Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - surviving innovation

Σελίδες: 1234 ... 10
15
Υπάρχει, σε κάποιους χώρους η νοοτροπία του "δώστο μωρέ το διδακτορικό, τι το παιδεύεις το κορίτσι; έτσι κι αλλιώς, δασκάλα θα γίνει...". Και κάπως έτσι στελεχώνεται η εκπαίδευση με ανεπαρκείς και κομπλεξικούς.

16
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΚΠΓ ή TOEIC;
« στις: Μάρτιος 03, 2013, 11:03:25 πμ »
Για την αξιολόγηση είναι αρκετά απίθανο να λάβουν υπόψη πιστοποίηση στο Α' επίπεδο. Το πιο πιθανό είναι πως θα ζητηθεί από Β2 και πάνω. Ανεξαρτήτως τούτου, μακριά από το Κρατικό.

17

H εν λόγω λοιπον εκτός των λοιπών προσόντων και του γεμάτου βιογραφικου  της έχει διδακτορικό στην ψυχιατρική!!!!!!!!! [...] είναι δηλ. γιατρός!!! ) . Επομένως, αν μη τι άλλο, στα αντικειμενικά προσόντα είναι πολύ πιθανόν να ήταν και πρώτη στην κατάταξη και καλώς.

[...] η εν λόγω μαθήτρια ωστόσο, έφτασε στην Α γυμνασίου, με απολυτήριο Δημοτικού ενώ ουσιαστικά δεν ξέρει να διαβάζει και να γράφει στα Ελληνικά. Να τα λέμε κι αυτά, διότι καλό ειναι να βοηθάμε όσο μπορούμε τους μαθητές αλλά κάτι τέτοια ειναι κραυγαλέα.

1. Άλλο το διδακτορικό, άλλο η ιδιότητα του γιατρού. Διδακτορικό στην Ιατρική έχει και η κ. Νατάσα Καραμανλή, αλλά δε θα την πήγαινε κανείς, ελπίζω, να εξετάσει τα παιδιά του. Και στο σημείο αυτό, νομίζω, αναδύεται ένα σοβαρό ερωτηματικό αναφορικά την ικανότητα διοικητικών υπαλλήλων να αξιολογήσουν τα τυπικά προσόντα.

2. Στο θέμα της προόδου της μαθήτριας, δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι προτείνετε: να μη στείλει το δημοτικό το απολυτήριο της μαθήτριας στο γυμνάσιο (έστω και με βαθμό αποφοίτησης τέσσερα;). Να διενεργήσει το γυμνάσιο εξετάσεις για τους μαθητές που δέχεται;

3. Επί της ουσίας, έχουμε να κάνουμε με μια διευθύντρια που είναι προδήλως ανίκανη να ασκήσει διοίκηση (αυτό σημαίνει "δεν τη δέχεται ο σύλλογος"), και η οποία προσπαθεί να εδραιώσει τη θέση της με τρομοκρατικές μεθόδους και κάνοντας "συμμαχίες" με γονείς και πολιτευτές. Αν μέχρι τώρα δεν έχει παρέμβει η προϊστάμενη αρχή να τη συμβουλεύσει και να την καθοδηγήσει, προς ώφελος όλων των εμπλεκομένων, και αν αντίθετα γίνεται προσπάθεια να μετατοπισθεί το θέμα στη μαθήτρια (λες και φταίει που δεν της έμαθαν Ελληνικά), τότε δικαιούμαι να μιλάω για κραυγαλέα ανεπάρκεια.

18
Συγγνώμη, παιδιά, αλλά επιστήμονες άνθρωποι είστε. Γιατί δεν ψάχνετε οι ίδιοι για μεταπτυχιακά, γιατί δεν ρωτάτε τις ξένες πρεσβείες να σας ενημερώσουν; Γιατί περιμένετε να σας πει ο καθένας τυχαιος τι και πότε αναγνωρίζεται;

Διότι καμία πρεσβεία δε μπορεί να σε ενημερώσει υπεύθυνα για το τι πρόσχημα θα σκαρφιστούν στον ΔΟΑΤΑΠ, και πως θα επανερμηνεύσουν τη νομοθεσία, ώστε να συμπληρώσουν το εισόδημά τους.
Γιατί; Ζητάνε φακελάκι από τον ΔΟΑΤΑΠ για την αναγνώριση; Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να το καταγγείλετε.

Αν είχα έννομο συμφέρον, θα το έκανα. Όταν είχα καταθέσει το πτυχίο μου στο (πάλαι) ΔΙΚΑΤΣΑ, έβρισκαν συνέχεια δικαιολογίες και προσκόμματα, και μου πρότειναν διακριτικά ότι ο τάδε δικηγόρος μπορεί να το επισπεύσει το θέμα. Έμεινα με την εντύπωση ότι μέρος της εντυπωσιακά υψηλής δικηγορικής αμοιβής που μου ζητήθηκε θα κατέληγε στο χειριστή του θέματος. Έχω επίσης λόγο να πιστεύω ότι ανάλογος είναι ο ρόλος των γραφείων-συνδέσμων στην περίπτωση που συζητάμε.

19
Πρώτα πρώτα, να επισημάνω ότι είναι πολύ καλό ότι ψάχνεσαι να δημοσιεύσεις.

Κάτι που ίσως όμως δεν ξέρεις σχετικά με τη διαδικασία των δημοσιεύσεων είναι ότι ελάχιστα άρθρα γίνονται δεκτά ως έχουν, με την πρώτη. Τα μεγάλα διεθνή επιστημονικά περιοδικά (π.χ. το Applied Linguistics, στο χώρο σου) δέχονται μεταξύ 10-25% των άρθρων που τους στέλνουν, συμπεριλαμβανομένων μελετών από καταξιωμένους επιστήμονες, και ακόμη κι αυτά περνάνε από απανωτούς γύρους κρίσης και διορθώσεων. Μια απόρριψη λοιπόν, όσο κι αν πόνεσε (πάντα πονάει), δεν πρέπει να σε αποθαρρύνει πολύ. Κάτι άλλο που πρέπει να έχεις υπόψη είναι πως τα μικρότερα (εθνικής εμβέλειας) περιοδικά, συχνά δυσκολεύονται να βρουν κατάλληλους κριτές με υπόβαθρο που να επιτρέψει να κρίνουν και ουσιαστικά και μεθοδολογικά αυτό που διαβάζουν: είναι αρκετά πιθανό να υπήρχε αναντιστοιχία μεταξύ αυτών που θεωρούνται αποδεκτή γνώση και μεθοδολογία στο επιστημονικό σου πεδίο, και των προσδοκιών των κριτών που μπορεί να προέρχονταν από διαφορετικά επιστημονικά πεδία.

Σε κάθε περίπτωση, αν το άρθρο σου μπήκε σε διαδικασία κρίσης, τότε οι κριτές πρέπει να σου έστειλαν, εκτός από την τελική κρίση, και κάποια σχόλια. π.χ. θα περίμενα να διαβάσω στην έκθεσή τους, όχι μόνο π.χ. ότι το άρθρο πάσχει σε θεωρητική τεκμηρίωση, αλλά και μερικές προτάσεις για το πως να το πλαισιώσεις θεωρητικά. Νομίζω ότι θα σου ήταν χρήσιμο, αφού αφήσεις να περάσει ένα μικρό χρονικό διάστημα, να διαβάσεις ψύχραιμα και προσεκτικά τις προτάσεις αυτές, και να δεις ποιες από αυτές είναι υλοποιήσιμες, ποιες όχι. Να δεις επίσης με ποιες προτάσεις δε συμφωνείς, και με ποιον τρόπο μπορείς να τεκμηριώσεις στο άρθρο σου γιατί αυτό που έκανες εσύ είναι εξίσου σωστό. Αυτή η διαδικασία θα σε βοηθήσει ώστε  να γράψεις, ακόμη και από την αρχή αν χρειαστεί, ένα πιο καλό άρθρο.

Κάτι τελευταίο: θα συμφωνήσω με όσους προανέφεραν ότι είναι δύσκολο να αφαιρέσεις από μια διπλωματική το 75% του περιεχομένου και να παραμείνει συνεκτικό κείμενο. Ενδεχομένως θα βοηθούσε αν εστίαζες σε ένα υποερώτημα της διπλωματικής σου, το οποίο να μπορείς να το παρουσιάσεις πληρέστερα.

20
Συγγνώμη, παιδιά, αλλά επιστήμονες άνθρωποι είστε. Γιατί δεν ψάχνετε οι ίδιοι για μεταπτυχιακά, γιατί δεν ρωτάτε τις ξένες πρεσβείες να σας ενημερώσουν; Γιατί περιμένετε να σας πει ο καθένας τυχαιος τι και πότε αναγνωρίζεται;

Διότι καμία πρεσβεία δε μπορεί να σε ενημερώσει υπεύθυνα για το τι πρόσχημα θα σκαρφιστούν στον ΔΟΑΤΑΠ, και πως θα επανερμηνεύσουν τη νομοθεσία, ώστε να συμπληρώσουν το εισόδημά τους.

21
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Αύγουστος 28, 2012, 01:57:39 πμ »
Επειδή μου αρέσει να τηρούνται οι αναλογίες και επειδή 27 Μαϊου σχολιάστηκε δικό μου ποστ που είχε αναρτηθεί 16 Φεβρουαρίου, θα απαντήσω και γω με τη σειρά μου 7 Σεπτεμβρίου!

Επειδή πλησιάζει η 7η Σεπτεμβρίου, ήθελα να σας θυμίσω [ulr=http://www.pde.gr/index.php?topic=22367.msg441160#msg441160]ρητή σας δέσμευση[/url] να απαντήσετε τα ερωτήματα που έθεσα, ώστε να μην εκτεθείτε ως ασυνεπής (με δεδομένο μάλιστα ότι δεν είστε).

Με την ευκαιρία, ίσως να θέλατε να μου θυμίσετε και σε ποιο ακριβώς εξάμηνο διδάσκονται τα Κέλτικα Αγγλικά, στα οποία [url=http://www.pde.gr/index.php?topic=22367.msg418521#msg418521]αναφερθήκατε
, και από ποιο σύγγραμμα. Ρωτάω επειδή δε φαίνεται να υπάρχει κάτι τέτοιο στους ισχύοντες οδηγούς σπουδών, και νομίζω θα ήταν χρήσιμο για τα νέα παιδιά που αποφοιτούν τώρα, ώστε να μην υστερούν παιδαγωγικά σε σχέση με εσάς.

Τέλος, θα μου επιτρέψετε να σας ευχαριστήσω για τις κρίσεις που κάνατε σε άλλα σημεία του νήματος για το πρόσωπό μου. Μολονότι τις θεωρώ παιδαριώδεις και ενδεικτικές εκνευρισμού, νομίζω είναι χρήσιμες και για εμένα, ως αφορμή για αυτόβελτίωση, και για τη συζήτηση, γιατί δείχνουν που εξαντλείται η κατ'επίφασιν μόρφωση που πιστοποιεί το ενδεικτικό αποφοίτησης σας (διστάζω να το αποκαλέσω πτυχίο, να με συγχωρείτε).

22
Διευκρινιστικά, ποιες είναι οι θέσεις στη γενική αγωγή που δε 'θέλουν μεράκι';

23
Στο Βήμα (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=410972) επίσης διαβάζουμε για 'υποψήφιο διευθυντή που κατέθεσε πλαστό πτυχίο της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών'. Το επισημαίνω επειδή πρόσφατα υπουργική εγκύκλιος διαχώρισε τους τίτλους σπουδών σε 'εξωτερικού' (που έχρηζαν συλλήβδην ελέγχου), και 'εσωτερικού' (που κρίθηκαν προφανώς υπεράνω υποψίας).

Το ουσιαστικό πρόβλημα, πάντως, θα επιμείνω, δεν είναι οι πλαστοί τίτλοι, που εντοπίζονται εύκολα αν υπάρχει η βούληση. Είναι οι τίτλοι που χορηγούνται νόμιμα, αλλά δεν έχουν ακαδημαϊκό αντίκρυσμα. Και νομίζω πως αυτοί δεν εντοπίζονται αποκλειστικά στους αποφοίτους των πρώην Ανατολικών χωρών.

24
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Ιούλιος 13, 2011, 01:23:13 πμ »
Μπορείτε να αγνοήσετε τα σχόλια του/της συναδέλφου akoufou, που προφανώς δεν έχει διαβάσει ούτε την εγκύκλιο των μεταθέσεων ("...όσοι από τους μετατιθέμενους εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο στη διαδικασία των εξετάσεων, ... οφείλουν να παρουσιαστούν εντός εύλογου χρόνου μετά την εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους και οπωσδήποτε εντός του μηνός Ιουλίου 2011"), ούτε το Π.Δ. 50/1996 που παρατέθηκε παραπάνω, αλλά θεωρεί εντούτοις πως μπορεί και συμβουλές να δίνει και υπαινιγμούς να διατυπώνει. Τόσο εσείς όσο και ο συνάδελφος θεωρείστε ότι τοποθετηθήκατε ταυτόχρονα, και αν τεθεί θέμα υπεραριθμίας η μεταξύ σας σύγκριση θα γίνει βάση μορίων.

25
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Ιούλιος 02, 2011, 12:37:44 πμ »
Το πρόβλημά σας, αν κατάλαβα καλά, είναι πως το άτομο αυτό τοποθετήθηκε στη θέση που επιθυμούσε, αλλά δεν την επιθυμεί πλέον. Θεωρείτε άδικο να υπάρχουν μόνο επτά ώρες διαθέσιμες στο σχολείο, επειδή το άτομο αυτό ΝΟΜΙΖΕ πως το κενό αντιστοιχούσε σε 16 ώρες. Θεωρείτε επίσης δεδομένο πως οι ώρες αυτές θα παρέμεναν αμετάβλητες ες αεί (ό, τι δηλαδή δε θα γινόταν ποτέ κατάργησης τμημάτων ή αναμόρφωσης του ωρολογίου προγράμματος), στηριζόμενοι στη διαβεβαίωση της διεύθυνσης πως οι ώρες ήταν τουλάχιστον δεκατρείς.  Αυτό που δεν κατάλαβα είναι τι υπαινίσσεστε όταν λέτε πως το άτομο 'δεν είχε πρόσβαση': του έχουν κόψει το τηλέφωνο;

Τέλος πάντων, αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε για τα ερωτήματά σας ισχύουν τα εξής:

Ο διευθυντής του 1ου γυμν. δεν ήξερε ότι η Γ του έτους 2011-2012 θα είχε μόνο 3 τμήματα;
Όχι, διότι δεν είναι μάντης. Μία εκτίμηση έκανε, η οποία δε δεσμεύει κανέναν, ούτε τους μαθητές που ενδεχομένως θέλησαν να αλλάξουν σχολείο, ούτε τους καθηγητές που ενδεχομένως δε θέλησαν να προβιβάσουν όλους τους μαθητές στη Β' Τάξης στη Γ' ούτε κανέναν άλλο.

Αν την κάνει (την αίτηση για άρση υπεραριθμίας;), κινδυνεύει να τον στείλουν αυτοί όπου θέλουν, ακόμα και σε άλλη περιοχή μετάθεσης;
Όχι, αν κάνει την αίτηση θα τον στείλουν εκεί που θέλει αυτός, και μάλιστα κατά προτεραιότητα, με την προϋπόθεση πως υπάρχει κενή οργανική θέση. Αν δεν την κάνει, θα διατίθεται από το ΠΥΣΔΕ ανάλογα με τις ανάγκες.

Υπάρχει καθόλου περίπτωση να πάει στο 2ο γυμν. στη θέση του άλλου με τα λιγότερα μόρια;
Ασφαλώς και όχι! Δε θα πάρει την οργανική συναδέλφου που τοποθετήθηκε νόμιμα, επειδή ξαφνικά ο ίδιος άλλαξε γνώμη για το που θέλει να βρίσκεται.

Αν δεν κάνει την αίτηση και παραμείνει (στην οργανική του θέση όπου συμπληρώνει 7 ώρες), τον άλλο χρόνο θα θεωρηθεί υπεράριθμος;
Εξαρτάται από τις ώρες που θα υπάρχουν του χρόνου. Απ' όσο κατάλαβα, είναι ήδη υπεράριθμος, και αν δεν είναι θα έπρεπε.

θα καταλήξει να ψάχνει για οργανική, ενώ μπορούσε κάλλιστα να την είχε τώρα με τα περισσότερά του μόρια, χωρίς πρόβλημα!
Οργανική θα καταλήξει να ψάχνει αν το επιθυμεί. Αν προτιμά να παραμείνει υπεράριθμος στο σχολείο όπου τοποθετήθηκε (με αίτησή του!), δεν υπάρχει τρόπος άρσης της υπεραριθμίας από την υπηρεσία. Θα διατηρεί δηλαδή την οργανική του και θα συμπληρώνει ωράριο αλλού, μέχρι είτε να μειωθεί το ωράριο το δικό του και των συναδέλφων, είτε να αυξηθούν τα τμήματα του σχολείου, είτε να συνταξιοδοτηθεί, μετατεθεί, αποσπασθεί ή πάρει άδεια κάποιος από τους άλλους συναδέλφους της ίδιας ειδικότητας. Όσο κι αν σας φαίνεται τραγικό, δεν είναι.

26
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ
« στις: Μάιος 28, 2011, 01:51:22 μμ »
Στο Νομό μας στάλθηκε το παρακάτω
...
Με τον όρο «υπεράριθμοι» εννοούμε μόνο τους εκπαιδευτικούς που έχουν οργανική θέση, η οποία πλέον χάνεται διότι το σχολείο δεν καλύπτει τις απαιτούμενες διδακτικές ώρες.»

Πρόκειται περί λανθασμένης ερμηνείας ή κακής διατύπωσης. Στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο δεν προβλέπεται η απώλεια οργανικής θέσης που κατέχεται από εκπαιδευτικό. Γι' αυτό εξάλλου έχουμε υπεραριθμία και όχι αναγκαστική μετάθεση. Εννοεί μάλλον την de facto κατάργηση της ασφάλειας που προσέδιδε η οργανική, επειδή ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός θα πρέπει να μετακινείται όπου υπάρχουν ώρες.

27
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Μάιος 28, 2011, 10:32:36 πμ »
Ναι.

28
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Μάιος 28, 2011, 10:26:07 πμ »
Ασφαλώς και γνωρίζω τον Yates. Γι' αυτό και πιθανολόγησα ότι τον θεωρείτε πιο κατάλληλο για μαθητές σε σχέση με τον Yeats, ο οποίος πάντως διδάσκεται εκτενέστερα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θεωρείτε το πτυχίο Αγγλικής ως αναγκαία ή ικανή προϋπόθεση για να μπορεί να ασχοληθεί κανείς με τα σύντομα αφηγήματα. Αν κάποιος ήθελε να ασχοληθούν οι μαθητές του με ένα κείμενο του Μπρεχτ, θα χρειαζόταν πτυχίο Γερμανικής φιλολογίας;

Δεν έχετε άδικο που προτιμάτε να χαρείτε το καλοκαίρι σας αντί να απαντήσετε, και σας εύχομαι καλές διακοπές. Επειδή όμως εγώ τώρα έχω ελεύθερο χρόνο, θα μου επιτρέψετε να παραθέσω τις δικές μου θέσεις, ενόσω θα λείπετε, για να μη μένουν αναπάντητα επί μακρόν τα ερωτήματα που διατύπωσα παραπάνω:

1. Κάθε σύγχρονός σας απόφοιτος  του ΤΑΓΦ / ΕΚΠΑ θα έχει διδαθχεί Διδακτική / Εφαρμοσμένη γλωσσολογία επί δύο εξάμηνα. Επειδή το μάθημα ήταν τρίωρο, αντιστοιχεί κάτα μέγιστο σε 78 ακαδημαϊκές ώρες. Σε κάποιες περιπτώσεις, στις ώρες διδασκαλίας προστίθεται και μια υποτυπώδης 'πρακτική' χωρίς επίβλεψη ή αξιολόγηση ή μια προαιρετική εργασία 3.000 λέξεων. Πρέπει όμως να αφαιρεθούν οι απουσίες των φοιτητών και των καθηγητριών, αλλά και οι ώρες που χάνονται λόγω φοιτητικών κινητοποιήσεων, εορτών κλπ.  Λυπάμαι, αλλά αυτού του είδους η φοίτηση δεν εντυπωσιάζει ως εχέγγυο παιδαγωγικής κατάρτισης.

2. Η εξεταστέα (προς αποστήθιση) ύλη δεν υπερέβαινε τα 6-7 ανάτυπα άρθρων ή φωτοτυπημένα κεφάλαια βιβλίων σε καθένα από τα δύο μαθήματα. Ας εκτιμήσουμε ότι ανερχόταν σε περίπου 120 σελίδες ανά μάθημα, χωρίς τους βιβλιογραφικούς πίνακες. Για τα SOS ομολογώ πως δε γνωρίζω, αλλά αμφιβάλλω πως υπερέβαιναν τις 20 σελίδες. Συγκριτικά, αν η δεκαπεντράχρονη κόρη σας (να σας ζήσει!) παρακολουθήσει 'Εμβάθυνση στα Μαθηματικά' στο Νέο Λύκειο, η ύλη της θα είναι περισσότερη. Για την ποιότητα και χρησιμότητα των σημειώσεων επιφυλάσσομαι.

3. Αν και το αναστοχαστικό μοντέλο παιδαγωγικής εξέλιξης αναπτύχθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980, η παιδαγωγική φιλοσοφία των ΤΑΓΦ εξακολουθεί να είναι αυτή της Εφαρμοσμένης Θεωρίας. Γι' αυτό εξ αλλου και οι περισσότεροι απόφοιτοι μένουν στάσιμοι παιδαγωγικά μετά την αποφοίτησή τους εκτός αν τύχει να ξαναβρεθούν σε οργανωμένες δομές κατάρτισης. Και αυτό δεν το λέω μόνο εγώ, αποτελεί κοινή διαπίστωση στην έρευνα.

Αποτέλεσμα αυτής της πλημμελούς κατάρτισης είναι οι παιδαγωγικοί αναχρονισμοί που αλιεύει κανείς στα γραφόμενά σας. Γράψατε για παράδειγμα πως 'θα μιλήσ[ετε] στα παιδιά για τους Κέλτες', για τους οποίους -ειρήθσω εν παρόδω- αμφιβάλλω αν έχετε διδαχθεί η ίδια στο ΤΑΓΦ. Το ξέρετε, άραγε, πως η σύγχρονη παιδαγωγική δεν στηρίζεται στις εισηγήσεις του καθηγητή και πως ο ρόλος σας δεν είναι να αναπαράγετε τις γνώσεις που αποκτήσατε; Τέλος πάντων, δε θα επιχειρήσω να σας διδάξω σε 500 λέξεις όσα δε μάθατε σε τέσσερα έτη σπουδών. Θα σταθώ μόνο στον ισχυρισμό σας πως "θα μπορέσω να τους μιλήσω ... για το πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος για να κατανοήσει [κατανοήσουν;] πώς "μαθαίνουμε" [γιατί εισαγωγικά;] καλύτερα μια ξένη γλώσσα" και πως με τον τρόπο αυτό επικουρείται η μάθηση. Και στο σημείο αυτό, διατηρώντας πάντα την επιφύλαξη μου για το εγχειρίδιο ψυχογλωσσολογίας που σας χορηγήθηκε, θα σας επιστρέψω την απορία:

ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΤΩΡΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ - ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ - ΑΝΘΡΩΠΟΙ; 

Σελίδες: 1234 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162190
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 717
Σύνολο: 730

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.