Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - stefaneli

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ένα μαθητή σε ιδιαίτερα, ο οποίος ήρθε να μείνει μόνιμα στην Ελλάδα από το εξωτερικό μαζί με τους γονείς του. Το παιδί έμαθε το καλοκαίρι να μιλάει Ελληνικά, και πραγματικά τα πάει πολύ καλά, αλλά δεν μπορεί να φτάσει με τίποτα το επίπεδο της Έκθεσης. Πάει Β' Λυκείου, και στα Μαθηματικά παίρνει 20, Χημεία είναι γύρω στο 17, και φυσική γύρω στο 15 με συνεχή βελτίωση στα 2 τελευταία. Αλλά έχει μεγάλο πρόβλημα στην Έκθεση (που πιάνει με το ζόρι τη βάση), Βιολογία, Αρχαία και οτιδήποτε έχει ανάπτυξη λόγου και κείμενα. Θέλει να δώσει για Ιατρική του χρόνου και τον θεωρώ ικανότατο να το κάνει, αλλά πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα στην Εκθεση και στη Βιολογία(μπλέκεται πολύ με τα ονόματα). Υπάρχει κάποια διαδικασία έτσι ώστε να δώσει τα συγκεκριμένα μαθήματα προφορικά? Με δικαιολογία το ότι τα Ελληνικά δεν είναι η μητρική του γλώσσα.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

2
Θετικά μαθήματα / Διδακτέα ύλη Χημείας Γ Γυμνασίου
« στις: Νοέμβριος 08, 2013, 02:56:02 μμ »
Γεια σας,

Είναι πρώτη φορά που ανοίγω κάποια συζήτηση...Είμαι Μαθηματικός, αλλά φέτος ανέλαβα να βοηθήσω μία μαθήτρια μου και στη Χημεία. Θα ήθελα κάποια διευκρίνηση πάνω στην ύλη της Χημείας. Σύμφωνα με τις οδηγίες οι παράγραφοι με τα αλκάλια και τα αλογόνα είναι εκτός ύλης σωστά? Τουλάχιστον εγώ αυτό καταλαβαίνω από το παρακάτω:
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ - ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, (6 ΩΡΕΣ)

1. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
1.1 μέχρι και 1.4 (σελ. 48-51) NAI (1 ώρα)

2. ΤΑ ΑΛΚΑΛΙΑ
2.1, 2.2 (σελ. 52-55) «Τα αλκάλια» ΟΧΙ.

3. ΜΕΡΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ
3.1 και 3.4 (σελ. 56-57 και 60) ΝΑΙ (1 ώρα)

1η Εργαστηριακή άσκηση:
Η υποενότητα 3.2 «Οι αντιδράσεις των μετάλλων με αραιά διαλύματα οξέων», (σελ. 58) ΝΑΙ (1 ώρα) προτείνεται να γίνει στο εργαστήριο με έμφαση στην ποιοτική εξέταση δύο/τριών παραδειγμάτων χημικών αντιδράσεων, χωρίς να δίνεται έμφαση στη γραφή των χημικών τύπων (π.χ. υδροχλωρικό οξύ και χαλκός, ψευδάργυρος, σίδηρος ή αργίλιο με πειραματική παρατήρηση την έκλυση υδρογόνου όπως περιγράφεται στον Εργαστηριακό Οδηγό, Πείραμα 1.5 σελ. 24-25).
3.3 (σελ. 59 έως 60 άνω) «Η απλή αντικατάσταση» ΟΧΙ.

4. Ο ΑΝΘΡΑΚΑΣ
4.1 μέχρι και 4.6 (σελ. 64 έως 67) ΝΑΙ (1 ώρα).

5. ΤΟ ΠΥΡΙΤΙΟ
5.1 μέχρι και 5.5 (σελ. 68 έως 71) ΝΑΙ (2 ώρες):
Η υποενότητα «Το πυρίτιο» προτείνεται να αντιμετωπιστεί με τη μορφή σχεδίου εργασίας (project) με έμφαση σε εφαρμογές και χρήσεις των υλικών.

6. ΤΑ ΑΛΟΓΟΝΑ
6.1 μέχρι και 6.4 (σελ. 74 έως 78) «Τα αλογόνα» ΟΧΙ.


Στο σχολείο τους όμως μόλις μπήκανε στα αλκάλια! Εμείς μαζί έχουμε προχωρήσει και τελειώνουμε το πυρίτιο...Στο σχολείο τους εως τώρα μόνο 2 μαθήματα έχουν κάνει Χημεία και δεν προχωράνε. Υπάρχει κάποια οδηγία για τα αλκάλια και τα αλογόνα που αναφέρεται κάπου αλλού? Θέλει η μαθήτρια να αναφέρει γιατί κάνουν αυτό που είναι εκτός ύλης μέσα στην τάξη αλλά της είπα να μην το κάνει γιατί φοβάμαι μήπως εγώ κάνω κάποιο  λάθος...

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας εκ των προτέρων!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161197
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 724
Σύνολο: 748

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.