Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anti_08

Σελίδες: 123 ... 20
1
Να ρωτήσω κατθ; Πόσα παιδιά με προφορικα έχετε στο σχολείο σας? Εμείς έχουμε κοντά 10 σε κάθε τάξη. Αν δεν εξετάζονται ταυτόχρονα, συχνά ειναι αδύνατο να τελειώσουν εντός της ώρας εξέτασης της τάξης. Έχει τύχει να χάσουν και λεωφορεία πχ. Να καθυστερεί η επόμενη βραδιά γιατί έχουμε πολλά παιδιά που περιμένουν κλπ και φυσικά ειναι κουραστικό και για τα ίδια, που συνήθως έχουν και ιδιαίτερες δυσκολίες στο να περιμένουν να εξεταστούν (υπερκινητικότητα, θέματα διαχείρισης αγχους). Δεν μπορώ να φανταστώ πώς λειτουργεί αυτό, το ιδανικό για εμένα θα ήταν να τους βοηθούσε λίγο ο καθηγητής της ειδικής με κάποιες κατευθύνσεις ώστε να προχωρήσει η διαδικασια και να πάνε στον καθηγητη έτοιμοι. Επίσης, τιυς εξετάζετε με το που δοθούν τα θέματα ή μετά τον χρόνο αποχώρησης;

Είναι αρκετά θα έλεγα, πάνω από δέκα ανά τάξη, γύρω στα δεκαπέντε. Στο περσινό σχολείο ήταν σχεδόν όλο το σχολείο ::)
Μετά το χρόνο αποχώρησης, ωστε να μπορούν οι εισηγητές να είναι διαθέσιμοι.
Δεν υπάρχει ούτε καλη συννενόηση, ούτε καλή γνώση, οπότε πνίγονται με τα διαδικαστικά και επίσης θέλουν η πλειοψηφία να μην κάνει τίποτα, με το ζόρι την εισήγηση, και επιτηρήσεις πως θα την ρίξουμε στον "συνάδελφο".

2
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 07:43:40 μμ »
ναι σε εμένα που έγραψα τεκμήρια από το Πρακτικό η διευθύντρια το ζήτησε, η σύμβουλος μου είπε δεν θα ασχοληθεί στο Β,μας έβαλε ακόμη να απαντήσουμε αναλυτικά στις ρουμπρικες τις παυλες,που έχει η εγκύκλιος της αξιολόγησης για τα πεδία "εξαιρετικά"και "πολύ καλά " τι έχουμε κάνει,μας έχει όλη τη χρονιά σήκω κάτσε και δεν τολμάμε και να μιλήσουμε γιατί αξιολογουμαστε! θα πάρω και "πολύ καλά" γιατί δεν τα ανέβασα και στην πλατφόρμα, μιλάμε για πληρη εξουσιαση στο πρόσωπο του διευθυντή, θα γίνουν πολλές αυθαιρεσίες πιστεύω από δω και πέρα από τους διευθυντές..

ήδη γινονται από τους διευθυντές και ήδη έχουν πέσει κάτι ξεγυρισμένες όχι απλά ενστάσεις αλλά και αναφορές...
Λόγω ασχετοσύνης και λόγω ότι θέλουν να το παίξουν εξουσία από το πουθενά αυθαιρετούν.

3
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 07:40:14 μμ »
@anti_08 αν ο διευθυντής αξιολογεί 3 εκπαιδευτικούς που θεωρεί ισοδυναμους, τους κατευθύνει να γράψουν έτσι την αυτοαξιολόγηση ώστε να πάρουν τον ίδιο βαθμό, αν το θέλει ο ίδιος. Το άριστα είναι εξωπραγματικό κατά τη γνώμη μου, οπότε ή μπαίνει συγκριτικά σε κάποιον που πραγματικά ξεχωρίζει για το έργο του, ή δεν μπαίνει καθολου (που θεωρώ σωστότερο) ή μπαίνει σε όλους τους καλους αν ο διευθυντής θέλει να το βάλει.

απορίες και σκέψεις:
1) οι δικοί μας μαθητές παίρνουν όλοι τον ίδιο βαθμό; (φιλοσοφικό ερώτημα δεν χρειάζεται να απαντηθεί  ;))
2) αν δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός να γράψει μία ΑΥΤΟαξιολογική έκθεση της προκοπής χωρίς να τον κατευθύνει άλλος ή να αντιγράψει από αλλού τότε μήπως πρέπει να αναρωτηθεί ο ίδιος αν κάνει για καθηγητής; (δεν έχω διάθεση να τσαντισω κανέναν, απλά απόρω γιατί θα πρέπει να έχει βοήθεια για να κάνει κάτι που αφορά τον ίδιο)
3) δεν θεωρω το άριστα εξωπραγματικό, οπως δεν θεωρω άσχημο βαθμό το πολύ καλά. Δεν θεωρώ ότι επίσης όλοι ειναι ίδιοι και αξίζουν-προσφέρουν-ενδιαφέρονται κτλ το ίδιο. Απλά θεωρώ υπήρχε προφανώς μία γραμμή στους συμβούλους αρχικά ότι να είστε ελαστικοί ώστε να δελεαστούν οτι δεν ειναι τιποτα να προχωρησουν στην αξιολογηση, ωστε να περάσει και να προχωρήσει η αξιολόγηση και μετά να δειξουν το κανονικό πρόσωπο της.
4) προσωπικά θεωρω σωστό να μπαινει το άριστα ειδικά αν ο αξιολογούμενος ειναι κλάση ανώτερος του αξιολογητη του (είτε διευθυντή ειτε συμβούλου), γιατί με τους νεοδιόριστους αυτό συμβαίνει νομίζω κατά κύριο λόγο, ειδικά από διευθυντές ειναι πολύ παραπάνω σχετικοί σε όλα.

4
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 07:29:19 μμ »
Ξεκιναμε με μια εγγραφη ερωτηση στην.αξιολογητρια να τα ζητησει αυτα γραπτως.
Αφου το κανει , με την φωτοτυπια αυτη καταχωρουμε αλλη μια αιτηση στην ΔΔΕ και κοινοποιηση στο υπουργειο.
Σε περιπτωση που η απαντηση ειναι τυπικη προχωραμε σε αναφορα για καθυστερηση διαδικασιας η οποια φυσικα εχει ηθικες κ.τ.λ βλαβες και εξελιξης και κοινοποιηση στο υπουργειο εσωτερικων και στον συνηγορο πολιτη φυσικα.

Η ολη παραπανω διαδικασια θα γινει κυριως για τα εξτρα χαρτια που ζηταει τα οποια αν θελει ας τα ζητησει υπηρεσιακως  .

Ολα τα παραπανω εγιναν σε δδε. Η διαδικασια φυσικα προχωρησε  αμεσα με επικοινωνια στον αξιολογητη και "τραβηγμα" αυτιου.

ολόσωστη!
γιατί τελικά κυκλοφορεί μεγάλη ανικανότητα...

5
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 07:27:23 μμ »
Ισχύει. Για αυτό δεν έκανα ένσταση στο Β.

Από την άλλη, δεν μπορεί να βλέπεις τον άλλον να δουλεύει στο ίδιο επίπεδο με εσένα ή και χειρότερα και να παίρνει μεγαλύτερο βαθμό. Τότε γεννιούνται διάφοροι συνειρμοί που δεν έχουν να κάνουν με τους άξονες που περιγράφονται στο ΦΕΚ.
Π.χ. σε μας οι 2 νεοδιόριστοι που υπηρετούμε με απόσπαση πήραμε "πολύ καλά" ενώ οι υπόλοιποι με οργανική στο σχολείο βαθμολογήθηκαν "εξαιρετικά".
Μπορεί να είναι και τυχαίο, μπορεί και όχι.

για αυτό δεν μπορεί να είναι κάποιος σίγουρος. Μπορεί σε κάποιους να φαίνεται οτι δουλευουν στο ιδιο επιπεδο αλλα η πραγματικότητα να μην ειναι αυτη. Γιατί υπάρχουν πολλοι στα σχολεία που κάνουν το πετραδακι και το περιγράφουν σαν ογκόλιθο και υπάρχουν και αυτοί που κάνουν απιστευτη δουλεια και δεν εχουν αναγκη να δειχτούν και να φαίνονται και δεν παιρνει και χαμπάρι κανείς τι δουλειά κανουν. Επίσης, δεν ειναι όλες οι δουλειές στα σχολεία ουτε ίδιας βαρύτητας κτλ κτλ. Το γνωστό που όλοι χτυπιούνται να πάρουν ένα υπευθυνος τμήματος ή μία βιβλιοθήκη και όταν μοιράζονται οι πραγματικές δουλειες κοιτάνε το ταβανι.
Δεν θέλω να θίξω κανέναν, ουτε ψαχνω για παρεξηγήσεις, αλλά αυτά έχω δει σχεδον σε όλα τα σχολεια.

6
Πάντως με αυτό το θέμα των προφορικά εξεταζομένων υπάρχει ένα μπέρδεμα στα σχολεία.
Έχουμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Οι μαθητές που εξετάζονται προφορικά σε εμας δεν εχουν παραλληλη. Άλλος λεει οτι εξετάζονται απο τον εισηγητη, αλλος απο διμελη επιτροπη: τον εισηγητη και αλλον έναν παρεμφερούς ειδικότητας, και άλλος από τριμελή: τον εισηγητή, τον παρεμφερούς και το Διευθυντή. Άκρη μέχρι τώρα δεν έχουμε βγάλει, ο καθένας παραπέμπει σε άλλο νόμο και όλοι νομίζουν ότι έχουν δίκιο.
Στην δδε δεν απάντησαν με σαφήνεια (το κλασσικό δειτε το νόμο).
Σε άλλα σχολεία που έχω κάνει εφάρμοζαν τριμελή (ωστόσο εκει τα ψείριζαν οι γονείς πολύ και ήταν έτοιμοι ανα πάσα στιγμή για αναβαθμολογήσεις κτλ οι οποίες γινόντουσαν κιόλας ...). Και αν το παιδί ηταν με παράλληλη ήταν και της παράλληλης μαζί.

7
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 21, 2024, 06:16:45 μμ »
Καταλαβαινω την απογοητευση σου αλλα ωστόσο σε πολλά θα μπορούσε να στηριχτεί και να μην σου βαλει εξαιρετικά αλλά πολύ καλά.
Για παράδειγμα (με βαση την αξιολόγηση που ειχες ποστάρει):
σχέδιο μαθηματος ειχες καταθέσει; (μην ακουσω οτι για το α2 δεν χριεάζεται, χρειάζεται για κάτι τέτοιες περιπτώσεις),
στο πρακτικό α τα λέγατε αναλυτικά και επαρκώς; (δυσκολο να μην εχεις αποδειξεις να στηριξεις την αποψη σου)
οι παιδαγωγικες μεθοδοι και τεχνικες που χρησιμοποιηθηκαν στηριζουν το παιδαγωγικο κλιμα και διαχειριση της ταξης; (ναι εγραφε οτι εργαστηκαν και καπου ομαδικα, αλλα δεν υπηρχε κατι ιδιαιτερο που προωθουσε αυτο)
αναστοχασμό και συζητηση μετα τις διδασκαλίες κάνατε; αν ναι γραπτως; ειχες ετοιμασει κατι εσυ; (στις αποτιμησεις που εβαλες δεν φαινονταν κατι τετοιο)
στα δικά σου σχολια μετα την καθε αποτιμηση εγραψες τις οποιες διαφωνιες σου; ή εβαλες το γνωστο δεν εχω παρατηρησεις; (και παλι δεν εχεις αποδειξεις αν ειχες διαφωνησει με κατι)
η εκθεση αυτοαξιολογησης σου πως ειναι;
γενικα εφοσον μιλαμε για πεδιο α2 δεν μπορει πχ να πηγαινεις συνεχεια παιδια στο γραφειο και μετα να θεωρεις οτι εισαι αριστος στην διαχειριση και στο παιδαγωγικο κλιμα

Συμφωνω στο κομματι ότι μαλλον και οι αλλοι δεν ηταν του εξαιρετικά αλλα έστω για το κάτι λίγο παραπάνω που μπορει να εκαναν να το κερδισαν

Ωστοσο το οτι δεν θες να ξεκαθαριζεις τα πραγματα και να ξερεις τι πρεπει να βελτιωσεις δεν ειναι υπερ σου. Καταλαβαινω οτι ισως να φοβασαι λογω οτι εχεις και το πεδιο β και μην το παρει ο διευθυντης στραβα, αλλα όταν υποτιθεται κανετε συζητηση αναστοχασμου κτλ αυτα συζητατε, προφανως δεν εγιναν ολα οπως πρεπει και προφανως τωρα εσυ δεν εχεις στοιχεια να αποδειξεις

Δεν χρειαζεται να στεναχωριεσαι που πηρες 19 και οχι 20. Εννοω δεν εχει και μεγαλη σημασια αν δεν σκοπευεις να γινεις διευθυντης στο μελλον.

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Σύλλογος διδασκόντων
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 11:09:22 μμ »
Διευθυντ@ αποφασίζει - δεν ξέρω πώς και με ποιους- και στέλνει μειλ στα μέλη του συλλόγου διδασκόντων του τύπου "αύριο θα γίνει ο 3ος περίπατος, να είστε όλοι από την 1η ώρα  στο σχολείο κλπ"
Έρχεται στις συνεδριάσεις με τις αποφάσεις έτοιμες και απλά τις ανακοινώνει!!!
Πλήρης υποβάθμιση του συλλόγου διδασκόντων!
Συμβαίνει και σε άλλα σχολεία αυτό?

Δυστυχώς συμβαίνει παντού και φταίμε οι εκπαιδευτικοί για αυτό.
Γιατί όσοι διαμαρτυρόμαστε για αυτά μας θεωρούν όλοι οι άλλοι τους παράξενους γιατί όλοι τελικά κάνουν αυτό που θέλει ο διευθυντής και όχι ότι ορίζει ο νόμος.
Και τώρα που έχει δώσει επιπλέον εξουσία στους διευθυντές και θέλουν όλοι να τα έχουν καλά μαζί τους ακόμη και αν παρανομουν θα πατήσουν κάτω τους συλλόγους διδασκόντων.


9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 10:58:13 μμ »
 Σέβομαι το γεγονός ότι κάποιος παίρνει μια θέση ευθύνης για το επίδομα αλλά πρέπει τουλάχιστον να το κάνει σωστά.
Όσο για τους συμβούλους δεν είναι ακριβώς έτσι ότι παίρνουν μόνο το επίδομα. Για ψάξτε το λίγο καλύτερα...
Πάντως ριγμενους δεν τους λες. Το θέμα είναι ότι περίμεναν ότι θα είναι κάτι λάιτ και εύκολο και γρήγορο και ότι θα ήταν value for money.  Αλλά δεν τους βγήκε έτσι και για αυτό το λόγο οι ίδιοι έχουν εισηγηθεί να αλλάξει η μορφή της, ώστε πάλι να είναι ευνοημένοι αλλά με λιγότερη δουλειά για αυτούς, πιο εξευτελιστικά για τους εκπαιδευτικούς, με χειρότερες συνθήκες.

Προηγούμενα έγραψα ότι γλυτώνετε από μπελάδες γιατί όντως πολλοί αξιολογητές λόγω άγνοιας, λόγω ανεπάρκειας και λόγω γραμμής που έχουν πάρει από το υπουργείο είναι όχι απλά αυστηροί αλλά εντελώς γειά σου λαϊκά.
Οι περιπτώσεις από συναδέλφους πάμπολλες.

10
Το γεφύρι της Άρτας έχει καταντήσει αυτό.....

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 01:19:51 πμ »
Στο πρακτικό του Α2, στα πεδία ιδιαίτερη εστίαση, συμπληρωματικά στοιχεία και άλλα στοιχεία, γράφουμε κάτι εμείς;

Εμείς ? ποιοι εμείς? εμείς οι αξιολογούμενοι ή εμείς οι αξιολογητές?  ::)

Διαβάστε τη νομοθεσία να γλυτώσετε από μπελάδες. Τα λέει ξεκάθαρα.
Στο Πρακτικό γράφουν από κοινού αξιολογητής και αξιολογούμενος ότι προσυμφώνησαν πριν την πρώτη διδασκαλία στην από κοντά συνάντηση τους.

Αν ο αξιολογητής σου γράψει δηλαδή μόνος του τα πεδία και λέει ότι συμφωνήσατε να κάνεις τούμπες στον αέρα και τριπλές πιρουέτες για να τραβήξεις το ενδιαφέρον των μαθητών εσύ θα το υπογράψεις και θα πας να το κάνεις ??
(τα λέω λίγο τραβηγμένα όχι για παρεξήγηση αλλά για να σας παρακινήσω να δώσετε σημασία στην διαδικασία που σας αφορά για να αποφύγετε κακοτοπιές)
Βεβαια αν είστε πε11 μπορειτε να τα κάνετε όλα αυτά  ;D

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 01:12:46 πμ »
Ο Αξιολογούμενος τι πρέπει να γράψει στην αποτίμηση;

Η αποτίμηση της κάθε διδασκαλίας γράφεται από τον αξιολογητή.
Εξαλλου ειναι και θέμα λογικής, αποτιμά όποιος αξιολογεί. Όποιος αξιολογείται αναστοχάζεται.
Ο αξιολογούμενος αν έχει διαφωνία σε κάτι γράφει στο πεδίο των παρατηρήσεων, το οποίο όμως δεν επηρεάζει κάπου τον αξιολογητή στην κρίση του. Δηλαδή ότι και να γράψει δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία με την πρώτη ματιά, αλλά σε περίπτωση διαφωνίας και ένστασης έχει ιδιαίτερη σημασία.

Ελπίζω να είσαι αξιολογούμενος και να ρωτάς γιατί αν είσαι αξιολογητής-διευθυντής ........

Επίσης, όλα αυτά που ρωτάτε αναφέρονται στην νομοθεσία. Θα ήταν καλό είτε αξιολογείστε είτε αξιολογείτε να την διαβάσετε για να γλυτώσετε από μπελάδες. Όχι εσείς London συγκεκριμένα, αλλά όλοι όσοι εμπλέκονται στην διαδικασία γιατί διαβάζω γενικά στο φορουμ να ρωτάτε βασικά πράγματα. Δεν είναι κακό να ρωτάμε αλλά είναι καλό και να διαβάζουμε ότι μας αφορά.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 31, 2024, 12:02:40 πμ »
Καλησπέρα σας! Έχει τύχη σε άλλον να μπαίνει στη πλατφόρμα και να λέει ότι δεν υπάρχουν εκκρεμότητες?

Σε πολύ κόσμο. Σε αυτούς που έχουν καταθέσει ήδη εκθεση. Σε αυτους που μπηκαν απλα να δουν τι παιζει, δεν κατεθεσαν τιποτα και μετα δεν τους αφηνει να ξαναμπουν όταν ηθελαν να καταθέσουν. Και έχω περίπτωση φίλου που ειχε διοριστει το 21, περυσι που ηταν να περασει αξιολογηση τον ειχε ενοχλησει ο συμβουλος, στην επαρχια, ηταν σε αδεια λογω του μωρου του, μετα δεν τον ξαναενόχλησε γιατι καταλαβε οτι δεν μπορουσε να περασει αξιολογηση λογω αδειας. φετος αλλαξε δδε λογω μεταθεσης, δεν τον εχει ενοχλησει επισης ακομη κανενας συμβουλος και απο περιεργεια που μπηκε πρωτη φορα να δει την πλατοφορμα α1 του εβγαζε αυτο το μηνυμα, ενω δεν ειχε ξαναμπει ποτε στην ζωη του.
Γενικα οι πλατφορμες εχουν πολλα προβληματα, το ξερουν οι παντες αυτο πλεον.
Καλο ειναι να επικοινωνησεις με τον αξιολογητη σου αν περνας αξιολογηση να δειτε πως θα ξεπεράσετε αυτο.
Παντως ειναι συχνο θεμα αυτο.

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 30, 2024, 11:13:29 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ!

Και το ερώτημα πλέον είναι: αφού είναι ακριβώς η ίδια (η Έκθεση Αυτοαξιολόγησης του Α2) με αυτή του Α1, την οποία την έχουμε από πέρσι καταθέσει - προς τι η επανάληψη; Ας μας έδιναν απλά τη δυνατότητα επικαιροποίησης της υπάρχουσας (του Α1)...
Σε ευχαριστώ (& πάλι)!

καποιος μπορει να αλλαξε σχολειο, να αλλαξε βαθμιδα, να αλλαξε περιοχη κτλ
ολα αυτα επειδη υπαρχει σχετικη αναφορα στην εκθεση αυτοαξιολογησης εχει σημασια.
αν ειναι την ιδια περιοδο μπορει να ειναι η ιδια αλλιως οχι
Έχω παραδειγμα συναδελφου που περασε α1 πέρυσι σε άλλο σχολείο με άλλο κοινωνικοπολιτιστικό υπόβαθρο κτλ και ήταν σε λύκειο σε άλλη περιοχη και φετος, τωρα, περνα α2 σε γυμνασιο αλλης περιοχης. οποτε δεν μπορει να καταθεσει ακριβως την ιδια εκθεση αυτοαξιολογησης.
εχω παλι αλλο συναδελφο που κατεθεσε ακριβως τα ιδια γιατι την ερχομενη εβδομαδα εχει την πρωτη διδασκαλια με τον συμβουλο και την πρωτη με τον διευθυντη.
πολλα σεναρια παιζουν για αυτο ειναι γενικο το φεκ. αλλες οι πλατφορμες κτλ

Σελίδες: 123 ... 20

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162188
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 700
Σύνολο: 719

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.