Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vagos44

Σελίδες: 1234 ... 8
15
Ευχαριστώ! μπορείς να μου παραθέσεις το σχετικό έγγραφο; πότε ανακοινώθηκε κάτι τέτοιο; γιατί δεν βρισκω τίποτα..
Άρθρο 2, παράγραφος 1, νόμος 4327/15
https://dl.dropboxusercontent.com/u/23964313/%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%9F%CE%A3%204327-15.pdf

16
Κανείς;

Με άλλα λόγια, αν τελικά οι βαθμοί των Πανελλαδικών δεν μετράνε στη διαμόρφωση του βαθμού του Απολυτηρίου, τότε θα πρέπει τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα να εξεταστούν ΚΑΙ ενδοσχολικά. Θα ισχύσει κάτι τέτοιο;

Ακριβώς αυτό. Μετά τις πανελλήνιες, οι μαθητές θα εξεταστουν ενδοσχολικα σε όλα τα μαθήματα. Ακόμη και σε αυτά που έδωσαν πανελλήνιες.

17
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Οκτώβριος 09, 2015, 10:02:22 πμ »
δηλαδή απο ομαδα προσανατολισμού σπουδών Πληροφορικής και Οικονομίας (παλια Τεχνολογική)

για τις αστυνομικες σχολες θα χρειαστεί μονο το ΑΟΘ να δωσει για μαθημα επιλογής και όχι τα Μαθηματικά Γενικής ?

Ακριβως. Και αν ριξεις μια καλυτερη ματια θα δεις οτι δεν υπάρχουν καν μαθηματικα γενικης.

18
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Οκτώβριος 09, 2015, 09:31:23 πμ »
κι όσοι θελουν να περασουν σε αστυνομικες-στρατιωτικες σχολες τι μαθηματα θα δώσουν ; ΑΟΘ και Μαθηματικα Γενικής ?
ειναι δεσμευτικο καποιος να επιλέξει την ομαδα προσανατολισμου σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής ;

Οι αστυνομικες σχολές είναι στο 1ο, στο 2ο και στο 5ο πεδίο.
Τα πεδία έχουν αλλάξει σε σχέση με τα περσινά.
Οι περισσότερες στρατιωτικές είναι στο 2ο.
Για 1ο πεδίο θες: αρχαία, ιστορία, λατινικά, έκθεση.
Για 2ο πεδίο θες: φυσικη, χημεια, μαθηματικα κατευθυνσης, εκθεση
Για 5ο πεδίο θες: μαθηματικα κατευθυνσης, πληροφορικη, οικονομια, εκθεση.
Δες το λινκ παρακάτω για το νέο σύστημα προσβασης
https://dl.dropboxusercontent.com/u/23964313/%CE%9D%CE%95%CE%9F%20%CE%A3%CE%A5%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%9C%CE%91%20%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%92%CE%91%CE%A3%CE%97%CE%A3.pdf
Και στο επόμενο μπορεις να δεις τις σχολές ανα πεδίο.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/23964313/%CE%A3%CE%A7%CE%9F%CE%9B%CE%95%CE%A3%20%CE%91%CE%9D%CE%91%20%CE%95.%CE%A0..pdf

19
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ......ΜΕ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΥΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΠΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ Qc?

Από την παρ. «Σταθερά χημικής ισορροπίας Kc – Kp» μόνο η υποενότητα «Σταθερά χημικής ισορροπίας Kc» χωρίς την Κινητική απόδειξη του νόμου χημικής ισορροπίας.

Το παραπάνω είναι απο το χαρτί του υπουργείου, οποτε το Qc ειναι στάνταρ εκτός ύλης.
(το ίδιο πιστεύω και για την απλη αντικατάσταση, αλλα απο τη στιγμη που την εχουν διδαχθει σε άλλη τάξη τα παιδια το θεμα ειναι λίγο φλου)

20
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2015, 09:24:16 πμ »
http://www.protothema.gr/greece/article/512688/erhodai-megales-allages-se-dimotiko-gumnasio-kai-lukeio-/

Με τις διατάξεις του νομοσχεδίου θα γίνουν διπλές Πανελλαδικές του χρόνου για να μπορέσουν να εξεταστούν και οι απόφοιτοι προηγούμενων ετών, δηλαδή οι εξετάσεις θα γίνουν ως εξής:
- Με το ισχύον σύστημα, προκειμένου να συμμετάσχουν οι απόφοιτοι λυκείου παλαιοτέρων ετών.
- Με το νέο σύστημα, το οποίο θα αφορά μόνο τους μαθητές που θα φοιτήσουν το επόμενο σχολικό έτος στη Γ’ λυκείου.

Εγώ ξεκίνησα να διαβάζω τα 4 της θεωρητικής. Ποια είναι τα 6 μαθήματα και για εμάς τους παλιούς θα ισχύει το 10% των θέσεων;

Αν θες να δώσεις με τα 6 μαθήματα είναι τα ίδια που ήταν και πέρυσι.
Επίσης για το 10% χωρίς να ξαναδώσεις εξετάσεις νομίζω δεν εχει ανακοινωθεί τίποτα.

21
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 03:09:53 μμ »
Θα επρεπε ηδη να εχει ανακοιωθει.
Ολο μισες δουλειες δυστυχως

22
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 02:04:56 μμ »
Δεν υπάρχει επίσησμη ανανκοινωση για τον υπολογισμο των μοριων με το νέο σύστημα.
Αυτό που κυκλοφορούσε ως φημη ήταν οτι θα μετράνε τα τρία βασικα και το επιλογόμενο που σου ξεκλειδώνει το πεδίο.
Δηλαδή αν πχ εισαι θετικη
 για 2ο πεδίο θα μετράνε εκθεση-φυσικη-χημεια-μαθηματικα
και για 3ο πεδίο εκθεση-φυσικη-χημεια-βιολογία
ασχέτως αν θα δινεις μονο μαθηματικα, μόνο βιολογια ή και τα δύο.
Ξαναλέω ότι κατι τέτοιο ειχε ακουστει ως φήμη, όχι όμως επίσημα.

23
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Αύγουστος 28, 2015, 09:46:22 πμ »
Μαθητής μου έδωσε φέτος, αλλά θέλει να ξαναδώσει του χρόνου για αστυφυλάκων. Το παιδί ήταν θεωρητική και θα πάρει ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών. Ήταν πολύ καλός στα οικονομικά. Τι τον συμφέρει κατά τη γνώμη σας; Να δώσει με το παλιό ή με το νέο σύστημα; Αληθεύει ότι όσοι δώσουν με το παλιό θα έχουν μεγαλύτερο ανταγωνισμό λόγω λιγότερων θέσεων;

Με το νέο σύστημα θα δώσει 4 και όχι 7 μαθήματα. Άρα μάλλον προτιμότερο ειναι να δώσει με το νέο.
Όσοι δώσουν με το παλιό θα δώσουν για λιγότερες θέσεις (αν και και δεν εχει διευκρινιστεί ακόμη)
αλλά θα είναι σίγουρα λίγοι έως καθόλου πιστεύω.
Άρα δεν είναι εύκολο να βγάλεις συμπέρασμα. Αν πχ οι θέσεις με το παλιό σύστημα για αστυνομία είναι 15
και οι υποψήφιοι είναι 5 τότε θα μπουν όλοι.

24
Θα ξανατρέχουμε στη δευτεροβάθμια του νομού μας??

25
Οπότε συνάδελφε εκτός από τα 3 παραδείγματα, μπορούν να βάλουν οποιαδήποτε οξειδοαναγωγική αντίδραση αλλά θα δίνουν τα προϊόντα και θα καλείται ο μαθητής να τη συμπληρώνει με συντελεστές;

Δεν γνωριζω φυσικα τι έχουν σκοπό να κάνουν άλλα αυτό εμένα μου φαίνεται εντός ύλης οποτε και πιθανό ως ερώτηση στις εξετάσεις.
Δεν έχουμε κανέναν με κάμια άκρη μέσα στο υπουργείο μπας και μάθουμε τίποτα πιο ακριβές??

26
Καλησπέρα σας. Εγω άρχισα με τροχιακά -δόμηση - ΠΠ. Μια ερώτηση για την οξειδοαναγωγή. Με τις ασκήσεις 13 έως 29 από το βιβλίο  της ΒΛΥΚ, είμαστε οκ? Επιπλέον τις τρεις αντιδράσεις του ΦΕΚ κ τον πίνακα. Ευχαριστώ

Πιστεύω πως όχι.
Θεωρώ απαραίτητη την εξάσκηση στο πως βάζουμε συντελεστές,
δίνοντας στα παιδιά έτοιμες αντιδράσεις (σντιδρώντα και προιόντα).
Σε κἀτι τέτοιο βοηθά και ο πίνακας των οξειδωτικών και αναγωγικών (χωρίς φυσικα να είναι απαραίτητος)
κι ίσως αυτό να σκέφτηκε όποιος αποφάσισε να ειναι ο πίνακας μέσα στην ύλη.

27
Συνάδελφοι στις οξειδοαναγωγικές είναι μέσα στην ύλη ο πίνακας των αναγωγικών/οξειδωτικών μέσων ή μόνο τα 3 παραδείγματα των οξειδοαναγωγικών αντιδράσεων;

O πίνακας είναι μέσα στην ύλη, αλλά απο αντιδράσεις μονο οι 3 των παραδειγμάτων.
Αν σκέφτεσαι οτι έτσι ο πίνακας δεν εχει νοήμα να είναι μέσα στην ύλη, σωστά σκέφτεσαι.

28
Το καινούριο του Σαλτερή είναι τα κομμάτια που είχε στα βιβλία της Β λυκείου και μπήκαν στην ύλη της Γ.
Τα έδεσε σε ένα βιβλίο και το τύπωσε.
Το άνοιξα μια στα γρήγορα αλλα όταν ειδα ασκήσεις με ενθαλπίες σχηματισμου που ειναι εκτος ύλης ξενέρωσα.

Σελίδες: 1234 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161867
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 507
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 390

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.