Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ALICE365

Σελίδες: 1 ... 89101112
127
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Μάρτιος 26, 2012, 07:02:43 μμ »
Πέρασα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Πάτρας με κατατακτήριες και μάλιστα πρώτος, από 250 άτομα,με μέσο όρο 18.16.


Μπράβο ρε παιχτη...

128
Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ ουσιαστικά καταργήθηκε εφόσον το κράτος επέτρεπε το διορισμό ...χωρίς ΑΣΕΠ ! Έτσι όσοι είχαν μπάρμπα άρχιζαν από ΠΔΣ και μόριο το μόριο διορίζονταν. Άφήστε που τα "μάυρα" μόρια προυπηρεσίας δε χάνονταν εν αντιθέσει με του ΑΣΕΠ που τα καταργούσαν ουσιαστικά μετα από 2 διαγωνισμούς. Και το χειρότερο είναι ότι μπήκαν όλοι σε ένα τσουβάλι : ΑΣΕΠ +προυπηρεσία, μόνο προυπηρεσία (με βύσμα ή χωρίς) , μόνο ΑΣΕΠ κτλ... Τέλος - και χειρότερο - είναι ότι κανένας δε μιλούσε όλα αυτά τα χρόνια για τις ανωμαλίες αυτές : από την ΟΛΜΕ ,τη ΔΟΕ , την ΠΕΑΕ, τους άλλους  φορείς κτλ διότι λόγω του "ανακατέματος" των συμφερόντων κάποιοι θα έχαναν τα "προνόμιά" τους και μαζί με τα ξερά θα "καίγονταν" και τα "χλωρά" οπότε ...φαύλος κύκλος !

Και έτσι φτάσαμε στο σήμερα. ΑΣΕΠ δε πρόκειται να γίνει όυτε φέτος , ούτε του χρόνου. Το κράτος δε μπορεί πλέον να πληρώσει επιπλέον μισθούς και ουσιαστικά θα εξουθενώσει τους μόνιμους για να μη κάνει διορισμούς. Ήδη έχει δεσμευτεί για "μαχαίρι" στους διορισμούς αναπληρωτών και αν φέτος ήταν μια πολύ δύσκολη σχολική χρονιά, η επόμενη θα είναι πραγματικά μια κόλαση...

συμφωνω απόλυτα...τοσα χρόνια κανείς δεν φωναζε για την πδσ.....τωρα καλα να παθουμε και εμεις οι νεοι που δεν φταιμε.....χαχαδυστηχως ειμαστε ολοι έλληνες

129
Θα ελεγα το ακρον αωτον της γελοιοτητας:

Ειδα παραπανω ατομα με ¨περισση συναδελφικοτητα¨ να δινουν και συμβουλες σε καποιον/α , ωστε  να αποφυγει να φορολογηθει, προτρεποντας μάλιστα στα μαυρα χηματα.

Δηλαδη να μην αποδοθουν εσοδα στο κρατος, που απο αυτα  πληρωνοναι  μισθοι και συνταξεις.

Τελευταια ομως τα ιδια νομιζω ατομα, ωρυονται για τους μισθους πεινας νεοδιοριστων , αναπληρωτων , για το  νεο μειωμενο  μισθολογιο κλπ...

Ο παραλογισμος και η υποκρισια στο μεγαλειο της.
Κ μετα μας φταινε οι αλλοι, τα λαμογια, αυτοι που εκαναν αρπαχτες , τα φακελλακια, οι βολευτες..
Ενω εμεις , οι επιστημονες της εκπαιδευσης, δινουμε συμβουλες μαυρου χρηματος.
Ευγε!

συμφωνώ 100% μετα μας φταινε οι άλλοι......ειμαστε ολοι ελληνες χαχαχα καλο....

130
για πε 02 με σεμιναριο 400 ωρων γίνεται να δωσει κάποιος???
αν καποιος ξερει κατι......

131
Αγαπητοί συνάδελφοι χαίρομαι ιδιαίτερα που πολλοί από εμάς έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν μερικές, πολύ σκληρές, αλήθειες. Όπως έχω ξαναγράψει στο φόρουμ, στη χώρα μας οι ενδιαφερόμενοι να απασχοληθούν στην εκπαίδευση, για λόγους που όλοι λίγο- πολύ γνωρίζουμε, είναι υπερβολικά πολλοί σε σχέση με τις προσφερόμενες θέσεις. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την απαίτηση ολοένα και πιο αναβαθμισμένων τυπικών προσόντων ως προυπόθεση διορισμού, όπως συνέβαινε εξάλλου και στο δημόσιο γενικότερα. Έτσι φτάσαμε να γίνουμε ένας λαός υπερεκπαιδευμένων (υπερκαταρτισμένων), με τα περισσότερα μεταπτυχιακά τμήματα σε όλη την Ευρώπη και τη μεγαλύτερη αύξηση παγκοσμίως (600%) την τελευταία δεκαετία  στην απόκτηση διδακτορικών τίτλων.  Ακόμη και όσοι από εμάς διέβλεπαν το διαφαινόμενο αδιέξοδο, αδυνατούσαν να απεγκλωβιστούν απ' το όνειρο (χίμαιρα) της απασχόλησης στην εκπαίδευση, υποβαλλόμενοι σε υπερβολικές θυσίες (επενδυμένα χρήματα, κόποι, επενδυμένος χρόνος, χαμηλές απολαβές). Εδώ ακόμη και γιατροί, μηχανικοί και δικηγόροι εγκατέλειψαν δουλειές με σαφώς καλύτερες προοπτικές για να δουλέψουν στην εκπαίδευση, με τους χαμηλότερους μισθούς στο Δημόσιο.

 Η οικονομική κρίση, όμως, αλλάζει άρδην τα δεδομένα. Έγινε πια φανερό ότι όχι μόνο οι διορισμοί στην εκπαίδευση (και στο Δημόσιο γενικότερα) θα είναι ελάχιστοι, στην καλύτερη περίπτωση, τα επόμενα χρόνια, αλλά και πολλοί απ' τους ήδη διορισμένους θα μεταταγούν, θα καλύψουν θέσεις που μέχρι τώρα αναλάμβαναν αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι και οι πιό άτυχοι απ' αυτούς θα απολυθούν. Όταν αυτά θα συνειδητοποιηθούν πλήρως απ' τους ενδιαφερόμενους- πράγμα που μπορεί να καθυστερήσει λίγο λόγω της κοινωνικής αδράνειας-  είναι  βέβαιο ότι, συντελούσης και της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος,  θα μειωθεί δραματικά η ζήτηση για τα μεταπτυχιακά προγράμματα και τα εκατοντάδες σεμινάρια που έχουν κατακλύσει τη χώρα μας, τα περισσότερα των οποίων αντιμετωπίζονται ως προσόντα (μόρια) διορισμού στο Δημόσιο.

Το ερώτημα τι μπορούμε να κάνουμε εν όψει όλων των παραπάνω, προφανώς δεν επιδέχεται ενιαία απάντηση για όλους. Καθένας μας κουβαλάει τη δική του ιστορία, τη δική του προσωπικότητα, τα δικά του δυνατά και αδύνατα σημεία. Άλλοι θα φύγουν στο εξωτερικό, άλλοι θα συνεχίσουν να «κυνηγούν» το όνειρο διορισμού στην εκπαίδευση ή γενικότερα στο δημόσιο τομέα, και μερικοί θα το επιτύχουν, άλλοι θα ανοίξουν δική τους επιχείρηση (όσο και δύσκολη να είναι η συγκυρία, αυτός που έχει επιχειρηματικές ικανότητες δεν θα χαθεί) και άλλοι θα αναζητήσουν μισθωτή εργασία στον ιδιωτικό τομέα, ακόμη και εκτός εκπαίδευσης. Για τους τελευταίους το μόνο που θα ήθελα να επισημάνω, αν δεν το γνωρίζουν ήδη, είναι ότι τα κριτήρια πρόσληψης στον ιδιωτικό τομέα είναι πολύ διαφορετικά απ’ αυτά του δημοσίου. Μια απ’ τις βασικές διαφορές είναι ότι στον ιδιωτικό τομέα  δεν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για τα αυξημένα τυπικά προσόντα. Πρόσφατα άκουσα σε ημερίδα εκπρόσωπο της επιχειρηματικής τάξης να λέει τα εξής: «Στη χώρα μας πολλοί νέοι σπουδάζουν σε επίπεδο που απαιτείται μόνο για τα ανώτερα στελέχη. Εμείς, όμως, έχουμε ανάγκη μεσαίων και όχι ανώτερων στελεχών. Αν λοιπόν προτείνεις μια θέση μεσαίου στελέχους, με αμοιβή κάτω από χίλια ευρώ, σ’ ένα άτομο που έχει σπουδάσει για δέκα χρόνια ή και περισσότερο, αυτό είτε θα την αρνηθεί είτε, αν την αποδεχτεί, θα αισθάνεται ματαίωση και απογοήτευση».

Εύχομαι σε όλους  την καλύτερη τύχη στο δρόμο που θ’ ακολουθήσουν και ελπίζω να διατηρήσουμε την επιμονή που επιδείξαμε μέχρι τώρα και να αποφύγουμε το πελατειακό σύστημα που είναι ένα απ’ τα βασικά αίτια της σημερινής πολύπλευρης κρίσης που περνάει η χώρα μας.   



εεεεεεε?????????τι θέλει να πεί ο ποιητής???

πάντα δύσκολα ήταν τα πράγματα και πάντα έτσι θα είναι, αν έχεις ονειρο να εργαστείς στην εκπαίδευση θα το καταφέρεις όλα τα άλλα που λές είναι άλλα λόγια να αγαπίωμαστε.
o ioannis έχει απόλυτο δίκιο, μπορεί να μην μας αρέσει η αλήθεια αλλά έτσι έχει η κατάσταση :'( :'( :'( :'( :'(όσοι είστε μικροί σε ηλικία ακούστε και κάποιους που έφαγαν την εκπαίδευση με το κουτάλι, δεν θέλουμε το κακό σας, θέλουμε να ξυπνήσετε και να μην πάνε χαμένα τα χρόνια σας κυνηγώντας άπιαστα όνειρα

δηλαδή τι μας μένει? να πάμε όλοι μαζί για φούντο???
ευχαριστώ δεν θα πάρω.δεν υπάρχει περίπτωση να μιζεριάσω,είμαι πολύ νέος για να σταματήσω να αγωνίζομαι.

132
Αγαπητοί συνάδελφοι χαίρομαι ιδιαίτερα που πολλοί από εμάς έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν μερικές, πολύ σκληρές, αλήθειες. Όπως έχω ξαναγράψει στο φόρουμ, στη χώρα μας οι ενδιαφερόμενοι να απασχοληθούν στην εκπαίδευση, για λόγους που όλοι λίγο- πολύ γνωρίζουμε, είναι υπερβολικά πολλοί σε σχέση με τις προσφερόμενες θέσεις. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την απαίτηση ολοένα και πιο αναβαθμισμένων τυπικών προσόντων ως προυπόθεση διορισμού, όπως συνέβαινε εξάλλου και στο δημόσιο γενικότερα. Έτσι φτάσαμε να γίνουμε ένας λαός υπερεκπαιδευμένων (υπερκαταρτισμένων), με τα περισσότερα μεταπτυχιακά τμήματα σε όλη την Ευρώπη και τη μεγαλύτερη αύξηση παγκοσμίως (600%) την τελευταία δεκαετία  στην απόκτηση διδακτορικών τίτλων.  Ακόμη και όσοι από εμάς διέβλεπαν το διαφαινόμενο αδιέξοδο, αδυνατούσαν να απεγκλωβιστούν απ' το όνειρο (χίμαιρα) της απασχόλησης στην εκπαίδευση, υποβαλλόμενοι σε υπερβολικές θυσίες (επενδυμένα χρήματα, κόποι, επενδυμένος χρόνος, χαμηλές απολαβές). Εδώ ακόμη και γιατροί, μηχανικοί και δικηγόροι εγκατέλειψαν δουλειές με σαφώς καλύτερες προοπτικές για να δουλέψουν στην εκπαίδευση, με τους χαμηλότερους μισθούς στο Δημόσιο.

 Η οικονομική κρίση, όμως, αλλάζει άρδην τα δεδομένα. Έγινε πια φανερό ότι όχι μόνο οι διορισμοί στην εκπαίδευση (και στο Δημόσιο γενικότερα) θα είναι ελάχιστοι, στην καλύτερη περίπτωση, τα επόμενα χρόνια, αλλά και πολλοί απ' τους ήδη διορισμένους θα μεταταγούν, θα καλύψουν θέσεις που μέχρι τώρα αναλάμβαναν αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι και οι πιό άτυχοι απ' αυτούς θα απολυθούν. Όταν αυτά θα συνειδητοποιηθούν πλήρως απ' τους ενδιαφερόμενους- πράγμα που μπορεί να καθυστερήσει λίγο λόγω της κοινωνικής αδράνειας-  είναι  βέβαιο ότι, συντελούσης και της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος,  θα μειωθεί δραματικά η ζήτηση για τα μεταπτυχιακά προγράμματα και τα εκατοντάδες σεμινάρια που έχουν κατακλύσει τη χώρα μας, τα περισσότερα των οποίων αντιμετωπίζονται ως προσόντα (μόρια) διορισμού στο Δημόσιο.

Το ερώτημα τι μπορούμε να κάνουμε εν όψει όλων των παραπάνω, προφανώς δεν επιδέχεται ενιαία απάντηση για όλους. Καθένας μας κουβαλάει τη δική του ιστορία, τη δική του προσωπικότητα, τα δικά του δυνατά και αδύνατα σημεία. Άλλοι θα φύγουν στο εξωτερικό, άλλοι θα συνεχίσουν να «κυνηγούν» το όνειρο διορισμού στην εκπαίδευση ή γενικότερα στο δημόσιο τομέα, και μερικοί θα το επιτύχουν, άλλοι θα ανοίξουν δική τους επιχείρηση (όσο και δύσκολη να είναι η συγκυρία, αυτός που έχει επιχειρηματικές ικανότητες δεν θα χαθεί) και άλλοι θα αναζητήσουν μισθωτή εργασία στον ιδιωτικό τομέα, ακόμη και εκτός εκπαίδευσης. Για τους τελευταίους το μόνο που θα ήθελα να επισημάνω, αν δεν το γνωρίζουν ήδη, είναι ότι τα κριτήρια πρόσληψης στον ιδιωτικό τομέα είναι πολύ διαφορετικά απ’ αυτά του δημοσίου. Μια απ’ τις βασικές διαφορές είναι ότι στον ιδιωτικό τομέα  δεν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για τα αυξημένα τυπικά προσόντα. Πρόσφατα άκουσα σε ημερίδα εκπρόσωπο της επιχειρηματικής τάξης να λέει τα εξής: «Στη χώρα μας πολλοί νέοι σπουδάζουν σε επίπεδο που απαιτείται μόνο για τα ανώτερα στελέχη. Εμείς, όμως, έχουμε ανάγκη μεσαίων και όχι ανώτερων στελεχών. Αν λοιπόν προτείνεις μια θέση μεσαίου στελέχους, με αμοιβή κάτω από χίλια ευρώ, σ’ ένα άτομο που έχει σπουδάσει για δέκα χρόνια ή και περισσότερο, αυτό είτε θα την αρνηθεί είτε, αν την αποδεχτεί, θα αισθάνεται ματαίωση και απογοήτευση».

Εύχομαι σε όλους  την καλύτερη τύχη στο δρόμο που θ’ ακολουθήσουν και ελπίζω να διατηρήσουμε την επιμονή που επιδείξαμε μέχρι τώρα και να αποφύγουμε το πελατειακό σύστημα που είναι ένα απ’ τα βασικά αίτια της σημερινής πολύπλευρης κρίσης που περνάει η χώρα μας.   



εεεεεεε?????????τι θέλει να πεί ο ποιητής???

πάντα δύσκολα ήταν τα πράγματα και πάντα έτσι θα είναι, αν έχεις ονειρο να εργαστείς στην εκπαίδευση θα το καταφέρεις όλα τα άλλα που λές είναι άλλα λόγια να αγαπίωμαστε.

133
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: City and guilds
« στις: Οκτώβριος 10, 2011, 05:36:33 μμ »
Καλησπερα. Βρηκα καθηγητη (ιδιοκτητη φροντιστηριου) για μαθημα σε σχετικα καλη τιμη. Με παρωτρυνε να δωσω Μισιγκαν αντι Σιτι εντ Γλιλς. Και θα αποφασισω αυριο να του πω πιο απο τα δυο πτυχια. Ποιο μου προτεινετε? Δεν το χω με τα αγγλικα , το θελω κυριως για τη μοριοδοτηση στο ασεπ και εχω παρει το 2006 λοουερ Μισιγκαν με C και ειμαι σχεδον 30 χρονων. Α και θελω να δωσω ακομη και με λιγες πιθανοτητες το Μαιο του 2012 (ξερω πως ζηταω πολλα!!).

κατα την γνωμη καλυτερα να δωσεις το Σιτι εντ Γλιλς ειναι πολυ πιο ευκολο

134
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά (varia)
« στις: Οκτώβριος 06, 2011, 04:22:42 μμ »
παίδες ξεκινάω μεταπτυχιακο στις επιστημες φιλοσοφιας στο ΦΠΨ στα γιαννενα,εχεις μπει κανεις αλλος ποτε??καμμια πληροφορια???

ευχαριστω.

135
μπράβο να γράψετε επίσης οτι.
α)οι έλληνες καθηγητες ειναι οι λιγοτερο αμοιβομενοι στην ευρωπη.

β)χρειαζεται να δινουν εξετασεις (εξαντλητικες καθε 2 με 3 χρονια ) ασεπ για να μπουν να δουλέψουν.


136
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες μετά από χρόνια
« στις: Οκτώβριος 02, 2011, 12:17:54 μμ »
Σκεύτομαι να ξαναδωσω πανελληνιες μετα απο χρονια ,ειμαι 25 τωρα,μπορω να δωδω για στρατιωτικες σχολες ή υπαρχει οριο  ηλικιας?

Ευχαριστω,μακαρι να απαντησει καποιος γιατι ψαχνω απο το πρωι και δεν εχω βρει κατι.

Το εχει πει η Τρόικα μολις την προηγούμενη εβδομάδα. Απλως το μεταφέρω,ορμώμενος απο το παραπάνω μήνυμα του συναδέλφου, γιατι εχει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον.

Οσο αφορα τις προσληψεις στο δημοσιο, η Τροικα θεωρει πως: θεωρούνται προσλήψεις ακόμα και οι εισακτέοι στις στρατιωτικές σχολές ή γενικά στα σώματα ασφαλείας.

Ετσι, ισως του χρονου δούμε ελαχιστους εισακτέους στις σχολές αυτές ή και καθόλου (και δω θα παίξουν" ρόλο οι συνταξιοδοτήσεις.

ΜΑΡΚΟΣ ευχαριστώ για τις πληροφορίες,τελικά μεχρι το 21 ετος μπορεις.

137
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες μετά από χρόνια
« στις: Οκτώβριος 02, 2011, 10:41:26 πμ »
Σκεύτομαι να ξαναδωσω πανελληνιες μετα απο χρονια ,ειμαι 25 τωρα,μπορω να δωδω για στρατιωτικες σχολες ή υπαρχει οριο  ηλικιας?

Ευχαριστω,μακαρι να απαντησει καποιος γιατι ψαχνω απο το πρωι και δεν εχω βρει κατι.

138
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Οκτώβριος 01, 2011, 08:03:32 μμ »
αφου έχεις τελειώσει το νεοελληνικο ποιος ο λόγος να ξανακάνεις το πτυχίο???? :o

καλέ το κλασικό τελείωσα και τώρα σκέφτομαι το νεοελληνικό....μετράει σαν δεύτερο πτυχίο.

σορυ δεν το ηξερα...καλο κουραγιο

139
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2011, 09:05:45 πμ »
αφου έχεις τελειώσει το νεοελληνικο ποιος ο λόγος να ξανακάνεις το πτυχίο???? :o

140
1. Μηνιαίος μισθός 6.100 ευρώ! 2. Σύνταξη μετά από 4 χρόνια βουλευτικής θητείας. Ποσό σύνταξης μηνιαίως 4.880 ευρώ. 3. Για συμμετοχή σε επιτροπές, 250 ευρώ την ώρα. 4. Οι βουλευτές της επαρχίας παίρνουν το μήνα 1.000 ευρώ για ενοίκιο.

5. Όλοι οι βουλευτές παίρνουν άπαξ 1.500 ευρώ για οργάνωση γραφείου και 1.000 ευρώ τις γιορτές λόγω αυξημένης επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους τους. Το Δώρο Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας είναι ξεχωριστά...!!!

6. Δικαιούνται 104 αεροπορικά εισιτήρια ετησίως δωρεάν και απεριόριστες μετακινήσεις με ΟΣΕ και ΚΤΕΛ. 7. Πολυτελές αυτοκίνητο, δωρεάν καύσιμα με επίδομα 600 ευρώ το μήνα, ένα χωροφύλακα για φρουρό, 4 κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και ένα στο σπίτι, σταθερό, όλα δωρεάν. 8. Απολαμβάνουν πλήρους ασυλίας για όποιο αδίκημα διαπράξουν κατά τη διάρκεια της θητείας τους ως βουλευτές.

9. Δεν πληρώνουν φόρο για ένα μέρος του μισθού ή της συντάξεως. 10. Δικαιούνται γραμματειακή υποστήριξη για 4 υπαλλήλους και 1 επιστημονικό συνεργάτη. (Όλους αυτούς τους πληρώνει το Δημόσιο).

11. Δικαιούνται άτοκα δάνεια ως βουλευτές και ως επαγγελματίες. 12. Δωρεάν γυμναστήριο, σάουνα, νηπιαγωγείο για τα παιδιά τους. 13. Τηλεφωνική ατέλεια. 14. Δωρεάν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς και καλλιτεχνικούς χώρους. 15. Δωρεάν διόδια. 16. Δωρεάν εισιτήρια, ξενοδοχεία, γεύματα όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό ως μέλη επιτροπών κλπ.....
Δεν χρειάζεται κανένα άλλο σχόλιο!

Σελίδες: 1 ... 89101112

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 486
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.