Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elum

Σελίδες: 1 ... 8910
127
Υπάρχουν πολλές "επαγγελματίες" ή μέλλουσες "επαγγελματίες" στα σχολεία, τις βλέπουμε και τις ξέρουμε, έτσι δεν είναι;

Ποιός φταίει που υπάρχουν; Η εδώ και δεκαετίες ανυπαρξία κανονισμών συμπεριφοράς (που να εφαρμόζονται) στο σχολείο.

Ποιός φταίει για τη σχέση (αν γίνει); Σύμφωνα με το νόμο, φταίει ο ενήλικος, αλλά ο νόμος είναι , όπως συνήθως, αντιγραφή νόμου άλλων χωρών όπου εκεί υπάρχουν κανονισμοί (που εφαρμόζονται) στο σχολείο, γι αυτό αναγνωρίζεται (σωστά) εκεί όλη η ευθύνη στον ενήλικο.

Στο δικό μας κωλοχανείο όμως, που το λέμε εμείς σχολείο γιατί ντρεπόμαστε να το πούμε με το κανονικό του όνομα, ευθύνη τελικά έχει αυτός που δεν είναι σε κάποιο πολιτικό κόμα για να τον προστατέψει. Έ, αυτός ας πρόσεχε!

128
<<Το πρόβλημα στα ΑΕΙ είναι οι καθηγητές >>



<<Το υψίστης σημασίας λειτούργημα που ονομάζουμε Παιδεία μπορούμε να το περιγράψουμε, πολύ συνοπτικά, με την εξίσωση Ελληνική Παιδεία ίσον Βατοπαιδεία, όπου με τον όρο «Βατοπαιδεία» εννοούμε ότι η Παιδεία μας είναι ένα ανάλογο σκάνδαλο με εκείνο του Βατοπαιδίου και ότι για τα χάλια της Παιδείας μας υπεύθυνοι είναι (όπως και στο Βατοπαίδι), κατά κύριο λόγο, οι λειτουργοί της, δηλαδή οι καθηγητές της.

Ειδικά για τα ΑΕΙ, το κακό που γίνεται από τους ίδιους τους καθηγητές είναι πολύ μεγάλο, είναι τεράστιο. Μάλιστα δε, για να το περιγράψουμε σε όλο του το μεγαλείο, χρειάζονται βιβλία ολόκληρα. Ας σταθούμε στα πλέον σημαντικά σημεία:

1 Σε κάθε γωνιά της Γης ισχύει ότι το Πανεπιστήμιο ίσον οι καθηγητές του. Στη χώρα μας περίπου το 75% των καθηγητών είναι κάτω του μετρίου, γεγονός που κατατάσσει τα Πανεπιστήμιά μας απελπιστικά κάτω του μετρίου.

2 Η πλειοψηφία των μελών ΔΕΠ έχουν τα καθηγητικά τους καθήκοντα ως πάρεργο. Η κύρια απασχόλησή τους είναι οι εξωπανεπιστημιακές δραστηριότητες, οι κλίκες, οι συντεχνίες, οι συναλλαγές, η διαπλοκή και η διαφθορά. Σε κάθε άξιο καθηγητή αντιστοιχούν τρεις ανάξιοι, διότι οι παρέες των καθηγητών προωθούν τους δικούς τους, ανεξαρτήτως προσόντων (είμαστε ΑΕΙ του βολέματος και της κλίκας).

3 Οι υποψήφιοι Πρόεδροι, Κοσμήτορες και Πρυτάνεις, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δίνουν «γη και ύδωρ» στις κλίκες των συναδέλφων τους και στις κομματικές παρατάξεις των φοιτητών για να εκλεγούν.

4 Η ασυδοσία κυριαρχεί στα ΑΕΙ, η παρανομία σπάνια τιμωρείται, ενώ το υπουργείο Παιδείας παίζει έναν εξαιρετικά υποτονικό ρόλο. Τα κόμματα δεν μπόρεσαν ακόμα(!) να συμφωνήσουν για κοινή στρατηγική στην Παιδεία. Ολα αυτά έχουν καταρρακώσει τα ΑΕΙ μας.

5 Αν ένας καθηγητής αρχίσει να μάχεται τα κακώς κείμενα και να αγωνίζεται για το καλό της Σχολής του, τεχνηέντως απομονώνεται και εξουδετερώνεται. Κάποιοι αξιόλογοι και γενναίοι καθηγητές που το κάνουν, υφίστανται αφάνταστους διωγμούς, όπως ταπείνωση, συκοφαντία, επαγγελματική και ηθική απαξίωση, πειθαρχικές διώξεις και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.

6 Η Παιδεία μας, για να ανακάμψει, δεν χρειάζεται μόνο νόμους και χρήματα· κυρίως χρειάζεται καθηγητές. Βέβαια, μια μεγαλύτερη οικονομική ενίσχυση από την Πολιτεία και ένας νέος νόμοπλαίσιο, που να ικανοποιεί πολλά αιτήματα, όπως π.χ. την αξιολόγηση των ΑΕΙ, την κατάργηση των καταλήψεων, τη μείωση, ακόμα και τον μηδενισμό των φοιτητών στις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών, θα βοηθήσει τα πράγματα, αλλά δεν(!) θα λύσει το πρόβλημα, για τους ίδιους λόγους που δεν λύθηκε τα τελευταία τριάντα χρόνια. Και δεν λύθηκε (είχαμε μόνο αποτυχίες και καμία επιτυχία), διότι για κάθε χρόνο που περνούσε, αντί να βελτιωθεί, χειροτέρευε εκείνο το στοιχείο που αποτελεί το εκ των ων ουκ άνευ (sine qua non) για την αναβάθμιση κάθε πανεπιστημίου όπου Γης, που είναι η αναβάθμιση των καθηγητών του.

7 Επομένως, το υπαριθμόν ένα πρόβλημα των ΑΕΙ μας είναι οι καθηγητές. Αρα, η πολυπόθητη αναβάθμιση των ΑΕΙ μπορεί να γίνει μόνο(!) με την αναβάθμιση των καθηγητών. Αν αυτό δεν γίνει αντιληπτό και δεν γίνει πράξη, τότε κάθε νέα προσπάθεια για μια καλύτερη Παιδεία θα πέσει στο κενό, όπως έπεσαν στο κενό όλες οι προηγούμενες προσπάθειες από τη Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Γι΄ αυτό πρέπει, επιτέλους, να κάνουμε κάτι προς τη σωστή κατεύθυνση για να διορθώσουμε τα πράγματα. Και αυτό που οπωσδήποτε πρέπει να κάνουμε είναι να βρούμε έναν ή περισσότερους αποτελεσματικούς τρόπους που θα «αναγκάσουν» τους καθηγητές να αναβαθμιστούν. Ενας τέτοιος αποτελεσματικός τρόπος είναι να ασκήσουμε «πίεση» στους καθηγητές κάνοντας αυστηρό κοινωνικό έλεγχο στο εκπαιδευτικό, επιστημονικό και διοικητικό τους έργο, ιδιαίτερα μέσα από τα ΜΜΕ (κάτι που έχει παραμεληθεί, προπαντός από την τηλεόραση). Αλλος δρόμος για την αναβάθμιση της Παιδείας μας, από το να αναβαθμίσουμε πρώτα και πάνω απ΄ όλα τους ίδιους τους καθηγητές της, δυστυχώς δεν υπάρχει. Ιδού λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.>>

Ο κ. Παρασκευάς Παρασκευόπουλος είναι ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ.


 Πηγή:  http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=255399&ct=6

129
Αυτόν θα τον κάρφωσαν επειδή ήταν στέλεχος (και όχι για "ηθικούς" λόγους) μάλλον έ; Γιατί τους άλλους που δεν είναι στελέχη, μόνο άμα το γκαστρώσουν το ("αθώο") κοριτσάκι βγαίνει στη φόρα η ιστορία, και όχι πάντα.

130
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Help!
« στις: Φεβρουάριος 15, 2009, 01:30:56 μμ »

Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω καθόλου στο μυαλό του και να καταλάβω τι ακριβώς σκέφτεται και τι αισθάνεται


Αν πραγματικά συμβαίνει αυτό, τότε έχουμε μεγάλο θέμα εδώ.


131
Όπως λες είσαι "εμφανίσημη", με όνομα "Στελλίτσα", έ, τι περίμενες δηλαδή; Στον έξω κόσμο τι σου συμβαίνει; Σε αγνοούν οι διάφοροι αρσενικοί;

Δεν ενδιαφέρονται τα παιδιά για το μάθημα; Και γιατί να ενδιαφερθούν; Υπάρχει λόγος; Δεν βλέπουν κάτι πιο ενδιαφέρον στην τάξη;

Μήπως τελικά πρέπει να δεχόμαστε τα πράγματα όπως είναι; Φυσικά και υπάρχουν ωραίες κοπέλες εκπαιδευτικοί, και αν είναι αρκετά ωραίες τότε δεν έχει καμία σημασία τι είδους μάθημα κάνουν, κανένας (αρσενικός) δεν θα ασχοληθεί με το μάθημα που κάνουν.

Αλλιώς ζήτα μετάθεση σε σχολείο τυφλών (αφού κάνεις τη σχετική εκπαίδευση που απαιτείται).

132
Με βάση ότι το (προεκλογικό) επίδομα θέρμανσης χορηγείται στους ανέργους, επιδοτούμενους ή μη, και με δεδομένο ότι ένας ωρομίσθιος λαμβάνει συνήθως "μισθό" κάτω του επιδόματος ανεργίας, και μάλιστα πληρώνεται πολλούς μήνες αργότερα (και αν), άρα δεν έχει εισόδημα, θα έπρεπε να συμεριληφθούν οι αναξιοπαθούντες ωρομίσθιοι στις κατηγορίες που θα λάβουν το (προεκλογικό) επίδομα θέρμανσης;

133
Δηλαδή τι σας πείραξε ακριβώς;

Το ότι γίνονται αυτά στα σχολεία; Δεν το ξέρατε, τώρα το διαπιστώσατε;

Το ότι γίνονται και δεν μένουν κρυφά αλλά λέγονται και γράφονται σαν ανέκδοτα για τους διάφορους γελοίους που συντηρεί το σύστημά μας ισόβιους μέσα στις τάξεις; Εσείς δεν τους ξέρετε αυτούς; Δεν τους έχετε δει;

Ή το ότι προκύπτει και μια μορφή δημιουργικότητας και ενδιαφέροντος από τους μαθητές για το πόση ανοησία μπορεί να διαθέτει ένας που παριστάνει τον εκπαιδευτικό, περιμένοντας το επόμενο παρατράγουδο μέσα στην τάξη για το περιγράψουν αναλυτικά και να πάρουν τη σχετική δόξα μεταδίδοντας την είδηση;

Δηλαδή τι περιμένατε, να ασχολούνται με το μάθημα; Γιατί; Υπάρχει κανένας λόγος; Ποιός;

134
Αναπληρωτές / Απ: υπέρβαση ωρών δευτεροβάθμιας
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 08:45:46 μμ »
Θα τρέχεις άδικα, αλλά θα πληρώνεσαι κιόλας, εκτός και αν αλλάξει κάτι, στο Ελλαδιστάν είμαστε εξάλλου, δεν ξέρεις ποτέ τι ξημερώνει αύριο.

135
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ine pedagogiko na kanoun idietera to savatokiriako ta pedia?
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 12:51:34 πμ »
Δίκιο έχει ο άνθρωπος, αλλά να μην ξεχνάμε ότι εδώ είναι Ψωροκώσταινα και αυτό θα πρέπει να συμπεριληφθεί στις παραμέτρους της αναφερόμενης μελέτης καθόσον διαφοροποιεί τις κοινονικοοικονομικές συνθήκες που λαμβάνονται ως δεδομένες.

136
elum μπερδεύτηκες και συ. Τα σχόλιά σου έπρεπε να τοποθετηθούν σε άλλο thread. εδώ συζητιέται άλλο θέμα.

137
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: sos!!!Κίνδυνος απόλυσης??
« στις: Ιανουάριος 22, 2009, 11:39:29 πμ »
Ναι, εκεί καταντήσαμε, πρέπει να πουλάς ναρκωτικά για να σε απολύσουν. Όλα τα άλλα τα "διαχειρίζονται" άξια οι "συνδικαλιστές". Ξέρουν αυτοί, δεν πας να τους ρωτήσεις;


138

 Συγγνώμη, παιδί μου, υπάρχουν κάποιοι βλάκες σε αυτή τη χώρα




Έχει και βλάκες αυτή η χώρα; Πού τους είδατε; Ήταν πολλοί;

139
Καταστάσεις του κωλοχανείου μάλιστα και εις ανώτερα. Γι αυτό παλιά έριχναν και ξύλο και βγαίναν από το σχολείο άνθρωποι και όχι ζώα.

Σελίδες: 1 ... 8910

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162180
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 675
Σύνολο: 688

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.