Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - BATMAN

Σελίδες: 12
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Προϋπόθεση ΑΣΕΠ;
« στις: Μάιος 13, 2015, 09:16:27 πμ »
Ετοιμάζουν πίνακα διορισμών με προυπόθεση ΑΣΕΠ. Έτσι ακούγεται από το Υπουργείο.Ξέρει κανείς κάτι??? 

2
<< Διαπιστώνω πως όλοι οι φορείς και όσα κόμματα πήραν το λόγο, προτείνουν να ξεκλειδώσουν οι πίνακες του 2010.
 Θα το κάνουμε χωρίς αναδρομική ισχύ >>.

Andreas Loverdos

Τι  εννοεί  ο  Ποιητής???????

3
ΚΕΝΑ  ΥΠΑΡΧΟΥΝ  ,ΛΕΦΤΑ  ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Για παράδειγμα στη Κοζάνη υπάρχουν 3 ολόκληρα κενά Φυσικών ΠΕ04.01(δεν γίνονται μαθήματα σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα).Το αυτό συμβαίνει στη Φθιώτιδα με 2 κενά ,στη Πρέβεζα με 1 κενό κτλ.Ελλάδα δεν είναι μόνο τα νησιά και η Πελοπόννησος .Έλεος πια.Είπαμε να κάνουμε περικοπή δαπανών από την Εκπαίδευση αλλά όχι και έτσι.Πρέπει τα σχολεία να λειτουργήσουν ,πρέπει να προσλάβετε άμεσα και άλλους αναπληρωτές(πιστώσεις αν θέλετε μπορείτε να βρείτε) .Δεν είναι λογική αυτή που εφαρμόσατε φέτος να στείλετε αναπληρωτές μόνο εκεί που υπάρχουν τα περισσότερα κενά.Δηλαδή σε νομούς που έχουν 1 κενό τα παιδιά δεν πρέπει να κάνουν μάθημα? Πως θα το καλύψετε με υπερωρίες , με κόψιμο ωρών διδασκαλίας, με σύμπτυξη τμημάτων με.......Αυτά Υπουργέ μου δεν γίνονται ούτε σε τριτοκοσμικές χώρες.Φέτος έμπειροι εκπαιδευτικοί αναπληρωτές με χρόνια στην δημόσια εκπαίδευση και περισσότερα στον ιδιωτικό χώρο ,δεν προσλήφθηκαν επειδή δεν δήλωσαν νησιά .Οι περισσότεροι από αυτούς είναι οικογενειάρχες με δύο , τρία και τέσσερα παιδιά και δεν μπορούσαν να φύγουν μακριά από τις οικογένειές τους.Αυτό είναι μια μεγάλη αδικία .Οι μόνοι που χάνουν είναι οι μαθητές και κανείς άλλος!!!Τι επιδιώκεται να προσλαμβάνεται εκπαιδευτικούς με μηδενική προϋπηρεσία?(έγινε και αυτό στην Γ΄ Φάση όπου προσλήφθηκε Μαθηματικός με μηδενική προϋπηρεσία )Αυτή είναι η αξιολόγηση που θέλετε να περάσετε?

4
Εξαιτίας των κενών κάνουν μάθημα τρεις μέρες τη βδομάδα !!!

Μάθημα τρεις ημέρες την εβδομάδα προβλέπει, μεταξύ άλλων, το «νέο Λύκειο», το οποίο υπολειτουργεί εξαιτίας των απίστευτα πολλών για την εποχή κενών θέσεων καθηγητών. Χαρακτηριστικό, αλλά όχι μοναδικό, είναι το παράδειγμα του 2ου ΕΠΑ.Λ. Ηρακλείου. Τα παιδιά της Γ” τάξης πάνε στο σχολείο τρεις ημέρες την εβδομάδα και τις υπόλοιπες κάθονται σπίτι τους!Τα παιδιά αυτά, όπως μας εξηγεί ο διευθυντής του σχολείου κ. Δημήτρης Σκλαβούνος, κάνουν μόνο τα μαθήματα των πανελλαδικών με τους δύο ωρομίσθιους που έστειλαν στο ΕΠΑ.Λ. Κάνουν και μαθήματα γενικής παιδείας, όμως, αντί να κάνουν εργαστήρια. τα παιδιά μένουν στα σπίτια τους.
 
«Το πρόβλημα είναι γνωστό και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης», αναφέρει ο κ. Σκλαβούνος και συμπληρώνει: «Από το σχολείο μας βγήκαν σε διαθεσιμότητα 25-26 καθηγητές, οι οποίοι δίδασκαν σε ειδικότητες του Τομέα Υγείας-Πρόνοιας. Μας ανακοινώθηκε ότι τα παιδιά της Γ” τάξης θα τελειώσουν τη χρονιά με ωρομίσθιους, όμως οι ωρομίσθιοι δεν έχουν προσληφθεί ακόμα»…
Τα άλλα κενά
Στο μεταξύ, αυτά δεν είναι τα μόνα κενά που αντιμετωπίζει το 2ο ΕΠΑ.Λ. Το σχολείο έχει έλλειψη φυσικού, ενώ υπάρχουν και άλλα κενά γενικής παιδείας. Και δυστυχώς το πρόβλημα δεν περιορίζεται στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Στο ΕΠΑ.Λ. Αρκαλοχωρίου, τα παιδιά του Τομέα Υγείας-Πρόνοιας, που θα δώσουν στο τέλος του χρόνου πανελλαδικές εξετάσεις, δεν έχουν ούτε… μισό καθηγητή για να κάνουν μαθήματα πανελλαδικών, ενώ παρόμοια είναι η εικόνα και στο 3ο ΕΠΑ.Λ. Αλικαρνασσού.
Σύμφωνα με το μέλος της διοίκησης της Ομοσπονδίας των καθηγητών ΕΠΑ.Λ. κ. Πέτρο Κακαζιάνη, «πραγματικά δεν ξέρει τι να πει κανείς… Έβγαλαν τόσους ανθρώπους σε διαθεσιμότητα μέσα στο καλοκαίρι και έχουν χαθεί χιλιάδες ώρες διδασκαλίας στα ΕΠΑ.Λ. Είχαν πει ότι στη θέση τους θα έπαιρναν ωρομίσθιους, αλλά ούτε αυτό το έκαναν εγκαίρως. Μόλις χθες προκηρύχθηκαν οι θέσεις των ωρομισθίων. Στις 5 Νοεμβρίου και μόνο για τις ειδικότητες γιατρών, οδοντιάτρων και Νοσηλευτικής. Να δούμε πότε θα πάνε στα σχολεία οι συγκεκριμένοι, να δούμε πότε θα πάνε και οι υπόλοιποι»…
Ο κ. Κακαζιάνης επισημαίνει ότι υπάρχουν διαμαρτυρίες εκ μέρους των γονέων, ότι δεν μπορούν να μπουν σε πρόγραμμα οι μαθητές και πως η λειτουργία των σχολείων δεν έχει ομαλοποιηθεί δύο μήνες μετά την έναρξη του φετινού διδακτικού έτους…
Τραγική κατάσταση και στα Γενικά Λύκεια: Δε διδάσκονται μαθήματα των πανελλαδικών
Και αν κάποιος καχύποπτος πιστεύει ότι αυτού του είδους τη μεταχείριση έχει επιφυλάξει η επίσημη Πολιτεία μόνο για τα ΕΠΑ.Λ., πλανάται πλάνην οικτρά. Από σημαντικά κενά υποφέρουν επίσης τα γυμνάσια, αλλά και τα γενικά λύκεια. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι υπάρχουν μαθητές, στους οποίους μέχρι σήμερα δεν έχουν κάνει την τιμή να τους στείλουν καθηγητές έστω για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Στο Λύκειο Μελεσών λείπουν φυσικός και βιολόγος. Στο Γυμνάσιο Μελεσών δύο τμήματα της Β” και ένα της Α” τάξης δεν έχουν μαθηματικό. Στο 2ο Λύκειο δεν υπάρχει βιολόγος, ενώ στο 2ο Γυμνάσιο μαθητές της Γ” τάξης δεν έχουν κάνει ακόμα Φυσική.Το  ίδιο  συμβαίνει  στη  Κοζάνη  όπου  λείπουν  3  φυσικοί, στη  Πρέβεζα  όπου  λείπει    Φυσικός  από  το 1  Γυμνάσιο   ,στη  Φθιώτιδα   όπου  λείπουν  2  Φυσικοί  κ.ο.κ.
Όπως αναφέρει ο αιρετός εκπρόσωπος των καθηγητών στο ΑΠΥΣΔΕ Κρήτης κ. Γιάννης Αστρινάκης, αυτή τη στιγμή στο νομό Ηρακλείου μιλάμε για 130 κενά, εκ των οποίων πάνω από 50 αφορούν στις βασικές ειδικότητες φιλολόγων, φυσικών και μαθηματικών. Ο ίδιος σημειώνει πως στα ΕΠΑ.Λ. χάνουν 1.100 ώρες την εβδομάδα, αριθμός που αντιστοιχεί σε 57 καθηγητές πλήρους ωραρίου.
Καλά… Χριστούγεννα
«Ελπίζω να μην τηρήσουμε την περυσινή παράδοση, οπότε και έστελναν καθηγητές στα σχολεία μέχρι το Φεβρουάριο», σημειώνει, για να υπενθυμίσει ότι και πέρυσι πολλά κενά είχαν καλυφθεί μετά τα Χριστούγεννα. Δυστυχώς, όμως, όλα δείχνουν πως η παράδοση θα τηρηθεί. Από τη στιγμή που έχουν εξαντληθεί οι πιστώσεις για το 2013, είναι λίγο δύσκολο να προσληφθούν καθηγητές. Το πιθανότερο είναι να πρέπει να κάνουν τα σχολεία… υπομονή μέχρι το 2014, οπότε και θ” αλλάξει ο χρόνος, με αποτέλεσμα να υπάρχει δυνατότητα διαχείρισης νέων πιστώσεων.
Ως τότε τα σχολεία, κατόπιν εντολών, εφαρμόζουν κάθε λογής τερτίπια,π.χ. Με κόψιμο ωρών διδασκαλίας,με υπερωρίες,με σύμπτυξη τμημάτων,με κόψιμο ωρών εργαστηρίων,με κατάργηση κατευθύνσεων,με περισσότερες από δέκα  ώρες μαθήματα  Β΄ ανάθεσης  κ.τ.λ........προκειμένου να διαχειριστούν εκ των έσω τα προβλήματα που δημιουργούν τα κενά. Για παράδειγμα, οι καθηγήτριες Αγγλικών παίρνουν με β” ανάθεση το μάθημα της Ιστορίας. Έτσι οι φιλόλογοι έχουν περισσότερες ώρες να διαθέσουν για Νέα και Αρχαία Ελληνικά. Επίσης, οι δύο ώρες της Γεωγραφίας γίνονται σε πολλές περιπτώσεις μία. Η ώρα που «εξοικονομείται» γίνεται ώρα Μαθηματικών ή Φυσικής, ειδικότητες βασικές, στις οποίες υπάρχουν πολλά κενά.
Αυτά δεν συμβαίνουν σε καμία  ευρωπαική χώρα, αλλά μόνο σε τριτοκοσμικές.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ!!!!!!!!!!





5
Δ΄ ΦΑΣΗ   ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ   Δ/ΘΜΙΑΣ
http://www.pde.gr/index.php?page=6962


Από τους  14  οι  9  πάνε πειραιά.Μπράβο  ΥΠΟΥΡΓΑΡΑ .Πάρε  τα  βύσματα  θα  σου χρειαστούν  για τις επόμενες εκλογές  στην περιφέρεια Πειραιά όπου και εκλέγεσαι.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Άρχισαν τα όργανα!!!!!!!!
« στις: Οκτώβριος 31, 2013, 03:29:54 μμ »
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B2-%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD


http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%BA-%CE%B4%CE%B5-%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B8%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%B7%CF%86%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%AC%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AD%CF%82



http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5-%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CF%84%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%89%CE%BD%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BC%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD



http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B2-%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD


http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/10/2_28.html



http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD%CE%BE%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%86%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Κενά εκπαιδευτικών
« στις: Οκτώβριος 24, 2013, 02:31:50 μμ »
ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ξέρετε πώς θα καλυφθούν?
Με κόψιμο ωρών διδασκαλίας.
Με υπερωρίες.
Με σύμπτυξη τμημάτων.
Με κόψιμο ωρών εργαστηρίων.
Με κατάργηση κατευθύνσεων. κ.λ.π.

Αυτή πλέον δεν είναι ευρωπαική χώρα ,αλλά τριτοκοσμική.

ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ!!!!!!!!!!

Το Υπουργείο λέει ότι τέρμα οι πιστώσεις για αναπληρωτές , αλλά τα κενά υπάρχουν και είναι πάρα πολλά.Δέστε μόνο τα κενά που υπάρχουν για τον κλάδο ΠΕΟ4 .(επικύρωση στις 23/10/2013)

Φυσικοί Χημικοί Βιολόγοι Γεωλόγοι ΠΕ04

Σύνολα χωρίς αττική 35 23 55 3 4

Αιτωλοακαρνανία
Ανατολική Θεσ/νίκη 0 0 1 0
Δυτική Θεσ/νίκη Άγνωστος ο αριθμός τους
Αρτα
Αργολίδα 1 0 1 0
Αρκαδία 1 0 0 0
Αχαΐα εχει μερικά
Βοιωτία 0 0 0 0
Γρεβενά 0 0 0 0
Δράμα 0 0 0 0
Δωδεκανήσου
Έβρος 1 1 1 0
Ευβοια 4 2 3 1
Ευρυτανία 1 0 0 0
Ζάκυνθος 0 1 2 0
Ηλεία 0 0 1 0
Ημαθία 1 0 2 0
Ηράκλειο 5 6 6 2
Θεσπρωτία 0 0 0,5 0
Ιωάννινα 0 0 1 0
Καβάλα 0 0 0 0
Καρδίτσα 0 0 0 0
Καστοριά 0 0 0 0 0
Κέρκυρα 0 0 0,5 0
Κεφαλλονιά 0 0 0 0 0
Κιλκίς 0 0 0 0 0
Κοζάνη 3 0 1 0
Κόρινθος 2 1 6 0
Κυκλαδες 0 0 1 0 3
Λακωνία 1 1 0 0
Λαρισα 0 0 0 0
Λασίθι 2 2 2 0
Λευκάδα 0 0 0 0
Μαγνησία 0 0 3 0
Μεσσηνία 0 0 1 0
Μυτιλήνη 0 0 0 0
Ξάνθη 0 0 0 0
Πέλλα 2 1 5 0
Πιερία 0 0 0 0
Πρέβεζα 1 1 1 0
Ρέθυμνο 4 2 4 0
Ροδόπη 2 1 5 0
Σάμος 0 0 0 0 0
Σέρρες 2 1 1 0
Τρίκαλα 0 0 0 0 0
Φθιώτιδα 1 2 2 0
Φλώρινα 0 1 1 0
Φωκίδα 0 0 1 0 1
Χαλκιδική 1 0 2 0 0
Χανιά
Χίος 0 0 0 0 0
------------------------------------------------------------------------------
A Αθήνα 8 4 10 5
Β Αθήνα 4 2 4 1
Γ Αθήνα 0 0 0 0
Δ Αθήνα 0 1 2 0
Ανατολική Αττική 6 4 7 3
Δυτική Αττική 0 0 0 0
Πειραιάς 9 1 2 0


πηγή

8
Στήνουν πρόωρες εκλογές: Ο Μιχελάκης ψάχνει κάλπες και παραβάν




(22/10/2013, 07:56) Έγγραφο στους δήμους δίνει τροφή σε σενάρια πρόωρων εκλογών που διοχετεύονται από κυβερνητικές πηγές


Για εκλογές προετοιμάζεται το υπουργείο Εσωτερικών με έγγραφο που στάλθηκε στις 15 Οκτωβρίου (εν μέσω, δηλαδή, «διαρροών» από το Μέγαρο Μαξίμου για πρόωρες κάλπες το Νοέμβριο ή το Δεκέμβριο) από τον ίδιο τον υπουργό Γιάννη Μιχελάκη στους δήμους όλης της χώρας.

Στο έγγραφο που αποκαλύπτει η aftodioikisi.gr ζητείται από τους δήμους της χώρας να γνωστοποιήσουν μέχρι την 1η Νοεμβρίου «την επάρκεια των καλπών και παραβάν για τον εφοδιασμό των εκλογικών τμημάτων της περιφέρειάς τους… ενόψει των διπλών αυτοδιοικητικών εκλογών του 2014 καθώς και των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου».

Εκλογές με κάλπες αλλά χωρίς εκλογικό νόμο!

Ωστόσο, από το έγγραφο που απέστειλε ο υπουργός Εσωτερικών εφτά (!) μήνες πριν τις εκλογές της 18ης και της 25ης Μαΐου 2014 γεννιούνται εύλογα ερωτήματα που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν είναι άσχετο με τα σενάρια πρόωρων εκλογών που διοχετεύονται τις τελευταίες εβδομάδες από κυβερνητικές πηγές.

Κι αυτό γιατί ο κ. Μιχελάκης εμφανίζεται να ενδιαφέρεται για τις κάλπες και τα παραβάν εκλογών για τις οποίες:

Πρώτον: Κανείς δεν γνωρίζει με ποιο εκλογικό σύστημα θα διεξαχθούν. Αν, μάλιστα, ισχύσει το σύστημα το οποίο έχει προτείνει ο υπουργός Εσωτερικών (ξεχωριστό ψηφοδέλτιο για δημάρχους-περιφερειάρχες και για δημοτικούς-περιφερειακούς συμβούλους) τότε οι κάλπες που θα χρειαστούν σε σχέση με τις εκλογές του 2010 για δήμους και περιφέρειες θα είναι διπλάσιες.

Δεύτερον: Ακόμη δεν γνωρίζουμε  ποιοι θα είναι, τελικά, οι δήμοι στους οποίους θα διεξαχθούν, καθόσον ο υπουργός έχει προαναγγείλει  κατάτμηση Καλλικρατικών ΟΤΑ χωρίς όμως να έχει προσδιορίσει ποιοι θα είναι αυτοί.

Δηλαδή, με άλλα λόγια ο υπουργός Εσωτερικών εμφανίζεται να βάζει το κάρο (κάλπες, παραβάν) μπροστά από το άλογο (εκλογικό σύστημα, εκλογικές περιφέρειες-δήμοι που θα διεξαχθούν), με αποτέλεσμα να ρίχνει λάδι στη φωτιά στα σενάρια των πρόωρων εκλογών.

Πηγή: aftodioikisi

9
ΚΟΖΑΝΗ                 3  ΑΚΩ  ,        1  ΑΜΩ
ΦΛΩΡΙΝΑ                1  ΑΜΩ
ΦΘΙΩΤΙΔΑ               1  ΑΚΩ
 

Προσθέστε  και  άλλα  συνάδελφοι  αν  ξέρετε?

10
Μέχρι τώρα  έχουν  προσληφθεί (και στις τρείς φάσεις)

Δωδεκάνησα  22
Κυκλάδες       12
Α΄ Ευβοίας     2       
Β΄ Ευβοίας     2
Λακωνία         2
Μεσσηνία        2
Κόρινθος        2
Λέσβος           8
Ρέθυμνο        3
Λασίθι            2
Ηράκλειο       2
Πέλλα            2
Χαλκιδική      2
Ηλεία             1
Κέρκυρα        1
Ζάκυνθος      1

ΣΥΝΟΛΟ    66  άτομα
 
ΤΕΛΟΣ    γιαν φέτος!!!!!!!!!!!


11
Εκδότες εφημερίδων με «χορηγό» το υπουργείο Παιδείας


http://www.alfavita.gr:81/arthron/εκδότες-εφημερίδων-με-«χορηγό»-το-υπουργείο-παιδείας

12
Προσλαμβάνουν      καθηγητές  μέσω  ΕΣΠΑ (ειδικής  αγωγής   κτλ )   και  τους  τοποθετούν  οι Δ/θμιες   σε  κανονικά  σχολεία.Και  εμείς    περιμένουμε   πρόσληψη  από  τον κρατικό  προυπολογισμό!!!!!!!!!
Μόνο  στην   ΕΛΛΑΔΑ   γίνονται  αυτά.
Μπείτε  να δείτε  στις  διάφορες Δ/θμιες που  τοποθετούν  αυτούς  από το ΕΣΠΑ.
Κάνουν  οι  προιστάμενοι  εκπαίδευσης ότι  θέλουν  με τις ευλογίες του Υπουργείου.
ΤΕΛΟΣ   ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ   ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!!!!!!!!!!!!

13
Έρχεται την Παρασκευή νέα φάση αναπληρωτών
09 Οκτωβρίου 2013
Όλες οι πληροφορίες συηκλίνουν ότι την Παρασκευή θα έχουμε νέα φάση προσλήψεων αναπληρωτών γενικής Παιδείας. Ήδη το Υπουργείο ζήτησε επικαιροποίηση όλων των κενών από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης.

Οι Δευτεροβάθμιες αναμένεται αύριο να στείλουν τα κενά οπότε οι προσλήψεις θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή.

AddThis Social Bookmark Button

http://www.paideia-ergasia.gr/news/ekpaideutikoi/3992-erxetai-tin-paraskevi-nea-fasi-anapliroton

Δημήτρης Μπράτης

Μίλησα ξανά με τη Γενική Δντρια ΠΕ κ ΔΕ του υπουργείου Παιδείας για το θέμα των Νηπιαγωγών και του ΟΑΕΔ.Όπως με ενημέρωσε τόσο το αρμόδιο τμήμα όσο και η Γενική Δνση δεν εμπλέκονται με τέτοιου είδους προσλήψεις.Οι μόνες προσλήψεις που κάνει το υπουργείο Παιδείας είναι μέσω των πινάκων αναπληρωτών.
Με ενημέρωσε επίσης ότι έχουν ζητηθεί ως αύριο τα κενά από τις Δνσεις έτσι ώστε την επόμενη βδομάδα να γίνουν κάποιες προσλήψεις αναπληρωτών από τον κρατικό προυπολογισμό.Υπενθυμίζω ότι οι πιστώσεις που έχουν απομείνει είναι περίπου 100.
Για τις μετατάξεις μου είπε πως θα βγει εγκύκλιος για β φάση,αλλά δεν γνωρίζει ακριβώς το πότε.










14
Συνεχίζεται το σχέδιο συρρίκνωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού. 60.000 λιγότεροι ως το 2015
 
 
Αν και δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί όλες οι πτυχές του, σταδιακά ξεδιπλώνεται το σχέδιο της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας για δραστική συρρίκνωση του προσωπικού, εκπαιδευτικού, ακαδημαϊκού και διοικητικού, και στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για έναν στόχο περαιτέρω μείωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού, που κυμαίνεται μεταξύ 10.000 – 15.000 μέχρι το 2015.
Η μείωση θα επεκταθεί πιθανότατα και στο προσωπικό των ΑΕΙ και ΤΕΙ, με το υπό διαθεσιμότητα διοικητικό προσωπικό να αποτελεί ένα πρώτο δείγμα γραφής… Ειδικότερα, ενδεικτικές των προθέσεων του υπουργείου είναι οι αποφάσεις που εκδόθηκαν προ ημερών σχετικά με την αύξηση των μαθητών ανά τάξη και τους καθηγητές της πληροφορικής.
Στη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή του νομοσχεδίου για το νέο λύκειο, η πολιτική ηγεσία είχε καταθέσει μια αιφνιδιαστική τροπολογία, βάσει της οποίας ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη μπορεί να αυξηθεί κατά 10%.
Οι έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν οδήγησαν στην απόσυρση της επίμαχης τροπολογίας. Προ ημερών, επίσης αιφνιδιαστικά και κρυφίως όπως το νέο μεταρρυθμιστικό πνεύμα ορίζει, εκδόθηκε από τον υπουργό Παιδείας απόφαση, με την οποία επανέρχεται στο επίμαχο θέμα, προχωρώντας στη θεσμοθέτηση του μέτρου που αφορά τόσο τα δημοτικά όσο και τα γυμνάσια και λύκεια της χώρας. ΟΛΜ Ε και αντιπολίτευση αντέδρασαν.
Το ίδιο ισχύει και για την έτερη απόφαση, με την οποία καταργείται μια παλαιότερη υπουργική απόφαση που προέβλεπε ότι για μια σειρά μαθημάτων που σχετίζονται με την πληροφορική και χαρακτηρίζονται εργαστηριακά απαιτούνται δύο καθηγητές, εάν οι μαθητές είναι πάνω από 22.
Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει υποστεί το μεγαλύτερο πλήγμα μέχρι τώρα, καθώς, εάν συνυπολογισθεί το σύνολο των απωλειών, προσμετρώντας αναπληρωτές, συνταξιοδοτήσεις, μετατάξεις στην πρωτοβάθμια και διαθεσιμότητες στην τεχνική εκπαίδευση, η μείωση προσεγγίζει τους 20.000 εκπαιδευτικούς.
Το σημερινό εκπαιδευτικό προσωπικό της δευτεροβάθμιας κυμαίνεται γύρω στους 70.000, όταν το 2010 ήταν 100.000. Συνεκτιμώντας όλες τις παραμέτρους (μείωση πιστώσεων, κατάργηση αναπληρωτών από του χρόνου, συνταξιοδοτήσεις, πιθανές νέες διαθεσιμότητες από τις δεξαμενές των υπεραριθμιών που δημιουργούνται με διάφορα θεσμικά προσχήματα, όπως η αύξηση του ωραρίου, των μαθητών ανά τάξη, κ.λπ.), υπολογίζεται ότι το 2015 το εκπαιδευτικό δυναμικό της δευτεροβάθμιας θα συρρικνωθεί γύρω στους 60.000 καθηγητές.
 
ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ 05/10/2013
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠIΚΟΥ
Του ΦΑΝΗ ΚΑΛΑΝΤΖΗ

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161721
  • Σύνολο θεμάτων: 19233
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 375

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.