Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - MHXMHX

Σελίδες: 1
1
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τον τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων.  Ένα μεγάλο θέμα  έχει προκύψει από πέρυσι σχετικά  με την εφαρμογή (επιτέλους) της ισοκατανομής των ωρών μεταξύ κλάδων και ειδικοτήτων με τις ίδιες αναθέσεις. Η απορία μου έχει να κάνει με το εξής: Έστω πως σε ένα ΕΠΑΛ  υπάρχουν  8 μηχανολόγοι ΤΕΙ και 2 ΑΕΙ που έχουν κοινές Α αναθέσεις. Αν οι ώρες είναι π.χ. 120 τότε καλύπτονται 6 καθηγητές και 4 πλεονάζοντες.  Θα πάρουν οι ΠΕ12 60 ώρες και 60 οι ΠΕ17.

Τότε έχουμε το εξής φαινόμενο: 5 ΠΕ17 υπεράριθμοι και 1 κενό ΠΕ12. Αυτό το 1 κενό δε δίδεται ποτέ και σε κανένα ΠΥΣΔΕ. Το καλύπτει πάντα ο ΠΕ17 στο παράδειγμα.

Το ίδιο ισχύει και για τους ΠΕ19-20 και όπου αλλού υπάρχουν κοινές αναθέσεις.

Είναι σωστό; Αν δινόταν ως κενό ΠΕ12 θα είχαμε ανακατανομή οργανικών θέσεων.  Αν γνωρίζει κάποιος , αν πραγματικά γνωρίζει , ας απαντήσει.

2
Αποσπάσεις / Υποχρεωτικές αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 09:27:20 μμ »
Εδώ μπορούμε να ενημερωνόμαστε για τις μετακινήσεις εντός περιφέρειας που πρόκειται να γίνουν τις προσεχείς ημέρες.Να δούμε τον αριθμό των συναδέλφων ,τους κλάδους, αν πρόκειται για διαθεσίτες ή υπεράριθμους.

Ξεκινήσαμε με την Πελοπόννησο   και τη Στερεά.Για να δούμε...

3
Τι γίνεται σ'αυτήν την περίπτωση συνάδελφοι;

Τον Ιούλιο δίνεται κενό το οποίο παίρνεις ως υπεράριθμος .Και μάλιστα σε χειρότερη περιοχή με το φόβο των υποχρεωτικών μεταθέσεων.Πηγαίνεις ωραίος και άνετος το Σεπτέμβριο αλλά διαπιστώνεις πως δεν έχεις καμία ώρα λόγω μη δημιουργίας τμημάτων που υπολόγισαν τον Ιούνιο.

Τι μπορείς να κάνεις;Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή στην παλιά οργανική;

4
ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΊΑΣ: Να ορίσετε τι είναι υπεραριθμία

Kε Υπουργέ,
εφόσον το υπουργείο προχωράει στη θέσπιση ΠΔ για τις μεταθέσεις και υπεραριθμίες εκπαιδευτικών θα πρέπει πρώτιστα να ορίσετε τι είναι υπεραριθμία. Διότι καλώς πρέπει να γίνει ορθολογική χρήση του εκπαιδευτικού δυναμικού και καλώς πρέπει να εξορθολογιστούν τα κενά και πλεονάσματα στις ανά την χώρα Περιφέρειες αλλά....
ΔΕΝ είναι δυνατόν να θεωρείται υπεράριθμος κάποιος εκπαιδευτικός επειδή έτυχε να μειωθούν τα τμήματα στο σχολείο του ή να γίνανε συγχωνεύσεις κλπ ενω απο την άλλη κάποιος νεομετατεθείς στην περιοχή λόγω ..τυχης να έχει κανονικό ωράριο..
Εξυπακούεται λοιπόν οτι αφού τόσα χρόνια συνδικαλιστές ΠΥΣΔΕ ΚΥΣΔΕ κλπ βάζανε ωρολογιακές βόμβες με μεταθέσεις και αποσπάσεις και διαθέσεις και ρουσφέτια κλπ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να γίνει ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. Ενας λόγος παραπάνω είναι και η αύξηση του ωραρίου και τα νέα κενά που προκύπτουν.
ΑΜΕΣΑ λοιπον και με πραγματικά στοιχεία οι περιφερειακές δνσεις πρέπει να στοιχειοθετήσουν τις πραγματικές οργανικές θέσεις και με αξιοκρατική μοριοδότηση να γίνει ανακατονομή των οργανικών θέσεων ανα την Ελλάδα. Κατόπιν... βλέπουμε!!!
Επίσης σε μια τόσο ευαίσθητη περίοδο ΔΕΝ μπορει το υπουργείο να εξαγγέλει ξανά αποσπασεις στο εξωτερικό και να διαιωνίζει μια άρρωστη- χρόνια κατάσταση. Tα αμιγή ελληνικά σχολεία στο εξωτερικό είναι ελάχιστα. Οι περισσοτεροι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοι πηγαινουν απογευματα και Σάββατα να κάνουν λίγες ώρες μάθημα... μια ανούσια ελληνική παρουσία... ενώ υπάρχουν τόσα κενά στην ελλάδα. Το υπουργείο πρέπει να δρομολογήσει άμεσα Ινστιτούτα ελληνικής γλώσσας καίριες θέσεις τόσο για τη διδασκαλία όσο και τον πολιτισμό όπως υπάρχουν τα Γκαίτε, Θερβάντες κλπ
Ομάδα εκπαιδευτικών

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161547
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 495
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 437
Σύνολο: 455

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.