Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - kshl

Σελίδες: 1
1
Έχω ξεκινήσει ώς ΠΕ19 σε ολοήμερο με αναμορφωμένο πρόγραμμα την περασμένη εβδομάδα ΠΕ19 (πληροφορική). Μόλις είδα ότι με  καλούν για ΠΕ12.05 (ηλεκτρολόγο μηχανικό). Έχω δικαίωμα ερπιλογής; Τι πρέπει να κάνω και ποιές οι συνέπειες σε κάθε περίπτωση; Ποιά ειδικότητα μου δίνει περισσότερες πιθανότητες πρόσληψης άν συνεχίσει να ισχύει η προυπηρεσία; Πώς συγκρίνονται οι συνθήκες εργασίας μεταξύ τεχνικού λυκείου και δημοτικού, καθώς δέν έχω εμπειρία του πρώτου;


2
ώς ηλεκτρολόγος μηχανικός συμμετέχω σαν ΠΕ19 και ΠΕ12. Καί στα δύο έχω αρκετά μόρια απο ΑΣΕΠ, και φέτος δούλευα ωρομίσθιος σε ολοήμερο. Ερώτηση:

Οι δύο αιτήσεις που θα κάνω λειτουργούν εντελώς ανεξάρτητα μεταξύ τους ?
δηλαδή άν αρνηθώ να πάω ΑΜΩ σε κάποια περιοχή του ΠΕ19, θα διαγραφώ και απο τους πίνακες του ΠΕ12; 
ομοίως, άν δεχτώ θέση ΑΜΩ στο ΠΕ19, μπορεί μετά να με καλέσουν ώς ΑΜΩ η ΑΚΩ στο ΠΕ12 και να επιλέξω ?
θα μπορώ ενδεχομένως να δουλεύω ΑΜΩ και στα δυο ταυτόχρονα ?

3
Για όσους θυμούνται έχω ξαναγράψει για το θέμα αλλα προέκυψαν νέα δεδομένα.

Υπενθυμίζω ότι συμμετείχα στις τεχνικές ειδικότητες με αποτελέσματα 98 στο γνωστικό και 82 στα παιδαγωγικά (συνολικά πρώτος δηλαδή σε αυτά τα δύο μεταξύ όλων των συμμετεχόντων). Για να μήν είμαι στους διορισταίους έπρεπε να πάρω κάτω απο τη βάση στην ειδική διδακτική, όπου είχα μάλιστα γράψει καλά.
Οπότε μου βάλανε ένα ωραιότατο 45!!!

Τα νέα δεδομένα που λέτε προέκυψαν όταν είδα το γραπτό μου χθές.

Βαθμός 1ου βαθμολογητή: 38 !!!
Βαθμός 2ου βαθμολογητή: 76 !!!
Βαθμός αναβαθμολογητή:  45 !!!

Επίσης οι κωδικοί των βαθμολογητών έληγαν σε 01,02,03 που αφήνει υποψίες ότι ήταν μόνο 3, και πιθανόν κάποιοι να γνωρίζονται και μεταξύ τους!!!

Γνωρίζω ότι διαφορά μεγαλύτερη των 12 οδηγεί σε αναβαθμολόγηση, και ότι δέν προβλέπεται ένσταση ΑΛΛΑ:

-Μιλάμε για διαφορά 38 βαθμών !!!! (διπλάσιος ο δεύτερος!!!)
-Όταν είδα το γραπτό πρόλαβα και το αντέγραψα όλο και το έχω στην κατοχή μου.

Το ερώτημά μου είναι: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΙΟ ΣΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ? ΔΗΛΑΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ 100 ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ 0 ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΔΟΛΟ, ΑΚΡΑΙΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, Η ΒΙΑΣΥΝΗ ΣΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ, ΑΛΛΑ Η ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ 38 ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, Η ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ 76. Βεβαια το 98 στο γνωστικο και το 82 στα παιδαγωγικα συν το γραπτο που εχω στην κατοχή μου δημιουργούν μια πρώτη εκτίμηση...

Τωρα, επι του πρακτικού: ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ?

Η ένσταση στον ΑΣΕΠ απορίφθηκε γιατι "τα αποτελέσματα δεν επιδέχονται ένστασης" (προφανώς...). Να απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη? σε δικηγόρο? να ζητήσω βαθμολόγηση απο ανεξαρτητο φορέα ωστε να τεκμηριωθει οτι ο βαθμός είναι ακραία λανθασμένος? Υπαρχει περίπτωση να κριθεί βαθμολογητής ανεπαρκής και να δικαιωθώ?
Και το ερώτημα παραμένει: ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ? ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΕΝΑ ΟΡΙΟ?

 




Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 739
Σύνολο: 746

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.