Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Stratilio

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Κλειδωμένα Θέματα στο PDE
« στις: Δεκέμβριος 09, 2008, 04:06:50 μμ »
Αφού και στο φόρουμ κλειδώνουν θέματα και δεν επιτρέπουν την ελευθερη έκφραση, τί αλλο να πούμε ; Φαίνεται πως ο αυταρχισμός ,η λογοκρισία και ο κακώς νοούμενος τσαμπουκάς έχει εισχωρήσει παντού . ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ !!!

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Όρκος στο νεκρό μαθητή...
« στις: Δεκέμβριος 09, 2008, 09:02:16 πμ »
Ας ορκιστούμε στο νεκρό Αλέξη Γρηγορόπουλο ότι όσοι θα είμαστε διοριστέοι στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και όσοι ήδη εργάζονται ως μόνιμοι, αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι ή θα εργαστούν στο μέλλον,θα είμαστε τουλάχιστον καλύτεροι δάσκαλοι και καθηγητές και ας υποσχεθούμε στον εαυτό μας πρώτα, ότι θα προσπαθούμε στο εξής να γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτεροι. Γιατί, εμείς έχουμε χρεός κι ευθύνη να συμβάλουμε στη βελτίωση της κατάστασης. Και μπορούμε να το κάνουμε ο καθένας από το πόστο του. Και να μην ξεχνάμε ότι για όλα όσα συμβαίνουν είμαστε κι εμείς συνυπεύθυνοι, ποικιλοτρόπως !

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Ημερομηνία Διαγωνισμού 2Π/2008
« στις: Νοέμβριος 28, 2008, 10:49:29 μμ »
Ας σφυγμομετρήσουμε τελικά τις επιθυμίες μας ! (Για να μη βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα)

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Παράγοντες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ
« στις: Νοέμβριος 25, 2008, 11:51:19 πμ »
Λίγο πριν τη μεγάλη δοκιμασία ...

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Μόρια για Αναπλήρωση
« στις: Νοέμβριος 16, 2008, 09:53:07 πμ »
Καλημέρα ! Θα παρακαλούσα κάποιον ή κάποια συνάδελφο να μου απαντήσει έγκυρα στο εξής ερώτημα : Την επόμενη σχολική χρονιά ,2009-2010,είναι αρκετά τα 21 μόρια ,για να διοριστεί κάποιος φιλόλογος ως αναπληρωτής ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Σχέδια Μαθημάτων ΠΕ02 για ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 21, 2008, 11:19:56 πμ »
Από τα βιβλία του Καθηγητή :

Σχέδιο Μαθήματος για τα Αρχαία Ελληνικά
Μέθοδος :Ερμηνευτική
Πορεία :Συνολική θεώρηση- Ανάλυση- Σύνθεση
Μορφή :Διαλογική

1.Αφόρμηση σύντομη,καίρια και ελκυστική που αποτελεί :
-σύνδεση με τα προηγούμενα
-πρόκληση αναμονής για τα επόμενα
-εξαγγελία συγκεκριμένων διδακτικών στόχων
2.Ανάγνωση εκφραστική, μια ή περισσότερες φορές ,που αποτελεί το ήμισυ της ερμηνείας
3.Γενικός προσδιορισμός του περιεχομένου και των επιμερους θεματικών ενοτήτων
4.Καθορισμός της δομής του κειμένου με βάση τα θεματικά κέντρα
-σχολιασμός των ρημάτων και των συνδέσμων των προτάσεων
5.Αναλυτική ερμηνευτική προσέγγιση κατά τμήματα:
-με άρση των δυσκολιών στη γραμματική ,στο συντακτικό, στη μορφολογία των λέξεων
-με άμεση μετάφραση
-με αναλυτική επεξεργασία
6.Συνολική μετάφραση σε δόκιμο νεοελληνικό λόγο
7.Παρώθηση των μαθητών για λογοτεχνική μετάφραση ,προαιρετικά και όχι σ καθημερινή βάση
8.Διακειμενική προσέγγιση του περιεχομένου με ανάγνωση άλλων κειμένων του ίδιου συγγραφέα ή άλλων συγγραφέων
9.Ανακεφαλαίωση με βασικές επισημανσεις και ερμηνεία σε βάθος των διαχρονικών βασικών στοιχείων του κειμένου
10.Ασκήσεις εμπέδωσης και προέκτασης των διδακτικών στόχων
-γραμαμτικής και συντακτικού
-ερμηνευτικές
-λειτουργίας των όρων μέσα στην πρόταση
-συμπλήρωσης κενών ,πολλαπλής επιλογής, μετασχηματισμού κλπ.

Σχέδιο Μαθήματος Κειμένου Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Μέθοδος :Ερμηνευτική με αξιοποίηση της αναγνωστικής ανταπόκρισης
Πορεία :Αναλυτική-Συνθετική
Μορφή:Διαλογική και κατευθυνόμενη αυτενέργεια
Απαιτούμενος διδακτικός χρόνος :Δύο (2) διδακτικές ώρες
Εισαγωγή στο ιστορικό και λογοτεχνικό πλαίσιο του κειμένου  και αναφορά στη διακειμενικότητα του έργου
Ανάγνωση του λογοτεχνικού κειμένου
Διδακτικοί στόχοι

Στάδια διδασκαλίας :Όλο-Μέρη-Όλο
Φάσεις Διδασκαλίας :
α)Εισαγωγή:ένταξη του ποιήματος στο έργο του ποιητή (αξιοποίηση εισαγωγικών σχολίων)
β)Αφόρμηση:Συγγραφή του έργου,έμπνευση του συγγραφέα κλπ.
γ)Ερμηνευτική προσέγγιση :χωρισμός του κειμένου σε ενότητες/ ανάλυση στίχο-στίχο ή ενότητα-ενότητα
δ)Συνολική θεώρηση με αναγωγή στο όλο. Αναζήτηση της διαχρονικότητας του έργου
Ασκήσεις για το σπίτι :με βάση τους διδακτικούς στόχους και σύμφωνα με την ερμηνευτική προσέγγιση

Καλή Επιτυχία !

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απεργία και ...ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 19, 2008, 11:48:12 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι !
Εχω μια σχιζοφρενική τάση και θέλω να την εκμυστηρευτώ και να τη συζητήσω μαζί σας : από τη μια θέλω ως αναπληρωτής να απεργήσω στις 21/10,γιατί θεωρώ ότι όλα όσα γίνονται στο χώρο της εκπαίδευσης με αφορούν άμεσα και πρέπει να βελτιωθούν, και από την άλλη σκέφτομαι ότι πρέπει να προετοιμαστώ για τον επικείμενο διαγωνισμό, δηλαδή να συμμετάσχω και να συμβάλω και πάλι σε ένα φάυλο κύκλο . Είμαι καλά ;
 

8
Όσο πλησιάζει η ώρα και η στιγμή της ανακοίνωσης της προκήρυξης για το νέο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ,τόσο απαιτείται η συντονισμένη φωνή και διαμαρτυρία για τον απαράδεκτα χαμηλό αριθμό διοριστέων σε όλους τους κλάδους. Το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται μαζικές προσλήψεις και όχι ξεροκόμματα τύπου αναπληρωτή και ωρομισθίου. Ας μην επαναπαυόμαστε λοιπόν στην πρόσληψή μας ως αναπληρωτές και ως ωρομίσθιοι! Ας απαιτήσουμε μαζικούς διορισμούς Μόνιμων Εκπαιδευτικών !

9
Ιδού η πραγματικότητα και όχι αυτή που προβάλλει το Υπουργείο λες και απευθύνεται σε κρετίνους :

 Στα θρανία με κενά σε 20 νομούς
Της ΑΝΝΑΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗ

1.320 κενές θέσεις

Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει αυτή τη στιγμή η ΔΟΕ, έχουν καταγραφεί 1.320 λειτουργικά κενά στο ένα τρίτο των νομών της χώρας. Ειδικότερα: Πειραιάς 371 κενά (225 σε δασκάλους), Βοιωτία 116, Δυτ. Θεσσαλονίκη 60, Ιωάννινα 48, Ευρυτανία 27, Κοζάνη 86, Κόρινθος 63, Λακωνία 86, Μαγνησία 65, Πρέβεζα 46, Φλώρινα 53, Σάμος 79.

«Για μία ακόμη χρονιά ξεκινούν με πολλές ελλείψεις τα σχολεία. Θα χαθούν και πάλι χιλιάδες διδακτικές ώρες εξαιτίας των κενών», δηλώνει ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Δημήτρης Μπράτης, για να τονίσει: «Δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια οι δηλώσεις του υπουργού. Το αποδεικνύουν τα στοιχεία που έχει η Ομοσπονδία από τις Διευθύνσεις όλης της χώρας (ίδια πηγή ενημέρωσης και για το υπουργείο) και από τους αιρετούς εκπροσώπους μας στα υπηρεσιακά συμβούλια.

Τα κενά είναι πολλά. Δεν έχουν γίνει ακόμα οι αναγκαίοι διορισμοί. Και η κατάσταση θα οξυνθεί ακόμη περισσότερο την επόμενη διετία, καθώς το υπουργείο, παρά τον πολλαπλασιασμό των αναγκών στα σχολεία, μείωσε κατά 25% τους μόνιμους διορισμούς». *

"Ελευθεροτυπία" 3-9-2008

Η ΟΛΜΕ μιλάει για 3000 κενά !!! (esos.gr)

10
ΠΕ02 Εκκαθαρισμένος Πίνακας Αναπληρωτών : Ο πίνακας αυτός εκκαθαρίστηκε μετά τους διορισμούς και τους πρόδθετους διορισμούς ακόμη και των ΣΜΕΑ,δηλαδή μέχρι τις 29-8-2008.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 885
Σύνολο: 888

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.