Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - mat

Σελίδες: 12
1
Θα θελα αν υπάρχουν συνάδελφοι στο forum να συζητούσαμε μερικά θέματα για τον καινούριο διαγωνισμό.
Όπως πως σας φάνηκε η ύλη?
Προσωπικά εκτιμώ ότι η ύλη του διαγωνισμού εναρμονίζεται πλήρως με την ύλη του καινούριου βιβλίου στα σχολεία. Αλλά στην πραγματικότητα δεν διαφοροποιείται και τραγικά από την ύλη του περασμένου διαγωνισμού.
Ένα άλλο θέμα που σκέφτομαι είναι ποιός μπορεί να είναι ο αριθμός των θέσεων που θα δοθούν για τους ΠΕ10 φέτος.
Δεν ξέρω κατά πόσο σχετίζεται το γεγονός πως φέτος οι θέσεις για τους ΠΕ10 στην προκήρυξη της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μειωμένες (27 έναντι των 34 πέρσι), θέλω όμως να ελπίζω ότι δεν θα μειώσουν τις θέσεις και στο διαγωνισμό. Τουλάχιστον να αφήσουν τον ίδιο αριθμό. :-[

2
Σιγά μην σπρώχνεστε  ;D
Προσλαμβάνονται 1 άτομο στην Δευτεροβάθμια και 39 στην Πρωτοβάθμια. Σκεφτείτε πως οι πιστώσεις για 1000 θέσεις έφτασαν μόνο για 40 αναπληρωτές.
Όπως και να έχει καλή αρχή σε όσους πήραν :)
Οι λεπτομέρειες στη σελίδα του ΥΠΕΠΘ.

3
Το παρακάτω κείμενο - δημοσίευση της μια εκ των δυο συναδέλφων που απολύονται δεν αφορά μόνο την ίδια ή τους συναδέλφους του κλάδου ΠΕ10. Θεωρώντας πως όλοι σε αυτό το forum αγωνιζόμασταν και αγωνιζόμαστε για τον διορισμό μας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα νομίζω πως μας Αφορά Όλους. Γιατί όλοι μα όλοι μπορεί (παρότι σε κανέναν δεν το εύχομαι) να βρεθούμε αντιμέτωποι με την "παράνοια" του κρατικού μηχανισμού.
Σας παραθέτω το κείμενο που δημοσιεύτηκε στο alfavita

Απαράδεκτη επιχείρηση απόλυσης εκπαιδευτικού

ΔΗΛΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

 

Ονομάζομαι Σπουρδαλάκη Πηνελόπη του Δημητρίου και διορίστηκα ως μόνιμη εκπαιδευτικός του κλάδου Κοινωνιολογίας ΠΕ 10 στο Γενικό Λύκειο Χάρακα Ηρακλείου Κρήτης. Με αυτό το άρθρο θέλω να καταγγείλω τη -για δεύτερη φορά- προσπάθεια απόλυσης μου ως πράξη παράνομη, αντιδεοντολογική και υπονομευτική των στοιχειωδών εργασιακών κατακτήσεων. Ειδικότερα, καταγγέλλω ότι απειλούμαι- για δεύτερη φορά- από την αρμόδια Διοικητική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας- με απόλυση, ενώ:
α) Διορίστηκα νόμιμα ως μόνιμη εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 10, αφού πέτυχα στον πρόσφατο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και μετά από συνυπολογισμό των μορίων της Παιδαγωγικής μου Επάρκειας (είμαι κάτοχος του πτυχίου της ΑΣΠΑΙΤΕ).
β) Εκδόθηκε ΦΕΚ διορισμού (599/16-08 2007), βάσει του οποίου έγινε η τοποθέτησή μου στο σχολείο που υπηρετώ.
γ) Δημοσιεύτηκε το όνομά μου στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
δ) Μισθοδοτούμαι ως μόνιμα διορισμένη δημόσιος υπάλληλος από την αρχή της σχολικής χρονιάς.
ε) Καλύπτω, με τη θέση μου, πάγιες και σταθερές ανάγκες της Εκπαίδευσης, όπως επιβεβαιώνεται από την πράξη τοποθέτησής μου από το οικείο ΠΥΣΔΕ.
Μετά το νόμιμο διορισμό μου, πρώτη φορά έγινε προσπάθεια Ανάκλησης της Πράξης διορισμού μου στις 8 Νοεμβρίου , επειδή άλλοι επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ- των οποίων το πιστοποιητικό σπουδών για την Παιδαγωγική Επάρκεια αρχικά είχε αμφισβητηθεί- δικαιώθηκαν εκ των υστέρων στη διαδικασία της ένστασης που είχαν υποβάλει.
Συγκεκριμένα, σήμερα (18-1-08), ενώ δίδασκα στο σχολείο, όπου εργάζομαι (Γενικό Λύκειο Χάρακα), ενημερώθηκα προφορικά από υπάλληλο του Υπουργείου Παιδείας ότι σύντομα δεν θα είμαι εργαζόμενη γιατί εντός ολίγων ημερών θα δημοσιευθεί η ήδη υπογεγραμμένη πράξη ανάκλησης του διορισμού μου!
Εκτός αυτού ενημερώθηκα ότι δεν θα αναγνωριστεί η ως τώρα προϋπηρεσία μου (πέντε μήνες στην Εκπαίδευση) και μάλιστα είμαι τυχερή που δεν θα ζητηθεί η επιστροφή των μισθών μου από την ως τώρα νόμιμη εργασία μου...

Το ερώτημα μου προς το ελληνικό κράτος είναι το εξής: Για πόσο καιρό ακόμα θα με αξιολογεί το ίδιο ως «επιτυχούσα» και στη συνέχεια θα μου στερεί κάθε δικαίωμα στην εργασία;
Ως απόφοιτη Κρατικού Ελληνικού Πανεπιστημίου (Σχολή Κοινωνιολογίας Παντείου), κάτοχος Master αναγνωρισμένο από την ελληνική Υπηρεσία ΔΙΚΑΤΣΑ, κάτοχος πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης από την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα (ΑΣΠΑΙΤΕ) και το σημαντικότερο διοριστέα μέσω του πανελλαδικού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, ως πότε πρέπει να αποδεικνύω ότι δικαιωματικά κατέκτησα μια θέση στη Μέση Εκπαίδευση; Πετυχαίνοντας ένα στόχο ύστερα από μια πορεία χρόνων, διεκδικώντας αξιοκρατικά και με κόπο κάθε είδους εξέταση και εμπόδιο που το κράτος μου είχε θέσει ως τώρα…
Ούτε στο χειρότερο μου εφιάλτη δεν είχα φανταστεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που θα έπρεπε να αντιμετωπίσω την ανάκληση διορισμού μου και μάλιστα στη μέση της χρονιάς λόγω «λάθους» (;;) του ΑΣΕΠ.
Πέρα από την προσωπική μου αναστάτωση, προφανώς δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον των αρμόδιων οργάνων για τη βλάβη που προκαλούν γενικότερα στο κοινωνικό σύνολο:
α) Κατ’ αρχήν στο σχολείο όπου στη μέση της χρονιάς θα αλλάξει καθηγητή (γεγονός που δυστυχώς συμβαίνει ήδη πολύ συχνά λόγω του καθεστώτος των ωρομισθίων, των αναπληρωτών κτλ.). Και μάλιστα έναν καθηγητή ο οποίος διδάσκει σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, καθώς και μαθήματα Πανελλαδικών.
β) κινδυνεύει να σταματήσει η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη γιατί εγώ υπήρξα υπεύθυνη σχεδιασμού της.
Άραγε το εκπαιδευτικό μας σύστημα πόσες άλλες δυσλειτουργίες μπορεί ακόμα να αντέξει;; Πώς μπορούν οι μαθητές να πιστέψουν στο θεσμό της Εκπαίδευσης, να αγαπήσουν το σχολείο και να προσπαθήσουν να επιτύχουν στη ζωή τους μέσω μιας καλής σχολικής απόδοσης, όταν το κράτος λειτουργεί κατά αυτόν τον τρόπο; Όταν δηλαδή ακόμα και οι εκπαιδευτικοί δυσκολεύονται πλέον να το πιστέψουν…
Επίσης ολόκληρο το κοινωνικό σύνολο συνειδητοποιεί πλέον ότι η ανασφάλεια και ο φόβος της ανεργίας δεν ανήκουν μόνο στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και στο δημόσιο.
Και όλα αυτά θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί αν το κράτος έλυνε με διαφορετικό τρόπο το «λάθος» του ΑΣΕΠ. Αλλά τελικά «τα κονδύλια δεν είναι αρκετά», ούτε και οι νόμοι που εφαρμόζονται κατάλληλοι για να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Τέλος θα ήθελα να δηλώσω την ικανοποίηση μου για τη στήριξη του Σωματείου μου, που τόσο σε Α/θμιο επίπεδο (ΕΛΜΕ Ηρακλείου), όσο και στο Β/θμιο (ΟΛΜΕ), προασπίστηκε το αυτονόητο της κατοχύρωσης της πράξης του διορισμού μου, αναγνωρίζοντας συγχρόνως και το δικαίωμα όσων εκ των υστέρων δικαιώθηκαν να διοριστούν. Επίσης και το Σύλλογο των Καθηγητών του Λυκείου-Γυμνασίου Χάρακα για τη συμπαράσταση τους.

ΘΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ ΤΟ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.


 

4
Δείτε τώρα έβγαλαν αναπληρωτές.
Καλή Χρονιά και Καλή συνέχεια για όσους φεύγουν ;)
http://www.ypepth.gr/docs/proslh_eis_10hs_fashs_anaplhrwtwn_gia_dhmosieysh_03_01_2008_080103.xls
Οι υπόλοιποι μην απελπίζεστε διότι αυτές οι θέσεις είχαν βγεί από 28/12/2007 και δημοσιεύτηκαν σήμερα. Μάλλον θα έχουμε και συνέχεια ::)

5
Τι μπορεί να σημαίνει τώρα αυτή η ακόλουθη πληροφορία που έδωσε χθές το esos?
Σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου Παιδείας , το οποίο παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητα το esos.gr η πρόσληψη εκπαιδευτικών ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων, έστω και αν αυτοί απασχολούνται ήδη στον δημόσιο τομέα με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου, είναι επιτρεπτή, εφόσον συντρέχουν αθροιστικά οι ακόλουθες τρεις προϋποθέσεις :
 Α.H δεύτερη απασχόληση δεν είναι κατά πλήρες ωράριο εργασίας.

Β.Η καταβαλλόμενη γι αυτή ακαθάριστη αμοιβή δεν υπερβαίνει το βασικό μισθό του μισθολογικού κλιμακίου 14

Γ.Το σύνολο των καθαρών τακτικών απολαβών και από τις δυο απασχολήσεις ή τη θέση και τη μερική απασχόληση δεν υπερβαίνει το διπλάσιο του βασικού μισθού του μισθολογικού κλιμακίου 8.

(http://www.esos.gr/news/49/anaplirotew-1-1-2008.htm)

Θα μας κουφάνουν εντελώς?

6
Άντε καλή τοποθέτηση παιδιά. :D
Καλύτερο Χριστουγενιάτικο δώρο δεν νομίζω να υπάρχει.
Για τους υπόλοιπους καλά κουράγια :-[ Ίσως ο Αη βασίλης έρθει μετά τα Χριστούγεννα  ::)
http://www.ypepth.gr/docs/proslh_eis_9hs_fashs_anaplhrwtwn_gia_dhmosieysh_06_12_2007_071206.xls

7
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Σήμερα Νέο Η' Κύμα Αναπληρωτών ΠΕ60
« στις: Δεκέμβριος 05, 2007, 04:09:05 μμ »
 :D
Για δείτε εδώ:
        Η΄ Φάση Αναπληρωτών ΠΕ60 Σχολ. Έτους 2007-08  http://www.ypepth.gr/docs/h__fash_anaplhrwtwn_pe60_internet_071205.xls

8
Άντε σύντομη αναμονή και καλή τύχη στο νέο κύμα :)

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Μαθήματα Ζωής
« στις: Οκτώβριος 06, 2007, 10:34:06 μμ »
Διαβάζοντας το blog (http://lydia-tigria.blogspot.com/ ) Η Λυδία πολεμά με τον καρκίνο
Πόλεμος είναι. Από τη μια μεριά το παιδί, από την άλλη η ασθένεια. Δεν είναι η έκβαση το θέμα. Είναι το παιδί, η μάχη, η ασθένεια. Και μια αγκαλιά να τα χωράει όλα αυτά. σκέφτηκα πως:
Ενω εμείς δίνουμε καθημερινά μικρές μάχες για μόρια, διορισμό, αναπλήρωση, μετάθεση, απόσπαση κτλ υπάρχουν κάποιοι δίπλα μας που κάνουν πραγματικό πόλεμο ζωής και δίνουν άλλου τύπου μαθήματα από αυτά που παραδίδουμε εμείς.
Συγχωρέστε με αν σας δυσκολεύω αλλά, νομίζω πως εμείς που είμαστε ή θέλουμε να είμαστε εκπαιδευτικοί οφείλουμε να βγαίνουμε που και που απο τον μικρόκοσμό μας....



10
Στο alfavita ( http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20071006c.php) υπάρχει αυτή η ανακοίνωση που φαντάζομαι ότι ενδιαφέρει αρκετούς από εσάς. Το κείμενο είναι:

"Όσοι φιλόλογοι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2007 με σειρά μέχρι 900 ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην ομαδική προσφυγή για την καταστρατήγηση του ποσοστού 60-40% στους διορισμούς του ΥΠΕΠΘ να επικοινωνήσουν μαζί μας άμεσα.
 

Ομάδα επιτυχόντων φιλολόγων
krassnti53@in.gr "
 

11
"Ψάχνουν το νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ"
Μόλις διάβασα στο alfavita (http://www.alfavita.gr/typos/typos20070610e.php) το άρθρο της ΒΙΒΙΑΝ ΜΠΕΝΕΚΟΥ στο Έθνος με τον σχετικό τίτλο.
Θα ήταν ενδιαφέρον να συζητήσουμε τις δικές μας απόψεις για τα θετικά ή τις παγίδες που κρύβουν τα επικείμενα σχέδια του ΥΠΕΠΘ και της κυβέρνησης.
Κάνοντας η ίδια την αρχή θέλω να πω ότι διαβάζοντάς το μου ήρθε να φωνάξω: Χαίρε αθάνατη ελληνική κουτοπονηριά, που αλλάζει ο Μανωλιός μόλις αλλάξει φορεσιά. :o
Το λύκειο τάχα "αυτονομείται και αποδεσμεύεται από το εξεταστικό σύστημα."
Αλλά το σύστημα παραμένει κυρίως βαθιά επιλεκτικό. Μόνο που τώρα τα ΑΕΙ - ΤΕΙ σε πλήρη κολεγία ή εξάρτηση απο το κράτος θα αποφασίζουν πως, πόσοι και που θα σπουδάσουν. Τι θές, ποιά είναι η κλίση σου δεν παίζει ρόλο. Και φυσικά σιγά μην αφήσουμε τους πάντες να σπουδάσουν.
"Δημιουργείται «Τράπεζα θεμάτων» στην οποία θα καταχωρίζεται εκτός από την ύλη της Γ Λυκείου και ύλη που θα δίνουν τα πανεπιστήμια."
Χαρά που θα κάνουν οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων ;D
Και τέλος να για να μη γκρινιάζουμε πως το πτυχίο δεν συνδέεται με την αγορά εργασίας:
«κλειδώνουν» οι περιζήτητες
Θα μπορεί να εφαρμοστεί «numerus clausus», που σημαίνει ότι σε δημοφιλείς και κορεσμένες ειδικότητες θα μπορεί να μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων και να παραμείνει «κλειδωμένος» για ένα χρονικό διάστημα
".
Αλλά το κυριότερο αυτό που μας έλλειπε: διεθνές απολυτήριο τώρα και από τα δημόσια σχολεία :P


12
Αν και δεν είμαστε πολλοί στο pde. Θα θελα να σας ρωτήσω κάτι. Έχετε εικόνα πόσοι από τον κλάδο μας έχουν ΣΕΛΕΤΕ και έδωσαν εξετάσεις? Εγώ υποψιάζομαι ότι θα είναι τουλάχιστον 100 αυτοί που δώσαμε με πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ. Μετά δε από τα τελευταία νέα έχω αρχίσει να ανησυχώ διότι κοίταξα τα εξής στοιχεία. Στον προηγούμενο ΑΣΕΠ ο τελευταίος απο τον κλάδο μας που ήταν διοριστέος και με ΑΣΠΑΙΤΕ είχε 61,38 ενώ από τα παιδιά που δεν είχαν ΑΣΠΑΙΤΕ ο τελευταίος διοριστέος είχε 67,77 και ο τελευταίος επιτυχών είχε:61,45.
Και υπόψη ότι το 2005 οι θέσεις ήταν 53 κι όχι 24 και περισσότεροι, σχεδόν οι διπλάσιοι απο φέτος, αυτοί που συμμετείχαν στον διαγωνισμό(856 έδωσαν τελικά και τις δυο ενότητες το 2004, 422 ήταν όσοι έδωσαν φέτος). Οι επιτυχόντες το 2005 συνολικά μαζί με τους διοριστέους ήταν 91 δηλαδή κάπου το 11%. Φέτος δηλαδή θα είναι πάνω απο το 21% οι επιτυχόντες?
Αν πράγματι έχουμε γράψει καλά τότε που θα πάει η βάση και για τις δύο κατηγορίες?
Το 2002 για τις 42 θέσεις οι διοριστέοι με ΑΣΠΑΙΤΕ αντιπροσώπευαν περίπου το 28%, το 2004/5 για τις 53 θέσεις οι διοριστέοι με ΑΣΠΑΙΤΕ ήταν περίπου το 34% των διοριστέων και μόλις το 19,78% στο σύνολο των επιτυχόντων.
Ποια νομίζετε ότι θα είναι η κατάσταση φέτος? Με βάση ότι έχετε μάθει από γνωστούς σας που έδινα βέβαια γιατί τεκμηριωμένη με πραγματικά στοιχεία, άποψη δύσκολο να έχουμε.

13
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Σχολείο ίσο για παιδιά άνισα"

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης συνδιοργανώνει με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριό του , με θέμα "Σχολείο ίσο για παιδιά άνισα".
Η Πανηγυρική Συνεδρίαση του Συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 4-5-2007 στο Κεντρικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Πανεπιστημίου 30) και ώρα 18:00.
Το Σάββατο 5-5-2007 και ώρα 8:30- 21:00 και την Κυριακή 6-5-2007 και ώρα 10:00- 21:00 οι εργασίες του Συνεδρίου θα συνεχιστούν στην Αίθουσα Δρακοπούλου του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου 30, με πρωτότυπες εισηγήσεις στο πλαίσιο της Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες:ΕΔΩ

14
Παρακαλώ αν κάποιος συνάδελφος ξέρει ας με παραπέμψει στη λίστα που περιέχει τους 7 Κοινωνιολόγους (ΠΕ10) οι οποίοι έχουν συμπληρώσει 30μηνο ως αναπληρωτές μέχρι το 2004 και τους οποίους όπως αναφέρει ο alfavita, αλλά και σημερινή εφημερίδα, θα τους διορίσει στο 2!!!
Μεχρι τώρα γνώριζα ότι ο πίνακας με τους συναδέλφους που έχουν συμπληρώσει 30μηνο έχει για την ειδικότητά μας εξαντληθεί. Τώρα πως προέκυψαν αυτοί οι 7?007-2008!!!!
Α επ' ευκαιρία και Οικονομολόγοι με 30μηνο είναι 6 κι όχι 10 που αναφέρει ο alfavita ότι θα διορίσει φέτος το ΥΠΕΠΘ.
Ας μου εξηγήσει κάποιος τι γίνεται γιατι το πρόβλημα μου δεν είναι αν θα διοριστούν κάποιοι συνάδελφοι αλλά όπως καταλαβαίνετε αν κάτι "βρωμάει" εδώ..... ???

ΥΓ.To δημοσίευμα του alfavita με το πόσοι διορισμοί θα γίνουν για το 2007-2008 αν ειδικότητα είναι: http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/fetinoidiorismoi.pdf
Οι δε πίνακες των αναπληρωτών που εγώ γνωρίζω είναι σε αυτή τη σελίδα: http://e-aitisi.sch.gr/triantamino_06/

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160912
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 730
Σύνολο: 740

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.