Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Τι είχαμε τι χάσαμε

Σελίδες: 12
15
Συγχαρητήρια! Φαίνεται πολύ χρήσιμο.

16
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 13, 2019, 06:15:20 μμ »
Για το όταν συνάδελφε θεωρώ τη χρονική σχέση πιο ορθή.
Για το ίσως προϋπόθεση το έχω συναντήσει και το άλλωστε αντίθεση.
Όμως να μην παραβλέψουμε και το τι λέει νοηματικά το συγκεκριμένο κείμενο. Γιατί το ίσως μπορεί να δηλώσει πιθανότητα, π.χ. Ίσως τα καταφέρω να πάω στη σχολή αύριο.

Ευχαριστώ για τη γνώμη σας.

17
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 12, 2019, 01:03:35 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι και καλή δύναμη αυτήν την περίοδο. Προβληματίζομαι στη νοηματική σχέση που δηλώνουν κάποιες διαρθρωτικές φράσεις:
ίσως: πιθανότητα ;
όταν: χρονική σχέση, προϋπόθεση;
άλλωστε: προσθήκη, αντίθεση ;

Θα με ενδιέφερε η γνώμη σας. Ευχαριστώ

18
Καλησπερα συναδελφοι,

Με προβλημάτισαν ιδιαίτερα οι φετινές ενδεικτικές απαντήσεις του ΚΕΕ στο μάθημα. Αρχικά, η αναφορά του χρονικου πλαισίου στη διατύπωση των ορισμών ήταν κάτι αναμενόμενο. Έπειτα, η ονομαστική αναφορά των κομμάτων δεν είχε απαιτήσεις. Ωστόσο, η επιλεκτική ζήτηση συγκεκριμένων χωρίων από το βιβλίο για την απάντηση των πηγών, τα οποία δεν συμπίπτουν με την έκταση των παραγράφων, και, κυρίως, η δις αναφορά σε ένα χωρίο ως απάντηση και στο α και στο β υποερώτημα του Γ1 με βάζουν σε σκέψεις ότι ξεκινά μια νέα περίοδος στην "ιστορία της ιστορίας" πλέον απαιτητική και κριτική. Θα με ενδιέφερε και η γνώμη άλλων συναδέλφων.

19
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2017, 12:07:19 μμ »
Καλησπερα σε ολους!θα ηθελα να ρωτησω πως δουλευετε με δικους σας μαθητες που ξαναδινουν στο μαθημα της εκθεσης.κυριως ως προς το υλικο που χρησιμοποιειτε.τι επιπλεον κανετε ετσι ωστε να μην επαναλαμβανεστε;ειναι η πρωτη φορα που μαθητης μου ξαναδινει κ προβληματιζομαι.περυσι καναμε την θεωρια,τις θεματικες ενοτητες και κειμενα και ασκησεις πανω σε αυτες.ολα τα κειμενα που ειχα στις σημειωσεις μου τα εχουμε δουλεψει,το ιδιο και τα κριτηρια αξιολογησης.ποσο ευκολο να δημιουργησεις σημειωσεις παλι απο την αρχη;καποιο βοηθημα που προτεινετε για εξασκηση πανω σε κειμενα;οποιαδηποτε αποψη θα με βοηθουσε!

Buona sera principessa!
 Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς τι έχετε δουλέψει στη Γ΄λυκείου, εγώ στη θέση σου θα έδινα θέματα ολοκληρωμένα παρελθόντων ετών, τα οποία επιτρέπουν να γίνεται επανάληψη και στη θεωρία. Ταυτόχρονα, θα έδινα άρθρα εφημερίδων για διάνοιξη οριζόντων και αλλαγή από τη μέθοδο των προηγούμενων ετών.

20
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Μάιος 10, 2017, 12:04:40 μμ »
Συνάδελφε, σε καταλαβαίνω απόλυτα στον προβληματισμό και τις επιφυλάξεις σου. Η άποψή μου είναι η εξής. Επειδή το διδακτορικό είναι ένα θέμα που απαιτεί η πρωτοβουλία να ανήκει a priori στον υποψήφιο, διότι αυτός έχει τη θέληση και την επιθυμία, η προσπάθεια για τη σωστή συνεργασία και τελική ευόδωση βαραίνει περισσότερο τον ίδιο. Ο καθηγητής, με τις όλες υποχρεώσεις του, είναι φυσικό να είναι επιφυλακτικός με έναν ξένο και διαχυτικότερος με όσους γνωρίζει από το προπτυχιακό. Με τη συνεπή σου δουλειά, τα ολοκληρωμένα κεφάλαια και τελικά με το δείγμα δουλειάς και επιμονής σου, είμαι σίγουρη πως θα τον κάνεις να σε εκτιμήσει. Η δουλειά σου θα λειτουργεί ως έμμεση αξίωση να κάνει και εκείνος το χρέος του προς εσένα. Φρονώ, τέλος, πως οι επιφυλακτικοί στη φύση τους άνθρωποι, αν εκτιμήσουν μετα από καιρό το συνεργάτη τους, του ανοίγονται και του προσφέρουν αφειδώλευτα περισσότερο από τους εν γένει ανοιχτούς. Σου γράφω μέσα από αυτά την προσωπική μου εμπειρία και ελπίζω να σο δώσω κουράγιο. 

21
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 04, 2017, 03:51:46 μμ »
Συνάδελφοι,

Καλησπέρα. Δουλεύω την έκθεση χρόνια με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης και δικές μου φωτοτυπίες σχετικές με τη θεωρία.
Θα ήθελα, ωστόσο, και ένα βιβλίο που να περιέχει μόνο ασκήσεις θεωρίας (συλλογισμούς, ενεργητική-παθητική σύνταξη κτλ), χωρίς κριτήρια αξιολόγησης. Έχετε κάτι πλήρες και αξιόλογο υπόψη;

Σας ευχαριστώ

22
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Φεβρουάριος 07, 2017, 10:17:56 πμ »
Πόσο συμφωνώ με τα λεγόμενά σου! Αποφάσισα και εγώ μετά από 12 χρόνια κτήσης του μεταπτυχιακού, αφού έκανα οικογένεια, να ξεκινήσω το διδακτορικό μου. Η θητεία μου στην εκπαίδευση, εκτός από τη συνήθεια της μελέτης, που είναι από μόνη της πολύ σημαντική, δεν με βοήθησε περαιτέρω. Η ακαδημαϊκή μελέτη είναι πολύ διαφορετική από τη σχολική και αυτό το ξεχνούμε μέσα στον ενθουσιασμό μας. Εγω ασχολούμαι με ιστορία και πραγματοποίησα ταξίδια στην Ευρώπη, για να συγκεντρώσω το υλικό μου. Αλλιώς, μπορεί κανείς να πληρώσει κάποιον φοιτητή του εξωτερικού, για να του φωτογραφήσει τα αρχεία. Στο Πανεπιστήμιο δεν πηγαίνω συχνά. Η δουλειά όμως γίνεται στην κάμαρή μου, αντιμέτωπη με τον εαυτό μου και τη θέλησή μου. Ο καθηγητής παίζει πράγματι πολύ σημαντικό ρόλο και από τη δική μου σκοπιά. Με δύο λέξεις θα μπορούσα να συνοψίσω την περιπέτειά μου: μοναξιά και θέληση.

23
Αναπληρωτές / Απ: ΠΔΣ
« στις: Οκτώβριος 14, 2009, 09:49:03 μμ »
Χαίρομαι που μπορώ να συμφωνήσω με πολλές συγκροτημένες και φιλοσοφημένες απόψεις που διατυπώνονται. Κι αυτό γιατί πολλές φορές το forum μου δίνει την εντύπωση πως δεν είναι φιλολόγων, δηλαδή ανθρώπων που έχουν πτυχίο ανθρωπιστικών επιστημών, αλλά νταλικέρηδων, ευγενών φιλάθλων ποδοσφαιρικών ομάδων κτό (δε θέλω επ΄ουδενί να θίξω τις ομάδες αυτές). Ποιος άνθρωπος και με ποιο δικαίωμα μπορεί να αποφανθεί τι είναι σωστό και τι άδικο, τι αξιοκρατικό και τι ¨ρουσφετολογικό";. Μου φαίνεται πως το μοναδικό κριτήριο των περισσότερων είναι αυτό που τυχαίνει να συμφέρει τους ίδιους (ΑΣΕΠ, μόρια, πάλαι ποτε επετηρίδα κτλ). Ας πούμε ότι έγινε μια καινούρια αρχή, όποια κι αν είναι αυτή και όποιον κι αν συμφέρει.
Όταν ήμουν κι εγώ νεότερη φιλολογούσα με μανία για αξιοκρατία, ΑΣΕΠ, "οι άριστοι στο δημόσιο¨. Όμως δυστυχώς δε βόλεψε να δώσω ποτέ ΑΣΕπ είτε γιατί παντρευόμουν, είτε γιατί γεννούσα. Πρέπει να καταδικαστώ και στην ΠΔΣ επειδή δεν έδωσα ΑΣΕΠ μα πτυχίο πάνω από οκτώ; Ποιος μας προειδοποίησε δηλαδή να δώσουμε ΑΣΕΠ για να πάρουμε ώρες στην ΠΔΣ; ΑΣΕΠ δώσατε για να διοιριστείτε κύριοι και μόνο γι΄αυτό. Και κανείς δε θα μου πει ότι δεν αξίζω επειδή δεν έδωσα ΑΣΕΠ. Οι νεότεροι να κατεβάσουν λίγο την "επηρμένην οφρύν", γιατί η ζωή τα φέρνει έτσι που μπορεί να ταπεινωθείτε όπως δεν το περιμένετε. Πολλά λέγαμε κι εμείς πριν, αλλά τώρα τα αναιρούμε. Και το να κάνεις παιδιά δουλειά είναι και μάλιστα πολύ σκληρή. Δε συμφωνώ με όλες τις ρυθμίσεις για τους πολύτεκνους,  αλλά οφείλουν όλοι οι θιασιώτες του κοινωνικού κράτους να το παραδεχτούν. Όχι μόνο ρυθμίσεις όπου μας συμφέρει. Η ζωή είναι ένας αγώνας και όλοι αγωνιζόμαστε. Και την αξία σας θα την δείξετε όταν μπείτε μέσα στην τάξη με πάνω από τριάντα μαθητές διαφόρων επιπέδων και κάνετε ποιοτικό μάθημα και δεν πέφτει καρφίτσα. Εκεί να σας δω και να σας παραδεχτώ.
Κατά τα άλλα εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 768
Σύνολο: 778

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.