Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anakin

Σελίδες: 12
15
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιανουάριος 01, 2007, 05:53:22 μμ »
 Προφανώς ήταν λάθος εκ παραδρομής, ίσως επειδή αρκετοί χρησιμοποιούν λανθασμένα αυτόν τον όρο. Ωστόσο χαίρομαι που υπάρχουν στο φόρουμ άτομα που κάνουν
ουσιαστικά σχόλια πάντα στη ρίζα του προβλήματος και βοηθούν στο διάλογο.

ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ-ΦΥΣΙΚΟΙ-ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ

Αυτοαποκαλείσαι Πληροφορικάριος; Πώς λέμε Βιβλιοθηκάριος; Θα σου αντιπρότεινα το Πληροφορηκονόμος. ;)
Γιατί δεν άκουσα ποτέ μαθηματικό να αυτοαποκαλεστεί Μαθηματικάριος; Η Φυσικό Φυσικάριος; Να γίνουμε όλοι οι καθηγητές καθηγητάριοι μήπως; Ή και στο ουδέτερο γένος καθηγητάρια;


16
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιανουάριος 01, 2007, 01:03:08 μμ »

  Δηλαδή το επίπεδο γνώσεων δεν είναι συνάρτηση της σχολής που έχει τελειώσει κάποιος; Καλό αυτό, ε άμα είναι έτσι να γίνουμε όλοι γιατροί δικηγόροι και πυρηνικοί φυσικοί, όπου να ναι θα ανοίξουν και τα αντίστοιχα ΤΕΙ.
    Κανείς δεν πιστεύει ότι είναι μεγάλος δάσκαλος, εσύ μόνο πιστεύεις ότι πρέπει να τα ισοπεδώνουμε όλα. Αν δεχτούμε το επιχείρημα σου τότε θα πρέπει να κάνουν όλοι όλα τα μαθήματα στα σχολεία ανεξαρτήτως πτυχίου. Αφού το πτυχίο δεν έχει σχέση ούτε με τις γνώσεις ούτε με τις ικανότητες.
  Αλήθεια θέλω να δώ τι θα λες όταν βγουν οι πρώτοι απόφοιτοι από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Θα τους δεχτείς ως ισότιμους ή για την ακρίβεια ώς κάτι τι παραπάνω μια και θα είναι απόφοιτοι ΑΕΙ, ή τότε που δεν θα σε συμφέρει θα αλλάξεις το τροπάρι?

17
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Δεκέμβριος 31, 2006, 04:00:57 μμ »

  Ναι έτσι είναι άσχετα τι σπουδές έχει τελειώσει ο καθένας είμαστε όλοι συνάδελφοι. Τι και αν σου βγήκε το λάδι για να βγάλεις το πολυτεχνείο, άφου βγαίνουν και "συνάδελφοι" από κάτι ΤΕΙ τηλεπληροφορικής Ηπείρου και κάτι απίθανα ΠΣΕ τι διαβάζαμε τόσα χρόνια. Αφού στην εκπαιδευση όλοι είναι ίδιοι. Χίλιες φορές να διδάσκουν μαθηματικοί με μεταπτυχιακά στην πληροφορική παρά απόφοιτοι αναξιόπιστων ως προς το επίπεδο σχολών που δεν έχουν ιδέα από την επιστήμη αυτή και δεν μπορούν να βρουν να δουλειά στον ιδιωτικό τομέα. Για αυτό κοιτάνε να χωθούν στα σχολεία κυρίως στα δημοτικά τα οποία αποτελούν τη μόνη βαθμίδα στην όποια μπορούν να ανταπεξέλθουν με τις γνώσεις που έχουν. 

18
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Για εμάς πότε η προκήρυξη;
« στις: Δεκέμβριος 22, 2006, 01:23:01 μμ »

Λογικά θα γίνει όπως και με τις άλλες ειδικότητες. Οι θέσεις στην πρωτοβάθμια είναι πάντα ξεχωριστές. Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να κάνεις μετάταξη από δευτεροβάθμια σε πρωτοβάθμια. Μάλλον δύσκολο το βλέπω.

19
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Δεκέμβριος 21, 2006, 02:47:24 μμ »
 
 Πράγματι υπάρχει το πρόγραμμα σπουδών που λες για το δημοτικό. Το θέμα είναι ότι δεν είναι πρόγραμμα σπουδών πληροφορικής. Δεν έχει δηλαδή καμία σχέση με το γνωστικό αντικείμενο της πληροφορικής και αυτό το λέει ξεκάθαρα μέσα :

Σε καμιά περίπτωση δε νοείται η διδασκαλία της Πληροφορικής ως διδασκαλία γνωστικού αντικειμένου. Σκοπός είναι ο μαθητής να μαθαίνει με τη χρήση των
Τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας παρά για τη χρήση τους


Επίσης το μάθημα είναι εκτός του ωρολογίου προγράμματος. Αυτό εννοούσα όταν χρησιμοποίησα τη λέξη "επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα". Με το σκεπτικό αυτό υπάρχει πρόγραμμα και για το νηπιαγωγείο. Δεν έχει σχέση με πληροφορική όμως αλλά με παιχνίδια μάθησης στον υπολογιστή τα οποία μπορεί να κάνει και κάποιος δάσκαλος.

Δηλαδή στο δημοτικό δεν υπάρχει διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της πληροφορικής, παρά μόνο διδασκαλία της χρήσης του υπολογιστή για διευκόλυνση σε άλλα μαθήματα. Αυτό όμως δεν ανήκει στην επιστήμη της πληροφορικής, ούτε χρειάζεται να έχει σπουδάσει κάποιος πληροφορική για να το διδάξει.

.... μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα πληροφορικής για το δημοτικό, το οποίο προφανώς αγνοείς.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας και χωρίς να παίρνω θέση (δεν είναι δικό μου θέμα... :-\)

ΔΕΠΠΣ & ΑΠΣ νηπιαγωγείου-δημοτικού-γυμνασίου/Φ.Ε.Κ. τεύχος Β' ,αρ.φύλλου 304 / 13-03-03

Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών πληροφορικής / Ι.ΔΗΜΟΤΙΚΟ (σελίδες 4144-4148)

...τώρα το τι ακριβώς ζητάει αυτό το αναλυτικό και ποιος πρέπει να το διδάσκει...συνεχίστε μεταξύ σας. ;DΆλλωστε το θέμα έχει συζητηθεί και αλλού (http://www.pde.gr/index.php?topic=90.0)"Κουτσό-στραβό",δεν έχει σημασία...Απλά δεν μπορούμε να αμφισβητούμε την ύπαρξή του... :-\

20
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Δεκέμβριος 21, 2006, 12:45:22 πμ »
Με συγχώρεις αλλά εγώ αντιλαμβάνομαι μόνο το θέμα βολέματος ή το μισό φόρουμ? ή το 90% αυτών που θέλουν να γίνουν καθηγητές? Ώστε σε άλλες χώρες του κόσμου διδάσκεται η πληροφορική; Για πες μου μια χώρα. Αλλά να διδάσκουν επιστήμη υπολογιστών όπως εσύ λες (την οποία γνωρίζεις όπως λες), και όχι διδασκαλία μαθημάτων με χρήση νέων τεχνολογιών. Επίσης όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες που λες. Αρκετοί καθηγητές έχουν επιμορφωθεί στις νέες τεχνολογίες. Πόσοι από αυτούς άλλαξαν τρόπο διδασκαλίας? Σε πληροφορώ ότι η συντριπτική πλειοψηφία συνέχισε να διδάσκει με τον "βαρετό" τρόπο που εσύ λες. Πόσοι καθηγητές σήμερα διδάσκουν με χρήση ΝΤ? Αυτό σημαίνει κάτι για τις Ντ έτσι?
Επίσης τι κενά έχουν τα παιδιά από το δημοτικό? Επάνω σε τι? Στο πρόγραμμα σπουδών που δεν υπάρχει ακόμα; Εγώ δεν είμαι τόσο καλός επιστήμονας για να τρέχω σε συνέδρια αλλά δόξα το θεό το αναλυτικό πρόγραμμα το ξέρω αρκετά καλά για να σου πω ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα πληροφορικής για το δημοτικό, το οποίο προφανώς αγνοείς.

Φίλε anakin,

Η είσοδος των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση δεν αποτελεί μόνο το " θέμα βολέματος" που αυτό μόνο δυστυχώς μπορείς να αντιληφθείς.

Αποτελεί πλέον αναγκη. Δυστυχώς εδώ στην ελλαδα, εμεις ολοι και ως επι το πλειστον τα παιδια έιμαστε απλοι χρηστες των νέων τεχνολογιών και τίποτα παραπάνω.
όταν στην Ιαπωνία και σε αλλες χώρες του κοσμου διδασκονται τα παιδια τις νέες τεχνολογιες και την πληροφορική σωστα και θεμελιωμένα όπως εμείς τα αρχαια, τα μαθηματικα, τη χημεια, τη φυσικη κτλ. Η επιστημη προχωραει και εμεις αυτο που χρειαζομαστε, ειναι θεμελιωμενη γνώση και όχι απλα χρηση των νέων τεχνολογιων. Η πληροφορική στα γυμνασια και στο λύκειο δεν μπήκε τυχαια αλλά μετα απο ερεύνες γαι το ποσο απαραιτητη και επιτακτικη ήταν η αναγκη να επιμορφωθουν τα παιδια στον τομεα των νέων τεχνολογιων. Να όμως που αυτο δεν φτανει γιατι τα παιδια ερχονται με τεραστια κενα στο γυμνασιο, η πληροφορική δεν είναι δεν είναι internet και παιχνιδια, αν γνωριζεις, ειναι μια ολοκληρη επιστημη-->"η επιστημη των υπολογιστών" αν και αυτο το γνωριζεις, που ειναι πλεον απαραιτητη στις μερες μας. Θα πρεπει επισης βα μαθεις, πως πλεον ο παραδοσιακος τροπος διδασκαλιας θα ανατικατσταθει απο την χρηση νεων τεχνολογιων ετσι ωστε ο καθηγητης/δασκαλος να μην ειναι πλεον αυτος ο βαρετος που μπαινει στην ταξη και αρχιζει να μιλαει. Αν με ολα τα παραπανω που προσπαθησα να σου εξηγησω, πιστευειες ακομα οτι το μαθημα της πληροφορικής στα σχολεια ακομα και στα δημοτικά αποτελεί θέμα βολλεματος των εκπαιδευτικών τότε λυπάμαι πολύ αν είσαι εκπαιδευτικός και εξακολουθεις να ασχολησαι με το αθλημα. Βρες κάτι αλλο να κάνεις ή πήγαινε σε κανένα συνεδριο σχετικά με την εκπαίδευση και τις νέες τεχνολογίες στην εκαπαίδευση, μήπως και ανοιξει το μυαλό σου!!

21
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Δεκέμβριος 20, 2006, 12:57:37 μμ »
Φυσικά δεν είναι κακό να θες να διδάξεις στην εκπαίδευση. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει πλέον λόγος να διοριστούν καθηγητές πληροφορικής στην εκπαίδευση διότι όλες οι ανάγκες έχουν καλυφθεί. Δεν πρόκειται να λύσεις το πρόβλημα της εκπαίδευσης έτσι. Το μόνο πρόβλημα που θα λύσεις είναι αυτό της επαγγελματικής αποκατάστασης αυτών που θέλουν να αράξουν στην εκπαίδευση. (Λυπάμαι που το λέω έτσι αλλά αυτοί που επιλέγουν την εκπαίδευση γιατί τους αρέσει αυτή η δουλειά είναι πολύ λίγοι).

Δυστυχώς όμως αυτή η νοοτροπία επικρατεί πλέον. Το πρόγραμμα σπουδών καταρτίζεται έτσι ώστε να βολεύονται ειδικότητες και όχι με σκοπό αυτό που πραγματικά έχουν ανάγκη τα παιδιά. Για παράδειγμα η αύξηση των ωρών των αρχαίων δεν έγινε για εκπαιδευτικούς σκοπούς αλλά για να δημιουργηθούν οργανικές θέσεις φιλολόγων. Δηλαδή οι περισσότερες τέτοιες κινήσεις γίνονται μετά από πιέσεις συντεχνιών (βλέπε γερμανικά) και όχι μελετημένες εισηγήσεις από το παιδαγωγικό ινστιτούτο. Άλλο τράνο παράδειγμα είναι το μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών στο Λύκειο. Αλήθεια τι προσφέρει αυτό το μάθημα και για ποιο λόγο υπάρχει?

Τέλος σε μια ειδικότητα όπως αυτή της πληροφορικής όπου ελάχιστες σχολές έχουν παιδαγωγικό-διδακτικό προσανατολισμό δεν καταλάβαινω γιατί αυτή η μανία για την εκπαίδευση. Οι απόφοιτοι πληροφορικής δεν είναι καθηγητές είναι ειδικοί στην πληροφορική και μπορούν να δουλέψουν σε πολλά πόστα στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Οι μαθηματικοί και οι φυσικοί δεν έχουν άλλη διέξοδο. Είναι αναγκασμένοι να κυνηγούν σε όλη τους τη ζωή το διορισμό στην εκπαίδευση.

22
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 12:33:46 μμ »

Δηλαδή αν αν όπως λες ανοίξουν θέσεις πληροφορικής στα σχολεία θα λυθεί το πρόβλημα?
  Είχα την εντύπωση ότι το σχολείο υπάρχει για να μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα και όχι για να βολεύονται οι πτυχιούχοι.

23

   Όσοι διορίστηκαν φέτος θα έλεγα ότι θα έρθουν πολύ δύσκολα σε μεγάλη πόλη από νησιά και ο λόγος είναι ότι οι βάσεις θα πάνε στα ύψη και είναι και λογικό. Για παράδειγμα στην Γ  αθήνας (που είχε και την χαμηλότερη βάση στην Αθήνα) ξέρω ότι από τους 100 που ήταν στη διάθεση πήραν οργανική θέση οι 23-24. Οι υπόλοιποι έμειναν χωρίς σχολείο. Με δεδομένη την κατάσταση στα ΕΠΑΛ/ΤΕΕ και τη μείωση των ωρών των ειδικοτήτων εκεί προφανώς θα προκύψουν και άλλοι υπεράριθμοι. Άρα αν το υπουργείο θέλει να είναι σωστό δεν θα πρέπει να μεταθέσει κανέναν του χρόνου σε μεγάλη πόλη αφού ήδη υπάρχουν εκεί αρκετοί υπεράριθμοι. Και αφού δεν πρόκειται να διορίσει άλλους φέτος από ότι φαίνεται, αυτοί που είναι σε απομακρυσμένες περιοχές δεν μπορούν να φύγουν αφού δεν υπάρχουν άτομα να τους "αλλάξουν".

Από ότι ξέρω κενές θέσεις υπάρχουν μόνο σε κάτι χωριά στην Πελοπόννησο και στα Δωδεκάνησα. Για αυτό πήραν μόνο εκεί αναπληρωτές πέρυσι. Φέτος αν δεν με απατά η μνήμη μου δεν πήραν καθόλου ή πήραν πολύ λίγους αναπληρωτές. Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κενές θέσεις? Τα διάφορα κενά που δημιουργούνται πλέον από άδειες, εγκυμοσύνες κλπ τα καλύπτουν από μόνιμους που είναι στη διάθεση οπότε δεν καλούν αναπληρωτές. Για αυτό λέω ότι η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει κλείσει πλέον για την πληροφορική. Στις άλλες ειδικότητες παίρνουν πολλοί πρόωρη σύνταξη και ανοίγουν θέσεις, σε μας όμως οι πρώτες μαζικές συντάξεις θα έρθουν σε 20 τουλάχιστον χρόνια. Άρα για να μην πλατιάζω αν κατά τη γνώμη μου δεν είσαι αυτή τη στιγμή στον πίνακα Β τουλάχιστον στις πρώτες 100-200 θέσεις μην περιμένεις μόνιμο διορισμό τα επόμενα 3-4 χρόνια. Πάνε οι εποχές που κάποιοι διορίζονταν με 0.0001 μόρια. Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά η απλή λογική αυτό λέει.

Επίσης η προυπηρεσία στην εκπαίδευση δεν μετράει σε άλλη δουλειά και αντιστρόφως (για μόρια εννοώ όχι μισθολογικά). Αν όμως δουλεύεις σε μια εταιρία πολλά χρόνια αυτά μετράνε για να διοριστείς στο δημόσιο σε θέση πληροφορικής εκτός της εκπαίδευσης μέσω ΑΣΕΠ. Δηλαδή πρέπει να διαλέξεις κάτι και να το ακολουθήσεις μέχρι τέλος, να μην αλλάζεις μεταξύ εκπαίδευσης και ιδιωτικού τομέα.
       

24

 Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πουθενά κενό στη δευτεροβάθμια, μάλιστα υπάρχουν υπεράριθμοι παντού. Επίσης αν δεν πάρει από ΑΣΕΠ δεν μπορεί να πάρει ούτε από πίνακα, έτσι λέει ο νόμος τουλάχιστον(δεν είμαι σίγουρος για αυτό). Άρα η μόνη ελπίδα να διορίσει είναι να ανοίξουν θέσεις στα δημοτικά. Αυτό όμως δεν είναι σίγουρο. Θέλω να πω ότι είναι πολύ μεγάλο ρίσκο να τρέχεις για ωρομίσθιος κάθε χρόνο και κανείς να μη σου εξασφαλίζει ότι κάποτε θα διοριστείς.Το λέω αυτό γιατί παρατηρώ ότι αρκετοί έχετε μια σιγουριά πως με 2 ώρες από εδώ και 2 ώρες από εκεί θα διοριστώ. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι του χρόνου δεν θα πάρει κανέναν πληροφορικό εκτός φυσικά αν προκυρήξει θέσεις με τον ΑΣΕΠ των τεχνικών ειδικοτήτων (αν και όταν γίνει).Αλλά και αυτές θα είναι πολύ λίγες (50 ή 100).
    Αν θέλετε μια δεύτερη γνώμη, σε περίπτωση που έχετε μια δουλειά στην οποία αμοίβεστε καλά και είστε σε γενικές γραμμές ευχαριστημένοι μην το ρισκάρετε να φύγετε από εκεί. Η προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα μετράει. Και αν θέλετε να μπείτε στην εκπαίδευση υπάρχει πάντα ο ΑΣΕΠ. Δίνετε εξετάσεις και βλέπετε.
Το μόνο για το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι αν μπορεί να πάρει μόνο από πίνακα χωρίς ΑΣΕΠ. Ξέρει κανείς?

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 758
Σύνολο: 767

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.