Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - viti

Σελίδες: 1234 ... 9
15
Σε αυτά τα στατιστικά οι επιλογές δεν περιλάμβαναν και "γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ" και "διαδικασίες ΑΣΕΠ".
Είχε να επιλέξεις μόνο Διαδικασίες ΑΣΕΠ...
Οι ΄΄διαδικασίες  ΑΣΕΠ΄΄στους εκπαιδευτικούς αφορούν διοριστέους(άμεσα) και επιτυχόντες(έμμεσα μέσω αναπλήρωσης).Το νόμιμο.

16
Πριν 3 χρονια περιπου..ο σημερινος προεδρος της ΝΔ....να θυμισω ειχε κανει αναφορα οχι για προσληψεις ??? αλλα για 10000-15000 απολυσεις μονιμων εκπαιδευτικων με κριτηρια...αποτελεσμα αυτων των δηλωσεων εκεινη την εποχη 6 στους 10 για μεταπτυχικο στο πανεπιστημιο της κυπρου...να ηταν μονιμοι..υπο τον φοβο της απολυσης...πριν λιγο καιρο ο πανεπιστημιακος και βουλευτης ΝΔ κυριος φορτσακης ...μιλησε για υπερβολικο αριθμο μονιμων εκπαιδευτικων..καθως επισης και για μεγαλη συγχωνευση σχολειων...
Eπίσης, έδινε ιδιαίτερη έμφαση στην εξής κομβική ερώτηση:Πώς διορίστηκε κάποιος στο δημόσιο;Με σκληρό γραπτό διαγωνισμό;Με διαδικασίες ΑΣΕΠ;Αλλιώς;(Πώς;)Στη δε αξιολόγηση που είχε προτείνει έδινε 30 μορία στους διοριστέους μέσω ΑΣΕΠ,25 μόρια στους ΑΣΕΠ και προυπηρεσία και στο ΄΄αλλιώς΄΄5 μόρια.Ήταν η πρώτη φορά που υπουργός δικαίωνε ηθικά τον κόπο των διοριστέων και επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Η δεύτερη φορά είναι με τη διάθεση του Φίλη -επιτέλους-να υπακούσει τις δικαστικές αποφάσεις δίχως αστερίσκους.  Να θυμίσω στο σημείο αυτό κάτι΄΄στατιστικά΄΄που συμπληρώσαμε στην αρχή της χρονιάς περί ΄΄τρόπου διορισμού μας΄΄έγγραφο που το περιμέναμε από την προηγούμενη και όχι από την τωρινή κυβέρνηση.
Άρα:κυβέρνηση και αντιπολίτευση σέβονται και αναδεικνύουν το Ασέπ σε παράγοντα ρυθμιστικό των προσλήψεων.

17
Είναι πολύ κουραστικό το επιχειρημα για τους προηγουμενους.Τα ξερουμε ,  τα εμπεδωσαμε ο λαος εστειλε τρεις φορες το μηνυμα του.Τελος οι προηγουμενοι και το ηθικο αλλοθι σε οσους ψηφισαν με το θυμικο.Απο δω κ μπρος τι γινεται..Το οτι οι πρηγουμενοι ξεχειλωναν δε νομιμοποιοεί τους τωρινους να κανουν τα ιδια.Ποσο μαλλον να ξαναστησουν κομματικο κρατος με αδιαφανη και ασαφη κριτηρια διχως Ασεπ και αξιοκρατια.

18
Πρώτη φορά το ζητούν.Το αναφερει η εγκύκλιος""... διαθετουμε όλα τα στοιχεία σας από την προηγούμενη απογραφη ,εκτος από τον τρόπο διορισμού σας".

19
Πάντως προς μεγάλη μου απογοήτευση,περίμενα χθες διευκρινήσεις σχετικά με τον αριθμό και το τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών,την αξιολόγηση (αν συνεχίσει και με ποιον τρόπο),τα μισθολογικά μας ,κάτι τέλος πάντων ουσιαστικό για τους 120.000 εκπαιδευτικούς(μόνιμους)και άλλους τόσους (περίπου)σε αναμονή,από τους οποίους η νέα, πολλά υποσχόμενη (περί κοινωνικής δικαιοσύνης,αξιοκρατίας και τα συναφή)κυβέρνηση άντλησε ψήφους και εμπιστοσύνη.Το άσυλο,οι αιώνιοι φοιτητές,η επιλογή διευθυντών σαφώς είναι ζητήματα παιδείας αλλά νομίζω δεν είναι τα φλέγοντα.
Γενικότερα,τα πράγματα στην οικονομία δεν πάνε καλά(οι προηγούμενοι κάτι έλεγαν για ΑΣΕΠ και κάποιες χιλιάδες διορισμών) ενώ τα πάντα κινούνται σε ρυθμούς ασαφείς και κανείς δεν ενημερώνει κανένα για τίποτα.Αοριστολογίες,χιλιάδες διορισμών που συνεχώς απομειώνονται -και στο τέλος ,να δούμε,θα γίνουν διορισμοί;;-,διπλό νόμισμα,δημοψήφισμα,πληρώνω δεν πληρώνω μισθούς συντάξεις  και οι πολίτες -ὀσοι είναι ανοιχτόμυαλοι και δεν διακατέχονται από κομματικά στεγανά τύπου<<το κόμμα μου τα κάνει όλα σωστά>>-προσπαθούν να βγάλουν άκρη και να οργανώσουν τη ζωή τους.Οι μόνιμοι έχουμε κι εμείς τα δικά μας θέματα όμως τουλάχιστον προς ωρας το μηνιάτικο μπαἰνει.Όσοι είστε στο μεταίχμιο ή θέλετε να κυνηγήσετε το όνειρό σας ,οργανωθείτε και πιέστε με όποιο μέσο μπορείτε.

20
Eίδαμε ποτέ στην πράξη καμιά μονοκαθεδρία του διαγωνισμού;;

21
H παράθεση του 2009 που δίνεις knkn είναι ακριβώς η καρδιά του προβλήματος για τα σημερινά χάλια.Όλα αυτά τα βιώσαμε,τα λέγαμε, ενώ οι ευθύνες των συνδικαλιστών είναι τεράστιες διότι δεν υπερασπίστηκαν την ισονομία αλλά τη λογική της πολλαπλών διατάξεων που εξυπηρετούσε τις πελατειακές σχέσεις των κομμάτων πέρα από κάθε λογική αξιοκρατίας.Σε αυτό το νήμα,έγινε λοιπόν προσωπική αναφορά στα λεγόμενά μου επειδή έκανα χρήση αυτής της βδελυρής λέξης η οποία καταδυναστεύει τη ζωή μας:αξιοκρατία... Προφανώς δε βιώσατε καταστάσεις όπου πτυχία ενός και δύο ετών μετά από βυσματικά 10ωρα πδσ(που διπλασίαζαν τα μόρια στα δυσπρόσιτα),ή εικονικές απολύσεις από ιδιωτικά,ή προσλήψεις στη Σιβιτανίδιο ή,ή,ή άφηναν απέξω ανθρώπους που είτε ακολουθούσαν τα νόμιμα( επιτυχόντες ασεπ)είτε ζητούσαν τα λογικά(προυπηρεσίες από επετηρίδα και αλλαγή τρόπου διορισμού που τους αιφνιδίασε).Και το πιο μακιαβελικό είναι πως τέτοιοι τύποι που ο ίδιος(ο όποιος)κομματικός ή βυσματικός σωλήνας  χάιδευε,θεωρούσαν εαυτούς και μάγκες που τα κατάφεραν δια της πλαγίας οδού εις βάρος των κορόιδων.Οι υποστηρικτές της κατάργησης του διαγωνισμού (όπου΄΄ η πλάγια οδός΄΄ καταργείται) προσέξτε μήπως ανοίξει το κουτί της πανδώρας και χαθεί παντελώς η μπάλα.Αναφέρονται τα αντικειμενικά κριτήρια...Σωστό.Όμως τι ορίζεται ως αντικειμενικό κριτήριο;Η οικογενειακή κατάσταση;Είναι επιστημονικό κριτήριο αυτό;Εκτός, αν όπως διάβασα,δεν απαιτούνται μόνο επιστημονικά και διοικητικά κριτήρια για θέσεις ευθύνης (δίχως να διευκρινίζεται όμως τι άλλο χρειάζεται).

22
Λάθος: στις Πανελλήνιες με 18 περνάς Φιλολογία Αθήνας και με 13 Καλαμάτας. Στον γραπτό ΑΣΕΠ και οι δύο είναι το ίδιο με ισοπέδωση προς τα κάτω.
Aπό την οπτική που προτείνεις αγαπητέ/η,βρίσκω πως έχεις και εσύ δίκιο.Μόνο που θεωρώ πως η ισοπέδωση προς τα κάτω στον κλάδο μας έγινε από το 1990 (νομίζω) και εξής οπότε και δημιουργήθηκε μια υπερσυσσώρευση πτυχιούχων εκπαιδευτικών που ΄΄φράκαρε΄΄ την τότε επετηρίδα και οδήγησε στο γραπτό διαγωνισμό(για τους ανθρώπους των προυπηρεσιών μέσω επετηρίδας πολύ σωστά είχε ληφθεί τότε μέριμνα καθώς τα νέα δεδομένα δεν τα γνώριζαν εξ αρχής ).Ο διαγωνισμός έγινε δεκτός τότε με ανακούφιση από τους τελειόφοιτους φοιτητές και νέους πτυχιούχους οι οποίοι στατιστικά θα διορίζονταν σε 20 χρόνια(κι αν).Δυστυχώς οι εκπαιδευτικοί γίναμε περισσότεροι και από τα λάπατα(λένε όλοι)και έτσι διαχρονικά λόγω ευκολίας ανεύρεσής μας(αξιοκρατικής ή μη) , είμαστε ο αδύναμος κρίκος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.Για να το ελαφρύνω ,πρόσεχε μήπως ευρύνοες συνομιλητές σε μέμψουν για προπαγάνδα εναντίον του Πανεπιστημίου Καλαμάτας και ότι σε αυτό εγγράφονται φοιτητές χαμηλότερων προσόντων και βαθμολογιών....σε σχέση με το Καποδιστριακό!

23
Όσο κι αν (δικαιολογημένα)δυσαρεστούνται κάποιοι,αν καταργηθεί ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ο οποίος αξιολογεί τους επιτυχόντες ποσοτικά (ακριβώς όπως οι πανελλήνιες)και μόνο ως προς το γνωστικό αντικείμενο,ενταφιάζονται όλοι οι νέοι πτυχιούχοι και φοιτητές στους οποίους ο πρωθυπουργός υποσχέθηκε, ήδη στην εναρκτήρια ομιλία του στο Ζάππειο, πως θα τους προσφέρει ευκαιρίες για να μην φύγουν στο εξωτερικό. Αν προχωρήσει σε (ελάχιστους)διορισμούς με βάση μόνο την προυπηρεσία και δίχως καμιά επιτυχία στον Ασεπ,δεν προσφέρει ίσες ευκαιρίες μεταξύ ίσων(πτυχιούχων).Πόσο κακό για μια προοδευτική κυβέρνηση που μάχεται ΄΄νεο-φιλελεύθερους Ιούδες΄΄ στην εκπαίδευση που ήθελαν αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου(αλήθεια καταργήθηκε ο νόμος;),που μείωσαν 40%τους μισθούς των νέων συναδέλφων και ελάχιστα το μισθό των άνω 20ετίας(γαργάρα το έκανε  τότε και μετέπειτα η ΟΛΜΕ και δεν αντιπρότεινε μια ενιαία μείωση π.χ 20% για όλους ανεξαιρέτως αφού δυστυχώς έπρεπε να γίνει.Λέτε να το προτείνει τώρα σε ώτα ευήκοα,προοδευτικά και φίλια στα πλαίσια της αύρας ισονομίας και αλληλεγγύης που πνέει;;).Αυτές και άλλες τέτοιες ομορφιές βιώνουμε όσοι ,νέοι,μπήκαμε αφού αξιολογηθήκαμε(αφού μόνο έτσι μπορούσαμε να διοριστούμε) και δίχως βυσματάκια από πίσω για 10 ωρα π.δ.σ ,Συβιτανίδειους ,ιδιωτικά σχιλεία και πολυτεκνείες.
Και ένα τελευταίο:συμμερίζομαι την αγωνία σας και ευελπιστώ σε μια αξιοκρατική για όλους λύση.

24
Αν καταργήσει η κυβέρνηση τον γραπτό διαγωνισμό του Ασεπ, ενταφιαζει τους νέους εκπαιδευτικούς και όλους τους φοιτητες από το 1ο ετος και τουδε.Στις δικαιλογημένες(εν μερει)φωνες όσων έχουν μόνο προυπηρεσία διχως ουδεμια επιτυχια ασεπ ,αντιτείνω:απο το 1998 δεν  γνωρίζουμε πως υπάρχει ο διαγωνισμός;;Ή μηπως οι προυπηρεσιες σας ξεκιναν πριν το 1998;

25
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 09:49:21 μμ »
Επίσης μπορούμε να διδάσκουμε σε greenglish.....

26
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 06:39:50 μμ »
 Υπάρχουν τεράστιες αδικίες που δημιουργεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η μοριοδότηση των σχολικών μονάδων, κάτι το οποίο αναδείχτηκε ακόμη πιο έντονα με τις αλλαγές που έγιναν στο σύστημα μοριοδότησης των δυσπρόσιτων σχολείων το Σεπτέμβριο του 2014. Χρειάζεται επανακαθορισμός με αντικειμενικά κριτήρια (δυσκολία πρόσβασης…) των σχολείων που θεωρούνται δυσπρόσιτα, αφού αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζονται ως τέτοια σχολεία που στην πραγματικότητα δεν είναι ενώ άλλα που είναι, εξαιρούνται. Είναι απαραίτητο να χαρακτηριστούν και να οριστούν ως δυσπρόσιτες, συγκεκριμένες σχολικές μονάδες οι οποίες και θα έχουν την ανάλογη μοριοδότηση.
  Επαναπροσδιορισμό όμως χρειάζεται και όλο το σύστημα μοριοδότησης σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, αρχικά, και Περιφέρειας Εκπαίδευσης, στη συνέχεια, με κεντρικό, όμως, συντονισμό και έλεγχο και ενιαία κριτήρια, ώστε να αποφεύγονται τα κραυγαλέα περιστατικά που παρουσιάζονται στο ισχύον σύστημα.

Ήμουν νιος και γέρασα.........

27
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 08, 2015, 06:31:52 μμ »
Φόρους και ασφαλιστικές εισφορές πληρώνουμε όλοι-δεν είναι αυτό επιχείρημα που να αφορά το νέο εξεταστικό ,ούτε και τέθηκε ζήτημα παρανομίας ή μη της ιδιωτικής παραπαιδείας που ανθούσε και ανθεί προσφέροντας-ως παγκόσμια πρωτοτυπία-με το αζημίωτο υπηρεσίες γνωστικής εμβάθυνσης και διεύρυνσης σε μαθητές που έχουν να τα πληρώσουν.Διαχρονικά λοιπόν,τα μαθήματα του λυκείου και δη των πανελλαδικών,αφορούσαν τα προγράμματα σπουδών των φροντιστηρίων γιατί δημιουργούσαν την απαραίτητη ζήτηση για την ιδιωτική ,ελεύθερη και ανταγωνιστική αγορά.Αναμενόταν λοιπόν από μια νέα προοδευτική(sic)κυβέρνηση να απαλλαγεί από χαλκεία
 παρελθουσών τακτικών(μαθήματα που τροφοδοτούν την ιδιωτική
παραπαιδεία,ειδικότητητες δημοσίου και τυχόν αντιδράσεις τους) και να ρίξει το βάρος στην
 ουσία του λυκείου και στη διευκόλυνση του εκπαιδευτικού που είναι στην πρώτη
γραμμή.Τμήματα στα οποία άλλος θα προσέχει και οι περισσότεροι θα αδιαφορούν δύσκολα
θα λειτουργήσουν όπως ορίζεται στους παιδαγωγικούς στόχους της εκπαίδευσης.

28
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 08, 2015, 12:31:18 μμ »
Το νέο εξεταστικό -που θ΄αλλάξει ξανά ,κι αν έχουμε άλλη κυβέρνηση ίσως ξαναλλάξει-είναι ξεχειλωμένο.Μόλις ο κουρνιαχτός (της μάχης των ειδικοτήτων)κατακάτσει,ένα βασικότατο πρόβλημα θα αντιμετωπίσουμε (το οποίο δεν πολυσυζητιέται τώρα):η διδασκαλία των μαθημάτων στη γ΄λυκείου θα είναι λουνα παρκ. Δηλ θα διδάσκουμε τα εν δυνάμει πανελλαδικώς εξεταζόμενα με το 1/3 του ακροατηρίου να ενδιαφέρεται και τους υπόλοιπους ,στην καλύτερη, να αδιαφορούν παντελώς έχοντας τη μόνιμη επωδό<<μα δεν το δίνουμε (το μάθημα)πανελλαδικώς!!>>.Το προτεινόμενο του Αρβανιτόπουλου είχε ατέλειες και στεγανά.Όμως:τα 20 ωρα του κάθε προσανατολισμού θα ήταν μάθημα σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα αντικείμενα,άρα και εμείς ως επιστήμονες θα ξετυλίγαμε τις δυνατότητές μας σε ευήκοο ακροατήριο και οι μαθητές θα έδειχναν ένα κάποιο ενδιαφέρον μιας και πάντα τα παιδιά στην κατεύθυνση περιορίζουν τη χαλαρότητα και την αδιαφορία.Και όλα αυτά τα δηλώνω επειδή και αυτή η κυβέρνηση συνεχίζει στη λογική του εξετασιοκεντρικού συστήματος εισαγωγής στα πανεπιστήμια(το απορρίπτει όμως όταν πρόκειται για διορισμούς στο δημόσιο) και της θέσπισης της γ΄λυκείου ως προπαρασκευαστικής τάξης πριν το πανεπιστήμιο(ικανοποιώντας τις βουλές της ιδιωτικής παραπαιδείας).Πολύ φοβάμαι ότι  το εκπαιδευτικό έργο θα απαξιωθεί ακόμη περισσότερο στο λύκειο και όλα αυτά θα τα βρούμε μπροστά μας ως εκπαιδευτικοί(αλήθεια, αποσύρθηκε/ακυρώθηκε ο νόμος περί αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου;)   

Σελίδες: 1234 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161191
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 562
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.