Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - psupsula

Σελίδες: 1 ... 789
113
Ομολογώ ότι δε διάβασα τις προηγούμενες σελίδες και ελπίζω λοιπόν να μην επαναλαμβάνομαι. Η ταινία μικρού μήκους scwarzfahren (lμαύρος επιβάτης ή λαθρεπιβάτης στα γερμανικά) με απλό τρόπο μιλά για το ρατσισμό. Υπάρχει και στο youtube με ελληνικούς υπότιτλους.

114
Ή μουν πολύ προσεκτική στη διατύπωσή μου. Φυσικά και δεν ισχυρίστηκα ότι μόνο οι φιλόλογοι μπορούν να διεκπεραιώσουν με επιτυχία το  μάθημα. Με αφορμή συνάδελφο ξένων γλωσσών που ανέλαβε για συμπλήρωση ωραρίου και τονίζει σε κάθε περίσταση πως δεν της είναι οικείοι  όροι, πρόσωπα, γεγονότα κ.τ.λ. έκανα τη σχετική μνεία. Το ζήτημα είναι πραγματικά σύνθετο και φυσικά συναδελφική αλληλεγγύη υπάρχει. Δεν μπορεί όμως  να παραβλέψει κάποιος τα αυτονόητα, ότι άλλες οι σπουδές του καθενός. 

115
Είναι η τρίτη χρονιά που διδάσκω ιστορία Γ΄Γενικής. Προσπαθώ κάθε φορά να σκεφτώ, ιδιαίτερα στα πρώτα κεφάλαια τρόπους ώστε το μάθημα να γίνεται πιο ενδιαφέρον και να αποκτά σύνδεση με το σήμερα.Στα πρώτα μαθήματα επιμένω να γνωρίζουν μόνο τους όρους (και το περιεχόμενο εννοείται) φιλελεύθερα κινήματα, εθνικό κράτος, λαός, κτ.λ. Επιπλέον προβάλλω, όχι πολύ συχνά, σχετικά ντοκυμαντέρ και προτιμώ για την αξιολόγηση, πέρα από το διαγώνισμα, να δίνω για σχολιασμό στους μαθητές πηγές (αδίδακτες) σχετικές με την ενότητα που αναλύσαμε ακόμα και με ανοιχτό βιβλίο κάποιες φορές. Δύσκολα όμως, κατά τη γνώμη μου, να κατορθώσει κάποιος  να τραβήξει το ενδιαφέρον των μαθητών σε συνεχή βάση στο συγκεκριμένο μάθημα. Την κατάσταση κάποιες φορές επειδεινώνει το γνωστό φαινόμενο, διδασκαλία της ιστορίας από ξενόγλωσσους.

116
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 11, 2012, 06:28:06 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Στα πρώτα κεφάλαια των Λατινικών Β Λυκείου συναντάμε κύρια ονόματα π.χ. Andromeda, Perseus, Aeneas κ.τ.λ. των οποίων η κλίση παρουσιάζει ιδιαιτερότητες. Τα παρουσιάζω και τα κλίνω βέβαια στον πίνακα, πρέπει όμως να τους δώσω ιδιαίτερη σημασία; Έχει πότε στις πανελλαδικές της Γ ζητηθεί η κλίση τους, αφού όλη η γραμματική θεωρείται γνωστή;

Ευχαριστώ

117
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Οκτώβριος 07, 2012, 10:16:06 πμ »
Συμφωνώ με τη fofaki, όχι μόνο επειδή έδωσα ΑΣΕΠ 2 φορές, αν και διορίστηκα λίγο πιο μικρή στα 33, αλλά όπως έχουν ήδη αναφέρει και άλλοι συνάδελφοι, αξιολόγηση στον καιρό της κρίσης σημαίνει εκτός των άλλων και αξιολόγηση των σχολικών μονάδων προφανώς με βάση την είσοδο των μαθητών στο Πανεπιστήμιο. Επίσης η κατάσταση αυτή  θα καταλήξει, κατά τη γνώμη μου, σε έριδες μεταξύ συναδέλφων για το ποιος θα αναλάβει τα πιο καλά τμήματα, ενώ τα σχολεία υποβαθμισμένων περιοχών θα υπολείπονται σε επιτυχίες μαθητών με ευνόητα αποτελέσματα. Φυσικά οι διευθυντές θα αρχίσουν κατόπιν να πιέζουν  τους εκπαιδευτικούς για καλύτερα αποτελέσματα για ανάληψη δράσεων και προγραμμάτων με τις ευνόητες συνέπειες...

118
Οικονομικά / Απ: Μεταπτυχιακό και νέο μισθολόγιο
« στις: Αύγουστος 31, 2012, 12:21:29 πμ »
Υπάρχουν συνάδελφοι που κατέθεσαν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δίπλωμα  μετά την 31/10/2011 και δεν έχουν ακόμα εξελιχθεί βαθμολογικά λόγω του γνωστού "παγώματος" βαθμολογικής εξέλιξης;
 Με δεδομένη και την κατάταξη των νεοπροσληφθέντων με διδακτορικό στο Δ βαθμό, απαιτείται συντονισμένη δράση. Παρακαλώ όσοι ενδιαφέρονται  ας ενημερώσουν.

Ευχαριστώ και καλό βράδυ 

119
Καλημέρα σε όλους. Δεν αφορά εμένα, αλλά μια ωρομίσθια στο σχολείο μου. Με 1 έτος προϋπηρεσία πιστεύετε ότι στο νομό Θεσσαλονίκης  (Α΄και Β΄) υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να δουλέψει κανείς ως ωρομίσθιος φιλόλογος;
Συγγνώμη αν έχει απαντηθεί κάποιο σχετικό ερώτημα, αλλά ο παρατεταμένος καύσωνας μέσα στην πόλη ...

Ευχαριστώ

120
Καλησπέρα στους αναγνώστες. Είμαι φιλόλογος και σκέφτομαι να ζητήσω απόσπαση για το 2ο ΣΔΕ Θεσσαλονίκης. Είδα όμως στη σελίδα του ΙΔΕΚΕ ότι για  τα γλωσσικά μαθήματα προβλέπονται 3 ώρες εβδομαδιαίως. Τι γίνεται  με το υπόλοιπο ωράριο, στέλνουν για συμπλήρωση ωραρίου; Αν κάποιος γνωρίζει, ας απαντήσει παρακαλώ.
Ευχαριστώ και καλό βράδυ

121
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2012
« στις: Μάιος 19, 2012, 10:41:13 πμ »
Καλημέρα. Έχοντας τα προαπαιτούμενα ()γλώσσες, μεταπτυχικαό, διδακτορικό κ.τ.λ0 σκέφτομαι να ζητήσω απόσπαση στα Ιστορικά Αρχεία Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη. Γνωρίζει μήπως κάποιος τις συνθήκες εργασίας εκεί (ωράριο, άδειες την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών, διεύθυνση κ.τ.λ.)

Ευχαριστώ

122
Επανέρχομαι στο ερώτημα μου και συγγνώμη αν γίνομαι κουραστική. Τρία άτομα στον Ε2  ( χωρίς παιδιά, με ίδια χρόνια σπουδών) με   διαφορετικές ακαθάριστες αποδοχές, άρα και καθαρές είναι λογικό; 

123
Συγκρίνοντας τις αποδοχές  μας  με άλλους 2 συναδέλφους που βρίσκονται στον ίδιο βαθμό (Ε2), παρατήρησα ότι οι ακαθάριστες αποδοχές μας δεν ήταν  ίδιες. Πως μπορεί να συμβαίνει αυτό; (Μιλώ για τις ακαθάριστες γιατί είμαι παλιά ασφαλισμένη).

124
Στην πλειονότητα των λυκείων η ιστορία της Α΄και Β΄τάξης διδάσκεται από καθηγητές ξένων γλωσσών ή και νομικούς  προκειμένου να συμπληρώνουν ωράριο. Κάποιοι από αυτούς προσπαθούν για το καλύτερο, άλλοι επαναπαύονται στην αποστήθιση του σχολικού βιβλίου. Τα δύσκολα όμως θα προκύψουν σύντομα, καθώς επίκειται αύξηση του διδακτικού ωραρίου μας, έτσι ώστε όλοι να διδάσκουμε 22 ώρες, ανεξάρτητα από τα χρόνια υπηρεσίας μας, σύμφωνα με κύκλους της ΟΛΜΕ. Η συναδελφική αλληλεγγύη φυσικά θα πάει περίπατο, γιατί ο καθένας θα προσπαθεί να διασφαλίσει τη θέση του στο σχολείο και να μη βρεθεί (τελευταίος π.χ. με οργανική στο σχολείο) με ωράριο μη πλήρες.
Επιπλέον θα ήθελα να ρωτήσω το forum για το εξής: Λέγεται  ότι προηγείται στην κάλυψη του ωραρίου του  ακόμα και με μαθήματα β΄ανάθεσης, αυτός με παλαιότερη οργανική στο σχολείο (π.χ. καθηγητής αγγλικών που παίρνει και ιστορίες), ενώ αυτός που έπεται χρονολογικά σε τοποθέτηση, ακόμα και αν είναι  π.χ. φιλόλογος,  δεν μπορεί να πάρει μαθήματα για να συμπληρώσει το ωράριο του, παρά  ότι περισσεύει. Μάλιστα υπάρχουν παραδείγματα φιλολόγων με οργανικές που βρέθηκαν εκτός του σχολείου τους ή για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλα σχολεία. Αυτό αναφέρεται ρητά σε γραπτό κείμενο, εγκύκλιο;
Το θέμα δηλαδή κατά τη γνώμη μου δεν είναι μόνο η επάρκεια των διδασκόντων την ιστορία ,αλλά και η "επιβίωσή" μας  πλέον στο σχολείο της οργανικής μας.

Σελίδες: 1 ... 789

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 617
Σύνολο: 617

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.