Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - math.efi

Σελίδες: 1 ... 891011
127
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 04, 2019, 09:59:02 πμ »
@math.efi
Νομιζα οτι για τις γραπτες εξετασεις υπηρχε η ενισχυτικη διδασκαλια αλλα κι εκει εχουν μαθηματα που δε δινουν στο τελος τα παιδια.
Μην ξεχναμε και την παραλληλη στηριξη οπου ο εκπαιδευτικος μπαινει σ ολα τα μαθηματα φ.ε.
Οι δευτεροβαθμιες δινουν ωρες και στους μαθηματικους και στους πε04 β αναθεσεις, δεν τις ζηταει καποιος απο μονος του.
Μην μπερδεύεις την ενισχυτικη, την παραλληλη και τα Τ.Ε.  Η ενισχυτικη δεν εχει καμία σχέση με την ειδική αγωγή. Όσο για την παράλληλη ο εκπαιδευτικός μπαίνει σε όλα τα μαθήματα των φ.ε. γιατί δεν επαρκούν οι ωρές της φυσικής και χημείας να συμπληρώσει ωράριο ή γιατί δεν μπορεί να βγάλει πρόγραμμα αφού το σύνηθες ειναι να τοποθετται σε περισσότερα από δύο σχολεία και οι ωρες των σχολείων συχνά συμπίπτουν

128
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 03, 2019, 04:00:17 μμ »
Αν γινει αυτο θα αυξηθουν ελαχιστα οι οργανικες για τους ΠΕ04 , αλλα θα συνεχισει η ανιση αντιμετωπιση των φ.ε. εναντι των μαθηματικων. Μαθηματικοποιουν τα τμηματα ενταξης. Μηπως εχουν συμβουλο μαθηματικο στο υπουργειο που την εχει δει μεγας επιστημονας και βγαζει τα απωθημενα του στη στελεχωση των τ.ε., απορω...
Δεν νομίζω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.  Αντίθετα μάλλον οι φυσικοί την έχουν δει μεγάλοι επιστήμονες που θεωρούν ότι μπορούν να διδάξουν  και μαθηματικά επειδή εκαναν κάποια μαθήματα μαθηματικών στο πανεπιστήμιο οπότε μπορούν να τα κανουν όλα... Για να ειμαστε δικαιοι πιστευω ότι η κατανομη θα επρεπε να ειναι 2/3 των θέσεων σε μαθηματικούς και 1/3 σε ΠΕ04 λαμβανοντας υπ όψη το ωρολογιο πρόγραμμα και την αναλογια μαθηματικων- φυσικής. Μην ξεχναμε επίσης οτι στο τελος της χρονιάς στο γυμνασιο ( που κυρίως εχει Τ.Ε. ) γραπτως εξεταζόμενα είναι τα μαθηματικα και η φυσική και όχι βιολογίες, χημείες, γεωγραφίες  κλπ

129
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Δεκέμβριος 02, 2019, 11:20:00 μμ »
Το επιχείρημα να υπάρχει ΠΕ03 ή ΠΕ04 ειναι άτοπο τελείως. Δεν νοείται να υπάρχει ΤΕ με ΠΕ04 και καθόλου ΠΕ03. Γιατι όπως λέει και η ΕΕΦ οι μαθητές θα στερούνται τη δυνατότητα υψηλής ποιότητας στη διδασκαλία των Μαθηματικων σε αυτή τη περίπτωση, που ειναι η βάση όλων των επιστημών.

ΥΓ: Ίσως θα πρεπει να λάβει γνώση και η Μαθηματική Εταιρεία.
Πολυ σωστα!!!

130
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Νοέμβριος 16, 2019, 02:09:17 πμ »
https://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2019/11/15/diamartyria-schetika-me-tin-tropologia-toy-arthroy-6-par-1-toy-nomoy-3699-2008-poy-katatethike-pros-psifisi-sti-voyli-apo-ta-ypoyrgeia-oikonomikon-kai-paideias-kai-thriskeymaton/
Ποιες ωρες των ΠΕΟ4 ειναι περισσοτερες; Της φυσικης και χημειας ειναι πολυ λιγοτερες. Αν βεβαια συμπεριλαβουμε  τη βιολογια και τη γεωγραφια γινονται  13 . Δηλ.  και παλι μια περισσοτερη απο τα μαθηματικα. Αλλα μην τρελαθουμε δεν εχουν την ιδια βαρυτητα τα μαθηματικα και η γεωγραφια. Και αν υποθεσουμε οτι συμβαινει αυτο τοτε γιατι οχι και τα θρησκευτικα ,η οικιακη οικονομια , οι ξενες γλωσσες κλπ. Περαν του οτι οι περισσοτερες γνωματευσεις αφορουν την γλωσσα και τα μαθηματικα λογικο ειναι να καλυφθουν οι μαθητες αρχικα στα βασικα μαθηματα και μελλοντικα και στα υπολοιπα. Πιστεω οτι αντικειμενικά  θα ηταν πιο σωστο να υπαρχει σε καθε σχολειο ενας φιλολογος, ενας μαθηματικος και ενας ΠΕΟ4 αν το σχολειο ειναι μεγαλο, και ισως ανα δυο σχολεια ενας ΠΕΟ4 εφοσον ειναι μικρης δυναμικοτητας  κατα κυριο λογο ομως φυσικος ή χημικος.

131
Καλυτερα κατα την γνωμη μου μην το ψαχνεις και κανε αναστολη να τελειωσεις αργοτερα το μεταπτυχιακο γιατι στην ελλαδα ζουμε...Νομοι που ισχυουν σημερα δεν ισχυουν αυριο και για να μην βρεθεις προ εκπληξεων καποια στιγμη...

132
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Β φάση αναπληρωτών
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2019, 05:38:36 μμ »
Αυτο που ρωταω ειναι αν υπάρχει πρόβλημα να κάνω εγω ανάληψη υπηρεσίας,αντι της γυναικας μου, με την εξουσιοδοτηση
Δεν εχω ακουσει ποτε να το εχει κανει καποιος. Αυτο ομως για μενα, δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να το παλεψεις. Θα σου ελεγα (αν σου αρνηθουν) να προσπαθησεις να δεις τον διευθυντη εκπαιδευσης της συγκεκριμενης β/βαθμιας να πας ακομη και στο υπουργειο παιδειας. Σε καθε περιπτωση φτιαξε ενα εγγραφο στο οποιο μα παραθετεις αναλυτικα τους λογους που δεν μπορει να κανει η ιδια αναληψη υπηρεσιας και να ζητας να γινει δεκτη η εξουσιοδοτηση (επισυναψε την μαζι με ολα τα δικαιολογητικα) και καταθεσε τα στο πρωτοκολο της β/βαθμιας. Αυτο δεν μπορουν να σου το αρνηθουν. Μεχρι να δεις τι θα κανεις με το υπουργειο.

133
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Β φάση αναπληρωτών
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2019, 12:40:37 μμ »
Καλήμερα σας,η γυναίκα μου προσλήφθηκε ΑΠΩ στις Κυκλάδες άλλα λόγω σοβαρού προβλήματος δεν μπορεί να αναλάβει  υπηρεσία Δευτέρα η Τρίτη οπότε θα πάω εγώ με νόμιμη εξουσιοδότηση (από δικηγόρο).Γνωρίζει κανείς αν θα υπάρχει πρόβλημα στην συγκεκριμμενη Δνση. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει. Πέρυσι πάντως στη Δνση Βοιωτίας ,σε αντίστοιχη περίπτωση γνωστού μου,δέχθηκαν κανονικά την εξουσιοδοτηση
Ξερω οτι συμφωνα με το νομο ειναι συν τρεις μερες. Απλως οι τοποθετησεις πιθανον να γινουν και να μην εχει δικαιωμα επιλογης. Σε καθε περιπτωση καλο θα ηταν να τηλεφωνησετε αυριο στην β/βαθμια των Κυκλαδων.

134
Και γιατί να μην είναι κι η εικόνα του Μωάμεθ ή του Βούδα ή όποιου άλλου; Δεν είναι θέμα αρέσκειας ή δυσαρέσκειας. Το θρησκευτικό συναίσθημα είναι ατομική υπόθεση κι όχι συλλογική (πόσω δε μάλλον κρατική).

Το θρησκευτικο συναισθημσ σωστα ειναι ατομικη υποθεση.ό Ομως εδω ακομα ...ειναι Ελλαδα  και το συνταγμα μας οριζει ως θρησκευμα το Χριστιανισμο ειτε αυτο αρεσει σε καποιους ειτε οχι...

135
Ο κάθε μαθητής έχει τ' ατομικό δικαίωμα να ντύνεται όπως επιθυμεί. Με μαντήλα με κιπά με τουρμπάνι. Η απαγόρευση συνιστά καταπίεση. Αυτό που 'ναι απαράδεκτο αποτελεί η εικόνα του Χριστού στις τάξεις ο εκκλησιασμός των μαθητών η πρωινή προσευχή. Δηλαδή η προβολή θρησκευτικών πεποιθήσεων όχι από άτομα ξεχωριστά μ' απ' το ίδιο το κράτος. Φυσικά όλ' αυτά γίνουνται διότι η Ελλάδα δεν αποτελεί ακόμη λαϊκό κράτος.

Ε οχι και να ντυνεται οπως επιθυμει... Σε λιγο θα μας πεις να πηγαινει στο σχολειο και με μαγιο γιατι ζεστενεται να μην καταπιεστει. Υπαρχουν κανονες. Στη συγκεκριμενη περιπτωση η μαντηλα δεν ειναι ενα αξεσουαρ π.χ φουλαρι κατι δηλωνει... και δυστυχως ειναι αναχρονιστικο για τις γυναικες.

136
Συμφωνώ. Πρεπει αμεσα ν' απαγορευτει. Μην ξεχνατε οτι η Γαλλια ειναι πιο μπροστα απο εμας. Που ειναι οι ΜΚΟ και ολοι αυτοι που κοπτωνται για τα δικαιωματα των μειωνοτητων; Τα δικαιωματα των γυναικων δεν τους ενδιαφερουν;  Που εχουν τις γυναικες σαν πραγματα και θελουν να φορανε μαντηλες και μπουργκες και τις λιθοβολουν και τις σκοτωνουν για πλακα; Για μπειτε στο ιντερνετ και βαλτε Αβγανισταν 1968 να δειτε τις γυναικες τοτε και να  συγκρινετε με το τωρα για να καταλαβετε τι μας περιμενει... Καποια πραγματα  πρεπει να μην επιτρεψουμε να συμβουν στην πολιτισμενη Ευρωπη αν δεν θελουμε να γυρισουμε πεντακοσια χρονια πισω...

137
Καλησπέρα σε όλους! Εάν υποθέσουμε ότι κάποιος προσλαμβάνεται στην παράλληλη ως μειωμένου ωραρίου και δεν αναβαθμίζεται στη θέση που ήδη κατέχει, τότε: στην επόμενη φάση, εάν βγει κενό πλήρους ωραρίου, που το έχει δηλώσει και είναι και η σειρά του, τον προσλαμβάνει εκεί;;; μιλάω πάντα για ΑΠΩ και εφόσον δεν αναβαθμιστεί κάποιος στην παράλληλη.
Ευχαριστώ πολύ ;)
Δυστυχως αν δεν αναβαθμιστει δεν εχει δικαιωμα να γινει πληρους σε επομενη φαση και παραμενει ολο το χρονο μειωμενου. Οι πιστωσεις για παραλληλη και τμηματα ενταξης προερχονται απο δυο διαφορετικα προγραμματα του εσπα. Ετσι συμβαινει το παραλογο και αδικο μαζι (μου εχει συμβει) την επομενη χρονια να σε προσπερασουν (αφου απεκτησαν μεγαλυτερη προυπηρεσια ) συναδελφοι που ηταν πισω απο εσενα στον πινακα και δεν μπορεις να κανεις τιποτα!!!

138
Η προϋπηρεσία στην ειδική δεν έχει καμία σχέση με τη γενική. Καμιά απολύτως! Για αυτό είναι απαράδεκτο και προκλητικό να προσμετραται στη γενική. Οι φιλόλογοι της ειδικής που ξέρω δεν έδωσαν ασεπ γιατί ήταν σίγουροι πως θα δουλεύουν στην ειδική. Να μηναι ανακατεύεται καουτσούκ υπονομεύουν τις θέσεις όσων έλιωσαν στο διάβασμα και πέτυχαν !
Διαφωνω μαζι σου. Η προϋπηρεσια εχει αποκτηθει σ ενα ειδικο κομματι της εκπαιδευσης με βασικο αντικειμενο το ιδιο. Δεν ειναι προϋπηρεσια σε πιτσαρια ουτε σε γραφειο συνοικεσιων. Το οτι δεν εδωσαν ποτε ασεπ (οχι ολοι) ειναι αλλο θεμα. Σε καθε περιπτωση τα μορια που πιθανον εχεις εσυ λογω ασεπ στη γενικη αυτοι δεν τα εχουν. Ισως θα επρεπε ο ασεπ να εχει μεγαλυτερο συντελεστη βαρυτητας και να προσμετραται και στην ειδικη  (αφου το βασικο αντικειμενο ειναι το ιδιο) για οποιον ειχε δωσει.

139
Δε θα αναφερθώ στα υπόλοιπα μεταπτυχιακά: συνάδελφοι ομολογούν (τουλάχιστον δεν ψεύδονται) και είναι πολλοί, ότι απέκτησαν το περίφημο μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως και πληρώνοντας περίπου 5.000€ πολύ εύκολα. Αν αυτή η διαδικασία καθιστά ικανό έναν εκπαιδευτικό να διδάξει στην ειδική αγωγή είναι πρόβλημα. Πληρώνοντας προσλαμβάνονται αναπληρωτές στην ειδική. Βεβαίως τώρα θα μπλοκάρει και στην ειδική το σύστημα, λόγω χιλιάδων απελπισμένων εκπαιδευτικών. Η γενική άλλωστε είναι πάντα "ανοιχτή και φιλόξενη". Να μετρά και η προϋπηρεσία στα φροντιστήρια και εννοείται στην τριτοβάθμια!
ΥΓ Θα έπρεπε το βασικό πτυχίο να είναι στην ειδική αγωγή. Όχι ετήσιο πληρωμένο (ή και όχι) μεταπτυχιακό.
Σωστα να προηγουνται οσοι το βασικο τους πτυχιο ειναι στην ειδικη και κατι τετοιο απ οτι ξερω γινεται στους δασκαλους.Ομως αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν πανεπτιστημιακα τμηματα που να βγαζουν φυσικους,μαθηματικους,φιλολογους κλπ ειδικης. Αρα η μονη λυση τουλαχιστον προς το παρον ειναι να προσλαμβανονται οι εχοντες ειδικευση μεσω διδακτορικων μεταπτυχιακων κλπ. Τωρα αν καποιοι αποκτησαν μεταπτυχιακα πληρωνοντας αντιγραφοντας ή με οποιον αλλο τροπο (κατι που μπορει να εχει γινει και με το βασικο τους πτυχιο) αυτο δεν μπορει να ισοπεδωνει τα παντα και τους παντες. Δεν εχουν αποκτηθει απο ολους ετσι και δυστυχως δεν νομιζω οτι υπαρχει τροπος να αποφυγουμε τετοιες αδικιες. Και προς τιμην τους δεν ειναι που το λενε. Επρεπε να μην το κανουν. Δεν φτανει που το πηραν με αυτο τον τροπο πουλανε και εξυπναδα. Τι να πεις...
 

140
Ισχύει. Άλλο ένα πρόβλημα. Το λογικό θα ήταν οι έχοντες μεταπτυχιακό στην ειδική, να μην προσλαμβάνονται στους πίνακες της γενικής και οι της γενικής στην ειδική. Ή γενική ή ειδική. Είναι απλό και δε δημιουργεί και άλλες αδικίες στις ήδη υπάρχουσες.
Καλα νομιζω δεν εισαστε λογικοί. Το βασικο μας πτυχιο μας εντασει στη γενική. Με τα μεταπτυχιακα  απλως εχουμε και μια επιπλεον ειδικευση. Φυσικα και μπορουμε να μπουμε και στους δυο πινακες και δεν υπαρχει καμια αδικια. Οι της γενικης αν δεν αποκτησουν ειδικευση ειναι λογικο να μην μπορουν να χρησιμοποιουν την προυπηρεσια τους στην ειδικη. Αυτο που ειναι παραλογο και αδικο ειναι προυπηρεσια σε φροντιστηρια να μην αναγνωριζεται τη στιγμη  που αναγνωριζεται προυπηρεσια απο ιδιωτικα σχολεια.

Σελίδες: 1 ... 891011

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161646
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 532
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 499
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.