Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lino

Σελίδες: 123 ... 5
1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 01:48:24 μμ »
Η αξιολογητρια ζήτησε να μετρηθούν ακόμα και το πόσες φορές έχω γράψει εγώ προσωπικά στο βιβλίο σχολικής ζωής.. (Καμία γιατί δεν ήταν στις υποχρεώσεις μου  :( )
Γιατί δηλαδή να μην ρωτήσει πόσες φορές έκανα την διανομή των Σχολικών γευμάτων; Γιατί να μην ρωτήσει πόσα κενά μου χρησιμοποίησα για να καλύψω συναδέλφους που έλειπαν; Πόσες πληγές καθάρισα; Πόσα κορδόνια έδεσα; Σκέφτομαι και άλλα άσχετα.

Στο βιβλίο σχολικής ζωής μπορεί να γράψει μόνο ο διευθυντής, απ' όσο θυμάμαι. Ο υπόλοιπος σύλλογος μπορεί μόνο να το διαβάσει αν θέλει.

2
Δεν μπορεί να είναι θέμα συζήτησης το αν κάποιος θα μένει σε ένα δυσπρόσιτο μέρος ή όχι. Κάθε άνθρωπος ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά και έχει κάθε δικαίωμα προσωπικών επιλογών και στάσεων ζωής. Στους υπόλοιπους δεν πέφτει κανένας λόγος.

Το θέμα εν προκειμένω είναι το αν σε αυτά τα μέρη θα γίνεται webex αντί για κανονικό μάθημα.

Αν ανατρέξει κανείς στην περίοδο του κορονοϊού και του Webex, είμαι σίγουρος ότι θα βρει τοποθετήσεις που εξέφραζαν ανησυχία για μία τέτοιου είδους εξέλιξη κι είμαι εξίσου σίγουρος ότι θα βρει και τοποθετήσεις που θα διαβεβαιώνουν πως κάτι τέτοιο είναι τραβηγμένο, δεν προκύπτει από πουθενά κι ίσως ότι είναι και κινδυνολογία.

Τροφή για σκέψη για το αν η (πρόσφατη) ιστορία επαναλαμβάνεται με την αξιολόγηση (ατομική και σχολικής μονάδας)

100% σωστός.

3
Η πράξη μονιμοποίησης - και δικαίως - δεν αποτέλεσε κώλυμα ως προς την αποδέσμευση των εκπαιδευτικών.

Αυτό μήπως αφορά μόνο τις μετατάξεις σε φορείς; Έχω την εντύπωση ότι στις σχετικές εγκυκλίους (του ΕΣΚ) ούτως ή άλλως δεν αναφέροταν τίποτα για πράξη μονιμοποίησης.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 07:45:13 μμ »
Ποινές τύπου πενταήμερη αποβολή δεν είναι τιμωρία, είναι δώρο (για τους μαθητές). Τα παιδιά που έχουν ακραία συμπεριφορά έχουν χάσει ούτως ή άλλως το ενδιαφέρον τους για το μάθημα.

5
Υστερα απο αλλεπαλληλες επικοινωνιες που ειχε ο Συλλογος καθηγητων γερμανικης με το γραφειο του ΓΓ και με τον ιδιο τον κ. Παπακωνσταντινου, αυτοι επιμενουν οτι η συσταση οργανικων θα γινει φετος. απλως θα πανε σε διαταξη στις μεταθεσεις, που σημαινει οτι πιθανον θα συσταθουν το καλοκαιρι οποτε κ θα ξανατρεξουν οι μεταθεσεις για δευτερη φορα γιατους μονιμους. αληθεια? ψεματα? τι να σας πω..δεν ξερει κανεις. απλως αυτη ειναι η πληροφορια που εχουμε εμεις ως κλαδος.

Με δεδομένο ότι είχαν τόσους μήνες καιρό να κάνουν τη σύσταση, και δεν την έχουν κάνει ακόμη, θα κράταγα μικρό καλάθι για φέτος.

6
To είδα αλλα απο ότι κατάλαβα δεν σου δίνει κάποια παραπάνω επαγγελματικά δικαιώματα. Δηλαδη και πάλι δάσκαλος βγαίνεις. Εγώ εννοώ αν υπάρχει κάποιο μεταπτυχιακό πληροφορικής όπως κάνουν για παράδειγμα πολλά άτομα που τελειώνουν μαθηματικό ή φυσικό ( κυρίως γιατι υπάρχουν και σε πολλές άλλες σχολές ) που τους δίνει το κάτι παραπάνω δηλαδή μπορουν να δουλέψουν σαν μαθηματικοί ή αν θελουν μπορούν να ασχοληθούν με την πληροφορική σε εταιρίες π.χ. Κάτι παρόμοιο για εμάς υπάρχει?

Ο ιδιωτικός τομέας δεν νοιάζεται για τα χαρτιά, μπορείς να βγάζεις τη δουλειά; Τους κάνεις.

Για το δημόσιο, δεν υπάρχει μεταπτυχιακό που από δάσκαλο θα σε κάνει πληροφορικό, ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα.

7
Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η απαξίωση και ο μηδενισμός κάποιων εκπαιδευτικών απέναντι σε έναν ολόκληρο κλάδο -που ούτε έχουν καταλάβει τον ρόλο του μέσα στο σχολείο- όταν μάλιστα η ύπαρξη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε όλα τα σχολεία αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα πάγιο αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας.

8
Οι ψυχολόγοι διαλύουν σπίτια; Δεν το γνώριζα αυτό.

9
Ναι. Μετρούσαν για αναπληρώσεις που έγιναν ως 29-1-2019. Τότε καταργήθηκε το αντίστοιχο άρθρο του Ν.3848/2010.

Και κάπως έτσι έχουμε εκπαιδευτικούς πολλών ταχυτήτων.

10
Καλημέρα σε όλους. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας...

Ως αναπληρώτρια πληροφορικός κάθε χρόνο πηγαίνω σε δυο, τρία, τέσσερα σχολεία. Όπως όλες οι ειδικότητες φυσικά. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, κάθε φορά όλοι οι διευθυντές ζητούν την αντικατάσταση της ιστοσελίδας του σχολείου με νέα, είτε είναι το σχολείο τοποθέτησής μου είτε όχι.

Είναι υποχρέωσή μου να το κάνω;

Καλά, εννοείται πως για ό,τι έχει σχέση με τους υπολογιστές όλων κ όχι μόνο (μια φορά μου είχε ζητηθεί από συνάδελφο πληκτρολόγηση κειμένου, γιατί πληκτρολογώ πιο γρήγορα  :o  :o :o) ένα όνομα ακούγεται κάθε φορά στους διαδρόμους.

Τελικά, ποια είναι τα εξωδιδακτικά μας καθήκοντα; Τι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε και τι είναι στη διακριτική μας ευχέρεια;

Δεν είναι στα καθήκοντά σου οπότε έχεις κάθε δικαίωμα να αρνηθείς. Δεν είμαστε τεχνικοί, ούτε γραμματείς. Τα καθήκοντά σου ως αναπληρώτρια περιγράφονται στη σύμβαση εργασίας.

11
Κανείς δεν χάθηκε για 1 μόριο, ειδικά όταν αφορά όλους και όχι εκείνον προσωπικά


Έχουν χαθεί προσλήψεις και διορισμοί για ένα μόριο...  ;D

12
Νεοδιόριστοι / Απ: Ορκωμοσία νεοδιοριστων
« στις: Αύγουστος 04, 2023, 02:08:22 μμ »
Απ' ότι φαίνεται ήταν ανάμεσα στα θέματα που έθεσε ο ΠΑΣΑΝ "σε επικοινωνία με το αρμόδιο Τμήμα του Υπουργείου". Ίσως η περαιτέρω επικοινωνία με αυτό το τμήμα ή σχετικές δημοσιεύσεις στα προφίλ του υπουργού στα κοινωνικά δίκτυα να ήταν μια μορφή πίεσης.

Πάντως η ορκωμοσία δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνει ηλεκτρονικά. Θα μπορούσε να γίνει δια ζώσης αλλά στο νομό προτίμησης των νεοδιόριστων.

14
Αυτό  που ενδιαφέρει, είναι ότι ο διαγωνισμός δεν αφορούσε κάποιους εξωγήινους που δεν τους συνάντησε ποτέ κανεις. Υπάρχουμε κι εμείς που διοριστήκαμε έτσι. Και που μάλλον πολύ ευκολότερο το βρήκαμε αυτό, από οποιονδήποτε άλλον τρόπο πρόσληψης. Μην
δημιουργείτε πανικό σε νέους που διαβάζουν το θέμα, ότι ο διαγωνισμός είναι Η συμφορά.

Όταν το 2009 το 85% έμενε εκτός, λόγω γραπτού διαγωνισμού, δεν είναι λογικό το υπόλοιπο 15% να χρησιμοποιεί ως επιχείρημα το "ευκολότερο είναι αυτό". Δεν στέκει.

Η αναπλήρωση δια βίου είναι ανωμαλία του συστήματος και το προσοντολογιο (που κάποτε το κορόιδευαν πολλοί) έχει εξευτελίσει την αξία οποιουδήποτε χαρτιού έχουμε όλοι μας. Δεν μιλάμε για μια λογική, βιώσιμη και εφαρμόσιμη εναλλακτική vs διαγωνισμό. Μιλάμε για πλήρως αποτυχημένα συστήματα vs διαγωνισμό (τον οποίο οι ίδιοι δεν επιτρέψαμε να εφαρμοστεί σωστά).

Η αναπλήρωση δια βίου είναι ανωμαλία που την έφεραν οι μηδενικές προσλήψεις για μία δεκαετία και οι προσλήψεις με το σταγονόμετρο, πλέον. Επίσης, αν υπάρχει σύστημα που στέλνει στα σκουπίδια το οποιοδήποτε χαρτί έχουμε όλοι μας, αυτό μάλλον είναι ο γραπτός διαγωνισμός, σίγουρα όχι το προσοντολόγιο.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161904
  • Σύνολο θεμάτων: 19236
  • Σε σύνδεση σήμερα: 477
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 395
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.