Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lucinda

Σελίδες: 1 ... 7980818283 ... 88
1121
Όπως έγραψα και πριν,το Ασεπ δεν είναι το άριστο σύστημα επολογής εκπαιδευτικού προσωπικού. Δεν υπάρχει άλλο όμως σήμερα . Στους πίνακες μπορείς να μπεις και μέσω Σιβιτανιδείου, εκκλησιαστικών κλπ. Αλλά πώς μπαίνεις εκεί; Πριν από 25-30 χρόνια, όταν η απορρόφηση των πτυχιούχων στα σχολεία ήταν αμεση δεν υπήρχε η αναγαιότητα ενός συστήματος επιλογής, γι'αυτό είχαμε την επετηρίδα. Σήμερα οι αδιόριστοι φιλόλογοι είναι πάνω από 30.000. Μπορούν να μπουν όλοι στη δημόσια εκπαίδευση; Αν έχει ο διαγώνισμός ελαττώματα (και έχει) , αυτά μπορούν να διορθωθούν. Η κατάργησή του όμως μόνο όσους έχουν μέσο θα ωφελήσει....Μην διαχωρίζουμε τους έχοντες προϋπηρεσία από τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ. Ένα μέρος προϋπηρεσιούχων δεν έχει δώσει Ασεπ, αλλά οι περισσότεροι βρίσκονται σήμερα στους πίνακες αναπληρωτών ακριβώς λόγω Ασεπ.

Συμφωνώ γι' αυτό δεν μίλησα για κατάργηση, ούτε και είπα να μπουν όλοι, δεν γίνεται αυτό. Είπα να προσανατολιστούμε σε ένα άλλο, εντελώς άλλο σύστημα, το τοποίο έχω παραθέσει στη σελίδα 64 ή 65


Και πάλι συμφωνώ, δεν είχα πρόθεση να διαχωρίσω, απλώς προσπαθώ να περιγράψω την κατάσταση. Ο διαχωρισμός γίνεται μοιραία από τους μεν και τους δε, ανάλογα με το τι έχει ο καθένας.

1122
Βρε παιδιά, διαβάζω σελίδες και σελίδες με απόψεις περί ΑΣΕΠ. Και ξαναλέω ποιος ΑΣΕΠ; Αυτός που ζητάει να ξέρουμε τα πάντα ανά πάσα στιγμή; Τα πάντα από γνωστικό, διδακτική, παιδαγωγικά! Και θέλω να ρωτήσω όλους. Όταν είναι να πάτε να κάνετε ένα μάθημα, είτε στο σχολείο, είτε στο φροντιστήριο, είτε σε ιδιαίτερο δεν προετοιμάζεστε την προηγούμενη; Δεν κάθεστε να δείτε τι έχετε να διδάξετε, τι ασκήσεις θα δώσετε, πώς θα τα πείτε πιο κατανοητά, τι πηγές θα μπορούσατε να μελετήσετε και να επισημάνετε; Τα ξέρετε όλα ανά πάσα στιγμή; Και απαντώ εγώ. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση και κανένας εκπαιδευτικός που δεν προετοιμάζεται την προηγούμενη ανατρέχοντας σε βιβλία, στο ίντερνετ, σε πηγές, βγάζοντας φωτοτυπίες, οργανώνοντας το αυριανό μάθημα. Όλοι προετοιμάζονται, διότι ΔΕΝ είναι δυνατόν να θυμούνται τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια. Κι αυτό συμβαίνει για μία ώρα διδασκαλίας. Αν κάποιος έχει 2 ή 3 ή 4 ώρες μάθημα σε διαφορετικές τάξεις ή με διαφορετικούς μαθητές ή σε διαφορετικά μαθήματα (π.χ. ιστορία, νέα, αρχαία, έκθεση, λατινικά) θα κάτσει την προηγούμενη μέρα ίσως και νωρίτερα να οργανωθεί, να διαβάσει, να προετοιμαστεί τελοσπάντων για να κάνει μία όσο το δυνατόν καλύτερη διδασκαλία, χωρίς να αφήσει κάτι ουσιώδες και χωρίς να επεκταθεί σε περιττά. Αυτά συμβαίνουν στην πραγματικότητα, στη τάξη, στο μάθημα.
ΑΛΛΑ ο ΑΣΕΠ ζητάει όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα (ένας Θεός ξέρει κάθε φορά τι και ίσως ούτε κι αυτός) σε μία εξέταση. Μα τι σόι μυαλό πρέπει να έχει κάποιος για να τα θυμάται όλα αυτά; Κι αν τα θυμάται, τότε μετά θα πρέπει να παρακαλάει να συμβαδίζουν οι απόψεις του με αυτές του διορθωτή. Και λέω εγώ τώρα...είμαστε υπέρ αυτού του θεσμού; Τι είναι δηλαδή ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ; Τηλεπαιχνίδι; Συνάδελφοι είστε υπέρ του ΑΣΕΠ και δεν έχετε καταλάβει τι είναι αυτό το έκτρωμα!!! Μαλώνετε για το αν πρέπει να είναι το μόνο μέσο διορισμού ή όχι; Μα δεν καταλαβαίνετε ότι αυτή η διαδικασία είναι απαράδεκτη!!!Και για να μην παρεξηγηθώ, έχω πάρει μέρος σε 3 διαγωνισμούς και δεν έχω μεγάλη προϋπηρεσία! Θεωρώ ήρωες όλους όσοι έχουν πάει μέχρι εκεί κι έχουν αντιμετωπίσει αυτή τη διαδικασία. Θεωρώ ακόμα πιο ήρωες αυτούς που έχουν περάσει και πολύ περισσότερο αυτούς που έχουν διοριστεί με ΑΣΕΠ. Αλλά ξυπνήστε αγαπητοί συνάδελφοι, αυτή είναι η πιο απαράδεκτη διαδικασία που έχει υπάρξει ποτέ στα χρονικά.
Και από την άλλη φωνάζουν και οι έχοντες προϋπηρεσίες κι αυτοί με τα δίκια τους, όπως και οι άλλοι (οι Ασεπίτες). Και τι κάνουμε; Περιμένουμε να δούμε τι θα αποφασίσει η Άννα;Και λέω, είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο λάθος θα είναι. Ο τρόπος πρέπει να είναι εντελώς διαφορετικός κι αυτό πρέπει να σκεφτούμε όλοι για το καλό όλων. Είμαι πρόθυμη να "υποστώ" τα πάντα αρκεί αυτό να είναι σε real βάση.

1123
Δέχομαι να υποβληθώ για 4 φορά στην διαδιασία του ΑΣΕΠ και να είναι μόνο αυτός ο τρόπος διορισμού αν και μόνο αν αξιολογηθεί η μεταδοτικότητα, η κατανόηση, η ετοιμότητα, η εγρήγορση και άλλες ποιότητες που πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός. Είναι όμως μία ξεφτίλα να αξιολογούνται π.χ.τα σχέδια διδασκαλίας, τη στιγμή που υπάρχουν τα βιβλία καθηγητή, τα οποία αφού διοριστώ θα έχω δίπλα μου και σύμφωνα με αυτά θα φτιάχνω την πορεία του μαθήματος. Αν εξετάζομαι σε αυτά σημαίνει ότι και οι μόνιμοι αυτή τη στιγμή όλα αυτά περί πορείας και αρχών και μεθόδων τα ξέρουν όλα από έξω κι ανακατωτά και δεν συμβουλεύονται ποτέ τα βιβλία.

Το ίδιο ισχύει και για το γνωστικό. Το ότι τελείωσα μία σχολή δε σημαίνει και δεν μπορεί να σημαίνει ότι είμαι παντογνώστης και ξέρω τα πάντα, ούτε και μπορώ να τα μάθω, τη στιγμή μάλιστα που το σχολείο σήμερα βαδίζει με πολύ συγκεκριμένη ύλη και είναι υπέρ της αποστήθισης. Γιατί λοιπόν για χ σελίδες π.χ. νέων ελληνικών εγώ θα πρέπει να ξέρω από έξω κι ανακατωτά όλη την ΝΕ γραμματεία. Όταν δηλαδή πάει κάποιος στο σχολείο να διδάξει μία συγκεκριμένη ενότητα ξέρει τα πάντα γύρω από το γνωστικό του ή μήπως προετοιμάζεται καταλλήλως για την συγκεκριμένη ενότητα, έχοντας τη δυνατότητα από την προηγούμενη να συμβουλευτεί βιβλία, πηγές, ίντερνετ, οδηγίες κλπ κλπ. Γιατί λοιπόν,θα πρέπει εγώ που δίνω ΑΣΕΠ για μια θέση στον ήλιο, να ξέρω τα πάντα και να καλούμαι να το αποδείξω σε λίγες ώρες .

Με λίγα λόγια ο ΑΣΕΠ όπως είναι σήμερα αξιολογεί κάτι, που μόνο γνώση δεν είναι και σε καμία περίπτωση δεν ανιχνεύει τους ικανούς. Προτείνω λοιπόν μία άλλου τύπου εξέταση, αφού πλέον είμαστε τόσοι πολλοί, που θα είναι η διδασκαλία κάποιου μαθήματος που θα το γνωρίζουμε εκ των προτέρων για να έχουμε το χρόνο να ψάξουμε τις σχετικές πληροφορίες και να προετοιμαστούμε για να το διδάξουμε την επομένη. Δηλαδή αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα. Γιατί αν δεχτώ τον ΑΣΕΠ με την εξέταση του γνωστικού και της διδακτικής, δηλαδή έτσι όπως είναι σήμερα, είναι σαν να λέω ότι δεν έχω ανάγκη να συμβουλευτώ κανένα βιβλίο, πηγή κλπ κλπ και τα ξέρω όλα ανά πάσα στιγμή.

Επίσης σχετικά με τους έχοντες προϋπηρεσίες μεγάλες μικρές κλπ δεν θα ακυρωθεί τίποτα αν και εφόσον πετύχουν σε αυτή τη δοκιμασία, που δεν απαιτεί διάβασμα, αλλά αξιοποίηση γνώσεων στις οποίες έχει πρόσβαση εκ των προτέρων και η εμπειρία είναι σημαντικό εφόδιο για μία καλύτερη παρουσίαση. Θα μου πείτε τι θα γίνει με αυτούς που δεν έχουν εμπειρία κι ίσως δεν μπορέσουν να κάνουν μία καλή παρουσιάση. Θα πω ότι οι πηγές πληροφόρησης είναι πια τόσες πολλές που αν θέλουν πραγματικά μπορούν να ψαχτούν, να ρωτήσουν, να μάθουν και να κάνουν μία καλή παρουσίαση. Οι παλιότεροι δεν έχουν να φοβούνται γιατί θα έχουν τα μόρια και οι νεώτεροι επίσης την ευκαιρία. Πώς σας φαίνεται;

1124
Ρε παιδιά, έχετε καταλάβει ότι ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα βρεθεί το κατάλληλο σύστημα; Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει, αλλά με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα έχουμε απώλειες και μάλιστα σοβαρές. Πόσο συμπονάω τους παλαιότερους, που μαζεύουν μία μία τις ώρες χρόνια τώρα! Πόσο συμπονάω και τους νεώτερους που δίνουν και ξαναδίνουν ΑΣΕΠ! Πόσο λυπάμαι για όλους αυτούς που μόλις αποφοίτησαν ή θα αποφοιτήσουν και έχουν πλήρη άγνοια για την κατάσταση! Πόσο λυπάμαι γι' αυτούς που τα έχουν όλα και θα πάρουν τίποτα. Πόσο λυπάμαι και γι' αυτούς που δεν έχουν τίποτα και δεν θα έχουν καν την ευκαιρία. Πόσο λυπάμαι για όλους μας, είτε επιτυχόντες, είτε αποτυχόντες, είτε με προϋπηρεσία είτε χωρίς, με ένα ή περισσότερα πτυχία. Πώς γίναμε έτσι...Να διεκδικήσουμε; Τι να διεκδικήσουμε; Ποιος μπορεί να πει ότι είναι καταλληλότερος από κάποιον άλλο; Είναι τόσο μεγάλη ευθύνη. Και πώς να παραβλέψεις αυτούς που με τόσο σθένος το υπερασπίζονται αυτό και το πιστεύουν. Λες, για να το λένε, έτσι θα είναι. Αλλά κι οι άλλοι, που δεν το λεν, μπορεί να είναι κι εκείνοι ικανοί. Και μετά η λογική να το αποδείξουν, ο καθένας με τον τρόπο του. Και ποιος είναι ο σωστός τρόπος; Ακούγομαι κάπως μοιρολατρική, μα τι μπορείς να κάνεις σε μια χώρα που σε τρώει, σε ακυρώνει κι αν δεν το 'χει κάνει ήδη, ψάχνει τον τρόπο να το κάνει. Δεν ξέρω τελικά ποιοι θα είναι οι κερδισμένοι κι αν θα είναι κερδισμένοι. Ούτε και ξέρω ποιοι θα είναι οι χαμένοι και αν θα είναι χαμένοι. Ξέρω ότι όλοι κάναμε λάθος επιλογή, που πιστέψαμε και πιστεύουμε ακόμα ότι ζούμε σε ένα κράτος και που το αφήνουμε να μας πηγαίνει κατά το δοκούν χωρίς πραγματικά να μπορούμε να κάνουμε κάτι. Είναι σαν ένας εμφύλιος πόλεμος. Δεν ξέρεις ποτέ ποιος κέρδισε. Απλά ο πόλεμος έληξε και μετράμε θύματα. Είναι κάπως φιλοσοφικό το μήνυμα, αλλά δεν ξέρω πραγματικά τι θέση να πάρω.


1125
Παιδιά να σας πω και κάτι άλλο. Αν κάποιος κάνει ένα μεταπτυχιακό που φαινομενικά δεν είναι συναφές με το πτυχίο του, μπορεί, αν θέλει να το αναγνωρίσει, να εκπονήσει στην Διπλωματική του εργασία ένα θέμα που να συνδυάζει το μεταπτυχιακό με το προπτυχιακό αντικείμενο και όταν καταθέσει το μεταπτυχιακό δίπλωμα να καταθέσει και την διπλωματική εργασία κι έτσι να πάρει τα μόρια και να μην αισθάνεται ότι "χαράμισε" για το τίποτα χρόνο, κόπο και χρήμα. Πάντως θα έλεγα ότι όσοι επιλέγουν το ΕΑΠ, θα πρέπει να έχουν μεγάλη οργανωτικότητα και να μπορούν να "πιέσουν" τον εαυτό τους να ακολουθήσει ένα πρόγραμμα, που επί της ουσίας δεν επιβάλλεται, αλλά προτείνεται. Τον πρώτο καιρό θα είναι δύσκολα, αλλά αν εξοικειωθεί κανείς με τον τρόπο διαβάσματος, εκπόνησης εργασιών και εξετάσεων όλα βαίνουν καλώς. Για μένα το ΕΑΠ είναι ένας δύσκολος δρόμος και έχω δει πολλούς να τα παρατάνε γιατί πίστευαν πως με τον ελάχιστο κόπο θα έπαιρναν ούτως ή άλλως τον τίτλο. Δεν είναι έτσι και δεν θέλω να τρομοκρατήσω κανέναν. Απλώς επισημαίνω ότι είναι τελικά προσωπικό θέμα και το ότι μπήκες δεν σημαίνει ότι θα τελειώσεις. Το ότι μπήκες σημαίνει ότι έχεις την ευκαιία να αποδείξεις ότι θες και μπορείς.
Και κάτι τελευταίο για να μην παρεξηγηθώ...Δεν είμαι από αυτούς που υποστηρίζουν να κάνεις κάτι για να κερδίσεις μόρια. Ούτε βέβαια είμαι υπεράνω των μορίων, που έχω ανάγκη όσο όλοι. Απλώς προτείνω μία διαφορετική οπτική. Δηλαδή "κάνε αυτό που σ' ευχαριστεί, μάθε ότι σε ενδιαφέρει, για σένα και μόνο για σένα και θα αναταμειφθείς, τουλάχιστον ηθικά και γνωστικά". Ξέρω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά αλίμονο αν αρχίσουμε να μαθαίνουμε πράγματα μόνο και μόνο για τα μόρια. Κι όσον αφορά αυτά τα τελευταία (τα μόρια) τα πολυπόθητα, όλα αλλάζουν συνεχώς κι αυτό που είναι να πάρεις σήμερα, αύριο αλλάζει με κάποιον χ νόμο και δεν το παίρνεις, όπως και το ανάποδο. Όλα ειπωμένα με πολύ καλή διάθεση!

1126
Χα!χα!χα! Εφυές! Είναι πάρα πολύ καλό! Το όναμα της Ίλαρι με την δασεία για την σωστή προφορά με έστειλε! Εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ! Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα κείμενα αυτά ακόμα και στην διδασκαλία για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών.

1127
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Οκτώβριος 30, 2009, 12:58:39 πμ »
Από ο,τι μου είπανε την πρώτη χρονια παίρνεις 2 θεματικές ενότητες, άρα χρειάζεσαι 1700 Ε

Δεν είναι υποχρεωτικό να δηλώσει κανείς δύο θεματικές ενότητες. Ο κανονισμός ορίζει ότι μπορείς να δηλώσεις έως δύο ενότητες τον χρόνο. Σημειωτέον, δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα, γι' αυτό κι όλοι δηλώνουν μία ενότητα το χρόνο. Η συντριπτική πλειοψηφία πάντως όσων παρακολουθούν μεταπτυχιακά στο ΕΑΠ τελειώνει σε 5 έτη (ναι καλά διαβάσατε), από μία ενότητα το χρόνο (4 ενότητες) συν διπλωματική. Αν πάλι υπάρχει κάποιος που δεν κάνει τίποτα άλλο στη ζωή του, δεν εργάζεται, δεν έχει οικογένεια, φίλους, γατιά σκυλιά κλπ. κλπ. και είναι πρόθυμος να κόψει και το ένα ποτό την εβδομάδα ας πάρει δύο ενότητες το έτος. Δεν το συνιστώ!

1128
Φροντιστήρια / Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« στις: Οκτώβριος 30, 2009, 12:50:13 πμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι τα φροντιστήρια είναι όντως μαγαζάκια και οι γονείς και οι μαθητές επεμβαίνουν με άκομψους πολλές φορές τρόπους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γι' αυτούς τους λόγους πιστέυω ότι ο καθένας από μας, που καλείται να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο της διδασκαλίας σε οποιοδήποτε μάθημα, οποιοδήποτε τμήμα κι οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας θα πρέπει να είναι απόλυτος ότι δεν θα δεχτεί καμία παρέμβαση κι ότι θα διεξάγει το μάθημα κατά τις γνωστικές και παιδαγωγικές του γνώσεις.

Αυτό βέβαια είναι δίκοπο μαχαίρι για δύο λόγους:
Πρώτον και κυριώτερο διότι πρέπει να κατέχει αυτές τις γνώσεις και δεύτερο διότι θέλει ιδιαίτερη προσοχή στη διατύπωση αυτής της απόλυτης στάσης στος εργοδότη. Καλό είναι να έχουμε το σθένος να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή και στους μαθητές και στους γονείς και στους εργοδότες ότι δουλεύουμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο, που βεβαίως έχει πολλές δυνατότητες ευελιξίας ανάλογα με τις περιστάσεις και τις καταστάσεις, αλλά σε τελική ανάλυση ξέρουμε την δουλειά μας καλά και θα πρέπει όλοι οι εμπλεκόμενοι να μας δείξουν εμπιστοσύνη.
Με αυτή την τακτική δεν θα διαψεύστουμε και με πολύ τακτ θα καταφέρουμε να αποφύγουμε τις διάφορες στάσεις και επαναστάσεις και να δικαιωθούμε από το αποτέλεσμα.
Με άλλα λόγια προτείνω να μην επιτρέπει κανείς σε κανένα να παρεμβαίνει, με την προϋπόθεση όμως να γνωρίζει καλά τη δουλειά του και να είναι προετοιμασμένος για μια ενδεχόμενη κρίσιμη στιγμη που δεν θα ξέρει να απαντήσει. Η φράση "θα το ψάξω" δεν κολάει πάντα και με όλα. Αντ' αυτής μπορεί ένας καθηγητής να μετατοπίσει την συζήτηση σε άλλο θέμα και την επόμενη φορά να ξεκινήσει, έχοντας ψάξει το θέμα, από αυτό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσε ο συνάδελφος να δηλώσει σαφώς ότι η μετοχή είναι τάδε τύπου και να παραπέμψει την μαθήτρια να ρωτήσει την καθηγήτρια στο σχολείο να εξηγήσει εκείνη γιατί είναι άλλου τύπου . Με σιγουριά δηλαδή κι αυτοπεποίθηση να επιμείνει στην δική του ερμηνεία κι έτσι να μην επιτρέψει στην μαθήτρια ούτε στιγμή να τον αμφισβητήσει. Αν και λίγο αντιπαιδαγωγικό, στην ουσία προτείνω την πρόταξη της αυθεντίας ειδικά για μαθητές που δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν την ειλικρίνεια του καθηγητή. Καλύτερα να νιώσει η μαθήτρια ότι είναι άσχετη και καλά θα κάνει να προσέχει και να εμπιστέυεται τον καθηγητή της παρά να νιώσει ότι μπορεί να έχει δίκιο κι ότι είναι καλύτερη από τον καθηγητή που τον έβαλε σε σκέψεις.

Επίσης το πρόβλημα επί της ουσίας δεν είναι του καθηγητή, αλλά του φροντιστηριάρχη, γιατί μετά από λίγο καιρό κανένας δεν θα θυμάται πώς 'λέγαν τον καθηγητή που έκανε το λάθος να πει "θα το ψάξω " (βεβαίως ειρωνικά το λέω). Όλοι όμως θα θυμούνται ποιο ήταν το φροντιστήριο που  έγινε όλο αυτό το θέμα και μία μέτρια μαθήτρια κατάφερε να απομακρύνει από την τάξη τον καθηγητή της. Επομένως ο φροντιστηριάρχης την πάτησε που δεν κάλυψε το θέμα και που έδωσε τέτοια ικανοποίηση στη μαθήτρια, που ως πιο ειδική (και πάλι ειρωνικά μιλάω) υπέδειξε τι πρέπει να γίνει με τον τρόπο της.

1129
Φροντιστήρια / Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« στις: Οκτώβριος 29, 2009, 05:15:02 μμ »
Όταν δουλεύει κανείς με κατεύθυνση πρέπει να είναι πολύ καλά διαβασμένος. Ειδικά στην περίπτωση του συντακτικού θα έπρεπε να είναι σε θέση ο καθηγητής (του φροντιστηρίου) να δικαιολογήσει επί τόπου γιατί ισχύει η δική του συντακτική ανάλυση, κάτι που γίνεται πολύ εύκολα με τη μετάφραση του κειμένου και με κάποιους βασικούς κανόνες. Το γεγονός ότι ο καθηγητής απάντησε "θα το ψάξω" για μία ερώτηση συντακτικού δείχνει ότι δεν γνωρίζει καλά από συντακτικό. Είναι τελείως διαφορετικό να πεις θα το ψάξω για μία ερώτηση π.χ. ιστορίας  και τελείως διαφορετικό να πεις θα το ψάξω για το συντακτικό.
Επίσης οι μετοχές μπορεί κάποιες φορές να είναι διαφόρων ειδών, π.χ. μία χρονική, μπορεί να είναι και αιτιολογική ή μία χρονική μπορεί να είναι και χρονικοϋποθετική κλπ. κλπ. Μήπως η συγκεκριμένη μετοχή ήταν κάτι τέτοιο;
Οπότε αν το δω καθαρά από την πλευρά του φροντιστηρίου και της μαθήτριας θα πω ότι ο καθηγητής εκτέθηκε διότι δεν έχει επαρκείς γνώσεις ή δεν έχει εμπειρία από προετοιμασία για Γ΄Λυκείου.
Βεβαίως υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Όλοι μπορεί να έχουμε άτυχες στιγμές και να κολήσει το μυαλό μας ή να θέλουμε να σιγουρευτούμε πριν δώσουμε σαφή απάντηση. Από αυτή την οπτική ο ιδιοκτήτης δεν έκανε καλά που τον απομάκρυνε, από τη στιγμή που του ανέθεσε το συγκεκριμένο τμήμα. θα μπορούσε απλώς να του εφιστήσει την προσοχή για την αποφυγή παρόμοιων μελλοντικών κατάστασεων. Διότι αυτή η κίνηση μπορεί να αποτέλεσει το έναυσμα και για άλλες παρόμοιες κι έτσι ο κάθε μαθητής να λέει το μακρύ του και το κοντό του, συν ότι εκτείθεται το ίδιο το φροντιστήριο.
Όσον αφορά στη μαθήτρια δεν έχω να πω τίποτα, διότι έδρασε μάλλον παρορμητικά και σκεφτόμενη το δικό της όφελος. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Επιπλέον, η χαρά κάποιων μαθητών/μαθητριών είναι να καταφέρουν να αμφισβητήσουν τον καθηγητή τους. Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους, είτε γιατί πρόκειται για πολύ καλούς μαθητές, είτε για πολύ άσχετους. Η συγκεκριμένη μαθήτρια δεν ξέρω τι ακριβώς είναι. Υποψιάζομαι όμως ότι προσπαθεί από νωρίς να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε σε μία ενδεχόμενη αποτυχία της στο τέλος της χρονιάς να μπορεί να μετατοπίσει τις ευθύνες στους "άσχετους" καθηγητές της. Θέλει μεγάλη προσοχή και σε τελική ανάλυση καλύτερα που ο συνάδελφος απομακρύνθηκε από το τμήμα γιατί είναι υποψήφιο εξιλαστήριο θύμα.
Όλα ειπωμένα με πολύ καλή διάθεση!

1130
Αναπληρωτές / Απορία για ωρομισθίους
« στις: Οκτώβριος 15, 2009, 10:44:01 πμ »
Καλημέρα σε όλους! Βρε παιδιά για πέιτε μου, από τη στιγμή που σε καλέσει κάποια δευτεροβάθμια για κάποιες ώρες, δεν έχεις προθεσμία έως τρεις μέρες να απαντήσεις; Γιατί εγώ αυτό ξέρω, αλλά μάλωσα πρωί πρωί με μια ανάποδη, που ήθελε λέει να της απαντήσω εδώ και τώρα γιατί  τέτοιες οδηγίες είχε από το Υπουργείο. Κι όταν της είπα θα σας απαντήσω εντός των ημερών, μου είπε ειρωνικότατα "πλάκα έχετε, πρέπει να απαντήσετε τώρα!" Βεβαίως δεν απάντησα, αλλά την σύγχυση την πήρα!

1131
Ευχαριστώ domenica το έχω δει κι εγώ αυτό, αλλά αναφέρεται στα χαρακτηρισμένα διαπολιτισμικά σχολεία. Η εγκύκλιος που βγήκε τώρα όμως αναφέρεται σε τάξεις υποδοχής και φροντιστηριακά τμήματα σε όλα τα σχολεία.

1132
Παιδιά το είδατε αυτό;

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank26_9_9_811.php

Αν κάνω λάθος διορθώστε με, αλλά δεν θυμάμαι να έχω δει κάτι παρόμοιο. Αν καταλαβαίνω καλά καλεί τους διευθυντές όλων των σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας να δηλώσουν τον αριθμό των αλλοδαπών, παλιννοστούντων και ρομά μαθητών. Σε πρώτη φάση η εγκύκλιος αναφέρεται στους μόνιμους. Μήπως όμως είναι το πρώτο βήμα για να ανοίξει η διαπολιτισμική εκπαίδευση και σε λίγο δούμε καμία προκήρυξη αναπληρωτών-ωρωμισθίων;;;

Επίσης, αν καταλαβαίνει κανείς ας μου εξηγήσει το εξής: απευθύνεται μόνο στην Α/θμια ή και στην Β/θμια. Γιατί στην αρχή λέει (εκτός των άλλων) προς τους Διευθυντές Δημοτικών σχολείων, αλλά παρακάτω μπλέκει και τον Προϊστάμενο της Β/θμιας.

1133
Παιδιά δεν νομίζω ότι είναι  τόσο απλά τα πράγματα. Στην προκήρυξη λέει ότι μία από τις αρμοδιότητες του υπεύθυνου είναι η προώθηση του προγράμματος σε τοπικό επίπεδο, η ενημέρωση των πολιτών και η συνεργασία με τοπικούς φορείς και συλλόγους. Αυτό είναι κάπως... Μάλιστα τις προάλλες που πέρασα από την σχετική συνέντευξη με ρωτήσαν τα εξής: "Υπάρχει διαθέσιμος χρόνος;"  "Είστε πρόθυμη να επισκέπτεστε όλους τους δήμους του νομού για να προωθείτε το πρόγραμμα;"
Τους απάντησα κι εγώ ότι αν υπάρχει η κατάλληλη υποστήριξη και καθοδήγηση ναι. Και απάντησαν ότι όλη η δράση θα βασίζεται σε δική μου πρωτοβουλία. Αυτά.

1134
Νομίζω οτι θα έρθει η σειρά των κλασσικών ειδικοτήτων τώρα.

Καλή μου Boldini πόσο θέλω να έχεις δίκιο, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος τρόπος να ξεφρακάρουν οι κλάδοι που έχουν μπλοκαριστεί (βλ.φιλολόγους). Ούτε ολοήμερα γυμνάσια μας σώζουν, ούτε τίποτα. Εϊμαστε άπειροι! Άσε που λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο. Εδώ δεν διορίζουν για να καλύψουν τις πρώτες ανάγκες, θα φτιάξουν και ολοήμερα γυμνάσια;

Σελίδες: 1 ... 7980818283 ... 88

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162180
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 678
Σύνολο: 695

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.