Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Delmouzos

Σελίδες: 12
1
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. «ΑΛΕΞ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»
   www.syllogosdelmouzos.gr

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ

Τι υποστηρίζαμε σχετικά με την εισοδηματική  πολιτική του 2007.
     
1.   Ο κλάδος των εκπαιδευτικών ΠΕ διεκδίκησε μέσα από την μεγαλειώδη απεργία το Φθινόπωρο του 2006 και   διεκδικεί  ορθώς  αυξήσεις στο βασικό μισθό και είναι αντίθετος με την επιδοματική πολιτική. Για λόγους όμως ισονομίας διεκδίκησε και διεκδικεί συνδικαλιστικά και δικαστικά  το επίδομα των 176 € που πήραν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Προεκλογικά η παρούσα κυβέρνηση είχε δεσμευτεί  για την καταβολή ολόκληρου του ποσού . Ο υφυπουργός παιδείας κ. Καλός ,ως  βουλευτής από τα έδρανα της αντιπολίτευσης και από το βήμα της 72ης ΓΣ του κλάδου,  είχε εκδηλώσει πολλές φορές  τη συμπάθειά  του προς τον κλάδο για την άνιση μεταχείριση που  είχε  από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.

2.   Το 2004 η κυβέρνηση Σημίτη  με την εφαρμογή νέου μισθολογίου από 1.1.2004 χορήγησε 73€  που προστέθηκε στο επίδομα  εξωδιδακτικής  απασχόλησης. Το επίδομα αυτό(73€) χορηγήθηκε για λόγους ισότιμης …μεταχείρισης με τον κατώτερο μισθό Δ.Υ άλλων υπουργείων και όχι ως προκαταβολή του επιδόματος των 176€. Το επίδομα  εξωδιδακτικής  απασχόλησης, μετά την απεργία  των εκπαιδευτικών , από 1.1.1997 αυξάνεται  σύμφωνα με τον πληθωρισμό του προηγούμενου έτους και  έτσι  από  1.1.2007 ανέρχεται  στο ποσό των 331,93€.(Επίσημος πληθωρισμός 2006:3,20%)

3.   Η  παρούσα κυβέρνηση θεώρησε τα 73€  ως προκαταβολή  του επιδόματος των 176€ και το υπόλοιπο ποσό 103€, που από μεγαλοψυχία το έκανε 105€, αποφάσισε να το χορηγήσει ως εξής:
•   Από  1.1.2007      17.50€
•   Από  1.7.2007      17.50€
•   Από  1.1.2008       35  €
•   Από  1.1.2009       35  €
 
4.   Για να μην «επιβαρυνθεί» ο κρατικός προϋπολογισμός , η κυβέρνηση  δεν προσθέτει τα πιο πάνω ποσά  στο επίδομα  εξωδιδακτικής  απασχόλησης αλλά δημιουργεί νέο: « επίδομα  διδακτικής προετοιμασίας» το οποίο δε θα αυξάνεται σύμφωνα με τον πληθωρισμό του προηγούμενου έτους αλλά θα είναι σταθερό. Με τη ρύθμιση αυτή η κυβέρνηση «εξοικονόμησε» από κάθε συνάδελφο για το 1ο  εξάμηνο  0,56€  μηνιαίως και για το 2ο εξάμηνο  1,12€ μηνιαίως!

5.  Η  κυβέρνηση  αποφάσισε από 1.7.2007 να χορηγήσει 140,80€ στους συνταξιούχους, και να καταβληθεί σε 5  ισόποσες    ετήσιες  δόσεις. Για την  «εξοικονόμηση» του ποσού αυτού θα γίνουν κρατήσεις από  όλους τους Δ.Υ  από 1.7.2007  για την κύρια σύνταξη :   140,80Χ6.67%=9,39€.
 Έτσι η   2η δόση του 2007 των 17.50€ μετά τις κρατήσεις θα  επιστραφεί  «νομίμως»  στο ταμείο των Αλογοσκούφη  και Δούκα , για να μην διαταραχθεί η Εθνική  οικονομία από τις αμοιβές των εκπαιδευτικών!
         

Σχετικά   με  τις αναδρομικές   κρατήσεις
ΑΠΌΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2008
Το παρατηρήσαμε στα εκκαθαριστικά του Απριλίου

1.   Καταλάβατε από τα παραπάνω ότι η κυβέρνηση  αποφάσισε να χορηγήσει από 1.7.2007 στους συνταξιούχους  140,80€, το οποίο θα καταβάλει σε 5 ισόποσες  ετήσιες δόσεις, και για την «εξεύρεση» του ποσού αυτού   κάνει κρατήσεις από όλους τους Δ.Υ από 1.7.2007 για την κύρια σύνταξη  : 140,80Χ6.67%=9.39€  μηνιαίως.
   Το πρωτοφανές είναι ότι γίνονται κρατήσεις επί ενός  πο-            σού που δεν    το παίρνουμε , δεν έχει ενσωματωθεί στο     βασικό μισθό και οι συνταξιούχοι  έχουν πάρει μία μόνο δόση.

2.   Με  την  6546 /0050/25.1.2008 εγκύκλιό του το Υπουργείο Οικονομικών για το ίδιο ποσό επιβάλλει  και κρατήσεις  4% υπέρ Μ.Τ.Π.Υ αναδρομικά  από  1.7.2007.

 Με τις κρατήσεις αυτές  η κυβέρνηση  εισπράττει προκαταβολικά  ένα μέρος από τα ψίχουλα ( 3,5% για το 2007 και 4.5% σε δύο δόσεις για το 2008 για το δημόσιο τομέα) της εισοδηματικής πολιτικής που εφαρμόζει   σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.


   Έχουμε να κάνουμε συνάδελφοι με οικονομικό εμπαιγμό. Η Κυβέρνηση όχι μόνο δε δίνει αυξήσεις στους εργαζόμενους, όχι μόνο δεν ικανοποιεί κανένα αίτημα των εκπαιδευτικών , μας κοροϊδεύει και από πάνω….

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ   Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Θ.ΓΚΟΥΜΑΣ      Σ.ΣΕΧΙΔΗΣ

2
                                                                      Πηγή : www.syllogosdelmouzos.gr

Καραγιάννης Θωμάς
Αιρετός ΚΥΣΠΕ                                                          Αθήνα 17/4/08
Τηλ. 6974750406
email: thkaragian@sch.gr     
                                           Προς τους
                                            συναδέλφους μου εκπ/κούς
                                            Έδρες τους


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Συμπεριφορά Προϊσταμένων:
(περίσσευμα αυταρχισμού και άγνοιας)

Πριν ακόμα συμπληρώσουν κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα άσκησης των καθηκόντων τους, αρκετοί Προϊστάμενοι, εμφανίζουν το πραγματικό τους πρόσωπο.
   Ήδη για το συγκεκριμένο θέμα στη Δ.Ο.Ε έχουν φθάσει αρκετές καταγγελίες και  το Δ.Σ. σε συνεδριάσεις του έχει πάρει  αποφάσεις που σας κοινοποιήθηκαν. Κάποιοι βέβαια πέρα από τη συμπεριφορά τους επιδεικνύουν και «υψηλή νομική κατάρτιση», που πράγματι δυσκολεύεσαι να τους παρακολουθήσεις, όπως:

- Αναστέλλουν τη λειτουργία 1/θέσιων Δημοτικών Σχολείων, μεσούντος του διδακτικού έτους, χωρίς καν να συνεδριάσουν και γνωμοδοτήσουν τα όργανα λαϊκής συμμετοχής (Δημοτική επιτροπή, Νομαρχιακό συμβούλιο).

- Τοποθετούν σε 1/θέσια δυσπρόσιτα δημοτικά σχολεία εκπ/κούς πέραν του ενός (5 σε κάποιο σχολείο) προκειμένου οι «ημέτεροι» εκπαιδευτικοί να τύχουν επιπλέον μοριοδότησης με μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και φυσικά να αποσπαστούν.

- Εφαρμόζουν το Π.Δ. για τις υπεραριθμίες ανάλογα με τους γνωστούς και δικούς  τους.

-Υποβιβάζουν  4/θέσια δημοτικά σχολεία, χωρίς να γνωρίζουν ότι οι Δ/ντές που τίθενται σε υπεραριθμία τοποθετούνται κατά προτεραιότητα  στο πρώτο κενό που υπάρχει ή θα δημιουργηθεί… Απλά «δυσκολεύονται» να τοποθετήσουν τους μη αρεστούς σε πολυθέσιο σχολείο, ίσως επειδή δεν κάνανε σωστούς υπολογισμούς κατά τις επιλογές.

- Κάποιοι επιδεικνύουν υπερβάλλοντα ζήλο και τρέχουν να καταγράψουν εκπ/κούς «που αδυνατούν να προσφέρουν διδακτικό έργο» σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ, για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και των Γραφείων.
Θα ήταν πάντως προτιμότερο να καταγράψουν τους εκπ/κούς που «στοιβάζονται» στις Διευθύνσεις και τα Γραφεία  κι ας μην ασχολούνται με τα προβλήματα κάποιων εκπαιδευτικών. Ενδιαφέρονται βέβαια για την εύρυθμη  λειτουργία του κράτους και της διοίκησης  και εκτελούν προθύμως και ευσυνειδήτως  εντολές άνωθεν.

- Σε αρκετά ΠΥΣΠΕ αναμένουν τις μεταβολές των ΣΜΕΑ και καθυστερούν τις μεταθέσεις εντός των Νομών, αλλού βέβαια προχώρησαν με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συντονισμός ενεργειών. Μεταθέσεις τμηματικά και σε φάσεις. Εκτός του ότι οι ίδιοι Προϊστάμενοι αρνούνται την πρόσβαση Αιρετών εκπροσώπων στις δηλώσεις προτίμησης συναδέλφων. Γιατί άραγε;

-Όσο για τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπ/σης, εάν νομίζουν με το να συρρικνώνουν τις οργανικές θέσεις εκπ/κών, υποβιβάζοντας τα σχολεία, ειδικά σε ορεινές και αγροτικές περιοχές, επιφέρουν οικονομία στην κυβέρνηση, «πλανώνται πλάνη». Δεν έχουν αντιληφθεί φαίνεται, ότι ζούμε σε πολυπολιτισμική κοινωνία, το σχολείο του σήμερα άλλαξε και ο δάσκαλος καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες  σε ένα ανομοιογενές μαθητικό σύνολο, για να ενσωματώσει κατά τον καλύτερο τρόπο τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς στο σχολείο σήμερα, στην ελληνική κοινωνία αύριο.

   Με πολλές ευχές για Καλό Πάσχα και αγωνιστικούς χαιρετισμούς
                                                           Καραγιάννης  Θωμάς       

3
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. «ΑΛΕΞ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»
www.syllogosdelmouzos.gr


ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟ  ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σήμερα Τετάρτη  2 Απριλίου 2008  η   Σχ. Σύμβουλος  κλάδου  ΠΕ 16  (Μουσικής)  με έδρα την Α΄ Δ/νση  Δ.Ε. Αθήνας κάλεσε  σε  «Δειγματική Διδασκαλία στο μάθημα της Μουσικής για την  Α΄ και  Β΄τάξη »  τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 16 που υπηρετούν  σε  Δημόσια Δημοτικά  Σχολεία της Δ/νσης ΠΕ Αν. Αττικής  έπειτα από έγκριση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.

Η ανακοίνωση (με ημερομηνία έκδοσης 27-3-2008) έφτασε στα σχολεία της περιοχής μας τη Δευτέρα  1 Απριλίου (ΑΠ:1820/1-4-2008 3ο Γραφείο ΠΕ Ανατ.Αττικής)  αλλά και σε αρκετά σχολεία την Τρίτη 2 Απριλίου 2008 λίγες ώρες μόλις πριν από την προγραμματισμένη «Δειγματική Διδασκαλία».Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί τεράστια  αναστάτωση στα σχολεία λόγω των αλλαγών που θα έπρεπε να γίνουν στο πρόγραμμα λειτουργίας τους εξαιτίας της απουσίας των συναδέλφων. Ανοργανωσιά και της ανευθυνότητα σε όλο τους το μεγαλείο.
 Ως αντιπροσωπευτικό δείγμα από τα  σχολεία της περιοχής για την πραγματοποίησης της  «δειγματικής διδασκαλίας» επιλέχτηκε το  Δημοτικό Σχολείο  Κολεγίου Αθηνών!!!!!

Για τις επιλογές τους αυτές ρωτάμε τη Σχολική Σύμβουλο και τον Περιφερειακό Δ/ντή :
•   Γιατί δεν επιλέχτηκε ένα Δημόσιο Σχολείο για τη δειγματική διδασκαλία;
•   Γιατί δεν επιλέχθηκαν παιδιά Α΄και  Β΄ τάξης κάποιου Δημόσιου Σχολείου της περιοχής;
•   Η υψηλή εκτίμηση των μαθητών του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου αναφορικά με τη μουσική  λόγω της κοινωνικοοικονομικής   διαφοράς ( περισσότερες ευκαιρίες σε εκπαίδευση και ερεθίσματα, ιδιαίτερα μαθήματα μουσικής κατ΄οίκον κτλ )  καθώς και το προσφερόμενο  εποπτικό υλικό (όργανα μουσικής κτλ)  προσφέρουν αναμφισβήτητα  ένα συγκριτικό πλεονέκτημα για τη διδασκαλία του μαθήματος στο σχολείο αυτό    σε σχέση με το μέσο όρο των συνθηκών που επικρατούν σε ένα Δημόσιο Σχολείο. Κατά πόσο λοιπόν ,μέσα σε αυτά τα πλαίσια , η διδασκαλία αυτή μπορεί να χαρακτηριστεί «δειγματική» για τον εκπαιδευτικό του Δημόσιου Σχολείου;
•   Γιατί τα σχολεία ενημερώθηκαν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή;
•   Η Σχολική Σύμβουλος για να επιλέξει το συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο προφανώς το έχει επισκεφθεί αρκετές φορές  ( δικαίωμα  και υποχρέωση της που προκύπτει από την ιδιότητα του Σχ. Συμβούλου) .Ποια όμως και πόσα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία της περιοχής μας έχει επισκεφτεί ως σύμβουλος που υπηρετεί τη δημόσια εκπαίδευση;;;;;;
Το Δ.Σ. του συλλόγου   θεωρεί ότι είναι τουλάχιστον προκλητικό, σε μια εποχή που το εκπαιδευτικό κίνημα οργανώνει μορφές αντίστασης για την προάσπιση της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης  το Υπουργείο Παιδείας ,ο Περιφερειακός Δ/ντής  και  ορισμένοι  Σχολικοί  Σύμβουλοι να επιλέγουν τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια  για τη συνδιοργάνωση δραστηριοτήτων απαξιώνοντας τα Δημόσια Σχολεία. 

Θα είμαστε πάντα απέναντι σε τέτοιες τακτικές και μεθοδεύσεις             
ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΣΤΟΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΧΩΡΟ  ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Για το ΔΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ            Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Θ.ΓΚΟΥΜΑΣ                Σ.ΣΕΧΙΔΗΣ

4
                                                                                                                           Πηγή : www.syllogosdelmouzos.gr 

                                                                                                            Αθήνα   28/3/2008 

Καραγιάννης Θωμάς Αιρετός ΚΥΣΠΕ                                                                                                 
Τηλ. 6974.750406
email: thkaragian@sch.gr
                                  
Προς τους συναδέλφους μου  Εκπ/κούς  Έδρες τους
                                         


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
   
Αγαπητοί μου συνάδελφοι,

Μετά από τηλεφωνήματα αρκετών συναδέλφων σας ενημερώνω για τα παρακάτω θέματα:

Αποσπάσεις εκπ/κών σε σχολικές μονάδες εκπαίδευσης του εξωτερικού

   Από το Δεκέμβρη του περασμένου έτους έχουν υποβάλει αίτηση απόσπασης ενδιαφερόμενοι εκπ/κοί σε σχολεία εκπαίδευσης του εξωτερικού. Όλα τα προηγούμενα χρόνια η ημερομηνία των γραπτών εξετάσεων ήταν γνωστή ευθύς εξ αρχής με την προκήρυξη του διαγωνισμού και τη διαπίστωση γνώσης ξένης γλώσσας των υποψηφίων. Άγνωστο το πού οφείλεται φέτος η καθυστέρηση της ανακοίνωσης. Δεν έχει υπάρξει, βέβαια, υπεύθυνη ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα του ΥΠΕΠΘ.
Εκτιμώ, πάντως, σύμφωνα με τις εξελίξεις και τις ημερομηνίες που τρέχουν, ότι ο γραπτός διαγωνισμός στην ξένη γλώσσα θα πραγματοποιηθεί γύρω στις 10-12 Απριλίου. Υπόψη ότι είχαμε και αλλαγές προσώπων(στελεχών) στην αρμόδια διεύθυνση, οπότε η νέα ηγεσία χρειάζεται και πίστωση χρόνου για να ενημερωθεί…

Ενστάσεις επί των μεταθέσεων

Όσοι συνάδελφοι έχουν διαπιστώσει λάθη ή παραλείψεις στις μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ μπορούν να υποβάλουν ένσταση προς το ΚΥΣΠΕ μέσω των Δ/νσεων ή των Γραφείων που ανήκουν οργανικά. Οι ενστάσεις θα εκδικαστούν σε ειδική συνεδρίαση του Συμβουλίου και ευελπιστώ να αποφευχθούν τα όποια λάθη διαπιστώθηκαν τα προηγούμενα χρόνια από Προϊσταμένους που κινούνται με κοντόθωρες σκοπιμότητες και μικροκομματικά οφέλη… Για τα στατιστικά στοιχεία των μεταθέσεων θα σας ενημερώσω στο επόμενο ενημερωτικό, όπως και για τους Νομούς  που έχουν καταστεί πλέον απρόσιτοι για συναδέλφους με αρκετά χρόνια υπηρεσίας και οικογενειακά προβλήματα.

Αμοιβαίες μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

Μετά τις τακτικές μεταθέσεις και όπως προβλέπεται από  το Π.Δ. 50/96 άρθρο 10, οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να μετατεθούν με αμοιβαία μετάθεση από Νομό σε Νομό μπορούν να υποβάλουν αίτηση αμοιβαίας μετάθεσης μέσα σε 15 ημέρες από την επίσημη ανακοίνωση των τακτικών μεταθέσεων (δηλαδή μέχρι 3/4/08).
Οι προϋποθέσεις προβλέπονται από το σχετικό άρθρο και είναι σαφείς. (Να μην έχουν συμπληρώσει οι ενδιαφερόμενοι 25 έτη υπηρεσίας, να μην έχουν 10 έτη διαφορά στην υπηρεσία τους, να έχουν 2 έτη υπηρεσίας από ΦΕΚ διορισμού και συνολική 5/ετή εκπ/κή υπηρεσία, όπως και να έχουν υπηρετήσει ένα έτος στην οργανική τους θέση).

Μετατάξεις εκπ/κών

 Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (Ν.2986/02, Ν.3260/04, Ν.3528/07) οι μετατάξεις θα πραγματοποιηθούν μετά την εκδίκαση των ενστάσεων των μεταθέσεων και την εξέταση των αμοιβαίων αιτήσεων μετάθεσης,  δηλαδή στα μέσα Απριλίου.
   Αυτονόητο είναι ότι και φέτος εκατοντάδες είναι οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων (Π.Ε. 11, Π.Ε. 06, Π.Ε. 16), που επιθυμούν να μεταταγούν για τους ευνόητους λόγους. Πρέπει όμως να γίνει αντιληπτό ότι το ΚΥΣΠΕ ναι μεν  αποδεσμεύει τους εκπαιδευτικούς αλλά για να μεταταγούν εξαρτάται από τα κενά που υπάρχουν ή που θα δημιουργηθούν. Από την εμπειρία μου, εκτός από την περσινή χρονιά (προεκλογική), καμιά άλλη σχολική χρονιά δεν ικανοποιήθηκε ικανός αριθμός των ενδιαφερομένων προς μετάταξη. Συνεπώς μέσα από τη Δ.Ο.Ε. ας αγωνισθούμε να πετύχουμε τις καλύτερες συνθήκες εργασίας των ειδικοτήτων (ωράριο, εμπλεκόμενα σχολεία κ.λ.π), έτσι ώστε να περιορισθεί και ο αριθμός των αιτήσεων. Πάντως χωρίς να θέλω να απογοητεύσω τους ενδιαφερόμενους, φέτος ίσως να είναι η χειρότερη χρονιά των μετατάξεων…
                                                               
                                                             Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς           
                                                                     Καραγιάννης Θωμάς




                                                                                                                             Πηγή : www.syllogosdelmouzos.gr

5
                                                                                        Πηγή : www.syllogosdelmouzos.gr

Καραγιάννης Θωμάς
Αιρετός ΚΥΣΠΕ
Τηλ. 6974750406
e-mail: thkaragian@sch.gr
Αθήνα 12/3/2008
Προς τους συναδέλφους μου   εκπαιδευτικούς    έδρες τους

Ενημερωτικό Σημείωμα
(για τρέχοντα θέματα)

Αγαπητοί συνάδελφοι
Στα πλαίσια της τακτικής μας ενημέρωσης κρίνω σκόπιμο να σας ενημερώσω για τα παρακάτω θέματα:

Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών:

Όπως εκτιμώ και πάντα σύμφωνα με ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα του ΥΠΕΠΘ οι μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ θα ανακοινωθούν μετά τις 20 του μήνα.

   Υπόψη ότι ολοκληρώθηκαν οι μεταθέσεις στα πειραματικά, διαπολιτισμικά σχολεία και εξετάστηκαν,  κατά περίπτωση, οι αιτήσεις ενδιαφερομένων για ΣΜΕΑ και ΚΔΑΥ και  οι αιτήσεις για διαπίστωση ύπαρξης ή μη των προϋποθέσεων του άρθρου 2, παρ.7 του Ν.3194/2003. Τεράστιο πρόβλημα δημιουργείται για μια ακόμη φορά με τους συναδέλφους που ζητούν να ενταχθούν σε ειδικές κατηγορίες μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Π.Δ. 50/96. Επιτακτική όσο ποτέ η τροποποίηση του σχετικού  άρθρου και η ένταξη στην ειδική  κατηγορία όλων εκείνων των συναδέλφων που πάσχουν οι ίδιοι  ή οι σύζυγοί τους  ή τα τέκνα τους από ασθένειες που δεν αναφέρονται στο άρθρο 13 του Π.Δ. οι οποίες δυστυχώς είναι πολλές και άγνωστες σε μας. Ευελπιστώ πάντως το Π.Δ. να αποτελέσει θέμα συζήτησης  στην επικείμενη Γ.Σ. του κλάδου μας τον ερχόμενο Ιούνιο.

Αναπληρωτές εκπ/κοί

Είναι γεγονός ότι τα λειτουργικά κενά που υπάρχουν σήμερα στα σχολεία μας είναι τεράστια. Για να καλυφθούν χρειάζεται σαφώς πολιτική βούληση και οι αναγκαίες πιστώσεις. Αναπληρωτές δάσκαλοι υπάρχουν ελάχιστοι, υπάρχουν όμως χιλιάδες αναπληρωτές νηπιαγωγοί και ειδικότητες που αναμένουν διορισμό, όταν μάλιστα τα Ολοήμερα, υπολειτουργούν και έχουν μετατραπεί σε «πάρκινγκ» κατά την προσφιλή δήλωση παλιότερα του κ. Καραμανλή.

Πλήρωση θέσεων Συντονιστών εκπαίδευσης εξωτερικού

   Σύμφωνα με τη σχετική Φ.821/327511/135464/Ζ/27-11-07 έγινε η προκήρυξη θέσεων των Συντονιστών.  Στην αρμόδια Δ/νση Ελληνοπαίδων Εξωτερικού, έχουν υποβληθεί 230 αιτήσεις ενδιαφερόμενων για κάλυψη θέσης.
   Μέχρι σήμερα πέρα από την απλή καταχώρηση των αιτήσεων ουδεμία επίσημη διαδικασία έχει πραγματοποιηθεί! Εκτιμώ ότι μετά την καταχώρηση- μοριοδότηση των μετρήσιμων κριτηρίων, οι συνεντεύξεις θα διεξαχθούν (ξεκινήσουν)  μετά το Πάσχα.
   Συνεπώς για το θέμα αυτό θα επανέλθω σε επόμενο ενημερωτικό. Δε γνωρίζω βέβαια ποια θα είναι και η οριστική σύνθεση του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής μετά από κάποιες παραιτήσεις μελών. Αναμένουμε…

Αποσπάσεις σε ΚΔΑΥ

   Αν και ο νόμος είναι σαφής σχετικά με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε ΚΔΑΥ, κάποιοι Προϊστάμενοι επιμένουν και προκαλούν με τις επιλεκτικές αποσπάσεις και την εξυπηρέτηση των «δικών μας» παιδιών.
   Για ενημέρωσή τους, τους  παραπέμπω στους Νόμους 2817/2000 και 3194/2003 και τους πληροφορώ, ότι εκτίθενται οι ίδιοι με την παραποίηση στοιχείων και τις παράνομες ενέργειές τους.
   Ας λάβουν ακόμη υπόψη τους, ότι πρόσφατα ανακλήθηκαν  μεταθέσεις εκπαιδευτικών σε ΚΔΑΥ από «υπηρεσιακό λάθος», τι το χειρότερο!!!

Προσχέδιο Ειδικής Αγωγής

Ο πολυαναμενόμενος Νόμος για την Ειδική Αγωγή έχει καθυστερήσει περίπου 4 χρόνια, παρά τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, που θα άλλαζε συνολικά τη φιλοσοφία της εκπαιδευτικής υποστήριξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τα σχολεία ειδικής αγωγής, τα τμήματα ένταξης, τα  ΚΔΑΥ στη χώρα μας υπολειτουργούν, χωρίς εκπαιδευτικό προσωπικό και υποδομές. Ευελπιστώ να δοθεί, αν τελικά δοθεί (επίσημα) στη ΔΟΕ, και στους αρμόδιους φορείς για διάλογο σύντομα και να μην παραπεμφθεί στις «καλένδες» στα πλαίσια της επικαλούμενης «μεταρρύθμισης και των έξυπνων σχολείων». Ίδωμεν…

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Καραγιάννης Θωμάς


Πηγή :www.syllogosdelmouzos.gr

6
Πηγή : www.syllogosdelmouzos.gr 

                                                                                                                         14-3-2008

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ ( www.syllogosdelmouzos.gr )                                         
ΣΥΛΛΟΓΟΣ Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ ( www.syllogosksotiriou.gr  )
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
                                           
                                         
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
[/b]


Οι  τρεις σύλλογοι Ανατολικής  Αττικής Δελμούζος, Κ. Σωτηρίου και Σωκράτης ,  με ομόφωνες αποφάσεις τους , συνυπογράφουν την ανακοίνωση  – απάντηση της Δ.Ο.Ε. (12-3-2008)  προς τον Προϊστάμενο του 2ου Γραφείου Π.Ε. Αν. Αττικής  και δηλώνουν ότι θα συμπορευτούν με όλο το εκπαιδευτικό κίνημα απέναντι  σε οποιαδήποτε προσπάθεια τρομοκράτησης και δίωξης των εκπαιδευτικών, απ’  όπου κι αν προέρχεται.

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ  Η ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ  11ου  Δ.Σ   ΑΧΑΡΝΩΝ  ΤΩΡΑ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ,      ΣΥΛΛΟΓΟΣ Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ,     ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
[/b]

7
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. «ΑΛΕΞ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»


                                                                 www.syllogosdelmouzos.gr
                                                                  info@syllogosdelmouzos.gr
 

ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ STAGE

Λαμβάνοντας υπόψη το υπ’ αριθμ. Φ.50/47/13446/Γ1-30-01-2008 έγγραφο του ΥΠΕΠΘ, που αναφέρεται στην τοποθέτηση εργαζομένων από τα «προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας», stage, στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ως γραμματειακή υποστήριξη και για τη σίτιση των μαθητών του Ολοήμερου σχολείου, όπως και το γεγονός ότι παρότι βρισκόμαστε στις αρχές Μαρτίου οι ωρομίσθιοι που εργάζονται στα σχολεία έχουν πάρει στην καλύτερη περίπτωση 400 Ευρώ και μόνο όσοι δούλευαν Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, δηλαδή ελάχιστοι, έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:

•   Η κυβέρνηση για μια ακόμα φορά αντιμετωπίζει τη δημόσια εκπαίδευση σαν το φτωχό συγγενή που μπροστά στα προβλήματα που αντιμετωπίζει θα πρέπει να βολεύεται με όλο και λιγότερα χρήματα και  με την παροχή υπηρεσιών που θα στηρίζονται στην μαύρη και ανασφάλιστη εργασία χρηματοδοτούμενη κυρίως από πρόσκαιρα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
•   Τα περιβόητα «προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας», stage,αποτελούν έναν από τους μηχανισμούς με τους οποίους η κυβέρνηση της ΝΔ προσπαθεί να εμφανίσει μειωμένη την ανεργία. Ταυτόχρονα, αποτελούν μηχανισμό εξασφάλισης φτηνής και ανασφάλιστης εργασίας. Συντελείται, δηλαδή, ένα έγκλημα σε βάρος των εργαζόμενων και των ασφαλιστικών ταμείων. Αποτελούν, όμως, και ένα μηχανισμό άσκησης ρουσφετολογικής πολιτικής.
  Οι ασκούμενοι λαμβάνουν από τον Ο.Α.Ε.Δ., για δεκαοχτώ μήνες που διαρκεί το πρόγραμμα, κάθε ημέρα και όχι πλέον των 22 ημερών ανά μήνα :
1.   30 Ευρώ (μικτά) για τους πτυχιούχους A.E.I./T.E.I. ή τους κατόχους ισότιμων τίτλων σπουδών
2.   25 Ευρώ (μικτά) για τους διπλωματούχους Ι.Ε.Κ., απόφοιτους Λυκείου Γενικής Εκπαίδευσης, αποφοίτους Τ.Ε.Λ. (με ειδικότητα), Ε.Π.Λ. (με ειδικότητα) και Τ.Ε.Ε. Β κύκλου ή τους κατόχους ισότιμων τίτλων σπουδών ενώ ασφαλίζονται μόνο για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και για το λεγόμενο επαγγελματικό κίνδυνο και πληρώνουν μόνο αυτοί 6,45% και 1% αντίστοιχα.

Μιλάμε λοιπόν για μια σκανδαλώδη παροχή προς τους βιομηχάνους του ιδιωτικού τομέα, αλλά και για το ίδιο το κράτος και τις ΔΕΚΟ, που απαλλάχθηκαν και από την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών, σε βάρος φυσικά του ΙΚΑ και των άλλων Ταμείων.

Απαιτούμε
•       Κατάργηση της ωρομίσθια
•   Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των ωρομισθίων
•   Καμιά πρόσληψη μέσω των προγραμμάτων stage στον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης
•   Όχι στον εργασιακό μεσαίωνα
•   Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους
•   Γενναία αύξηση των κονδυλίων για την παιδεία μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό



                                                                                      ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
                                                                    Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                                                        Θ.ΓΚΟΥΜΑΣ         Σ. ΣΕΧΙΔΗΣ

8
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. «ΑΛΕΞ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»


                                                 http://www.syllogosdelmouzos.gr
                                                mail: info@syllogosdelmouzos.gr
                                                         
   
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Όλα τα είχε η Μαριορή , ο φερετζές της έλειπε


Με αφορμή την εγκύκλιο για την    ονοματοδοσία των σχολείων, σύμφωνα με την οποία καλούνται οι σύλλογοι διδασκόντων να προτείνουν προς τη Διοίκηση ονόματα για τη σχολική τους μονάδα, επισημαίνουμε τα εξής:

   Τα ονόματα στην πρόσοψη των σχολικών μονάδων δεν μπορούν να κρύψουν τα δεκάδες προβλήματα που αντιμετωπίζουν ( υποχρηματοδότηση, κενά, συμπτύξεις , κτηριακά προβλήματα, απαξίωση δημόσιας – δωρεάν εκπαίδευσης , εισαγωγή μαύρης και ανασφάλιστης εργασίας στα σχολεία με τα προγράμματα stage, υποβάθμιση Ολοήμερου σχολείου, υπαγωγή των νηπιαγωγείων στον Ιδιωτικό τομέα και τους Δήμους)
   Ο Υπουργός Παιδείας καλεί όλες τις σχολικές μονάδες να αποκτήσουν όνομα για τη ¨ανάπτυξη πολιτιστικής συνείδησης και ιστορικής γνώσης των μαθητών¨, τη στιγμή που η γνώση γίνεται όλο και πιο φτωχή μέσα από τα νέα βιβλία και ΑΠ
   Η Εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ  προτείνει η προσωνυμία να συνδυαστεί με πλήθος παιδαγωγικών και διδακτικών δραστηριοτήτων( δράσεις , σχέδια εργασίας, δημιουργία μουσείων τοπικής ιστορίας  και βιβλιοθηκών , επισκέψεις και πολιτιστικές εκδηλώσεις κτλ. Πουθενά όμως δεν αναφέρει από ποια δαπάνη  θα καλυφθεί το κόστος των παραπάνω ενεργειών και δραστηριοτήτων. Είναι τουλάχιστον υποκριτικό να γίνονται ονομασίες σχολείων και να προτείνονται πλήθος δραστηριοτήτων, σε μια εποχή που οι Διευθυντές των σχολείων και νηπιαγωγείων δεν έχουν χρήματα ούτε για  να αγοράσουν πετρέλαιο Θέρμανσης και να πληρώσουν τις καθαρίστριες.
   Μήπως το κόστος αυτό θα το αναλάβουν οι χορηγοί; Το   θέμα ονομασίας  των σχολείων δεν απλά διαχειριστικό. Έχει ύποπτες προεκτάσεις στις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα με απρόβλεπτες διαστάσεις στην εμπορευματοποίηση των σχολείων και την εμφάνιση των χορηγών στα σχολεία.
   Η διαδικασία η οποία θα ακολουθηθεί δίνει στους συλλόγους διδασκόντων συμβουλευτικό ρόλο (ενώ δεν προβλέπει καθόλου συμμετοχή στα άλλα συλλογικά όργανα όπως το Σχολικό Συμβούλιο, Συλλόγους Γονέων κτλ) αφού τις τελικές αποφάσεις θα πάρει διορισμένη επιτροπή από τη Περιφέρεια.

•   Σύμφωνα με το Π.Δ. 201, άρθρο 2, παρ.4: «…στην επωνυμία μπορεί  να προστεθεί προσωνυμία δηλωτικής της ιστορικής και πολιτιστικής παράδοσης του τόπου ή αναφερόμενη στο όνομα ευεργετών και προσωπικοτήτων των γραμμάτων και τεχνών και γενικότερα προσώπων που πρόσφεραν αναγνωρισμένες και αξιόλογες υπηρεσίες στον τόπο και στο έθνος γενικότερα...»
Από τη διατύπωση του άρθρου σαφώς προκύπτει ότι η διαδικασία αυτή, σε  καμιά περίπτωση δεν είναι υποχρεωτική.

Με βάση τα παραπάνω:

Η θέση του ΔΣ είναι ότι δεν μπορούμε να συναινέσουμε σε τέτοιες διαδικασίες και καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων στις συνεδριάσεις τους,  να λάβουν υπόψη τους όλα τα παραπάνω σημαντικά στοιχεία και επισημάνσεις και να ενημερώσουν την τοπική κοινωνία και τους Γονείς.

                                                                      ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
                                                     Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                                     Θ.ΓΚΟΥΜΑΣ         Σ. ΣΕΧΙΔΗΣ
                                             
                                       

9
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. «ΑΛΕΞ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»
[/b]
                                            www.syllogosdelmouzos.gr
                                            info@syllogosdelmouzos.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΤΥΞΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΘΗΚΕ ΣΤΟ 1Ο ΔΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Συνάδελφοι

Μετά την ενημέρωση του αιρετού Άγγελου Πούλου , την ανακοίνωση – καταγγελία του Συλλόγου μας που ζητούσε να μη γίνει καμιά σύμπτυξη τμημάτων και συνεπώς η μετακίνηση της συναδέλφισσας από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Παλλήνης , ακολούθησαν οι αποφάσεις  του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων του 1ου ΔΣ Παλλήνης και της Ένωσης Γονέων Παλλήνης , η ομόφωνη απόφαση του συλλόγου διδασκόντων του 1ου ΔΣ Παλλήνης και η επίκαιρη ερώτηση στη βουλή  προς τον Υπουργό Παιδείας από βουλευτή της αξιωματικής αντιπολίτευσης για το θέμα.

Διαμορφώθηκε ένα αίτημα  ξεκάθαρο: Καμιά σύμπτυξη τμημάτων – καμιά μετακίνηση συναδέλφου

Μπροστά στη δυναμική αυτή αντίδραση που βασίζεται σε ξεκάθαρες συνδικαλιστικές και παιδαγωγικές θέσεις, ο Διευθυντής ΠΕ Αν. Αττικής δεσμεύτηκε προφορικά ότι η μετακίνηση δε θα γίνει και το κενό εκπαιδευτικού στο 2ο ΔΣ Γλυκών Νερών θα καλυφθεί με άλλη συναδέλφισσα.

Το ΔΣ του συλλόγου με αφορμή την κατάσταση ,δηλώνει με σαφήνεια τα εξής:

1.   Η ανάκληση της απόφασης μετακίνησης  της συναδέλφισσας πρέπει να γίνει με νέα απόφαση του ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής
2.   Για το σκοπό αυτό καλούμε του αιρετούς να ζητήσουν άμεση σύγκληση του ΠΥΣΠΕ με θέμα την ανάκληση της μετακίνησης.
3.   Καλούμε επίσης και το Σχολικό Σύμβουλο που έχει την αρμοδιότητα του σχολείου και της ευρύτερης περιοχής να πάρει θέση. Το θέμα της σύμπτυξης τμημάτων είναι πρωτίστως παιδαγωγικό θέμα, με άμεσες επιπτώσεις στα παιδιά.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Θ.ΓΚΟΥΜΑΣ                  Σ.ΣΕΧΙΔΗΣ

10
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ       ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ    ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ
¨ΑΛ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ¨                  ¨Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ¨              ¨Κ.ΣΩΤΗΡΙΟΥ¨
www.syllogosdelmouzos.gr
                                                                                                                              1-03-08
ΠΡΟΣ                                                                                           
ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ Δ)ΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΟ Δ)ΝΤΗ ΠΕ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ 1ου- 2ου -3ου – 4ου ΓΡ. ΠΕ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ                                       
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ

Παρά τις ξεκάθαρες θέσεις των τριών (3) συλλόγων Αν. Αττικής και της ΔΟΕ , τις παραστάσεις διαμαρτυρίας που έγιναν στο πρόσφατο παρελθόν στον Περιφερειακό Διευθυντή εκπαίδευσης και το Διευθυντή ΠΕ Αν. Αττικής με ξεκάθαρο αίτημα :
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΔΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ (5) ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ 11ου ΔΣ ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
[/b]

Η Διοίκηση – Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής, Διευθυντής ΠΕ Αν. Αττικής και Προϊστάμενοι – επιμένουν να συνεχίζουν την ΕΔΕ, με ανακριτή αυτή τη φορά τον Προϊστάμενο του 2ου Γραφείου ΠΕ Αν. Αττικής. Δείχνουν έτσι ξεκάθαρα το πρόσωπο της αδιαλλαξίας , της πυγμής και του αυταρχισμού που θέλει να κρατούνται όμηροι οι πέντε διωκόμενοι συνάδελφοι και να τρομοκρατήσει τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.

Δηλώνουμε ξεκάθαρα:

   Είμαστε στο πλευρό των πολιτικά διωκόμενων συναδέλφων
   Απαιτούμε να σταματήσει η ΕΔΕ
   Η τρομοκρατία ,ο αυταρχισμός  και ο ρεβανσισμός δε θα περάσουν

Σε αυτή την κατεύθυνση οι 3 Σύλλογοι της Αν. Αττικής και η ΔΟΕ καλούν  τα Δ.Σ. των συλλόγων της Αττικής και όλους τους συναδέλφους , στην παράσταση διαμαρτυρίας που θα γίνει την Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008, στο  2ο ΓΡΑΦΕΙΟ Π.Ε. ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ Όθωνος Παπαδημητρίου 5,  στο Κορωπί ( κοντά στο Ειρηνοδικείο και την κεντρική πλατεία)  και ώρα 13:30 το μεσημέρι

                                                                     Για τα Δ.Σ.

                               Θανάσης Γκούμας            Θανάσης Ευθυμίου        Κώστας Τουλγαρίδης
                               Πρόεδρος Δελμούζου       Πρόεδρος Σωκράτη       Πρόεδρος Κ. Σωτηρίου

11
Καραγιάννης Θωμάς                                                                              Αθήνα 7-2-2008
Αιρετός ΚΥΣΠΕ                                                                                     ΠΡΟΣ
Τηλ. 6974/750406                                                                                   Τους συναδέλφους
                                                                                                                 Εκπαιδευτικούς
                                                                                                                 Έδρες τους



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
(στα πλαίσια της αμφίδρομης ενημέρωσης)

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Με αίσθημα  υπευθυνότητας σας ενημερώνω για τα παρακάτω θέματα:


Παραιτήσεις Εκπαιδευτικών

   Στις 29 Ιανουαρίου σε συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ έγιναν αποδεκτές αιτήσεις παραίτησης Εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους για λόγους υγείας- κοινωνικούς.
   Μέχρι σήμερα, σε τρία συμβούλια, έχουν παραιτηθεί 57 δάσκαλοι και 8 νηπιαγωγοί κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Σύμφωνα με την προσφιλή μέθοδο της πολιτικής  ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ οι πρόσφατες παραιτήσεις θα υπογραφούν περίπου σε ένα μήνα, στη συνέχεια θα δημοσιευτούν σε ΦΕΚ οπότε και λύεται η υπαλληλική σχέση (δηλ. γύρω στις 10 Μαρτίου και βλέπουμε).

Νομοσχέδιο Ειδικής Αγωγής

   Τέλη του μηνός Φεβρουαρίου θα δοθεί στους αρμόδιους φορείς ελπίζω και στη ΔΟΕ το προσχέδιο για την Εδική Αγωγή, σύμφωνα πάντα με ενημέρωση από τη Διεύθυνση Εδικής Αγωγής.
   Επειδή αρκετοί συνάδελφοι συνδέουν το προσχέδιο με τις επικείμενες μεταθέσεις στην Ειδική Αγωγή, τους πληροφορώ υπεύθυνα ότι και φέτος οι μεταθέσεις θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και οι όποιες μεταβολές για τις μεταθέσεις σε ΣΜΕΑ- τμήματα ένταξης- ΚΔΑΥ θα γίνουν εφόσον και όταν ισχύσει ο νέος νόμος για την Ειδική Αγωγή.


Πορεία Προσφυγών
   
Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενα ενημερωτικά, η εκδίκαση των προσφυγών που υποβλήθηκαν από συναδέλφους αρχίζουν να εκδικάζονται περίπου από τις 20 Φεβρουαρίου και μετά. Αναμένουμε τις αποφάσεις των διοικητικών δικαστηρίων σχετικά με τις επιλογές των Σχολικών Συμβούλων και ευελπιστώ να δικαιωθούν οι όποιοι συνάδελφοί μας κρίθηκαν «ανίκανοι και αποτυχόντες», επειδή κατά τη γνωστή διαδικασία δεν ανήκαν στην κυβερνώσα παράταξη.

Επιλογές Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων

   Τα «γαλαζοδικεία» οργίασαν και στις επιλογές Υποδιευθυντών σχολείων. Είχαμε επισημάνει ότι με το Νόμο 3467/06 και τη συνέντευξη, η πλειοψηφία των ΠΥΣΠΕ θα στρατευθεί στην προώθηση των «δικών μας» παιδιών. Πράγμα που έγινε και υλοποιήθηκε σε όλη την Ελλάδα. Οι διαταγές και τα «συνταγολόγια» εφαρμόστηκαν προς δόξαν της επικαλούμενης «αξιοκρατίας». Όσο για τις προτάσεις των Συλλόγων διδασκόντων πουθενά δεν τηρήθηκαν, όπως και η επιλογή των υποψηφίων με μετρήσιμα κριτήρια.
Τραγική περίπτωση αποτελεί και πάλι η συμπεριφορά των μελών του ΠΥΣΠΕ Αργολίδος, όπου δεν επέλεξαν ως Υποδιευθυντή σε σχολείο του Άργους συνάδελφο, Πρόεδρο του τοπικού Συλλόγου, μέλος εξελεγκτικής επιτροπής του Δ.Σ. της ΔΟΕ, πρώην Πρόεδρο Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και  Υποδιευθυντή μέχρι πρότινος στην ίδια σχολική μονάδα, με πρόταση του Συλλόγου διδασκόντων και μοναδικού υποψηφίου στο σχολείο του. Και όμως η εμπάθεια για μια ακόμη φορά θριάμβευσε «Ανίκανος και ακατάλληλος». Τι μπορεί να υποστηρίξει κανείς; Αιδώς Αργείοι!!!

                                                                          Καραγιάννης Θωμάς

12
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. «ΑΛΕΞ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»



Σύστημα έγκαιρης διανομής  των νέων βιβλίων στα σχολεία
με την έναρξη της νέας  σχολικής χρονιάς.


Διαπιστώσεις –Προτάσεις – Δράσεις

Θεωρούμε ότι στην   «1η Ημερίδα Προϊσταμένων Γραφείων και Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» ,που θα πραγματοποιηθεί σε λίγες ημέρες , και ειδικότερα για το θέμα «Ποιότητα βιβλίων – σύστημα έγκαιρης διανομής» που θα αναπτύξει  ο Καθηγητής  κ. Κωνσταντίνος Μαγουλάς, Πρόεδρος Οργανισμού Διδακτικών Βιβλίων ως  ομιλητής , θα ήταν καλό να ακουστούν  και οι απόψεις  των μάχιμων εκπαιδευτικών της τάξης  που βασίζονται σε ομόφωνες αποφάσεις του Δ.Σ. του Συλλόγου μας .

Α. Διαπιστώσεις-Πραγματικότητα
Κάθε Σεπτέμβρη φτάνουν τα νέα βιβλία στα σχολεία. Συνήθης  πρακτική είναι  εκπαιδευτικοί  από κάθε σχολείο να πηγαίνουν στα κέντρα διανομής για να τα παραλάβουν .Στην  καλύτερη περίπτωση με αυτοκίνητα των Δήμων, στην χειρότερη με τα ΙΧ αυτοκίνητα τους . Τα κέντρα διανομής  μπορεί να απέχουν και  20 χιλιόμετρα από το σχολείο και αν πρόκειται για σχολεία της επαρχίας σίγουρα πολύ περισσότερο. Στην επαρχία οι εκπαιδευτικοί των μονοθέσιων και ολιγοθέσιων σχολείων αναγκάζονται να κλείσουν την ημέρα αυτή το σχολείο τους.
                Μέσα στα κέντρα διανομής συνήθως διαδραματίζονται σκηνές απείρου κάλλους  και αρκετές φορές κωμικοτραγικές. Εκεί μπορεί κανείς να δει τις δασκάλες 
(μερικές φορές μεγάλης ηλικίας , εξαρτάται από το φιλότιμο)  γονατισμένες  να μετρούν τα στοιβαγμένα βιβλία με το άγχος ζωγραφισμένο στα πρόσωπα τους μήπως και κάνουν λάθος στο μέτρημα αλλά και ταυτόχρονα πανικόβλητες μήπως και δεν προλάβουν να πάρουν τα απαραίτητα βιβλία  για το σχολείο τους (υπάρχει βλέπετε συναγωνισμός με τα άλλα σχολεία γιατί «όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε»). Το ότι βάζουν και κανένα βιβλίο παραπάνω εξηγεί το  βλέμμα ενοχής στα μάτια τους .
            Οι δάσκαλοι έχουν αναλάβει το πακετάρισμα , το κουβάλημα και το φόρτωμα.. Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση έχει βελτιωθεί σημαντικά. Μπορεί να διακρίνει κανείς  οργάνωση. Οι συνάδελφοι πηγαίνουν εκεί παίρνοντας μαζί όλα τα απαραίτητα  όπως ψαλίδι , μαχαίρι , σχοινί , σακούλες ,αυτοκόλλητες ταινίες πακεταρίσματος  κτλ.  .Τελικά φτάνουν τα βιβλία στο σχολείο .Εκεί τα ξεφορτώνουν , τα ταξινομούν  τα κουβαλούν  και τα  μοιράζουν  στις τάξεις .
       Το χειρότερο της υπόθεσης είναι ότι αυτό δε συμβαίνει μόνο μια  φορά  κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους αλλά πολλές , γιατί ποτέ δεν έρχονται όλα τα τεύχη μαζί! Κάθε φορά που φτάνουν  κάποια άλλα  βιβλία η ιστορία επαναλαμβάνετε με περισσότερες δυσκολίες αυτή τη φορά  γιατί τα τεύχη τώρα είναι λιγότερα και  δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα  φορτηγά  των Δήμων για λίγα βιβλία,   αλλά μόνο τα Ι.Χ. των συναδέλφων.
Έτσι λοιπόν φτάνουν τα βιβλία στα σχολεία κυριολεκτικά στις πλάτες των εκπαιδευτικών. Είναι βλέπετε και αυτό μέσα στις «ηθικές» υποχρεώσεις του καλοπληρωμένου δασκάλου γιατί αυτή η διαδικασία δεν προβλέπεται από κανένα νόμο..
Στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν συμβαίνει ,και πολύ σωστά δε συμβαίνει, κάτι ανάλογο. Τα βιβλία φτάνουν ξεχωριστά με φορτηγά  σε κάθε Γυμνάσιο και Λύκειο χωρίς να εμπλέκονται στη διαδικασία μετρήματος, πακεταρίσματος  , μεταφοράς , φορτώματος , ξεφορτώματος  οι εκπαιδευτικοί.
Τέλος θέλουμε να τονίσουμε  ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρούνται  ελλείψεις σε βιβλία στην έναρξη της σχολικής χρονιάς (πολλές από αυτές καλύπτονται μετά τη μεσολάβηση μεγάλου χρονικού διαστήματος ).Αυτό  αποκαλύπτει τον τρόπο που το ΥΠΕΠΘ  αντιμετωπίζει την εκπαίδευση των μαθητών του λαού . Ιδιαίτερα φέτος παρατηρήθηκαν και  παρατηρούνται σοβαρές ελλείψεις σε πολλά βιβλία .Πέρα από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στη δουλειά τους ,δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στους μαθητές που αδυνατούν να ανταποκριθούν στα μαθήματά τους .
Την ίδια στιγμή κάτω από την περίφημη αλλαγή μεθόδων γίνεται προσπάθεια να κρυφτεί ότι όλο και πιο συχνά οι μαθητές πρέπει να ανατρέχουν εκτός σχολείου για να βρίσκουν πληροφορίες και γνώσεις που εξετάζονται στο σχολείο (εργασίες που οι μαθητές πρέπει να ανατρέξουν στο διαδίκτυο ,σε βιβλιοθήκες κλπ. ) .

Β. Προτάσεις
Προτείνουμε από το επόμενο σχολικό έτος
•   να ακολουθηθεί παρόμοια διαδικασία με αυτήν της  δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης  για τη διανομή  βιβλίων και στα δημοτικά σχολεία
•   Όλα τα βιβλία στο σύνολο τους   να παραδίδονται «εφάπαξ»  και έγκαιρα  ( 1η Σεπτέμβρη ) ξεχωριστά σε κάθε σχολείο με ευθύνη των αρμοδίων (ΟΕΔΒ)  ή των εκδοτικών οίκων που έχουν αναλάβει πια την εκτύπωση τους.
•    Ο αριθμός των βιβλίων για κάθε σχολείο να υπολογίζεται με βάση τον πίνακα   «Εγγραφέντων Μαθητών» του Ιουνίου  ελαφρώς προσαυξημένο.
•   Κανείς εκπαιδευτικός  να μην εμπλέκεται στη διαδικασία μεταφοράς των βιβλίων.
•   Να μειώνεται άμεσα  η ύλη στα μαθήματα που τα βιβλία καθυστερούν να μοιραστούν .

Γ.Δράσεις

•   Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ και τους Συλλόγους Π.Ε. να αναδείξουν το θέμα και να καλέσουν  τους  εκπαιδευτικούς , από το επόμενο σχολικό έτος , να μην εμπλέκονται με κανένα τρόπο  στη διαδικασία μετρήματος, πακεταρίσματος  , μεταφοράς , φορτώματος , ξεφορτώματος βιβλίων. Η όποια ενασχόληση τους με τα βιβλία να ξεκινά αφού αυτά παραδοθούν στο σχολείο τους.

13
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ   ¨ΑΛ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ¨
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ   ¨Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ¨       
ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ  ¨Κ.ΣΩΤΗΡΙΟΥ¨
                                                               
                                                                                                                                      31-01-2008
ΠΡΟΣ                                                                                         
ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ Δ)ΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΟ Δ)ΝΤΗ ΠΕ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ 1ου- 2ου -3ου – 4ου ΓΡ. ΠΕ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ                                       
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ)



Σας υπενθυμίζουμε ότι τα Δ.Σ. των τριών συλλόγων εκπαιδευτικών Π.Ε. Αν. Αττικής ( Δελμούζος, Σωκράτης, Σωτηρίου), έχουμε ζητήσει την άμεση παύση της  ΕΔΕ που διενεργείται σε βάρος των 5 συναδέλφων του 5ου Δημ. Σχ Αχαρνών.

Η θέση των συλλόγων μας καθώς και της ΔΟΕ και συνολικά του εκπαιδευτικού κινήματος  είναι ότι πρόκειται για μία συνδικαλιστική δίωξη που αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς  και έχει προφανή σκοπό να τιμωρήσει και σπιλώσει όλους όσους συμμετείχαν στη μεγαλειώδη απεργιακή κινητοποίηση του κλάδου αντιστεκόμενοι στην αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης.
Με δεδομένο ότι στις συναντήσεις που είχαμε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής και με τον Προϊστάμενο Π.Ε. Αν. Αττικής δεν πήραμε καμιά απάντηση για το ζήτημα αυτό, ζητάμε:

1.   Να μας ενημερώσετε εγγράφως,  για την πορεία της Ε.Δ.Ε. και τις προθέσεις σας σε σχέση με αυτή.
2.   Με  βάση κοινές αποφάσεις των τριών συλλόγων που σας έχουμε κοινοποιήσει και με δεδομένη την παραίτηση του εκπαιδευτικού που μέχρι πρόσφατα εκτελούσε  χρέη ανακριτή για λογαριασμό της διοίκησης, καλούμε για άλλη μία φορά κάθε συνάδελφο να μη δεχτεί να αναλάβει χρέη καινούριου ανακριτή. Συγχρόνως καλούμε κάθε Προϊστάμενο και στέλεχος της διοίκησης να μην αναλάβει αυτό το ρόλο ούτε να επιχειρήσει να τον αναθέσει σε άλλο συνάδελφό μας. Αν κάποιος δεχτεί τέτοιο ρόλο θα μας βρει απέναντί του.


Σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσουμε δυναμικά τον αγώνα μας μέχρι την οριστική παύση της ΕΔΕ και την αποκατάσταση των 5 συναδέλφων.



Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΡΕΒΑΝΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
[/b]


Για τα Δ.Σ.
Θανάσης Γκούμας     Θανάσης Ευθυμίου      Κώστας Τουλγαρίδης
Πρόεδρος Δελμούζου    Πρόεδρος Σωκράτη   Πρόεδρος Κ. Σωτηρίου

14
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ


Πραγματοποιήθηκε σήμερα παράσταση διαμαρτυρίας στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής, μετά από το κάλεσμα των τριών συλλόγων Αν. Αττικής (Δελμούζος- Σωκράτης- Κ. Σωτηρίου). Στη διαμαρτυρία εκτός των τριών ( 3 ) συλλόγων μετείχε αντιπροσωπεία από το Δ.Σ.  της ΔΟΕ με τους συναδέλφους Κουμανζέλη, Παπλωματά και Σκαρτσίλα, αντιπροσωπεία  των συλλόγων Αθηνά, Παρθενώνα, Α΄ Αθήνας, Αργοσαρωνικού , Αιγάλεω , Κερατσινίου,  αντιπροσωπεία συλλόγου γονέων του Κερατσινίου και ο Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αττικής Δ. Μπαρούτας.

Από την πλευρά του συνδικαλιστικού κινήματος ( ΔΟΕ – ΣΥΛΛΟΓΟΙ) παρουσιάστηκαν τα εξής θέματα:
   Να σταματήσει τώρα η ΕΔΕ κατά των πέντε συναδέλφων στο Μενίδι και  να αποκατασταθούν πλήρως οι συνάδελφοι. Τονίστηκε σε όλους τους τόνους ότι η  δίωξη είναι υπόθεση όλου του εκπαιδευτικού κινήματος και αποτελεί επίδειξη αυταρχισμού απέναντι στους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς και όσο μένει ενεργή η διαδικασία παρατείνεται η ομηρία των συναδέλφων.

   Από το σύλλογο Αιγάλεω παρουσιάστηκε το θέμα με την ¨τηλεδίκη¨ συναδέλφισσας νηπιαγωγού,  από το 5ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω και την έναρξη ΕΔΕ για το θέμα από τη Διοίκηση της Γ Αθήνας.

   Από το Σύλλογο Α΄ Αθήνας παρουσιάστηκε κρούσμα απειλής αξιολόγησης από σύμβουλο και από το σύλλογο Αργασαρωνικού τέθηκαν σοβαρές περιπτώσεις κενών στα σχολεία των νησιών και το ζήτημα της μεταφοράς του νηπιαγωγείου Αγ. Ασωμάτων Αίγινας σε νέο κτίριο.

      Η απαράδεκτη κατάσταση που βρίσκονται τα σχολεία (κενά, συμπτύξεις τμημάτων, υπεράριθμα τμήματα κλπ) η  επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών (επιβολή υπερωριών, αυθαίρετες μετακινήσεις συναδέλφων, επέκταση της ωρομισθίας και στο πρωινό πρόγραμμα, διεξαγωγή της ΦΑ από τους δασκάλους και ο αυταρχισμός στον τρόπο επιβολής αυτών) και το θέμα της έλλειψης των βιβλίων.

   Επίσης το τεράστιο θέμα της χρόνιας υποχρηματοδότησης της Παιδείας , η οποία εντείνεται περισσότερο , με το  νέο Προϋπολογισμό καθώς και η ιδιωτικοποίηση που επιχειρείται μέσω των προγραμμάτων της Ευέλικτης Ζώνης και των χορηγών.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής απάντησε:

   Για τα πολιτικά Θέματα  Υποχρηματοδότηση – Προϋπολογισμός , δεν είναι αρμόδιος να απαντήσει.

   Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών Παραδέχτηκε ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και υπαρκτό. Ισχυρίστηκε ότι οφείλεται στην ανισοκατανομή του εκπαιδευτικού δυναμικού. Για παράδειγμα στη Β Αθήνας υπάρχει πλεονάζον εκπαιδευτικό δυναμικό σε αντίθεση με τον Πειραιά , τη Δυτική και Ανατολική Αττική που υπάρχουν  ελλείψεις. Ο ίδιος έχει ζητήσει  την ανάκληση αποσπάσεων όλων των εκπαιδευτικών και επιστροφή στις οργανικές τους θέσεις. ( ειδικά για τον Πειραιά) και παραδέχτηκε την έλλειψη πιστώσεων. Δεν απάντησε γιατί δεν διατίθενται επιπλέον πιστώσεις για τα κενά των νηπιαγωγών και των ειδικοτήτων, καθώς και το αν θα σταματήσει η ανάθεση του μαθήματος ΦΑ σε δασκάλους.

   Για την ύπαρξη εργασιακής σχέσης ωρομισθίων με 2 συμβάσεις εργασίας δήλωσε ότι είναι παράνομο, μόνο στην περίπτωση που ο ωρομίσθιος εργάζεται με 2 συμβάσεις στο ίδιο σχολείο, υπονοώντας , σαφώς, ότι αν εργάζεται σε διαφορετικά σχολεία δεν αποτελεί πρόβλημα.  Το σημειώνει σαν καταγγελία και θα το διερευνήσει. Αυτή η απάντηση και θέση δείχνει τις πραγματικές προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας και της Διοίκησης για την επέκταση της ωρομισθίας.

   Για τις υποχρεωτικές υπερωρίες  απάντησε  ότι υπάρχει νόμος  που  τις καθορίζει και σέβεται και τη συνδικαλιστική θέση. Δεν του έχει γίνει, όμως,  καμιά καταγγελία για ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών, από ΠΥΣΠΕ.

   Για την έλλειψη των βιβλίων. Δήλωσε ότι είναι απαράδεκτο σαν φαινόμενο, η έλλειψη βιβλίων 4 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και καμιά δικαιολογία δεν υπάρχει γι΄ αυτό.

   Για την Ειδική Αγωγή Η αντιμετώπιση των ατόμων με αναπηρία είναι δείγμα πολιτισμού. Δυστυχώς στον τομέα αυτό , σε σχέση με την κάλυψη των κενών με  εκπαιδευτικούς υπάρχει πρόβλημα. Έχουν  γίνει προσπάθειες τα τελευταία χρόνια να πολλαπλασιαστούν οι προσλήψεις σε ΕΕΠ( Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό) και ΕΒΠ ( Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό). Δεν συμφωνεί με την ύπαρξη ωρομισθίων στα Ειδικά Σχολεία. Δεν απάντησε όμως στο ερώτημα γιατί παρανόμως η Διοίκηση δεν έχει καλύψει τα οργανικά κενά σε Σ.Μ.Ε.Α.

Για τη δίωξη των 5 συναδέλφων : Έκανε περιγραφή των γεγονότων. Αποκάλυψε ότι οι καταγγέλλοντες είναι επώνυμοι και παραδέχτηκε ότι δεν υπάρχει αναφορά σε όνομα συναδέλφων που καταγγέλλονται. Έχει ακριβώς την αντίθετη άποψη, από αυτή που εκφράζεται από το συνδικαλιστικό κίνημα,  για την διενέργεια Ε.Δ.Ε., δηλαδή ότι κατοχυρώνουν το συνάδελφο!!!  …¨Ισχυρίστηκε ότι πρέπει  να ολοκληρώνονται για  να γίνεται αποκατάσταση της αλήθειας.¨¨ Η ΕΔΕ δεν είναι άσκηση πειθαρχικής δίωξης.¨…
Η παραπάνω άποψη και θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης δείχνει ότι η Διοίκηση διακατέχεται από τη φιλοσοφία ότι είναι καλό να διενεργείται Ε.Δ.Ε. για ¨όφελος¨ των συναδέλφων, υιοθετώντας την αντίληψη ότι όλοι(;;) οι εκπαιδευτικοί είναι ένοχοι , μέχρι απόδειξης της αθωότητάς τους.

Στο αίτημα των παραβρισκόμενων για να σταματήσει ΤΩΡΑ η ΕΔΕ και να αποκατασταθούν οι συνάδελφοι του 11ου ΔΣ Αχαρνών, είπε ότι η ΕΔΕ δεν μπορεί να σταματήσει.

Απόφυγε να απαντήσει για την Ε.Δ.Ε που ξεκινάει στο Αιγάλεω σε βάρος των νηπιαγωγών , καλύπτοντας , ουσιαστικά, τις κινήσεις της Διοίκησης της Γ Αθήνας.

Για το θέμα της καταγγελίας του αιρετού στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αν. Αττικής ,  Θ. Ευθυμίου για αλλαγή προτιμήσεων υποψηφίων διευθυντών, είπε ότι έχει τη γραπτή απάντηση του Διευθυντή ΠΕ Αν. Αττικής , ότι δεν έχει γίνει καμιά καταγγελία στο ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής. Σημειώνει την καταγγελία όπως έρχεται μέσα από ΓΣ των συλλόγων Δελμούζου και Σωκράτη και θεωρεί ότι είναι σοβαρό θέμα.

Τα ΔΣ εκτιμούν:

ότι οι απαντήσεις του περιφερειακού Διευθυντή κινήθηκαν απόλυτα στη γραμμή που μεθοδευμένα ακολουθείται, αυτή της απαξίωσης της Δημόσιας εκπαίδευσης, της ιδιωτικοποίησης και της αμφισβήτησης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών η οποία συνοδεύεται από ένα ολοένα και εντεινόμενο κλίμα αυταρχισμού στα σχολεία, με τις απειλές και τις ΕΔΕ που ξεπηδούν σε διάφορες περιπτώσεις, θυμίζοντας άλλες εποχές.

Το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα , οι σύλλογοι και η ΔΟΕ, διεμήνυσαν στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής, ότι θα κλιμακώσουν τις αντιδράσεις τους , πιο μαζικά, δυναμικά και αποφασιστικά αμέσως μετά τις γιορτές.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ Π.Ε. :«Α.ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ », « ΣΩΚΡΑΤΗΣ », « Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ », ΑΘΗΝΑ, ΑΙΓΑΛΕΩ, Α΄ΑΘΗΝΑΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ, ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ, ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161198
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 712
Σύνολο: 736

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 22 ερωτήματα.