Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spyrosk

Σελίδες: 1234
15
Δεν νομίζω να σχετίζονται τα θέματα των μετατάξεων με τα κενά στα πειραματικά σχολεία ώστε να χρειάζεται ο επαναπροσδιορισμός τους. Η ανευθυνότητα των υπευθύνων είναι που δημιουργεί την αργοπορία και μας έχει κάνει τα νεύρα τσατάλια.

16
Mάθαμε για το κληροδότημα του Αϊβαζίδη, για τους αθλητές με διακρίσεις, για το δικό μας χάλι δεν μάθαμε τίποτε…..!  έλεος πια!!!!!!!

17
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 13, 2013, 08:53:33 πμ »
Πού λέει το νομοσχέδιο ότι δε θα μετράνε οι βαθμοί της γυμναστικής, του πρότζεκτ και του μαθήματος επιλογής;
Αντιγράφω (από την τελευταία έκδοση στο σάιτ του υπουργείου):
Παράθεση
Ο γενικός βαθμός της Α’ Τάξης προκύπτει από τον μέσο όρο της προφορικής ή και της γραπτής, εφόσον αυτό εξετάζεται γραπτώς, επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10).
Τα ίδια λέει και για τις άλλες δύο τάξεις (με την προσθήκη στη Γ για 10 σε Γλώσσα και Μαθηματικά -αυτό δεν το διόρθωσαν ακόμα). Άρα στο γενικό βαθμό θα μετράνε και τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτά, δηλ. το πρότζεκτ και η γυμναστική.

Ιoanna89 προσωπικά μεταφράζω τη παράγραφο του νόμου ως εξής:  Ενα μάθημα της Α τάξης συμμετέχει στην δημιουργία του μέσου όρου όταν ο μαθητής το δίνει γραπτά ή προφορικά, άρα το προτζεκτοράτο και η φυσική αγωγή προς το παρόν συμμετέχουν στην δημιουργία του μέσου όρου (αν αυτό ισχύσει πάλι θα βάζεις μέσον να μεινεις στην Α τάξη). Το αν θα εξαιρεθούν αυτά τα μαθήματα ή ένα από αυτό αυτό το αφήνουμε στους μαθητές ως άσκηση.

18
Βεβαίως, την βρήκε το αστέρι του google της παρέας μας giotamike και είναι:

https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fusers.sch.gr%2Fpantala%2Finterview.xls


19
Στο γνωστό τηλέφωνο της γραμματείας των ΔΕΠΠΣ δεν απαντά καμιά ευγενική κυρία οπότε:

εις αύριον τα σπουδαία


20
Η ευγενική κυρία δεν απαντάει σήμερα στο τηλέφωνο, ας δοκιμάσει και κάποιος άλλος (2103443966)

21
Προφανώς η εγκύκλιος με τις τοποθετήσεις θα αναφέρει και το πότε θα παρουσιαστούμε, το πιθανότερο 2 Σεπτέμβρη γιατί νωρίτερα το μόνο που θα βρούμε είναι τα ντουβάρια των σχολείων. (αφού και οι φύλακες πάνε για διαθεσιμότητα...)

22
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 11, 2013, 09:45:08 μμ »
Ένα συγκεκριμένο μάθημα θα πρέπει να δίνεται την ίδια ημερομηνία σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας διαφορετικά θα γνωρίζουμε όλοι το κληρωθέν θέμα από σχολείο που έχει ήδη δώσει εξετάσεις. Αν δεν υπάρχουν κοινά θέματα με όλα τα σχολεία της Ελλάδας έ ρε γλέντια με τα ιδιωτικά……………!!!!!!

23
Από αύριο πρωί – πρωί ετοιμάζουμε τον καφέ μας,  μουσικούλα και αναμονή στον υπολογιστή, περιμένοντας τον υπουργό να υπογράψει, αν είμαστε μέσα στην λίστα των επιλογών μας, καλή σταδιοδρομία στην νέα μας θέση, αν δεν είμαστε, απλά περάσαμε μια πρωτόγνωρη για όλους μας εμπειρία επιλογής…ουδέν κακό αμιγές καλού …. η ζωή συνεχίζεται.

24

ΑΠΟΡΙΑ:

Εκπ/κοί που είχαν αποσπαστεί για το 2012-13 στα πειραματικά πέρασαν από αξιολόγηση (στη διάρκεια της χρονιάς) και λίγο πριν το πάσχα βγήκαν οι πίνακες με όσους κρίθηκαν θετικά και αυτοί ανανέωσαν τη θητεία τους χωρίς να περάσουν από την καλοκαιρινή διαδικασία.  Σωστά ή μήπως όχι;

Κάποιοι, όμως, δεν ήταν μέσα σε αυτούς τους πίνακες. Υποθέτω ότι: είτε δεν θέλησαν να αξιολογηθούν, είτε δεν αξιολογήθηκαν θετικά γι αυτό και δεν επελέγησαν.

Ωστόσο, πήραν μέρος στη διαδικασία του καλοκαιριού και κάποιοι σίγουρα θα τοποθετηθούν λόγω μορίων. Πώς γίνεται ? Κάτι μου διαφεύγει ?


Aπό τους αποσπασμένους την σχολική χρονια 2012-13 στα πειραματικά δικαίωμα να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση είχαν μόνο όσοι για δύο σχολικά έτη είχαν αποσπαστεί σε πειραματικά σχολείο. Κάποιοι με απόσπαση μόνο μιας χρονιάς δεν αξιολογήθηκαν τότε αλλά με τις διαδικασίες του καλοκαιριού.

"ακριβώς όπως τα λέει παραπάνω ο συνάδελφος"

25
Το πρόσεξα από χθες κι ακόμη να το συλλάβω πλήρως..!

Κάτι σαν ... δεν αποσπώ τον μόνιμο στη θέση ψ (που πέρασε του λιναριού τα πάθη για να διοριστεί) αλλά προσλαμβάνω αναπληρωτή εκεί.(και όχι κατά τον νοέμβρη - ΟΚ πες δημιουργείται μια αναστάτωση - αλλά από σεπτέμβριο, μη γίνει κανένα λάθος και δεν προσληφθεί!)

Δηλαδή είναι πιο ΕΥΚΟΛΟ και ΓΡΗΓΟΡΟ να κάνουν ΟΛΗ αυτή τη διαδικασία της επιλογής ανά πάσα στιγμή για τους αναπληρωτές που θα ενδιαφερθούν, ενώ υπάρχει πίνακας με ΜΟΝΙΜΟΥΣ που πέρασε από τη διαδικασία. Αυτό κάνουν και στις υπόλοιπες θέσεις με θητεία?   Τι είναι πάλι αυτό?

Γι αυτό δεν αναφερόταν κάποια πράγματα στην προσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος... π.χ. η ισχύς του τελικού κυρωμένου (θα κυρωθεί άραγε ή με ένα excel τελειώσαμε?) πίνακα των εκπαιδευτικών που αξιολογήθηκαν.

Με μια πιο ψύχραιμη ματιά φαίνεται πιο λογικό αγαπητέ συνάδελφε. ¨Εστω για παράδειγμα ότι σ΄ ένα πειραματικό σχολείο  εμφανίζετε  στο πρόγραμμα του ένα κενό μιας ειδικότητας 8 ωρών. Τι επιλογή έχουν; Να πάρουν έναν εκπαιδευτικό από ένα σχολείο που απασχολείται πλήρως και να του πουν κάνε τις 8 ώρες στο πειραματικό γιατί είσαι ο πρώτος επιλαχών στην λίστα και τις υπόλοιπες ώρες σου να πας να τις κάνεις στο σχολείο σου που τυχαίνει να είναι και σε διαφορετικό ΠΥΣΔΕ; Επομένως καλώς που επιλέγουν αναπληρωτές, άλλωστε η μόνη απαίτηση είναι να έχει  περάσει στον τελευταίο ΑΣΕΠ και αν δεν υπάρχει τέτοιος αναπληρωτής δεν πειράζει, δεν θα κάνουν την διαδικασία επιλογής που έκαναν και σε μας.

26
Με βάση την εμπειρία, από παρόμοιους πίνακες που μας προέκυψαν τα τελευταία χρόνια (διευθυντές, προϊστάμενοι) λογικό είναι οι πίνακες εκπαιδευτικών που προέκυψαν να έχουν ισχύ για 5 χρόνια μέχρι την δημιουργία νέων πινάκων. Επομένως, αν συνάδελφοι των πειραματικών συνταξιοδοτηθούν και αποχωρήσουν θα αντικατασταθούν από συναδέλφους των πινάκων που δεν τοποθετήθηκαν. Σημειωτέον ότι αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο (όχι απίθανο όμως) να γίνει γιατί οι συνάδελφοι που είναι ήδη στα πειραματικά αξιολογήθηκαν τον Μάιο (με κάτι ανάλογο με την δική μας αξιολόγηση + παρακολούθηση της διδασκαλίας τους) και η αξιολόγηση αυτή είχε προοπτική πενταετίας.

Δεν αναφέρετε πουθενά ότι σε περίπτωση που για παράδειγμα αποχωρήσει από την εκπαίδευση ένας συνάδελφος σε κάποιο πειραματικό ότι για ένα συνάδελφο σε μία ειδικότητα θα γίνει όλη αυτή η διαδικασία που έγινε σε μας για να αντικατασταθεί. Λογικό είναι να αντληθεί αντικαταστάτης τους από τον ήδη υπάρχοντα πίνακα.


με βάση το άρθρο 14 του νέου λυκείου που αφορά τα Πειραματικά Σχολεία έχουμε ότι....

Η παράγραφος 9 του άρθρου 48 του ν. 3966/2011 όπως αντικαταστάθηκε με την υποπερίπτωση ιι) της περίπτωσης α) της παραγράφου 4 του άρθρου 329 του ν. 4072/2012 αντικαθίσταται ως εξής: «9. Αν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους υπάρχουν, για οποιονδήποτε λόγο, ανάγκες αναπλήρωσης εκπαιδευτικών, που υπηρετούν σε Π.Π.Σ.,βν προσλαμβάνονται αναπληρωτές που διαθέτουν τα ίδια αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα που προβλέπονται και για την πλήρωση των θέσεων με θητεία. Για την επιλογή των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο το οικείο ΕΠ.Ε.Σ. εκδίδει πρόσκληση ενδιαφέροντος. Για την επιλογή των αναπληρωτών προϋπόθεση είναι να έχουν επιτύχει τη βαθμολογική βάση στον τελευταίο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.. Αν δεν υποβληθούν αιτήσεις για πρόσληψη
 
αναπληρωτών με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα, τα κενά καλύπτονται από τους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών των μη πρότυπων πειραματικών σχολείων. Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που επιλέγονται γίνεται με απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ. ύστερα από εισήγηση του ΕΠ.Ε.Σ. που εξέδωσε την πρόσκληση ενδιαφέροντος.».




επομένως με βάση αυτό τα παραπάνω που λέω φυσικά δεν ισχύουν, όσοι δεν τοποθετηθούν από τις λίστες υπομονή άλλη μια πενταετία και καλή τύχη.

27
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 11, 2013, 12:25:32 μμ »
Επιτέλους το σχέδιο νόμου βγήκε στην δημοσιότητα και οι απορίες άρχισαν……Θα ήθελα μια διευκρίνιση που ίσως μπορέσουν να βοηθήσουν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι.


Σε κάποιο σημείο στην Α τάξη γράφει, ότι τα μαθήματα του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος και γενικής παιδείας είναι:
……………………………………………
στ) Ξένη γλώσσα, δύο (2) ωρών, (δεύτερη ξένη γλώσσα Αγγλικά, ή Γαλλικά, ή Γερμανικά)
……………………………………………

τι θέλει να πει ο ποιητής;

α) Ο μαθητής έρχεται από το γυμνάσιο με πρώτη γλώσσα πχ Αγγλικά και επιλέγει μια από τις άλλες δύο ως δεύτερη γλώσσα και διδάσκεται, ενώ αν στο γυμνάσιο του είχε ως πρώτη γλώσσα Γαλλικά επιλέγει μια από τις Αγγλικά ή Γερμανικά;

β) Ο μαθητής επιλέγει ως ξένη γλώσσα για να διδαχθεί μια από τις Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά ανεξάρτητα από το ποια γλώσσα έκανε στο γυμνάσιο;

γ) Άλλο;

Τελικά με τα Αγγλικά τι γίνεται με το νέο λύκειο, κανένας ξενόγλωσσος να μας διαφωτίσει;;;

28
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:10:38 πμ »
Δυσκολεύουν τα πράγματα για τους αδύνατους μαθητές. Για προαγωγή από τη μία τάξη στην άλλη απαιτείται γεν. μέσος όρος το 10 αντί το 9.5 που ίσχυε μέχρι σήμερα. Για το απολυτήριο στη Γ τάξη έχουν βάλει και έναν επιπλέον περιορισμό για τη γλώσσα και τα μαθηματικά...

Δεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 754
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 763
Σύνολο: 772

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.