Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 123 ... 270
1
Να μην τη δεχτούν είναι παράνομο. Μπορώ αν θέλω σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία να καταθέσω αίτηση και να ζητάω το οτιδήποτε, οσο παράλογο και να είναι. Πχ να έρθει ο προιστάμενος της ΔΔΕ να μου καθαρίσει το σπίτι ή να μου δώσουν 1000000 ευρώ. Είναι υποχρεωμένοι να τη δεχτούν και να την πρωτοκολήσουν άσχετα αν μετά εννοείται θα δώσουν αρνητική απάντηση.

Και να απαντησου μεσα σε 20 εργασιμες

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Οκτώβριος 25, 2024, 09:29:14 μμ »
Για διοικητικό έργο,σωστά;

Και για εργαστηρια, φροντιστηρια, εποπτειες πρακτικων…

3
Εντάξει, αντιλαμβάνομαι ότι εάν είναι βοηθητικό προσωπικό μπαίνει κατά περίπτωση, ενώ εάν είναι δεύτερη παράλληλη, τότε δεν είθισται να μπαίνει πάνω από μια σε κάθε τάξη. Το τι είναι θα φανεί. Η ανάγκη για παράλληλη σε τρίτο παιδί προέκυψε μετά την κατανομή των τμημάτων, διότι αρχικά δεν υπήρχε εικόνα. Είμαστε βέβαιοι ότι η τοποθέτηση των παιδιών στο ίδιο τμήμα δεν έγινε στοχευμένα, απλώς τα προβλήματα ανέκυψαν αργότερα και είναι γενική παραδοχή ότι το ένα τμήμα είναι πολύ δύσκολο στο σύνολό του και το άλλο πολύ εύκολο και ότι έπρεπε να είχε γίνει διαφορετική κατανομή ήδη πριν την έναρξη της πρώτης δημοτικού. Με αυτά τα δεδομένα, ό,τι έγινε έγινε όμως τι συμβαίνει στην πράξη και τι προβλέπεται βάσει νόμου. Αφήνουμε ένα τμήμα άθικτο που πετάγονται και σπάζονται καρέκλες, εκτοξεύονται τετράδια, κασετίνες, σε καθημερινή βάση να πάει έτσι μέχρι την έκτη δημοτικού και το αναλαμβάνει κάθε χρόνο η αναπληρώτρια; Ενώ υπάρχει άλλο τμήμα που είναι εύκολο και αναλαμβάνουν οι παλιές; Τι προβλέπει η νομοθεσία και ποια είναι η πρακτική σε αυτές τις περιπτώσεις;


Η νομοθεσια λεει οτι τα τμηματα χωριζονται αλφαβητικα…

Εξαιρεση οταν υπαρχουν παραλληλες για τους λογους που ηδη ανεφερα.

Παλια υπηρχε διαταξη που ελεγε οτι εαν υπαρχει ενα παιδι με ειδικες μαθησιακες σε ενα τμημα, τοτε ο αριθμος των παιδιων μειωνεται κατα 3 μαθητες. Πλεον δεν ισχυει αυτο


Ξεναλεω, μιληστε με τη διευθυνση του σχολειου, εκφραστε αυτους τους προβληματισμους ομορφα και ωραια και θα δειτε τι θα γινει.

Με μια ΠΣ δεν θα χωριστουν τα παιδια! Αλλα ακομα και αν χωριστουν, η ΠΣ θα πηγαινει τις μισες ωρες στο ενα τμημα και τις αλλες μισες στο αλλο, οποτε θα γινεται χαμος και στα δυο!

4
Υπάρχει επικοινωνία με το σχολείο, αλλά στην πορεία ενδιαφερόμαστε να ενημερωνόμαστε για το πλαίσιο και τις πρακτικές, προκειμένου να γνωρίζουμε τι ισχύει βάσει νόμου και τι όχι. Σε περίπτωση λοιπόν που πρόκειται για βοηθητικό προσωπικό, δεν έχει δικαίωμα να μπει στην τάξη, αλλά τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μένει και το παιδί εκτός τάξης; Και εάν πρόκειται για παράλληλη, ως δεύτερη μπορεί να τοποθετηθεί σε τάξη που υπάρχει ήδη μια ή όχι;


Το ειδικο βοηθητικο προσωπικο ειναι εκει για να βοηθα στην αυτοεξυπηρετηση του παιδιου. Μπορει να μπαινει στην ταξη για να βοηθα σε ο,τι εχει σχεση με αυτην (πχ να κρατα σημειωσεις).
Παιδι εξω δεν κρατα κανενας, εκτος εαν υπαρχει αναγκη για να ηρεμησει το παιδι, οποτε η ΠΣ το βγαζει εξω.
ΠΣ μπορουν θεωρητικα να υπαρχουν πολλες στην ταξη (οσα και τα παιδια που δικαιουνται). Πρακτικα ομως δεν ειθισται να μπαινει πανω απο μια σε καθε αιθουσα. Ποσοι εκπαιδευτικοι θα ειναι στην ταξη; Και οπως σας ειπα, δεν διοριζονται τοσοι, αλλα ισα ισα για να υπαρχει ενα σε καθε αιθουσα (και οχι παντα, καθως μπορει να μοιραζονται σε δυο ταξεις ή και σε δυο ή περισσοτερα σχολεια)

5
Έχει έρθει με το παιδί, αλλά δεν έχουν μπει ακόμα στην τάξη. Υπάρχει πάντως. Θέλω να πω, ότι δεν νομίζω πως η έλλειψη παράλληλης είναι το πρόβλημα.


Δυσκολο να μην εχει μπει στην ταξη ενω υπαρχει…. Μπορει να ειναι ειδικο βοηθητικο προσωπικο ή σχολικη/ος νοσηλευτρια/της που δεν μπαινουν στην ταξη.

Σε καθε περιπτωση εκφραστε τους προβκηνατισμους σας ηρεμα και ωραια στη διευθυνση του σχολειου

6
Το σχολείο είναι πολύ καλά στελεχωμένο και πρόκειται να μπει δεύτερη παράλληλη στην ίδια τάξη, ακριβώς λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί


Περιμενετε να ερθει πρωτα η δευτερη ΠΣ……


Οι ΠΣ δεν υπαρχουν καπου και καθονται. Γινονται προσληψεις. Παντα λιγοτερες απο τις αναγκες. Γινεται προσπαθεια να καλυφτουν οσο το δυνατο περισσοτερα παιδια με τις ελαχιστες προσληψεις πιυ γινονται. Το δικο σας σχολειο εχει μια (ισως και αλλες σε αλλες ταξεις). Στην επομενη φαση προσληψεων (μπορει να ειναι την επομενη εβοδομαδα, λεμε τωρα, μπορει τον αλλο μηνα, μπορει μετα τα Χριστουγεννα…), πρωτα θα καλυφτουν παιδια που ειναι σε σχολεια χωρις καμια ΠΣ και μετα θα μπουν συμπληρωματικες σε σχολεια που ηδη υπαρχουν.

Αντικαμβανομαι οτι εσεις καιγεστε για το δικο σας σχολειο, αλλα πρεπει να σκεφτειτε και ολα τα υπολοιπα παιδια που χρειαζονται υποστηριξη

7
Η συνύπαρξη τριών με παράλληλη δεν είναι καθεαυτή το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι μεταξύ των παιδιών κάποια εμφανίζουν σοβαρά θέματα υγείας και ψυχοσυναισθηματικής φύσης ζητήματα, που χρειάζονται ηρεμία, και ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά τη σωματική τους ακεραιότητα, ενώ υπάρχει άλλο παιδάκι με έντονη υπερκινητικότητα και επιθετικότητα και βασικά ένα από τα προβλήματα που δημιουργείται είναι ακριβώς ότι δυσκολεύονται να συνυπάρξουν.

Φανταστειτε τι θα γινει σε μια ταξη χωρις ΠΣ!


Αντιλαμβανομαι τι λετε, και πιθανοτατα εχετε δικιο. Ομως, προφανως για το σχολειο ειναι λυση αναγκγς να μπουν ολα τα παιδια που χρηζουν ΠΣ μαζι, γιατι πιυανοτατα υπαρχει ενας/μια εκπαιδευτικος! Το ποσοι θα επρεπε να υπαρχουν, οπως ειπα, ειναι αλλη κουβεντα, πονεμενη και οχι της στιγμης

8
Μπορει γιαβπρακτικους λογους να εχουν μπει μαζι τα παιδια που εχουν ΠΣ. Δηλαδη, να υπαρχει ενας/μια εκπαιδευτικος! (Το ποσοι/ες θα επρεπε να υπαρχουν ειναι αλλη κουβεντα και οχι της στιγμης). Σε τετοια περιπτωση θεωρω οτι το σχολειο ορθως επραξε, φανταστειτε να ειναι τα παιδια αυτα μοιρασμενα στα δυο τμηματα και η ΠΣ να ειναι μια!

9
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτώβριος 12, 2024, 09:01:58 μμ »
Αν ξέρετε, σε ποιες περιπτώσεις προτείνουν ΕΝΕΓΥΥΛ; Ή αποφασίζει ο γονιός από μόνος του;

Παντα εξαρταται απο το παιδι

Δεν υπαρχει κνονας

Ο γονιος μπορει να δεχτει ή οχι ή να πει στη δευτεροβαθμια επιτροπη.
Οπως ομως στα ειδικα νηπιαγωγεια και δημοτικα δεν εγγραφει μονος του ο γονιος το παιδι εκει

10
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτώβριος 12, 2024, 08:18:27 μμ »
Νομίζω ότι τα ΚΕΔΑΣΥ, αντί να δώσουν παράλληλη, προτείνουν φοίτηση σε ΕΝΕΓΥΥΛ, έτσι δεν είναι;


Καμια σχεση το ενα με το αλλο

11
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτώβριος 11, 2024, 07:59:05 πμ »
@durin, @emmaki, @ppil Παράλληλη στήριξη έχουν τα παιδιά και στο Λύκειο και στα ΕΠΑΛ, αλλά μόνο σε μαθήματα που διδάσκουν ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04. Οι ανάγκες στα υπόλοιπα μαθήματα εξαφανίζονται;


Εγω δεν ειπα οτι δεν υπαρχουν ΠΣ! Το αντιθετο!

Το ποιοι προσλαμβανονται ειναι θεμα του υπουργειου…. Οι γνωματευσεις του κεδασυ που ημουν εγω εφευγαν με τη φραση «χρειαζεται ΠΣ σε μονιμη και καθημερινη βαση». Αυτο στην πραξη γινοταν συνηθως απο 1 ωρα φιλολογος και μαθηματικος! Αντε δυο στην καλυτερη των περιπτωσεων

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτώβριος 10, 2024, 07:33:44 μμ »
Έσπερος συμφωνώ απολυτα!!!!

Τι γίνεται με τις παράλληλες στη δευτεροβάθμια που μπαίνουν σε άσχετα μαθήματα μέσα "γιατί δεν βγαίνει το πρόγραμμα μωρέ" και ΞΥΝΟΝΤΑΙ γιατί είναι διαφορετική ειδικότητα απο το μάθημα που διδάσκεται εκείνη τη στιγμή η μαθήτρια;;;;

τελικά η Π.Σ. υπάρχει για να εξυπηρετεί μαθητές ή για να εξυπηρετούμε εμείς την Π.Σ. ;;;;


Να σου πω οτι στα μειονοτικα σχολεια, δεν επιτρεπεται να διοριζονται μέη της μειονοτητας. Αυτο σημαινει οτι και στο τουρκοφωνο προγραμμα μπαινει μη μελος της μειονοτητας, που δεν γνωριζει συνηθως γρι τουρκικα! Σε τι ακριβως βοηθα το παιδι;

13
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτώβριος 10, 2024, 10:24:25 πμ »
Κάποτε είχα ακούσει τη δικαιολογία ότι τα Λύκεια/Επαλ δεν είναι υποχρεωτική εκπαίδευση. Για αυτό και η συντριπτική πλειοψηφία των ΤΕ αφορά γυμνάσια.

Τώρα για το αν ζητάνε από εκπαιδευτικό ειδικής, είτε ΤΕ είτε ΠΣ, να απαντήσει σε ένα τηλέφωνο ή να φροντίσει για έναν μαθητή που έχει χτυπήσει κι αυτός αρνείται γιατί δεν είναι στο καθηκοντολόγιό του....ουδέν σχόλιον.


Η μη υποχρεωτικοτητα ειναι ο λογος που προβαλεται για τη μη ιδρυση ΤΕ σε λυκεια.

ΠΣ γνωριζω οτι δινεται σε λυκεια

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτώβριος 09, 2024, 12:58:07 μμ »
Ο εκπαιδευτικός παράλληλης δεν είναι στην πρωϊνή προσέλευση και στην απογευματινή αποχώρηση του παιδιού. Μη γράφετε ό,τι να 'ναι. Την ώρα του μαθήματος και στα διαλείμματα είναι κοντά του. Και στα διαλείμματα, εννοείται, διακριτικά. Το ωράριο για κανέναν εκπαιδευτικό δεν είναι 8-2. Δεν είναι εφοριακός ο εκπαιδευτικός. Άλλη η φύση της μιας δουλειάς, άλλη της άλλης. Εξ ου κι οι διαφορές.


Αυτο που λεω εγω ειναι οτι στις ΠΣ που εχω δει (και ειναι πολλες στα τοσα χρονια που ημουν στην ΕΑ), ερχοταν το πρωι, υποδεχοταν το παιδι, ηταν στα διαλειμματα εξω, συνοδευαν στις εκδρομες και ηταν μαζι με το παιδι και οχι με τους υπολοιπους εκπαιδευτικους και εφευγαν οταν εφευγε το παιδι.

Πολλα χρονια, πολλες ΠΣ

Επισης, το ιδιο συμβαινει και στα ειδικα σχολεια και ΕΕΕΕΚ που γνωριζω. Ολοι 8-2

Σαφως υπαρχουν και αλλες εμπειριες

Σελίδες: 123 ... 270

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 891
Σύνολο: 893

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.