Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - panos01

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ01 Θεολόγων / Συνάντηση Θεολογων
« στις: Νοέμβριος 06, 2012, 12:11:53 πμ »
Η Συντονιστική Ομάδα Θεσσαλονίκης, θα συναντηθεί Πέμπτη 8 Νοέμβρη στη Θεσσαλονίκη και ώρα 11 το πρωί. Ραντεβού στην Καμάρα. Θα συζητηθούν οι μέχρι τώρα εξελίξεις και θα συζητηθούν προτάσεις για την δράση μας από εδώ και πέρα. Παρακαλούμε πολύ τους συναδέλφους από Θεσσαλονίκη και από τα κοντινά μέρη να συμμετάσχουν γιατί η κατάσταση είναι κρίσιμη. Πρέπει όλοι να συμβάλουν στη διαμόρφωση των ενεργειών μας και στην υλοποίησή τους. Πάρε την υπόθεση στα χέρια σου. Έλα να γίνουμε πολλοί, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Τεστ αυτογνωσίας στο Λύκειο
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 04:39:58 μμ »



 

«Τεστ αυτογνωσίας» στο Λύκειο προαναγγέλλει ο Στυλιανίδης
 

Την εισαγωγή «τεστ αυτογνωσίας» στο Λύκειο και την αναμόρφωση του μαθήματος του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού, προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας ως παραμέτρους του νέου εξεταστικού συστήματος που φιλοδοξεί να διαμορφώσει το ΥΠΕΠΘ μέσα από τον διάλογο που θα ξεκινήσει φέτος.
 

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του σε ημερίδα του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ) την περασμένη Παρασκευή, ο Ευρ. Στυλιανίδης αναφέρθηκε εκ νέου στην αλλαγή του συστήματος εισαγωγής των αποφοίτων του Λυκείου στην Ανώτατη Εκπαίδευση, που αποσκοπεί και στην αποσύνδεση της λυκειακής βαθμίδας από το Πανεπιστήμιο. Αποσύνδεση που, όπως υποστήριξε, συνδέεται απολύτως και με την αναμόρφωση του περιεχομένου της διδακτέας ύλης.

Αποδεικνύοντας πως το ΥΠΕΠΘ επεξεργάζεται ήδη προτάσεις για την αλλαγή του εξεταστικού συστήματος -όπως κατ' επανάληψη έχει δηλώσει ο υπουργός Παιδείας οι αποφάσεις θα ληφθούν στο πλαίσιο του διαλόγου που θα ξεκινήσει τη φετινή χρονιά, αλλά δεν θα θεσμοθετηθούν εντός της τρέχουσας κυβερνητικής θητείας- ο κ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε πως προκειμένου να διασφαλίζεται πραγματική προοπτική για τους επιτυχόντες στην ανώτατη εκπαίδευση, θα πρέπει:

* Το σύνολο των παιδιών να υποβάλλονται σε «τεστ αυτογνωσίας» κατά τη διάρκεια του Λυκείου, ώστε να προσπαθούν να συνδυάσουν το «μπορώ» με το «θέλω». Να καταλάβει δηλαδή ο μαθητής από όλους τους τομείς δράσης και διδασκαλίας, πού είναι οι κλίσεις του, οι ικανότητές του και το ενδιαφέρον του, παράλληλα να μετρηθούν κατά τη διάρκεια της λυκειακής περιόδου οι επιδόσεις του στον τομέα που του αρέσει, ώστε να διαπιστωθεί όχι μόνον πού θέλει αλλά και πού μπορεί να κάνει ένα βήμα παραπάνω.

* Να αναμορφωθεί πλήρως το περιεχόμενο του μαθήματος του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού, ώστε ο μαθητής να γνωρίζει τι κρύβεται πίσω από την επιλογή του μηχανογραφικού δελτίου ως προς τις προοπτικές της σχολής που επιλέγει σε σχέση με την αγορά εργασίας (ή νωρίτερα πίσω από την επιλογή της κατεύθυνσης σπουδών στο Λύκειο) και μετά να αποφασίζει εάν θα επιλέξει ή όχι τον συγκεκριμένο δρόμο.


Ελευθεροτυπία 29/9 (από alfanita.gr)

3
Αναπληρωτές / Δικαιώματα ωρομίσθιων
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2008, 09:15:52 μμ »
Επειδή έχω ακούσει για πολλά παρατράγουδα σε σχέση με τους τους ωρομίσθιους, ας δούμε τι δικαιωματα έχουν:

1. Απαγορεύεται να κάνουν υπηρεσίες στα διαλείμματα
2. Απαγορεύεται να είναι υπεύθυνοι τμήματος
3. Απαγορεύεται να τους καλούν για να παρευρίσκονται σε εθνικές ή θρησκευτικού χαρακτήρα γιορτές
4. Απαγορεύεται, σε περίπτωση που μια ημέρα έχουν πάνω από μία ώρα, να υπάρχει κενό ενδιάμεσα. Το ωράριο πρέπει να είναι συνεχόμενο
5. Το διάλειμμα, σύμφωνα με επεξήγηση του υπουργείου, δεν θεωρείται μέσα στην ώρα του ωρομίσθιου.

Πως μου ήρθε να τα γράψω. Την σχολική χρονιά που μας πέρασε είδα κι έπαθα να πείσω συνάδελφο ωρομίσθιο ότι την ημέρα των τριών Ιεραρχών θα μπορούσε να μην πάει σχολείο, μια που η διεύθυνση απηύθυνε σε όλους τους συναδέλφους πρόσκληση να συνοδεύσουν στην εκκλησία τα καμάρια του έθνους. Τελικά πήγε. Εν συνεχεία διαπίστωσε ότι αντί να απολαύσει το καφεδάκι του εκείνο το πρωινό ή να κάνει το οτιδήποτε, έκανε αγγαρεία και φυσικά την ημέρα κείνη δεν πληρωθηκε ;D ;D ;D ;D ;D

4
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Υπάρχει εξήγηση;
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2008, 08:43:08 μμ »
Όταν πήραν τις 3 φάσεις αναπληρωτών (καλοδεχούμενη και η 4η) ανανέωσαν τους πίνακες υποτίθεται. Για ποια λόγο όμως δεν αφαίρεσαν αυτούς που ήδη προσέλαβαν ως αναπληρωτές? Και μια δεύτερη ερώτηση. Όσοι δεν δηλώσαν "ναι" σε όλες τις περιοχές και τους προσπέρασαν στον πίνακα τι γίνεται; Αν προκύψει θέση στην 4η φάση εκεί που δήλωσαν, θα διοριστούν;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 451
Σύνολο: 451

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.