Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sirea

Σελίδες: 1 ... 891011
127
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΑΠΟ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ?
« στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:16:19 πμ »
Ελληνικά θα μάθουν κάποτε τα παιδιά;

128
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: τρομερη αντιπαθεια
« στις: Απρίλιος 18, 2010, 01:14:41 πμ »
το μονο που λεγανε ειναι οτι δουλευουμε λιγο..ο καμπουρακης επιασε την περιπτωση του καθηγητη κοντα στη συνταξη κ ελεγε οτι δουλευει 16 ωρες την εβδομαδα ενω αυτος τοσες την ημερα. δεν μας ειπε ομως ποσα παιρνει κιολας

Να προτείνω να τον βάλουμε για μία διδακτική ώρα σε ένα 22άρι τμήμα της Γ΄Γυμνασίου κατά προτίμηση την Παρασκευή, να μπει με το καλό, να βγεί (να πάθει τα απανωτά...) και αν εξακολουθεί να αισθάνεται ότι δεν έκανε και κάτι φοβερό, να τον βάλουμε 16 ώρες την ημέρα στο 22άρι τμήμα...και να του δώσουμε και παραπάνω από 1000...Να δούμε...μπορεί?????????

Εγώ θα γίνω πιο κακός. Θα τον βάλω σε τμήμα ΕΠΑΛ!!!

129
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΑΠΟ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ?
« στις: Απρίλιος 17, 2010, 11:30:15 μμ »
Θα εντυπωσιάσει πάλι η υπουργός μας τους ιθαγενείς με καθρεφτάκια και χάντρες...

Το κολλιέ θα έχει πολλές ξένες γλώσσες για να συνεννοούνται οι ελληνόπαιδες με το ΔΝΤ!

Άλλωστε είναι η πολιτικός που φιλοδοξούσε πριν από χρόνια να μας πασάρει ως... εκσυγχρονιστικό βήμα τα αγγλικά ως επίσημη γλώσσα της διοίκησης.

Το θυμούνται κάποιοι.
Οι μεγαλοδημοσιογράφοι το ξέχασαν. Γεροντική άνοια...

130
δε βάζω πάνω από όλα ούτε το σύνταγμα ούτε το νόμο.
και οι γερμανοί του χίτλερ ήταν νομικά κατοχυρωμένοι και διεκδικούσαν το δικαίωμα του ζωτικού χώρου.

για όλους αυτούς που επιβάλουν νομοσχέδια αντιλαϊκά έχω την άποψη ότι οι μισοί  είναι για τα σίδερα και οι άλλοι μισοί για το φρενοκομείο.
 
είμαι πάνω απ όλα άνθρωπος, όχι εργαζόμενος, ούτε καθηγητής . κρίνω επομένως ως άνθρωπος πρώτα, και όχι ως χαζοκουλτουριάρης καθηγητής της διαμαντοπούλου ή ψωροσυνδικαλιστάκος εργαζόμενος.

rozy4 και τον Σωκράτη η δημοκρατία τον καταδίκασε, για να μη πω για τον Χριστό...
ούτε ο Πλάτωνας, ούτε Αριστοτέλης ήταν και τόσο fun αυτού που ονομάζεις δημοκρατία.

πές το δικτατορία του προλεταριάτου να συνεννοηθούμε.

rorygr και τον Χίτλερ με ψήφο τον έβγαλαν οι γερμανοί.




Αχ, που είστε καημένοι ψωροσυνδικαλιστές της 1ης Μάη 1886 να δείτε την κατάντια της εργατικής τάξης σήμερα. Ίσως αν ξέρατε πως θα κατέληγαν οι μελλοντικοί εργαζόμενοι να μη δίνατε τόσο απλόχερα τη ζωή σας ...Είναι δικαίωμα του καθενός να εκφράζει απόψεις. Αλλά για τους αγώνες των εργαζομένων που μας έδωσαν δικαιώματα που σήμερα μας τα παίρνουν πίσω εν ριπή οφθαλμού, πρέπει να μιλάμε τουλάχιστον με σεβασμό. Αυτός ο ψωροσυνδικαλισμός έδωσε το 8ωρο, τη δημόσια παιδεία και υγεία, τη συλλογική σύμβαση εργασίας. Σε 2 χρόνια όμως που δε θα υπάρχει σχεδόν τίποτα από αυτά, να δω τι θα κάνετε ορισμένοι που τώρα πλασάρετε τις απόψεις του συστήματος ως δικές σας.

Ελπίζουν να τη βολέψουν, δε καταλαβαίνεις? Νομίζουν οτι οι ίδιοι, μέσω γνωριμιών κλπ θα τη γλυτώσουν.

Μην είσαι τόσο αυστηρός.Υπάρχει και η απλή τρικυμία εν κρανίω...

131
δε βάζω πάνω από όλα ούτε το σύνταγμα ούτε το νόμο.
και οι γερμανοί του χίτλερ ήταν νομικά κατοχυρωμένοι και διεκδικούσαν το δικαίωμα του ζωτικού χώρου.

για όλους αυτούς που επιβάλουν νομοσχέδια αντιλαϊκά έχω την άποψη ότι οι μισοί  είναι για τα σίδερα και οι άλλοι μισοί για το φρενοκομείο.
 
είμαι πάνω απ όλα άνθρωπος, όχι εργαζόμενος, ούτε καθηγητής . κρίνω επομένως ως άνθρωπος πρώτα, και όχι ως χαζοκουλτουριάρης καθηγητής της διαμαντοπούλου ή ψωροσυνδικαλιστάκος εργαζόμενος.

rozy4 και τον Σωκράτη η δημοκρατία τον καταδίκασε, για να μη πω για τον Χριστό...
ούτε ο Πλάτωνας, ούτε Αριστοτέλης ήταν και τόσο fun αυτού που ονομάζεις δημοκρατία.

πές το δικτατορία του προλεταριάτου να συνεννοηθούμε.

rorygr και τον Χίτλερ με ψήφο τον έβγαλαν οι γερμανοί.





Σηκώνω τα χέρια ψηλά...
Κατάλαβε κανείς;

132
Θα συμμετείχα σε μια απεργία διαρκείας και κατά την διάρκεια των πανελλαδικών με τα εξης αιτήματα:

1. Κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων, που ιδιωτικοποιούν την παιδεία μας μέσω της   
      παραπαιδείας και υποβαθμίζουν τον ρόλο του Λυκείου.

2. Εκδήλωση διαμαρτυρίας για την στοχοποίηση και την απαξίωση των εκπαιδευτικών του δημόσιου   
    σχολείου εκ' μέρους της ηγεσίας του Υπουργείου, όπως και εκ' μέρους ημιμαθών ή άσχετων με τα   
    εκπαιδευτκά θέματα δημοσιογράφων.


Έτσι θα ξεκινούσε μια δημόσια συζήτηση για τα εκπαιδευτικά θέματα γιαι να καταλάβει επιτέλους η κοινωνία, αλλά και πολλοί από εμάς, τι φταίει για τα κακώς κείμενα στη δημόσια παιδεία.
Παρεπιπτόντως θα συζητούσαμε και για το επικείμενο νομοσχέδιο...


Ονειρεύομαι; Μη με ξυπνάτε! 8)

Με τα αιτήματά σου συμφωνούμε πάρα πολλοί. Όταν όμως θέτεις ως άτομο τους δικούς όρους για συμμετοχή στην απεργία, δεν καταλαβαίνεις ότι δεν έχει καμιά πιθανότητα επιτυχίας; Αν θέσουμε ο καθένας μας τους όρους του δεν πρόκειται να συμπέσουμε ποτέ.

133
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: τρομερη αντιπαθεια
« στις: Απρίλιος 17, 2010, 10:42:36 μμ »

Έχω την εντύπωση ότι αύριο η υπουργός μας θα είναι στο πρωϊνό της ΝΕΤ. Το νου μας...

134
τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου...καθε φορα που ετοιμαζεται μια απεργια οι μεν θελουν να πεισουν τους δε να απεργησουν και οι δε να πεισουν τους πρωτους οτι εχουν το δικαιωμα να δουλεψουν...το μονο σωστο που λεγεται ειναι οτι εχουμε δημοκρατια..και στα πλαισια της δημοκρατιας ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει ο,τι γουσταρει..να απεργησει η να εργαστει...βεβαια καποιοι γινονται δημοκρατες μονο οταν  επικαλουνται την δημοκρατια για να δικαιολογησουν το συνταγματικο δικαιωμα της απεργιας...οταν ομως βλεπουν τον αλλο που θελει να δουλεψει θελουν φασιστικα να του επιβαλλουν την δικη τους αποψη..τωρα τι ειδους δημοκρατοφασισμος ειναι αυτος μονο οι ιδιοι το ξερουν...

Το θέμα της απεργίας δεν έχει σχέση με τη δημοκρατία στη βάση που το θέτεις.

Επειδή έχουμε δημοκρατία μπορούμε να απεργούμε χωρίς να φοβόμαστε για συνέπειες άλλες πέραν των οικονομικών.

Όμως η δημοκρατία δεν μας παρέχει το δικαίωμα της απεργίας ως ατομικό δικαίωμα. Δεν απεργεί ο Νίκος, ο Γιάννης, η Ελένη. Απεργούν κοινωνικές ομάδες. Και αν ο κάθε Νίκος, Γιάννης, Ελένη βγάζει την ουράτου απ' έξω γιατί δεν του αρέσουν οι φωνακλάδες αγώνας δε μπορεί να κερδηθεί. Κι αν οι φωνακλάδες κερδίσουν κάτι, οι μη φωνακλάδες θα το αρνηθούν; Θα πουν: "ευχαριστώ, εγώ δεν θα πάρω".;

135
maryk δε κατάλαβα λάθος  
δε δέχομαι ως όπλο και ως τρόπο διαμαρτυρίας γενικότερα τις απεργίες που είναι μια μορφή εκβιασμού .

δε δέχομαι να πολεμήσω για το δίκιο με τον τρόπο που κάποιοι άλλοι υπαγορεύουν. γιατί να θεωρείται ντε και καλά ότι ο εργαζόμενος πρέπει οπωσδήποτε να κάνει απεργία; ποιοι το καθιέωσαν; γιατί να το ακολουθήσω; είμαι ελεύθερη και θα κάνω αυτό που νομίζω σωστό από το πόστο μου. πόσοι από τους τώρα απεργούς δεν καταπάτησαν δικαιώματα συναδέλφων τους όταν τους δόθηκε η ευκαιρία; π.χ. όταν τους έδιναν ώρες ΠΔΣ που δεν τις δικαιούνταν πόσοι τις αρνήθηκαν; συγγνώμη αν γίνομαι κουραστική.

σέβομαι τους ρομαντικούς απεργούς αλλά δεν αντέχω τους φωνακλάδες που σέρνονται σα μεθυσμένοι πίσω από κάθε μάζωξη και ηδονίζονται με την ιδεα ότι κάποιοι θα λακίσουν από τα γκαρίσματά τους.
δε παίρνω όπλο, δε γίνομαι ταλιμπάν των δρόμων και γάιδαρος των καναλιών
Κατάλαβες σωστά και δηλώνεις:
δε μπορώ να είμαι με το μέρος κανενός από τους δύο εμπολέμους.... γιατί είναι και οι δύο ούνα φάτσα ούνα ράτσα
Ουνα φατσα ουνα ρατσα οι συναδελφοι που εχουν γίνει χιλια κομμάτια μακρυα από οικογένειες για λίγα μόρια με τους κλεφτες του υπουργείου?
Δηλαδη τι πρεπει να κάνουμε να πουμε "ελατε να μας γ...." και μετα να πουμε και ευχαριστώ?
Πώς δηλαδη ο εργαζόμενος μπορεί να διεκδικήσει τα δικαιώματά του αν οχι με την απεργία?Όσο υπάρχει δημοκρατία υπάρχει και η απεργία..Αν εσυ την απεργία τη θεωρείς εκβιασμό όπως αναφέρεις τί γνώμη έχεις για αυτούς που επιβάλλουν ένα αντιλαικό νομοσχέδιο?
Συγνώμη αλλά οι απεργοί δεν είναι ρομαντικοί...αγωνίζονται..διεκδικούν...
όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις καταλαβαίνω γιατί μερικοί δε θα μας αφήσουν ποτέ να πάμε μπροστά!


Φαίνεται ότι κάποιοι -παρά τις σπουδές και την όποια καλλιέργεια και γνώση της ιστορίας έχουν (έχουν;)- δε μπορούν να φανταστούν ότι τα δικαιώματα που έχουν και ως άνθρωποι και ως εργαζόμενοι δεν ήταν πάντα δεδομένα. Και δεν πάει πάρα πολύς καιρός από τότε που κάποιοι "φωνακλάδες" τα κατέκτησαν με αίμα κι όχι απλώς με τη θυσία ενός μεροκάματου. Τι να πω;
Μάλλον πρέπει να πιάσουμε πάτο για να συνέλθουμε.

136
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: τρομερη αντιπαθεια
« στις: Απρίλιος 17, 2010, 05:44:30 μμ »

[/quote]

Εκτός από παραπληροφόρηση και άγνοια....Δυστυχώς υπάρχει και ο κακός εκπαιδευτικός (ή μήπως δεν υπάρχει;) που δεν τον περιορίσαμε στη γωνιά του.Και να τώρα που το παράδειγμά του γενικεύεται και προσάπτεται σε όλους μας...Τα παραπάνω λόγια δυστυχώς ακούγονται και στον δικό μου οικογενειακό και κοινωνικό περίγυρο...
[/quote]

Έτσι είναι Koth. Από φόβο μήπως κακοχαρακτηριστούμε για αντισυναδελφική συμπεριφορά δε μιλάμε για τα άσχημα που βλέπουμε στο χώρο μας. Για να μην πω ότι μας κάνουν να νιώθουμε κι ενοχές αν μιλήσουμε για τα κακώς κείμενα. Επειδή θεωρούνται ... κεκτημένα!

137
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: τρομερη αντιπαθεια
« στις: Απρίλιος 17, 2010, 11:55:42 πμ »
Μην ανησυχείτε για τον αγαπητό μας πρόεδρο. Αυτός ό,τι και να γίνει μια χαρά θα την περνάει. Κι όχι επειδή είναι πρόεδρος συνδικάτου (αλοίμονο αν τα καταργήσουν κιόλας), αλλά γιατί προέρχεται από το χώρο που προέρχεται. Οι μεγάλοι κομματο - συνδικαλιστές (ΠΑΣΟΚ - ΝΔ) την περνάνε πάντα ζάχαρη.... Άλλωστε, με το φύγε εσύ, έλα εσύ είναι πάντα επίκαιροι.. Εγώ σε άλλη εκπομπή (Πρωινό ΝΕΤ) που είδα τον κύριο συνδικαλιστή μας δίπλα παράθυρο με την Αννούλα, κόντεψα να κολλήσω από τα σιρόπια που της έκανε.. Αφού οι δημοσιογράφοι σχολίασαν πως πρώτη φορά συναντούν τόση σύμπνοια στις απόψεις συνδικαλιστών και ηγεσίας υπουργείου.... Είμαστε τρομερά μόνοι, καταλάβετέ το. Πίσω από τα υπολογιστάκια μας και οι μισοί δεν ασχολούμαστε με το συνδικαλισμό μας, δε σκεφτόμαστε τι σκέφτεται ο δίπλα μας και μας έρχονται όλα ουρανοκατέβατα....

Πάρα πολύ σωστά τα λες. Κι επιπλέον οι συνδικαλιστές μας δεν μας πείθουν ότι πράγματι αγωνίζονται για να ανατραπούν όσα βλάπτουν και τον κλάδο και το σχολείο και την παιδεία αλλά με την τακτοκή τουΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ μας φέρνουν αντιμέτωπους μετην κοινωνία και τους δημοσιογράφους. Επιπλέον ο τρόπος με τον οποίο οργανώνουν τις κινητοποιήσεις τις καταδικάζουν σε αποτυχία εκ των προτέρων. Και φυσικά δεν το κάνουν από λάθος εκτίμηση αλλά εσκεμμένα και σε σύμπμνοια με τους πολιτικούς τους μέντορες!
Αμφιβάλλετε;

Και γιατί συμβαίνουν όλα αυτά στον συνδικαλιστικό χώρο;
Επειδή οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί απέχουν από τον χώρο. Ο συνδικαλιστικός χώρος των εκπαιδευτικών θα μπορούσε να είναι η πηγή συγκεκριμένων αιτημάτων που θα βελτίωνε  άμεσα τη δουλειά μας.
Αυτοί που απέχουν από τον συνδικαλισμό είναι περισσότερο υπεύθυνοι για αυτά που συμβαίνουν στον χώρο μας, γιατί ανέχονται τη υφιστάμενη κατάσταση...

Ασφαλώς φταίμε κι εμείς που έχουμε αποστασιοποιηθεί.

Ασφαλώς και φταίμε κι εμείς που τέτοιους εκλέγουμε.

Αλλά και τι δυνατότητες έχουμε να αλλάξουμε την κατάσταση, όταν βλέπουμε ότι κάθε φορά που γίνεται κάποια προσπάθεια για ακομμάτιστο συνδικαλισμό αποτυγχάνει οικτρά;

Προτιμούμε όλοι τα μίνι πολιτικά γραφεία των συνδικαλιστών του δικομματισμού. Κι επειδή κατά βάθος τα σιχαινόμαστε, δε συμμετέχουμε στις διαδικασίες αλλά τα επισκεπτόμαστε για τις εξυπηρετήσεις μας.

Συμπέρασμα; Δεν ξέρω. Θα αλλάξει ποτέ κάτι;

138
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: τρομερη αντιπαθεια
« στις: Απρίλιος 17, 2010, 11:19:34 πμ »
Μην ανησυχείτε για τον αγαπητό μας πρόεδρο. Αυτός ό,τι και να γίνει μια χαρά θα την περνάει. Κι όχι επειδή είναι πρόεδρος συνδικάτου (αλοίμονο αν τα καταργήσουν κιόλας), αλλά γιατί προέρχεται από το χώρο που προέρχεται. Οι μεγάλοι κομματο - συνδικαλιστές (ΠΑΣΟΚ - ΝΔ) την περνάνε πάντα ζάχαρη.... Άλλωστε, με το φύγε εσύ, έλα εσύ είναι πάντα επίκαιροι.. Εγώ σε άλλη εκπομπή (Πρωινό ΝΕΤ) που είδα τον κύριο συνδικαλιστή μας δίπλα παράθυρο με την Αννούλα, κόντεψα να κολλήσω από τα σιρόπια που της έκανε.. Αφού οι δημοσιογράφοι σχολίασαν πως πρώτη φορά συναντούν τόση σύμπνοια στις απόψεις συνδικαλιστών και ηγεσίας υπουργείου.... Είμαστε τρομερά μόνοι, καταλάβετέ το. Πίσω από τα υπολογιστάκια μας και οι μισοί δεν ασχολούμαστε με το συνδικαλισμό μας, δε σκεφτόμαστε τι σκέφτεται ο δίπλα μας και μας έρχονται όλα ουρανοκατέβατα....

Πάρα πολύ σωστά τα λες. Κι επιπλέον οι συνδικαλιστές μας δεν μας πείθουν ότι πράγματι αγωνίζονται για να ανατραπούν όσα βλάπτουν και τον κλάδο και το σχολείο και την παιδεία αλλά με την τακτοκή τουΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ μας φέρνουν αντιμέτωπους μετην κοινωνία και τους δημοσιογράφους. Επιπλέον ο τρόπος με τον οποίο οργανώνουν τις κινητοποιήσεις τις καταδικάζουν σε αποτυχία εκ των προτέρων. Και φυσικά δεν το κάνουν από λάθος εκτίμηση αλλά εσκεμμένα και σε σύμπμνοια με τους πολιτικούς τους μέντορες!
Αμφιβάλλετε;

139
:)Πάντως -για να μην προκαλούμε και την κοινωνία, που την έχουμε εδώ και χρόνια απέναντί μας- η απαίτηση κάλυψης του διδακτικού ωραρίου μας πρέπει να είναι αυτονόητη για όλους μας.
Ξέρετε άλλωστε ότι στα σχολεία εξωδιδακτικές εργασίες κάνουν και οι συνάδελφοι με πλήρες ωράριο κι εκείνοι που διδάσκουν δέκα ώρες την εβδομάδα.!
Περιττό να πω πόσο δύσκολο είναι να θεωρήσει κάποιος που εργάζεται στη ζούγκλα του ιδιωτικού τομέα ότι η ζωή του εκπαιδευτικού γίνεται λάστιχο επειδή θα πάει σε τρία σχολεία.
Εσύ συνάδελφε, προσωπικά τί ακριβώς κάνεις για να μην προκαλείς την κοινωνία,ε; Σε τί είδους δράσεις έχεις προβεί;
Συμφωνώ με την πλήρη συμπλήρωση του διδακτικού ωραρίου σε ένα όμως μόνο σχολείο ή το πολύ σε δύο σχολεία του ιδίου σχολικού συγκροτήματος...
Τα του ιδωτικού τομέα που αναφέρεις, δεν έχουν να κάνουν προφανώς με τη μετακίνηση μεταξύ τριών σχολείων, ούτε σε λαγκάδια, βουνά, νησιά, μακριά από την οικογένεια...
Άλλα τα προβλήματα τα δικά μας και άλλα του ιδιωτικού τομέα, αγαπητέ...
Αρκετά με το παραμυθάκι του ιδιωτικού τομέα και τις συγκρίσεις με την "ασφάλεια" του δημοσίου που και αυτή πια τίθεται σε αμφιβολία...
Έχουμε δουλέψει κάποιοι και στον ιδιωτικό τομέα, ξέρεις...

 ???Δεν καταλαβαίνω γιατί να "αρπάζεται" κάποιος επειδή κάποιος άλλος διατυπώνει μια άποψη με την οποία διαφωνεί. Η διαφωνία ή η ένσταση δεκτή. Την επίθεση σε προσωπικό επίπεδο δεν καταλαβαίνω.
Το τι κάνω εγώ δε μπορώ να το αποδείξω μέσα από ένα φόρουμ όπου όλοι γράφουμε ανώνυμα. Πάντως κάνω τις 21 ώρες του υποχρεωτικού μου ωραρίου. Αλλά δε με τρώει κι ο φθόνος για τον συνάδελφο που κάνει 6 ή 9 ώρες. Υπάρχουν τέτοιοι συνάδελφοι στο σχολείο μου. Κι αφού η αμοιβή είναι ίδια για όλους θεωρώ ότι η δική μου αμοιβή είναι η εκτίμηση που διακρίνω στα μάτια των μαθητών και των γονέων τους.
Αλλά το θέμα δεν είναι η δική μου δυσαρέσκεια. Το πραγματικά σημαντικό για μας είναι να καταλάβουμε ότι κι αυτό είναι ένα φαινόμενο που απαξιώνει τον εκπαιδευτικό στα μάτια της κοινωνίας. Χλευαζόμαστε από τις άλλες κοινωνικές ομάδες όταν μιλάμε για τα προβλήματα και τις διεκδικήσεις μας γιατί όλα μαθαίνονται. Και καζί μ' ολους τους άλλους μας χλευάζουν και οι μεγαλοδημοσιογράφοι ,όπως ίσως είδατε τις τελευταίες μέρες.
Τέλος πάντων, νόμιζα ότι είπα το αυτονόητο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ξέρω και δεν καταλαβαίνω τις δυσκολίες του ξεσπιτωμένου εκπαιδευτικού.
 :)Συνάδελφε boldboy, έχω δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα και σε δουλειά σχετική με την εκπαίδευση και σε άλλη δουλειά. Δεν θεωρητικολογώ.
Μαζί είμαστε αλλά ας μην παραλογιζόμαστε.
Μην παρεξηγείσαι, δεν κάνω επίθεση σε προσωπικό επίπεδο και συγγνώμη αν έτσι φάνηκε. Μου την έχει δώσει η όλη κατάσταση...
Αν διάβαζες καλά το προηγούμενο μήνυμά μου, θα έβλεπες ότι δε διαφωνώ ως προς το υποχρεωτικό ωράριο, αλλά ως προς τις μετακινησεις μεταξύ τριών...σχολείων...
Η ένστασή μου είναι στο ότι πάμε να συγκρίνουμε με ιδιωτικό τομέα και κάνουμε λάθος στα αντίστοιχα σημεία που συγκρίνουμε τα οποία είναι ανόμοια εκ φύσεως...Αν θέλεις μπορείς να συγκρίνεις με ιδιωτικό σχολείο, όχι γενικά με ιδιωτικό τομέα...
Επίσης καλό είναι εκτός του ωραρίου μας να αναλαμβάνουμε και δράσεις ενημέρωσης και μεταστροφής της κοινής γνώμης (κυρίως γονέων) που την έχουν γυρίσει κάποιοι εναντίον μας, δίχως να είμαστε βέβαι και εμείς άμοιροι των ευθυνών μας ως προς την αρνητική αυτή διαμόρφωση της κοινής γνώμης...

Καλά το είπα. Μαζί είμαστε. Κι αν υπάρχουν ιδέες, που να βοηθούν  στην κατεύθυνση που λες, θα βρεθούμε αρκετοί που θα ακολουθήσουμε.

140
:)Πάντως -για να μην προκαλούμε και την κοινωνία, που την έχουμε εδώ και χρόνια απέναντί μας- η απαίτηση κάλυψης του διδακτικού ωραρίου μας πρέπει να είναι αυτονόητη για όλους μας.
Ξέρετε άλλωστε ότι στα σχολεία εξωδιδακτικές εργασίες κάνουν και οι συνάδελφοι με πλήρες ωράριο κι εκείνοι που διδάσκουν δέκα ώρες την εβδομάδα.!
Περιττό να πω πόσο δύσκολο είναι να θεωρήσει κάποιος που εργάζεται στη ζούγκλα του ιδιωτικού τομέα ότι η ζωή του εκπαιδευτικού γίνεται λάστιχο επειδή θα πάει σε τρία σχολεία.
Εσύ συνάδελφε, προσωπικά τί ακριβώς κάνεις για να μην προκαλείς την κοινωνία,ε; Σε τί είδους δράσεις έχεις προβεί;
Συμφωνώ με την πλήρη συμπλήρωση του διδακτικού ωραρίου σε ένα όμως μόνο σχολείο ή το πολύ σε δύο σχολεία του ιδίου σχολικού συγκροτήματος...
Τα του ιδωτικού τομέα που αναφέρεις, δεν έχουν να κάνουν προφανώς με τη μετακίνηση μεταξύ τριών σχολείων, ούτε σε λαγκάδια, βουνά, νησιά, μακριά από την οικογένεια...
Άλλα τα προβλήματα τα δικά μας και άλλα του ιδιωτικού τομέα, αγαπητέ...
Αρκετά με το παραμυθάκι του ιδιωτικού τομέα και τις συγκρίσεις με την "ασφάλεια" του δημοσίου που και αυτή πια τίθεται σε αμφιβολία...
Έχουμε δουλέψει κάποιοι και στον ιδιωτικό τομέα, ξέρεις...

 ???Δεν καταλαβαίνω γιατί να "αρπάζεται" κάποιος επειδή κάποιος άλλος διατυπώνει μια άποψη με την οποία διαφωνεί. Η διαφωνία ή η ένσταση δεκτή. Την επίθεση σε προσωπικό επίπεδο δεν καταλαβαίνω.
Το τι κάνω εγώ δε μπορώ να το αποδείξω μέσα από ένα φόρουμ όπου όλοι γράφουμε ανώνυμα. Πάντως κάνω τις 21 ώρες του υποχρεωτικού μου ωραρίου. Αλλά δε με τρώει κι ο φθόνος για τον συνάδελφο που κάνει 6 ή 9 ώρες. Υπάρχουν τέτοιοι συνάδελφοι στο σχολείο μου. Κι αφού η αμοιβή είναι ίδια για όλους θεωρώ ότι η δική μου αμοιβή είναι η εκτίμηση που διακρίνω στα μάτια των μαθητών και των γονέων τους.
Αλλά το θέμα δεν είναι η δική μου δυσαρέσκεια. Το πραγματικά σημαντικό για μας είναι να καταλάβουμε ότι κι αυτό είναι ένα φαινόμενο που απαξιώνει τον εκπαιδευτικό στα μάτια της κοινωνίας. Χλευαζόμαστε από τις άλλες κοινωνικές ομάδες όταν μιλάμε για τα προβλήματα και τις διεκδικήσεις μας γιατί όλα μαθαίνονται. Και καζί μ' ολους τους άλλους μας χλευάζουν και οι μεγαλοδημοσιογράφοι ,όπως ίσως είδατε τις τελευταίες μέρες.
Τέλος πάντων, νόμιζα ότι είπα το αυτονόητο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ξέρω και δεν καταλαβαίνω τις δυσκολίες του ξεσπιτωμένου εκπαιδευτικού.
 :)Συνάδελφε boldboy, έχω δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα και σε δουλειά σχετική με την εκπαίδευση και σε άλλη δουλειά. Δεν θεωρητικολογώ.
Μαζί είμαστε αλλά ας μην παραλογιζόμαστε.

Σελίδες: 1 ... 891011

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162190
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.