Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - eDimitris

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Ανάλυση Ύλης ΑΣΕΠ
« στις: Μάιος 29, 2008, 08:00:40 μμ »
Ανοίγω αυτό το θέμα κυρίως για συζήτηση για την ύλη του ΑΣΕΠ.
Δεν μου αρέσει καθόλου η διατύπωση της γιατί ουσιαστικά τα πάντα είναι τίτλοι μαθημάτων στο πανεπιστήμιο.

Το περιοχόμενο θα είναι αυτών των πανεπιστημίων ή του επιπέδου δευτεροβάθμιας ?

2
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Αλλαγή του ΑΣΕΠ
« στις: Φεβρουάριος 26, 2008, 02:14:10 πμ »
Ποιες αλλαγές πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν στον τρόπο διορισμού με ΑΣΕΠ?

Η άποψη μου είναι:

1) Διορισμοί μόνο μέσου της εξέτασης - κατάργηση της λίστας
2) Κατάργηση της βάσης
3) Ισχυρή πριμοδότηση της προυπηρεσίας
4) Πριμοδότηση των χρόνων από την λήψη πτυχίου μέχρι έναν αριθμό ετών
5) Μεγαλύτερη πριμοδότητηση των μεταπτυχιακών σπουδών
6) Κατάργηση της απόλυτης πρόταξης όσων έχουν ασπαιτέ - πριμοδότηση αυτής ως ένα απλό μεταπτυχιακό
7) Αυξητική συγκέντρωση των μορίων από όλες τις συμμετοχές στον ΑΣΕΠ κατά ένα ποσοστό
8) Ετήσια διεξαγωγή του ΑΣΕΠ ανεξάρτητα αριθμού διαθέσιμων θέσεων
9) Κατάργηση της εξέτασης στο γνωστικό αντικείμενο (γιατί ακυρώνει και υποτιμά το πτυχίο μας)


Αναρωτιέμαι πως αποδέχονται τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί να εξετάζονται με το εξευτιλιστικό σύστημα που τρέχει εδώ και δέκα χρόνια και δεν βλέπουν τις παραπάνω απλές αλλαγές.

Όσο για τις μεγάλες λίστες που έχουμε οι λύσεις εδώ θα μπορούσαν να είναι:
1) Περιορισμός του ποιες τεχνικες σχολές βγάζουν και καθηγητές
2) Ολοήμερο γυμνάσιο - λύκειο (αυτό έσωσε τους δασκάλους μην γελιώμαστε)
3) Μεγάλη μείωση των εισαγομένων σε όλες τις καθηγητικές σχολές ( με 16000 φιλόλογους στην λίστα τα αντίστοιχα τμήματα δεν θα πρεπε για 20 χρόνια να δεχτούν εισαχτέους με τα σημερινά δεδομένα)


3
Ξέρεις κανείς από που ελέγχονται τα διοικητικά στελέχη των ΚΕΕ σε κάθε νομό?Ενώ ήμουν ψηλά στην κατάξη σύμφωνα με την επιτροπή από την οποία πέρασα σιγά-σιγά και μεθοδικά με έδιωξαν και έχω να πάρω τμήμα από πέρισυ τον Φεβρουάριο.

Αυτό που παρατήρησα ότι έκαναν ήταν να δίνουν σε άτομα με λιγότερα προσόντα από μένα δύο τμήματα μαζί όταν εγώ έκανα μόνο ένα.Επίσης έδιναν σε μόνιμους καθηγητές δευτεροβάθμιας 250 ώρες τον χρόνο κάτι που όπως καταλαβαίνετε είναι τουλάχιστον άδικο αφού εγώ όπως όλοι οι άλλοι ωρομίσθιοι στα δημοτικά ζούμε με 300 κάτι euro τον μήνα.

Μπορώ να κάνω κάτι νομικά?

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών
« στις: Νοέμβριος 04, 2007, 05:08:02 μμ »
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί δεν του έχει δωθεί η πρέπουσα σημασία στο forum μέχρι τώρα.Η αναγνώριση τους την οποία η κυβέρνηση υποκύπτοντας στην αγορά θέλει να επιβάλλει θα έχει δραματικές συνέπειες στον κλάδο ιδιαίτερα της πληροφορικής που με αφορά και εμένα προσωπικά και πολλούς άλλους στο forum.

Ποιες θα είναι οι συνέπειες αυτής:
1) Όλος ο κλάδος της πληροφορικής θα υποβιβαστεί γιατί το πτυχίο του θα ισοτομηθεί με ένα πτυχίο ιεκ ουσιαστικά χρήσης υπολογιστών.
2) Τα τεί κεντρικά και περιφερειακά καθώς και τα περιφερειακά αει θα δεχτούν τεράστιον πλήγμα αφού οι περισσότεροι πλέον υποψήφιοι θα προτιμήσουν να μην δώσουν καν εξετάσεις και να βγάλουν άνετα ένα κολέγιο
3) Οι θέσεις στο δημόσιο θα πλημηρίσουν από τους απόφοιτους των κολεγίων αφού θα δούμε τους βαθμούς αλά Ρουμανία πχ 9 για το τούβλο και τα έχει γραμμένα 9,9 για αυτόν που είναι τούβλο αλλά προσπαθεί.
4)Η αναλογία στον ΑΣΕΠ θα είναι δραματική

Προσωπικά πιστεύω ότι το μεγάλο πλήγμα θα τον δεχτεί ο κλάδος της πληροφορικής που θα γονατίσει κυριολεκτικά αφού το πολυτεχνείο,ιατρικές,νομικές,καθηγητικές σχολές έχουν ισχυρούς κλάδους που δεν πρόκειται να αναγνωρίσουν επαγγελματικά δικαιώματα στα κολέγια σε καμία περίπτωση.

Επειδή όμως η κατάσταση στην Πληροφορική είναι χαώδης φανταστείτε τι θα γίνει.

Τι πιστεύετε ότι θα γίνει? και ποια προτείνετε ότι πρέπει να είναι η αντίδραση του κλάδου της πληροφορικής?

Είναι πιστεύω από τις λίγες περιπτώσεις όπου ο κλάδος της πληροφορικής μπορεί να ενεργήσει ώς σύνολο αφού βλάπτεται συνολικά (αει,τει,πολυτεχνεία).

5
Για κάποιον που διορίζεται στην δευτεροβάθμια πχ γυμναστής,αγγλικής φιλολογίας μπορεί να πάρει μετάθεση σε δημοτικό σχολείο της πρωτοβάθμιας αν δεν υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις στην δευτεροβάθμια ενός νομού?

7
Υπηρεσιακές μεταβολές / Άρση Μονιμότητας
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2007, 01:01:50 πμ »
http://www.alfavita.gr/typos/typos070924o.php

Τι σημαίνει μία τέτοια εξέλιξη για τους εκπαιδευτικούς??

Πως θα γίνει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στις δύο κατηγορίες υπαλλήλων?

Ίσως αυτός ο διαχωρισμός των υπαλλήλων βελτίωσει την απόδοση του δημόσιου τομέα.Αλλά επειδή τα πάντα λειτουργούν κομματικά ξέρουμε τι θα γίνεται και ποιοι θα είναι οι υπάλληλοι Α και Β κατηγορίας εναλλάξ κάθε φορά.

8
Ποιος είναι?

3 ή 4?

9
Αναπληρωτές / Ολοήμερα και εργασία με παροχή υπηρεσιών
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2007, 01:56:11 μμ »
Μπορεί κάποιος να δουλέψει στα ολοήμερα και ταυτόχρονα να δουλεύει με σύμβαση έργου σε ΝΠΙΔ ως προγραμματιστής με ΤΕΒΕ?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160917
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 847
Σύνολο: 860

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.