Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - bougy

Σελίδες: 1
1
Συνάδελφοι, τα παρακάτω είναι, κατά τη γνώμη μου, οι λάθος απαντήσεις που έχει δώσει το ΑΣΕΠ στον πρόσφατο διαγωνισμό εκπαιδευτικών καθώς και οι λόγοι που αυτές οι απαντήσεις είναι λανθασμένες.
Ερώτηση 7 
Έχει δωθεί ως ορθή η απάντηση δ. Όμως σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία (ενδεικτικά αναφέρω, Andrews et al J Appl Physiol 2003, Tarnopolsky et al J Appl Physiol 2001, Burke et al J Appl Physiol 2000, Goforth et al J Appl Physiol 1997) έχει βρεθεί μέχρι και διπλασιασμός των αποθεμάτων μυϊκού γλυκογόνου. Στο βιβλίο εργοφυσιολογίας του Β.Κλεισούρα στις σελίδες 307-308 αναφέρεται η έρευνα των Bergstrom and Hultman 1966 στην οποία φέρεται να βρέθηκε τριπλασιασμός του  μυϊκού γλυκογόνου, αλλά η έρευνα αυτή εκτός του ότι είναι μια από τις ελάχιστες που έχουν βρει τόσο θεαματικά αποτελέσματα, είναι και αρκετά παλιά κάτι που μπορεί να οδηγήσει στη σκέψη του λάθους στα αποτελέσματα λόγω των μη επαρκούντων τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν.Οπότε σωστή απάντηση είναι η β.

Ερώτηση 43
Η απάντηση που δίνεται ως σωστή, είναι η δ,όμως η απάντηση γ περιγράφει τη βασική αμυντική στάση και όχι τη στάση ετοιμότητας σύμφωνα με το βιβλίο ‘Ατομική Τεχνική του Μπάσκετ’ των Γ.Τσίτσκαρη,Π.Χατζηαθανασίου στις σελίδες 17,18,19. Άρα οι απαντήσεις γ και δ δεν μπορούν να είναι σωστές. Οι απαντήσεις α και β είναι και οι δύο σωστές σύμφωνα με το προαναφερθέν βιβλίο (σελίδα 17). Άρα, δεν υπάρχει σαφής μοναδική απάντηση οπότε η ερώτηση θα πρέπει να ακυρωθεί ή να θεωρηθούν σωστές οι απαντήσεις α και β.

Ερώτηση 62
Η απάντηση που δίνεται ως σωστή είναι η δ αλλά στο βιβλίο στίβου της Αθήνας παρουσιάζεται ως σωστή απάντηση η α ενώ στο αντίστοιχο της Θεσσαλονίκης η δ. Το γεγονός είναι πως η γωνία απελευθέρωσης του ακοντίου εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες, αφού και με γωνίες από 27 έως 33 μόιρες έχουν επιτευχθεί παγκοσμίου επιπέδου επιδόσεις αλλά και με γωνίες από 35 έως 42 μοίρες έχουν παρατηρηθεί πολύ υψηλές επιδόσεις. Οπότε ορθό θα ήταν να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις και η α και η γ ή να ακυρωθεί η ερώτηση.

Ερώτηση 64
Η απάντηση που δίνεται ως σωστή είναι η γ, όμως η διατύπωση της ερώτησης οδηγεί στην απάντηση δ, καθώς η ερώτηση ζητά ξεκάθαρα την απόσταση που μπορεί να τρέξει ο κάθε αθλητής εκτός από τον πρώτο εκτός της ζώνης αλλαγής. Η ζώνη αλλαγής έχει μήκος 20 μέτρα, αλλά ο αθλητής επιτρέπεται να ξεκινήσει μέχρι 10 μέτρα πίσω απο τη ζώνη αλλαγής και να συνεχίσει μπροστά απο τη ζώνη αλλαγής για πάνω από 90 μέτρα. Οπότε ο αθλητής μπορεί να τρέξει εκτός ζώνης αλλαγής για τουλάχιστον 100 μέτρα. Άρα η σωστή απάντηση είναι, με τον τρόπο που είναι διατυπωμένη η ερώτηση, η δ.

Ερώτηση 68
Θεωρώ ότι η ερώτηση αυτή πρέπει να ακυρωθεί καθώς καμία απο τις τέσσερις απαντήσεις που δίνονται δεν μπορεί να επιφέρει τη μέγιστη βελτίωση της μυϊκής ισχύος ή ταχυδύναμης. Σύμφωνα με τα βιβλία προπονητικής που χορηγούνται στα ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης η ταχυδύναμη αναπτύσεται με απλές ή μεμονωμένες μεθόδους ή με συνδυαστικές μεθόδους. Στις απλές ή μεμονωμένες μεθόδους τα στοιχεία της επιβάρυνσης είναι τα ίδια και προϋποθέτουν: μέγιστη – εκρηκτική ταχύτητα εκτέλεσης της κίνησης, τόση ποσότητα ώστε να επιτρέπει την εκρηκτική εκτέλεση της κίνησης σε κάθε σειρά (σετ), διάρκεια της κάθε σειράς έως 8 sec και συνολική χρονική διάρκεια επιβάρυνσης σε μια ΠΜ απο 15 έως 40 min ανάλογα με το επίπεδο των αθλουμένων.
 Θεωρητικά η απάντηση δ θα μπορούσε να είναι σωστή αν θεωρηθεί ότι το 100% της μέγιστης επιβάρυνσης του μυός αντιστοιχεί στην επιβάρυνση που δύναται να αντέξει ένας ασκούμενος που προπονείται στο 100% της μέγιστης ταχύτητας. Η απάντηση γ, που δίνεται ως σωστή, υφίσταται ως μέθοδος προπόνησης ταχυδύναμης, αλλά όχι για την επίτευξη της μέγιστης βελτίωσης αλλά για τη διατήρηση των υπάρχόντων επιπέδων ταχυδύναμης.

Ερώτηση 73
Η απάντηση που δίνεται ως σωστή, είναι η β, όμως σύμφωνα με το βιβλίο του Β.Δ Καϊμακάμη ‘Ενόργανη Γυμναστική’ σελ 238, στην ωλένεια λαβή τα χέρια γυρίζουν προς τα έξω και οι παλάμες προς το πρόσωπο (σχ.15). Η λαβή αυτή ομοιάζει με τη λαβή Β  (σχ.14) στην οποία οι παλάμες βλέπουν προς τον ασκούμενο. Ακόμη στο ίδιο βιβλίο στη σελίδα 324 δίνεται σχηματικά η ωλένεια λαβή με τις παλάμες γυρισμένες προς τα έξω (σχ.16). Πάντως και στις δύο περιπτώσεις οι σελίδες αυτές αναφέρονται σε μονόζυγο και δίζυγο αντίστοιχα, τα οποία είναι εκτός εξεταστέας ύλης σύμφωνα με την ύλη που έχει δημοσιευτεί στην προκύρηξη.

Ερώτηση 79
Στην ερώτηση αυτή δεν διευκρινίζεται ποιός χορός απο τους δύο  το ‘Μονό Τικ’ ή το ‘Διπλό Τικ’ είναι ο χορός προς ανάλυση. Στη συγκεκριμένη ερώτηση σωστή απάντηση μπορεί να είναι η απάντηση  γ, διότι στο βιβλίο Ελληνικοί Χοροί των Α.Μαλκογιώργου, Β.Μαυροβουνιώτη, Ε.Αργυριάδου Μ.S.  στη σελίδα 428 αναφέρεται ότι το μουσικό μέτρο του χορού είναι 2/4,στο βιβλίο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, στο δημοτικό σχολείο, βιβλίο για τον διδάσκοντα σελ. 159 αναφέρεται «το μουσικό μέτρο είναι δίσημο (2/4)»,στο βιβλίο Φυσική Αγωγή , Ε΄ & Στ΄ Δημοτικού, Βιβλίο Εκπαιδευτικού, των Διγγελίδη, Θεοδωράκη, Ζέτου, Δήμα, σελ. 134 αναφέρεται « ο χορός «τικ» (μονό) είναι Ποντιακός χορός, έχει 6 χορευτικά βήματα και ρυθμό 2/4.»

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161738
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.