Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Ak

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Βιβλιογραφία εδώ και τώρα!!!
« στις: Ιούλιος 02, 2009, 05:10:14 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,
επιτυχόντες και μη.

Η ερώτηση-προβληματισμός είναι η εξής: Γιατί δεν ορίζεται ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ σε όλα τα αντικείμενα (Γνωστικό-Παιδαγωγικά) στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ για τους Φιλολόγους;;;;;;(και γενικότερα σε όλους τους κλάδους)
Ποιον εξυπηρετεί αυτή η κατάσταση;;;;
Ποιον εξυπηρετεί το τονίζω αυτή η κατάσταση;;
Μήπως δε συμφέρει αυτούς που βάζουν τα θέματα στον διαγωνισμό γιατί θα βρεθούν σε δυσκολότατη θέση...;;;Μήπως δεν εξυπηρετεί το ίδιο το ΑΣΕΠ;;Μήπως δεν εξυπηρετεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων;;

Δεν είναι δυνατόν όμως να συνεχίζεται αυτό!!!!Όταν εξετάζεις κάποιον, πρέπει να ορίσεις και συγκεκριμένη βιβλιογραφία στην οποία θα προστρέξει προς μελέτη. Ει δε μη, είναι σαν να τον κοροϊδεύεις..ό,τι θες του βάζεις για θέματα, όπως εσύ τα θες..και από όπου εσύ θες..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ!ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ!ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ!

Πρέπει κάτι να γίνει!ΑΜΕΣΩΣ!!!ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ!!

Με εκτίμηση


2
Καλησπέρα σε όλους,

Ο αείμνηστος Καθ. Κος Τουρλίδης τώρα δικαιώνεται για τα όσα μάς έλεγε...
όχι τόσο για τις ''φωνές'' του..αυτό ήταν γνώρισμα χαρακτηριστικό του..
όσο για το νόημα αυτών που έλεγε για έμας..λόγω της αγάπης του για τα παιδιά που δίδασκε.
Και αυτό γιατί μας αγαπούσε και ο λόγος ήταν αυτός που τα τόνιζε..γνώριζε ότι δεν έπρεπε να μάς εμπαίζουν.
Πραγματικα αυτό γίνεται στους εκπαιδευτικούς σήμερα. Και ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης είναι
να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά σε όλα.

Με εκτίμηση,

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Κρίση στα κατ΄οίκον μαθήματα
« στις: Νοέμβριος 12, 2008, 02:33:46 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.

Παιδιά μία ερωτησούλα..με τα ιδιαίτερα πως τα πάτε;Σε συζητήσεις με άλλους συναδέλφους το θίγουμε συχνά αυτό και προσπαθούμε να το δικαιολογήσουμε ότι έχει σφιχτεί οικονομικά ο κόσμος με αποτέλεσμα γενικώς να είναι πεσμένα τα πράγματα.(αποκλείουμε την περίπτωση από συστάσεις και γνωστούς ή μαθήματα που συνεχίζονται από παλαιότερο έτος με τον ίδιο μαθητή/μαθήτρια) Έχουν πέσει τον τελευταίο καιρό τα μαθήματα σας κατά γενική ομολογία λόγω κρίσης ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο??Εσείς τι πιστεύετε;

Ευχαριστώ.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Νεωτερη Ιστορια
« στις: Νοέμβριος 11, 2008, 02:45:05 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα να ρωτήσω, όσον αφορά την τρίτη περίοδο της Ιστορίας για τις εξετάσεις, δηλαδή τις ''εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας απο το 1830 έως το τέλος του 20ου αιώνα'' στο διαβασμά σας συμπεριλάβατε και θέματα εσωτερικής πολιτικής, δηλαδη τα γεγονότα που συμβαίνουν στο εσωτερικό του κράτους;Ενδιαφέρουν απο πλευρά ύλης των εξετάσεων του ΑΣΕΠ ή τσάμπα μελετάμε και αυτά?? Το ίδιο συμβαίνει και με την Βυζαντινή Ιστορία-Υλη, ειδεμη ποιός ο λόγος ύπαρξης συγκεκριμένης ύλης για συγκεκριμένα πράγματα μέσα στην ιστορία..εκτός αν πρέπει να το πάρουμε απόφαση να τα διαβάσουμε όλα γιατί δε βγάζει άκρη κανείς με αυτούς.

Ευχαριστώ

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Άλλο και τούτο
« στις: Οκτώβριος 22, 2008, 01:19:56 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.

Συγγνώμη, για ποιό λόγο αυτή την φορά η αίτηση και τα δικαιολογητικά του διαγωνισμού κατατίθενται στις κατά τόπους Δευτεροβάθμιες και όχι απευθείας στον ΑΣΕΠ ταχυδρομικώς....??? ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ..!!

Με εκτίμηση.

6
Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με την ΠΔΣ,όσον αφορά τους Φιλολόγους, και συγκεκριμένα την εμπειρία όσων έχουν ασχοληθεί με   πρόσθετη και διάφορες συμβουλές.
Τι αντιμετωπίζει κανείς μέσα στην τάξη, πώς εργάζεται με τους μαθητές, με τί ασχολούνται(αντικείμενο), το κλίμα γενικώς(διευθυντής-μαθητές) τι πρέπει να προσέξει κάποιος/α που ξεκινά για πρώτη φορά ΠΔΣ, τρόποι προετοιμασίας και γενικώς σε τι πρέπει να εστιάσει πιο πολύ την προσοχή κανείς ώστε να ανταπεξέλθει ικανοποιητικά.

Οι συμβουλές σας θα μου είναι πολύ χρήσιμες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Με εκτίμηση

7
Γενικό Λύκειο / Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« στις: Οκτώβριος 02, 2008, 01:27:31 μμ »

Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με την ΠΔΣ,όσον αφορά τους Φιλολόγους, και συγκεκριμένα την εμπειρία όσων έχουν ασχοληθεί με   πρόσθετη και διάφορες συμβουλές.
Τι αντιμετωπίζει κανείς μέσα στην τάξη, πώς εργάζεται με τους μαθητές, με τί ασχολούνται(αντικείμενο), το κλίμα γενικώς(διευθυντής-μαθητές) τι πρέπει να προσέξει κάποιος/α που ξεκινά για πρώτη φορά ΠΔΣ, τρόποι προετοιμασίας και γενικώς σε τι πρέπει να εστιάσει πιο πολύ την προσοχή κανείς ώστε να ανταπεξέλθει ικανοποιητικά.

Οι συμβουλές σας θα μου είναι πολύ χρήσιμες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Με εκτίμηση

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Βοήθημα Α' Γυμνασίου Οδύσσεια
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2008, 05:43:50 μμ »
Καλησπέρα!!

θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανείς προμηθευτεί από γνωστή εφημερίδα το cd με το βοήθημα Ομήρου Οδύσσεια Α΄Γυμνασίου Βολ..., αν ναι οποιος έχει την ευγενή καλοσύνη θα μπορούσε να μου το στείλει με ένα e-mail στο e-mail μου παρακατω γιατί δυστυχώς δεν πρόλαβα να το πάρω και στην εφημερίδα εκτός του ότι έχει εξαντληθεί δε βγάζει κανείς άκρη με αυτούς..

Σάς είμαι ευγνώμων εκ των προτέρων.

sof_g62@yahoo.com

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Αίσχος και Ντροπή
« στις: Απρίλιος 14, 2008, 02:34:28 μμ »
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ

Νέοι άνθρωποι που τελειώνουν πρόσφατα το Πανεπιστήμιο στη χώρα μας (και για να δώσω ένα παράδειγμα για όσους σπεύσουν να προδικάσουν) να περιμένουν να γεράσουν και μέτα να μπούν στα σχολεία να διδάξουν!!!ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ και ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ άνθρωποι που απεφοίτησαν 2002..2003..2004..2005..2006..2007..και ούτω καθεξής (αναφέρω αυτές τις ημερομηνίες ως πιο κοντινές στο 2008) να περιμένουν και ΑΝ..να μπουν στα σχολεία με το σύστημα των διορισμών που ισχύει σήμερα...Μα καλά τι περιμένουν οι αρμόδιοι!!!! Να ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ πρώτα και μέτα να διδάξουμε..αντί ΝΕΟΙ άνθρωποι να διδάξουμε ΝΕΑ παιδιά να βλέπουμε το χρόνο να κυλά εις βάρος μας..και 45αρηδες και 50αρηδες και 55αρηδες να παραμένουν στις θέσεις τους...που κάποια στιγμή και εμείς οι ίδιοι πρέπει αντιλαμβανόμαστε ότι απομακρυνόμαστε από τις νεανικές ψυχές...Αυτό ισχύει για κάθε χρονιά αποφοίτησης ανθρώπων που βρίσκεται κοντά στην διαδικασία του γραπτού διαγωνισμού(ή της όποιας διαδικασίας επιλογής)..Μα καλά..το Ανώτατο ΚΡΑΤΙΚΟ εκπαιδευτικό ιδρυμα με την απονομή του πτυχίου δε κρίνει με τη στάση του την καταλληλότητα των ατόμων να διδάξουν;;
ΜΗΝ βιαστείς φίλτατε και φιλτάτη να πείς ότι η διαδικασία αξιολόγησης για την καταλληλότητα ίσως είναι αναγκαία τελικά(ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ;;)
ΜΗΝ βιαστείς να πείς ότι όποιος βγαίνει από το Πανεπιστήμιο δεν σημαίνει ότι είναι και κατάλληλος να διδάξει..γιατί τότε δημιουργείται Φαύλος Κύκλος!Και οι ευθύνες δυστυχώς ανάγονται σε όλο το σύστημα της κοινωνίας.
Αυτήν την  Διαδικασία εκ νέου αξιολόγησης-επιλογής για διορισμό στα σχολεία πρέπει να την κρίνει κανείς ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ!!!
Όποιος θέλει να σέβεται τον εαυτό του για αυτό που είναι, που κόπιασε, που αγωνίστηκε και κατάφερε να πετύχει στη ζωή του πρέπει να την καταδικάσει.Γιατί αλλιώς δέν σέβεται τον εαυτό του, χάνει την αξιοπρέπειά του και γίνεται μαλθακός..
ΠΡΕΠΕΙ κάτι να αλλάξει!!!Πρεπει κάτι να γίνει!!!

απλώς για προβληματισμό..

Με εκτίμηση,
Ak

10
Αναπληρωτές / Πρόσθετη-Ενισχυτική Διδασκαλία
« στις: Μάρτιος 27, 2008, 02:01:28 μμ »
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ,

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ;
ΘΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Ιστορία θεωρητικής κατεύθυνσης
« στις: Νοέμβριος 13, 2007, 07:30:08 μμ »
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ(ΤΡΟΠΟΣ, ΜΕΘΟΔΟΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
ΑΚ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161384
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 548
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 478
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.