Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - momo

Σελίδες: 1234 ... 20
15
συναδελφοι καλημερα,
η απαντηση της περιφερειακης διευθυνσης Ηπειρου ηταν η εξης:
αρμοδια οργανα για τις αναθεσεις μαθηματων ειναι τα ΠΥΣΔΕ, η περιφερειακη διευθυνση δεν ειναι σε θεση να γνωριζει ποιοι εκπαιδευτικοι διδασκουν μαθηματα σε β' αναθεση καθοτι τα ΠΥΣΔΕ δεν ειναι υποχρεωμενα να τους κοινοποιουν τις αποφασεις τους .
 ???

16
γνωριζουμε μηπως ποιος ειναι ο απαιτουμενος αριθμος μαθητων για τη δημιουργια τμηματος;;

17
δεν μπορεει βρε παιδια..μπορουμε να ζητησουμε απο καπου να μας πουν υπευθυνα τα κενα????δε μπορει να μην παιζι ζεπ στη δυτική θεσσαλονικη!!!Συμφωνω απολυτα με την tonik....σιγουρα θα εχει....αναγκες.....γιατι δεν συστηνονται τεττοια τμηματα???????

καλημερα συναδελφοι. εχοντας κι εγω τις ιδιες αποριες με αυτες που διαβαζω εδω, δηλαδη ενω υπαρχουν τοσες αναγκες κυριως σε υποβαθμισμενες περιοχες γιατι δεν συστηνονται ζεπ... καταληγω πως το προβλημα ξεκινα απο το οτι για τη συσταση ζεπ χρειαζεται ικανος αριθμος μαθητων που οι ιδιοι πρεπει να επιλεξουν αυτη την περαιτερω βοηθεια...ζητειται δηλ. απο το μαθητη να αποφασισει αν θελει να μενει περισσοτερες ωρες στο σχολειο(διορθωστε με εαν δεν ειναι ετσι γιατι ουτε κι εγω ξερω αν αυτα τα τμηματα λειτουργουν μετα το περας του κανονικου 7ωρου) για να βοηθηθει... συνηθως ομως τα παιδια αυτα που αδυνατουν, εχουν ηδη πολλακις πληγωθει απο τη σχολικη αποτυχια, εχουν βιωσει ως αρνητικο ερεθισμα την εκπαιδευτικη διαδικασια και εξαιτιας αυτου μπορει να εκδηλωνουν αρνηση, (θελουν μαλλον να τελειωνουν μια ωρα αρχυτερα) να βλεπουν ως τιμωρια το να μεινουν περισσοτερες ωρες και να κανουν μαθημα, και ισως αυτος ειναι ενας απο τους λογους που δε δηλωνουν συμμετοχη... βεβαια ολα τα παραπανω ειναι προσωπικες σκεψεις

18
προσληψεις μπορουν να γινουν κατ'εξαιρεση στους εκπαιδευτικους σε προεκλογικη περιοδο γιατι υπουργος υπαρχει και ειναι και κατατοπισμενος απο το προηγουμενο διαστημα... τι γινεται ομως σε περιπτωση μεταβατικης κυβερνησης ή εθνικης σωτηριας ή οικουμενικης ή, ή ... μεεεχρι τις εκλογες και  ποσες Κυριακες θα χρειαστουν για να σχηματιστει κυβερνηση και ποσο χρονο χρειαζεται ο καινουριος υπουργος για να συνεχισει το εργο;; πολλλες οι ερωτησεις 0 απαντησεις αυτη τη στιγμη...ολα ειναι ρευστα και πρωτογνωρα... ο καθενας ας φτιαξει το δικο του σεναριο (μονο να μην το παει στις Κάννες γιατι θα ερθει δευτερος  ;D ;D)

19


Επιστολές που στάλθηκαν σε Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας

1.   Αττική Ανατολική = 1
2.   Αχαΐα =1
3.   Δράμα =1
4.   Θεσσαλονίκη Αννατολική =1
5.   Θεσσαλονίκη Δυτική =1
6.   Πειραιάς =1
7.   Κόρινθος =1
8.   Σέρρες =1
9.   Φλώρινα =1 ( 2 παρατυπίες σε 2 σχολεία)

Επιστολές που στάλθηκαν σε Περιεφερειακές Διευθύνσεις
1.   Εκπαιδευτική Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίοας και Θράκης μέσω της Δευτεροβάθμιας Δράμας
2.   Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας =1

επιδοθηκε και στην περιφερεια Ηπειρου

20
οκ ευχαριστω...αλλαζουμε δρομο  ;)

21
επειδη ετοιμαζομαι να παω στη δευτεροβαθμια για καταθεση της αιτησης .. να αλλαξω δρομο προς περιφερεια; δηλ δε χρειαζεται να στειλουμε σε ολες της δευτεροβαθμιες της περιφερειας;

22
σημερα θα παμε να καταθεσουμε προσωπικα την αιτηση στη Δευτεροβαθμια Ιωαννινων και θα την αποστείλουμε ταχυδρομικως στις δευτεροβαθμιες Πρεβεζης, Αρτας, Θεσπρωτιας.

23
κανενας εργαζομενος δεν πρεπει να απολυθει και κανεις μας δε θελει να αρχίσει ο χορος των απολυσεων! Γιατι θα ηταν σαν να βαζουμε ωρολογιακη βομβα στα θεμελια του σπιτιου που χτιζουμε για να ζησουμε!!! η ΟΛΜΕ οφειλει να προστατευσει του καθενος στην εργασία και να εκπληρωσει το σκοπο για τον οποιο συσταθηκε! και πιστευω πως το προβλημα ξεκινα απο τη στιγμη που οι συναδελφοι εχασαν τα μαθηματα τους με τις μεθοδευσεις του υπουργειου απο το καλοκαιρι και μετα....εκει νομιζω επρεπε η αντιδραση απο την ολμε να ειναι μεγαλη και διαρκης για να μην περασουν αυτα τα μετρα...ειδικα φετος που ο εκπαιδευτικος κλαδος πηρε παραταση απο την εφεδρεια, ηταν μια ευκαιρια να πιεσουν ολοι, να διδασκουν οπως και περσι και προπερσι, τα μαθηματα τους και ετσι να διαφυλαχθει και η δικη τους επαγγελματικη ακεραιοτητα και ολων των αλλων ειδικοτητων.
εγω δε χαιρομαι καθολου για την κριση... γιατι σε περιοδους κρισης ο ανθρωπος γινεται πληγωμενο ζωο που κοιταζει πως και πως να σωσει τον εαυτο του... το να κοιταζω ομως μονο τον εαυτο μου δεν παει χερακι χερακι με την αξιοκρατια...παει χερακι χερακι με την αναξιοκρατια και τα χτυπηματα κατω απο τη μεση (θα δουμε δυστυχως τι εχει να γινει αν μπει στο παιχνιδι και η περιφημη αξιολογηση καθως και η ποσοστιαια ανελιξη των εκπαιδευτικων) ολα αυτα πρεπει με καθε θυσια να αποτραπουν κατα την ταπεινη μου γνωμη πριν να ειναι αργα... αλλα δε βλεπω να υπαρχει τετοια διαθεση και μεθοδευση...αυτο που βλεπω ειναι να δεχονται προσωρινες και αβεβαιες για το μελλον λυσεις δηθεν για το καλο των μονιμων συναδελφων (ας κανετε φετος οτι μαθηματα βρειτε και του χρονου...βλεπουμε ) και αυτο το βαφτιζουν καποιοι συναδελφικη αλληλεγγυη...

24
συναδελφοι καλησπερα,
σημερα στα Ιωαννινα πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας συνάντηση, όπου τελικα ηταν πιο μαζική απ'οτι αρχικα ειχαμε υπολογισει.. ηταν μια καλη αρχη. Ειδωθήκαμε, συζητήσαμε και αποφασίσαμε άμεσα να κάνουμε τα εξης:
- Να επικοινωνήσουμε με τους σχολικούς συμβούλους του νομού μας τόσο για να ενημερωθούμε για το τι ακριβώς συμβαίνει με τις β' αναθέσεις, όσο και για να τους επισημανουμε το πρόβλημα της ενδεχόμενης ανάθεσης και αλλων μαθηματων μελλοντικα (π.χ λογοτεχνία) και να μαθουμε ποια είναι η δική τους σταση απεναντι στο θέμα και τι μπορούν κι εκείνοι απο την πλευράτους να κανουν.
- Να επικοινωνήσουμε με τις τοπικές ΕΛΜΕ για διεκδικηση ενημέρωσης και γνωστοποίηση των προβλημάτων μας και ενημερωση μας για τη θέση που εχουν απέναντι σε αυτα.
- Ανταλλαξαμε τηλέφωνα, email για να έχουμε αμεση επικοινωνία και ενημερωση για οτιδηποτε γνωρίζουμε, ανέλαβε ο καθένας οτι θα μπορουσε να κανει και χωρισαμε ...προσωρινά μεχρι την επόμενη συνάντηση μας.
Γιατι φάνηκε πως μας αρεσε και λέμε να το ξανακανουμε.  :)

25
δες αυτο:
http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od2_5_9_813.php

εχει δικιο η Ελπιδα...αποτι λεει η εγκυκλιος εαν δεν εχεις κλεισει 10 μερες υπηρεσιας απλα δεν δικαιουσαι τις αποδοχες των ημερων της αδειας σου... Ευχομαι ολα να πανε καλα! Καλη αναρρωση!!!

26
εμεις στα Ιωαννινα ειμαστε 6 -7 που εχουμε ενδιαφερθει και την Τεταρτη θα βρεθουμε κι απο κοντα να ειδωθούμε, να συζητησουμε, να δουμε τι μπορουμε να κανουμε ... ακομη κι αυτο ειναι πολυ σημαντικο (το να βρισκονται ανθρωποι με κοινες αγωνιες και να ανταλλασσουν ιδεες, να ενημερωνονται και να ενημερωνουν αν χρειαστει να διεκδικησουν και οτι αλλο που  πιο δυσκολα θα εκαναν μονοι.) Υπηρξε μια σπιθα που πυροδότησε μια διαδικασία καλη.. ας μην απογοητευομαστε κι ας κανουμε οτι καλυτερο μπορουμε...ας ειμαστε λιγοι στην αρχη, αργοτερα μπορει να γινουμε περισσοτεροι...
ειναι σημαντικο να βρισκομαστε, ειναι σημαντικο να μιλαμε...

27
Για τα κοράσια και τα κοπέλια της Κρητης που θα πάρουν τηλεφωνο το Στρατο μας...
Για την μεγάλη προθυμία του Μάρκου μας...

γράφτηκε λιγο μετα την καταστροφη ...κάποιων σχολειών

Στων συγχωνευμένων σχολειών μας την ένδοξη ράχη
περπατώντας η Αννα με ύφος μονάρχη
μελετά τα μελλοντικά σχέδιά της
και στο χέρι βιβλίο κρατεί
καμωμένο απο περσινές σελίδες
πού'χαν μείνει σκόρπιες στην έρημη αυλή....

28
άιντε καλοι μου συναδελφοι, δηλωστε συμμετοχη στο σύλλογο κι εγω θα σας διασκευασω και "στων Ψαρων την ολομαυρη ραχη"...  ;D ;D

Σελίδες: 1234 ... 20

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 770
Σύνολο: 789

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.