Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - someone

Σελίδες: 1234 ... 8
15
Σχολική ζώνη / Απ: Ημερήσια εκδρομη σε δημοτικο
« στις: Ιούνιος 08, 2011, 05:11:09 μμ »
Η απάντηση σας εξαρτάται από την απάντηση μου?

16
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;
« στις: Ιούνιος 08, 2011, 05:10:21 μμ »
@VickyN, δυστυχως υπάρχουν... Και όσα γράφω δεν είναι αποκυήματα της φαντασίας των παιδιών, έχω μιλήσει με τις συγκεκριμένες δασκάλες και ξέρω ακριβώς για για τι μιλάω... Μάλιστα η μια είχε πει ευθέως ότι η δουλειά της είναι να βγάλει συγκεκριμένη ύλη και όχι να διαπαιδαγωγησει, τα παιδια ο,τι αγωγη πήραν απο το σπίτι - αυτό είναι, τελείωσε, δεν έχουν άλλη ελπίδα! (και μιλούσε για παιδιά Β δημοτικού...). Επίσης, μπορω να δεχτω οτι τα παιδια σε μικρές ηλικίες πιθανόν υπερβάλλουν. Όταν όμως ακούς κάτι από πολλά παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου, και όταν και η ίδια η διεύθυνση παραδέχεται ότι υπάρχει πρόβλημα, τότε κάτι δεν πάει καλά...

17
Σχολική ζώνη / Ημερήσια εκδρομη σε δημοτικο
« στις: Ιούνιος 08, 2011, 04:53:47 μμ »
Θα ήθελα την άποψή σας για το εξης:
Σε ημερήσια εκδρομή (8:00 - 14:00) δημοτικού σχολείου, μπορούν οι συνοδοί εκπαιδευτικοί να "αναθέσουν" όλη την επιτήρηση των παιδιων στο προσωπικό του χώρου όπου γίνεται η επίσκεψη?
Κάνω την ερώτηση διότι τα παιδιά μου πήγαν εκδρομή με το σχολείο τους σε κάποιον ιδιωτικό, οργανωμένο χώρο με γήπεδα κλπ, όπου σε όλη τη διάρκεια της ημέρας έπαιζαν σε ομάδες διάφορα παιχνίδια (ποδόσφαιρο, κλπ) υπο την επίβλεψη (παρουσία θα έλεγα σωστότερα) 1-2 ατόμων εκείνου του χώρου.
Όλοι οι δάσκαλοι όλο αυτό το διάστημα βρίσκονταν στην καφετέρια, και από ερωτήσεις που έκανα στα παιδιά, κατάλαβα ότι ουσιαστικά ήταν μαζί τους μόνο στα πούλμαν...
Επιτρέπεται/προβλέπεται κάτι τέτοιο? Την ευθύνη για τα παιδιά στη διάρκεια των εκδρομών δεν την έχουν οι εκπαιδευτικοί που τα συνοδεύουν?
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντήσεις σας...

18
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;
« στις: Ιούνιος 08, 2011, 04:03:06 μμ »
Εγω, λοιπόν, που έχω δυο παιδιά με αρχές, αγωγή, ευγένεια, σεβασμό, πώς θα πρέπει να τα πείσω να σέβονται τη δασκάλα που όταν θυμώνει με κάποιους συμμαθητές τους φωνάζει "σκάσε" και "βουλωσ'το", ή τη μουσικο που τα στέλνει για καφέ και ζαμπονοτυροπιτες και που όταν ενοχλείται από μια πλάκα των παιδιών ουρλιάζει ότι είναι "η πιο ηλιθια, βλαμμένη, μ....η τάξη που είχε ποτέ"???

Επίσης, επιτρέψτε μου να πω οτι σχόλια σαν το " Αν σκέπτονταν και οι υπόλοιποι γονείς έτσι, δε θα συζητούσαμε καν το θέμα, γιατί δεν θα προέκυπτε." μου θυμιζουν το "τα'θελε και τα'παθε" που λενε καποιοι οταν μια γυναικα πέφτει θυμα επιθεσης .... γιατι μεταθετουν την ευθυνη στο θυμα που "προκαλεσε" με τη συμπεριφορα του το θυτη....

Δε δικαιολογώ μια τέτοια κατάσταση εκπαιδευτικού...φυσικά είναι κατακριτέα!
Εσύ καλά έχεις βάλει όρια στα παιδιά σου, οι γονείς των συμμαθητών τους τους έχουν βάλει όρια, έτσι, ώστε να φωνάζει η δασκάλα με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο;
Δεν νομιζω οτι με καταλαβες... Επειδη καποια παιδια δεν έχουν όρια, η δασκαλα μπορει να φωναζει με αυτο τον απαραδεκτο τροπο?
Συμφωνω οτι οι συλλογοι γονεων και κηδεμονων πρεπει να δραστηριοποιουνται, όχι  όμως μονο για να θετουν όρια στους γονεις. Χρειάζεται να ελέγχουν και να θετουν όρια και σε δασκαλους... πχ.
Η μουσικος που έγινε αποδεκτης "κακων" σχολιων απο τα παιδια και στη συνεχεια τα έβρισε, ειναι ενας άνθρωπος πολυ ευτραφης (για να το θεσω κομψα) που εμφανιζεται στο σχολείο φορώντας κολαν και κολλητα κοντα μπλουζάκια, τα πιτσιρίκια σχολιάζουν ότι δεν κάνει μάθημα ποτέ, είναι "τεράστια", ότι "φαίνεται η γυμνή κοιλιά της που είναι όλο δίπλες" -
άρα με τη δική σου λογική τα προκάλεσε.
Η δασκάλα που φώναζε στα παιδιά να το βουλώσουν, θέλοντας να μου φέρει ένα παράδειγμα έλλειψης αγωγής των μαθητών της, μου ανέφερε ότι άκουσε ένα παιδι να λέει σε ένα άλλο στο διάλειμμα οτι "δεν υπάρχει Θεός" - και άρα για να λέει κάτι τέτοιο στο σχολείο, ποιος ξέρει τι σημεία και τέρατα ακούει στο σπίτι!!!. Τι όρια πρέπει να έχω βάλει στο παιδί μου για να μην "προκαλέσει" έναν άνθρωπο που σκέφτεται έτσι & που θεωρεί τα παιδιά μικρά ανάγωγα τέρατα που ήδη από τα 7 τους είναι "χαμένη υπόθεση"?

19
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;
« στις: Ιούνιος 08, 2011, 02:24:32 μμ »
Αρα ο δάσκαλος δεν παίζει κανενα ρόλο στη διαπαιδαγωγηση του παιδιου... Και αρα η δασκάλα μου που, στην Γ Δημοτικου, δεν κουραζοταν να μας επαναλαμβάνει τα λογια του Μ.Αλέξανδρου "στους γονεις μου οφειλω το ζην, στο δασκαλο μου το ευ ζην" κάτι άλλο θα είχε στο μυαλο της....

20
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;
« στις: Ιούνιος 07, 2011, 04:33:49 μμ »
Εγω, λοιπόν, που έχω δυο παιδιά με αρχές, αγωγή, ευγένεια, σεβασμό, πώς θα πρέπει να τα πείσω να σέβονται τη δασκάλα που όταν θυμώνει με κάποιους συμμαθητές τους φωνάζει "σκάσε" και "βουλωσ'το", ή τη μουσικο που τα στέλνει για καφέ και ζαμπονοτυροπιτες και που όταν ενοχλείται από μια πλάκα των παιδιών ουρλιάζει ότι είναι "η πιο ηλιθια, βλαμμένη, μ....η τάξη που είχε ποτέ"???

Επίσης, επιτρέψτε μου να πω οτι σχόλια σαν το " Αν σκέπτονταν και οι υπόλοιποι γονείς έτσι, δε θα συζητούσαμε καν το θέμα, γιατί δεν θα προέκυπτε." μου θυμιζουν το "τα'θελε και τα'παθε" που λενε καποιοι οταν μια γυναικα πέφτει θυμα επιθεσης .... γιατι μεταθετουν την ευθυνη στο θυμα που "προκαλεσε" με τη συμπεριφορα του το θυτη....

21
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;;;;;;;!!!!!!!!!
« στις: Ιούνιος 04, 2011, 11:48:59 πμ »
Θα το θέσω λίγο ωμά και υπερβολικά, αλλα ως γονιό δεν με ενδιαφέρει η "προσωπική κατασταση" της νηπιαγωγού. Αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα που δεν της επιτρέπει να χειριστεί όπως πρέπει την τάξη-φαρ ουεστ, ας πάρει άδεια να κάτσει σπίτι της, ας παει σε γραφείο, θα ειναι καλύτερα και για τα παιδια και για την ίδια.
Και το γεγονός ότι μπορει να φιμωνε κάποια και όχι όλα τα παιδια αποτελεί ελαφρυντικό;;;

Επίσης θα ήθελα να μου πείτε σε ποιες μελετες/ έρευνες στηριζετε την άποψη ότι μόνο τα παιδια συνεσταλμενων γονιών έχουν αξιοπρεπή συμπεριφορα, ειλικρινά με ενδιαφέρει.

22
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;;;;;;;!!!!!!!!!
« στις: Ιούνιος 03, 2011, 04:07:55 μμ »
'Αρα το τσιρότο στο στομα δεν είναι σωματικη κακοποίηση... κάπως ετσι θα σκέφτονταν και καποιοι τυποι στο Γουανταναμο....

23
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;;;;;;;!!!!!!!!!
« στις: Ιούνιος 03, 2011, 03:21:04 μμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνουμε σε αυτη τη διαδικασια του συμψηφισμού και των συγκρίσεων....
Προφανώς ένας γονιός στον οποίο συνιστά το σχολειο να επισκεφθεί ειδικο για το παιδι του θα πρέπει να το κάνει, και προφανώς θα πρέπει οι αρμοδιοι να βρουν έναν τρόπο να εξασφαλίζουν ότι αυτό θα γινει (για το καλο και του ιδιου του παιδιού και των συμμαθητών του που γίνονται συχνά αποδέκτες επιθεσεων κλπ κλπ).
Το γεγονός όμως οτι αυτο δεν συμβαίνει γιατι κάποιοι γονείς ειναι αδιάφοροι ή έχουν άγνοια, δεν μπορεί να είναι αιτία για να "δικαιολογουνται" & οι εκπαιδευτικοί με αποκλίνουσα συμπεριφορά...
Και, όσο θηρια και να ήταν αυτα τα πιτσιρίκια, κανένας ενηλικας με σωας τας φρένας δεν θα σκεφτόταν τέτοιους τροπους τιμωρίας.
Με αυτη τη λογική, μπορούμε να δικαιολογησουμε και τους γονεις που σπανε στο ξυλο τα ζωηρα παιδια τους γιατι στο κατω κατω ο γονιος δεν έχει τις γνωσεις παιδαγωγικων και ψυχολογιας που εχει ο εκπαιδευτικος .....

24
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 80.000 Ευρω αποζημιωση
« στις: Φεβρουάριος 10, 2011, 02:45:06 μμ »
Δηλαδη εαν πράγματι οι 2 εκπαιδευτικοι που εφημέρευαν δεν βρισκονταν στην αυλη οπως όφειλαν, δεν εχουν καμια ευθύνη για ό,τι συνεβη?

Ειναι δυνατον 10 παιδια να σπανε στο ξυλο ενα πιτσιρικι και οι δασκαλοι που ΕΠΙΤΗΡΟΥΝ, να μην παίρνουν ειδηση?

Μηπως αν επιβληθουν τελικα κυρωσεις καταλαβουν ολοι οτι επιτηρηση στο διάλειμα δεν σημαινει καφε και χαλαρη κουβεντουλα σε μια ακρουλα στο προαύλιο?

25

Νόμιζε κι ο κόσμος ότι θα πήγαινε τα παιδιά του να μάθουν παραπάνω ξένες γλώσσες, πληροφορική κι άλλα μαθήματα, από τις 2 το μεσημέρι και μετά. Γλίτωναν έτσι και χρήματα για νταντάδες αφού πλέον οι γονείς είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν και οι δύο.

Όντως, έτσι νομιζαμε....και

Αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχουν δάσκαλοι να γεμίσουν τις επιπλέον ώρες και τα παιδιά να κάθονται περιμένοντας πότε θα έρθουν οι γονείς να τα πάρουν. Χωρίς να μαθαίνουν τίποτε «παρκάρουν» στα σχολεία την ίδια ώρα που στο υπουργικό αλληλοσυγχαίρονται για τα ολοήμερα και το κοινωνικό έργο που επιτελούν.

Δυστυχως, ομως, σε πολλες περιπτωσεις, δασκαλοι και ειδικοτητες υπάρχουν, αλλα παρόλ'αυτα τα παιδια γεμιζουν τις ωρες τους με παιχνιδια στο internet.....

26
Λοιπόν αν κάποιος δεν θέλει να το πει επειδή έχει πολύ ατίθασα παιδιά μπορεί να κάνει το εξής (μου το προτείνανε στο σχολείο οι ίδιοι οι δάσκαλοι και ο διευθυντής):
Όταν δουν τα παιδιά πως δεν υπάρχει βαθμολογία στο μάθημα τους λέμε πως έγινε επειδή δεν ήταν οργανωμένα τα εργαστήρια στο 1ο Τρίμηνο και πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα στο 2ο τρίμηνο να βαθμολογηθούν και για τα δύο. Το ίδιο και στο 2ο και μετά τέλος η χρονιά. Άλλη λύση στις τάξεις εκτός ΣΤ είναι να πείτε πως οι φετινοί βαθμοί θα ληφθούν υπόψη του χρόνου (αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα ιδρώσει το αυτί τους). Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η κοροϊδία και δεν έχω σκεφτεί για το τι θα κάνω. Τα περισσότερα τμήματα μου λειτουργούν μια χαρά και χωρίς τον "εκβιασμό" του βαθμού και των γονιών. Αλλά σε κάνα δυο άλλα.....υπάρχει θέμα. Και με προβλημάτισε το οτι μου το προτείνανε οι ίδιοι οι μόνιμοι. Μήπως κάτι ξέρουν;;;;
Περιμένω γνώμες!!

Χριστινα, οι δασκαλοι και ο διευθυντης που το προτειναν, εχουν σκεφτει οτι πολλοι γονεις αν και δεν ειμαστε εκπαιδευτικοι, μπαινουμε και στο Esos και στο site του υπουργειου κλπ και εχουμε δει την εγκυκλιο??? Και αν ειπωθει ενα τετοιο ψεμα, τελικα θα εκτεθει ο πληροφορικος που θα το πει, οχι ο διευθυντης που το προτεινε...

27
Αναρωτιεμαι: το παιδί που δεν αυτοεξυπηρετειται οταν παει νηπιαγωγειο, πότε θα προλαβει να μαθει ωστε να ειναι έτοιμο όταν πάει δημοτικο?
Ενταξει, μπορει να μην ειναι έτοιμο εντελως απο την πρωτη μερα, θα υπαρξουν ενδεχομενως και ατυχήματα, σε καποια περιπτωση μπορει να χρειαστει βοηθεια και οι νηπιαγωγοι δεν νομιζω πως εχουν αντιρρηση να βοηθησουν στα δυσκολα, αλλα δεν γινεται να κανουν τα παντα για όλα τα παιδια.
Πρεπει λοιπον το καθε παιδι να μπορει να παει τουαλετα μονο του, να πλυνει τα χερια του, να φαει το φαγητο του, να προσεχει και να μαζευει τα πράγματα του.
Αν δεν ξερει να δενει τα κορδονια του, του βαζουμε παπούτσια με βελκρο, αν δεν μπορει να ανεβασει φερμουαρ στο παντελονι του φοραμε φορμα, αν δεν μπορει να κοψει το φαγητο του του το κοβουμε απο το σπιτι σε μικρα κομματακια...
Και μαθαίνοντας το όσο πιο νωρις γινεται στο παιδι να γινεται αυτονομο, μονο καλο του κανουμε και το προετοιμαζουμε για τα πιο ...δυσκολα στο δημοτικο

28
Εκεινη την ιστορία που ακουσαμε σχετικα πρόσφατα, με την καθηγητρια Γυμνασιου που "θωπευε τα οπίσθια μαθητη" της, τον παρενοχλουσε σεξουαλικα κλπ κλπ και τιμωρηθηκε με απλή επιπληξη, πώς την σχολιάζεις?

Ειναι μεμονωμενο περιστατικο?
Αν ναι, γιατι δεν ειναι μεμονωμενα περιστατικα και αυτα που αναφερεις? 

Σελίδες: 1234 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162181
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 703
Σύνολο: 718

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.