Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Scout

Σελίδες: 123 ... 41
1
Εγώ απορώ αν θα υπάρξει έστω και ΕΝΑΣ μαθητής δημοτικού, ο οποίος να συνδεθεί σήμερα (και αύριο) για... τηλεκπαίδευση, ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ πριν από την τυπική λήξη του σχολικού έτους για τα παιδιά.

Γελάνε και οι διαδραστικοί πίνακες...

2
Σχολική ζώνη / Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« στις: Ιούνιος 07, 2024, 02:41:47 μμ »
κι υποδεικνύει στο κορίτσι ν' αλλάξει θέση. Αν έχει κινητό στα πόδια θ' αποκαλυφθεί αμέσως.

Την υπόδειξη για (άμεση) αλλαγή θέσης δεν χρειάζεται καν να την κάνει γυναίκα εκπαιδευτικός.

3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιούνιος 07, 2024, 09:26:35 πμ »
Σε δύο χρόνια που θα ξαναναξιολογηθεί θα ξεχάσει και ο εκπαιδευτικός και όλοι τη "βαθμολογία" που πήρε φέτος.

Δεν ξέρω πώς το εννοείτε εσείς, αλλά αν το εννοείτε όπως εγώ το αντιλήφθηκα, πρόκειται για τη μεγαλύτερη και πιο σκληρή αλήθεια. Αν κάποιοι έχει τύχει να έχουν περάσει (ενδεχομένως πριν γίνουν εκπαιδευτικοί) από τον ιδιωτικό τομέα (και δεν εννοώ ιδιωτική/φροντιστηριακή εκπαίδευση), γνωρίζουν ότι ενίοτε οι εταιρείες έχουν "χειρουργικό" τρόπο, δια της αβάσιμης χαμηλής αξιολόγησης ή/και της θέσης ανέφικτων στόχων, να προχωρούν σε απολύσεις ή σε "εθελούσιες" κλωτσιές χωρίς να διαταράσσουν την περιβόητη "εργασιακή ειρήνη" ή τις (λιγοστές πλέον) ΕΣΣΕ που συνομολογούνται. Δηλαδή, αν θέλουν να προχωρήσουν σε μειώσεις του προσωπικού πέραν του συμπεφωνημένου πλήθους, ή αν στην ΕΣΣΕ υπάρχει όρος που δεν επιτρέπει απολύσεις για οικονομοτεχνικούς λόγους, τότε προχωρούν στοχευμένα σε αβάσιμες αρνητικές αξιολογήσεις κυρίως εναντίον των μεγάλων (και "ακριβών") σε ηλικία. Δύο συνεχόμενα χρόνια αρνητικής αξιολόγησης, και βλέπεις την έξοδο χωρίς να θεωρείται απόλυση για οικονομοτεχνικούς λόγους. Κάντε λοιπόν μια προβολή στο μέλλον, με τις υποδείξεις των εκθέσεων του ΟΟΣΑ και του "σχεδίου Πισσαρίδη" και θα καταλάβετε τι εννοώ. Να θυμίσω επίσης ότι η επόμενη Βουλή, αυτή δηλαδή που θα προκύψει το 2027, θα είναι αναθεωρητική, με την παρούσα να δύναται να αποφασίσει επί των αναθεωρητέων διατάξεων.

4
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 07, 2024, 01:05:02 πμ »
Μεγάλος φορέας όπου γίνονται αποσπάσεις μαζικά εισηγήθηκε επιλεκτικά τη μείωση θέσεων ενισχύοντας έτσι την φεουδαρχοποίησή τους
Ασανσέρ πάνε αυτά, ανάλογα και με τις συγκυρίες. Να υπενθυμίσω, ως παράδειγμα, ότι πέρσι αναμένονταν (από πληροφορίες αιρετών στο ΚΥΣΔΕ που είχαν διαρρεύσει και αναφερθεί και εδώ), περίπου 1.300 μεταθέσεις στη Β/θμια. Στις 28/2 γίνεται το δυστύχημα στα Τέμπη και τρεις μέρες αργότερα ανακοινώνονται οι μεταθέσεις, "συμπτωματικά" σε υπερδιπλάσιο (2.651) πλήθος. Σε λιγότερο από τρεις μήνες γίνονταν και οι πρώτες εκλογές, ενώ μάλιστα αν δεν συνέβαινε το δυστύχημα αυτές εικαζόταν ότι θα γίνουν την Κυριακή των Βαΐων, αρχές Απριλίου. Όταν όλο το κράτος αντιμετωπίζεται ως τσιφλίκι και λάφυρο τόσο εξόφθαλμα, μας κάνει εντύπωση που συμβαίνει αυτό σε έναν από τους φορείς του;

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 06, 2024, 04:06:44 μμ »
Τι στο καλό, τη μοναδική τέτοια περίπτωση στην Ελλάδα έχουμε;

Ομολογουμένως είναι λίγο ασυνήθιστη περίπτωση. Ή είσαι και αισθάνεσαι "παιδί της πόλης" οπότε αρπάζεις την πρώτη ευκαιρία για μετάθεση και επιστρέφεις, ή αλλάζεις σταδιακά (αφού σου ψιλοαρέσει) και φτιάχνεις τη ζωή σου στο νησί. Γι' αυτό μου φαίνονται περίεργα όλα τα πιθανά κίνητρα που προαναφέρατε. Θα μπορούσα, στο στενό μου πνευματικό ορίζοντα, να δεχτώ π.χ. την ύπαρξη κάποιας σχέσης στην πόλη του φορέα απόσπασης, η οποία επειδή πιθανόν να μην έχει μονιμότερη έκβαση, απαιτεί να κρατιέται η καβάντζα. Αθέμιτο πάντως δεν είναι.

6
Σχολική ζώνη / Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« στις: Ιούνιος 06, 2024, 04:00:36 μμ »
Δεν το έχω κάνει ποτέ και γνωριζω ελάχιστους που το κάνουν, αποκλειστικα και μόνο νεοδιόριστους

Γιατί πιστεύετε ότι (θα πρέπει να) διακρίνει μόνο τους νεοδιόριστους αυτή η πρακτική;


Παράθεση
Ακόμα και σε τμήματα που κάνω την ίδια μέρα, μπαίνει ένας κοινός κορμός διαγωνισματος με μικρές παραλλαγές σε αυτε που μπορεί όντως να μεταφερθούν από τμήμα σε τμήμα. Η αντιγραφή στα φιλολογικά είναι κάτι χτυπητό. (...) Δίνω πολλή έμφαση όμως στο στησιμο, στην επιλογή των ζητουμένων, στη διαβάθμιση, οπότε δεν γίνεται να υπάρχουν ομάδες που να πληρούν ισοδύναμα αυτά τα κριτήρια.

Ναι, ίσως έχετε δίκιο, στα φιλολογικά μαθήματα είναι πιο δύσκολο να βρεθεί ικανός αριθμός ισοδύναμων θεμάτων για ομάδες. Σε μαθηματικά και φυσικές επιστήμες είναι πιο εύκολο. Παραλλάσσεις λίγο την (ίδιας δυναμικότητας) άσκηση, και βγήκαν οι ομάδες.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 06, 2024, 03:56:00 μμ »
Κι αν σταματήσει να παίρνει αποσπάσεις στο φορέα γιατί βρέθηκε βυσματικότερος; Τότε δε θέλει να μείνει στην πόλη, αλλά να γυρίσει στο σπίτι της στο νησί.

Κάποιος από τους δυο μας δεν κατάλαβε καλά. Εγώ, από τη διατύπωση της Έσπερος κατάλαβα ότι ο ενδιαφερόμενος μπορεί και να μετατεθεί με μόρια από το νησί στη Χ περιοχή, και να αποσπάται κάθε χρόνο σε φορέα της Χ περιοχής. Δηλαδή ότι ο τόπος συμφερόντων του είναι η Χ περιοχή και όχι το νησί. Αν κατάλαβα λάθος, τότε προφανώς εσείς έχετε δίκιο.

8
Σχολική ζώνη / Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« στις: Ιούνιος 06, 2024, 02:24:35 μμ »
...και άντε και το είδες το κινητό. Φοράει σορτσάκι παραλίας και το έχει ανάμεσα στα πόδια. Τι της λες; Σήκω. Θα σου πει κύριε "τα μπούτια μου κοιτατε; Δεν σηκώνομαι".

Τέτοια θέματα είναι λυμένα από καιρό, π.χ. σε προσαγωγές κρατουμένων σε ανακριτή ή δικαστήριο. Τις αναλαμβάνουν αστυνομικοί του ίδιου φύλου με τον/την προσαγόμενο/-η. Θα μπορούσε λοιπόν εν προκειμένω ο εκπαιδευτικός (εφ' όσον έχει τέτοια υποψία), χωρίς να προειδοποιήσει τη μαθήτρια να καλέσει μία συνάδελφο από διπλανή αίθουσα ή από το γραφείο (αν υπάρχει διαθέσιμη εκεί π.χ. διορθώνοντας γραπτά) και να κάνει εκείνη τον έλεγχο. Ελλείψει συναδέλφου, μπορεί να πει "άλλαξε θέση με τον/την τάδε", οπότε καθώς θα σηκωθεί για να αλλάξει θέση θα αποκαλυφθεί το κινητό.


Ποσό εύκολα βρε παιδιά μπορεί να βγάλει κάποιος κινητό και να φωτογραφίσει εκφωνήσεις κλπ κλπ μέσα σε αίθουσα με απόλυτη ησυχία που τα παιδιά κάθονται ένα ένα;

Και σε μένα φαίνεται κομματάκι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο (φωτογράφιση και αποστολή θεμάτων με το κινητό).


Παράθεση
Σε διαγωνίσματα στην τάξη που κάθονται δίπλα δίπλα έχω βρει πολύ πιο συχνά ενδείξεις αντιγραφής.

Ομάδες θεμάτων (Α και Β, για να μην πω και Γ και Δ), δεν υπάρχουν;

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 06, 2024, 02:09:58 μμ »
το ένα άτομο που κρατάει μια οργανική στο σχολείο μου και αποσπάται σε επιστημονικό φορέα υψηλού κύρους χωρίς κάποιο ιδιαίτερο προσόν, άνετα θα είχε πάρει μετάθεση για την περιοχή του φορέα. Δεν παίρνει γιατί δεν την νοιάζει. Σου λέει κορόιδο είμαι; Αν στραβώσει κάτι, έχω την καβάτζα μου, ποτό να τρέχω τώρα σε άγνωστα μερη. Αυτή είναι η ποιότητά μας.

Είναι λίγο αντιφατικό αυτό που λέτε. Αν (έχει τόσα μόρια ώστε να) μπορεί να πάρει άνετα μετάθεση για την περιοχή του φορέα, τι θα τον/την εμπόδιζε και τη μετάθεση να πάρει, και (έχοντας ήδη μετατεθεί στην ίδια περιοχή με το φορέα) να συνεχίσει να παίρνει τις αποσπάσεις; Ίσα-ίσα που "αν στραβώσει κάτι" (και σταματήσει να παίρνει αποσπάσεις) θα είχε ήδη μετατεθεί (και δεν θα ήταν σε "άγνωστα μέρη'). Δηλαδή δεν έχει λογική, αν μπορείς με τα μόρια να πάρεις μετάθεση για τον Χ νομό που είναι ο τόπος συμφερόντων σου, να μην το κάνεις και να προτιμάς να πηγαίνεις στο νομό αυτό μέσω αποσπάσεων σε φορέα. Κάθε λογικός άνθρωπος θα φρόντιζε (αν μπορούσε) να "κλειδώσει" πρώτα τη μετάθεση εκεί όπου τον ενδιαφέρει, και αν μετά εξακολουθούσε να ενδιαφέρεται για αποσπάσεις θα συνέχιζε να τις κάνει.

10
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 05, 2024, 10:52:21 μμ »
άλλο να λέει κάποιος ότι θα αποσπαστεί για 1-2 χρόνια μέχρι να μαζέψει μόρια να πάρει μετάθεση στον τόπο συμφερόντων του.

Κάτι δεν καταλαβαίνω σωστά από το παραπάνω. Τι εννοείτε; Συνήθως με αποσπάσεις σε φορείς, κάθε άλλο παρά πολλά μόρια παίρνεις ώστε να μπορέσεις κάποτε να μετατεθείς στον τόπο σου (αν διορίστηκες μακριά).

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 04, 2024, 02:12:58 μμ »
Εντάξει, whatever, μήπως όμως τώρα  θα πρέπει να ετοιμάσετε σενάριο μαθήματος για τον... σούπερ ντούπερ διαδραστικό που σας φέρνει με χαρά ο Υπουργός μας και το επιτελείο του;
Και μην ξεχάσετε, κι ας μην είναι η σειρά σας να ζητήσετε αξιολόγηση αυτοβούλως από τον σύμβολο κι ας μην είναι η σειρά σας.
(...)
Δε συνεχίζω άλλο. Καλό μεσημέρι.

Αν από αυτά που παραθέσατε, προκύπτουν κατά τη γνώμη σας τα ανωτέρω συμπεράσματα, τότε τι άλλο να πω; Ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει. Καλό μεσημέρι και σε εσάς.

12
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 03, 2024, 11:15:47 μμ »
Διαφωνώ. Κανένας γενικευμένος θρησκευτικός φανατισμός δε διακρίνει τους πρόσφυγες.

Μην υποβαθμίζετε, παρακαλώ, τη λέξη "πρόσφυγας" χρησιμοποιώντας τη δια πάσαν νόσον. Θα καταντήσει όπως με τον ψεύτη βοσκό το όλο θέμα.

Όσο για τη διαφωνία σας, οι λαοί της Ευρώπης νομίζω ότι δεν δείχνουν να τη συμμερίζονται. Και δεν είναι πάντα στραβός ο γιαλός, ξέρετε. Αλλά είπαμε: όσο περισσότερο η πραγματικότητα διαφωνεί με τις απόψεις μας, τόσο το χειρότερο γι' αυτήν...

13
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 03, 2024, 09:45:05 μμ »
είναι το ευκολότερο πεδίο και δεν τους κόβει για δυσκολότερα οπότε παν μοιραία εκεί. Όπως η τέταρτη δέσμη στα χρόνια μου.

Α, μάλιστα. Όποιος δηλαδή δεν ήταν της πρώτης ή της δεύτερης δέσμης, "δεν του κόβει". Ενδιαφέρουσα άποψη. Πάντως, κάποιοι ιδεολογικά ομογάλακτοι των χρυσαυγιτών φρόντισαν να καταργήσουν την κοινωνιολογία από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, για "να μη γίνουν τα παιδιά μας αριστερά". Οπότε, δεν συμμερίζομαι ότι το πεδίο των οικονομικών και των κοινωνικών επιστημών τραβάει τους Χρυσαυγίτες. Απεναντίας, οι περισσότεροι εξ αυτών απαντώνται σε πανεπιστημιακές σχολές ανθρωπιστικών επιστημών θα έλεγα, ένεκα και της (επιφανειακής) αρχαιολατρίας τους.


Παράθεση
Δε φταίει η "ανεξέλεγκτη" (και σιγά την ανεξέλεγκτη δηλαδή, όσους δε βυθίσουν τους κλείνουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης) μετανάστευση, αλλά η βλακεία που δέρνει τον εγκέφαλο και τον κάνει να θεωρεί ότι για τη φτώχεια φταιν οι... μετανάστες.

Δε νομίζω ότι ο μέσος Ευρωπαίος ασχολείται ιδιαίτερα σε βάθος με τις ανισότητες που δημιουργεί ο καπιταλισμός, ώστε να θεωρεί ότι οι μετανάστες φταίνε "για τη φτώχεια". Για άλλα πράγματα θεωρεί ότι φταίνε, και όχι οι μετανάστες ειδικά, αλλά η αθρόα (αφού σας ενοχλεί το "ανεξέλεγκτη", όπως καταλαβαίνω) μετανάστευση, και δη πληθυσμών διακρινομένων από γενιξευμένο θρησκευτικό φανατισμό. Αυτή είναι η παράμετρος για την οποία οι προοδευτικές δυνάμεις εθελοτυφλούν, με αποτέλεσμα να ψάχνονται και να ολοφύρονται με αυτά που αναμένεται να βγάλουν οι κάλπες ανά την Ευρώπη την Κυριακή.

14
Σχολική ζώνη / Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« στις: Ιούνιος 03, 2024, 11:21:33 πμ »
Εχει συμβει πολλακις σε εξετασεις στο πανεπιστημιο, αρα γιατι οχι και στο σχολειο;
Ευκολο να ειναι ενα κινητο σε κληση για 2-3 ωρες ή και παραπανω

Και ο υποβολέας, πώς θα πληροφορηθεί ποια θέματα από την τράπεζα έπεσαν, ώστε να υπαγορεύσει τις σχετικές απαντήσεις;

Σελίδες: 123 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162209
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 455
Σύνολο: 469

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.