Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sumaxer

Σελίδες: 1 ... 8910
127
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 15, 2013, 11:33:59 μμ »
Η ύπαρξη οργανικής  (ειδικά σε μεγάλο σχολείο ) σε καθιστά απείρως ασφαλέστερο από το αν μην έχεις . Πλήρως ασφαλής δεν είναι κανείς  , άλλωστε μακροπρόθεσμα είμαστε όλοι νεκροί ( μακάβριος γίνομαι βραδυατικα ) .

Η φαγωμάρα είναι αναπόφευκτη όταν συγκρούονται συμφέροντα και γίνονται αδικίες

Αυτό δεν σημαίνει οτι λησμονούμε και αυτά που μας ενώνουν , όπως τα μισθολογικά

Δεν σφαζόμαστε κιόλας μεταξύ μας . Αλλά δεν θα περιμένουμε να πάρουμε 400 ευρώ αύξηση για να θίγουμε και τις άλλες αδικίες και προβλήματα

128
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 15, 2013, 11:20:47 μμ »
Και εγώ ξέρω παιδιά που πεθαίνουν από την πείνα και τις αρρώστειες στην Αφρική , ξέρω και άνθρωπο που κάνει αιμοκάθαρση μια ζωή  , ξέρω 16χρονο παραπληγικό παιδί και και μπροστά σε όλα αυτά το (πολύ σοβαρό ) πρόβλημα της φίλης σας μου φαίνεται αστείο . Ρεύμα δεν είχε και ο πατέρας μου σπίτι του μέχρι τα 18 και επιβίωσε μια χαρά .

Μα είναι λογική αυτή αγαπητή ;

(εγώ είμαι αγαπητός  :))

129
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 15, 2013, 10:20:56 μμ »
αγαπητή gallikou δεν μπορώ να σας πείσω. Εχω την εντύπωση πως οποιοδήποτε πρόβλημα εκτός του μισθού και του βαθμού σας φαίνεται μίζερο .

Ας είναι . Εγώ είμαι μίζερος .

Σας εύχομαι οτι καλύτερο

130
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 15, 2013, 10:15:11 μμ »
Έχετε δίκιο σε όσα λέτε αλλά καταλάβετε αυτό :  Δεν εφταιγαν και οι συνάδελφοι που πήραν τις θέσεις στην Α , αφού ο σύζυγός σας τις προσπέρασε .  Δεν μπορεί να μπήκαν όλοι με βύσμα και εν τέλει  , ο σύζυγός σας μπορούσε να υπερκεράσει το βύσμα αν ήθελε . Είχε την επιλογή και αυτό είναι σημαντικό .

Δεν διορθώνεις ένα λάθος του συστήματος αδικώντας τους συναδέλφους που δεν όρισαν το σύστημα.

Εγώ πήρα μετάθεση χωρίς οργανική σε σχετικά καλή περιοχή , με τη σειρά διορισμού και μορίων   . Έπαιρνα λίγα μόρια . Τώρα ξαφνικά όλος ο νομός γίνεται ένα ΠΥΣΔΕ και τα λειτουργικά κενά της περιοχής αυτής τα διεκδικεί όλος ο νομός  . Πολύ πιθανόν να χρειαστεί να πάω σε σχολείο μακρινό και δυσπρόσιτο , αλλά όχι γιατί δεν θα υτπάρχει κενό στην (παλιά) περιοχή μου , αλλά γιατί θα το καταλάβει άλλος από άλλη περιοχή  . Σας φαίνεται δίκαιο ; Εφταιξα εγώ σε κάτι για να πάρω δυσμενή μετάθεση μετά από σχεδόν 10 χρόνια

Με το νέο σύστημα θα έχουμε πλέον το καινοφανές της "δυμενούς" μετάθεσης.


Μέχρι τώρα , διοριζόσουν σε μια περιοχή και μόνο  καλύτερα μπορούσες να πας  . Ποτέ χειρότερα .

131
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 15, 2013, 09:12:50 μμ »
gallikou

δεν είναι ανάγκη να έχουμε μόνο ένα πρόβλημα στη ζωή μας . Φυσικά και μας απασχολεί και η μείωση του μισθού και όλα τα άλλα προβλήματα.  Όταν έχεις πιάσει καλή οργανική στον τόπο των συμφερόντων σου , φυσικό είναι να σου φαίνονται τα άλλα προβλήματα μηδαμηνά .

Για όσους όμως  βρίσκονται χωρίς οργανικές  , μακριά από τα σπίτια τους   , το νέο σύστημα και οι αδικίες του που περιγράφω παραπάνω μεταφράζονται σε έξοδα  , βενζίνες  , ενοίκια , μετακομίσεις  πολύ χρόνο και ταλαιπωρία  και άγχος

Σε διαβεβαιώ οτι αυτά μειώνουν και άλλο το μισθό. Και όχι μόνο

132
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 15, 2013, 09:08:43 μμ »
kerasaki  φαίνεται οτι ο σύζυγός σας πήρε ένα ρίσκο τότε , να μείνει στην περιοχή του με οργανική αντί να πάει στην Α χωρίς οργανική . Είχε την επιλογή  , την έκανε και έχασε .   Είχε υποθέτω προτεραιότητα να μετατεθεί στην Α έναντι των νεοδιόριστων , και αποφάσισε οτι δεν ήθελε . Αν είναι έτσι δεν υπάρχει καμία αδικία .

Όλοι ξέρουμε (δυστυχώς ) οτι με τις συνεχείς αλλαγές των συστημάτων  , παίρνουμε και τα ρίσκα μας


Στην ίδια θέση βρίσκονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί με το νέο σύστημα  . Φίλη μου πατρινιά με την οποία τα συζητάμε υπηρετεί στην Ηλεία με οργανική . Μπορεί και πηγαινοέρχεται από Πάτρα  . Τώρα έχει να διαλέξει : Να ζητήσει μετάθεση για Αχαία με κίνδυνο να βρεθεί στα βουνά  ή να μείνει εκεί που είναι και να πηγαινοέρχεται ;

Μην ταυτίζετε το συμφέρον σας με το δίκαιο .

133
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 15, 2013, 08:39:27 πμ »
Οι διορισμοί (μονίμων) έπονται των μεταθέσεων . Δεν γίνεται να γίνουν διορισμοί σε Α περιοχή όταν υπάρχουν ήδη διορισμένοι , και μάλιστα με πολλά μόρια ( δηλαδή διορισμένοι πολλά χρόνια )  που ενδιαφέρονται να μετατεθούν στην εν λόγω περιοχή .

Όχι οτι δεν γινόταν όργια με τους διορισμούς  , αλλά δεν αποκαθίσταται καμία αδικία , Αντίθετα δημιουρργούνται νέες .

Όταν κάποιος είναι σε Α περιοχή με λίγα μόρια ενώ άλλος είναι σε Γ με πολλά  ( και ενδιαφέρεται για την Α περιοχή ) σημαίνει οτι ο πρώτος  διορίστηκε ΝΩΡΙΤΕΡΑ . Μοιραία μάζεψε λίγα μόρια αν έπαιρνε  1 μόριο το χρόνο ενώ άλλος έπαιρνε 10 .

Η μεγάλη αδικία γίνεται για όσους είναι σε διάθεση ΠΥΣΔΕ . Ναι  , μπορεί κακώς να διορίστηκαν στη συγκεκριμένη περιοχή αφού δεν υπήρχαν οργανικές  , αλλά και οι αντίστοιχοι διατιθέμενοι από τις άλλες περιοχές που διεκδικούν πλέον τις ίδιες "καλύτερες" θέσεις κακώς διορίστηκαν αφού είναι και αυτοί σε διάθεση .

134
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 14, 2013, 10:29:30 μμ »
Όπως εξηγώ στο προηγούμενο ( μακροσκελές ) σχόλιό μου , το νέο σύστημα δεν έχει τίποτα απολύτως θετικό να προσφέρει . Μόνο αρνητικά . Αν υπάρχει άλλη άποψη με επιχειρήματα , με ενδιαφέρει να τη μάθω .

Η προχειρότητα και η ασχετοσύνη κάποιου δημοσιογράφου δεν αποτελεί μέτρο του αν και πόσο κακό είναι το νέο σύστημα . Μπορω να αναφέρω εγώ δεκάδες καλύτερα παραδείγματα όπου το νέο σύστημα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα , το κάνω άλλωστε παραπάνω.Δημιουργεί σοβαρά προβλήματα  , χωρίς να λύνει κανένα άλλο!!

Είναι γεγονός οτι υπάρχει ένας ικανός αριθμός εκπαιδευτικών που έχουν πιάσει οργανική στον τόπο των συμφερόντων τους και δεν επηρεάζεται ( μεχρι  , χτύπα ξύλο , να αρχίσουν να κόβονται οργανικές ).

Υπάρχει και μια μερίδα συναδέλφων που έχουν κολλήσει σε "ανεπιθύμητες" περιοχές  και δεν έχουν κάτι να χάσουν  με το νέο σύστημα αντίθετα έχουν και ελπίδες για κάτι καλύτερο . Ειδικά σε προβληματικούς κλάδους όπως ΠΕ 19/20 . Όπως συνηθίζεται  , το συμφέρον του ο καθένας το βαφτίζει και δίκαιο .Δεν είναι έτσι όμως.

135
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 12, 2013, 04:56:30 μμ »
Συμφωνώ με τον Πατρέα και επεκτείνω :

Απορώ γιατί έγιναν οι συγχωνεύσεις περιοχών αφού δεν υπάρχει σκοπός να στέλνονται οι εκπαιδευτικό δεκάδες χιλιόμετρα μακριά (όπως δήλωσε ο υφυπουργός ) .

1. "Υπήρχε αναντιστοιχία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ". Γιατί τότε δεν προσαρμόστηκε η πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια αλλά έγινε το αναποδο.Ποιό εύκολο είναι να προγραμματίσει ο κάθε εκπαιδευτικός τη ζωή του με μικρές περιοχές αντί για ολόκληρους νομούς.

2. "Άλλαξαν τα όρια με τους καλλικρατικούς δήμους" . Ακόμα και αν δεχτούμε οτι είναι απαραίτητο να ακολουθούν τα σχολεία το διοικητικό σχεδιασμό των ΟΤΑ (που προσωπικά δεν βλέπω γιατί είναι απαραίτητο ) αναρωτιέμαι: Οι καλλικρατικοί δήμοι καταλαμβάνουν ολόκληρους νομούς όπως οι νέες περιοχές μετάθεσης ; Δεν θα μπορούσε να γίνει μια ανακατανομή των νέων δήμων στις υπάρχουσες περιοχές  , το πολύ πολύ με έναν ανασχεδιασμό των περιοχών ( αλλά όχι με ισοπεδωτικές συγχωνεύσεις )έστω και με  μικρή επέκταση / συγχώνευση κάποιων περιοχών : (Π.χ ένα ΠΥΣΔΕ που είχε 4 περιοχές να έχει τώρα 3 ).

3. "Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν περισσότερες επιλογές" . Περισσότερες επιλογές δεν σημαίνει και καλύτερες επιλογές  . Στην πραγματικότητα  ευνοούνται μόνο όσοι ήταν τοπθετημένοι  σε περιοχές  δύσκολες και δεν έχουν κάτι να χάσουν. Π.χ. κάποιος που ήταν τοποθετημένος στην ορεινή Γ Αχαίας και των ενδιέφερε η Α' , μπορεί να διεκδικήσει τώρα ένα σχολείο στην περιοχή αυτή χωρίς μετάθεση.Αλλά όσοι ήταν στη Β Αχαίας ή στη Δ , και είχαν αποφασίσει να μείνουν εκεί με λιγότερα μόρια για περισσότερα χρόνια (σε σχέση με τη Γ) ξαφνικά βλέπουν να ανατρέπεται τελείως ο προγραμματισμός τους . Ειδικά όσοι βρίσκονται σε διάθεση ΠΥΣΔΕ κινδυνεύουν πλέον με ΔΥΣΜΕΝΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ από το πουθενά . Κάποιος π.χ. που επέλεξε να είναι στη Β Αχαίας (απορρίπτοντας την Γ ) για πολλά χρόνια για να έχει πρόσβαση στην Πάτρα , ξαφνικά μπορεί να βρεθεί στη Γ , και τη θέση του στη Β να πάρει κάποιος που ήταν κανονικά στη Γ !!Προσωπικά το θεωρώ εντελώς άδικο .


Μπορεί κανείς να βρεί κάποια οικονομική λογική σε άλλες αποφάσεις του υπουργείου ( άσχετα αν διαφωνεί ή όχι με αυτές _ . Δεν έχει ή   δεν θέλει να πληρώνει , οπότε συγχωνεύει σχολεία , κόβει αποσπάσεις , δεν δίνει μεταθέσεις , δεν παίρνει αναπληρωτές .

Η απόφαση συγχώνευσης των περιοχών δεν έχει καμία μα καμία λογική , ούτε καν οικονομική .

Ούτε καν για την κακή κατανομή των εκπαιδευτικών στις περιφέρειες . Είναι γνωστό οτι και με το παλιό καθεστώς υπήρχε νομικά η δυνατότητα μετακίνησης υπεράριθμου εκπαιδευτικού εκτός της περιοχής μετάθεσής του με απλή απόφαση ΠΥΣΔΕ . Είναι επίσης γνωστό οτι υπήρξαν και αρκετές τέτοιες περιπτώσεις τα τελευταία χρόνια . Δεν έχει λοιπόν κάτι να προσφέρει εδώ η συγχώνευση των περιοχών .
Άρα με τις νέες περιοχές  , ούτε εξοικονόμηση χρημάτων γίνεται  , ούτε αντιμετωπίζεται καλύτερα το φαινόμενο υπεραριθμιών-ελλείψεων

Το μόνο λοιπόν που αλλάζει με τη συγχώνευση των περιοχών είναι οτι δυσκολεύεται τρομερά ο προγραμματισμός των εκπαιδευτικών σε σχέση με τη ζωή τους . Σχεδόν κάθε αίτηση μετάθεσης είναι ένα ρίσκο που μπορεί να σε ρίξει σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που είσαι ήδη . Κάποιος που ενδιαφέρεται να πάει στη Πάτρα  , μπορεί να βρεθεί στα Καλάβρυτα .

Επιπλέον δυσκολεύει και η παρακολούθηση ενδεχόμενων λαθροχειριών στις τοποθετήσεις (ιδιάιτερα όσων είναι σε διάθεση ) αφού ο εκάστοτε εκπαιδευτικός πρέπει να μπορεί να παρακολουθεί ένα πλήθος σχολείων σε ολόκληρο νομό .

ΥΓ Είδα κάποια σχόλια από κάποιους ( λίγους ) που ευνοούνται από την συγχώνευση ή δεν έχουν κάτι να χάσουν.

Πώς θα τους φαινόταν άραγε αν του χρόνου υπάρξει συγχώνευση όλων των ΠΥΣΔΕ μιας περιφέρειες και έρθει κάποιος από διπλανό "μη επιθυμητό νομό"¨και τους εκτοπίσει  ; Το ίδιο πράγμα με αυτό που θα γίνει φέτος είναι

ΥΓ2 Μετάθεση σε πιο "καλές" περιοχές δεν έπαιρναν μόνο οι των ειδικώ κατηγοριών

136
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Μάιος 28, 2010, 10:08:51 μμ »
Θα ηθελα να σχολιάσω κάποιες απόψεις που διάβασα .
Ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι οι απόψεις μου είναι μαλλον αιρετικες
( αν και πιστεύω ότι εκφράζουν μια μεγάλη αλλα σιωπηλη μερίδα συναδέλφων ) .

1 ) O / H Lil έγραψε :

"Απόφαση απόσπασης δεν εκτελείται πριν καλυ-
φθούν οι λειτουργικές ανάγκες της σχολικής μονάδας α-
πό την οποία αποσπάται ο εκπαιδευτικός." πώς είναι δυνατόνο να γίνουν  αποσπάσεις αφού "οι λειτουργικές ανάγκες "δεν μπορούν να καλυφθούν σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Αν δεν κάνω λάθος  , ο παραπάνω κανόνας δεν είναι πρωτότυπος , ίσχυε και τα προηγούμενα χρόνια . Φυσικά καταστρατηγείτο επανειλημμένα , ειδικά όταν έπεφτε το κατάλληλο τηλέφωνο . Για να δούμε τι θα γίνει τη νέα χρονιά.

 2 ) Επίσης ο /η Lil

Τι θα γίνει με αυτούς που είναι χρόνια αποσπασμένοι σε διάφορους φορεί ή γραφεία;Αυτοί ξαφνικά θα κάνουν τούμπα τη ζώή τους και θα πάνε όπου τους στείλουν; Εντάξει να κοπεί ο απίστευτος αριθμός αποσπασμένων άλλα δώσε τους τουλάχιστον το δικάιωμα της μετατάξης έστω και με μείωση μισθού.

Είναι κοινό μυστικό ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αποσπασμένων σε γραφεία και φορείς
είναι βυσματίες. Προσωπικά λοιπόν , δεν τους λυπάμαι καθόλου αν η ζωή τους έρθει τούμπα.
Δεν έχουν κάποιοι «φυσικό»   δικαίωμα σε αέναη απόσπαση  , ούτε και καμιά εγγύηση ότι θα αποσπώνται συνεχώς μέχρι να τους βολέψει η μετάθεση . Οι εποχές των παχιών αγελάδων τελείωσαν και δεν υπάρχει  δυνατότητα να να ανέχεται ο κρατικός κορβανάς στρατιές αργόμισθων. Υπάρχουν φυσικά πραγματικές ανάγκες στα γραφεία εκπαίδευσης , αλλά αυτές μπορούν να μειωθούν πάρα πολύ με μηχανοργάνωση και μείωση της γραφειοκρατίας και πολυνομίας . Συμφωνώ απολύτως να καλυφθούν οι θέσεις αυτές με μόνιμες και οριστικές μετατάξεις  , με αντικειμενικά κριτήρια . Από δω και πέρα δε  , κάθε θέση σε γραφείο εκπαίδευσης να καλύπτεται εκτός ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών από διοικητικούς . Μια δεύτερη ιδέα θα ήταν να καλύπτονται οι θέσεις αυτές με μετατάξεις καθηγητών που ξεπερνούν ένα ηλικιακό όριο ή έστω με μετατάξεις με απολύτως αντικειμενικά κριτήρια ( και φυσικά χωρίς την εξτρά  μοριοδότηση)

3 )  Lil και πάλι

Και κάποιοι άνθρωποι με σοβαρά προβλήματα υγείας τι θα κάνουν; Θα τους βάλουν το μαχαίρι στο λαιμό : " ή στην θέση σου ή σπίτι σου";


Οι άνθρωποι που αποκτούν σοβαρό πρόβλημα υγείας δεν διαφωνεί κανείς να βολεύονται κατ’ εξαίρεση  ( βολεύονται με την καλή έννοια ) . Είμαστε βέβαια στη χώρα όπου χωριά ολόκληρα παίρνουν αναπηρική σύνταξη   ή οι περιπτώσεις "αναξιοπαθούντων"  μαθητών αυξάνονται εκθετικά κάθε χρόνο . Πρέπει κάπως να ξεχωρίζει ο απατεώνας από τον πραγματικά αναξιοπαθούντα. Σε τριτοκοσμικές χώρες σαν τη δική μας αυτό είναι δύσκολο στοίχημα.

4 ) Και οι οικογένεις που χωρίζονται στα δύο; Ποιός θα τους πληρώσει τα δύο σπίτια και τα απίστευτα έξοδα μετακίνησης;

Προφανώς ο/η Lil θεωρεί ότι είναι υποχρέωση του κράτους να βρίσκει δουλειά και στους δύο συζύγους δίπλα στο σπίτι τους . Είναι μια άποψη πολύ διαδεδομένη ομολογώ. Τούτο πρέπει να ισχύει μόνο για τους δημοσίους υπάλληλους ; Διότι εγώ ξέρω αναρίθμητες περιπτώσεις οικογενειών που χωρίζουν για επαγγελματικούς λόγους στο ιδιωτικό τομέα . Μιλάμε πολλές φορές για αποστάσεις του τύπου Ελλάδα  - Κορέα (πραγματική περίπτωση ) , όχι απλά Αθήνα – Καλαμάτα . Αυτοί δεν έχουν ψυχή ; Από ότι είδα σε άλλα σχόλια υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν εφικτό να ευ-ευρίσκεται για τον καθένα μια δουλειά δίπλα στο σπίτι του , ακόμα και στον ιδιωτικό .Πολύ ωραία θα ήταν και πολύ βολικά για όλους  .Λυπάμαι που θα είμαι δηκτικός  , και χωρίς καμιά διάθεση σύγκρουσης  :  Πλανάσθε πλάνην οικτράν  . Δεν γίνεται  ,παρά μονο στον παράδεισο. Ρωτήστε οποιονδήποτε   στοιχειωδώς  λογικό οικονομολόγο .

Όταν κάποιος καθηγητης διοριζεται μακριά από το σπίτι του σημαίνει ότι εκεί υπάρχει ανάγκη  . Επίσης σημαίνει  , ότι αν πάρει απόσπαση για το σπίτι του , πολλές φορές δεν υπάρχει κανένα πραγματικό κενό να καλύψει  . Οπότε μιλάμε απλά και ξεκάθαρα για αργομισθία . Ποιος δεν ξέρει ότι στις μεγάλες πόλεις τα κενά κατακερματίζονται  , κρύβονται ή ξεφυτώνουν από το πουθενά για να βολευτούν αποσπασμένοι; Αλλά ακόμα και πραγματική ανάγκη να προκύψει  , ποιος λέει ότι ο αναπληρωτής που θα κληθεί ( αν κληθεί ) να καλύψει τη θέση του αποσπασμένου στο δυσπρόσιτο δεν έχει τις ίδιες ανάγκες ή και περισσότερες μα το μόνιμο που αντικατέστησε ; Γιατί να μην υπάρχει αντικειμενικό κριτήριο κάλυψης των λειτουργικών κενών που μπορεί να παρουσιάζονται . Γιατί να πρέπει ο αναπληρωτής να τρέχει στα κατσάβραχα , που στο κάτω κάτω παίρνει και 1 ½ μισθό λιγότερο ;

 Αν θεωρείτε επισης ότι το να είσαι γονιός ή σύζυγος πρέπει να καθιερωθεί ως δημοσιουπαλληλικό επάγγελμα  , ας το κάνουμε και ας στέλνουμε το μισθό στους δικαιούχους σπίτι τους. Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείται η εκπαίδευση για να έχουν οι αργόμισθοι -  γονείς το πρεστίζ του εργαζόμενου .Θα εχουν και πιο πολύ χρόνο με τα παιδιά τους . Αλλά γιατί αυτό να ισχύει για όλους τους εργαζόμενους  . Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι είναι παιδιά κατώτερου θεού ;Αλλά ας μην επαναλαμβάνομαι.



 Για τους εκπαιδευτικούς τώρα , αν θεωρείτε ότι πρέπει στις μεταθέσεις να έχουν απόλυτη προτεραιότητα όσοι έχουν γάμο και παιδιά  , οκ ,  ας το ζητήσουμε ξεκάθαρα . Ας ξεχάσουμε προυπηρεσίες και συνθήκες διαβίωσης  . Ας πούμε ξεκάθαρα ότι όποιος δεν μπορεί ή δεν θέλει να κάνει παιδιά θα τιμωρείται με πολυετή εξορία εις τα εξοχάς , υπέρ πατρίδος . Να ξέρει ο καθένας ξεκάθαρα τι να τον περιμένει πριν επιδιώξει διορισμό .
Ας θέσουμε και για τις αποσπάσεις σε ( πραγματικές ) ανάγκες αντικειμενικά κριτήρια και δη τα παιδιά και το γάμο . Αλλά ας το ζητήσουμε ξεκάθαρα . Για να είναι ξεκάθαρο το παιχνίδι για όλους .


Lil και πάλι (   :)  συγνώμη αλλά το σχόλιο σου είναι πρώτο  )
Είναι τρελό!!! Δεν είναι δυνατόν για να εξασκήσεις το επάγγελμα του εκπαιδευτικού να πρέπει να ρίξεις μαύρη πέτρα στον τόπο καταγωγής σου, στην οικογένειά σου, στον/στην σύντροφό σου και τα παιδιά σου και να αλωνίζεις την Ελλάδα με την ελπίδα ότι μπορεί κάποια στιγμή να φτάσεις πιο κοντά. Αν δεν υπήρχαν και οι αποσπάσεις οικογένειες  θα είχαν διαλυθεί.



Η λογική ότι ο εκπαιδευτικός έχει κάποιο φυσικό δικαίωμα να διδάσκει στον τόπο που επιθυμεί πραγματικά μου φαίνεται εντελώς παράλογη . Είμαι ο μόνος ; πείτε μου ειλικρινα! Πάλι θα ρωτήσω  , αν κάτι τέτοιο πρεπει να ισχύει γιατί να μην ισχύει για όλα τα επαγγέλματα ; Και αν πρέπει να ισχύει  , πραγματικά το θεωρείτε εφικτό ; Γιατί εγω το βλέπω εντελώς παράλογο
Είναι δεδομένο ότι κάποιες αστικές περιοχές  , ειδικά όσες έχουν πανεπιστήμια ( βλέπε κυρίως Πάτρα  , Γιάννενα Θεσσαλονίκη , Αθήνα αλλά και άλλες )  , έχουν πολύ πολύ περισσότερους καθηγητές από όσους χρειαζεται η περιοχή . Αντίστοιχα σε αγροτικές περιοχές  , υπάρχει μεγάλη έλλειψη ντόπιων καθηγητών .Τι θα γίνει δηλαδή ; Θα μαζευτούν όλοι οι καθηγητές στις πόλεις να κάνουν από 5 ώρες ο καθένας και θα μείνουν άδεια τα χωριά και η παραμεθόριος ; ( κάτι που γίνεται ούτως ή αλλως εδώ που τα λέμε χάρη στις αποσπάσεις ) . Οποιος γίνεται εκπαιδευτικός  , πρέπει να είναι έτοιμος να υπηρετήσει εκει που υπάρχει ανάγκη ! Δεν είναι δικαίωμά του να εφευρεθεί για λογαριασμό του του μια θέση δίπλα στο σπίτι του . Αν δεν μπορεί να το αντέξει  , ας δεί τι άλλη δουλειά μπορεί να κάνει . Υπάρχουν  , είμαι σίγουρος , χιλιάδες που θα θέλουν ( και θα έχουν αναγκη ) να τον αντικαταστήσουν σε όποιο μέρος της Ελλάδας υπάρχει ανάγκη.

Κάτι που μπορεί να γίνει πρακτικά και να εξυπηρετήσει τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο  και την εκπαίδευση , είναι να συγχωνευτούν κάποια μικρά σχολεία στην επαρχεία , και να δημιουργηθούν νέα  ( με μικρότερα τμήματα ) στις πόλεις . Είναι χαζό να υπάρχουν γυμνάσια με 20 – 30 παιδιά , με τμήματα πεντε – δεκα μαθητών ,  και να απέχουν μεταξύ τους πέντε δέκα χιλιόμετρα , την ίδια ώρα που στις πόλεις στοιβάζονται 30 μαθητές σε κάθε τμήμα

Να τονίσω  , για να προλάβω τυχόν αστοχες αντιδράσεις , ότι «ταλαιπωρούμαι»  αρκετά χρόνια μακριά από το σπίτι μου  , πράγμα που μου έχει κοστίσει πολύ σε χρήμα ,χρόνο αλλά και σχέδια για την προσωπική ζωή .Άρα δεν μιλάω εκ του ασφαλούς .Συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο

Σελίδες: 1 ... 8910

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 716
Σύνολο: 719

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.