Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - N E N A

Σελίδες: 12345
15
Είναι λογικό να εξισώνει τους ΑΣΕΠ 2007 και 2009? στους μαθηματικούς παράδειγμα ο 1000ος και βάλε επιλαχών του 2007 έχει τον ίδιο βαθμό με τον 1ο επιλαχών του 2009. το 2012 αυτοί θα έχουν την ίδια βάση εκκίνησης. ελεοςςςςςςςςςς. Σε άλλους κλάδους ίσως δεν είναι τόσο έντονη η διαφορά αλλά σε εμάς είναι!!! Έπρεπε να μοριοδοτηθεί η θέση απο τον τελευταίο διοριστέο και όχι ο συνολικός βαθμός!!!
επίσης θεωρώ εντελώς τρελό οτι το μεταπτυχιακό στο αντικείμενο προμοδοτείται με τα ίδια μόρια με την άριστη ξένη γλώσσα!!!!!
αυτη ακριβως ειναι η απορια μου αυτες τις μερες!

16
και η οργή μας, επίσης!

17
στην αρχή έβρισκαν προκλητικά τα μεγάλα γραφεία...
τώρα?

18
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Απ: Μουσική_temp02
« στις: Δεκέμβριος 30, 2009, 11:09:45 πμ »
http://www.youtube.com/watch?v=5P7IiWZGKeA


ας ερθει μια καλυτερη καινουργια χρονια, για τα παιδια λοιπον

19

ΘΕΜΑ: «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ»

 

       O Σύλλογος Δασκάλων Νηπιαγωγών Βόνιτσας αναγνωρίζοντας τα ενδημικά άτοπα που κυριαρχούν και διαμορφώνουν τις εξελίξεις στη χώρα μας και συναισθανόμενος το βάρος της ευθύνης που του αναλογεί ως εξακτινομένος φορέας –άμεσα ή έμμεσα – του νέου Υπουργείου Παιδείας της νέας Υπουργού, αποφάσισε να συμμετάσχει ως εταιρεία «λαϊκής βάσης» στο διαγωνισμό για την εκτέλεση έργου με τίτλο «Σχέδιο Δράσης για τη βελτίωση του συστήματος επιλογής του εκπαιδευτικού δυναμικού και των στελεχών εκπαίδευσης» ,που προκήρυξε το Υπουργείο Παιδείας και Δια βίου Μάθησης και δημοσιεύτηκε με το υπ.αριθ.18908/17-12-09 έγγραφο του. Διαγωνισμός ο οποίος αναφέρεται στην υποβολή προτάσεων από ιδιώτες ή εταιρείες κι αφορά τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών και συνάδει όπως είναι φανερό, με το Δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Με τη συμμετοχή μας στηρίζουμε την Πρωτοπόρο και Καινοτόμο Υπουργό μας –δυστυχώς για αυτήν την Αμερική πρόλαβε και την ανακάλυψε άλλος-στο εγχείρημα της ανάθεσης σε ιδιώτες της νομοπαρασκευαστικής λειτουργίας του κράτους.

 

    Εάν επιλεχθεί η πρόταση μας , αρνούμαστε κατηγορηματικά  την είσπραξη της αμοιβής των 96.000 ευρώ ,την οποία όμως θα τη διαθέσουμε ως εξής:

 

Α. το ποσό των 50.000 ευρώ για την αναβάθμιση του λογισμικού του Υπουργείου, αφού με τόσες διαβουλεύσεις ,μπορεί να τεθεί εκτός λειτουργίας.

 

Β. το ποσό των 46.000 θα διατεθεί για την ψυχανάλυση-ψυχοθεραπεία των επιτελών του νέου Υπουργείου Παιδείας ,γιατί σύμφωνα με την επιστήμη της Ψυχολογίας για να επιλύσεις τα προβλήματα των άλλων ,πρέπει πρώτα να τακτοποιήσεις τα δικά σου.

 

   Στηρίζοντας μάλιστα  δημοκρατικές διαδικασίες όπως αυτή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης  δημοσιοποιούμε μέρος των προτάσεων μας .

 

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ:

       Παύση των διορισμών κι επαναφορά της αλληλοδιδακτικής μεθόδου με το βάρος της διδασκαλίας να μεταφέρεται στους πρωτόσχολους. Αρχική αναλογία εκπαιδευτικών – μαθητών 1/50 ,μέχρι να επιτευχθεί ο τελικός στόχος που είναι 1/150. Η υπάρχουσα κτιριακή υποδομή είναι βέβαιο ότι θα λειτουργήσει ενισχυτικά στην άμεση εφαρμογή της.

 

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ – Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ:

     Άρση του δικαιώματος  μετάθεσης. Οι εκπαιδευτικοί παραμένουν στις θέσεις τους εφ΄όρου ζωής. Εξαιρούνται οι μεταθέσεις στη Μεθόριο. Τυχών οικογενειακά προβλήματα που θα προκύψουν είναι σίγουρο ότι θα λυθούν από τους παχυλούς μισθούς μας. Έμπνευσή μας για αυτό το σημείο της πρότασης μας αποτέλεσε η Κυρά της Ρω.

 

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ:

Καταργούνται οι αποσπάσεις ,με εξαίρεση αυτές που πραγματοποιούνται σε γραφεία Βουλευτών ,γιατί είναι γνωστό ότι κάθε Βουλευτής θέλει το Δάσκαλό του.

 

ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ:

«….…Δεν αρκεί να λέμε εμείς ότι η Παιδεία πρέπει να γίνει πρώτη εθνική προτεραιότητα. Πρέπει, ταυτόχρονα, αυτός ο στόχος να γίνει υπόθεση όλων. Της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, της τοπικής κοινωνίας, του κάθε γονιού και του κάθε υπεύθυνου…».

      Με εφαλτήριο τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού της χώρας όταν αυτός ήταν Υπουργός Παιδείας το 1995 και με δεδομένο ότι η αποκέντρωση είναι άκρως κοινωνική διαδικασία ,προτείνουμε την επαναφορά του συστήματος του Δημοδιδάσκαλου. Σύστημα που θα είναι δημοσυντήρητο. Οι Δήμοι συνεπικουρούμενοι από τους γονείς θα αναλάβουν το κόστος μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών ,ενώ η ασφάλιση θα γίνεται σύμφωνα με το προοδευτικό κι οικονομικά ωφέλιμο πρόγραμμα των STAGE.

 

ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:

    Θα επιλέγονται αυτοί που δεν έχουν κανένα τυπικό προσόν π.χ διδακτορικά ,μεταπτυχιακά , αλλά μόνο ουσιαστικά προσόντα ,όπως η κομματική ταυτότητα. Έτσι κι αλλιώς τα στελέχη της εκπαίδευσης δεν είναι τίποτα άλλο παρά οι γραμματειακοί υποτελείς του εκάστοτε Υπουργού και της κουστωδίας του.

 

ΑΣΕΠ:

    Διακοπή λειτουργίας των Παιδαγωγικών Τμημάτων ,αφού το πτυχίο που απονέμουν ,δεν κατοχυρώνει την επιστημονική γνώση κι επάρκεια ,η οποία διασφαλίζεται μόνο με τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς 2ωρης διάρκειας ,που δεν έχουν σχέση με τα οράματα και τις επιδιώξεις του εκπαιδευτικού κόσμου.

 

     Οι παραπάνω προτάσεις τίθονται προς διαβούλευση μέχρι τις 31-12-2009 κι ώρα 00:00 ,με την ευχή το νέο έτος να δυναμώσει τα μυαλά όλων αυτών ,που με τις αποφάσεις τους προκαλούν τον οίκτο μας κι ενισχύουν την πεποίθηση μας ότι κινήματα ανάλογα με αυτό του 2006, δε θα χρειαστούν 10 χρόνια για να επαναληφθούν.

20
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Νοέμβριος 28, 2009, 10:15:18 μμ »
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D

Βασικά με αυτά που λένε τα μπεμπέκια γελάμε.
Με αυτά όμως που ξερνάνε τα μεγάλα κλαίμε.
Μαθήτρια στη φυσική κατεύθυνσης έγραψε το εξής 2ημ(π/2)= ημπ!
Απλοποίησε το συντελεστή του ημιτόνου με τον παρονομαστή της φάσης!
Και μιλάμε για μαθήτρια που θέλει να γίνει αρχιτέκτονας και το κακό είναι ότι θα γίνει αφού ως μουσουλμάνα από τα πομακοχώρια θα μπει με ποσοστό εκεί που θέλει.
Θα πάρει,παρόλη την άγνοια και την αδιαφορία που επιδεικνύει τόσο καιρό για τα σχολικά μαθήματα,τη θέση παιδιού που παρότι έχει καλούς βαθμούς,δε φτάνει τη βάση.
υπαρχουν και χειροτερα ΤΕΜ.
εφα/σφα=μετα απο απλοποιηση τι λες να εμεινε?και ομως =ε/σ

21
στη Ρωσία υπήρχε ένας διάσημος μαθηματικός, ακαδημαϊκός ο Κολμογκόροφ (υπάρχει το γνωστό θεώρημα Κολμογκόροφ στη στατιστική και πολλά άλλα). Αυτός κάπου στα 70 (περίπου) αποφάσισε ότι δεν μπορούσε να προσφέρει άλλο στην έρευνα και παράτησε το πανεπιστήμιο και πήγε να διδάξει σε σχολείο!
++++++++++++++++++++++

22

 
       Μαζικοί διορισμοί με παράλληλη μείωση των μαθητών στην τάξη. ΝΑΙ

     κανένα μόριο χαμένο κ για κανένα!!!! ας κλείσουν τους πίνακες για όσους αποφοιτούν απο δω κ πέρα.

          Να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις μαθημάτων. ΝΑΙ
       Δημιουργία ολοήμερου σχολείου Β/θμιας. ΝΑΙ

      
           συνταξιοδότηση όχι στα 65 αλλά στα 55!!!


55???????? νεοτατοι θα ειμαστε!!!, εγω θα ελεγα 60

 georia μου, καλα μου τα πηγαινες αλλα στο τελος μου τα χαλασες λιγο. ειπαμε να ζηταμε εφικτα πραγματα, αλλα οχι και να παραιτηθω στα 55 μου !!!! νεος ανθρωπος ακομα.....χαχαχα

Ε ναι.. 55 παραείναι λίγο. Ούτε βαρέα και ανθυγιεινά να ήταν. Να ελπίζουμε να παραμείνει στα 65 έτσι όπως πάνε γενικά τα πράγματα.. (Οι πανεπιστημιακοί στα 67 φεύγουν πάντως και ορισμένοι θέλουν να συνεχίζουν και ως ομότιμοι, μερικοί για έρευνα και άλλοι απλά για τον τίτλο :) )
μαθηματικος διορισμενος σε σχολειο πριν λιγο μου ειπε(ετων 55)μεχρι εδω ηταν καλα,απο δω και περα αρχιζω να κουραζομαι.

23
και εμείς τι είμαστε το μπαλάκι τους ,απο 15 νοεμβρίου έχουμε λαλήσει με τη τρελη,ας βουτάει τη γλώσσα στο μυαλό .Λες κα μας χαρίζουν κάνένα αξιοπρεπή μισθό....

Συμφωνώ μαζί σου.
και γω

24
pαιδιά είμαι ο πρώτος επιλαχον στη ΠΔΣ στον νομό μου. μου είπανε οτι υπάρχουν 7 άτομα πριν απο εμένα στα οποία προτάθηκαν ώρες αλλα δεν τις δέχτηκαν. αν προκύψουν νέες ώρες θα τις δώσουν σε εμένα ή σε εκείνους? απο τι στιγμή που λές όχι δεν πρέπει να μη σε ξανακαλούν όπως γίνεται με τους αναπληρωτές. δηλάδη θα περιμένουμε μέχρι να μας δοθεί κάτι που μας συμφέρει?

Εξαρτάται γιατί αρνήθηκαν τις ώρες. Αν τις αρνήθηκαν γιατί έχουν συμπληρώσει δεκάωρο ή γιατί δεν θέλουν να αναλάβουν ώρες, τότε δεν τους καλούν ξανά. Αν όμως δεν πήραν ώρες γιατί δεν μπορούσε να ταιριάξει τις ώρες ή τις ημέρες, τότε πρέπει να τους ξανακαλέσουν.
 
αυτο ειναι σιγουρο?

25
Αναπληρωτές / Απ: Έχετε πάρει ώρες ΠΔΣ;
« στις: Νοέμβριος 12, 2009, 02:50:28 μμ »
ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!με κάλεσαν απο Καβάλα για ΠΔΣ στην Θάσσο!!!!
ειναι δυσπρόσυτο λέω να πάω μπορει για όλη την χρονιά μπορει ομως και για λίγο.
Αν παραιτηθώ στην μεση της χρονιάς θα μπορέσω να πάω σε αλλη δευτεροβαθμια (λεμε τωρα)
αν με καλέσουν??? τι επιπτώσεις θα εχω?
Να πασ!
αν αντεχει η τσεπη σου να πασ!
και δν εχεισ και οικογενειακεσ υποχρεωσεισ.
μπορεισ να φυγεισ και να πασ σε αλλη δδε δεν εχεισ κυρωσεισ

Επειδή το τελικό σίγμα γίνεται αυτόματα μόνο στο word, εδώ μπορείς να χρησιμοποιείς το πλήκτρο W που αντιστοιχεί στο ς  :)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
τι αστειο βρε παιδια !
απλα οπω ς  εχω ξαναπει με ενα βρεφακι στο ενα χερι και το πληκτρολογιο στο αλλο και αυτα που γραφω πολλα ειναι.
(τωρα κοιμαται για αυτο προλαβα!)

26
Αναπληρωτές / Απ: Έχετε πάρει ώρες ΠΔΣ;
« στις: Νοέμβριος 11, 2009, 08:17:04 μμ »
ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!με κάλεσαν απο Καβάλα για ΠΔΣ στην Θάσσο!!!!
ειναι δυσπρόσυτο λέω να πάω μπορει για όλη την χρονιά μπορει ομως και για λίγο.
Αν παραιτηθώ στην μεση της χρονιάς θα μπορέσω να πάω σε αλλη δευτεροβαθμια (λεμε τωρα)
αν με καλέσουν??? τι επιπτώσεις θα εχω?
Να πασ!
αν αντεχει η τσεπη σου να πασ!
και δν εχεισ και οικογενειακεσ υποχρεωσεισ.
μπορεισ να φυγεισ και να πασ σε αλλη δδε δεν εχεισ κυρωσεισ

27
Δες ξανά την προκύρηξη του ΑΣΕΠ....τα λέει όλα αυτά! Απλά όταν βγαίνουν οι πίνακες επιτυχόντων είναι τόσο τρόμπες στον ΑΣΕΠ που ανακοινώνουν και τα μόρια από μεταπτυχιακό και τα μόρια από τον βαθμό του πτυχίου σε όλους τους επιτυχόντες,αλλά είναι τυπικό αυτό! Στην πραγματικότητα τα μόρια του μεταπτυχιακού μετράνε ΜΟΝΟ στον πίνακα διοριστέων και για να μπεις στους διοριστέους μετράνε μόνο οι βαθμοί των γραπτών! Επίσης η βάση διαμορφώνεται απ'τον βαθμό του τελευταίου π.χ φέτος ήταν 480 θέσεις φιλολόγων και η βάση διαμορφώθηκε με βάση τον βαθμό του 480ου στη σειρά κι από κει και πέρα μέσα στους διοριστέους παίζει η σειρά του καθενός ανάλογα με τις προσαυξήσεις από μεταπτυχιακά και τον βαθμό του πτυχίου!
αυτο ειναι σιγουρο?
πω πω!και γω νομιζα οτι ισχυει για ολουσ!
ΠΙΚΡΑ!

28
Παιδιά...μην ξεχνάτε ότι όταν λέμε ότι δίνει ένα μεταπτυχιακό μόρια σε ΑΣΕΠ,εννοούμε ότι δίνει αφού κάποιος κατορθώσει να μπει στους διοριστέους μέσω των εξετάσεων και εκεί πάιρνει τα 2 ή 3 μόρια και προηγείται κάποιων άλλων που είναι κι αυτοί μέσα στους διοριστέους...δηλαδή κάνει διαφορά απλά στη θέση που θα έχεις μεταξύ των διοριστέων! Το λέω γιατί έχω την εντύπωση πως μερικοί νομίζουν (όπως νόμιζα κι εγώ παλιότερα) πως απ'τη μέρα που στέλνεις τα χαρτιά σου για συμμετοχή στον ΑΣΕΠ έχεις προκαταβολικά τα 2 ή 3 μόρια! Κοινώς δεν μετράνε στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων...αλλά μόνο στον πίνακα διοριστέων!
η διαφορα ειναι στον πινακα των επιτυχοντων οχι των διοριστεων.
δηλαδη π.χ μπορει η βαση να ειναι στο 70 και καποιοσ να γραψει 69 .με 2 μορια φτανει στο 71 μπαινει στουσ διοριστεουσ  και πεταει εξω τον τελευταιο του πινακα ανεβαζοντασ τη βαση.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 729
Σύνολο: 731

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.