15
Μεταθέσεις / Απ: Μόρια από τις αιτήσεις μεταθέσεων στη Β'βάθμια 2016
« στις: Φεβρουάριος 09, 2016, 11:49:15 μμ »
Εγώ γιατί δεν μπορώ να δω τον πινακα; Υπάρχει κάπου;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 15
Μεταθέσεις / Απ: Μόρια από τις αιτήσεις μεταθέσεων στη Β'βάθμια 2016« στις: Φεβρουάριος 09, 2016, 11:49:15 μμ »
Εγώ γιατί δεν μπορώ να δω τον πινακα; Υπάρχει κάπου;
16
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016« στις: Ιανουάριος 31, 2016, 04:07:21 μμ »
Το `15 δεν έγιναν διορισμοί αλλά έγιναν μεταθέσεις. Μήπως τελικά είναι θέμα πολιτικό και δε συνδέεται με τους διορισμούς; Εξάλλου κενά υπάρχουν!
17
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια« στις: Ιανουάριος 14, 2016, 10:44:40 μμ »Κι εμένα το ίδιο μου είπαν όταν διορίστηκα τον Σεπτέμβριο του 2014 (παραμένω στον ΣΤ μέχρι να κλείσω διετία). Καμιά ενημέρωση σχετικά; Στη διεύθυνση μου είπαν ότι δεν αλλάζει τίποτε μέχρι να κλείσει η διετία και ότι η προηγούμενη προϋπηρεσία μου δεν μετρά. 18
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)« στις: Ιανουάριος 10, 2016, 04:17:36 μμ »Οποιος εχει μελετησει την εκθεση του ΟΟΣΑ (κομβικο το 2018) για την παιδεια καταλαβαινει τι εννοω και προς τα που το πανε οι εσωτερικοι που αποτελουν τον ετερο πυλωνα πλην τροικανων. 19
Οικονομικά / Απ: Νέο Βαθμολόγιο - Μισθολογικά Κλιμάκια« στις: Δεκέμβριος 20, 2015, 10:32:54 πμ »
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που είναι στο ΣΤ; Ρωτώ γιατί εγώ δεν έχω κλείσει ακόμη τη διετία και μου είπαν πως παραμένω ως έχω μέχρι τότε... δηλαδή στο διηνεκές αφού από το Γενάρη ξαναπαγώνουν οι παγωμένοι μισθοί
20
Οικονομικά / Απ: Ακόμα πιο νέο ενιαίο μισθολόγιο (από Ιανουάριο 2016)« στις: Δεκέμβριος 19, 2015, 09:39:50 πμ »To πρόβλημα ξεκινάει από το πως θα έχει αξιολογηθεί ο διευθυντής για να βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται.Καταρχήν συνάδελφοι θα πρέπει να ξεκινήσουμε από την ίδια την έννοια της αξιολόγησης και το τι σημαίνει. Δεν ορίζεται ως η αποτίμηση του ικανού; Και ποιος είναι ικανός σε ένα σχολείο υπό διάλυση καθώς οι μαθητές έρχονται πεινασμένοι, αγχωμένοι όταν οι γονείς τους είναι άνεργοι, με ειδικές ανάγκες -τα ειδικά σχολεία υπολειτουργούν και στόχευση της συγκυβέρνησης είναι να κλείσουν-; Οι εκπαιδευτικοί κακοπληρωμένοι ίσα που ζουν. Παράλληλα σιγά σιγά έχουν να αντιμετωπίσουν όλο και περισσότερες παρεμβάσεις της τοπικής κοινωνίας που μάλιστα έντεχνα καλλιεργούνται. Επιμόρφωση δεν υπάρχει. Ποιος είναι λοιπόν ικανός να αντιμετωπίσει όλα αυτά και συνάμα να κάνει και τη δουλειά του "αποτελεσματικά" σε αίθουσες κρύες και ίσως και μετά το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς; Μήπως εκείνος που θα συναινεί στις οδηγίες της διοίκησης για έμφαση στις δράσεις, για εξεύρεση χορηγών για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων κλπ; Ναι συνάδελφοι. Αυτός που θα φέρει τις εταιρείες στα σχολεία κσι θα τις διαφημίζει στους μαθητές σας διαβεβαιώ ότι θα κριθεί άριστος. Τέτοια αριστεία θέλουμε; Ας ξανασκεφτούμε λοιπόν τι σημαίνει αξιολόγηση και τι κρύβεται πίσω από τη λεξούλα... 21
Οικονομικά / Απ: Ακόμα πιο νέο ενιαίο μισθολόγιο (από Ιανουάριο 2016)« στις: Δεκέμβριος 13, 2015, 06:48:26 μμ »Συμφωνώ, αγαπητέ Rubvel, σε όσα λες, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει η φράση σου "πρέπει να βρούμε τρόπους συλλογικής αντίδρασης". Ως προς τις μορφές, νομίζω ότι είναι δεδομένες. Πρέπει να βγούμε μαζικά στους δρόμους (όλοι οι εργαζόμενοι). Kαι όταν λέω πρέπει να βγούμε όχι όπως πριν από κάποια χρόνια (μουτζώνοντας μαζί με φασισταριά τη βουλή) αλλά αμφισβητώντας αυτό που γεννά την εξαθλίωσή μας. Δεν μπορείς να προσκυνάς στην Ε.Ε και μετά να παραπονιέσαι για τα μισθολόγια και τους φόρους. Και τέλος πρέπει να βγούμε με εκείνους που στέκονταν και στέκονται συνεπείς στο πλάι μας και όχι με αυτούς που πριν λίγο καιρό πήγαιναν και έκαναν συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα υπέρ του καλού παιδιού που διαπραγματευόταν ούτε με εκείνους από την ΟΛΜΕ που τόλμησαν πριν δυο μήνες να βγουν με ανακοίνωση εναντίον εκπαιδευτικών επειδή τάχα μου τους διέκοψαν τη συνάντηση με το Φίλη. Τρίτη 6 το απόγευμα στην Ομόνοια έχει συλλαλητήριο και το Γενάρη απεργία. Εγώ εκεί θα πάω. Δε θα είσαι μόνος/η. Κι εμείς στις άλλες πόλεις στους δρόμους είμαστε. Να δω τι θα κάνουν όσοι διαμαρτύρονται από εδώ. Και να θυμηθούμε συνάδελφοι ότι αυτή την περίοδο γίνονται εκλογές στις ελμε. Να συμμετέχουμε γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι! 22
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)« στις: Οκτώβριος 07, 2015, 10:09:28 μμ »
Οι αιρετοί δεν είναι ακομμάτιστοι αλλά ανήκουν σε παρατάξεις που υπηρετούν τη συγκεκριμένη πολιτική. Είναι δυνατόν να στρατευτούν ενάντια;
23
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)« στις: Σεπτέμβριος 26, 2015, 04:55:12 μμ »Δίκιο έχεις αλλά αν χάσουμε την ελπίδα και την αισιοδοξία μας θα πρέπει να το ρίξουμε στα σκληρά...Από την άλλη μπορείτε βέβαια να διαβάσετε και τις αλλαγές που προβλέπονται για την παιδεία από τον ΟΟΣΑ και που η κυβέρνηση θέλει να εφαρμόσει σύμφωνα με τις δηλώσεις της για να έχετε μια ιδέα για το τι θα γίνει. 24
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά« στις: Σεπτέμβριος 26, 2015, 04:52:14 μμ »
Ομολογώ ότι δε γνωρίζω σχετικά αλλά θα ήθελα κι εγώ να ρωτήσω το εξής. Ένα κενό που βγαίνει ως λειτουργικό σε μουσικό σχολείο τον Ιούνιο υπάρχει περίπτωση να είναι οργανικό και να ανοίξει θέση σε αυτό; Πώς τόσο νωρίς και όχι το Σεπτέμβρη ξέρουν ότι έχουν λειτουργικό κενό;
25
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Νέος τρόπος διορισμών/ροσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)« στις: Αύγουστος 13, 2015, 07:28:01 μμ »περιττό βέβαια να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη έκθεση είναι του 2011 και δεν σχετίζεται με το μνημόνιο 3...που τις ακούτε αυτές τις αρλούμπες;;;;Πρόκειται για τις ρυθμίσεις του ΟΟΣΑ που προβλέπεται να ισχύσουν ως το 2018 κσι βέβαια σε αυτές στηρίχθηκαν και η Διαμαντοπούλου και οι υπόλοιποι υπουργοί αφού την ίδια πολιτική ακολουθούν. Προβλέπεται ανάμεσα σε άλλα νέα αύξηση του ωραρίου. Και ήδη στα σχολεία πήγε οδηγία του υπουργείου να αναλάβουν οι καθηγητές "εθελοντικά" παραπάνω ώρες για να καλυφθούν τα κενά. 26
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)« στις: Αύγουστος 13, 2015, 01:25:06 μμ »
Συνδυάζοντας τις λειτουργίες της βελτίωσης και της λογοδοσίας στην αξιολόγηση των
εκπαιδευτικών 124. Οι βασικοί στόχοι της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι τυπικά δύο: πρώτον, να βελτιωθεί η διδακτική πρακτική, εντοπίζοντας τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες των εκπαιδευτικών για περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη. Αυτό βοηθά τους εκπαιδευτικούς να μαθαίνουν, να συλλογίζονται και να προσαρμόζουν την πρακτική τους. Δεύτερον, καθιστά τους εκπαιδευτικούς υπόλογους για τις επιδόσεις τους στη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, αξιολογώντας την επίδοση σε κομβικά σημεία της σταδιοδρομίας τους, πράγμα που τυπικά συνεπάγεται προώθηση σταδιοδρομίας βάσει επίδοσης και/ή μισθού, επιδόματος ή πιθανότητα επιβολής κυρώσεων λόγω χαμηλής απόδοσης στην εργασία. Και φυσικά αξιολόγηση συνδεδεμένη με το μισθό! 27
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)« στις: Αύγουστος 13, 2015, 01:14:56 μμ »
58. Η έκθεση του ΟΟΣΑ Teachers Matter [Οι Εκπαιδευτικοί Μετράνε] (ΟΟΣΑ, 2005) τονίζει
ότι για τη βελτίωση της διαδικασίας της μάθησης, πρέπει να δοθεί ουσιαστικότερος ρόλος στα σχολεία αναφορικά με την επιλογή των εκπαιδευτικών. Επισημαίνει επίσης ότι μία τέτοιου είδους προσέγγιση είναι πιο αποτελεσματική, όπου λαμβάνονται παράλληλα μέτρα προκειμένου να διασφαλιστεί η προστασία της αποδοτικότητας και της ισονομίας. Τέτοιου είδους μέτρα περιλαμβάνουν: ανάπτυξη δεξιοτήτων των διευθυντών σχολείων όσον αφορά τη διαχείριση προσωπικού, παροχή στα σχολεία μειονεκτικών περιοχών περισσότερων πόρων για την πρόσληψη αποτελεσματικών εκπαιδευτικών και βελτίωση της ροής πληροφοριών και της επίβλεψης στην αγορά εργασίας των εκπαιδευτικών. «Η επιτυχής αποκέντρωση της διαχείρισης προσωπικού (και γενικότερα η λήψη αποφάσεων στα σχολεία) απαιτεί από τις κεντρικές και περιφερειακές αρχές να διαδραματίζουν δυναμικό ρόλο ως προς τη διασφάλιση επαρκούς και δίκαιης κατονομής του δυναμικού των εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα» (ΟΟΣΑ, 2005, σ.163). 59. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών και αιτούντων του ελληνικού σχολικού συστήματος, ενδεχομένως είναι δύσκολο και δαπανηρό για τα σχολεία να χρησιμοποιούν εκτενείς πληροφορίες κατά την επιλογή υποψηφίων. Ενδεχομένως, είναι εξίσου δύσκολο για τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς να έχουν ακριβείς πληροφορίες για τα σχολεία στα οποία κάνουν αίτηση, ή ακόμη για τις ευρύτερες τάσεις στην αγορά εργασίας και τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας. Αυτού του είδους τα κενά και οι περιορισμοί στην πληροφόρηση σημαίνουν ότι πολλές αιτήσεις όσο και αποφάσεις επιλογής δεν είναι οι βέλτιστες. Η ανάπτυξη 34 διάφανων και έγκαιρων συστημάτων για να εξαλείψουν τα κενά πληροφόρησης που υφίστανται μεταξύ εκπαιδευτικών και σχολείων είναι ζωτικής σημασίας για μία αγορά εργασίας εκπαιδευτικών που λειτουργεί αποτελεσματικά, ιδιαίτερα όπου τα σχολεία συνδέονται άμεσα με την πρόσληψη και τον διορισμό εκπαιδευτικών. Σε ορισμένες χώρες απαιτείται να δημοσιεύονται όλες οι κενές θέσεις και δημιουργούν ιστοσελίδες, όπου συγκεντρώνονται οι πληροφορίες ή θεσπίζουν δίκτυο υπηρεσιών για το συντονισμό και την προώθηση δραστηριοτήτων πρόσληψης. Από την έκθεση του ΟΑΣΑ που περιλαμβάνεται στο 3ο μνημόνιο 28
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο: Κρατήσεις« στις: Αύγουστος 05, 2015, 05:18:58 μμ »
http://www.kontranews.gr/oikonomia/item/103999-aykshseis-dhmosio/103999-aykshseis-dhmosio
Δεν ξέρω πόσο έγκυρο είναι το δημοσίευμα αλλά αναφέρει πάγωμα των ωριμάνσεων ως το 2022! |