Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - geoarna

Σελίδες: 1 ... 7891011
113
Αποσπάσεις / Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« στις: Αύγουστος 09, 2020, 01:09:55 μμ »
Δεν βρήκα να λέει κάπου αυτό για τις 12 ώρες


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στο μέρος Β - Λειτουργικά κενά λέει ότι ο εκπαιδευτικός αν δεν συμπληρώνει ωράριο. Τι σημαίνει συμπλήρωση ωραρίου;

https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/wrario-anatheseis/1007-anatheseis-mathhmatwn-se-genika-lykeia
Μετα τον πίνακα των αναθέσεων λέει με ποιον τρόπο συμπληρώνει ωράριο κάποιος εκπαιδευτικός.

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας, καθώς και οι διδακτικές ώρες της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών.

Εφόσον οι ώρες εκτός Α' Ανάθεσης,  δεν μπορούν να υπερβαίνουν τις 11, σημαίνει ότι για να συμπληρώσεις ωράριο(23 ώρες) θέλεις 12 ώρες Α' Ανάθεσης.

Συμπέρασμα, αν έχεις τουλάχιστον 12 ώρες Α' Ανάθεσης δεν βγαίνεις λειτουργικά υπεράριθμος.
Αν έχεις άλλες το πολύ 11 ώρες από άλλες αναθέσεις δεν ψάχνεις σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου.

114
Αποσπάσεις / Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« στις: Αύγουστος 09, 2020, 10:38:47 πμ »
Ποιο ΦΕΚ είναι αυτό πλάτωνα;


Sent from my iPhone using Tapatalk

https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/878-dievkrinhseis-topothethseis-ekpaidevtikwn-devterovathmias
Μερος Β - Λειτουργικά κενά

115
Μεσα από την εμπειρία του Μαίου, εχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρέπει να γίνει εκ περιτροπής όχι όμως μερα παρά μέρα, αλλά εβδομάδα παρά εβδομάδα και οι μαθητές χωρισμένοι σε δύο τάξεις με δύο καθηγητές-δασκάλους να κάνουν το ίδιο μάθημα με μάσκες. Την εβδομάδα που δεν έχεις σχολείο έχεις εργασίες από την ασύγχρονη.
Μονο έτσι μπορεί πρακτικά να γίνει δουλειά. Το μέρα παρά μέρα έχει αποδειχθεί ότι φθείνει και κουράζει και δεν μπορείς να έχει εκπαιδευτική συνέχεια.

116
Σταματήστε να ασχολείστε με την κατσίκα του γείτονα.

Η ΔΟΕ κάνει ότι μπορεί για το κακώς εννοούμενο μικροσυμφέρον της. Αυτό έκανε πάντα άλλωστε.

Οι άλλες ομοσπονδίες να κάνουν τα ίδια και περισσότερα αφού σύμφωνα με την ΔΟΕ δεν υπάρχουν κοινά συμφέροντα.

117
Παρατηρώ και στην tv και εδω η συζήτηση για το ανοιγμα σχολείων εστιάζεται στο δημοτικό.

Για τα Γυμνάσια τι λέτε, με όλη την εφηβεια στο φόρτε της;

Για τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ, που δεν λέει κανένας αν η συμπεριφορά του ιου σε αυτές τις ηλικίες παρομοιάζετε με μικρών παιδιών ή ενηλίκων και έχουν γεμίσει  μέχρι 27 μαθητές σε κάθε τμήμα;
Τι μάσκες και τι μέτρα σε αίθουσες που η πιο μεγάλη είναι 60τμ;

Και για να μην ξεχνιομαστε, το υπουργείο ειπε στα ΕΠΑΛ δεν γίνεται εργαστηριακό μάθημα, μονο επίδειξη. Δηλαδη οι μαθητές δεν πιάνουν υπολογιστή. Στα δημοτικά και στα υπόλοιπα θα πιάνουν;
Και μπορώ να συνεχίσω να βάζω προβληματισμούς αλλά κανένα υπουργείο δεν απαντά όπως δεν απάντησε τον Μάιο, μονο ανοίξτε έλεγε.

118
Αν ένας εκπαιδευτικός είναι ανίκανος στο ιδιωτικό σχολείο, θα πρέπει να μπορεί ο σχολάρχης να τον απολύσει ναι ή όχι;
Δεν ξέρω πώς να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα. Σίγουρα πάντως το νομοσχέδιο αυτό δεν είναι θετικό προς τους εργαζόμενους, όπως επιμένει να παρουσιάζει η Υπουργός.
Οι ιδεολογικές "γωνίες"ένθεν κακείθεν μόνο κακό κάνουν στη χώρα. Ένα ολοκληρωμένο όραμα για το σύνολο της εκπαίδευσης χρειαζόμαστε από προχθες! Με συναίνεση κομματική!
Μπράβο που άνοιξε αυτό το θέμα.
Δεν είναι γωνία η κατανόηση των συνταγματικών προβλέψεων.  Χωρίς ιδεοληψίες αλλά με ιδεολογία.

Αν ένα αστυνομικός κριθεί ανίκανος κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του, τι γίνεται; Δεν έχει ποινές; Δεν φεύγει από την Αστυνομία;
Ετσι και ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός, αφού ήταν ικανός για πρόσληψη με αποδείξεις και τον διάλεξε ο ιδιοκτήτης, όταν γίνει ανίκανος να το αποδείξει και να τον απολύσει.

Από προχθές κομματική συναίνεση σε κατ' ελάχιστο 10ετές πλάνο για την εκπαίδευση συνολικά, με αλλαγές μόνο μετά από 10 χρόνια.
Οχι κάθε 3 χρόνια καινούριο ΕΠΑΛ όπως το ξεκίνησε η ΝΔ με Γιαννάκου, Αρβανιτόπουλο και συνέχισε ο Σύριζα  με Φιλη και θα συνεχίσει η ΝΔ με Κεραμέως.
Ουτε σκυταλοδρομία να κάνανε.

119
Αν ο γείτονας ανακαινίζει το σπίτι, σε ενοχλεί λίγο. Αν το γκρεμίζει μπορεί να γκρεμίσει και το δικό σου.
Και η ιδιωτική εκπαίδευση δεν είναι και κανένας μακρινός γείτονας, μεσοτοιχία είμαστε.

120
Οι ιδιωτικοί  εκπαιδευτικοί, όταν απασχολούνται σε φροντιστήρια, σε σχολές ξένων γλωσσών κλπ, υπάγονται στο γενικό εργατικό δίκαιο,  οι γιατροί των ιδιωτικών νοσηλευτηρίων  υπάγονται και αυτοί στο γενικό εργατικό δίκαιο.            Οι ιδιωτικοί  εκπαιδευτικοί όταν απασχολούνται σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια γιατί είναι απαραίτητα να έχουν ειδικό εργασιακό καθεστώς σε σχέση με τον υπόλοιπο ιδιωτικό τομέα; Και μετά αγωνιζόμαστε για ισονομία. Ας ασχοληθούμε καλύτερα με την δημόσια εκπαίδευση και ας αφήσουμε τις δήθεν προβλέψεις για τα μεντιουμ.

Με αυτή τη λογική θα έπρεπε και οι αστυνομικοί να είναι στο γενικό εργατικό δίκαιο για να μην γίνονται διακρίσεις με τους σεκιουριτάδες;

Οι ειδικές εργασιακές σχέσεις προκύπτουν από συνταγματική πρόβλεψη.
Δεν είναι η εκπαίδευση κοινή επιχειρηματική δραστηριότητα, δεν ανοίγει ο καθένας ότι σχολείο θέλει και κάνει ότι και όποιο μάθημα θέλει και απονέμει απολυτήριο με όποιους όρους θέλει. Γιατί λοιπόν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί μπορεί να είναι ότι θέλει ο ιδιοκτήτης;

121
Κάνομε την πάπια σε διακοπές με κορωνοϊό.

Δηλαδή ότι και το 2013 στην διαθεσιμότητα των συναδέλφων τεχνικών ειδικοτήτων. Τότε έκαναν την παπια σε διακοπές χωρίς κορωνοϊό.
Μονο μια διαφορά, ο κορωνοϊός.



122
Καλησπερσ, υπάρχουν κάπου τα οργανικα κενά?

Οταν λες οργανικά κενα τι εννοείς;
Τα κενά βγαίνουν ανα διεύθυνση και έχει κενά για κάθε φάση των διαδικασιών τοποθέτησης.
Εννοείς τα κενά μετα τις τοποθετήσεις απο μετάθεση και βελτίωση και άρση υπεαριθμίας;

123
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Πώς θα μπορέσω να διδάξω σε ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ;
« στις: Ιούνιος 19, 2020, 07:53:08 πμ »
Επειδή δεν είδα κάνεναν να το  επισημαίνει το κάνω εγώ.
Το ΕΠΑΛ είναι ο ένας από τους δύο διαθέσιμους τύπους Λυκείου στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα μαζί με το Γενικό Λύκειο(ΓΕ.Λ.) και ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας, με τις προσλήψεις να γίνονται όπως και στα άλλα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σε αντίθεση οι ΕΠΑ.Σ. ανήκουν στον ΟΕΑΔ, δηλαδη στο Υπουργείο Εργασίας, προσλαμβάνουν προσωπικό ωρομίσθιο με ειδική προκήρυξη κάθε χρονο και η διδασκαλία στις ΕΠΑΣ δεν μετράει στο Υπουργείο Παιδείας. Το σημαντικότερο είναι ότι είναι είδος σχολικής μονάδας που έχει καταργηθεί από το Υπουργείο Παιδείας αλλά παρέμεινε με έκτακτη παράταση λειτουργίας για τα τελευταία 3 χρόνια(αν δεν κάνω λάθος) στο Υπουργείο Εργασίας, επειδή βρήσκουν με τι να τις αντικαταστήσουν.
Δεν είναι το ίδιο το Επαγγελματικό Λύκειο(ΕΠΑ.Λ) και οι Επαγγελματικές Σχολές(ΕΠΑ.Σ)
Μετά από αυτά ο τίτλος του θέματος δεν δίνει λάθος εντύπωση;

124
Το είπε και ο Σύψας σήμερα το πρωί: Δεν υπάρχει καλύτερη εποχή για να ανοίξουν τα δημοτικά. Ζέστη, ανοιχτά παράθυρα, αυλή διαθέσιμη. Δεν μενουν τα σχολεία κλειστά για έναν χρόνο. Δεν το αντέχει η οικονομία.

Τους εκπαιδευτικούς, παιδαγωγικούς και ψυχολογικούς λόγους θα τους εξηγήσει κάποιος αρμόδιος;

Γιατί η εμπειρία μου από την δευτεροβάθμια λέει άλλα.

125
Μια καλή πρόταση για την αναπλήρωση μαθημάτων των "νοσούντων"-"ευπαθών" μαθητών και μαθητριών είναι να έρχονται οι γονείς τους στο σχολείο, τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας, και με το κινητό τους να καταγράφουν το μάθημα και να το δείχνουν στα παιδιά τους μετά. Και μάλιστα όταν μιλάει άλλο παιδί να κλείνουν το μικρόφωνο αλλιώς θα πάνε μέσα για παραβίαση του GDPR.

126
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Τα ΔΙΕΚ στην εποχή του Κορωνοϊού
« στις: Μάιος 19, 2020, 04:07:29 μμ »
Καλό θα είναι να μην ρωτάμε μερικά πράγματα. Μπορεί να πάρουμε απαντήσεις που δεν θα μας αρέσουν και δεν θα αρέσουν και σε αυτούς που τις δίνουν.

Σελίδες: 1 ... 7891011

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 776
Σύνολο: 792

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.176 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.