρα μας, κατά κοινή παραδοχή επαϊόντων και μη, παρουσιάζει και πρόβλημα, σε οξύτατο βαθμό, Ποιότητας…

Ο Απλός Έλληνας Πολίτης διερωτάται, ομού μετά της κ. Άννας Διαμαντοπούλου, αν τα εκάστοτε τιτιβίσματα περί μεταρρυθμίσεων (;) και αξιοκρατίας (;) έχουν εφαρμογή στα ΑΕΙ και το διδακτικό προσωπικό τους.

Ο Απλός Έλληνας Πολίτης είναι αναντίρρητο ότι σέβεται τους πανεπιστημιακούς δασκάλους. Διευκρινίζει όμως urbi et orbi ότι ο βαθμός του σεβασμού του απορρέει και μόνο από τον βαθμό Επιστημοσύνης του διδακτικού προσωπικού των ΑΕΙ.

Απαιτεί να πληροφορηθεί από την υπουργό Παιδείας αν και σε ποιον βαθμό λειτουργεί η αξιολόγηση των πανεπιστημιακών δασκάλων… Αν και σε ποιον βαθμό εφαρμόζεται η σχετική νομοθεσία… Αν και σε ποιον βαθμό η επιστημονική αρτιότητα των πανεπιστημιακών αντικαθίσταται από τη συμμετοχή των τελευταίων σε “λέσχες” δημοσιογραφικών συγκροτημάτων και ρηχής επιφυλλιδογραφίας!

Ο Απλός Έλληνας Πολίτης την εποχή του διαδικτύου έχει την ευχέρεια, πολλώ μάλλον η υπουργός Παιδείας, να παρακολουθεί την Επιστημοσύνη των συγκεκριμένων δασκάλων…»

«Η κ. Άννα Διαμαντοπούλου, με θητεία στην Εσπερία, ακόμη και αν επικαλεσθεί “δυσκολίες” στην ικανοποίηση της ευλόγου αυτής απορίας του Απλού Έλληνα Πολίτη, δεν είναι δυνατόν να διασκελίσει το αίτημα αυτό ως προς τους πολυπληθείς επιστημονικούς συμβούλους της…

Ο γόος του Απλού Έλληνα Πολίτη για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στα ΑΕΙ της Χώρας συμπυκνούται σε δύο και μόνο λέξεις: Νομιμότητα και Επιστημοσύνη».

Εξάλλου στις 6 Ιουνίου ο «Συναξαριστής» επανήλθε στο θέμα, σημειώνοντας ότι αυτές τις ώρες της βαθιάς οικονομικής κρίσης, που «η χώρα οδεύει προς την καταστροφή, η επιστημονική κοινότητα εμφανίζεται (;) να τελεί σε “χειμερία νάρκη” για τα τεκταινόμενα»:

«Η πνευματική ηγεσία σε περιόδους εθνικών κρίσεων, παντού και πάντοτε, έδιδε το “παρών” και διασάλπιζε το “δέον γενέσθαι”… Προς τι η σημερινή αιδήμων σιωπή;
Αλλά και οι θεματοφύλακες της νομιμότητας, η ηγεσία του Αρείου Πάγου, όταν κατά σκανδαλώδη εξοργιστικό τρόπο παραβιάζεται η νομιμότητα (περιπτώσεις της “καθηγήτριας” πανεπιστημίου κ. Θάλειας Δραγώνα, ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας, για την οποία το ίδιο το ΔΙΚΑΤΣΑ πιστοποιεί ότι στερείται “βασικού τίτλου σπουδών”, αλλά και πλειάδας άλλων “καθηγητών” ΑΕΙ, που στερούνται διδακτορικού τίτλου σπουδών, στοιχείου sine qua non, αλλά αναδείχθηκαν παρανόμως στο αξίωμα του καθηγητή ΑΕΙ), τι πράττουν;

“Υπάρχουν Δικαστές στο Βερολίνο”; Ιδού η απορία…»
ΠΑΡΟΝ

7
απ'οτι ακουγεται πλησιαζει η ωρα να γινουν οι δηλωσεις αναπληρωτων (ωρομισθιων) για τη νεα σχολικη περιοδο 2010-2011.
Ομως με αυτα που εχουν εξαγγελθει οι δηλωσεις αυτες θα επρεπε να συνδεονται και με τις προσληψεις για ΠΔΣ αφου πλεον (απ'οτι εχω καταλαβει) οι ωρομισθιοι καταργουνται ,οπως θα δειτε και απο τα παρακατω ερωτηματα:

1) θα γινει ΠΔΣ την νεα σχολικη χρονια ;
2) οι προσληψεις με τι κριτηρια θα γινουν ; (τα ισχυοντα της φετινης ; τα παλια ; νεα;)
3)οι προσλαμβανομενοι μεχρι ποσες ωρες θα μπορουν να παρουν ;
4) θα ειναι και αυτοι αναπληρωτες -αναπληρωτες μειωμενου ωραριου αναλογα τα τμημτα που συμπλρωνονται ;
5) και πως θα γινει η κατανομη ;
ας πουμε φετος συμπληρωνες 10 ωρες σε 2-3 διαφορετικα σχολεια
6) μα αν η προυπηρεσια ειναι ιδια (για τους αναπληρωτες -αναπληρωτες μειωμενου ωραριου - προσλαμβανομενων στην ΠΔΣ) καποιος που προσλαμβανεται αναπληρωτης - αναπλ. μειωμενου ωραριου μακρια και ασυμφορα του τοπου διαμονης του θα εχει την δυνατοτητα να παραιτηθει και να προσληφθει στην ΠΔΣ κοντα στον τοπο διαμονης του ;
7) αφου ολοι θα ειναι αναπληρωτες μειωμενου ωραριου γιατι γινονται ξεχωριστες δηλωσεις ;


και κατι τελευταιο με τις φετινες προσληψεις αναπληρωτων :
--ας πουμε ο Α στη θεση 50 (τυχαιο νουμερο) κατοικος αθηνων προσλαμβανεται στην α Χιου αναπληρωτης μειωμενου ωραριου ενω ο Β θεση 51 στην α λεσβου πληρους ωραριου.
δεν θα ειναι παραδοξο ;
θελω να πω στις δηλωσεις αναλογα με την περιοχη άλλος προτιμαει με κρητηρια μισθολογικα και άλλος με κρητηρια αποστασης δεν θα επρεπε να δινεται η δυνατοτητα επιλογης σετις δηλωσεις ;
αν ειναι να ξενιτευτεις θες πολλες ωρες ενω αν ειναι να μεινεις στο μερος σου βολευεσαι και με λιγοτερες

δεν ειναι χαοτικο ;

8
Τα σχολεία που θα λειτουργήσουν σύμφωνα με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας


Σήμερα υπάρχει η κοινωνική και εκπαιδευτική ανάγκη για την ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού του Ολοήμερου Σχολείου με Ενιαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου...




Μάθησης και Θρησκευμάτων στοχεύει με άμεσες αλλαγές να παρέμβει διορθωτικά στο σημερινό σχολείο και σταδιακά να το μετατρέψει στο Νέο Σχολείο, που είναι ο απώτερος στόχος των πραγματοποιούμενων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.
Το Νέο Σχολείο με Ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, επιδιώκει να θέσει στο κέντρο του το μαθητή, ο οποίος θα ολοκληρώνει τη μαθησιακή διαδικασία και τη σχολική προετοιμασία στο πλαίσιο του σχολείου.
Το σχολείο σας είναι ένα από τα 800 σχολεία τα οποία θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά στην εφαρμογή του ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος.
Το υποχρεωτικό πρόγραμμα για όλους τους μαθητές θα είναι από τις 08:00 έως τις 14:00 όπου θα αποχωρούν όσοι δεν επιθυμούν να παραμείνουν στο Ολοήμερο, το οποίο θα είναι επίσης προαιρετικό.

Η αποχώρηση από το πρόγραμμα του Ολοήμερου μπορεί να γίνεται είτε στις 15:30, είτε στη λήξη του στις 16:15.

Το ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει νέα γνωστικά αντικείμενα όπως:
Νέες Τεχνολογίες, για όλες τις τάξεις,
Θεατρική Αγωγή, για όλες τις τάξεις,
Χοροί για τις τάξεις Α΄ , Β΄, Γ΄ και Δ΄.
Επίσης επεκτείνεται και εμπλουτίζεται το πρόγραμμα με διδακτικά αντικείμενα, όπως:
Αύξηση των ωρών του Γλωσσικού Μαθήματος και των Μαθηματικών κατά 1 ώρα για τις τάξεις Α΄ και Β΄, (μία (1) ώρα διατίθεται για φιλαναγνωσία).
Αγγλικά και για τις τάξεις Α΄ και Β΄ και αύξηση μίας (1) ώρας για τις υπόλοιπες τάξεις).
Αύξηση των ωρών Γυμναστικής για τις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄,
Αύξηση των ωρών του μαθήματος της Μουσικής κατά 1 ώρα για τις τάξεις Α΄ και Β΄.

Παράλληλα μειώνεται η ύλη στα Μαθηματικά και στα Φυσικά της Ε΄ και της ΣΤ΄ Tάξης, ενώ δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη διαθεματικών δραστηριοτήτων, σε όλες τις τάξεις, όπως:
Αγωγή Υγείας
Διατροφικές Συνήθειες
Κυκλοφοριακή Αγωγή
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Τοπική Ιστορία-Τοπογεωγραφία.


Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (σύνολο σχολείων: 60)
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΤΣΙΟΥ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΑΤΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΚΙΖΑΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΑ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΑΝΙΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΑΝΙΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ
4o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ
4o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΑΤΩΝ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ
14o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
6o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
21o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
22o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
13o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
26o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
15o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
17o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
18o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
20o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
9o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
4o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
7o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
8o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΞΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΛΩΝΑΣ
10o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

anatolikiattikinews.blogspot.com

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_3308.html

9
ποτε ηταν ;
τον προηγουμενο μηνα ;
τοτε που ξεσηκωθηκε ο κοσμος σε ενα κρατος (κρατος; ) που λεγονταν κιργισταν
εδειχναν κοσμο να εχει βγει στο δρομο να εισβαλει σε δημοσια κτηρια ενω ταραχες και επεισοδια γινονταν παντου .
να σας πω την αληθεια δε μου εκανε και τοση εντυπωση γιατι λεω αμορφωτα μογγολοειδη σε κρατη μαριονετες με περιερεγες θρησκειες , ηθη και εθιμα που ποτε δεν θα καταλαβω αφου ειχα την τυχη να μεγαλωσω σε ενα ευρωπαϊκο κρατος με βαθια κουλτουρα και πολιτισμο χιλιαδων ετων που σε αυτον στηριχθηκε ο δυτικοευρωπαϊκος πολιτισμος και μια λεξη γνωστη και στο πιο απομακρο μερος .ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ακουγα λοιπον τους δημοσιογραφους να λενε οτι αιτια ολης αυτης της αναταραχης ηταν η διαφθορα και νεποτισμος του προεδρου .
δεν εδωσα σημασια ,
ενταξει διαφθορα το καταλαβαινα αλλα εκεινο το νεποτισμο δεν ειχα ιδεα .
αλλα ολα τα καναλια και οι δημοσιογραφοι μιλουσαν για νεποτισμο

γαμωτο λεω τι ειναι αυτο ; να ειναι κανα παθος που δε το επιτρεπουν εκει περα οι αμορφωτοι ιθαγεννεις ;
και γιατι οι δημοσιογραφοι δε μας το εξηγουν με απλες λεξεις ή περιφραστικα αν ειναι κατι τοσο αισχρο που καμια ελληικη λεξη δεν μπορει να αποδωσει το περιεχομενο του ; τσαμπα μας λενε οτι η ελληνικη γλωσσα εχει τις πιο πολλες λεξεις;

μετα googlαρισα και εγω και βρηκα τι σημαινει και κανει τοσο τρομερη την ερμηνεια της και τι συνειρμους θα προκαλουσε αν ακουγωνταν στα ελληνικα

θα ειχαμε τοσα παραδειγματα απο τη "πολιτισμενη" δυτικοευρωπαϊκη κοινωνια μας  να λεμε που δεν θα ασχολουμασταν με το κιργισταν (που ειναι αυτο;)

ας το λεμε λοιπον νεποτισμο και οποιος καταλαβε καταλαβε


10
να συμμετασχει καποιος στην απεργιες  ;

ενταξει ειναι κατανοητο οτι ειναι δυσκολες εποχες και δεν υπαρχουν περιθωρια για καθε επιπλεον απωλεια εισοδηματος .
πολλοι θα ηθελαν να αντιδρασουν , να δηλωσουν την αντιρρηση τους αλλά αυτο θα είχε καποιο "κοστος".
θα πει καποιος οι αγωνες θελουν θυσιες
ναι αλλά καποιος αλλος θα πει :  οι αγωνες πρεπει να φερνουν αποτελεσματα

ξεκινωντας μια απεργια ξεκινας απο μειονεκτικη θεση ο λογος ;
οι απεργιες ξεκινησαν απο εργατες στις βιομηχανιες , ηταν μοχλος πιεσης στον ιδιοκτητη γιατι ναι μεν οι εργαζομενοι εχαναν χρηματα (σημαντικα εκεινη την εποχη για την επιβιωση τους ) αλλά ο ιδιοκτητης εχανε περισσοτερα απο την απωλεια κερδος του παραγομενου προϊοντος αλλά και απο την αφερεγγυοτητα στους πελατες που προμηθευε .
μια τετοια απεργια "ακουγονταν"

ποιος θα ασχοληθει με μια απεργία δημοσιων υπαλληλων (που δεν ειναι τελωνειακοι , εφοριακοι κλπ) και κυριως με απεργια εκπαιδευτικων;
χεστηκε η φοραδα στ' αλώνι .
ισα -ισα οι τεχνοκρατες θα χαιρονταν αν κρατουσε και καποιες μερες με υψηλη συμμετοχη αφου ετσι θα εξοικονομουνταν χρηματα και θα βοηθουσαν τα ελλειματα . σιγα τα αποτελεματα απο τη μειωση της "παραγωγης" των εκπαιδευτικων !!   (ξερουμε τη γνωμη τους)
η απεργια ενος  εκπαιδευτικου τις περισσοτερες φορες μοιαζει με αυτοτιμωρια του, χανει μισθο και ο χρονος κυλα εις βαρος του

ΜΑ καποιες απεργιες εχουν φερει αποτελεσματα ...

και βεβαια ισχυει αλλιως θα αποξιωνονταν τελειως ο συνδικαλισμος και θα επιστρεφαμε σε εποχες βαρβαροτητας . ο συνδικαλισμος ελεγχει τις αντιδρασεις των απογοητευμενων μεσα στα συγκεκριμενα πλαισια του "political correct" .  ο ρολος του ειναι σημαντικος για να τον απαξιωσει η ηγεσια , οποτε πολλες φορες φροντιζει να τον "ανεβασει "  . ειναι το στημενο παιγχνιδι που παιζεται ως εξης :
θελω να περασω 3 "πραγματακια" ζηταω 4 ή 5 και λεω στους συνδικαλιστες να απεργησουν για τα 1-2 επιπλεον  .
καταληγουμε σε συζητησεις και τελικα περναω τα 3 που ηθελα και "υποχωρησα" στα 1ή 2 επιπλεον

απο το τραπεζι φευγουν ολοι ευχαριστημενοι και το κυριωτερο ολοι εχουν πειστει να συμμετεχουν σε διαλογους στους οποιους αντιπροσωπευονται απο τους συνδικαλιστες αφου μονο "ετσι" μπορεις να "πετυχεις" κατι

εχουν περασει πλεον οι εποχες που ο συνδικαλισμος απαιτουσε .
τα τελευαταια χρονια (και στο μελλον πιο πολυ) μετα απο καθε συζητηση βγαινεις "χαμενος"
τωρα προσπαθει να διαχειριστει τους "πικραμενους" και οσοι συνδικαλιστες διαχειριζονται καλυτερα τα "πληθη" τοσο ανεβαινουν επιπεδο στην "πυραμιδα"

και οποιος δεν πειθεται με ολα αυτα υπαρχουν και ποιο δραστικα
οπως στη συγκεντρωση της προηγουμενης πεμπτης ,
"κανενας" δεν θα ηθελε να βλεπει συγκεντρωμενο πληθος εξω απο τη βουλη
εβαλαν τους συνδικαλιστες να μαζεψουν τον κοσμο σε πορεια εκτονωσης αφησαν πισω μονο οσους δεν τους "ακολουθουν" και καποιους πρβοκατορες οι οποιοι εδωσαν αφορμες για δυναμικες επεμβαασεις της αστυνομιας

 ο συνδικαλισμος απετυχε και η ιδια η φυσικη επιλογη τον αποβαλει απο το σωμα της κοινωνιας  ομως η βαρβαροτητα μονη της προς το παρων  φαινεται να διεκδικει τη θεση του

και το ερωτημα παραμενει  αναπαντητο ;

http://www.youtube.com/watch?v=OOrjbxmXQnI



11
Αναπληρωτές / φυσκος -χημικος σημειωσατε ...
« στις: Οκτώβριος 20, 2009, 01:39:34 μμ »
ηθελα να ρωτησω

στις προσληψεις ωρομισθιων ή αναπληρωτων

υπαρχει αναλογια φυσικων -χημικων και λοιπων που θα προσληφουν

ή παει αναλογα με τα κενα που προκυπτουν ;


εχει καμια ιδεα κανενας;

12
τις τελευταιες ημερες εχει γινει τοση κουβεντα για ΠΔΣ ξεχωντας ωρομισθιες -αναπληρωσεις,

η προσοχη μας και οι φωνες μας επρεπε να κατευθυνονταν αλλου αν ειχαμε μακροπροθεσμους στοχους

ειμαστε φτηνοι στο αλευρι και ακριβοι στα πιτουρα

γι'αυτο παραθετω τα κυρια μερη της ομιλιας του που αφορουν την παιδεια :

«Η παιδεία είναι στον πυρήνα αυτού του αναπτυξιακού μοντέλου» τόνισε ο κ. Παπανδρέου.
Σε ό,τι αφορά το χώρο της παιδείας, ο πρωθυπουργός επανέλαβε την δέσμευσή του για την καταβολή 1 επιπλέον δισ. ευρώ από τον πρώτο προϋπολογισμό, «παρά την εξαιρετικά δυσμενή οικονομική κατάσταση».
Έθεσε δε ως στόχους «τη διετή προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλους, την καθολική λειτουργία ολοήμερων σχολείων σε κάθε περιοχή της χώρας, νέο τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ χωρίς την σημερινή πίεση και κόστος για τους μαθητές και τις οικογένειές τους, σύγχρονο σύστημα ειδικής αγωγής για τα παιδιά με αναπηρία, την εισαγωγή της αξιολόγησης σε κάθε τομέα, την αυτονομία των σχολικών μονάδων στον καθορισμό των αναγκών επιμόρφωσης και μια ανώτατη εκπαίδευση, που θα μπορεί «να προσελκύει ξένους φοιτητές αντί να διώχνει την ελληνική νεολαία στο εξωτερικό».


13
Υπηρεσιακές μεταβολές / ποιος ειναι πολυτεκνος ???
« στις: Αύγουστος 12, 2009, 01:30:56 μμ »
αμα δεν εχω πως να περασω την ωρα διαβαζω καμια τροπολογια ,
κανα νομο καμια εγκυκλιο ,
οτι ναναι δηλαδη

διαβαζοντας την εγκυκλιο  για τον διορισμο πολυτεκνων του πουργειου βρηκα στο νουμερο 4 το εξης :

4. Σε περίπτωση θανάτου και των δύο γονέων, τα απορφανισθέντα τέκνα αποτελούν ιδίαν οικογένεια και, αν είναι τουλάχιστον δύο, απολαμβάνουν όλα τα ευεργετήματα των πολυτέκνων και των τέκνων των πολυτέκνων, υπό τους περιορισμούς της πρώτης παραγράφου του παρόντος άρθρου.»

βεβαια δεν ειναι το μονο που δεν καταλαβαινω αλλα λεμε τωρα
μπορει καποιος να μου το εξηγησει με ενα παρδειγμα γιατι δεν το καταλαβαινω...

14
ο πινακας αναπληρωτων εχει βγει ,
εχουν καταχωρηθει τα αποτελεσματα του ΑΣΕΠ
προουπηρεσιες ολων και των ΟΑΕΔιτων ,
εχουν γινει και οι ενστασεις

ολα λογικα

ο πινακας ωρομισθιων ανα περιφερεια γιατι δεν βγαινει ?

τι επιπλεον επεξεργασια χρειαζεται και καθυστερει ?

εχει κανενας καμια ιδεα ή εχει βγει και δεν τον πηρα ειδηση ?

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161714
  • Σύνολο θεμάτων: 19233
  • Σε σύνδεση σήμερα: 576
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 543
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.