Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - pe70-va

Σελίδες: 12
1
Εδώ συζητάμε και λύνουμε απορίες σχετικά με την εγκύκλιο διορισμού 2011-2012.

Οι εγκύκλιοι:
Πρωτοβάθμια  http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/17-08-11-egkyklios-diorismon-ekpkon-athmias-ekpsis-apo-ton-asep.html

Δευτεροβάθμια  http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/17-08-11-aitiseis-diorismoy-ekpaideytikon-deyterobathmias-ekpaideysis.html

2
http://www.mpratis.gr/index.php/2010-09-03-17-59-29/294--2011

Το είδατε αυτό συνάδελφοι? Πόσο έγκυρο λέτε να είναι? Δεν είναι λίγο νωρίς για να βγουν τα κενά για τους διορισμούς?? Μήπως ξεκίνησαν οι αιτήσεις και απλά είμαι στον κόσμο μου???

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Διορισμοί 2011-2012
« στις: Μάιος 01, 2011, 04:54:31 πμ »
Και ναι, είναι γεγονός! Πλησιάζει δειλά δειλά ο καιρός για τις αιτήσεις... :o
Πώς τα βλέπετε συνάδελφοι τα πράγματα με τους διορισμούς μονίμων για το 2011-2012? Ή δεν τα βλέπετε καθόλου? ;D

4
Σχολική ζώνη / Εκδρομές και ολοήμερο
« στις: Νοέμβριος 24, 2010, 07:22:20 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Μήπως γνωρίζετε τι συμβαίνει στα μονοθέσια σχολεία με το ολοήμερο, όταν το σχολείο πηγαίνει εκπαιδευτική εκδρομή? Δεν εννοώ ημερήσια, εννοώ εκπαιδευτική εκδρομή στο πρωινό ωράριο.
Το ολοήμερο πραγματοποιείται στη συνέχεια ή υποχρεούται ο εκπαιδευτικός του ολοήμερου να ακολουθήσει στην πρωινή εκδρομή ως συνοδός, οπότε δε γίνεται και ολοήμερο?
Υπάρχει κάποια εγκύκλιος ή οτιδήποτε άλλο που να αναφέρει τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση??

5
Ποιος από εσάς διδάσκει φέτος σε κάποιο από τα περίφημα 800 Ολοήμερα  Δημοτικά  Σχολεία  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα  ??

6
Δημοτικό / Μείωση ύλης Ε'- ΣΤ'
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 06:13:07 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι! Μήπως γνωρίζετε πού μπορώ να βρω τη νέα ύλη για την Ε' και ΣΤ' τάξη??
 Το link που έχω βρει δε ξέρω κατά πόσο είναι έγκυρο:  http://peri-sxoleiou.blogspot.com/2010/08/blog-post_3318.html  :-\
 Γνωρίζει κανένας??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Στο μονοθέσιο σχολείο...
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 11:55:05 μμ »
Είναι γεγονός ότι τα ολιγοθέσια σχολεία είναι πάρα πολλά σε αριθμό, επομένως είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάποια στιγμή ο εκπαιδευτικός θα κληθεί να διδάξει σε κάποιο από αυτά. Το πρόβλημα όμως για τον εκπαιδευτικό είναι τεράστιο αφού θα πρέπει μέσα στον περιορισμένο χρόνο που διαθέτει να διδάξει σε όλες τις τάξεις και ταυτόχρονα να αναλάβει τη διοίκηση του σχολείου, που σημαίνει χαρτιά, χαρτιά και άλλα χαρτιά και τρέξιμο...πολύ τρέξιμο(όσοι έχουν περάσει από τη θέση προιστάμενου δημοτικού σχολείου καταλαβαίνουν). Όλα αυτά φυσικά χωρίς να παίρνουμε και πολλά παραπάνω, δηλαδή μόνο ένα μικροσκοπικό επίδομα, έτσι για να λένε ότι κάτι δίνουν, για το οποίο φυσικά δεν αξίζει τον κόπο να περνάμε όλη αυτήν την ταλαιπωρία!

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δάσκαλος του μονοθέσιου σχολείου είναι  όπως καταλαβαίνετε η διαχείριση του χρόνου. Θα ήθελα να συζητήσουμε συνάδελφοι αυτό το θέμα, το οποίο πιστεύω θα φανεί χρήσιμο και σε άλλους συναδέλφους ολιγοθέσιων σχολείων, καθώς οι πληροφορίες που δίνονται είναι ανύπαρκτες και προσπαθούμε να βρούμε την άκρη μόνοι μας... Τι κάνετε λοιπόν ή κάνατε στο παρελθόν με τη διαχείριση του χρόνου μέσα στην τάξη? Ποια είναι η γνώμη σας και ποιες οι εμπειρίες που είχατε?

8
Εύχομαι σε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς καλή αρχή αύριο! Ας έχουμε μια ήσυχη και χωρίς πολλά προβλήματα..όσο γίνεται.. σχολική χρονιά!! Κουράγιο και θα τα καταφέρουμε!! ;) ;) Καλά να είμαστε!

9
2 Σεπτεμβρίου κι ακόμα τίποτα! Σε καμιά βδομάδα άκουσα ότι θα έχουμε νέα εμείς οι αναπληρωτές, καθώς μόλις σήμερα έληξε η προθεσμία των αιτήσεων για αποσπάσεις, οι οποίες θα ανακοινωθούν λένε μέχρι την Τετάρτη! Ε, μετά τις αποσπάσεις ακολουθούν κι οι αναπληρωτές...
Ελπίζω να διαψευστώ τελικά συνάδελφοι!!
Καλή επιτυχία και καλή τοποθέτηση σε όλους!  ;)

10
Πρώτα ο μαθητής, τελευταίος ο δάσκαλος...
Αλήθεια, ύστερα από όλα αυτά, πώς βλέπετε την ιδέα αναζήτησης μιας καλύτερης ίσως τύχης στο εξωτερικό? Εγώ πάλι το σκέφτομαι πολύ σοβαρά και το ψάχνω το θέμα.
Ξέρει κανένας πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να καταφέρει ένας εκπαιδευτικός να αξιοποιήσει το πτυχίο του σε χώρες του εξωτερικού? Γνωρίζετε αν είναι εύκολη η πρόσληψη σε ελληνικά σχολεία σε άλλες χώρες καταθέτοντας μόνο βιογραφικό και όχι δηλαδή να σε στείλει το υπουργείο ύστερα από αιτήσεις-εξετάσεις κλπ...Τι γίνεται έξω με τις ελληνικές κοινότητες και τα σχολεία?Υπάρχουν άλλες δυνατότητες να δουλέψουμε στο αντικείμενό μας έξω? Θα μου πείτε, εξαρτάται και από το πού θες να ζήσεις, αλλά κάθε άποψη, ιδέα ή εμπειρία δεκτή, για όποιο μέρος ξέρετε, καθώς δεν έχω καταλήξει ακόμα, αν και σκέφτομαι πολύ την Αγγλία.
Πραγματικά, η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο πλέον εδώ στο Ellada έτσι όπως τα έκαναν! Φεύγω νομίζω...ή καλύτερα με διώχνουν.
Καλό κουράγιο... ;D ;D ;D

11
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Πώς βλέπετε το μέλλον για τους πε70 που στις 30/6/10 θα έχουμε 2 χρόνια προυπηρεσίας, δηλαδή πάνω κάτω 18 μήνες και καθόλου ΑΣΕΠ?
Συγκεκριμένα εγώ στον πίνακα αναπληρωτών είμαι αρκετά ψηλά γιατί έχω διπλασιασμό προυπηρεσίας από δυσπρόσιτο, ενώ στον ενιαίο είμαι κάπου στη μέση. ΑΣΕΠ δεν έχω δώσει όμως ποτέ. Τώρα με το νομοσχέδιο και την κατάργηση των πινάκων δε ξέρω τι πιθανότητες έχω να δουλέψω το Σεπτέμβρη, πώς θα γίνει η επιλογή αναπληρωτών πε70 για το 2010-2011, ούτε το πότε και με ποιον τρόπο θα διοριστώ. Άλλα λέει ο καθένας και άλλα καταλαβαίνω κι εγώ συνεχώς! Μιλώντας πάντα με πιθανότητες, έχει κάποιος ιδέα τι μπορεί να συμβεί? Ευχαριστώ!

12
Το νέο Νομοσχέδιο... ;D Θα συμμετείχατε σε απεργία διαρκείας αν ξεκινούσε τώρα? Προτείνετε κάποια άλλη λύση ή αιτιολογήστε την αντίθεσή σας, εάν επιλέξατε όχι. Ευχαριστώ!

13
Καλησπέρα συνάδελφοι!
   Πιστεύω ότι λίγο πολύ όλοι μοιραζόμαστε την ίδια αγανάκτηση τις τελευταίες αυτές δύσκολες μέρες...Απεργίες, πορείες κλπ, η αναμενόμενη αντίδραση και απάντηση, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για να ψελλίσουμε μόνο την αντίθεσή μας στις αλλαγές που θα γίνουν. Ωραία όλα αυτά, συμμετείχαμε όλοι μας ή έστω οι περισσότεροι αλλά ο προβληματισμός μου όμως είναι ο εξής και θέλω να πιστεύω πως δεν είναι μόνο δικός μου!

   Με μία απεργία που αποφασίζεται μία φορά την εβδομάδα και αν, πιστεύετε ότι θα καταφέρουμε κάτι ουσιαστικό?? Τη στιγμή που τα μέτρα έχουν ανακοινωθεί ένα προς ένα και έχουν προγραμματιστεί να εφαρμοστούν αυτή τη στιγμή, η αντίδραση που βλέπω είναι μία απεργία την εβδομάδα και αν..! Νομίζω δεν δίνουμε στο θέμα την έκταση που χρειάζεται πραγματικά, σαν να μη μας πειράζει και τόσο τελικά, λες και μέσα μας το έχουμε δεχτεί αυτό που πρόκειται να γίνει και δεν το παραδεχόμαστε φανερά...Δεν ξέρω τι να πω, δηλαδή τι άλλο πρέπει να μας κάνουν για να αντιδράσουμε πραγματικά και να σηκώσουμε κεφάλι???
 
  Το ξέρουμε όλοι, μία απεργία δεν αλλάζει μια τόσο σοβαρή κατάσταση, εδώ θα έπρεπε κανονικά να έχει παραλύσει το κράτος από απεργίες διαρκείας και αντιδράσεις αλλά πού?? Ελπίζουμε πραγματικά σε ανατροπή με αυτό τον τρόπο ή απλά λέμε ''εντάξει, ας γίνει όπως θέλουν, αλλά θα κάνω και 4-5 απεργίες μη με πάρουν και για εύκολο'', γιατί εμένα έτσι μου μοιάζει.
Δεν ανήκω πουθενά, ούτε έχω κανένα συμφέρον, μια νέα αναπληρώτρια είμαι που αναρωτιέμαι και θα ήθελα να δω πραγματικά πως το βλέπετε κι εσείς και αν συμφωνείτε ή όχι! Μήπως πρέπει να πάρουμε μόνοι μας την κατάσταση στα χέρια μας και όχι να περιμένουμε ανακοινώσεις και πότε θα μας κάνουν ψιτ για να απεργήσουμε? Ή μήπως τελικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας?

14
Καλησπέρα συνάδελφοι! Θα ήθελα τη γνώμη σας για κάτι.
Είμαι αναπληρώτρια δασκάλα σε μεγάλο σχολείο με ολοήμερο και έχω την πρώτη τάξη(κλασικά...)
Αυτές τις μέρες φτιάχνουμε το πρόγραμμα και όπως γνωρίζετε οι δάσκαλοι της πρώτης πρέπει να συμπληρώνουν κάποιες ώρες, όπως και του ολοημέρου επίσης. Μας είπε ο διευθυντής μας ότι θα συμπληρώνουμε εμείς που έχουμε την πρώτη 2 ώρες γεωγραφία έκτης και αυτοί που έχουν ολοήμερο θα συμπληρώνουν 2 ώρες Αγωγή του πολίτη έκτης.
Και εδώ είναι το ερώτημά μου.
Δε θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο? Της πρώτης να κάνουν την Αγωγή και του ολοημέρου τη Γεωγραφία, δεδομένου ότι η πρώτη τάξη είναι πιο απαιτητική και θα έπρεπε να αναλαμβάνουμε τα πιο εύκολα μαθήματα. Για να μην πω ότι θα έπρεπε να συμπληρώνουμε τις ώρες με απλή ενισχυτική όπως ξέρω ότι γίνεται συνήθως...
Εσείς τι λέτε? Πείτε μου κάνω λάθος?
Μήπως μας βρήκαν μικρούς και μας κάνουν ό,τι θέλουν εμάς τους αναπληρωτές, λέω μήπως??

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32692
  • Τελευταία: tsoni
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175737
  • Σύνολο θεμάτων: 19362
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 383
Σύνολο: 385

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.